Konferens- och hotellreceptionist

Nu söker vi dig som vill vara en del av en av våra viktigaste verksamheter och som är lika redo som vi att möta våra gäster i höst! Om tjänsten Hos oss får du ett varierande och roligt arbete i en kombinerad roll som konferensvärdinna och receptionist. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat in- och utcheck, bokning, fakturering, konferensservice och teknikhantering. Utöver det ingår att vara behjälplig för våra gäster, ordna material och hjälpa med olika frågor. Du kommer även ha kontakt med gäster via telefon och mail. Du har stora kontaktytor både internt och externt och är hjärtat i vårt system som ska sprida information till resten av verksamheten. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till vårt team söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar för att vi tillsammans får dig att prestera och utveckla dig till ditt allra bästa. Om dig Vi söker dig som brinner för mötet mellan människor, är utåtriktad och positiv samt tycker om att jobba i lag. Då du ofta ställs inför nya situationer ser vi att du är flexibel och på ett kreativt sätt hittar du lösningar. Du ska vara strukturerad och noggrann med god planeringsförmåga samt kunna hålla många bollar i luften. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med service och kundbemötande. Det är meriterande om du har erfarenhet av konferens- och receptionsarbete och av att arbeta i något bokningssystem. Mycket goda kunskaper i svenska och god engelska i både tal och skrift är ett krav. Övrigt Tjänsten är på 75% visstid eller tillsvidareanställning med sex månaders provanställning med start augusti 2024. Du arbetar skift där tidigaste passet börjar runt 7 och senaste passet slutar 23. Vanligtvis jobbar du måndag-fredag men helgjobb förekommer. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag, dock senast den 31 maj 2024. Har du frågor är du välkommen att kontakta Receptionschef Niki på 018-27 80 14, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Krav Mycket god svenska i tal och skrift God engelska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet från servicebranschen Erfarenhet av konferens- och receptionsarbete Erfarenhet av Spectra bokningssystem Om arbetsgivaren - Nova Park Nova Park är en av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Nova Park har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. I samma koncern finns även konferensanläggningen Steningevik där båda anläggningarna arbetar mycket nära varandra. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och en dryg halvtimme från Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key.

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Uppsala

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst tre års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård, särskilt boende och LSS. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Vi rekryterar löpande för behov under våren och sommaren. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag som har lång erfarenhet inom socionombemanning och som sedan ett år tillbaka även riktat in sig på sjuksköterskebemanning. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Dingo söker säljare!

Dingo expanderar och öppnar upp för nya tjänster inom telemarketing i Uppsala. Vi är på jakt efter fler talanger som vill påbörja en spännande karriär inom försäljning. Ingen erfarenhet krävs då vi ger dig en gedigen sälj-utbildning. Arbetet går ut på att kontakta nya och befintliga kunder över telefon för att sälja mobilabonnemang . Vi erbjuder dig: - Löpande säljutbildningar - En härlig arbetsmiljö med drivna och glada kollegor - Säljtävlingar och AWs - Utvecklingsmöjligheter till andra tjänster inom bolaget Vi söker dig som: - Kan svenska i tal och skrift - Drivs av att tjäna pengar och utvecklas - Har vilja och är samarbetsvillig Känner du dig träffad? Skicka in en ansökan så ser vi vart det leder! Start: Omgående Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Barnskötare/elevassistent

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! Valloxskolan är en F-6 skola i Knivsta kommun. Skolan är centralt belägen i Knivsta vilket underlättar pendling till och från arbetet. Skolan har för närvarande cirka 200 elever. På skolan arbetar cirka 30 personer och det finns även ett elevhälsoteam bestående av rektor, specialpedagog, speciallärare, kurator, skolsköterska och skolpsykolog. Vi söker tre elevassistenter till hösten. Dessa tjänsterna kommer att arbeta med elever på lågstadiet. För att passa in i vår verksamhet är det viktigt att du har en positiv inställning till ditt uppdrag och är mycket lösningsfokuserad och flexibel. ARBETSUPPGIFTER I ditt uppdrag ingår bland annat att: Stötta eleverna i deras lärande i samtliga ämnen under skoldagen och raster. Verka för mycket god kommunikation mellan hem och skola. Ha ett nära samarbete med kollegorna och de övriga skolan kring undervisningen, både under skoldagen och i fritidshemmet. KVALIFIKATIONER Du har erfarenhet av att arbeta med barn/elever med intellektuell funktionsnedsättning och/eller elever med NPF. Du arbetar självständigt samtidigt som du kan och vill arbeta tillsammans med andra kollegor. Du är utvecklings- och lösningsinriktad. Du har lätt för att ta ansvar, är nyfiken, trygg och driver utveckling i din yrkesroll. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med tecken som stöd. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter/barnskötarutbildning är meriterande men stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet vid rekryteringen. ÖVRIGT Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på 0771-693 693. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

15 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Reservdelsman sökes till Knivsta!

Om tjänsten Är du intresserad av att arbeta både praktiskt, administrativt och socialt? Då kan tjänsten som reservdelsman vara något för dig. Rollen som reservdelsman är ett varierande och roligt arbete för dig som har kunskap om och intresse för bilar. Arbetsuppgifterna innefattar planering och beställning av reservdelar, hantering av inkommande gods och lager, returhantering, intern service till övriga medarbetare, samt andra tillkommande administrativa uppgifter. I rollen som reservdelsman är du en viktig del av verksamheten, eftersom du säkerställer att både bilförsäljning och verkstad får tillgång till reservdelar och tillbehör som efterfrågas. Arbetet sker i nära samarbete med verkstadens olika roller, medarbetarna är glada och stämningen präglas av en teamkänsla. Du erbjuds möjligheten att utvecklas tillsammans med dina kollegor på en fin och fräsch verkstad/bilåterförsäljare.    Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Arbetet som reservdelsman är en rekrytering och du kommer anställas direkt hos vår kund. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag! Din profil I syfte att lyckas i tjänsten som reservdelsman krävs det att du: -Har tidigare erfarenhet av reservdelshantering på en bilverkstad. -Har god datorvana eftersom du i arbetet ska kunna hantera olika reservdelssystem. -Talar svenska och engelska obehindrat. -Innehar B-körkort. Det är meriterande om du: -Arbetat i reservdelssystem tidigare. Du som person är: -Strukturerad, ordningsam och noggrann. -Serviceinriktad och lösningsorienterad. -Ansvarstagande och självgående. -Tekniskt lagd.   Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!

15 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Vi söker mekaniker till TCR Arlanda

Mekaniker sökes till TCR Arlanda! Om företaget TCR Sweden AB är en del av TCR Group som leasar ut, servar och utför underhåll på GSE (Ground support Equipment) inom civil luftfart. Exempel på GSE är push-back truckar, deiceingfordon, eldrivna fordon och bagagehanteringsutrustning. TCR är ett expansivt och snabbt växande företag som har ett 60-tal verkstäder och finns representerade på över 100 flygplatser runt om i världen. I Sverige finns TCR representerade på två flygplatser och vi står inför många spännande utmaningar. På Arlanda finns vi i fräscha lokaler och har påbörjat en spännande resa där vi utvecklar vårt verkstadskoncept. Vi söker nu en driven mekaniker och erbjuder rätt person ett varierande jobb i ett internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter. Om tjänsten Har du ett stort mekaniskt intresse och vill spendera dina dagar med att underhålla och reparera olika typer av fordon? Då kan arbetet som mekaniker på TCR vara något för dig! Rollen som mekaniker är ett roligt och stimulerade arbete för dig som är vill reparera olika typer av fordon och därmed bredda dina kunskaper inom yrket. Arbetsuppgifterna innefattar reparationer och underhåll av personbilar, anläggningsutrustning och fordon såsom bagagevagnar. Dessutom genomför du tillsammans med dina kollegor felsökningar av diverse fordonstyper. Vi ser därför att du som person har en mekanisk bakgrund och en vilja att lära dig ännu mera. Utöver ett spännande och varierande arbete på ett internationellt företag, finns också goda utvecklingsmöjligheter för dig som är ambitiös. Du erbjuds dessutom en konkurrenskraftig lön och goda förmåner. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Felsökning och diagnostisering av stora och små fordon (personbil, lastbil och specialfordon). • Utföra service, reparationer och underhåll på de fordon som verkstaden hanterar. • Problemlösning och felsökning tillsammans med både svenska och utländska leverantörer Din profil Vi söker dig med något/några års erfarenhet som mekaniker med ett brinnande intresse för mekanik. Du som person är lösningsorienterad och tekniskt lagd. Du har vana av att arbeta med datorer och arbetsordersystem för verkstäder. Som person är du initiativrik, självgående och noggrann. Du arbetar strukturerat och målinriktat, och fäster stor vikt vid att skapa gemensamma resultat genom att vara lösnings- och förbättringsorienterad. Goda kommunikationsegenskaper skriftligt och muntligt i svenska är ett krav. Du måste också ha B-körkort. Vi erbjuder en spännande och varierande position inom ett växande företag i Skandinavien och Sverige. Du kommer rapportera direkt till workshop manager. Tjänsten är på heltid med start efter överenskommelse. Detta är en rekrytering och du blir därför anställd direkt hos TCR. Vid ytterligare frågor, vänligen kontakta Karl Larsson på 072 041 40 06. Intervjuer kommer att ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att skicka in din ansökan redan idag!

15 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Skicklig lärare med härlig inställning för åk 4-6, 100% , Alsike skola

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! Alsike skolas viktigaste uppgift är lärande och våra elever ska ges möjlighet att utvecklas till sin fulla potential i riktning mot de mål som finns beskrivna i läroplanen. Vår undervisning ska utgå ifrån identifierade framgångsfaktorer såväl studiemässigt som socialt. Alsike skola är en F-6 skola i Knivsta kommun. Skolan har i dagsläget ca 365 elever och av dessa läser 20 elever efter anpassade grundskolans kursplaner. På skolan arbetar ca 55 personal och det finnsett ett elevhälsoteam bestående av skolledning, specialpedagog, kurator, skolsköterska och skolpsykolog. Nu har du chansen att söka en unik samarbetstjänst som lärare i åk 4-6, hos oss. Tjänsten påbörjas 8 aug 2024 är en fast tjänst. Tillsammans med dina lärarkollegor i årskursen organiserar du grupperna, undervisningen, tryggheten och eventuellt specialpedagogiskt stöd för eleverna. I vår verksamhet är det viktigt att du har en positiv inställning till ditt uppdrag, hög undervisningsskicklighet och är mycket lösningsfokuserad. Stor vikt kommer att läggas vid detta och din personliga lämplighet. ARBETSUPPGIFTER • Utforma och förbättra din undervisning kontinuerligt så att alla elever når betygskriterierna. • Arbeta medvetet för att öka elevernas trygghet och trivsel. • Verka för mycket god kommunikation mellan hem och skola. • Följa upp, analysera och genomföra åtgärder för att förbättra skolans hela verksamhet kontinuerligt. • Ha ett tätt samarbete med kollegorna i teamet och på övriga skolan. KVALIFIKATIONER • Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och har lärarlegitimation för åk 4-6, vi söker dig med så bred ämnesbehörighet som möjligt men framför allt engelska, matematik , SO och svenska. • Du är skicklig på att undervisa och att leda i klassrummet, arbetar självständig samtidigt som du kan och vill arbeta i team. • Du ser möjligheterna i din undervisning samt är utvecklings- och är lösningsinriktad. • Du är nyfiken, trygg och positiv i din roll som lärare. ÖVRIGT Intervjuer kan komma att ske löpande så skicka in din ansökan snarast! Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på 0771-693 693. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Varmt välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att ingen övertalighet i kommunen gör att den inte kan tillsättas. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

14 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Barnskötare grundskolas fritidshem

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! Alsike skola är en F-6 skola i Knivsta kommun. Skolan har i dagsläget ca 370 elever och en del av eleverna läser efter grundsärskolans kursplan. På skolan arbetar ca 55 personal. Lärarna arbetar i ett 3-lärarsystem där 3 lärare gemensamt ansvarar för samtliga elever och det specialpedagogiska stödet i årskursen tillsammans med speciallärare. På skolan finns också ett elevhälsoteam bestående av skolledning, speciallärare, kurator, skolsköterska och skolpsykolog. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en ny kollega till Alsike skola! Vi söker en barnskötare till åk F-3 för arbete i verksamheten, med en tonvikt på fritidshemmet. Du kommer tillsammans med dina arbetskollegor ansvara för att skapa goda förutsättningar för lärande under elevernas hela skoldag utifrån styrdokumenten. Planering, dokumentation och uppföljning är självklara delar av arbetet. Under skoltid arbetar du som resurs i klassrummet. Du ingår i arbetslag med personalen i fritidshemmet F-3, som tillsammans arbetar med fokus på elevernas kunskapsmässiga och sociala utveckling. KVALIFIKATIONER Utbildad barnskötare alternativt annan motsvarande utbildning med erfarenhet att arbeta i grundskolans fritidshem. - Skallkrav Vi letar efter en barnskötare med gedigen erfarenhet och en stark drivkraft att stötta och inspirera elever. Hos oss är det avgörande att du kan skapa en miljö där varje elev känner sig framgångsrik och sedd. Din förmåga att vara engagerad, lyhörd och fokuserad på individuella behov kommer att göra dig till en oumbärlig del av vårt team. Vi välkomnar en positiv och kommunikativ person som trivs med att samarbeta och skapa starka band med elever, föräldrar och kollegor. Som en del av vår skola kommer du att få möjlighet att utveckla både dig själv och vår verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att hantera stress på ett konstruktivt sätt och att du är stabil även i utmanande situationer. Meriterande egenskaper inkluderar en vetgirig inställning där du håller dig uppdaterad inom ditt område samt en förmåga att hitta lösningar på problem snabbt och effektivt. Att vara samarbetsorienterad och kunna skapa win-win-lösningar är också egenskaper vi värdesätter högt. Om du tror att du har vad som krävs för att bli en del av vårt team, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på 0771-693 693. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

14 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Vassunda Golfklubb söker timanställd receptionist

Vi söker dig som gillar att arbeta med service, är utåtriktad med hög social kompetens. Du gillar ordning och reda, är prestigelös och mån om att människor runt dig ska ha det bra. Det är meriterande om du själv spelar golf, eller har erfarenhet från golfbranschen. För tjänsten tror vi att du är flexibel och klarar av helgarbete. Vi kan erbjuda ett roligt, varierande jobb i en vacker golfmiljö. Arbetsuppgifter: ● Bokning av golftider i GIT, golfens IT-system. ● Plocka bollar på rangen. ● Försäljning av golfartiklar i shopen. ● Ta hand om medlemmar och hjälpa dem boka golftider. ● Samarbete med klubbchef och styrelsemedlemmar. Meriterande: ● Tidigare erfarenhet av jobb i golfbranschen. ● Kunskaper i GIT. ● B-körkort. Tjänsten är en timanställning från perioden 1 maj till 31 oktober, 2024. Din ansökan tillsammans med meritförteckning vill vi ha omgående men senast 2024-05-10. Rekryteringen kan komma att ske löpande. Din ansökan skickar du till klubbchef Maria Sognefors på [email protected] senast 10 maj. Vassunda GK i Knivsta två mil söder om Uppsala grundades 1989. Våra ledord är tillgänglighet, kvalitet, klubbkänsla och trivsel. Banan är välskött och utmanande med skogskorridorer och små, kuperade snabba greener. Anläggningen har goda faciliteter i form av en bra restaurang med plats för över 100 personer, fina omklädningsrum, välskött range med bollar av hög kvalitet, generösa övningsområden samt en bra golfshop.

14 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024