Lagerarbete på deltid i Knivsta

Tjänstebeskrivning & erbjudande PerfomIQ söker nu en person till vår kunds lager i Knivsta på deltid, med en omfattning på runt 20%. Vår kund är verksam inom budbranschen med inriktning mot leverans av fruktkorgar och växter till företag. Rollen går ut på att till en början plocka och packa ordrar på lagret. Din noggrannhet och känsla för struktur blir här viktiga faktorer. Möjligheter finns, om behov uppstår, för bredare arbetsuppgifter, så som exempelvis köra budbil ut till kunderna. Någon specifik tidigare erfarenhet krävs inte, utan vikt läggs snarare vid sina personliga egenskaper. Här får du möjlighet att arbeta extra vid behov och samla värdefull arbetslivserfarenhet. Arbetstiderna är förlagda på dagtid. Omfattningen för tjänsten ligger på runt 20%, där måndagarna är den främst förekommande arbetsdagen då det finns som mest att göra. Fler pass än dessa kan uppstå vid behov. Personprofil Dina personliga egenskaper är av stor vikt för oss. Vi söker en lagspelare som förstår vikten av sin egen prestation för att nå gruppens gemensamma mål. Du är en ansvarsfull och noggrann person som är mån om att dina arbetsuppgifter utförs på ett korrekt sätt. Vi söker personer som har möjlighet att vara flexibla och kan hoppa in även med kort varsel. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av lagerarbete, men inget krav. För att bli aktuell för denna tjänst är det dock ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, så som exempelvis studier, ett annat deltidsjobb eller en idrottssatsning. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningsliv. I din ansökan får du gärna berätta gärna vilken aktivitet du utövat och hur det format dig som person. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Deltid, runt 20% med fokus på tillgänglighet på måndagar Arbetstid: Dagtid Plats: Knivsta Om PerformIQ Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos vår kund. PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se Välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Arbetshandledare Daglig verksamhet

I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en innovativ framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet? Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Som arbetshandledare ger du stöd och service utifrån biståndsbeslut och du arbetar aktivt med att stärka deltagarnas självbestämmande och delaktighet i sysselsättningen. Arbetshandledaren arbetar med att utveckla, anpassa och genomföra aktiviteter utifrån brukarens förmåga och intresse, vilket kan ske både individuellt och i grupp med andra brukare och kollegor. En del av våra brukare behöver även hjälp med personlig omvårdnad, och då hantering av delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter ingår i uppdraget, är kunskap om basala hygienrutiner viktiga. Uppdraget genomsyras av ett pedagogiskt förhållningssätt, ett tydligt och strukturerat arbetssätt samt ett lågaffektivt och respektfullt bemötande gentemot våra brukare. Sysselsättningen bedrivs både externt på olika arbetsplatser och i våra egna lokaler där vi erbjuder olika aktiviteter och upplevelser. Då vi också arbetar med att utveckla vår verksamhet behöver du vara flexibel och öppen för förändringsarbete. KVALIFIKATIONER Vi kräver att du som söker har Undersköterskeutbildning med inriktning funktionsnedsättning/psykiatri samt kunskap om och praktisk erfarenhet av personer med autismspektrumtillstånd (AST) och intellektuell funktionsnedsättning (IF). Vi vill också att du har: • Vana att arbeta med utmanande beteende och lågaffektivt bemötande. • Utbildning i TAKK/AKK (Alternativ och Kompletterande Kommunikation). • Mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift. Det är också meriterande om du har: • Erfarenhet av praktiskt arbete med Motiverande Samtal (MI) • Erfarenhet av social dokumentation och upprättande av genomförandeplaner i Viva. • B-körkort. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är trygg, kreativ och samarbetsorienterad. ÖVRIGT Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras, om man inte redan är krigsplacerad av annan aktör. Läs mer om krigsplacering på www.knivsta.se Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på 0771-693 693. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Gruppchef Project management

Företagsbeskrivning AFRY erbjuder tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Vi är hängivna experter inom industri, energi- och infrastruktur, som skapar värde för kommande generationer. AFRY har en global räckvidd med djupa rötter i Norden. Tillsammans accelererar vi omställningen till ett mer hållbart samhälle. Inom affärsområde Project Management är vi samhällsbyggare som älskar att driva projekt. Vi leder alla aktörer i byggprojekt mot gemensamma mål utifrån beprövade metoder och med hela AFRYs kompetens i ryggen. Vi består av drivna medarbetare som hjälps åt och jobbar tillsammans i team samt genom ömsesidigt utbyte, kompetensutvecklar varandra. Med kompetenta och engagerade projektledare och marknadens mest träffsäkra kalkyler lotsar vi projekten i hamn, från idé till verklighet. Vi har en fantastisk utveckling med mycket god tillväxt och lönsamhet. Idag är Project Management ca 300 medarbetare, såväl erfarna som yngre konsulter. Jobbeskrivning Vi söker dig som kan bygga och driva vår verksamhet lokalt, men med nära kontakt och i samarbete med kollegor regionalt inom södra Norrland och Mälardalen. Med dig har du AFRY-medarbetare i hela Sverige som visar lika mycket engagemang och passion som du i sitt arbete. Vi kommer att tillsätta flera Gruppchefer som kommer att ingå i en sektion som idag består av 20 medarbetare med mycket bred och lång erfarenhet i Byggbranschen från flertalet olika roller och bakgrunder. Sektionen verkar inom området Mälardalen och Södra Norrland. I din roll som Gruppchef kommer du arbeta tätt tillsammans med Sektionschef för att leda och bidra aktivt i den dagliga verksamheten. Detta kan exempelvis innebära: aftersales, bemanning, utveckla kundrelationer, medarbetarengagemang samt handledning och uppdragsledning av medarbetarnas dagliga uppgifter. Gemensamt med alla roller hos oss är ansvarsbredden och variationen. Vi som arbetsgivare erbjuder dig ett dynamiskt och utvecklade arbete, där vi försöker individanpassa rollbeskrivningen för att stämma med dina förutsättningar. Det betyder att din möjlighet att vara med och utveckla samt forma rollen är stor. På våra kontor finns flera olika discipliner representerade som innebär att stöttning alltid finns nära till hands. Som Gruppchef har du en central roll med ansvar för att inte bara utveckla och inspirera vår personal, utan också säkerställa effektiv konsultbeläggning samt att erbjuda tekniskt stöd till dina medarbetare. Du kommer att koordinera spännande projekt och vara ansiktet utåt för vårt kontor. Ditt ledarskap kommer att vara nyckeln till vår framgång och vi letar efter någon som har en förmåga att inspirera och motivera personalen. Kravspecifikation Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av bygg- och projektledning. Vidare ska du ha stark förankring inom sektionens upptagningsområde med omnejd när det kommer till affärer och kontakter i branschen. Utbildningsmässigt tror vi att du har en högskoleutbildning inom bygg- och projektledning eller motsvarande erfarenhet från arbetslivet. Du har tidigare erfarenhet av att vara ledare, kanske arbetar du idag som Projektledare eller har personalansvar. Du har flera års erfarenhet som konsult. Som person är du driven och har lätt att locka till dig kollegor och skapa relationer. Vi söker dig som är en naturlig ledare, lagspelare och kan skapa såväl affärer samt gemenskap runt dig. Du är uppskattad av såväl kollegor som kunder i branschen. Gruppchefen har personalansvar för gruppen och driver på marknaden lokalt. Gruppchefen ska verka för gruppens utveckling såväl kompetensmässigt, rekryteringsmässigt som att säkra resultatet för ekonomin. För att lyckas i rollen som Gruppchef behövs goda ledar- och teambildningsegenskaper, intresse för marknad, affärs- och produktutveckling, förändringsarbete, ekonomi och resultatstyrning. Avgörande framgångsfaktor är förmågan att implementera idéer och att lyssna av medarbetare, marknadsföra hela bolaget med dess produkter och kompetenser samt att utveckla styrningen av uppdragen genom att själv arbeta aktivt i dessa. Ytterligare information Välkommen med din ansökan, sista ansökningsdag är 2024-05-31 Kontaktperson för frågor: Björn Alsmark, sektionschef Project Management, 070-65 11 135 [email protected] Erik Lelander, Marknadsområdeschef Buildings 072-224 92 58 [email protected] Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen Jag är intresserad

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Växtskötare Heltid

Vi söker nu en medarbetare till vårt team i Knivsta. Företagsväxter AB började sin verksamhet 1990 och har sedan starten fokuserat på sin affärsidé att sälja och leverera fruktkorgar, levande gröna växter och kärl av högsta kvalitet. Vi har två huvudinriktningar, en avdelning för växtinredning med växtservice och en fruktavdelning för leveranser av frukt och presentkorgar. Våra kunder är uteslutande företag. Vår service och våra produkter ska uppfattas som den mest professionella och bästa inom vår bransch, vi ska leva upp till vår slogan "gör livet grönare" och leverera växtkraft och vitaminer till näringslivet. Vi ska alltid anses som en långsiktig leverantör av våra tjänster och produkter. Företagsväxter är ett privatägt bolag med samma ägare sedan starten. Vi är ca 90 anställda och har en omsättning på ca 120 Mkr. Vi är verksamma i hela Sverige där huvudkontoret är placerat i Knivsta, norr om Stockholm. Våra regionkontor finns i Malmö, Göteborg, Linköping, Örebro, Sundsvall och Umeå. Vi söker nu en växtskötare. Du gillar att möta människor, skapa trivsel och är intresserad av att få en och annan planta att gro. Som växtskötare är du företagets ansikte utåt och arbetar med skötsel av växter både inomhus och utomhus hos våra kunder runtom i Mälardalsområdet. I arbetsuppgifterna ingår bl a: Kontinuerlig skötsel Omplantering Omplacering av växter Leverans av nya växter Beställning av växter Lagerhantering Tjänsten är en heltidstjänst. Som person är du ansvarstagande, ordningsam och stresstålig. Du har god social kompetens samt behärskar svenska i tal och skrift på ett bra sätt då arbetet innebär att kunna läsa instruktioner. En stor del av arbetet sker ute på fältet hos våra kunder. Vi ser därför att du har ett stort engagemang och god känsla för att ge bra service samt uppträda korrekt. Självklart ska tycka om växter och grönt. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med växter. Arbetet kan ibland vara fysiskt krävande vilket kräver god allmänkondition. En fördel är om du har god körvana, även med större bil. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande.

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Tandläkare

Folktandvården Knivsta och Folktandvården Almunge TANDLÄKARE! Vill du ta chansen att få jobba både på en liten och en stor klinik-det bästa av två världar! Våra verksamheter Vi söker en tandläkare till våra trevliga kliniker i Knivsta och Almunge. Tjänsten är delad och innebär 50/50 tjänstgöring. I Knivsta finns vi nära tågstationen med goda pendlingsmöjligheter både till Uppsala och Stockholm. Till Almunge finns det goda bussförbindelser. I Knivsta arbetar 7 tandläkare, 4 tandhygienister och 12 tandsköterskor. Kliniken har 11 behandlingsrum i nyrenoverade, fina lokaler. Vi har en god stämning, gott samarbete, bred kompetens och erbjuder stora möjligheter till utveckling. På kliniken i Almunge arbetar 8 medarbetare. Ditt uppdrag Vi erbjuder ett varierande och utvecklande arbete med ett patientklientel bestående av både barn och vuxna, bra arbetskamrater och möjlighet till kontinuerlig utveckling. Folktandvården erbjuder ett gediget kursprogram varje år då din kompetensutveckling är viktigt för oss. Dina kvalifikationer För att söka denna tjänst ska du ha genomfört tandläkarutbildning samt fått legitimation från Socialstyrelsen. Det är viktigt att du är flexibel och har en bra samarbetsförmåga. Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba som tandläkare. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper och tror att du trivs med många patientkontakter där du alltid behåller ett gott bemötande. Vi ser gärna att du strävar efter en hög vårdkvalitet i rollen som ambassadör för vårt folkhälsoarbete. Vi efterfrågar följande kompetenser hos dig som söker: Samarbetsförmåga - Du arbetar bra med andra människor och kommunicerar med både arbetskamrater och patienter på ett lyhört sätt. Som person är du flexibel, noggrann, professionell och har en god samarbetsförmåga. Kvalitetsmedveten - Du är noggrann och strävar efter att uppfylla mål och kvalitetsstandard. Vi erbjuder Vi vill skapa förutsättningar för våra medarbetare att må bra, därför erbjuds ett friskvårdsbidrag om 3000 kr per år. Almunge erbjuder ett glesbygdstillägg till tandläkare på 6000 kr per månad. Vi erbjuder också möjlighet till löneväxling gällande UL-kort samt skobidrag på 400 kr. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder en arbetsplats där kompetensutveckling och karriärmöjligheter värdesätts högt. Region Uppsala har ett av Sveriges bästa kollektivavtal och vi tar hand om dig som medarbetare och skapar förutsättningar för ekonomisk trygghet. I vårt kollektivavtal ingår bland annat • Tjänstepension • Ett starkt försäkringsskydd • Extra semesterdagar till dig över 40 år • Tillägg vid föräldraledighet och sjukskrivning Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/). Vill du veta mer? Har du frågor är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef Knivsta Sofia Ring 0171-45 11 61 Verksamhetschef Almunge Riman Claesson 018-617 20 75 Arbetsledare Ann-Cathrin Löwdahl 018-611 69 83 SRAT Carina Landh, 0171-41 84 40 Vill du jobba med oss? Välkommen med din ansökan via länken nedan. Intervjuer sker löpande under anställningstiden och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. Vi vill att din ansökan ska innehålla personligt brev, meritförteckning samt kopia på yrkeslegitimation. Sista dag för ansökan är 5 maj. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan. Folktandvården i Uppsala län har god tillströmning av patienter, bra ekonomi och intressanta utvecklingsprojekt. Vi är en organisation där alla känner sig behövda och delaktiga, där alla kan tillföra värden och egenskaper som för vår verksamhet framåt. Vårt driv sitter i medarbetarna. Kom och dela vårt driv! Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

16 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Lokalvårdare - kontorsstäd i Knivsta (deltid)

Beskrivning Just nu söker vi efter städpersonalen med erfarenhet av kontorsstädning! Tjänsten är vid behov men kan leda till fast anställning. Som medarbetare inom lokalvård så kommer du att ingå i en arbetsgrupp som underhåller en offentlig lokal. Du kommer att arbeta med den dagliga underhållsstädningen. Arbetet inleds med introduktion samt arbetsbeskrivning vad som skall göras i varje område. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär städning av kontor & trappor i Knivsta och även extra flyttstäd i Uppsala.  Tjänsten är deltid och arbetet ska utföras på fredagar från kl. 07.00 Kvalifikationer Vi söker dig som har ett brinnande intresse och engagemang för service och vet hur olika typer av människor skall bemötas. Som person är du social, utåtriktad, flexibel och du utför ditt jobb med god kvalité. Att forma ditt eget och gruppens arbete ser du som en självklarhet. Du strävar efter att göra ett noggrant arbete med ett bra bemötande där nöjd kund är i fokus. Erfarenhet från andra serviceyrken eller det som arbetsgivaren bedömer som likvärdig är meriterande.  Du har lätt att uttrycka dig i både svenskt tal och skrift. Körkort + tillgång till egen bil är meriterade.  Villkor Anställning med timlön enligt vårt Kollektivavtal

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Vi söker nu sommarvikarier samt vikarier efter sommaren!

Vi söker nu sommarvikarier samt vikarier efter sommaren! Verksamhetsbeskrivning: Habiliteringsinsats är ett familjeföretag verksamma inom privat vård och omsorg. Vi är specialiserade på svår beteendeproblematik inom LSS och vi jobbar beteendeterapeutiskt. Till den ena av våra två gruppbostäder, Hälleby Gruppbostad, söker vi nu nya medarbetare. Hälleby Gruppbostad är belägen i Risberga utanför Knivsta. Där finns det plats för tre funktionshindrade/autistiska personer i åldrarna 18-65 år. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som är självgående och har en hög arbetskapacitet och moral, har lätt för att tillgodogöra dig handledning samt jobbar efter verksamhetens policys och rutiner. Du kommer få djupgående kunskaper om arbetet kring svår beteendeproblematik. Du har en hög arbetsmoral och är inte rädd för att delegeras ansvar. Daglig verksamhet bedrivs i egen regi och du som medarbetare är också med och jobbar där. Din utbildning är minst omvårdnadsprogrammet eller motsvarande. Övrig relevant utbildning är meriterande. Det är viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete med funktionshindrade. Du uttrycker dig mycket bra i tal och skrift. Arbetsuppgifter Vi söker en undersköterska med vilja och energi, som förstår vikten av ett gott bemötande. Du har några års arbetslivserfarenhet av yrket, god kommunikationsförmåga, lätt att se möjligheter, du vill vara med och utveckla nuvarande verksamhet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Ditt arbete blir att jobba mot de mål och anvisningar som sätts upp gemensamt med och av gruppchef samt föreståndare. Arbetsplatsen är ett permanent gruppboende för funktionshindrade vuxna, som behöver ständigt stöd i sin dagliga livsföring samt träning på specifika områden – dock är tunga lyft inte vanligt förekommande. Arbetsmetoderna är mycket stimulerande och utvecklande för dig som har en ambition att arbeta med funktionshindrade med svår beteendeproblematik. Vårt arbetssätt präglas av kontinuerlig handledning, utbildning och utvärdering där din samarbetsförmåga blir viktig. Arbetet innebär dagtid, kväll och nattetid. Både vardag och helgdag. Vi arbetar utpräglat beteendeterapeutiskt, varför vi söker medarbetare som har erfarenhet av och/eller ett uttalat intresse för sådant arbetssätt. Vi kommer att kunna erbjuda en bra marknadsmässig lön för rätt medarbetare. B-KÖRKORT är ett krav.

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Konferens- och hotellreceptionist

Nu söker vi dig som vill vara en del av en av våra viktigaste verksamheter och som är lika redo som vi att möta våra gäster i höst! Om tjänsten Hos oss får du ett varierande och roligt arbete i en kombinerad roll som konferensvärdinna och receptionist. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat in- och utcheck, bokning, fakturering, konferensservice och teknikhantering. Utöver det ingår att vara behjälplig för våra gäster, ordna material och hjälpa med olika frågor. Du kommer även ha kontakt med gäster via telefon och mail. Du har stora kontaktytor både internt och externt och är hjärtat i vårt system som ska sprida information till resten av verksamheten. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till vårt team söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar för att vi tillsammans får dig att prestera och utveckla dig till ditt allra bästa. Om dig Vi söker dig som brinner för mötet mellan människor, är utåtriktad och positiv samt tycker om att jobba i lag. Då du ofta ställs inför nya situationer ser vi att du är flexibel och på ett kreativt sätt hittar du lösningar. Du ska vara strukturerad och noggrann med god planeringsförmåga samt kunna hålla många bollar i luften. I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med service och kundbemötande. Det är meriterande om du har erfarenhet av konferens- och receptionsarbete och av att arbeta i något bokningssystem. Mycket goda kunskaper i svenska och god engelska i både tal och skrift är ett krav. Övrigt Tjänsten är på 75% visstid eller tillsvidareanställning med sex månaders provanställning med start augusti 2024. Du arbetar skift där tidigaste passet börjar runt 7 och senaste passet slutar 23. Vanligtvis jobbar du måndag-fredag men helgjobb förekommer. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag, dock senast den 31 maj 2024. Har du frågor är du välkommen att kontakta Receptionschef Niki på 018-27 80 14, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Krav Mycket god svenska i tal och skrift God engelska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet från servicebranschen Erfarenhet av konferens- och receptionsarbete Erfarenhet av Spectra bokningssystem Om arbetsgivaren - Nova Park Nova Park är en av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Nova Park har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. I samma koncern finns även konferensanläggningen Steningevik där båda anläggningarna arbetar mycket nära varandra. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och en dryg halvtimme från Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key.

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Uppsala

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst tre års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård, särskilt boende och LSS. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Vi rekryterar löpande för behov under våren och sommaren. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag som har lång erfarenhet inom socionombemanning och som sedan ett år tillbaka även riktat in sig på sjuksköterskebemanning. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Dingo söker säljare!

Dingo expanderar och öppnar upp för nya tjänster inom telemarketing i Uppsala. Vi är på jakt efter fler talanger som vill påbörja en spännande karriär inom försäljning. Ingen erfarenhet krävs då vi ger dig en gedigen sälj-utbildning. Arbetet går ut på att kontakta nya och befintliga kunder över telefon för att sälja mobilabonnemang . Vi erbjuder dig: - Löpande säljutbildningar - En härlig arbetsmiljö med drivna och glada kollegor - Säljtävlingar och AWs - Utvecklingsmöjligheter till andra tjänster inom bolaget Vi söker dig som: - Kan svenska i tal och skrift - Drivs av att tjäna pengar och utvecklas - Har vilja och är samarbetsvillig Känner du dig träffad? Skicka in en ansökan så ser vi vart det leder! Start: Omgående Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024