Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
HR Manager Operations till Atria

HR Manager Operations till Atria   Atria är ett av de ledande livsmedelsföretagen i norra Europa. Vi grundades av finska bönder 1903 och har lagat mat i mer än 120 år. I Sverige lagar vi mat under välkända varumärken som Lönneberga, Lithells, Ridderheims och Sibylla. Våra produkter säljs till dagligvaruhandeln, servicehandeln samt till restauranger och storkök. På Atria älskar vi god mat och vi tror på ”Good food - better mood”. För oss innefattar det hela livsmedelskedjan – från primärproduktion till konsumentens bord. I Sverige är vi drygt 800 medarbetare som arbetar med att skapa matglädje, varje dag. I våra 6 fabriker tillagas kött- och chark, kyckling, delikatesser och måltidslösningar som säljs till dagligvaruhandeln, servicehandeln samt restauranger och storkök i Sverige. Vi ingår i den börsnoterade finska koncernen Atria Group med runt 3 700 anställda.   Vad kan Atria erbjuda dig? På Atria står HR högt på agendan! Vi har mycket spännande initiativ på gång då vi är på en spännande tillväxtresa. Du har stor möjlighet att påverka och göra skillnad! Vi erbjuder dig att bli ett team i en jordnära organisation där klimatet präglas av prestigelöshet och vänlighet! Om rollen Som HR Manager Operations är du ansvarig för vår största fabrik i Sköllersta men även våra anläggningar i Tranås, Moheda, Skene och Borås. Till din hjälp har du två generalister och tre löneadministratörer. Du ingår i produktionsledningsgruppen i Sköllersta och har ett nära samarbete med HR Director Sverige som du rapporterar till, men även med hela HR teamet för Atria Sverige. Placering är Sköllersta. Rollen som HR Manager Operations är bred och ditt uppdrag är att driva ett modernt HR-arbete med en tydlig koppling till affärsmålen och enligt hela ARUBA-modellen. Det gör du genom att supporta, stötta och coacha såväl chefer som medarbetare inom Operations. Du och ditt team stöttar cheferna i samtliga HR-områden, dvs arbetsrättsliga frågor, rekrytering, arbetsmiljö, utveckling, avveckling mm. Du leder också företagets lönefunktion samt säkerställer löneprocessen. Andra viktiga delar i tjänsten är: · Säkerställande och utveckling av HR-processer, metoder, system och verktyg inom HR-området. · Utarbeta former för samverkan med arbetstagarorganisationer. · Driva förhandlingar kopplat till förändring både för organisationen samt individärenden. · Driva förändring kopplat till både kultur och sätt arbeta. · Driva specifika HR-projekt och initiativ. Inte minst viktigt är givetvis din roll som ledare för HR-teamet. Självklart är det du som leder funktionens HR-generalister och lönespecialister mot gemensamt arbetssätt och mål – men vi ser dig också som en inspiratör och förebild för funktionen!   Vem är vår kandidat? Vi ser att du har akademisk HR-utbildning eller motsvarande. Du har jobbat minst fem år med kvalificerat och brett HR-arbete i ett tillverkande företag samt har hunnit få mellan 3-5 års erfarenhet av ledarskap. Vi ser också att du erfarenhet av lönehantering, god kännedom om HR-system samt är insatt i pensioner och försäkringar. Ett intresse för system/digitalisering är något vi vädersätter! Naturligtvis lägger vi stor vikt vid din personlighet. För att trivas och passa in i rollen ser vi att du är affärsdriven, resultat- och utvecklingsorienterad. Du är prestigelös, har hög integritet i kombination med en god kommunikativ- och samarbetsförmåga. Vi värdesätter också självständighet och en förändringsbenägen personlighet.   Visst låter det spännande? Vi ser fram emot din ansökan! I denna rekrytering samarbetar vi med Oak Consulting. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 25 april. Ring oss så berättar vi mer! Kontakta HR-konsult Helena Fiedler, tel 070-5919033.

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Timvikarier till förskola, fritids och skola

Är du en engagerad och driven person som vill ha ett meningsfullt och roligt extrajobb? Vi söker nu fler timvikarier som kan jobba när verksamheten har behov, vid exempelvis sjukdom eller semester hos ordinarie personal. Vi kan erbjuda dig ett varierande, ansvarsfullt och roligt arbete där du själv har stora möjligheter att styra när och var du vill jobba. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att vara en viktig extraperson för våra barn i Kumlas förskolor, fritis och skolor. Du hjälper till och stöttar barnen i deras utveckling. Du bidrar till trivsel för barnen och väcker deras nyfikenhet för nya upptäckter. På förskolan och i skolan har du alltid barnen i fokus vilket innebär att ska du ha en god överblick över barngruppen både inne och utomhus. Du har alltid lämpliga kläder för utevistelse och du gillar att vara ute för lek och upptåg oavsett väder. Det är dina ordinarie kollegor som har det pedagogiska ansvaret men som vikarie ska du kunna arbeta med alla arbetsuppgifter, allt från att vara i barngrupp till att hjälpa till vid maten, påklädning och ha kontakt med vårdnadshavare vid lämning och hämtning. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med: • någon form av pedagogisk utbildning • annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som lämplig • goda kunskaper i svenska språket • erfarenhet av tidigare anställning och arbete i någon form. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med barn, gärna inom förskola, fritids eller skola eller annan pedagogisk verksamhet. För att du ska trivas hos oss behöver du tycka att det är givande att jobba med barn, vara bra på att samarbeta med andra, vara enkel och tydlig i din kommunikation och du klarar av att anpassa den efter de du möter det vill säga barnen, kollegorna eller vårdnadshavare. Som person är du vara flexibel och lyhörd då det är egenskaper vi värdesätter högt. Du har lätt för att ta kontakt med barn och ser deras behov. Att vara en är en bra förebild som vuxen är en självklarhet för dig. Att du har en social förmåga i mötet med kollegor och vårdnadshavare och vågar fråga vad som ska prioriteras när det uppstår stressiga situationer är självklart för oss. Eftersom din arbetsplats kommer att variera är det viktigt att du kan ta egna initiativ och ser vad som behöver göras under en dag. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi jobbar löpande med urval och kallar till intervjuer så vänta inte- varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Du söker tjänsten via Offentliga jobbs elektroniska ansökningsblankett. Tillsättningen av tjänsten kommer grunda sig på de uppgifter du lämnar och därför är det av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställningen kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Har du skyddade personuppgifter? Kontakta HR-avdelningen direkt på telefon 019-588 000 så hjälper vi dig med en säker ansökan. Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemannings- och rekryteringsföretag. Kumla kommun är en tillväxtkommun som ligger centralt i Örebro län och har drygt 22 500 invånare. I kommunen finns framgångsrika företag, ett rikt kultur- och fritidsutbud, god kommunal service samt utmärkta kommunikationer. Kumlas Vision 2040 innebär Kumla är en trygg, familjevänlig plats där människor känner en samhörighet och ett sammanhang. Den blomstrande och gröna småstaden har bostäder, men även de jobb, den service och det utbud som behövs för en komplett vardag. Vi känner oss stolta över vårt Kumla! För att se lite av det som hände under 2022 klicka här: https://youtu.be/DQFTdSZqIaU

2 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Mekaniker till Green Deer i Kumla

Om tjänsten Green Deer är Sveriges största återförsäljare av John Deere samt är en av Sveriges största aktörer av försäljning och eftermarknad av lantbruksmaskiner. John Deeres stora fokus på eftermarknaden ställer höga krav på återförsäljarorganisationen varpå Green Deer avser att alltid ligga i framkant vad gäller engagemang och professionalitet för att klara de högt ställda kraven från leverantören och kunden. Du erbjuds • En gedigen upplärning på plats och du får ett utvecklande jobb i ett stabilt företag där möjligheterna är stora om du önskar och har ambitionerna. • En arbetsmiljö bestående av kompetenta och drivna kollegor som förgyller din arbetsdag. Arbetsuppgifter Utföra service, felsökningar och reparationer av främst lantbruksmaskiner i varierande storlek. Din profil Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och serviceinriktad. Det är viktigt att du trivs med att jobba i arbetslag och besitter bra samarbetsförmåga. I den här rollen lägger vi större vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du som söker har god förmåga att lära dig det som arbetet kräver, så länge du är driven, strukturerad och kvalitetsmedveten. Vi ser gärna att du: • Har tidigare erfarenhet inom liknande arbete • Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift • Har B-körkort Det är meriterande om du har en utbildning inom mekanik av tunga fordon eller en annan likvärdig utbildning. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Placering: Kumla Omfattning: Heltid, 07.00-16.00 mån -fre Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av [email protected] Välkommen med din ansökan! Om oss På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Support & E-com Coordinator

Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord är ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi lånar jorden från våra barn och vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Vi på Kavat är ett glatt gäng som gillar varandras sällskap. Oavsett om det handlar om våra afterworks, konferenser, fotbollskvällar eller bara småsnacket i korridoren har vi alltid nära till skratt. På rasterna samlas vi i vår mysiga lounge och dricker gott kaffe från vår fina espressomaskin, och det händer ofta att chefen köper nybakade kanelbullar! Vi är ett sammansvetsat gäng som är stolta över att jobba med kvalitetsprodukter i världsklass. Nu är vi i början på en otroligt spännande resa och söker nu en driven Support & E-com Coordinator. Om rollen I rollen som Support & E-com Coordinator arbetar du tvärfunktionellt. Ena delen består av att hjälpa våra härliga kunder via e-mail, chatt och sociala medier. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för att driva och utveckla Kavats kundsupport och slå våra kunders förväntningar genom att leverera service i världsklass. Du kommer även driva vår retur- och reklamationshantering. Den andra delen består av att koordinera våra e-handelsflöden. Du har en drivkraft i att lära dig om analys av kundbeteende och försäljningsuppföljning som kan bidra till ökad försäljning. En roll som handlar om service i världsklass och en ypperlig möjlighet att lära dig mer om E-commerce! I rollen ingår bland annat - att svara på frågor från våra härliga kunder i olika kanaler så som Zendesk, Instagram, Facebook, mail etc. - ett helhetsansvar för omdömen, kommentarer och kundrecensioner online (Google, Facebook mm). - hantering av returer samt driva Kavats reklamationshantering tillsammans med vår produktutveckling. - utveckling av kundhanteringssystemet och uppföljning av kundtjänstrelaterade nyckeltal. - administrera och uppdatera ”FAQ” och andra kundtjänstrelaterade funktioner. - rensa och underhålla affärssystemet med hänseende till orderstock, kundinformation mm. - vara delaktig i planeringen av säljkampanjer såväl online som i butik. - delta i löpande analysarbete med syfte att maximera försäljning på kort och lång sikt. - arbeta med övriga återkommande uppgifter (berikning, kategorisering, kvalitetskontroll på hemsidan, uppsättning av rabattkoder mm). Vem är du? Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och trivs i en roll med många kontaktaktytor. Du har en gymnasial utbildning och ett driv i att utvecklas i nya system. Du har kunskap inom Officepaketet och har du erfarenhet av Klarna, Visma, Magento och Google Analytics blir vi otroligt glada. Svenska och engelska, i både tal och skrift, är ingen match för dig och självklart har du B-körkort. Du älskar mötet med människor och ser problemlösning som en rolig utmaning. Du har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och trivs med att arbeta i högt tempo. Du har en positiv inställning och ett intresse i att lära dig om onlinehandel, e-handelsutveckling och dataanalys. Du har lätt för att ställa om när det inte blir som planerat och trivs med att jobba i ett familjeföretag där fokus ligger på kärleken till det man gör. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer - och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning Heltid Tillträde Omgående

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Aktivt heltidsjobb som truckförare på lager - Kumla

Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare hos vår kund i Kumla så kommer du att ha varierande arbetsuppgifter där det primära är att köra truck och plocka ordrar. För tjänsten så ser vi att du kan arbeta självständigt och vara flexibel gentemot arbetsuppgifterna samt vart behov finns på lagret. Arbetet på lagret är aktivt och fysiskt krävande, med tunga lyft. Det är därför viktigt att du är en person som trivs med att vara i rörelse och arbeta med kroppen under arbetsdagarna. Arbetstider Arbetstiderna är förlagt på vardagar, måndag-fredag, under dagtid. Du kommer primärt att arbeta tiderna 07:00-16:00. Start för tjänsten är omgående. Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Jobandtalent men jobbar på uppdrag av vår kund. Personliga egenskaper Vi söker en person som är redo att ta på sig en fysiskt krävande roll där tunga lyft och snabbt tempo är en del av vardagen. För att lyckas i denna position är det viktigt att vara flexibel och kunna planera sitt arbete noggrant för att vara så effektiv som möjligt. Vi värdesätter noggrannhet och en ödmjuk inställning till både styrkor och svagheter för att trivas i denna roll. Det är meriterande om du har erfarenhet av att köra truck på ett lager sen tidigare. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Krav - Truckkort A1-4 + B1-4. - Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du intresse för tjänsten ansöker du via denna sida, vi tar inte emot ansökningar via mejl. Välkommen!

18 mars 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Reservdelsman lagerarbetare/ Säljare

Vi söker lagerarbetare ( lagra delar och även försäljning av bildelar ) kontakta oss för mer info. 0725703288 Sven-Erik Ekholm

13 mars 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Sommarjobb på korttidsboende för barn och unga enligt LSS!

Vill du arbeta med omsorg och tillsyn av barn och unga? Är det viktigt för dig att ha ett varierande arbete? Är du kreativ och gillar att utveckla leken utifrån olika utvecklingsnivåer? Då kan du vara rätt person för uppdraget! Vi söker nu drivna och erfarna medarbetare till sommarjobb på Smedstorp korttidsboende/boende för barn och unga. Vi erbjuder ett komplement till föräldrahemmet under kortare eller längre tid. Arbetet bedrivs i en hemlik miljö där vi arbetar för att ge barn/ungdomar goda livsvillkor utifrån var och ens förutsättningar. ARBETSUPPGIFTER Uppdraget som stödassistent innebär att arbeta med och bemöta det enskilda barnet/ungdomen i boendemiljön. Vi arbetar med tydliggörande pedagogik enligt VISA (visuell individuellt strukturerat arbetssätt). Du ger god omvårdnad och tillsyn och det innebär att du behöver anpassa ditt bemötande till varje unik situation. Det förekommer även omfattande omvårdnadsarbete. Bland våra brukare förekommer utåtagerande beteende. För att minimera hot- och våldssituationer arbetar vi utifrån ett lågaffektivt bemötande, vilket innebär att du snabbt behöver kunna anpassa dig till utmanande beteenden samt agera aktivt i förebyggande syfte. Det är viktigt att barnen/ungdomarna känner trygghet och tillit. Vi utför alla i ett hem förekommande sysslor som till exempel städning och matlagning. Vi vistas mycket i olika utemiljöer; på lekparker, i skogen och på vår gård, för att främja hälsan hos våra barn och ungdomar. Vad erbjuder vi dig? Ett stimulerande och meningsfullt jobb med massor av mänsklig kontakt och många glada stunder. Personlig utveckling och en värdefull merit utifrån mångfalden av våra barn och unga men också utifrån en väl strukturerad verksamhet som grundar sig på goda och kontinuerliga relationer med våra brukare, vårdnadshavare och skola. Du får vara kreativ och hitta nya sätt att utveckla lek och aktiviteter utifrån behov och önskemål. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är genuint intresserad av andra människor, är lösningsfokuserad och vill göra skillnad. Du är lyhörd, bra på att kommunicera och kan bemöta din omgivning på ett varmt sätt. Vidare är du trygg i dig själv och har ett stort tålamod. Det är viktigt att kunna arbeta utifrån tydliga och överenskomna rutiner, liksom god samarbetsförmåga då vi arbetar både självständigt och i team. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom autismspektrumområdet och förmågan att kunna agera lågaffektivt vid situationer som uppstår i det dagliga arbetet. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Du behöver ha något av följande utbildningar; vård- och omsorgscollege, barn- och fritidsprogrammet, förskollärare eller beteendevetenskaplig utbildning alternativt annan utbildning som arbetsgivaren anser lämplig för uppdraget. Du behöver även ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Körkort B och förmågan att köra bil är önskvärt, att kunna cykla och simma är krav. Utdrag ur polisregistret krävs för att arbeta hos oss. Intervjuer kommer att ske löpande under annonseringstiden, välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Du söker tjänsten via Offentliga jobbs elektroniska ansökningsblankett. Tillsättningen av tjänsten kommer grunda sig på de uppgifter du lämnar och därför är det av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställningen kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Har du skyddade personuppgifter? Kontakta HR-avdelningen direkt på telefon 019-588 000 så hjälper vi dig med en säker ansökan. Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemannings- och rekryteringsföretag. Kumla kommun är en tillväxtkommun som ligger centralt i Örebro län och har drygt 22 500 invånare. I kommunen finns framgångsrika företag, ett rikt kultur- och fritidsutbud, god kommunal service samt utmärkta kommunikationer. Kumlas Vision 2040 innebär Kumla är en trygg, familjevänlig plats där människor känner en samhörighet och ett sammanhang. Den blomstrande och gröna småstaden har bostäder, men även de jobb, den service och det utbud som behövs för en komplett vardag. Vi känner oss stolta över vårt Kumla! För att se lite av det som hände under 2022 klicka här: https://youtu.be/DQFTdSZqIaU

21 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024