Legitimerad sjuksköterska till Funktionsstöd/psykiatriteamet!
Kumla kommun
Grundutbildade sjuksköterskor

Då en av våra sjuksköterskor går vidare till annat uppdrag söker vi nu en sjuksköterska till vår Hälso- och sjukvårdsenhet inom område Funktionsstöd/psykiatri Hälso- och sjukvårdsverksamheten, HSVV är en verksamhetsgren inom socialförvaltningen med syftet att verka för primärvården som nav i hälso- och sjukvården för kommunens medborgare. HSVV arbetar för att den kommunala vårdnivån ska fungera nära medborgaren och bidra till hälsa och trygghet samt för att personcentrerade arbetssätt främjas och utvecklas. Organisatoriskt så är vi uppdelade i två enheter där HSE1 (hälso- och sjukvårdsenheten) innefattar hemsjukvård, funktionsstöd/psykiatri, hemrehabilitering och hjälpmedelstekniker. HSE2 innefattar vård och omsorgsboenden. Hela arbetsgruppen inom Hälso- och sjukvårdsenheten 1 består av 17 sjuksköterskor och 9 arbetsterapeuter, vi är en arbetsplats där vi hjälps åt och har en god gemenskap.  I teamet som arbetar mot funktionsstöd/psykiatri ingår 4 sjuksköterskor varav en är specialist inom psykiatri och 2 arbetsterapeuter. Uppdragsområdet består av 15 gruppbostäder vara av 2 är psykiatriboenden, en barnbostad där vi har hälso-och sjukvårdsansvar för ett par barn samt ett antal patienter med personlig assistans. Vår målgrupp är personer inom personkrets 1,2 och 3 med varierande behov. Du som sjuksköterska kommer ingå i ett team med arbetsterapeut, sjuksköterskor, stödassistenter, stödpedagoger, personliga assistenter och enhetschefer. Det finns en bred kompetens inom personalgruppen med en stor vilja att utveckla och förbättra hälso- och sjukvården för patienterna tillhörande funktionsstöd i Kumla. Teamet arbetar tätt tillsammans där engagemang, tillit och nyfikenhet är viktigt men det viktigaste är att du har en stor portion av humor och glädje i ditt arbete. Vi arbetar för att arbetsuppgifter och arbetsmiljön skall vara hållbara, där återhämtning och utveckling är viktig. Hela verksamheten från ledning ner till medarbetare lägger stor vikt vid att vi har tillit till varandra och är prestigelösa i våra relationer.  Arbetstiden är dag/kväll och helg, du arbetar 2 helger på 12 veckor och ca 4 vardagkvällar på en 12 veckors period. På jourtid så täcker man som sjuksköterska även in den kommunala HSV och man arbetar då 2 sjuksköterskor och har både HSV, LSS och Vård och omsorgsboende i hela kommunen Vi erbjuder förmåner så som friskvårdsbidrag och möjlighet att hyra förmånscykel. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att tillhöra hälso- och sjukvårdsenhet 1 område funktionsstöd och utföra uppdrag gentemot patienter i gruppbostad samt eget hem. Här arbetar du i team tillsammans med sjuksköterskor, arbetsterapeuter, omvårdnadspersonal och enhetschef.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera, genomföra och utvärdera hälso- och sjukvårdsinsatser utifrån varje individs behov, göra medicinska bedömningar, utföra vaccinationer enligt vaccinationsprogram handleda omvårdnadspersonal samt ha kontakt med och ge stöd till anhöriga. Du kommer också ansvara för läkemedelshantering, dokumentation och delta i olika samverkansmöten inom teamet. KVALIFIKATIONER Vi söker Dig som är legitimerad sjuksköterska med erfarenhet av funktionsstöd/psykiatri. Du har en god samarbetsförmåga och bidrar till ett positivt, hjälpsamt och utvecklande arbetsklimat. Vi förutsätter att du kan arbeta strukturerat, självständigt och flexibelt utifrån ett professionellt förhållningssätt med förmågan att se möjligheter. Du är van att använda teknik och digitala verktyg i ditt arbete samt uttrycker dig väl i tal och skrift. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Det är önskvärt med erfarenhet inom funktionsstöd, psykiatri och barn med särskilda behov men inget krav. Vi arbetar i följande system, Procapita, NPÖ, Pascal, MCSS Appva (digital signering) och Lifecare. Körkort B är ett krav. ÖVRIGT Du söker tjänsten via Offentliga jobbs elektroniska ansökningsblankett. Tillsättningen av tjänsten kommer grunda sig på de uppgifter du lämnar och därför är det av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställningen kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Har du skyddade personuppgifter? Kontakta HR-avdelningen direkt på telefon 019-588 000 så hjälper vi dig med en säker ansökan. Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemannings- och rekryteringsföretag. Kumla kommun är en tillväxtkommun som ligger centralt i Örebro län och har drygt 22 500 invånare. I kommunen finns framgångsrika företag, ett rikt kultur- och fritidsutbud, god kommunal service samt utmärkta kommunikationer. Kumlas Vision 2040 innebär Kumla är en trygg, familjevänlig plats där människor känner en samhörighet och ett sammanhang. Den blomstrande och gröna småstaden har bostäder, men även de jobb, den service och det utbud som behövs för en komplett vardag. Vi känner oss stolta över vårt Kumla! För att se lite av det som hände under 2023 klicka här: https://youtu.be/xaWHncAO8jg?si=eM60O_6E8d9pAk4E

10 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Butiksmedarbetare, kassa/checkout, Willys Kumla Skogstorp
Willy:S AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Ett vikariat på deltid om genomsnitttligt 26 timmar/vecka och väntas löpa fram till och med december 2025 Tillträde: 2025-08-04 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Kumla Skogstorp! I kassalinjen hjälper vi våra kunder att checka ut sina varor, vilket gör avdelningen till en viktig plats i butiken där vi har chansen att ge ett gott sista intryck av oss. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i kassalinjen. Du ser till att våra kunder kan avsluta sina köp på ett bra och smidigt sätt med hjälp av våra utcheckningsalternativ. I kassalinjen möter du massor av kunder dagligen, alltid med härlig energi, kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men det är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Björn Freij, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-06. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

10 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Takmålare
Jacobsons Plåtmålning AB
Lackerare och industrimålare

Jacobsons Plåtmålning expanderar och vi är öppna för att välkomna nya medlemmar till vårt team, oavsett om du har erfarenhet eller inte. Just nu söker vi en driven individ som är intresserad av att utföra arbete såsom vattenblästring, målning av tak. Vi erbjuder en stabil och långsiktig anställning för rätt person, oavsett din erfarenhetsnivå. Vårt fokus ligger alltid på kvalitet, och vi söker därför efter en person som delar vår strävan efter att leverera arbete av högsta standard. Som en del av Jacobsons Plåtmålning kommer du att få möjlighet att delta i en mängd olika projekt, oavsett om de är små eller stora. Denna variation ger dig chansen att utvecklas och bidra till vårt gemensamma mål. Vi ser efter en person som är lyhörd, ödmjuk och har en positiv inställning till arbete och kollegor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Målning av tak med precision och noggrannhet Vattenblästring för att förbereda ytor för målning Tillhandahålla enastående service till våra kunder Utföra arbeten både för privatpersoner och offentliga kunder inom ramen för våra avtal Om du är redo att anta denna utmaning och bli en del av vårt team, oavsett din erfarenhetsnivå, ser vi fram emot att höra från dig!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
Health Connect 365 söker sjuksköterska!
Health Connect 365 AB
Grundutbildade sjuksköterskor

🩺 Vi söker legitimerade sjuksköterskor! Är du legitimerad sjuksköterska och söker nya utmaningar i en flexibel och meningsfull roll? Vi söker nu engagerade sjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Leg. sjuksköterska Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

11 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
Vi söker duktiga CNC-operatörer !!
Quattro Bemanning & Rekrytering AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Beskrivning För kunders räkning söker vi nu duktiga CNC-operatör med inriktning svarv. Vi söker även operatörer till skärmaskin. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter som CNC-operatör innefattar att läsa ritningar och gärna kunna ställa maskiner. Bra om du kan enklare programmering. Du skall kunna rigga maskinen. Du kommer att arbeta i ett team men behöver kunna vara självgående och ta egna initiativ.  Kvalifikationer Vi ser gärna att du har utbildning som CNC-operatör och några års erfarenhet av yrket. Du behöver även ha viss vana av ritningsläsning. Bra om du kan ställa maskiner. Kan du programmera är det starkt meriterande. Du kan enklare programmering. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.  Villkor Uppdraget startar med en uthyrning från Q till kundföretaget för att sedan löpa vidare i en direktanställning hos kunden om alla parter är nöjda. Vid frågor kontakta gärna Henrik Nitz 070-160 20 91 Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så tveka inte att skicka din ansökan redan idag! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Löneadministratör till Sydnärkes lönenämnd
Kumla kommun
Löne- och personaladministratörer

ARBETSUPPGIFTER En av våra medarbetare går nu vidare till nya utmaningar och vi söker efter en ersättare, är det dig vi söker?  Tjänsten som löneadministratör innebär att du självständigt och i team arbetar inom alla kommunalt förkommande avtal och löneområden.  Du kommer att arbeta mot flera av kommunerna som igår i lönenämnden, där samtliga kommuner arbetar i Personec P och Time care.  Som löneadministratör arbetar du med både digitala och manuella underlag.  I rollen ingår även att utbilda och stödja chefer och medarbetare i förkommande löne- och avtalsfrågor.  Du arbetar också med rapporter och intyg till olika myndigheter som Försäkringskassan och arbetsgivartjänsten.  Som en del av tjänsten ingår uppdrag att delta i lönenämndens digitaliseringsarbete. Målet är att minska manuella underlag samt skapa webbaserade utbildningar för chefer och medarbetare. Vi erbjuder dig ett stimulerande och utvecklande arbete och tillsammans med ett kompetent och engagerat team bestående av löneadministratörer, systemförvaltare och pensionshandläggare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har löneadministrativ utbildning eller erfarenhet som bedöms som likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från löneadministrativt arbete inom kommun/region. Du ska känna till de arbetsrättsliga delar som styr anställningens villkor. Det är meriterande om du har kunskap i Personec P samt erfarenhet av att arbeta i digitala verktyg som skapar webbaserade utbildningar. Du gillar att arbeta självständigt inom vissa givna ramar, du är strukturerad och noggrann. Din servicekänsla är hög och din samarbetsförmåga och anpassningsförmåga är god. Du har även god kommunikativ förmåga.  Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Du söker tjänsten via Offentliga jobbs elektroniska ansökningsblankett. Tillsättningen av tjänsten kommer grunda sig på de uppgifter du lämnar och därför är det av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställningen kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Har du skyddade personuppgifter? Kontakta HR-avdelningen direkt på telefon 019-588 000 så hjälper vi dig med en säker ansökan. Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemannings- och rekryteringsföretag. Kumla kommun är en tillväxtkommun som ligger centralt i Örebro län och har drygt 22 500 invånare. I kommunen finns framgångsrika företag, ett rikt kultur- och fritidsutbud, god kommunal service samt utmärkta kommunikationer. Kumlas Vision 2040 innebär Kumla är en trygg, familjevänlig plats där människor känner en samhörighet och ett sammanhang. Den blomstrande och gröna småstaden har bostäder, men även de jobb, den service och det utbud som behövs för en komplett vardag. Vi känner oss stolta över vårt Kumla! För att se lite av det som hände under 2023 klicka här: https://youtu.be/xaWHncAO8jg?si=eM60O_6E8d9pAk4E

13 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Personal till kassaservice, Djupadalsbadet i Kumla!
Kumla kommun
Kassapersonal m.fl.

Djupadalsbadet öppnades 2013 och är en välbesökt anläggning, både för invånarna i Kumla, och för besökare från andra delar av länet och landet. Hos oss träffar du mycket människor och har ett varierande arbete som vid tillfällen kräver ett högt arbetstempo. Djupadalsbadet erbjuder besökare motionssim, simskolor, gruppträning och äventyrsbad samt relaxavdelning och gym som drivs i egen regi. Under sommaren har vi vårt utomhusbad och vår camping öppen. Som anställd på Djupadalsbadet är du en del av Kultur- och fritidsförvaltningen och Fritidsavdelningen. ARBETSUPPGIFTER I rollen inom kassaservice bemannar du Djupadalsbadets reception och café. Du är en av våra viktigaste kontaktpunkter och ansvarar för att ta emot och assistera våra besökare både på plats, via e-post och telefon. Du informerar om våra tjänster, sköter försäljning och service i caféet samt servering i relaxavdelningen och våra konferenslokaler. Receptionen hanterar även bokningar samt in- och utcheckning till campingen. Tjänsten innefattar även ansvar för kassasystemet, inklusive service, uppdateringar och kontakt med systemleverantör för att säkerställa drift och funktionalitet. I arbetsuppgifterna ingår även fakturering, inkassohantering, abonnemangshantering, prisuppdateringar samt administration av bokningar. På Djupadalsbadet är vi ett team som tillsammans skapar anläggningens hjärta och puls genom att erbjuda våra besökare bästa möjliga service. Som medarbetare är du flexibel och beredd att arbeta inom olika delar av verksamheten, exempelvis fastighetsskötsel, lokalvård, badvärd och kundservice i reception och kassa. Tillsammans tar vi ansvar för att varje besök blir tryggt, roligt och minnesvärt. Eftersom vi arbetar nära våra gäster ställs höga krav på både serviceförmåga och säkerhetstänk. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har gymnasieexamen och erfarenhet av arbete i badhus. Du har genomgått utbildning i HLR och DHLR och har goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Meriterande: • Gymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi • Erfarenhet av arbete med kassasystem och bokningssystem • Ytterligare språkkunskaper utöver svenska och engelska Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från liknande yrken eller andra serviceyrken. För att trivas i rollen ser vi att du har god samarbetsförmåga och uppskattar att arbeta i team där utveckling och kvalitet står i fokus. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet vi söker dig som är positiv, självgående och alltid sätter kunden i första rummet. ÖVRIGT Du söker tjänsten via Offentliga jobbs elektroniska ansökningsblankett. Tillsättningen av tjänsten kommer grunda sig på de uppgifter du lämnar och därför är det av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan. I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du också kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställningen kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Har du skyddade personuppgifter? Kontakta HR-avdelningen direkt på telefon 019-588 000 så hjälper vi dig med en säker ansökan. Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemannings- och rekryteringsföretag. Kumla kommun är en tillväxtkommun som ligger centralt i Örebro län och har drygt 22 500 invånare. I kommunen finns framgångsrika företag, ett rikt kultur- och fritidsutbud, god kommunal service samt utmärkta kommunikationer. Kumlas Vision 2040 innebär Kumla är en trygg, familjevänlig plats där människor känner en samhörighet och ett sammanhang. Den blomstrande och gröna småstaden har bostäder, men även de jobb, den service och det utbud som behövs för en komplett vardag. Vi känner oss stolta över vårt Kumla! För att se lite av det som hände under 2023 klicka här: https://youtu.be/xaWHncAO8jg?si=eM60O_6E8d9pAk4E

14 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juni 2025
Lagermedarbetare till kund i Kumla
Performiq AB
Lager- och terminalpersonal

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du noggrann, strukturerad och har en positiv inställning? Då kan detta vara rätt roll för dig! Vi söker dig som vill arbeta med varuplock och utleveranser på vår kunds lager. I rollen kommer du att följa plocklistor och ansvara för att plocka och packa varor med hög noggrannhet. Arbetet sker i en stor lagerverksamhet där det är avgörande att du har god förmåga att identifiera rätt artikelnummer och säkerställa korrekta kvantiteter. Du kommer att arbeta dagligen i affärs- och lagersystem BC samt köra truck i samband med momenten i arbetsflödet. Vi söker dig som trivs i en strukturerad miljö, gillar att ta ansvar och bidrar med en positiv attityd i teamet. Personprofil Vi söker dig med tidigare erfarenhet från lagerarbete, gärna med fokus på plock och pack. För att lyckas i rollen ser vi att du har god dator- och systemvana, något du har med dig från tidigare arbete i lager- eller logistikmiljöer. Truckkort är ett krav, och du ska inneha behörigheterna A1–A4 samt B1–B4. Som person är du noggrann, ansvarstagande och har en stark vilja att leverera med hög kvalitet. Eftersom vår kund levererar produkter globalt är det avgörande att varje detalj blir rätt från början. Du arbetar lika gärna självständigt som i team, och drivs av att nå uppsatta mål. Vi värdesätter personliga egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrott eller föreningsliv. Berätta gärna vilken aktivitet du varit engagerad i, hur den erfarenheten har format dig som person, och på vilket sätt den kan bidra till din framgång i rollen som lagerarbetare. Övrigt Start: Omgående Arbetstider: Varierande tider mellan 07-18, vardagar Arbetsort: Kumla Omfattning: Heltid, sommarjobb med chans till förlängning Om PerformIQ PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv. Eventuella frågor om tjänsten hänvisas till Rekryteringskonsult Helena Bergström på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Helgarbete som personlig assistent!
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Vi söker en personlig assistent för varannan helg, dagtid, till en man i 60-årsåldern som efter en hjärnblödning är rullstolsburen. Han bor med sin familj på en hästgård vid Hällabrottet i Kumla, där vardagen inkluderar både trädgårdsarbete och aktiviteter i naturen. Ditt arbete kommer att bestå av att hjälpa till med dagliga sysslor samt att möjliggöra promenader, fiske och andra aktiviteter. Kunden kör permobil och har Turner som hjälpmedel vid förflyttningar. Ingen tidigare erfarenhet krävs – din personlighet är det viktigaste! Vi söker dig som är positiv, lyhörd och trivs med att vara en del av någon annans vardag. Krävs tillgång till bil för att ta dig till arbetsplatsen. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vänligen kontakta oss för mer information.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
26 november 2025
Radio Test Integration Engineer - Join Ericsson in Kumla!
Professionals Nord Örebro AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Are you passionate about cutting-edge radio technology and eager to contribute to the future of global communication? Ericsson in Kumla is currently seeking a talented and driven Radio Test Integration Engineer to join the Production Test Development team. In this critical role, you will be instrumental in developing and integrating production test methods for next-generation radio products. This is a unique opportunity to work hands-on with advanced hardware and software systems in a collaborative and technically innovative environment. We look forward to your application – selection is ongoing! About the Position Ericsson is a world-leading provider of communication technology and services. The Product Engineering Unit Radio is responsible for test development across the full radio product lifecycle – from early research to volume production. We are now recruiting a Radio Test Integration Engineer for our Production Test Development department in Kumla. As part of our team, you will develop, verify, and continuously improve test solutions used in the manufacturing of Ericsson's radio units. These systems are in-house developed and consist of software, electronics, mechanics, and commercial instruments. This is a consulting assignment via Professionals Nord with an initial duration of 12 months. You will be employed by Professionals Nord and work as a consultant at Ericsson. The longterm goal is a potential transition to direct employment with Ericsson, based on mutual satisfaction. All inquiries about the position should be directed to [email protected], as the recruitment process is managed by Professionals Nord on behalf of Ericsson. What We Offer A technically challenging and globally impactful role Opportunity to work across the full development chain: from requirement analysis to global production deployment A highly skilled and supportive team within hardware, software, and test development Insight into the latest telecom and radio technologies Career development opportunities within a world-leading tech company A collaborative and innovation-driven culture Key Responsibilities As a Radio Test Integration Engineer, you will be part of a cross-functional team responsible for creating efficient and reliable production test solutions for Ericsson’s radio products. You will work closely with global design units, and your work will span both hardware and software domains. Your main tasks include:Analyzing product requirements and defining test specifications Designing, integrating, and verifying production test methods Developing software and hardware tools for test environments Creating interfaces between test software, measurement equipment, and radio hardware Performing verification activities and defining acceptance criteria Supporting prototype bring-up and debugging Creating tools for in-depth measurement data analysis Continuously improving existing test methods in terms of time, cost, and accuracy Providing global production support for test-related issues Qualifications We are looking for someone with:A Master’s degree in Electronics Engineering, Computer Science, or a related field Strong programming skills, especially in MATLAB, Python, and C++ Proficiency in English, both written and spoken (Swedish is a plus) Experience in electronics, RF transceivers, and antenna technologies Knowledge of telecom measurement parameters and instrumentation Understanding of software/hardware integration and systemization To Succeed in This Role You are a curious, self-motivated problem-solver who thrives in a fast-paced and technically advanced environment. You enjoy taking ownership of your tasks, work in a structured and goal-oriented way, and are comfortable working independently. At the same time, you are a strong team player who values collaboration and knowledge sharing. Are you ready to shape the future of radio technology with us? Apply today – we look forward to hearing from you! START: ImmediatelyCOVERAGE: Full-timeCITY: KumlaSELECTION: OngoingCONTACT: Mia Haaster Apply for the position by clicking on ”apply for the job/sök jobbet” below. We work with the process continuously and may proceed with candidates before the ad is removed. If you want, you can also create a user and upload your CV and cover letter. We do unfortunately not accept applications by mail, but if you have questions about the position, you are welcome to contact us at [email protected].

21 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025