Operatör till kund!

TopWork söker nu en operatör med breda kunskaper till kund i Landskrona! Vi söker dig som har vana av verkstadsarbete och trivs i en producerande miljö i ett högt tempo. Rollen är väldigt varierande och har en rad olika ansvarsområden. Vi ser att du gärna har erfarenhet av svarv, fräs samt slipning eller polering. Du arbetar noggrant och har ett öga för detaljer då din roll är inriktad på att upprätthålla allra högsta kvalitet. Arbetet i sig kommer man bli upplärd kring hos vår kund då de är ett av få företag som arbetar med just de metoderna. Är du en allround person med goda kunskaper i verkstadsarbete är detta tjänsten för dig! Vid funderingar är du välkommen att ringa mig så pratar vi om det! Varmt välkommen med din ansökan!   Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

12 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Fältmekaniker

Peab Transport och Maskin bildades 1965 och ingår i Peab. Idag har vi tre verkstäder belägna i Örkelljunga, Landskrona och Förslöv. Vi är idag 31 anställda och omsätter ca 60 milj/år. Vi utför all form av service och reparationer på lastbilar / släp och entreprenadmaskiner. Samtliga av våra tre verkstäder är ackrediterade av SWEDAC, vilket innebär att vi släcker besiktnings 2:or åt kund.   Om tjänsten   Vi söker en skicklig fältmekaniker/reparatör för beläggningsmaskiner inom asfalt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att reparera och utföra service på beläggningsmaskiner ute på fält under säsong och i verkstaden under vinteruppehållet.   Vi servar och reparerar   asfaltsläggare vältar klistermopeder övrig kringutrustning som containrar/flak Vi utför allt underhåll för Peab Asfalts räkning gällande beläggningsmaskiner i södra Sverige.   Vem är du?   Vi söker dig som är glad, utåtriktad, självgående och som kan bidra med dina personliga kunskaper. Din kompetens inom området och förmåga att skapa goda relationer med våra kunder är av stor betydelse för vår verksamhet. Då vi jobbar tätt ihop i ett litet team kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från branschen eller likvärdigt.   Övrig information   Krav på B-körkort. Placeringsort är Landskrona eller vid någon av våra andra verkstäder.   Ansökan   I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Välkommen med din ansökan redan idag!   Kontakt   Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med arbetschef Robert Johansson på telefon 0733-84 86 95.   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Peab är Nordens samhällsbyggare med 15 000 medarbetare och en omsättning på 60 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm.

12 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Maskinförare till Landskrona

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Är du maskinförare och söker efter nya utmaningar och möjlighet att utvecklas? Då har vi tjänsten för dig eftersom vi just nu söker maskinförare till vår kund i Landskrona. Vår kund är en en ledande aktör inom processindustrin, söker en maskinförare som kan hantera en mängd olika arbetsuppgifter. Ditt arbete kommer att vara fritt och omväxlande, där du både samarbetar i grupp och arbetar självständigt med ansvar över dina arbetsuppgifter. I ditt skiftlag kommer du att ha fantastiska kollegor och en stödjande skiftledare. Som maskinförare kommer du att använda lastmaskinen för att lagerlägga säckar och lasta dem i olika transporter på anläggningen. Din roll inkluderar även att registrera säckar med hjälp av ett plocksystem och kommunicera via en COM-radio. Vid behov kan du också utföra enklare felsökningar och reparationer på lastmaskinen. OMFATTNING: Heltid, med god möjlighet till fortsättningen efter sommaren ARBETSTIDER: mån-tor 7-16 PLACERING: Landskrona Din profil För att lyckas i rollen som maskinförare hos vår kund ser vi gärna att du har minst 1 års erfarenhet av att köra och arbeta med en lastmaskin samt ha behörighet C2 för godshantering. Vi letar efter en person som är anpassningsbar och har en stark säkerhetsmedvetenhet. Du bör ha erfarenhet av att köra lastmaskin och trivas med att arbeta i varierande tempomiljöer. Som lagspelare är du kommunikativ och har förmågan att ta eget ansvar. Det är också viktigt att du är kvalitetsmedveten och har goda kunskaper i svenska. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: - Behörighet C2 för hjullastare - God vana att köra lastmaskin. Meriterande är erfarenhet av liknande arbete, behörighet för andra trucktyper och maskiner samt tekniska/mekaniska kunskaper. Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

12 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Enhetschef

Gillar du utmaningar? Vill du vara med och påverka utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? I Landskrona stad finns utmaningar, potential och möjligheter som få andra städer av samma storlek kan erbjuda. Vi är en stor och dynamisk socialtjänst och det finns många karriärmöjligheter för den som vill utveckla och utvecklas. All vår verksamhet präglas av vår gemensamma vision Av egen kraft. Individ- och familjeförvaltningen arbetar med socialt arbete riktat till barn, unga, vuxna och familjer inom socialtjänstens olika områden. Vi satsar på hög kvalitet i verksamheten och strävar efter att kunna erbjuda varierade insatser utifrån den enskildes behov. Målet är alltid detsamma; att människor ska kunna leva sina liv av egen kraft. Socialtjänsten är inne i ett spännande skede och ny socialtjänstlag är på gång, för att möta framtiden behöver förvaltningen utveckla sina processer och arbetssätt genom tex insatsutbud och digitalisering. Förvaltningen har en tydlig vision och riktning där du som chef är den yttersta kulturbäraren och därmed en viktig kugge för framgång. Tjänsten är placerad inom verksamhetsområde vuxen där både myndighet och insatsenheterna inklusive försörjningsstöd är placerade. I Landskrona stad arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. BRA är fundamentet som alla våra medarbetare bär med sig i sitt arbete och sina möten med kommuninvånare, kollegor, myndigheter och andra aktörer. VÄLKOMMEN TILL OSS! ARBETSUPPGIFTER Vi söker en driven och engagerad chef till vår socialpsykiatri (SoL) där du kommer vara ansvarig för två dygnet runt boenden (13 platser), en daglig verksamhet (biståndslös) samt för ett team som arbetar med biståndsbedömt boendestöd, totalt är du chef över ett 30-tal medarbetare. Som chef är din viktigaste uppgift att bidra till förvaltningens framgång och därmed skapa en god verksamhet för Landskronaborna. Under de senaste åren har ett utvecklingsarbete pågått med fokus att styra mot resultat. Den politiska riktningen är tydlig och all verksamhet i förvaltningen ska leda till att öka stadens måluppfyllelse. Du som chef får stöd i detta arbete från förvaltningens utvecklingskontor, dina kollegor och chef. För att lyckas i uppdraget tror vi att du är en trygg och tydlig ledare som har förmågan att kommunicera riktning och styrning på ett naturligt sätt och där du får med dig dina medarbetare. För att möta framtidens utmaningar behöver du vara engagerad och nyfiken på omvärldsbevakning och då inte minst digitala lösningar. Du kommer bli en del av en erfaren chefsgrupp med engagerade kollegor som hjälps åt i det gemensamma uppdraget att skapa en effektiv och god socialtjänst. KVALIFIKATIONER • Eftergymnasial utbildning inom ett för området lämplig inriktning eller kunskaper som av arbetsgivaren bedömer likvärdiga. • För oss är det viktigt med rätt person på rätt plats. Som person har du ett intresse för socialtjänstens uppdrag och delar tanken att humor, ödmjukhet och självdistans är goda egenskaper som kollega i arbetet. Meriterande • Kommunal erfarenhet • Ledarerfarenhet • Kunskap eller förståelse för ledningsmodeller • Tidigare erfarenhet från processorienterat arbetssätt • Tidigare erfarenhet av digitalisering av medborgarriktade lösningar • Arbetsprov tillämpas som en del i urvalsprocessen ÖVRIGT Arbetsgivarinformation: landskrona.se/jobbailandskronastad För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-10 10 29. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp.

12 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Personlig assistent till vår kund i Landskrona

Nu har du möjlighet att få arbeta med en av våra kunder i Landskrona. Vår kund som har en neurologisk sjukdom behöver hjälp och stöd med allt vad som ingår i den dagliga försörjningen. Eftersom personen har svårt med kommunikation är det viktigt att du är tydlig och kan det Svenska språket väl. Vi söker dig som är positiv och intresserad av att göra det lilla extra vardagen för vår kund som är intresserad av sport och tycker mycket om att vara ute i naturen. Har du erfarenhet av assistans och vård sedan tidigare är det en merit men vi kommer lägga stor vikt på att din och kundens kemi överensstämmer. Jobbet kräver att du är fysiskt stark så ser gärna att du är man. Om din ålder är över 40 år kan det vara en fördel, och även om du kan serbiska/bosniska. Erfarenhet inom yrket är inte ett krav, utan vi lägger stor vikt vid personkemi. Alter Assistans vision är att vara nära. Hela vår organisation är uppbyggd på närhet till kunder och medarbetare. Tillsammans planerar, genomför, utvärderar och förbättrar vi kundens situation. Närheten är en stor fördel, korta beslutsvägar är en förutsättning för omedelbara insatser och korrekta beslut. Ju närmare kunden man är desto större insikt har man om de behov som finns och vardagens beslut blir lätta att ta, för såväl våra assistenter som för våra gruppledare. Tillgängligheten är stor. Det finns en stor kunskapsbank att ta del av. Det är tryggt att i vardagen vara nära den kompetensen. Vi finns där våra kunder finns. Vi kommer dit vi behövs. Vår organisation är platt och beslutsvägarna är korta, därför har vi råd att anställa duktiga assistenter och ge dem rättvisa löner.

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Säljande center manager i Landskrona

Community Sales Manager At Regus, we’ve built the world’s largest workspace network so that our customers can work better, faster, happier. Join the team in one of our business centres. Promote our products and services to new and existing customers. Bring more freedom to more people and businesses. And you’ll be able to work better, faster and happier too. The opportunity As a Community Sales Manager, you’ll be responsible for the smooth running of your Regus centre while finding ways to increase sales and revenue, helping more and more people enjoy the benefits of flexible working. You’ll motivate your team to create a great working environment to ensure customer satisfaction and retention. A typical day at Regus You start the day with an informal team talk over coffee, to plan the day and make sure everyone’s prepared. With one eye always on reception, you see members turning up and also the first meeting rooms guests arriving. You welcome them and take them to their meeting room, show them the facilities and help them set up their WiFi connections and AV system for their presentation. Later you have a meeting to learn more about a new member and get to understand his business needs. You think about the other businesses in the centre and how you might be able to introduce him to a couple that may be of interest at the networking event later in the week. A large company is taking a whole floor of the centre and is moving in next week. You run through the move in detail with the reception team, ensuring the welcome kit is prepared, and all badges and keys are ready for handing over. At lunchtime a couple walk in enquiring about coworking membership. Your colleague from sales is on their lunch break so you offer them a coffee and give them a tour of the centre, explaining all the benefits of Regus membership. Later in the afternoon you host a monthly operations meeting for Community Sales Managers from your local cluster of centres, along with the regional Operations Manager. After the meeting you do a final walk around the building, speaking with members, asking how their day went as they start to wind down and head for home. About you We’re looking for someone who has the experience and aptitude to manage a smooth running operation. You’ll need to be an accomplished multitasker, able to pre-empt issues before they become problems, and keep a team motivated and focused on service excellence. You also need to be: A good communicator, used to dealing with customers – ideally in the hospitality or events industry Confident, approachable and able to build strong relationships with customers A great manager, who leads by example and knows how to motivate and inspire a team Happy taking ownership of problems and finding ways to solve them Positive, enthusiastic and able to adapt to fast-changing situations Confident using MS Office and other basic IT packages In addition, you will: Manage the day to day running of the centre, focusing on exceptional customer service Inspire your team of associates, developing their skills to get the best from each team member Promote your centre to new customers and show them how flexible workspace could enhance their business Generate leads by delivering engaging networking events within your community What we offer On top of a competitive salary package you’ll enjoy: A bright and inspiring work environment Training and development opportunities

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Industrielektriker sökes!

Om tjänsten Vi söker just nu efter en industrielektriker till en av våra kunder i Landskrona! Som industrielektriker på denna arbetsplats består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av felsökning, reparation och förebyggande underhåll av företagets maskinpark, inom området el och automation. Om du har ett stort tekniskt intresse, gillar utmaningar, tycker om att vara problemlösare och har ett högt säkerhetstänk, då kan det här vara tjänsten för dig! Arbetet är förlagt på 3-skift med generösa skifttider och långa perioder av ledighet för återhämtning. Önskad starttid: Snarast eller enligt överenskommelse. Din profil Vi ser gärna att du som söker har: - Utbildning inom el/automation på gymnasienivå, eller annan likvärdig utbildning. - Giltigt ECY-certifikat. - Erfarenhet av arbete i Microsoft Office-paketet. - Goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, samt god förståelse för det engelska språket. Det är ytterligare meriterande med tidigare erfarenhet som industrielektriker där du främst har arbetat med felsökning, reparation och förebyggande underhåll. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

12 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Slöjdlärare 100% eller 50% - vikariat på Albanoskolan

Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök. I Landskrona stad med drygt 3300 medarbetare arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Här finns utrymme för dig med mod och handlingskraft och du får möjlighet att utvecklas. Vill du vara med och påverka utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Albanoskolan är en engagerad och glad arbetsplats som erbjuder anställda en möjlighet att växa och utvecklas i både yrkesroll och undervisning. Vi erbjuder Dig anställning som vikarie under höstterminen 2024 för undervisning 100% i trä -och textilslöjd i årskurserna 3-6 på Albanoskolan. Alternativt erbjuder vi 50% i träslöjd eller 50% i textilslöjd. Du kommer att ansvara för undervisning och planering i ämnet slöjd tillsammans med ditt arbetslag. Du deltar även i kompetensutveckling och övriga gemensamma aktiviteter. Din undervisning ska skapa förutsättning för att eleven ska utveckla medvetenhet och förståelse om estetiska traditioner och uttryck. Du ska handleda eleven i processen från idé till färdig produkt. Du bidrar till att eleven får kunskaper i olika hantverk och väcker nyfikenhet för att utforska olika material. I ditt pedagogiska ledarskap har du förmåga att strukturera ditt arbete och du är lyhörd för elevers kunskapsutveckling och behov av stöd. Genom ett demokratiskt och empatiskt förhållningssätt får du en möjlighet att växa tillsammans med elevgrupperna. KVALIFIKATIONER Legitimerad lärare i slöjd - Krav ÖVRIGT Arbetsgivarinformation: landskrona.se/jobbailandskronastad För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-10 10 29. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp.

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Lärare i fritidshem - Albanoskolan

Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök. I Landskrona stad med drygt 3300 medarbetare arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Här finns utrymme för dig med mod och handlingskraft och du får möjlighet att utvecklas. Vill du vara med och påverka utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan! Är du positiv, driven och vill arbeta i team? Är du intresserad av att bygga en spännande och hållbar framtid för dagens unga? Har du engagerade idéer, vill bedriva utveckling och vill ingå i en glad arbetsgemenskap? I så fall kan det vara just DIG vi söker till Albanoskolan! ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder Dig en plats i ett engagerat, glatt och samspelt fritidsarbetslag. En stor del av planeringen görs tillsammans i arbetsgruppen och man strävar då efter att utveckla arbetssätt, teamkänslan i arbetslaget, måluppfyllelse och med att stärka elevdemokratin. Under skoltid ingår man i någon form utav skolsamverkan och denna kan variera efter behov och situation. Huvuduppdraget är dock lärare i fritidshem. Vi erbjuder Dig även goda möjligheter att utvecklas och växa i både yrkesroll och undervisning samt till att kunna påverka din egna vardag genom ett demokratiskt och empatiskt förhållningssätt. KVALIFIKATIONER Legitimerad lärare i fritidshem - Krav 01. Strukturerad (målmedvetenhet) - Meriterande Arbetar enligt en tydlig process, organiserar och planerar sitt arbete väl, slutför det som påbörjats och håller deadlines. 04. Trygg (emotionell stabilitet) - Meriterande Är säker i osäkra sammanhang, står upp för egna åsikter, har mod att säga ifrån och förmåga att skilja på sak och person. 10. Samarbetsorienterad (vänlighet) - Meriterande Anpassar sig och hittar win-win-lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. 11. Lösningsorienterad (problemlösningsförmåga) - Meriterande Hittar snabbt lösningar på uppkomna problem. ÖVRIGT Arbetsgivarinformation: landskrona.se/jobbailandskronastad För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-10 10 29. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp.

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024