Eventsäljare | Grundlön + Provision

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. TjänstebeskrivningFörsäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Heltidsanställning Grundlön + Provision Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktivprovision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Felicia Rullander, Rekryterare076 425 35 [email protected]

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Psykolog/Beteendevetare till HMC Företagshälsa

Vill du som är Psykolog/Beteendevetare vara med i vårt team och tillsammans skapa en bra arbetsmiljö och hälsa hos våra kundföretag? Rollen som Psykolog/Beteendevetare hos oss på HMC Företagshälsa De huvudsakliga arbetsuppgifterna omfattar kortare samtalskontakter/korttidsbehandling mot enskilda individer, rörande både individens arbets- eller privatsituation. Det kan handla om att förstärka arbetsförmågan eller att efter bedömningssamtal föreslå relevant fortsättning. Som psykolog/beteendevetare arbetar du med många olika uppdrag gentemot arbetsgivare och deras medarbetare. För att arbeta hos oss förväntas du ha en övergripande kännedom om de lagkrav som finns för arbetsgivare i relation till arbetsmiljön eller intresse av att lära dig. Ävenkonflikthantering och chefskonsultationer kan förekomma. Arbetet kräver en hög social kompetens av att bemöta såväl arbetsgivare som de anställda. Utbildningar/föreläsningar inom exempelvis stresshantering och grupputveckling är efterfrågat och det ärmeriterande om du är van att hålla i utbildningar. Även samtalsbehandling/terapi påuppdrag av försäkringsbolag ingår, då är det ofta upp till 10 samtal per individ. Utbildning och erfarenhet: Vi ser att du är leg.psykologeller Beteendevetare eller socionom med minst Steg 1 kompetens inom KBT. Det är meriterande om du är utbildad leg.psykoterapeut. Du behöver några års yrkeserfarenhet av kvalificerat behandlings- och rådgivningsarbete riktat mot individer. Erfarenhet av uppdrag även på grupp- och organisationsnivå är meriterande. Det ärmeriterande medgrundläggande kunskap inom arbete-och organisationspsykologisamt erfarenhet arbetsrelaterad psykisk ohälsa. Det är meriterande om du har erfarenhet av tidigare arbete inom företagshälsovård. Du har god datorvana samt är flytande i det svenska språket såväl i tal som skrift samt goda kunskaper i engelska. Tjänsten kan innebära resor mellan våra enheter och lokala kundföretag vilket innebär att vi gärna ser att du har körkort och tillgång till bil. HMC Företagshälsa arbetar eftervåra värdeord: respekt, tilltro, engagemang, empati och alltid med det “lilla extra”.Vi erbjuder dig: Ett varierande arbete med ständig utveckling och nytt lärande. Att bli en del i vårt engagerade team som tillsammans arbetar både för kundernas och organisationens bästa. Arbete på en enhet med lång tradition, hög kompetens och nöjda kunder inom företagshälsovård. En arbetsplats där vi levererar hög service till våra kunder och har möjlighet att anpassa våra tjänster efter kundens behov. Trevliga kollegor inom företagshälsovården och primärvården i vårt systerföretag. En tjänst med möjlighet att påverka innehållet och planering och utförande av ditt arbete. Att arbeta i en av Sveriges viktigaste framtidsbranscher. Vid denna rekrytering lägger vi i urvalet stor vikt vid personlig lämplighet.Tjänstens omfattning: 40-100% tillsvidareanställning. Ort: Landskrona HMC-koncernen: HMC Företagshälsa, tidigare Industrihälsan och Företagshälsan Arlöv-lomma är erfarna av företagshälsovård och har sedan 60-talet verkat i Landskrona och i Arlöv sedan 70-talet. Vi har anställda företagsläkare, företagssköterskor, undersköterska, psykoterapeut, psykolog, rehabkoordinator, fysioterapeut, ergonom och arbetsmiljöingenjör. HMC Företagshälsa erbjuder komplett företagshälsovård som utgår ifrån en djup kompetens inom yrkesmedicin och arbetsmiljö i kombination med en välutvecklad livsstilsmedicin och fokus på att förstärka det friska. I dag finns ca 300 företag med över 9500 anställda anslutna till vår företagshälsovård. HMC Företagshälsa ingår i koncernen Hälsomedicinskt Center som även driver primärvård och är en del av Medtanken Group. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer om våra mottagningar, vad vi står och går för: www.hmcforetagshalsa.se Låter det intressant för dig så tveka inte att höra av dig till oss eller skicka in en ansökan. Du kan kontakta verksamhetschef Patricia Cedervall på 040-53 66 76 eller [email protected] vid frågor.

9 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Arborrare/Fräsare

Arbetsuppgifter Som Arborrare kommer du från råämne med hjälp av ritning tillverka kundspecifik detalj i CNC-styrda arborrverk. Styrsystem Tosnuc. I arbetsuppgifterna ingår Verktygsberedning Programmering Ställ Tillverkning Kontrollmätning Efterbearbetning Arbetstiden är förlagd dagtid under introduktion och går därefter över till 2skift.  Kvalifikationer och erfarenheter Vi söker dig som har någon form av verkstadsteknisk utbildning och/eller har några års erfarenhet av liknande arbete. Vi erbjuder utbildning på arborrverk för rätt person. Vi tror även att du innehar ett tekniskt intresse som du gärna vill utveckla. Tjänsten kräver goda kunskaper i svenska språket, både i tal, skrift och läsförståelse. Personliga egenskaper Vi tror du har en god samarbets- och initiativförmåga samt att du är inställd på att ha mångskiftande och varierande arbetsuppgifter. Du som person är nyfiken, noggrann, ansvarstagande och självgående. För att trivas i rollen tror vi att du trivs i verkstadsmiljö och att du gärna ser dig själv utvecklas i rollen. Höganäs Verkstad AB Höganäs Verkstad AB har idag ca 55 anställda och omsätter ca 80 miljoner och är certifierade enligt ISO 9000, ISO 14000 och EN-1090, ISO3834-2. Höganäs Verkstad har sin huvudsakliga verksamhet inom legotillverkning av plåtkonstruktioner och maskindetaljer genom svarvning, fräsning, svetsning och bockning, av alla typer av metaller Ansökan I denna process har Höganäs Verkstad valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du givetvis välkommen att kontakta Evelina Andersson på telefonnummer: 0709-683036 eller via mejl: [email protected]. Välkommen med din ansökan!

9 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Personlig assistent till en tjej i Landskrona, tim och sommarvikarie

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Jag är en kvinna på 35 år som på grund av min muskelsjukdom behöver hjälp i min vardag. Jag har assistans dygnet runt, med vaken natt. Arbetstiderna kan komma att variera under veckan, men på vardagar är standard 08:00-22:30 och 22:30-08:00.  Jag söker nu assistenter som kan arbeta som timvikarier och sommarvikarier. Jag vill att du har en professionell attityd och har förmågan att kunna läsa av rummet. Min assistans är livsavgörande för mig, och jag vill både att vi skall trivas ihop men också att du skall ta det ansvar som förväntas av dig - utan att jag behöver påtala det. Jag lever ett aktivt liv och några av mina stora intressen är att fotografera, gå på konserter och att umgås med vänner. Jag reser en del, och har då självklart med mig mina assistenter - och söker därför dig som gärna följer med på resor och andra aktiviteter.  På grund av min funktionsnedsättning använder jag mig av permobil och rullstol. Eftersom det ingår i arbetet att köra mig i rullstolen och lyfta/förflytta mig från till exempel stolar är det viktigt att du är stark och inte har nack- och ryggproblem. Jag är själv ganska lång, 175 cm, och för att kunna hantera förflyttningarna krävs det att du är minst 175 cm lång. Intervjuer kommer att hållas löpande. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten innebär arbete under dagtid, kvällstid och nattid på vardag och helg. Timanställning och sommarvikarie. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående.  En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

5 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Lagermedarbetare med truckkort sökes till Landskrona!

Att jobba på Job&Talent På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. VÅRT ERBJUDANDE Vi vill ge er möjligheten att visa intresse för att jobbasom truckförare i Landskronasområdet, detta då Job&Talent fortsätter att expandera och får fler förfrågningar från olika kunder inom lager & logistik branschen. Annonsen är en spontanansökan vilket innebär att vi kommer hålla intervjuer löpande i kombination med att behoven skall tillsättas hos olika uppdragsgivare i området. ARBETSBESKRIVNING Truckkörning Lastning & Lossning Sedvanliga arbetsuppgifter inom lageryrket. DINA KVALIFIKATIONER Truckkort Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik. Du bör kunna arbeta under varierande arbetstider. Vi ser gärna att du har körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. Flytande svenska i både tal och skrift då det är viktigt att du kan tillgodogöra dig skriftliga säkerhetsinstruktioner och utbildningsmaterial. MERITERANDE Har du erfarenhet av att köra skjutstativstruck anses detta som högt meriterande, vi ber dig i så fall att vara tydlig med detta i din ansökan. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Job&Talent. är ansvarsfull har god känsla för detaljer. har en hög servicenivå. är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment. är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse. OM OSS Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

5 april 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Sjuksköterskor till VO ambulans

Gör skillnad. Varje dag. Letar du efter din nästa utmaning som sjuksköterska och vill arbeta inom ambulanssjukvård? Då är du varmt välkommen att söka dig till oss! Verksamhetsområde (VO) ambulans ansvarar för ambulansverksamheten i nordvästra och sydvästra Skåne med ambulansstationer på tio orter. Ambulanssjukvården i Region Skåne har utvecklats till en regionalt likställd verksamhet med samarbete över tidigare länsgränser, gränslös dirigering, gemensamma behandlingsriktlinjer och gemensam kompetensutveckling. Verksamhetsområdet omfattar cirka 280 medarbetare. Förvaltningen befinner sig i förändring och utveckling inom flera områden såsom kompetensförstärkning, forskning, utbildning och kvalitetssäkring, vilket ger positiva effekter för både patienter och medarbetare. Personcentrerad vård är i fokus, vilket bidrar till att våra medarbetare får bättre förutsättningar och verktyg att vårda våra patienter samt ge råd och stöd till medborgare med hög kvalitet. Varmt välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Vi har nu möjlighet att välkomna ambulanssjuksköterskor och grundutbildade sjuksköterskor till oss i Helsingborg, Ängelholm och Landskrona. Ambulansen är ofta först på plats och insatsen kan vara helt avgörande för patienten. Som ambulanssjuksköterska arbetar du med prehospital akutsjukvård där du möter patienter i alla åldrar som drabbats av akut sjukdom eller skada. Du bedömer och behandlar patienter i hemmet, på skadeplats och under transport till vårdinrättning. Arbetet som ambulanssjuksköterska är kvalificerat och självständigt. Fokus ligger på god omvårdnad och medmänsklighet i patientmötet. Du arbetar i team och åker alltid tillsammans med en ambulanssjukvårdare, eller annan sjuksköterska eller specialistutbildad sjuksköterska. Vår verksamhet pågår dygnet runt och året runt. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har språkkunskaper i svenska som lägst motsvarar nivå C1 enligt Europarådets nivåskala. För tjänsten är även B-körkortsbehörighet samt god körvana ett krav. Körkort nivå C1 alternativt körkort B taget före juli 1996 är meritande för tjänsten. Vi söker i första hand dig som även har specialistutbildning med inriktning mot ambulanssjukvård eller annan relevant specialistutbildning. Därtill ser vi det som önskvärt att du har arbetslivserfarenhet från akutsjukvård. Att arbeta i ambulans ställer krav på personlig mognad och gott omdöme. Vi värdesätter att du är trygg och väletablerad i din roll som ambulanssjuksköterska. Du är engagerad i ditt arbete och din vilja att vara med och bidra till verksamhetens utveckling är av stort värde. Verksamheten i dagens ambulanssjukvård ställer stora medicinska och tekniska krav men även krav på flexibilitet. Ena stunden arbetar du under stor press och i nästa har du all tid i världen. Som oftast är du och din kollega önskade och välkomna men det finns också tillfällen där er närvaro av någon anledning är oönskad. Men en sak är säker - man gör skillnad varje dag för medborgare i Region Skåne. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Inför anställning kommer det ske en uttagning bestående av lämplighetstest i form av intervju, om du anses motsvara våra krav vid intervju bjuds du vidare till fysiskt test och ett körprov. Vid en anställning erbjuds du en introduktion på cirka sju veckor som är anpassad utefter dina tidigare erfarenhet och kompetenser. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att välkomna dig! Observera att denna annons finns publicerad under flera olika orter som är kopplade till en huvudannons. Du kan därför komma att slussas vidare när du söker jobbet. ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Medicinsk service är en av Region Skånes elva hälso- och sjukvårdsförvaltningar, med cirka 2 000 medarbetare. Vi möter vårdens behov av ambulanssjukvård, bild- och laboratorieteknik, klinisk träning, laboratoriemedicin och sjukvårdsrådgivning. Den laboratoriemedicinska verksamheten omfattar områdena arbets- och miljömedicin, biobank, genetik, immunologi och transfusionsmedicin, kemi, farmakologi, mikrobiologi samt patologi. Även smittskydd och vårdhygien tillhör förvaltningen. Inom förvaltningen bedriver vi även forskning. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

4 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Ambulanssjuksköterskor till VO ambulans

Gör skillnad. Varje dag. Letar du efter din nästa utmaning som sjuksköterska och vill arbeta inom ambulanssjukvård? Då är du varmt välkommen att söka dig till oss! Verksamhetsområde (VO) ambulans ansvarar för ambulansverksamheten i nordvästra och sydvästra Skåne med ambulansstationer på tio orter. Ambulanssjukvården i Region Skåne har utvecklats till en regionalt likställd verksamhet med samarbete över tidigare länsgränser, gränslös dirigering, gemensamma behandlingsriktlinjer och gemensam kompetensutveckling. Verksamhetsområdet omfattar cirka 280 medarbetare. Förvaltningen befinner sig i förändring och utveckling inom flera områden såsom kompetensförstärkning, forskning, utbildning och kvalitetssäkring, vilket ger positiva effekter för både patienter och medarbetare. Personcentrerad vård är i fokus, vilket bidrar till att våra medarbetare får bättre förutsättningar och verktyg att vårda våra patienter samt ge råd och stöd till medborgare med hög kvalitet. Varmt välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Vi har nu möjlighet att välkomna ambulanssjuksköterskor och grundutbildade sjuksköterskor till oss i Helsingborg, Ängelholm och Landskrona. Ambulansen är ofta först på plats och insatsen kan vara helt avgörande för patienten. Som ambulanssjuksköterska arbetar du med prehospital akutsjukvård där du möter patienter i alla åldrar som drabbats av akut sjukdom eller skada. Du bedömer och behandlar patienter i hemmet, på skadeplats och under transport till vårdinrättning. Arbetet som ambulanssjuksköterska är kvalificerat och självständigt. Fokus ligger på god omvårdnad och medmänsklighet i patientmötet. Du arbetar i team och åker alltid tillsammans med en ambulanssjukvårdare, eller annan sjuksköterska eller specialistutbildad sjuksköterska. Vår verksamhet pågår dygnet runt och året runt. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har språkkunskaper i svenska som lägst motsvarar nivå C1 enligt Europarådets nivåskala. För tjänsten är även B-körkortsbehörighet samt god körvana ett krav. Körkort nivå C1 alternativt körkort B taget före juli 1996 är meritande för tjänsten. Vi söker i första hand dig som även har specialistutbildning med inriktning mot ambulanssjukvård eller annan relevant specialistutbildning. Därtill ser vi det som önskvärt att du har arbetslivserfarenhet från akutsjukvård. Att arbeta i ambulans ställer krav på personlig mognad och gott omdöme. Vi värdesätter att du är trygg och väletablerad i din roll som ambulanssjuksköterska. Du är engagerad i ditt arbete och din vilja att vara med och bidra till verksamhetens utveckling är av stort värde. Verksamheten i dagens ambulanssjukvård ställer stora medicinska och tekniska krav men även krav på flexibilitet. Ena stunden arbetar du under stor press och i nästa har du all tid i världen. Som oftast är du och din kollega önskade och välkomna men det finns också tillfällen där er närvaro av någon anledning är oönskad. Men en sak är säker - man gör skillnad varje dag för medborgare i Region Skåne. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Inför anställning kommer det ske en uttagning bestående av lämplighetstest i form av intervju, om du anses motsvara våra krav vid intervju bjuds du vidare till fysiskt test och ett körprov. Vid en anställning erbjuds du en introduktion på cirka sju veckor som är anpassad utefter dina tidigare erfarenhet och kompetenser. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att välkomna dig! Observera att denna annons finns publicerad under flera olika orter som är kopplade till en huvudannons. Du kan därför komma att slussas vidare när du söker jobbet. ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Medicinsk service är en av Region Skånes elva hälso- och sjukvårdsförvaltningar, med cirka 2 000 medarbetare. Vi möter vårdens behov av ambulanssjukvård, bild- och laboratorieteknik, klinisk träning, laboratoriemedicin och sjukvårdsrådgivning. Den laboratoriemedicinska verksamheten omfattar områdena arbets- och miljömedicin, biobank, genetik, immunologi och transfusionsmedicin, kemi, farmakologi, mikrobiologi samt patologi. Även smittskydd och vårdhygien tillhör förvaltningen. Inom förvaltningen bedriver vi även forskning. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

3 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Ambulanssjukvårdare till VO ambulans i Landskrona

Gör skillnad. Varje dag. Verksamhetsområde (VO) ambulans ansvarar för ambulansverksamheten i nordvästra och sydvästra Skåne med ambulansstationer på tio orter. Ambulanssjukvården i Region Skåne har utvecklats till en regionalt likställd verksamhet med samarbete över tidigare länsgränser, gränslös dirigering, gemensamma behandlingsriktlinjer och gemensam kompetensutveckling. Verksamhetsområdet omfattar cirka 350 medarbetare. Förvaltningen befinner sig i kontinuerlig förändring och utveckling inom flera områden såsom kompetensförstärkning, forskning, utbildning och kvalitetssäkring, vilket ger positiva effekter för både patienter och medarbetare. Personcentrerad vård är i fokus, vilket bidrar till att våra medarbetare får bättre förutsättningar och verktyg att vårda våra patienter samt ge råd och stöd till medborgare med hög kvalitet. ARBETSUPPGIFTER Nu har vi möjlighet att välkomna en ambulanssjukvårdare för en tidsbegränsad anställning. Ambulansen är ofta först på plats och insatsen kan vara helt avgörande för patienten. Du arbetar med prehospital akutsjukvård där du möter patienter i alla åldrar som drabbats av akut sjukdom eller skada. Arbetet sker i team och som ambulanssjukvårdare åker du alltid tillsammans med en annan sjuksköterska eller specialistutbildad sjuksköterska. Ni bedömer och behandlar patienter i hemmet, på skadeplats och under transport till vårdinrättning. Fokus ligger på god omvårdnad och medmänsklighet i patientmötet. Verksamheten pågår dygnet runt och året runt. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsterna krävs att du är utbildad ambulanssjukvårdare. Du har goda kunskaper i svenska språket i såväl tal som skrift. Vi ser det som önskvärt att du har arbetslivserfarenhet från akutsjukvård. För tjänsten är även B-körkortsbehörighet samt god körvana ett krav. Körkort nivå C1 alternativt B-körkort taget före juli 1996 är meritande. Att arbeta i ambulans ställer krav på personlig mognad och gott omdöme. Vi värdesätter att du är trygg och väletablerad i din roll som ambulanssjukvårdare. Du är engagerad i ditt arbete och din vilja att vara med och bidra till verksamhetens utveckling är av stort värde. Verksamheten i dagens ambulanssjukvård ställer stora medicinska och tekniska krav men även krav på flexibilitet. Ena stunden arbetar du under stor press och i nästa har du all tid i världen. Som oftast är du och din kollega önskade och välkomna men det finns också tillfällen där er närvaro av någon anledning är oönskad. Men en sak är säker - man gör skillnad varje dag för medborgare i Region Skåne. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Inför anställning kommer det ske en uttagning bestående av lämplighetstest i form av intervju, fysiskt test och ett körprov. Vid en anställning erbjuds du en introduktion på cirka sju veckor som är anpassad utefter dina tidigare erfarenhet och kompetenser. I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Varmt välkommen in med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! Observera att denna annons finns publicerad under flera olika orter som är kopplade till en huvudannons. Du kan därför komma att slussas vidare när du söker jobbet. ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Medicinsk service är en av Region Skånes elva hälso- och sjukvårdsförvaltningar, med cirka 2 000 medarbetare. Vi möter vårdens behov av ambulanssjukvård, bild- och laboratorieteknik, klinisk träning, laboratoriemedicin och sjukvårdsrådgivning. Den laboratoriemedicinska verksamheten omfattar områdena arbets- och miljömedicin, biobank, genetik, immunologi och transfusionsmedicin, kemi, farmakologi, mikrobiologi samt patologi. Även smittskydd och vårdhygien tillhör förvaltningen. Inom förvaltningen bedriver vi även forskning. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

3 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
STÄLLFÖRETRÄDANDE BUTIKSCHEF TILL JYSK LANDSKRONA HELTID

Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera ‎‎80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group ‎ Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ‎ Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid ‎ VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat ‎ Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet ‎här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ‎ Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 300 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.

2 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Skjutstativsförare sökes i Helsingborg

Att jobba på Jobandtalent På Jobandtalent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.VÅRT ERBJUDANDE Vi vill ge er möjligheten att visa intresse för att jobba som truckförare i området Helsingborg/Landskrona, detta då vi kontinuerligtfår fler förfrågningar från olika kunder inom lager & logistik branschen. Annonsen är en spontanansökan vilket innebär att vi kommer hålla intervjuer löpande i kombination med att behoven skall tillsättas hos olika uppdragsgivare i området. ARBETSBESKRIVNING Truckkörning Lastning & Lossning Sedvanliga arbetsuppgifter inom lagerverksamhet DINA KVALIFIKATIONER Truckkort Erfarenhet av att köra skjutstativ/motvikt Du bör kunna arbeta under varierande arbetstider. Körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. Flytande svenska i både tal och skrift ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! Om Jobandtalent Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige har vi 6000 medarbetare och omsätter 2 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024