Truckförare till kund i Landskrona (sommarjobb/extrajobb)

VÅRT ERBJUDANDE På Job&Talent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig.Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. ARBETSBESKRIVNINGTill vår kund inom livsmedelsbranschen söker vi nu en truckförare. Då produktionen sker dygnet runt förekommer varierade arbetstider, Truckkort samt B-körkort och tillgång till bil är därför ett måste. Till sommaren finns det mer att göra men vi ser gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50% för att kunna fortsätta att vara timanställd även efter sommaren. DINA KVALIFIKATIONER Körkort B samt tillgång till bil Möjlighet att jobba 3-skift Truckkort A+B (krav) Körvana av ledstaplare (meriterande) DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du är en flexibel lagspelare. Du är ansvarsfull och strukturerad med en vilja att utvecklas. Du har en god känsla för detaljer då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade moment. Det meriterande om du har jobbat med hantering av livsmedel tidigare, men det är inget krav då vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Lager- och transportmedarbetare Dagab Inköp & Logistik Landskrona

Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bl a Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Vi utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Vår verksamhet vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur vi agerar mot våra medarbetare. På så sätt ger vi våra kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Med andra ord - hos oss är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå hur viktiga våra medarbetare är för oss. Välkommen du med! Huvudsakliga arbetsuppgifter Som lagermedarbetare på vårt lager/logistikcenter i Landskrona säkerställer du att matvaror kommer ut i tid och med bra kvalitet till våra butiker runt om i landet. Dina dagliga arbetsuppgifter består av orderplock där du plockar pallar med frukt, grönt och blommor. Till din hjälp har du en plocktruck och headset med röststyrt plock (pick by voice). Är du intresserad av automation finns det möjlighet till utveckling. Då vi hela tiden strävar efter att förbättra vår service till butikerna, så att butikshyllorna aldrig står tomma, är det viktigt att du arbetar med hög effektivitet och kvalitet i ditt dagliga arbete. Du kommer vara en del av ett stort logistikflöde med många aktörer och olika utmaningar är det extra viktigt att hålla tidspassning, följa säkerhets- och ordningsregler och hjälpa andra avdelningar vid behov. Vi vill att du ska vara en del i att skapa en effektiv och säker arbetsplats och få rätt förutsättningar att trivas idag och i morgon. Det här förväntar vi oss Vi söker dig med en positiv inställning som gillar att ta ansvar, oavsett om det handlar om att respektera tider, hålla god kvalitet eller nå uppsatta mål. Du är bekväm i att följas upp på din prestation och motiveras av att få ett tydligt kvitto på ett väl utfört jobb. För att du ska trivas i rollen som lagermedarbetare krävs en god fysik och att du tar hand om din hälsa, detta då du utför upprepade lyft. Därför är det viktigt för oss att du arbetar på ett ergonomiskt riktigt sätt och uppskattar att hålla igång kroppen. Som person är det viktigt för dig att ha ett bra samarbete med dina arbetskamrater och att bidra till god stämning i gruppen, oavsett skilda perspektiv, kulturer, bakgrunder och språk. Samtidigt behöver du trivas i att arbeta självständigt på lagret, då du rör dig över stora ytor med begränsade sociala kontakter när du utför dina arbetsuppgifter. Erfarenhet och kunskaper Du ska ha fyllt 18 år Svenska eller engelska Truckkort är ett krav Tidigare erfarenhet av fysiskt arbete och arbeten i liknande miljö är meriterande Positivt om du varit eller är aktiv inom idrott Meriterande om du har erfarenhet från restaurangbranschen Det här erbjuder vi Hos Dagab blir du en del av ett sammansvetsat team av kollegor som arbetar i ett samhällsviktigt uppdrag med fokus på hållbarhet. Det är viktigt för oss med såväl bra balans mellan jobb och privatliv, som goda ergonomiska förutsättningar och möjlighet att växa inom både din roll och i organisationen. Pension & försäkringar enligt kollektivavtal Utbildning och utveckling via vår interna akademi Omfattning: Vikariat med möjlighet till förlängning Vi tillämpar drogtest och personlighetstest i samband med rekryteringen. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Robert Fänge, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-05-14. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected]. Om Dagab Inköp & Logistik Dagab driver och utvecklar koncernens sortiment, inköp och logistik. Dagab har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet. Dagab omsätter drygt 67 miljarder kronor (2022) och ingår i Axfood AB som är noterat på Nasdaq OMX Stockholm AB:s Large Cap-lista. Dagab är en del av Axfood, vårt gemensamma uppdrag hittar du om du klickar här.

12 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Personlig assistent till vår kund i Landskrona

Nu har du möjlighet att få arbeta med en av våra kunder i Landskrona. Vår kund som har en neurologisk sjukdom behöver hjälp och stöd med allt vad som ingår i den dagliga försörjningen. Eftersom personen har svårt med kommunikation är det viktigt att du är tydlig och kan det Svenska språket väl. Vi söker dig som är positiv och intresserad av att göra det lilla extra vardagen för vår kund som är intresserad av sport och tycker mycket om att vara ute i naturen. Har du erfarenhet av assistans och vård sedan tidigare är det en merit men vi kommer lägga stor vikt på att din och kundens kemi överensstämmer. Jobbet kräver att du är fysiskt stark så ser gärna att du är man. Om din ålder är över 40 år kan det vara en fördel, och även om du kan serbiska/bosniska. Erfarenhet inom yrket är inte ett krav, utan vi lägger stor vikt vid personkemi. Alter Assistans vision är att vara nära. Hela vår organisation är uppbyggd på närhet till kunder och medarbetare. Tillsammans planerar, genomför, utvärderar och förbättrar vi kundens situation. Närheten är en stor fördel, korta beslutsvägar är en förutsättning för omedelbara insatser och korrekta beslut. Ju närmare kunden man är desto större insikt har man om de behov som finns och vardagens beslut blir lätta att ta, för såväl våra assistenter som för våra gruppledare. Tillgängligheten är stor. Det finns en stor kunskapsbank att ta del av. Det är tryggt att i vardagen vara nära den kompetensen. Vi finns där våra kunder finns. Vi kommer dit vi behövs. Vår organisation är platt och beslutsvägarna är korta, därför har vi råd att anställa duktiga assistenter och ge dem rättvisa löner.

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Säljande center manager i Landskrona

Community Sales Manager At Regus, we’ve built the world’s largest workspace network so that our customers can work better, faster, happier. Join the team in one of our business centres. Promote our products and services to new and existing customers. Bring more freedom to more people and businesses. And you’ll be able to work better, faster and happier too. The opportunity As a Community Sales Manager, you’ll be responsible for the smooth running of your Regus centre while finding ways to increase sales and revenue, helping more and more people enjoy the benefits of flexible working. You’ll motivate your team to create a great working environment to ensure customer satisfaction and retention. A typical day at Regus You start the day with an informal team talk over coffee, to plan the day and make sure everyone’s prepared. With one eye always on reception, you see members turning up and also the first meeting rooms guests arriving. You welcome them and take them to their meeting room, show them the facilities and help them set up their WiFi connections and AV system for their presentation. Later you have a meeting to learn more about a new member and get to understand his business needs. You think about the other businesses in the centre and how you might be able to introduce him to a couple that may be of interest at the networking event later in the week. A large company is taking a whole floor of the centre and is moving in next week. You run through the move in detail with the reception team, ensuring the welcome kit is prepared, and all badges and keys are ready for handing over. At lunchtime a couple walk in enquiring about coworking membership. Your colleague from sales is on their lunch break so you offer them a coffee and give them a tour of the centre, explaining all the benefits of Regus membership. Later in the afternoon you host a monthly operations meeting for Community Sales Managers from your local cluster of centres, along with the regional Operations Manager. After the meeting you do a final walk around the building, speaking with members, asking how their day went as they start to wind down and head for home. About you We’re looking for someone who has the experience and aptitude to manage a smooth running operation. You’ll need to be an accomplished multitasker, able to pre-empt issues before they become problems, and keep a team motivated and focused on service excellence. You also need to be: A good communicator, used to dealing with customers – ideally in the hospitality or events industry Confident, approachable and able to build strong relationships with customers A great manager, who leads by example and knows how to motivate and inspire a team Happy taking ownership of problems and finding ways to solve them Positive, enthusiastic and able to adapt to fast-changing situations Confident using MS Office and other basic IT packages In addition, you will: Manage the day to day running of the centre, focusing on exceptional customer service Inspire your team of associates, developing their skills to get the best from each team member Promote your centre to new customers and show them how flexible workspace could enhance their business Generate leads by delivering engaging networking events within your community What we offer On top of a competitive salary package you’ll enjoy: A bright and inspiring work environment Training and development opportunities

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Slöjdlärare 100% eller 50% - vikariat på Albanoskolan

Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök. I Landskrona stad med drygt 3300 medarbetare arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Här finns utrymme för dig med mod och handlingskraft och du får möjlighet att utvecklas. Vill du vara med och påverka utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Albanoskolan är en engagerad och glad arbetsplats som erbjuder anställda en möjlighet att växa och utvecklas i både yrkesroll och undervisning. Vi erbjuder Dig anställning som vikarie under höstterminen 2024 för undervisning 100% i trä -och textilslöjd i årskurserna 3-6 på Albanoskolan. Alternativt erbjuder vi 50% i träslöjd eller 50% i textilslöjd. Du kommer att ansvara för undervisning och planering i ämnet slöjd tillsammans med ditt arbetslag. Du deltar även i kompetensutveckling och övriga gemensamma aktiviteter. Din undervisning ska skapa förutsättning för att eleven ska utveckla medvetenhet och förståelse om estetiska traditioner och uttryck. Du ska handleda eleven i processen från idé till färdig produkt. Du bidrar till att eleven får kunskaper i olika hantverk och väcker nyfikenhet för att utforska olika material. I ditt pedagogiska ledarskap har du förmåga att strukturera ditt arbete och du är lyhörd för elevers kunskapsutveckling och behov av stöd. Genom ett demokratiskt och empatiskt förhållningssätt får du en möjlighet att växa tillsammans med elevgrupperna. KVALIFIKATIONER Legitimerad lärare i slöjd - Krav ÖVRIGT Arbetsgivarinformation: landskrona.se/jobbailandskronastad För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-10 10 29. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp.

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Lärare i fritidshem - Albanoskolan

Landskrona är på frammarsch på många plan. Nya områden med havsnära boende växer fram och allt fler företag väljer att etablera sig just här. Läget mitt i Öresundsregionen med närhet till bad och stad, natur och kultur lockar allt fler till inflyttning, etablering och besök. I Landskrona stad med drygt 3300 medarbetare arbetar vi efter vår värdegrund BRA, där B står för bemötande, R för resultat och A för ansvar. Vår värdegrund ska genomsyra all vår verksamhet och vi ska vara en arbetsplats där du känner arbetsglädje och stolthet. Här finns utrymme för dig med mod och handlingskraft och du får möjlighet att utvecklas. Vill du vara med och påverka utvecklingen i en av Skånes mest spännande städer? Välkommen med din ansökan! Är du positiv, driven och vill arbeta i team? Är du intresserad av att bygga en spännande och hållbar framtid för dagens unga? Har du engagerade idéer, vill bedriva utveckling och vill ingå i en glad arbetsgemenskap? I så fall kan det vara just DIG vi söker till Albanoskolan! ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder Dig en plats i ett engagerat, glatt och samspelt fritidsarbetslag. En stor del av planeringen görs tillsammans i arbetsgruppen och man strävar då efter att utveckla arbetssätt, teamkänslan i arbetslaget, måluppfyllelse och med att stärka elevdemokratin. Under skoltid ingår man i någon form utav skolsamverkan och denna kan variera efter behov och situation. Huvuduppdraget är dock lärare i fritidshem. Vi erbjuder Dig även goda möjligheter att utvecklas och växa i både yrkesroll och undervisning samt till att kunna påverka din egna vardag genom ett demokratiskt och empatiskt förhållningssätt. KVALIFIKATIONER Legitimerad lärare i fritidshem - Krav 01. Strukturerad (målmedvetenhet) - Meriterande Arbetar enligt en tydlig process, organiserar och planerar sitt arbete väl, slutför det som påbörjats och håller deadlines. 04. Trygg (emotionell stabilitet) - Meriterande Är säker i osäkra sammanhang, står upp för egna åsikter, har mod att säga ifrån och förmåga att skilja på sak och person. 10. Samarbetsorienterad (vänlighet) - Meriterande Anpassar sig och hittar win-win-lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. 11. Lösningsorienterad (problemlösningsförmåga) - Meriterande Hittar snabbt lösningar på uppkomna problem. ÖVRIGT Arbetsgivarinformation: landskrona.se/jobbailandskronastad För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Landskrona stad använder vi rekryteringsverktyget Visma Recruit. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via Visma Recruit genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du till Visma Recruit 0771-10 10 29. En ansökan till Landskrona stad är en allmän handling och dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling samt annonserings- och rekryteringshjälp.

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Lagermedarbetare med truckkort sökes till Landskrona!

Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Job&Talent Att jobba på Job&Talent På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. VÅRT ERBJUDANDE Vi vill ge er möjligheten att visa intresse för att jobba som truckförare i Landskronasområdet, detta då Job&Talent fortsätter att expandera och får fler förfrågningar från olika kunder inom lager & logistik branschen. Annonsen är en spontanansökan vilket innebär att vi kommer hålla intervjuer löpande i kombination med att behoven skall tillsättas hos olika uppdragsgivare i området. ARBETSBESKRIVNING Truckkörning Lastning & Lossning Sedvanliga arbetsuppgifter inom lageryrket. DINA KVALIFIKATIONER Truckkort Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik. Du bör kunna arbeta under varierande arbetstider. Vi ser gärna att du har körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. Flytande svenska i både tal och skrift då det är viktigt att du kan tillgodogöra dig skriftliga säkerhetsinstruktioner och utbildningsmaterial. MERITERANDE Har du erfarenhet av att köra skjutstativstruck anses detta som högt meriterande, vi ber dig i så fall att vara tydlig med detta i din ansökan. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Job&Talent. är ansvarsfull har god känsla för detaljer. har en hög servicenivå. är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment. är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse. OM OSS Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

11 april 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Skjutstativsförare sökes till kund i Landskrona

Att jobba på Jobandtalent På Jobandtalent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.VÅRT ERBJUDANDE Vi vill ge er möjligheten att visa intresse för att jobba som truckförare i Landskrona, detta då vi kontinuerligtfår fler förfrågningar från olika kunder inom lager & logistik branschen. Annonsen är en spontanansökan vilket innebär att vi kommer hålla intervjuer löpande i kombination med att behoven skall tillsättas hos olika uppdragsgivare i området. ARBETSBESKRIVNING Truckkörning Lastning & Lossning Sedvanliga arbetsuppgifter inom lagerverksamhet DINA KVALIFIKATIONER Truckkort Erfarenhet av att köra skjutstativ/motvikt Du bör kunna arbeta under varierande arbetstider. Körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. Flytande svenska i både tal och skrift ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! Om Jobandtalent Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige har vi 6000 medarbetare och omsätter 2 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

11 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Supplier Development Engineer to Alfdex - Landskrona

Alfdex has a rich history of providing reliable solutions for the purification of crankcase gases in heavy-duty vehicles. With over 9 million separators sold to industry giants like Volvo, Scania, Mercedes-Benz, and John Deere, we're already contributing to a greener world. Alfdex is on the edge of a new era, investigating a product that will revolutionize the electric vehicle landscape. A product that, without any emissions, heats up battery packs in heavy electric vehicles and the cabin in heavy vehicles with any driveline. Our 50/50 joint venture between Alfa Laval and Concentric places us at the forefront of the industry, with headquarters and production in Landskrona, and a global presence extending to Kunshan/Shanghai (China), Tumba/Stockholm, and a sales office in Chicago (USA). Read more about us at: www.alfdex.com Supplier Development Engineer to Alfdex - Landskrona Do you master the art of Quality? Do you want to develop suppliers to deliver products of the highest quality standards? Then this is your opportunity! Alfdex, with HQ in Landskrona, is an innovative company that has developed a ground-breaking g-Technology that contributes to a more sustainable future. You are offered an opportunity to take on an exciting and central role at a market-leading company that supplies truck manufacturers (e.g. Mercedes-Benz, Volvo, Scania) all over the world with Alfdex green solutions. As a Supplier Development Engineer (SDE) you will have a challenging role where every day is filled with improvement and development of the quality work connected to suppliers, all to meet the high requirements by the customers. You have a central role in the quality work and act as the link between R&D, production, purchasing and the subcontractors. These suppliers are globally located, including Sweden, Eastern Europe, China, and North America. In addition, you will participate in peripheral functions and cross-functional groups. Since Alfdex has a flat and simple organization, you will work in close collaboration with the management team in Landskrona. Your responsibilities: · Supplier development · Quality assurance in product development · Conduct and lead supplier audits and supplier on-boarding · Perform internal audits on other functions within Alfdex · Coordinate and lead design/FMEA reviews with Suppliers · Review and approve/reject PPAP · Responsible for Alfdex's supplier assessment · Complaint management for prototypes and pre-series · Continuous improvements and development of Alfdex quality tools Your background: We believe that you have a university education with focus on technology and quality. You have a few years of experience in quality work, e.g. in the manufacturing industry or the automotive industry, with experience of ISO 9001 and IATF 16949. It is also an advantage if you have worked with VDA 6.3 and problem-solving tools such as Six Sigma and 8D. You have good knowledge of technical drawings/measurement techniques. You are fully proficient in English, both written and spoken. It’s an advantage, but not a requirement, if you also communicate in Swedish. You have a driver's license. You are technically interested, analytical and good with numbers. You have a systematic and structured way of working as well as a good understanding of the big picture and of complex technical systems. As a person, you have a very high ability to collaborate and like to work in teams. You are meticulous and quality-conscious through and through. At the same time, you are driven and goal-oriented, you are not the one who gives up easily. As the position involves many contacts with both colleagues and suppliers, we also place high demands on professionalism, communication skills and flexibility. A certain amount of travel (6-10 travels per year) to our suppliers around the world is included in the assignment as well. This is a fulltime position at Alfdex where you will be located at the head office in Landskrona, which is a completely renovated premises within walking distance to Landskrona station. In this recruitment, Alfdex collaborates with Standby Workteam. We recruit continuously and you are welcome to submit your application as soon as possible. For more information about the position, please contact Kristian Berglund, Standby Workteam, 0709-605372. Welcome with your application!

11 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024