About SeaPattern Enabling a world where the full potential of hydropower is unlocked! At SeaPattern, we’re enabling the transition to renewable energy by unlocking the full potential of hydropower. Our modular, floating hydrokinetic turbines are placed in an optimized microgrid, increasing the energy output of existing hydropower plants without new infrastructure or environmental harm. The system is scalable, affordable, and non-invasive. Our technology also delivers sustainable power in remote areas and mission-critical energy solutions for disaster relief and defense. Founded by scientists, engineers, and innovators, we’re now entering an exciting new phase—bringing our breakthrough technology to market. We are looking to expand our team with brilliant minds who want to develop our technology and join our mission, and are now looking for a Mechanical Structural Engineer. Your main responsibilities will be to: Develop structural designs and select materials that ensure the turbine system can withstand environmental forces (wave, wind, fatigue, etc.). Work closely with mechanical design engineers to ensure proper integration of materials and structural components. Design testing protocols for evaluating the durability and longevity of materials used in the system. Ensure the structural integrity of the system through simulation and physical testing. Contribute to material selection for corrosion resistance and fatigue performance, especially in marine environments. We are looking for the following qualifications: M.Sc or Bachelor in Mechanical Engineering, Structural Engineer or related fields. Approximately 5 years of work experience from structural engineering or materials science Experience in marine systems, offshore engineering, or renewable energy is a benefit Strong knowledge of structural analysis and finite element modeling (ANSYS, Abaqus, etc). Proven track record of selecting marine-grade materials and analyzing performance under harsh conditions. Excellent collaboration and communication skills (fluent in English, in speaking and writing is required) Strong drive to learn and contribute to product development. Why Join SeaPattern?Impact: We are enabling a world where the full potential of hydropower is unlocked, enabling the full transition to green energy. Innovation: Join a team of scientists and entrepreneurs working together on building a new solution. Growth: You will join a team where you will be expected to bring ideas, seek and share knowledge and where you will be trusted with responsibility and as a consequence will grow fast. We believe you share our values and demonstrate the following behaviours: Own it and make it happen: We take ownership, act proactively, and turn opportunities and ideas into reality. Passion drives us: We act with curiosity, commitment, and a mindset to continuously improve our way of working and make things better. We are knowledge seekers: We are always exploring, questioning, and pushing the limits of what we know. We actively ask questions, share knowledge, and push boundaries. Curiosity fuels our progress, and learning is at the heart of everything we do. Recruitment process We’re reviewing applications continuously, so don’t wait to apply. This is a full-time position based at SeaPattern’s office in Linköping, Sweden. A valid EU and Sweden work permit is required.
Systemutvecklare till Saab Aeronautics Vi söker en systemutvecklare med erfarenhet av C++. Detta är ett konsultuppdrag via Nexer där du som systemutvecklare inom C++ får möjlighet att arbeta med utveckling av avancerade simulatorer på Saab Aeronautics. Uppdraget sträcker sig initialt i ett år med möjlighet till förlängning. Du kommer att ingå i ett team där du primärt arbetar med kodning i C++, men även hanterar projektledning, systemadministration och buggsökning. Arbetsuppgifterna inkluderar användning av JIRA för att hantera tickets och samarbeta med olika team inom Saab. Vi söker dig som har: -Examen inom datateknik eller som dataingenjör, gärna med C++-inriktning. -Några års erfarenhet av systemutveckling med C++ och Linux -Förmåga att tänka innovativt och lösningsorienterat. -Erfarenhet av agilt arbetssätt, gärna JIRA. -Bra kommunikationsförmåga och känner dig bekväm att hålla demos. -Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Nexer Tech Talent Detta är ett konsultuppdrag via Nexer, som initialt varar i 1 år med möjlighet till förlängning där du som systemingenjör inom C++ får möjlighet att arbeta på Saab Aeronautics. Du kommer att vara en del av ett innovativt team och bidra till utvecklingen av avancerad teknologi inom försvar och simulatorer, samtidigt som du får möjlighet att utveckla din egen kompetens inom högteknologiska system. Plats Uppdraget är baserat i Linköping, resor kan förekomma i tjänsten. Ansökan Är du intresserad av att jobba på Saab Aeronautics via Nexer? Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor, kontakta Tech Recruiter Kristofer Hedlund på [email protected].
Om företaget Aeronautics är ett affärsområde inom Saab AB, som erbjuder avancerade flygburna system, relaterade delsystem, obemannade flygsystem, flygplansstrukturer och tjänster till försvarskunder och kommersiella flygindustrier över hela världen. Uppdraget kommer att vara inom Affärsenhet Gripen, som fokuserar på utveckling, underhåll och driftstöd av stridsflygsystemet Gripen, där vi har alla kompetenser för att tillhandahålla ett fullständig produkt- och tjänsteutbud till våra kunder för att stödja deras verksamhet. Du kommer att tillhöra avdelningen för Commercial & Estimating, som är organiserad inom enheten Sales. Vi tror på att alltid sträva efter att vinna och utföra en sund och lönsam verksamhet baserad på kunskap och goda affärsvillkor. Dina arbetsuppgifter Som Commercial Manager kommer du att ge affärsmässigt stöd inom affärsenheten Gripen till pågående och nya kontrakt. I rollen kommer du att vara en viktig teammedlem och ansvara för alla kommersiella frågor kopplade både till genomförandet av befintliga kontrakt och i arbetet att ta nya affärer. Du kommer att vara placerad i Linköping, men förväntas ha frekventa kontakter med andra affärsområden inom Saab samt svenska myndigheter till exempel FMV och därför kommer en del resande, främst inom Sverige men även internationellt, att krävas. Du kommer att ingå i ett team där du leder och driver de affärsrelaterade frågorna. I arbetsuppgifterna ingår att: Bygga nära långsiktiga affärsrelationer inom Saab och med Saabs kunder. Driva de affärsmässiga aktiviteterna för att ta nya affärer och genomföra tagna kontrakt. Ansvara för affärsinformation, inklusive prissättning samt utvärdering av kostnader, risker och möjligheter Analysera och bedöma kontrakts lönsamhet, inklusive känslighetsanalys, kassaflödesanalys och betalningsplaner. Ta fram kontraktsförslag och förhandla kontraktsvillkor. Hjälpa till att utveckla lämpliga affärsmodeller och affärsupplägg. Andra affärsmässiga uppgifter för att vinna och genomföra affärer. #LI-DNI Din profil Vi ser att du har en högskoleutbildning inom relevant område, exempelvis ekonomi, affärsjuridik eller civilingenjörsutbildning. Vi tror vidare att du har välutvecklade analytiska färdigheter och god affärsförståelse. Du har förmågan att kombinera strategiskt tänkande med hög analytisk förmåga och trivs med att arbeta i team nära kundgränssnitt. Du är bekväm i en komplex miljö, har en pragmatisk och samarbetsvillig attityd och motiveras av att arbeta fokuserat även under intensiva perioder. Vi värdesätter relevant erfarenhet av kontraktshantering, förhandlingar, kalkyler och prissättning. För tjänsten krävs mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassning kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar SAAB med Skill. Urvalsprocessen kommer att påbörjas direkt efter sista ansökningsdagen den 18.e maj. Detta är initialt ett konsultuppdrag via Skill, med goda möjligheter till förlängning och/eller övertagande direkt till Saab. Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Andreas Schmidt på [email protected] eller 0738-54 71 35.
Om Viljan Active omsorg Rundelsgatan B,C Active Rundelsgatan B,C är ett HVB, beläget i Linköping, som tar emot ungdomar i åldern 16-21 för individuell behandling i vårt lägenhetskoncept. Vi arbetar aktivt och målinriktat för att skapa en trygg, tillitsfull samt lärande- och meningsfull tillvaro för våra ungdomar. Om rollen som Socialpedagog Hos oss arbetar du tillsammans i ett team med olika professioner som gemensamt leder ungdomarnas behandlingsprocesser framåt. Vi arbetar med engagemang i allt kring våra ungdomar. Arbetet innebär att möta människor i kris och/eller med en svår livssituation, det är av stor vikt att du själv kan se möjligheter, förmedla hopp och bemöta människor på ett respektfullt och tryggt sätt. Tillsammans med ungdomen skapar du en fungerande och trygg vardag, där ni tillsammans tränar utifrån ett miljöterapeutiskt förhållningssätt. Kvalifikationer Du är inspirerande och relationsskapande och har god förmåga att etablera kontakt med människor i en utsatt situation. Du är lugn, stabil och kan hålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppkommer i det dagliga arbetet. Du har en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört sätt samt trivs med att samverka med andra. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för omsorgsarbete och kan se individens behov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav: Examinerad socionom, beteendevetare eller samhälls- och kulturanalytiker alternativt examinerad socialpedagog om minimum 400 YH-poäng. Tidigare erfarenhet av arbete med barn och unga, gärna vid HVB. Meriterande: Erfarenhet av handläggning vid myndighet. Grundläggande psykoterapiutbildning. Vidareutbildning i MI, ÅP, TMO och liknande. Anställningsvillkor Roll: Socialpedagog Anställningsform: Tillsvidare (med provanställning) Tjänstgöringsgrad: Heltid Arbetstid: Oregelbunden. Tillträde: Enligt överenskommelse. Vad kan vi erbjuda dig? Viljan är en del av Attendo, som är en trygg arbetsgivare och kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag är 6 juni, men vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Viljan är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom IOF. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Om du vill vara med och hjälpa människor att ta nästa positiva steg i livet så är Viljan arbetsplatsen för dig. Tillsammans för en bättre morgondag!
Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!
Vill du arbeta i en samhällsviktig verksamhet där din tekniska kompetens gör verklig skillnad? Till ett uppdrag hos Försvarsmaktens fysiska klientteam i Linköping söker vi nu en skicklig Windowstekniker. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som Windows-tekniker kommer du att vara med och utveckla, förstärka och säkerställa framtidens klientplattformar. Hos Försvarsmakten får du arbeta med modern teknik i en miljö som präglas av samarbete, säkerhetstänkande och ständig utveckling. Din profil och kvalifikationer - Erfarenhet av Windows client infrastructure och fysisk desktoputveckling - God kunskap i SCCM, Active Directory, PowerShell och Group Policy - Förståelse för operativsystemen Windows 10 och Windows 11, samt deras arkitektur - Ett analytiskt och problemlösningsorienterat arbetssätt - God samarbetsförmåga och vana att kommunicera effektivt i team - Förmåga att arbeta självständigt och driva flera projekt samtidigt - Erfarenhet av agila arbetsmetoder Meriterande kompetenser: - Kunskap inom Infrastructure as Code (IaC) - Erfarenhet av Terraform för automatisering och infrastrukturhantering - Vana av att arbeta med versionshantering i GitHub och GitLab - Erfarenhet av Citrix och andra virtualiseringslösningar Du erbjuds ett utvecklande uppdrag i en tekniskt spännande miljö där din insats har direkt betydelse för Sveriges försvarsförmåga. Vill du vara med och bidra till ett starkare fysiskt klientteam? Registrera din ansökan redan idag! Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Christian Gidlöv +46 734159383 [email protected]
Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!
Vi söker nu flera erfarna Projektledare inom IT som vill spela en nyckelroll i att leda och hantera komplexa projekt och initiativ inom en organisation med en tydlig mission – att skapa lösningar som håller människor och samhällen trygga. Om rollen: I rollen som Projektledare får du en nyckelposition där du ansvarar för att leda och samordna olika projekt, uppdrag och program som initierats av organisationens interna avdelningar. Du blir en viktig aktör inom ett dynamiskt arbetsområde som fokuserar på utveckling, och du omges av team och specialister som tillsammans arbetar för att förverkliga förändringsinitiativ under din vägledning. Ditt arbete kommer huvudsakligen att kretsa kring samarbete med tvärfunktionella IT-team och skickliga kollegor med bred kompetens inom flera IT-områden. Framgången i din roll bygger på förmågan att samarbeta effektivt, kommunicera tydligt och respektera både tiden och insatserna från ditt team och andra kollegor. Rollen har även höga säkerhetskrav som ska förstås och efterlevas. Vi söker dig som har: Minst 4 års erfarenhet inom projektledning, med betydande del inom IT-området. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska För denna roll krävs svenskt medborgarskap. En säkerhetsprövning kommer att genomföras. Vi ser det som meriterande om du har goda kunskaper inom Agila metoder, Scrum, Kanban eller liknande. Som person ser vi att du är relationsorienterad, målmedveten, självgående och flexibel. Du ska ha förmågan att inspirera och motivera ditt team, samt säkerställa framgång. Som ledare ska du även ha förmågan att kommunicera effektivt. Om bolaget: Företaget är en ledande aktör som stödjer samhälle, branscher, företag och individer genom digitalisering, ny teknik och innovativa lösningar. Med en kombination av stark lokal närvaro och global räckvidd strävar företaget efter att skapa en bättre morgondag. Företaget har fått utmärkelser som en av Sveriges mest rekommenderade arbetsgivare flera år i rad. Det drivs av en framåtsträvande kultur och en familjär atmosfär, där medarbetarnas välmående, utveckling och arbetsvillkor är i fokus. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]
Vill du vara med och skapa säkra IT-lösningar i världsklass? Vi söker dig som är lösningsorienterad, bred i din IT-kompetens och vill spela en central roll i att hantera både den dagliga IT-driften och utvecklingen av kritiska system. Om företaget Vår kund är en marknadsledande aktör inom kommunikationssystem för känslig information, som bland annat används av försvarsmyndigheter, EU och NATO. Med avancerad krypteringsteknik och tjänster inom kritisk infrastruktur bidrar företaget till ett säkrare och tryggare samhälle i Sverige och Europa. Din roll I rollen som systemadministratör arbetar man med underhåll, förvaltning och vidareutveckling av IT-miljöer. Du kommer att ansvara för att tillhandahålla pålitliga, säkra och effektiva system. Din bakgrund och kompetens Vi söker dig som har: 3+ års erfarenhet som systemadministratör, med fokus på Linux och utvecklingsverktyg. Goda kunskaper inom svenska och engelska i tal och skrift. Grundläggande förståelse för matematik och problemlösning. Svenskt medborgarskap Säkerhetsprövning med grundutredning kommer att genomföras under anställningsprocessen. För att trivas i rollen ser vi att du har en genuin passion för IT och ny teknik. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och har ett starkt kundfokus. Samtidigt uppskattar du att arbeta i team och samarbeta för att nå gemensamma mål. Noggrannhet och en hög kvalitetsmedvetenhet är också viktiga egenskaper som gör att du lyckas i rollen. Vår kund erbjuder En dynamisk arbetsmiljö med högt tekniskt fokus och varierande roller. Balans mellan kön, åldrar och bakgrunder – De tror på att mångfald skapar framgång. Arbete i ett kompetent team där glädje, utveckling och samarbete är centralt. Stora möjligheter att utvecklas i din roll. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Är du en lösningsorienterad systemadministratör med bredd och en passion för att hantera komplexa IT-miljöer? Vår kund, en framstående aktör inom säker kommunikation och innovativa tekniska lösningar, söker dig som vill spela en nyckelroll i att driva och utveckla IT-driften. Om företaget Vår kund är en marknadsledande aktör inom kommunikationssystem för känslig information, som bland annat används av försvarsmyndigheter, EU och NATO. Med avancerad krypteringsteknik och tjänster inom kritisk infrastruktur bidrar företaget till ett säkrare och tryggare samhälle i Sverige och Europa. Din roll Som systemadministratör hos vår kund arbetar du med underhåll, förvaltning och utveckling av IT-miljöer. Du blir en del av ett team som ansvarar för att leverera säkra, pålitliga och effektiva system. Rollen erbjuder dessutom möjligheter att utvecklas och specialisera dig inom olika områden. Din bakgrund och kompetensVi söker dig som har: 3+ års erfarenhet som systemadministratör med fokus på Storage/datalagring samt backup-hantering. Goda kunskaper inom svenska och engelska i tal och skrift. Grundläggande förståelse för teknisk problemlösning inom IT. Svenskt medborgarskap. Eftergymnasial utbildning inom IT/data är ett plus. För att trivas i rollen ser vi att du har en genuin passion för IT och ny teknik. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och har ett starkt kundfokus. Samtidigt uppskattar du att arbeta i team och samarbeta för att nå gemensamma mål. Noggrannhet och en hög kvalitetsmedvetenhet är också viktiga egenskaper som gör att du lyckas i rollen. Vår kund erbjuder En dynamisk arbetsmiljö med högt tekniskt fokus och varierande roller. Balans mellan kön, åldrar och bakgrunder – De tror på att mångfald skapar framgång. Arbete i ett kompetent team där glädje, utveckling och samarbete är centralt Stora möjligheter att utvecklas i din roll. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Välj ett jobb för att visa detaljer