Business Intelligence till ett härlig IT konsultbolag
Rectention AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vi söker en erfaren och engagerad Business Intelligence utvecklare med särskilt intresse för Power BI. Hos oss vår kund får möjlighet att kombinera din tekniska expertis med en lösningsorienterad inställning för att hjälpa våra kunder effektivisera och förbättra sina verksamhetsprocesser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckla och implementera BI-lösningar som stödjer kundens behov av dataanalys och rapportering. Utföra dataextraktion, transformation och modellering för att säkerställa hög datakvalitet. Designa användarvänliga och visuellt tydliga rapporter och dashboards. Samarbeta nära med kunder för att identifiera förbättringsområden och anpassa lösningar efter deras affärsmål. Vi tror att du har: Erfarenhet av att arbeta med Power BI Kunskaper inom AWS, Azure eller Google Cloud Platform. Stark förståelse för datamodellering och databashantering. Förmåga att kommunicera tekniska lösningar på ett tydligt och affärsorienterat sätt. Erfarenhet av att arbeta i en rådgivande roll mot kunder, med ett intresse för att skapa värde genom teknik. Flytande i Svenska och Engelska Du erbjuds en arbetsmiljö som är både inspirerande och variationsrik, där du får möjlighet att bidra till spännande projekt tillsammans med kunder från olika branscher. Här finns stora möjligheter att utvecklas inom både Business Intelligence genom att arbeta med innovativa och utmanande uppdrag. Du blir en del av ett kunnigt och engagerat team där kunskapsdelning och samarbete är centralt för att nå gemensamma framgångar. Arbetsformerna är flexibla och anpassade för att ge dig en bra balans mellan arbete och privatliv. Förutom konkurrenskraftiga anställningsvillkor får du tydliga karriärmöjligheter med fokus på både din professionella utveckling och din personliga tillväxt.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
.NET utvecklare
Rectention AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi samarbetar med ett modernt IT konsultbolag och söker nu .NET utvecklare. Vår kund skapar verkligt värde genom skräddarsydda lösningar och djup expertis inom systemutveckling. Uppdragen är varierande och de arbetar nära varje kund för att leverera resultat som verkligen gör skillnad. I rollen som .NET-utvecklare kommer du att utveckla, underhålla och optimera applikationer och system med fokus på .NET-teknologier som C# och .NET Core. Du deltar i agila projekt och arbetar nära kunder för att förstå deras unika behov och leverera skräddarsydda lösningar. Dessutom bidrar du med idéer och förslag som förbättrar både produkter och arbetsprocesser. Du får även möjlighet att arbeta med moderna verktyg och teknologier som Azure och DevOps. Vi söker dig som Har 5 års erfarenhet av .NET-utveckling och kunskap inom C#, .NET Core, MVC, ASP.NET. Har intresse för moderna utvecklingsmetoder och verktyg som CI/CD, molntjänster och agila arbetsmetoder. Är en problemlösare som trivs i en miljö där samarbete och kundfokus står i centrum. Meriterande om du har erfarenhet av front end utveckling. Har en eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande erfarenhet. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunden erbjuder flexibilitet med möjlighet att arbeta både från deras moderna kontor i Linköping och på distans. Du blir en del av en stark gemenskap i ett tight team som värdesätter samarbete, gemenskap och att ha kul tillsammans. Dessutom erbjuds förmåner som konkurrenskraftig lön och hög friskvårdsbidrag.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Java utvecklare till ett omtyckt IT-konsultbolag
Rectention AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en Java-utvecklare med passion för teknik och en vilja att skapa skräddarsydda lösningar? Vi söker dig som vill arbeta på ett IT-konsultbolag, där du kommer att göra en verklig skillnad för företag och samhälle. Om företagetArbeta tillsammans med ett team som sätter människa och teknik i centrum. Vår kund har en djupgående expertis inom systemutveckling och levererar tjänster som verkligen gör skillnad. Du får möjligheten att främja innovation inom ett företag som värdesätter gemenskap och kreativitet. Din roll och ansvarSom Java-utvecklare kommer du att: Utveckla och optimera avancerade applikationer med Java-teknologier. Arbeta i nära samarbete med kunder för att förstå deras specifika behov och utforma effektiva, skräddarsydda lösningar. Delta i agila team och bidrar med innovativa idéer under hela utvecklingscykeln. Implementera moderna verktyg och tekniker för att säkerställa bästa praxis inom utveckling. Vad vi söker Minst 3 års erfarenhet av Java och spring. Förståelse för containertekniker som Docker och plattformar som Kubernetes är meriterande. En problemlösare som trivs i teammiljöer Erfarenhet av frontend tekniker, som React eller Angular, är en fördel. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad kunden erbjuder Arbeta i en miljö där personlig utveckling samt din karriärutveckling står i fokus. Här finns flexibiliteten att påverka dina arbetsdagar, med möjlighet till distansarbete och en stimulerande kontorsmiljö i centrala Linköping. Kreativa projekt: Arbeta med intressanta och innovativa projekt som har en direkt inverkan. Attraktiva förmåner: Konkurrenskraftig lön och gota personalförmåner som stöder din hälsa och välmående. Ansök idag Är du redo att ta dig an en ny utmaning och använda din Java-expertis för att skapa innovativa lösningar som gör skillnad? Sök tjänsten idag och bli en del av ett företag där dina idéer och insatser värdesätts.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Familjehem/jourhem sökes
Vivant Assistans AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant

125 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Familjehem/jourhem sökes
Vivant Assistans AB
Socialsekreterare

Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant

125 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Product Owner Manager
Cambio Healthcare Systems AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in eHealth with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our eHealth solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish healthcare. We are growing continuously and now have about 1000 employees in several countries. The position Product Ownership in Cambio is on an exciting journey to adapt to our new product portfolio and challenges as we take a stronger position in terms of product and service ownership. We are seeking a Development Manager to lead this journey together with the Product Owner team at Cambio R&D. In this role you will drive the work to align and define the Product Ownership role, ways of working, and interfaces with the rest of the Cambio organization.You will work closely with Product Managers and many other teams of the Cambio organization. As line manager and leader, we expect you to build, mentor, and lead our R&D Product Owner team while fostering a culture of innovation, collaboration, and continuous improvement. Today we have Product Owners located in Linköping, Stockholm, and Colombo. Leadership at Cambio builds on trust, openness and safety. It is important for us to treat everyone with dignity, respect and fairness. We use failures as learning opportunities and a way to stimulate development. Our leaders must always “walk the talk” and lead by example. About you The ideal candidate will possess a strong product management background, great leadership skills, and the ability to communicate effectively with a diverse range of stakeholders. You are a leader who encourages new ways of thinking and working to drive progress and improvements. Your results-oriented mindset ensures that you consistently focus on delivering value in everything you do. Adaptable, resilient and you thrive in dynamic environments. You excel in collaboration, building strong relationships across the organization to achieve common goals. Requirements 5+ years of experience in Software development roles, including experience in product management aspects, tools and methodologies. Great Leadership and team management skills Ability to manage multiple priorities in a fast-paced environment Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology, Engineering, or a related field (Master’s degree preferred). Place of employment: Linköping or Stockholm At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too. Scope: Full time Form of employment:Permanent employment, 6 months trial period Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located andhave the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about ushere! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!

125 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Sitechef till Saab Linköping
Logent AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett unikt och brett tjänsteutbud där vi strävar efter ständiga förbättringar genom robusta operativa processer och fokus på starkt ledarskap. Vi är på en häftig tillväxtresa och ser ett fortsatt starkt intresse för våra tjänster. Logent driver internlogistiken för Saab AB i Tannefors Linköping. Tillsammans bygger och driftsätter Saab och Logent ett nytt logistikcenter i Tannefors. Det nya lagret är en 13 000 kvadratmeter stor byggnad skräddarsydd utefter Saabs behov. På ett innovativt sätt kombinerar vi ett konventionellt lager med automationslösningar för att uppnå en oslagbar servicenivå. Nu söker vi en passionerad och lösningsorienterad sitechef som vill leda och styra siten för att skapa en lagerlösning i världsklass för att nå våra och kundens högt uppställda mål. Vad erbjuder vi? En unik möjlighet att få driva och utveckla en site till en lagerlösning i världsklass Erfarenhet att arbeta med logistik inom flyg och försvarsindustri Lärdomar som du kommer att bära med dig resten av ditt yrkesliv Stora utvecklingsmöjligheter inom Logent Ett arbetsklimat där du har stor frihet att forma verksamheten, högt i tak samt en chef med lång erfarenhet som stöd i ditt arbete En nybyggd modern arbetsplats Vem söker vi? Vi söker dig som är resultatinriktad och är passionerad i din yrkesroll Du är lösningsorienterad, strukturerad, datadriven och har ett närvarande ledarskap Du har förmågan att leda och utveckla personal på ett framgångsrikt sätt Du tar ägandeskap för ditt arbete och det är viktigt för dig med kontinuerlig utveckling Vi ser att du har betydande erfarenhet av komplexa processer från liknande tjänst Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete som sitechef Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vad innebär rollen? Leda och utveckla verksamheten för att säkerställa effektivitet, kvalitet och lönsamhetsmål Ansvar för att säkerställa drift av verksamhet samt fastighet Ansvar för att uppnå och överträffa definierade nyckeltal, SLA och produktivitetssiffror Budget- och resultatansvar för siten Personalansvar Ansvar för arbetsmiljö och fackligt samarbete Kontakt och samarbete med kund Du har det yttersta ansvaret över siten och har ett kompetent och erfaret team till din hjälp. Kontinuerlig utveckling av dina medarbetare kommer att vara ett stort fokus. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är passionerad över ditt uppdrag samt att du är närvarande som chef. Vi vill bara upplysa dig om att alla kandidater inför en anställning inom Logent-koncernen alltid genomgår en bakgrundskontroll Verksamheten sker huvudsakligen dagtid helgfria vardagar och startdatum för tjänsten är snarast möjligt. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Vi vill bara upplysa dig om att alla kandidater, inför en anställning inom Logent-koncernen, alltid genomgår en bakgrundskontroll. Om ansökan: Urval görs löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Thérèse Grivérus på [email protected], alternativt 073-7234802

126 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Kundsupport i Östergötland/Södermanland
Homemaid AB (Publ)
Kundtjänstpersonal

Fråga: Vem är supertrevlig, engagerad och driven? Svar: Vår nya Kundsupport/Innesäljare Om du brinner för överlägsen service och långvariga kundrelationer så har du redan någonting gemensamt med oss. Om du dessutom är lyhörd, resultatfokuserad och vill vara med på resan mot att göra ett av städbranschens renaste företag till landets bästa arbetsplats — då vill vi att du hör av dig idag. Din roll: Ett varmt serviceproffs med driv och hjärta Som Kundsupport/Innesäljare är du en viktig länk mellan HomeMaid och våra kunder. Av dig får både befintliga och potentiella kunder en varm och professionell service via telefon och mejl. Med lyhördhet och proaktivitet svarar du på förfrågningar, förutser behov och skapar personliga offerter, hanterar förändringar i scheman och följer upp för att säkerställa att våra kunder är helt nöjda. Dessutom kommer du aktivt att ta initiativ och kontakta potentiella kunder baserat på förfrågningar och leads. Med ditt engagemang och din förmåga att skapa relationer kommer du att utöka vårt kundnätverk och vara med och forma HomeMaids framgång på marknaden. Du är också en stöttande kollega som finns till hands för att hjälpa och supporta dina arbetskamrater när de behöver det. Det är ett värdefullt bidrag till en stark samarbetskultur och en positiv arbetsmiljö. Eller som vi säger på HomeMaid: Bättre tillsammans! Du kommer arbeta med att: Driva lönsamhet inom ditt ansvarsområde Aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling Supporta kunder via telefon och mejl Skapa och skicka offerter Följa upp, analysera och föra statistik över försäljning och leverans Etablera och vårda relationer med kunder Driva merförsäljning Hantera övriga uppgifter som rör kunder/verksamhet Vi söker dig som… …är en entusiastisk och driven person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Du brinner för förstklassig service och kundbemötande! Du är självgående med en passion för att bygga långvariga kundrelationer. Du är en problemlösare med god struktur, hög ansvarskänsla och en förkärlek för att jobba i högt tempo. Naturligtvis tycker du om att träffa, prata med och lyssna på människor — det är själva nyckeln till att du ofta beskrivs som en engagerad och serviceinriktad person! Om du dessutom tycker att det är roligt att sälja, då är vi en arbetsplats där du får möjlighet att fortsätta utveckla den förmågan. Den här tjänsten passar dig som är: Självgående, driven och engagerad Ansvarsfull och pålitlig Inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Serviceorienterad och bra på att hantera olika människor i olika situationer Lösningsorienterad och glädjespridande Kapabel att prioritera och sortera bland flera parallella uppgifter och agera professionellt För att du ska lyckas i den här tjänsten tror vi att du har: Tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakt och administration God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift God kommunikationsförmåga Körkort Om tjänsten: I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag. Resor samt övernattningar förekommer, framför allt i samband med interna utbildningar. Teamet består idag av flertalet interna tjänstemän, Säljare samt Teamledare och Serviceassistenter. Tillsammans arbetar ni för att bli ännu – Bättre tillsammans. Placering: Hemkontor Linköping Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse. Ansök senast: 31 mars 2025 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Mjukvaruingenjör till världsledande industribolag!
Xamera AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om tjänsten: Är du programmeringsintresserad och vill arbeta med avancerade navigationssystem inom flygindustrin? Nu har du chansen att bli en del av ett innovativt och samarbetande team på Saab! I denna roll får du arbeta med Gripen E och CD, där du bidrar till utveckling och testning av navigationsfunktioner. Här kombineras systemutveckling, kodning i C++ och nära samarbete med piloter och andra ingenjörer – allt för att säkerställa att flygplanet navigerar säkert och effektivt. Du får även testa din kod i simulatorer, både från skrivbordet men också i flygsimulatorer som känns som ett verkligt flygplan. Vi söker dig som: Har en högskole- eller civilingenjörsutbildning inom områdena datateknik och mjukvaruutveckling, och goda kunskaper i C++. Vi ser gärna att du har ett intresse för matematik, fysik och flygplan. Som person är du kommunikativ och samarbetsvillig, och har goda kunskaper i svenska och engelska. Om företaget: Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 19 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld. Praktisk information: Tjänsten tillsätts löpande och är på heltid med fast, marknadsmässig lön och startdatum enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll.

126 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025