TLIMS är i en expanderande fas och vill nu förstärka sitt team! Vill du vara en del av företaget som gör det omöjliga möjligt? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi söker dig som är: Noggrann Flexibel Positiv Har en god kommunikationsförmåga Söker ett extrajobb Arbetsuppgifter: Städning hos våra kunder på deltid Måndag, onsdag & fredag Start den 4 augusti TLIMS erbjuder: Möjligheten att utvecklas i företaget Trygg anställning med goda arbetsvillkor Vara del i ett fantastiskt team som alltid vill framåt Interna utbildningar Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du arbeta med att skapa smarta och hållbara lösningar för underhåll av komplexa utrustningar eller fordon? Aleido söker nu teknikinformatörer som vill fortsätta utvecklas med inriktning på Integrated Logistics Support (ILS) för att hjälpa oss skapa och hantera komplex teknisk information. Vad rollen innebär Beroende på din bakgrund kan du arbeta med allt från att utveckla materielvårdsscheman och skapa teknisk dokumentation till att analysera driftsäkerhet, underhåll och kostnader – eller ta ett strategiskt helhetsgrepp och forma långsiktiga underhållsplaner. Oavsett din roll får du jobba med ett systemperspektiv som sträcker sig från konceptfas till avveckling. I rollen som ILS ingenjör kommer du bland annat arbeta med att: Förstå och analysera den komplexa teknik som används i fordon och maskiner. Skapa och upprätthålla goda relationer med våra kunders R&D-avdelningar för att löpande inhämta information. Skapa, hantera och strukturera teknisk information som är anpassad för hög användarvänlighet. Anpassa språk, struktur och innehåll för att möta målgruppens behov. Vem du är Vi söker dig som har: Erfarenhet av systemanalys, teknisk dokumentation, service- eller underhållsingenjörsarbete. Ett stort intresse för teknik, gärna med koppling till militära fordon eller maskiner. Tidigare erfarenhet som teknikinformatör, ingenjör eller har en militär bakgrund. Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. Förmåga att skapa, strukturera och förenkla komplex information för hög användarvänlighet. Meriterande: Tidigare arbetserfarenhet inom eftermarknadsinformation, ILS eller erfarenhet av S1000D Eftergymnasial utbildning inom områden som fordonsteknik, maskinteknik eller mekatronik. Kunskap inom Topic-baserat skrivande och XML. Erfarenhet av arbete inom försvarsindustrin eller liknande teknisk bransch. Vi söker dig som är engagerad och driven med en stark social förmåga. Du trivs i en roll med många kontaktytor och är skicklig på att bygga förtroendefulla relationer. Som en värdefull teamplayer bidrar du till ett positivt arbetsklimat, samtidigt som du har förmåga att självständigt driva ditt uppdrag. Vi värdesätter nyfikenhet och en vilja att lära sig samt fördjupa sig inom nya områden. Om ILS Integrated Logistics Support (ILS) fokuserar på att säkerställa hög operativ tillgänglighet redan från början av produktens livscykel. Genom att integrera logistiska, support- och underhållsaspekter i designprocessen blir produkterna mer tillförlitliga och enklare att underhålla och stödja. ILS minskar oplanerade underhållskostnader, ökar produktens tillgänglighet och minskar stilleståndstid genom hela produktens livscykel. Vill du vara med och göra skillnad i en teknisk och dynamisk miljö? Ansök till rollen som Teknikinformatör inom ILS hos Aleido idag! Varför Aleido? Innovativ miljö: Hos oss får du arbeta med de senaste AI- och teknologitrenderna, i en kultur som värderar ständig utveckling och lärande. Flexibelt arbete: Vi har en progressiv distansarbetsmodell som ger dig friheten att balansera arbetslivet på ett sätt som passar dig. Utveckling i fokus: Vi erbjuder en lärandekultur där du ständigt utmanas och har möjlighet att växa. Vårt löfte om lärande innebär att vi delar kunskap generöst och värdesätter din strävan att växa. Hållbar framtid: Vår vision är att skapa tekniska lösningar som är både innovativa och hållbara. Vilka vi är Aleido är ett internationellt företag med lång tradition av att driva utvecklingen av eftermarknadsinformation och utbildningslösningar. Våra kunder utvecklar komplexa produkter eller system, eller söker kunskap och beredskap för att skapa varaktig förändring, inom en mängd branscher såsom fordon, telekom, industri, järnväg och medicinteknik. Vi är närmare tusen kollegor i fem länder. Tillsammans överbryggar vi klyftan mellan teknik och människorna som är beroende av den – genom att göra det avancerade lätt att förstå.
Vi på Aleris Psykiatri söker en arbetsterapeut till vår BUP-verksamhet i Östergötland. Vill du öka tillgänglighet och att hjälpa fler genom smarta arbetssätt, då ska du söka det här jobbet! Om oss Aleris Psykiatri tar över driften av BUP i Östergötland från 1:a oktober, med en mottagning i Linköping och en i Norrköping. Vår ambition är att implementera ett modernt arbetssätt med effektiva vårdprocesser, teamarbete där patienten och dennes föräldrar står i centrum, samt en ansvarsfull fördelning av resurser. Om Aleris Psykiatri Aleris har lång erfarenhet av att bedriva specialiserad psykiatri. Vi erbjuder våra patienter och deras närstående hög tillgänglighet, delaktighet, gott bemötande och evidensbaserad vård. Vi strävar efter enkelhet, innovation och att vara ansvarsfulla. Med snabba beslutsvägar och tydligt ledarskap är vi snabbfotade och ledande inom psykiatrisk vård. Om arbetet på Aleris BUP och vad vi erbjuder dig Arbetet kan omfatta både Linköping och Norrköping, med goda möjligheter till anpassning utifrån dina önskemål och behov. Mottagningar erbjuder bedömningar, utredningar samt behandlingar av olika Barn- och ungdomspsykiatriska tillstånd och frågeställningar med utgångspunkt i nationella riktlinjer och regionala vårdprogram. Vi söker dig som brinner för att skapa en modern psykiatri. Du drivs av att öka tillgänglighet och att hjälpa fler genom smarta arbetssätt. Som person är du trygg, prestigelös, empatisk och har lätt att samarbeta. Du är självgående, initiativtagande och strukturerad i ditt arbete. Som arbetsterapeut har du en central roll i patientens vård och behandling. Du arbetar både individuellt och i grupp med patienterna. I arbetsuppgifterna som arbetsterapeut ingår bland annat: ADL-bedömning (hem, skola, fritid) Deltagande i neuropsykiatriska utredningar Rådgivning och stöd i praktiska vardagssituationer Utprovning, anpassning och träning med hjälpmedel för aktiviteter i vardagen. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Om dig Vi söker dig som är nyfiken på att vara med och skapa en psykiatrisk vård med fokus på bemötande, tillgänglighet och kvalitet i toppklass. Vi behöver fler medarbetare som kan ansluta till vårt drivna, kompetenta, utvecklingsorienterade och flexibla team. Känner du dig träffad, skicka in din ansökan idag! Som person Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Då vi arbetar i team är det viktigt att du har god samarbetsförmåga samt verkar för ett gott arbetsklimat. Du är van att arbeta självständigt men trivs med att arbeta i team tillsammans med andra professioner som är specialister inom sina områden. Vi förutsätter att du har ett genuint intresse för barn- och ungdomspsykiatri inklusive rehabiliteringsarbete och att du delar våra värderingar – omtanke, engagemang, professionalism och nytänkande. Bakgrund Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut. Arbetslivserfarenhet från barn- och ungdoms psykiatri är meriterande. Anställningsvillkor Anställningsform: Möjlighet till tillsvidareanställning med 6 mån provanställning, alternativt annan anställningsform enligt ö.k Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och är nyfiken på att veta mer om oss och ser mycket fram emot din ansökan. Vi kallar till intervjuer löpande vilket gör att tjänsten kan bli tillsatt innan annonsens slutdatum. Skicka därför in din ansökan om du är intresserad så fort som möjligt så vi hinner kalla dig och se om vi kan komma överens. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Charis Gkegkas på [email protected], alternativt mobilnummer 079-0719 115. I dagsläget har vi inga adresser klara för våra enheter i Norrköping och i Linköping, men vi uppdaterar informationen här i annonsen så snart det är klart. Varmt välkommen med din ansökan!
INFICON AB härstammar från pionjären Sensistor som skapade vätgasmetoden för läcksökning och täthetskontroll. Företaget har sedan början av 1980-talet framgångsrikt bedrivit utveckling, tillverkning och försäljning av instrument för läcksökning och ingår idag i INFICON koncernen, som är en världsledande leverantör av utrustning för gasanalys. I Skandinavien säljer företaget samtliga koncernens produkter för läcksökning och är dessutom ett av koncernens utvecklingscentrum för olika sensortekniker. Koncernen har 1650 anställda och omsätter nära 670 MUSD. INFICON AB finns i Ebbepark i Linköping med 28 anställda och en omsättning på 75 MSEK. Bolaget befinner sig i stark tillväxt på en spännande marknad med flera växande industrigrenar. Vill du arbeta med avancerad sensorteknik, signalbehandling och tunnfilmsteknik i en dynamisk och innovativ miljö? Är du nyfiken, självgående och gillar att vara delaktig i hela utvecklingskedjan – från forskningsidé till färdig produkt? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som Sensorteknikspecialist hos INFICON blir du en del av ett engagerat team som tillsammans utvecklar nästa generations sensorsystem och instrumentlösningar. Du kommer att arbeta brett med utveckling av både kemiska och fysikaliska sensorsystem och deras integration i instrument. Ytterligare en central del i tjänsten är tunnfilmsteknik, där sputtering används som beläggningsteknik. Du behöver ha god förståelse för signalbehandling och systemuppbyggnaden i ett instrument. Det gäller även för kiselteknologi och då speciellt för de äldre tillverkningsprocesserna i en CMOS-process. Det är ett stort plus om du också har erfarenhet av patentarbete och att läsa och analysera olika regelverk, som kvalitetsstandarder eller mätstandarder. Sammanfattningsvis handlar arbetet om att förstå och bygga upp sensorsystem i ett instrument – inte bara från ett tekniskt perspektiv, utan också ur ett funktions- och tillförlitlighetsperspektiv. Praktiskt innebär det att man till stor del arbetar i den lokala utvecklingsgruppen, men också i samarbete med kollegor från andra enheter i koncernen. Kvalifikationer Fysiker eller civilingenjör med inriktning mot sensorteknik, signalbehandling eller materiefysik Erfarenhet av utveckling och integration av kemiska och fysikaliska sensorsystem God förståelse för signalbehandling och algoritmer Kunskap om tunnfilmsteknik - vakuumteknik, sputtering Kännedom om kiselteknologi och framför allt CMOS-processer Erfarenhet och förståelse för patentarbete och teknisk dokumentation Förmåga att läsa och analysera tekniska regelverk och standarder Viss insikt om instrumentdesign Vi ser gärna att du har erfarenhet från produktutveckling med helhetsperspektiv – från forskningsidé till färdig, användbar produkt. Personliga egenskaper Vi söker dig som inte bara har rätt teknisk bakgrund, utan också ett genuint intresse för utvecklingsarbete och problemlösning. Du är nyfiken och har en stark vilja att förstå hur saker fungerar. Du arbetar strukturerat och noggrant, men är också flexibel och hjälpsam, vilket är viktigt i en mindre organisation där man stöttar varandra där det behövs. Du bör trivas med att arbeta självständigt, samtidigt som du uppskattar värdet av gott samarbete. Ansökan Välkommen att registrera din ansökan via www.sententiarekrytering.se senast 31 augusti 2025. Frågor besvaras av rekryteringskonsulter: Linda Molin på tfn 0702-677332, alt [email protected] eller Jan Hellström på tfn 0706-150344 alt. [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Sententia Rekrytering & Konsult AB är auktoriserat av Kompetensföretagen och branschorganisationen Almega.
Amplio Rental startade 2019 och har ca 20 medarbetare. Nu har du chansen att bli en del av teamet i ett bolag i stark tillväxt, med huvudkontor i Linköping och kunder över hela Europa. Amplio Rentals affärsidé bidrar till ett hållbarare samhälle genom att inspirera och möjliggöra ett mer hållbart användande och ägande av produkter. Amplio Rental, erbjuder ett tjänstekoncept för att utveckla lönsam, hållbar tillväxt och genom nära samarbete med sina kunder öka affärsnyttan för såväl kundföretag som dess slutkunder. För att åstadkomma detta erbjuds en teknisk plattform och ett affärskoncept för bland annat lagerfinansiering samt kundfinansiering genom olika hyres- och finansieringslösningar. Affärssystemet driver innovation och digitalisering samt spetsar tjänsteinnehåll och ökar lönsamhet för kundföretagen. Följ med på utvecklingsresan! Om tjänsten Amplio Rentals tjänstekoncept (affärssystem och plattform) är navet i verksamheten och i rollen som Manager för Accounting & Reporting har du ett ledaransvar för 3-4 personer inom tjänsteområdet Finance. Som redovisningschef har du huvudansvaret för organisationens redovisning och finansiella rapportering där du leder, kvalitetssäkrar och utvecklar arbetet. Ansvaret är både strategiskt och operativt, med personalansvar för teamet. Bokslut och olika typer av intern och extern rapportering är en stor del av ansvaret. Som redovisningschef förväntas du också effektivisera och utveckla organisationens redovisningsprocess och stödsystem. Du har god god kunskap i regelverk och lagar och har det övergripande ansvaret för rapportering av skatter och moms samt medverkar vid revision. Det är oftast du som redovisningschef som sköter kontakterna med myndigheter, revisorer, försäkringsbolag och skatterådgivare. I din roll rapporterar du till chefen för Operations & Finance. Utöver ledaransvaret har du, precis som dina teamkollegor, ett operativt ansvar där du arbetar med löpande redovisning, in- och utbetalningar, avstämning av konton, upprättande av månads- och årsbokslut, moms- och skattedeklarationer för din tilldelade marknad. I din roll får du även möjlighet att arbeta genom hela affärsprocessen med uppföljning och analys av affärer och kontrakt, portföljbevakning, rapportering samt prognos och budget. Kvalifikationer Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller på annat sätt förvärvad kompetens inom området. Du har relevant arbetslivserfarenhet inom redovisning, bokslutsarbete, analys och rapportering i en självständig roll med stort eget ansvar. Det är meriterande om du tidigare arbetat med internationella marknader och har kännedom om IFRS samt erfarenhet av internkontroll. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med kontraktsredovisning så är det ett stort plus. Kanske har du verkat i en chef-/teamledarroll innan eller så känner du dig redo för ett sådant steg nu. Som person är du affärsorienterad, driven och har en god förmåga att prioritera och hålla tidsramar. Du är analytisk, strukturerad och noggrann med öga för detaljer. Du är proaktiv, ödmjuk och lyhörd i dina kontakter med andra och trygg i rollen att leda och utveckla såväl individer som arbetsuppgifter och processer. Du är van att arbeta i ekonomisystem (gärna Visma) och talar, skriver och förstår svenska och engelska obehindrat. Arbetet innebär täta kontakter med kunder, samarbetspartners och i den interna verksamheten och ställer höga krav på integritet och gott omdöme. Då Amplio Rental bedriver tillståndspliktig verksamhet i vissa länder kommer bakgrundskontroll genomföras. Vårt erbjudande Amplio Rental är ett starkt växande företag med positiv anda, lång samlad erfarenhet och hög kompetens. Hos oss erbjuds du ett omväxlande och stimulerande arbete i internationell miljö där du har möjlighet att utvecklas under många år framåt. Vår företagskultur är entreprenörsdriven, organisationen är platt och du har möjlighet att medverka i vår fortsatta utveckling och tillväxt. Vi har en god stämning på jobbet och är lyhörda för varandras åsikter och idéer. Läs mer på ampliorental.com Ansökan Välkommen att registrera din ansökan via www.sententiarekrytering.se, gärna omgående men senast den 10 augusti 2025. Urval sker löpande, och frågor besvaras av Linda Molin, tfn 070-267 73 32, Sententia Rekrytering & Konsult. Sententia Rekrytering & Konsult AB är auktoriserad aktör inom rekrytering och bemanning av Kompetensföretagen och branschorganisationen Almega.
Vi har kraften från över 40 000 studenter och medarbetare. Studenter som ger framtidshopp. Medarbetare som varje dag bidrar till att Linköpings universitet tar sig an samtidens utmaningar. Vår värdegrund vilar på trovärdighet, tillit och trygghet. Genom att vara modiga, tänka fritt och göra nytt skapar vi tillsammans, med stora och små handlingar, en bättre framtid. Välkommen att söka jobb hos oss! Om jobbet Projektets mål är att bidra med forskning om spelarroller inom hockey. Tillvägagångssättet för att uppnå målet är att utnyttja eventdata från hockeymatcher. Med hjälp av maskininlärning kommer man att extrahera viktig information och identifiera mönster i data. Om dig Vi söker nu en person som har erfarenhet och intresse inom hockey analytics. Vi vill hitta nuvarande studenter som har erfarenhet av och godkända betyg i kurser inom data mining och maskininlärning. Vi vill därför att du är student på masterutbildning i statistik och maskininlärning eller på ett datavetenskapligt/civilingenjörsprogram med specialisering i maskininlärning vid Linköpings universitet. Vi ser också att du har goda kunskaper i programmering, dataanalys, och rapportskrivande på engelska. Det är meriterande om du har jobbat med hockey analytics och gjort projekt inom området för tjänsten. I din ansökan, vänligen skicka med (i) din CV, (ii) en rapport som visar tidigare arbete som demonstrerar dina färdigheter. Din arbetsplats Du kommer arbeta på avdelningen för databas- och informationsteknik (ADIT) på Institutionen för datavetenskap (IDA) Institutionen för datavetenskap (IDA) grundades 1983 men våra rötter går tillbaka till tidigt 1970-tal. Det är en av de största datavetenskapliga institutionerna i norra Europa. Vår forskning täcker ett brett spektrum av områden, från grundläggande datavetenskap till tillämpade områden. Den omfattande forskningen påverkar även vår grund- och forskarutbildning, vilket leder till att vi ger kurser inom flertalet civil- och högskoleingenjörsprogram, samt programmen inom innovativ programmering, kognitionsvetenskap och statistik. Läs mer: https://liu.se/organisation/liu/ida Om anställningen Tidsbegränsad anställning under sommaren 1-3 månader, 100%. Tillträde snarast enligt överenskommelse. Lön och förmåner Linköpings universitet tillämpar individuell lönesättning. Läs mer om förmåner för anställda här. Fackliga kontaktpersoner Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande. Ansökan Välkommen att skicka in din ansökan med CV och ansökningsbrev senast den 10 juli 2025. Du söker denna anställning genom att klicka på knappen "Ansök" här nedan. Ansökan som inkommer efter sista ansökningsdag kommer inte att beaktas. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv, det berikar och utvecklar vår verksamhet. För oss är det självklart att värna om allas lika värde, rättigheter och möjligheter. Läs om vårt arbete med Lika villkor. Välkommen med din ansökan! Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.
Apotekstekniker till Apotek Hjärtat, Linköping Är du utbildad apotekstekniker och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som apotekstekniker på Hjärtat Som apotekstekniker på Hjärtat arbetar du omväxlande med försäljning, professionell rådgivning och kassatjänst inom egenvården I rollen bidrar du med din kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. På Hjärtat kan din karriär ta många spännande vägar. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt härliga apotek mitt i Linköpings city, omgivet av ett levande shoppingstråk! På Apotek Hjärtat Tanneforsgatan är vi ett sammansvetsat team som stöttar varandra och skapar en arbetsplats där engagemang, glädje och samarbete leder till framgång. Våra kunder är shoppingsugna och ser oss som en del av vården. Många utmanande frågor och behov kan prägla din dag här vilket gör att det blir mycket omväxlande arbete. Gillar du hudvård så passar du extra bra här! Vår hetaste zon är Ansikte och Hud - det är superkul och utmanande och jag ser väldigt gärna att du tar en aktiv roll även där. Som apotekschef är jag driven, nyfiken och gillar att testa nytt. Jag tror på en arbetsplats där vi känner trygghet i det vi gör, samtidigt som vi vågar utvecklas och tänka i nya banor. Som Apotekstekniker hos oss kommer du bli en del av vårt härliga team och bidra till både kundernas hälsa och apotekets framgång. Hos oss får du även en varierad arbetsdag där du arbetar både i recepturen och med egenvård. Vi jobbar nära varandra, stöttar varandra och har alltid kunden i fokus – oavsett om det handlar om läkemedelsrådgivning eller egenvårdsprodukter. För rätt person finns möjlighet till Säljansvar på annat apotek. Vi har öppet 09.00-19.00 på vardagar, 10.00-17.00 på lördagar. Söndag och röda dagar har vi stängt. Under sommaren har vi något begränsade öppettider vilket ger möjlighet att njuta lite extra av sommarkvällen. Tjänsten är en tillsvidareanställning som apotekstekniker. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Vi söker dig som är utbildad apotekstekniker. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren apotekstekniker och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att förhålla dig till de krav som ställs på dig som rådgivare och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-08-30 Kontaktperson: Cecilia Berg Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Besöksintervjuare hos Verian Vi söker personal omgående och anställer allt eftersom. Därför kan tjänsterna vara tillsatta innan ansökningstiden har gått ut. Vi söker dig som är nyfiken, gillar att träffa nya människor och vill ha ett flexibelt extraarbete. Ditt uppdrag är att intervjua deltagare i deras hemmiljö. I vissa kommuner kan intervjuer förekomma i ditt närområde, i hela kommunen och i angränsande områden. Vi som anställer dig heter Verian och är en världsledande, oberoende expert på undersökningar, fakta och rådgivning. I Sverige går våra rötter tillbaka till 1954, då hette vi Sifo. Då liksom nu fokuserar vi på att förstå människors tankar, beteende och åsikter. De svar du samlar in, blir underlag för beslut som kopplar samman beslutsfattare med medborgare, världen över. Tillsammans ger vi kraft åt beslut som formar samhället. Läs mer om oss på www.veriangroup.com/se Vad jobbet kräver av dig · Arbetet ställer högsta krav på konfidentiell hantering av information och sekretess. · En hög grad av integritet. Du besöker människor i deras hemmiljö och tar del av deras åsikter. · Du håller god ordning och reda på ditt arbetsmaterial. · Du är bekväm i mötet med nya människor. · Du arbetar självständigt och strukturerat · Du tar ansvar och når överenskomna mål inom utsatt tid. · Du har god vana av digitala skärmar (surfplattor) och att kommunicera via epost. · Du talar och läser svenska obehindrat. Som besöksintervjuare gör du intervjuer med utvalda personer. Du besöker dem i hemmet eller på ett café, bibliotek eller liknande. Du utgår från en färdig lista med namn på utvalda personer som du kontaktar och bokar för en intervju. Intervjun är noggrant utformad och frågorna ställs på exakt samma sätt, av alla som är besöksintervjuare och i alla länder. Svarsalternativen är fasta och frågorna kan ha både nationella och internationella teman. Du hanterar frågor och svar med hjälp av en surfplatta. Vad vi erbjuder dig · Ett idealiskt extrajobb som är lätt att kombinera med andra sysselsättningar. Det är du och den du besöker som väljer en tidpunkt för intervjun som passar er. · Ett trevligt och socialt arbete med stor frihet kring arbetstider. · Du får kollektivavtalad ersättning per intervju. I ersättningen ingår restid och tid för att boka intervjun. Det är ett plus om du har · Gymnasiekompetens · Vana av intervjuer eller andra kontaktyrken · Regelbunden tillgång till wifi · Körkort · Tillgång till bil Om du har frågor om tjänsten så hör av dig till oss på telefon 031 -727 39 44
Är du snabb, social och gillar att ha många bollar i luften? Du behöver inga speciella meriter – bara rätt attityd, driv och vilja att lära dig. Vi lär dig resten! Har du nyligen avslutat gymnasiestudier eller är i början av din karriär? Då kan detta vara rätt plats för dig. Vi på Senzum letar alltid efter nya stjärnor, kanske är det just dig vi söker? Om rollen Vi söker nu fyra engagerade och snabba kundservicemedarbetare som vill förstärka vårt team i sommar! I rollen kommer du främst att arbeta med att besvara kunders mejl som rör reklamationer, returer och övriga ärenden kopplade till kundens verksamhet. Arbetsuppgifter: - Hantera inkommande mejl från kunder - Behandla reklamationer, returer och andra ärenden - Ge professionell och lösningsorienterad service Vi söker dig som är: - Stresstålig och kan hantera ett högt tempo - Snabb i både tanke och handling - Noggrann och ansvarsfull - Serviceinriktad med god kommunikativ förmåga För att trivas hos oss är det bra om du: Har glimten i ögat och ett genuint intresse för människor Du trivs att kommunicera i både tal och skrift på både svenska och engelska Du är flexibel då arbetstiderna är varierande Är engagerad och ansvarstagande Trivs i en digital vardag och är bekväm med teknik Meriterande: - Erfarenhet av kundservice - Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem Övrig information: - Behovsanställning med fast timlön enligt kollektivavtal - Omfattning: cirka 60–70 % - Startdatum: 2025-06-16 eller snarast enligt överenskommelse Vill du bli en del av vårt team i sommar? Skicka in din ansökan redan idag!
Husläkare Linköping vårdcentral. Husläkare Linköping Vårdcentral och BVC är en nyetablerad vårdcentral som öppnar den 1 november i Tannefors, Linköping. Husläkare Linköping är en ny start vårdcentral som bedriver primärvård enligt avtal med Region Östergötland. Vi ligger i Tannefors. I våra ljusa och moderna lokaler. Vi som arbetar här två specialistläkare i allmänmedicin, Planerar att anställa två sjuksköterskor, en undersköterska, en sekreterare. Om tjänsten: Tillsammans med medicinskt ansvarig läkare får du stora möjligheter att påverka ditt arbete. Vi erbjuder en välorganiserad arbetsplats med gott arbetsklimat och korta beslutsvägar. Hos oss får du utvecklas tillsammans med kompetenta kollegor i en dynamisk miljö med våra kärnvärden i fokus: omtänksamhet, professionalitet, engagemang och nytänkande. Om rollen Distriktssköterska eller legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom diabetes. Erfarenhet av primärvård och mottagnings arbete är meriterande. Samarbetsförmåga och flexibilitet är två egenskaper vi sätter mycket stort värde på. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Som distriktsköterska arbetar du med telefonrådgivning, triagering och självständiga patientbesök. Du har även en viktig roll i att leda och utveckla det förebyggande hälsoarbetet. I din tjänst kan insatser inom hemsjukvården förekomma vid behov. Du deltar aktivt i teamarbete med andra professioner för att säkerställa högkvalitativ vård och en god patientupplevelse. Dokumentation sker i Cosmic och vi använder oss av telefonsystemet Tele Q. Gärna skicka ditt CV och personlig brev via e mail.
Välj ett jobb för att visa detaljer