På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi på Olivia söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Linköping. Vi söker dig som vill jobba cirka 1-2 pass i veckan. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: På vardagar: Kl. 06.45-07.45 Kl. 13.30-17.00 På helger: Kl. 10.00-15.30 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående. Om kunden Kunden är en kille i 14-års åldern som bor i centrala Linköping och går i skolan till vardags. Personen behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han har svår intellektuell funktionsnedsättning, autism och hyperaktivitetsstörning. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna, t.ex. hjälpa till med förberedelser på morgonen och efter skolan Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Tillagning av enklare mellanmål Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Du är en empatisk person och har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Meriter: Erfarenhet av lågaffektivt bemötande Erfarenhet av barn/ungdomar Sysselsättningsgrad: 1 st, ca 4-10 timmar i veckan Tillträde: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
Hej! Jag är en kvinna i Tallboda som söker kvinnliga personliga assistenter som vill vara en del av mitt liv och min vardag. Jag trivs allra bäst hemma och har ett stort intresse för heminredning, matlagning och växter. Jag värdesätter att min assistans fungerar på bästa sätt, och uppskattar assistenter som är noggranna och engagerade i att allt flyter på smidigt. En viktig del av mitt liv är min dotter. Vi tycker om att baka, laga mat, spela spel, kolla på tv, shoppa, fika och gå på bio tillsammans. På sommaren gör vi gärna utflykter och hyr stuga i Västervik eller liknande. Därför är det ett plus om du har körkort. Jag söker i första hand dig som vill jobba natt, det är både vardagar och helger. Jag söker dig som: Är kvinna (för hjälp med personlig hygien som dusch och toalett) Har ett lugnt och stabilt sätt Är bra på att stötta till självständighet, och påminna om viktiga saker Har en positiv inställning, och kan känna in när det är dags för umgänge – och när jag vill vara ifred Hos mig finns en katt, så du behöver tåla djur. Jag är också känslig mot starka dofter, som parfym och vissa blommor, så det är viktigt att du tar hänsyn till det. Låter det här som något för dig? Tveka inte att höra av dig – jag ser fram emot att hitta rätt personer att dela min vardag med! 🌸
Om Oss ARKIGROUP AB grundades 2018 för att möta den ökande efterfrågan på specialistkompetens inom arkitekturtjänster. Vi kombinerar expertis inom arkitekturrådgivning, byggteknik och inredningsdesign för att utveckla innovativa och hållbara lösningar. På ARKIGROUP AB är vi en sammansvetsad grupp av skickliga arkitekter och byggingenjörer, dedikerade till att leverera högkvalitativa och skräddarsydda tjänster för alla typer av fastighetsprojekt. Vårt mål är att säkerställa att dina visioner blir verklighet – med kostnadseffektivitet i fokus. Med över 30 års samlad erfarenhet inom branschen är vi din pålitliga partner för hållbara och framåtblickande projekt. Vårt huvudkontor ligger i Linköping. Om dig Provision / LIA /praktik försäljning & affärsutveckling Plats: Linköping (möjlighet till viss distansarbete) Start: Omgående eller hösten 2025 Vill du utveckla dina färdigheter inom försäljning och affärsutveckling i en framtidsbransch? Vi söker nu dig som vill jobba med försäljning av företagsförsäljning (B2B) B2B Sales, Account Management, Key Account Management, eller liknande försäljningsutbildningar. Du arbetar strukturerat och målinriktat samt planerar din dag för att kunna utföra arbetet effektivt och noggrant. Vidare så är du en positiv lagspelare som trivs att jobba mot uppsatta mål och som tycker att göra affärer är det bästa som finns. I rollen som säljare kommer ditt fokus att vara att hjälpa kunderna att fokusera på sin kärnverksamhet genom vårt tjänsteutbud. Du bearbetar nya kunder, ser affärsmöjligheter och svarar på upphandlingar - privata såväl som offentliga. Under praktikperioden kommer du att få en andel av vinsten som genereras för företaget från alla projekt där du sluter avtal genom dina kontakter, relationer och det arbete du lägger ner. Dina arbetsuppgifter under praktiken: Arbetsuppgifterna innebär att man driver hela säljprocessen. Du kommer ansvara för att erbjuda hela vårt utbud till nya kunder. Prospektering och identifiering av nya kundmöjligheter Kontakta potentiella kunder och genomföra behovsanalyser Delta i utformning av försäljningvägar och lösningar Bygga relationer med både nya och befintliga kunder Vi ser gärna att du: Studerar försäljning, B2B, Account Management eller motsvarande Är nyfiken och vill förstå hur affärsutveckling hänger ihop Trivs med både självständigt arbete och teamarbete Driva kundmöten och försäljning Ta fram affärsförslag Du tycker om att jobba med långsiktiga kundrelationer Har en seriös attityd med en serviceminde till bolaget och deras kunder. Är målinriktad och har viljan att bli bättre. Är social och har lätt för att prata med människor. Info Besök gärna vår hemsida www.arkigroup.se för ytterligare information om oss . Vid frågor kontakta gärna ansvariga Ali Alshammari 0737168338.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du bidra till framtidens försvarsteknik genom smart och hållbar produktion? Vår kund söker nu Produktionstekniker till uppdrag inom försvarsindustrin – en roll där kvalitet och effektivitet står i fokus. Här får du arbeta nära både produktion och konstruktion i utvecklingen av avancerade tekniska lösningar. Om rollen Som produktionstekniker har du en central funktion i produktionsutvecklingen. Du samarbetar med konstruktörer och produktionsteam och ansvarar för att: Stötta produktionen och förbättra arbetsprocesser Granska konstruktionsunderlag utifrån producerbarhet Skapa, uppdatera och kvalitetssäkra monteringsinstruktioner Följa upp och optimera tillverkningsprocesser Driva förbättringsarbete och implementera nya metoder Ditt arbete är avgörande för att skapa en effektiv och felfri tillverkning med tydliga instruktioner och rätt verktyg på plats. Om dig Vi söker dig som har: Minst två års erfarenhet som produktionstekniker eller konstruktör gärna inom flygindustrin eller industrielltillverkning Teknisk utbildning på gymnasie-, YH- eller högskolenivå God kommunikationsförmåga och flytande svenska och engelska Meriterande: Erfarenhet av CAD-program och elkunskap Observera att svenskt medborgarskap krävs, då vissa uppdrag sker inom säkerhetsklassade områden. Personliga egenskaper: För att trivas i rollen är du social, lösningsorienterad, självgående och har lätt för att samarbeta. Du har ett genuint intresse för teknik och vill vara med och förbättra framtidens produktion. Vad bolaget erbjuder: Din utveckling och ditt välmående är viktigt för dem varpå de erbjuder förmåner som stöttar dig och din karriär på bästa sätt. De värdesätter vikten av trygg anställning och fast lön, och är kollektivanslutna. För att främja din hälsa erbjuder de friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och även hälsoundersökning, bidrag till aktiviteter och friskvårdsrabatter. De gillar att umgås med varandra i olika sociala aktiviteter, som passar alla! Alltifrån afterworks, sportaktiviteter och 5-kamp till företagskonferenser. De strävar efter att ge dig förutsättningar att växa genom olika uppdrag och projekt samt individuella utvecklingsplaner. De erbjuder även kurser inom hållbarhet och andra områden inom ramen för din roll och dina mål. De är stolta över att vara utsedda till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2024 och 2025 av Karriärföretagen! 🌟 Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du bidra till ett tryggare samhälle och älskar att koda? Vår kund söker en androidutvecklare som vill bidra till att utveckla högsäkerhetslösningar för kunder som myndigheter och offentlig sektor. Sök tjänsten redan idag! Om företaget Vår kund är en ledande aktör inom cybersäkerhet och informationssäkerhet, med över 40 års erfarenhet av att utveckla teknik som verkligen gör skillnad och bidrar till ett tryggare samhälle. Deras kunder är främst myndigheter, säkerhetsorganisationer och offentlig sektor. Här skapas innovativa lösningar som gör det möjligt att arbeta säkert och effektivt på distans – även när känslig information hanteras. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du: Har minst 1-2 års erfarenhet av Android-utveckling. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har en relevant högskole- eller universitetsutbildning. Grundläggande förståelse för matematik och problemlösning. Svenskt medborgarskap. En säkerhetsprövning kommer att genomföras under anställningsprocessen. Vad vår kund erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med högt tekniskt fokus och varierande roller. Balans mellan kön, åldrar och bakgrunder – De tror på att mångfald skapar framgång. Arbete i ett kompetent team där glädje, utveckling och samarbete är centralt. Stora möjligheter att utvecklas i din roll Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Vill du vara en del av ett arbetslag som brinner för att hjälpa utsatta barn och drivs av att utveckla familjehemsvården? Vill du dessutom få möjligheten att arbeta på ett företag med spännande utvecklingsmöjligheter, där glädje, engagemang och ansvar är ledord? Vi söker en driven och engagerad familjehemskonsulent till vår familjehemsenhet i Linköping. Är du en person som är socionom med god social förmåga, har erfarenhet av myndighetsutövning och handledning? Då kan det vara dig vi söker! Om tjänsten Humana är en ledande aktör inom svensk familjehemsvård. Vårt arbete genomsyras av engagemang, flexibilitet och beprövade metoder som bidrar till att säkerställa kvalitativa insatser. Vi har olika enheter och kontor för att komma nära våra familjehem som finns i hela Sverige. Som familjehemskonsulent kommer du att ingå i ett team med andra familjehemskonsulenter. Dina primära arbetsuppgifter består av att rekrytera och utreda nya familjehem, handleda familjehem och arbeta i förfrågningar från socialtjänsten som söker familjehem till barn och unga. I vårt arbete använder vi oss av forsknings- och evidensbaserade metoder som TryggFam och Connect. Du kommer även att vara en del av olika utvecklingsprojekt då vi ständigt granskar oss själva och för att säkerställa kvalitativ familjehemsvård. Vi har förtroendearbetstid vilket innebär att vi har frihet att planera vår tid samtidigt som det förväntas av oss att lägga viss arbetstid på kvällar och helger utifrån verksamhetens bästa. Beredskapstjänstgöring ingår. Exempel på arbetsuppgifter Rekrytera familjehem Stötta och handleda jour- och familjehem Utreda och utbilda familjehem Kontinuerligt rapportera vården skriftligt till kund Upprätta och hålla kontakt med kunder Delta i utvecklingsarbetet runt konsulentstödd familjehemsvård Om anställningen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, sex månaders provanställning tillämpas. Arbetet sker främst under dagtid men arbete under kvällar och helger kan förekomma. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha lätt för att skapa och upprätthålla goda relationer. Du har erfarenhet och kunskap om familjehemsvård som vårdform, samt en god förståelse för vad som krävs för att upprätthålla kvalitativa insatser. Som person måste du både känna dig trygg med att arbeta självständigt och med dina kollegor. Vi ser även att du har en positiv inställning till samarbete och att bygga starka relationer, både internt och externt. Arbetet är ständigt föränderligt vilket ställer krav på flexibilitet, struktur och förmågan att anpassa och prioritera sitt arbete därefter. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. För denna tjänst krävs det att du: har socionomexamen har B-körkort har tre års erfarenhet av myndighetsutövning Det är även meriterande om du: har erfarenhet av att arbeta i behandling och/eller handledning har erfarenhet av familjehemsvård har god dokumentationsförmåga har god kännedom om BBIC och Socialtjänstlagen Vi erbjuder Ett öppet arbetsklimat som genomsyras av glädje, engagemang och ansvar Engagerade, kompetenta och erfarna kollegor med god sammanhållning Tillgång till vår interna utbildningsportal och kompetenta handledare Ett utvecklande och varierande arbete Möjlighet att vara med och utveckla ditt egna arbete Förtroendearbetstid Möjlighet till förmånsbil Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Enhetschef, Matilda Nordsjö, [email protected]
Laga mat med hjärta och gör skillnad! Är du en skicklig kock som vill kombinera din passion för matlagning med ett meningsfullt uppdrag som gör skillnad för människor? På Östergötlands Stadsmission får du chansen att skapa smakupplevelser som inte bara mättar magen – utan också värmer hjärtat. Stadsmissionen driver två av Linköpings mest uppskattade lunchrestauranger – Restaurang von Dufva och Stadsmissionens Café – där vi serverar säsongsanpassade rätter och älskar att utforska nya idéer och koncept. Hos oss får du: - Ett meningsfullt arbete: Varje måltid du lagar bidrar till något större. Genom ditt arbete coachar du deltagare i arbetsintegrerande insatser. - Kreativ frihet: Sätt din prägel på menyer och inspirera med nya smakupplevelser. - Bli den av ett härligt team: Bli en del av ett kreativt och sammansvetsat team där arbetsglädje och omtanke står i centrum! - Utvecklingsmöjligheter: Chans att växa både professionellt och personligt både inom din profession som kock och med det yrkescoachande uppdraget. Om jobbet Vi söker en engagerad och skicklig kock som vill vara med och skapa mat med mening. Du kommer att ha en central roll i köket och vara en viktig del i vårt arbete med att stötta människor tillbaka till arbetslivet. Dina arbetsuppgifter kommer t.ex vara att: - Planera och skapa varierade lunchmenyer med färska råvaror. - Laga god och säsongsanpassad mat från grunden - Säkerställa hög kvalitet och effektivitet i matlagningen. - Följa hygien- och säkerhetsrutiner för en trygg arbetsmiljö. - Arbeta tillsammans med andra kockar och serveringspersonal för att leverera en positiv upplevelse för våra gäster. - Arbeta coachade och förmedla yrkeskunskap på ett pedagogiskt sätt till deltagare med olika förutsättningar och bakgrunder som står långt ifrån arbetsmarknaden. Om dig Vi söker dig som är en omtänksam lagspelare som gillar att inspirera och stötta andra i sin utveckling. Du brinner för kockyrket och är kreativ i din matlagning. Du har förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ men gillar samtidigt att jobba i team. Social kompetens och öppenhet, tillsammans med ett starkt engagemang för både människor och mat, är avgörande för att trivas i rollen. Som yrkescoachande kock träffar du många människor med olika bakgrunder och förutsättningar. Förmågan att visa respekt, förståelse och tillit till deltagare, kollegor och volontärer är därför avgörande för att lyckas i rollen. Delar du Stadsmissionens värdegrund om alla människors lika värde och har en stark vilja att bidra till ett mänskligare samhälle, kan detta vara rätt plats för dig. Vi söker dig som: - Är utbildad kock och har minst 6-års erfarenhet av arbete i storkök eller restaurang - Har grundläggande och dokumenterade kunskaper om livsmedelshygien och egenkontroll - Har god förståelse för det svenska språket i tal och skrift - Har B-körkort Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Vill du laga mat som gör skillnad för människor? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team på Östergötlands Stadsmission! - Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag. - En utannonserad anställning kan vid behov föregås av en sex månaders provanställning. - I flera av våra verksamheter begär vi utdrag ur belastningsregistret inför en nyanställning Till säljare av annonserings- och rekryteringstjänster Stadsmissionen gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Om Stadsmissionen Östergötlands Stadsmission är inte bara en organisation, det är en rörelse för förändring. Vi tror på att vara närvarande och aktiva i samhället för att skapa en meningsfull påverkan. Genom vårt sociala arbete och vårt starka engagemang strävar vi efter att vara en kraft som ger stöd och hopp till dem i behov. Att arbeta hos oss innebär att vara en del av en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv. Vi vill att våra arbetsplatser ska vara en plats att trivas och utvecklas på, och att varje enskild medarbetare ska känna stolthet över sitt arbete och Stadsmissionen. Hos oss får du möjlighet att växa både professionellt och personligt, samtidigt som du bidrar till ett mänskligare samhälle.https://www.stadsmissionenost.se/
Vill du bidra till framtidens försvarsteknik genom smart och hållbar produktion? Vår kund söker nu Produktionstekniker till uppdrag inom försvarsindustrin – en roll där kvalitet och effektivitet står i fokus. Här får du arbeta nära både produktion och konstruktion i utvecklingen av avancerade tekniska lösningar. Om rollen Som produktionstekniker har du en central funktion i produktionsutvecklingen. Du samarbetar med konstruktörer och produktionsteam och ansvarar för att: Stötta produktionen och förbättra arbetsprocesser Granska konstruktionsunderlag utifrån producerbarhet Skapa, uppdatera och kvalitetssäkra monteringsinstruktioner Följa upp och optimera tillverkningsprocesser Driva förbättringsarbete och implementera nya metoder Ditt arbete är avgörande för att skapa en effektiv och felfri tillverkning med tydliga instruktioner och rätt verktyg på plats. Om dig Vi söker dig som har: Minst två års erfarenhet som produktionstekniker eller konstruktör gärna inom flygindustrin eller industrielltillverkning Teknisk utbildning på gymnasie-, YH- eller högskolenivå God kommunikationsförmåga och flytande svenska och engelska Meriterande: Erfarenhet av CAD-program och elkunskap Observera att svenskt medborgarskap krävs, då vissa uppdrag sker inom säkerhetsklassade områden. Personliga egenskaper: För att trivas i rollen är du social, lösningsorienterad, självgående och har lätt för att samarbeta. Du har ett genuint intresse för teknik och vill vara med och förbättra framtidens produktion. Vad bolaget erbjuder: Din utveckling och ditt välmående är viktigt för dem varpå de erbjuder förmåner som stöttar dig och din karriär på bästa sätt. De värdesätter vikten av trygg anställning och fast lön, och är kollektivanslutna. För att främja din hälsa erbjuder de friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och även hälsoundersökning, bidrag till aktiviteter och friskvårdsrabatter. De gillar att umgås med varandra i olika sociala aktiviteter, som passar alla! Alltifrån afterworks, sportaktiviteter och 5-kamp till företagskonferenser. De strävar efter att ge dig förutsättningar att växa genom olika uppdrag och projekt samt individuella utvecklingsplaner. De erbjuder även kurser inom hållbarhet och andra områden inom ramen för din roll och dina mål. De är stolta över att vara utsedda till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2024 och 2025 av Karriärföretagen! Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Vill du bidra till ett tryggare samhälle och älskar att koda? Vår kund söker en androidutvecklare som vill bidra till att utveckla högsäkerhetslösningar för kunder som myndigheter och offentlig sektor. Sök tjänsten redan idag! Om företaget Vår kund är en ledande aktör inom cybersäkerhet och informationssäkerhet, med över 40 års erfarenhet av att utveckla teknik som verkligen gör skillnad och bidrar till ett tryggare samhälle. Deras kunder är främst myndigheter, säkerhetsorganisationer och offentlig sektor. Här skapas innovativa lösningar som gör det möjligt att arbeta säkert och effektivt på distans – även när känslig information hanteras. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du: Har minst 1-2 års erfarenhet av Android-utveckling. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har en relevant högskole- eller universitetsutbildning. Grundläggande förståelse för matematik och problemlösning. Svenskt medborgarskap. En säkerhetsprövning kommer att genomföras under anställningsprocessen. Vad vår kund erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med högt tekniskt fokus och varierande roller. Balans mellan kön, åldrar och bakgrunder – De tror på att mångfald skapar framgång. Arbete i ett kompetent team där glädje, utveckling och samarbete är centralt. Stora möjligheter att utvecklas i din roll Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Maskinia AB är en komplett maskinpartner och generalagent i Sverige för Develon, Case & Bergmann. Företaget har sitt huvudkontor i Linköping med filialer i Järfälla/Stockholm, Göteborg, Munkedal, Jönköping, Trelleborg, Staffanstorp och Sundsvall. Verksamheten omfattar försäljning av nya och begagnade entreprenadmaskiner, uthyrning, service och reparation samt reservdelsförsäljning. Maskinia AB startades 1984 i Linköping, har ca 100 anställda och omsätter 670 MKR. Läs mer på www.maskinia.se Utrustningsadministratör till Maskinia Maskinia söker nu en noggrann och strukturerad Utrustningsadministratör till vår utrustningsavdelning. I den här rollen arbetar du med administration och samordning kring hantering av lagermaskiner och kundmaskiner, från order till leverans och fakturering. Om rollen Som utrustningsadministratör arbetar du i nära samarbete med utrustningsansvarig, utrustningstekniker, reservdelspersonal, leveransadministratör, säljare, leverantörer och våra utrustningsverkstäder i Jönköping, Linköping och Trelleborg. Du ansvarar för att planera, dokumentera och följa upp arbetet kopplat till utrustning. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Verkstadsplaneringen inför och under byggnation Boka externa leverantörer vid maskinbyggnation Samordna med säljare och boka kundavstämningar Föreslå och följa upp eventuella tillval och extrabeställningar Lägga in extrabeställningar i affärssystemet Orfala och säkerställa att de faktureras Förbereda faktureringsunderlag för byggda maskiner Upprätta och uppdatera rutiner, dokumentation och instruktioner gällande utrustning Utföra övriga administrativa uppgifter kopplade till Utrustning Kvalifikationer Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete Är noggrann, flexibel och van att hantera flera uppgifter parallellt Är social, lyhörd och trivs med att samarbeta med olika funktioner Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem Har ett tekniskt intresse Innehar B-körkort Vi erbjuder Du erbjuds en varierad administrativ roll i ett företag med stabil grund, engagerade kollegor och ett starkt fokus på kvalitet och service. Här får du möjlighet att bidra till att våra maskiner levereras enligt plan – med rätt utrustning till våra kunder. Låter detta spännande och är du rätt person för uppdraget? Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31/7. Har du frågor om tjänsten eller vill veta mer om Maskinia, välkommen att kontakta Utrustningsansvarig, Anton Halldin 013-16 30 04 eller HR-chef, Joanna Engström 013-16 30 14.
Välj ett jobb för att visa detaljer