På Softhouse befinner vi oss i en viktig fas på vår tillväxtresa och nu är vi på jakt efter fler utvecklare som vill ansluta till vårt kontor i Luleå. Vi brinner för ny teknik och gillar att utveckla, och utvecklas, tillsammans. Om Softhouse Inom Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan, med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Passar du i rollen? Vi söker dig som är en erfaren utvecklare med över tre års erfarenhet av utveckling i Java. Du trivs med att arbeta agilt och drivs av att leverera hög kvalitet och dela dina kunskaper med kollegor. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har flera års professionell erfarenhet av mjukvaruutveckling, gärna i en konsultroll. Är en förtroendeingivande relationsskapare som har en lyhördhet för kunders behov och en vilja att erbjuda bästa möjliga mjukvarulösning. Är van att arbeta ur ett livscykelperspektiv med t.ex. kravställning, arkitektur, design, test och integration. Har kunskaper inom olika typer av verktyg som t.ex. Git, Jira, Jenkins, Maven, CI/CD etc. Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska. Det är meriterande om du har jobbat med mikrotjänster, någon av de stora molnplattformarna (ex. AWS, Azure, eller GCP) eller klientramverk (ex. JavaScript/TypeScript, Angular eller React). Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling till förvaltning och vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Låter det intressant? Vårt urval sker löpande, skicka in din ansökan!
Are you passionate about leading transformative projects and eager to shape the future of sustainable steel production? SSAB is looking for an ambitious Cost Control Engineer to join us on our exciting journey. At SSAB, we are committed to sustainability and aim to eliminate all CO2 emissions by 2030. This position is based in Luleå, Sweden. Becoming part of the SSAB family means joining a journey. A journey that we believe is essential for the sustainability of this planet. Steel has been one of the most important materials for developing our society and it will continue to be so. In the roofs over our heads, in the bridges connecting our cities and in the cars of tomorrow. At SSAB we are proud of our history and leadership in high-strength steel. But we are also aware that the production of steel is one of the largest emitters of greenhouse gases in the world. That has to change. That is why we have developed the world’s first fossil free steel production and has committed to becoming largely fossil-free by around 2030. As part of SSAB you will be instrumental in realizing this goal and push for the green transformation of the whole steel industry. About the position We are looking for a Lead Cost Controller who thrives in a dynamic environment and brings deep expertise in cost control within large-scale construction projects. In this role, you’ll be at the heart of our project organization, working alongside project managers, engineers, and key stakeholders to ensure our construction efforts stay on budget, on time, and aligned with strategic goals. This role requires a deep understanding of cost management principles, construction processes, work breakdown structures, and sustainable industrial practices. You will work closely with project teams, contractors, suppliers, and stakeholders to track costs, manage budgets and forecasts, mitigate financial risks, and contribute to the overall financial performance of the project. We are around 80 people in the project (exclusive consultants) and a great blend of different cultures and experienced people with passion for huge capex projects. Main responsibilities Take ownership of cost estimation and budgeting for major construction areas. Build and maintain detailed cost structures and ensure full cost visibility throughout the project lifecycle. Monitor actuals vs. budget, forecast future costs, and drive proactive corrective actions. Engage with contractors and suppliers to validate invoicing and performance. Analyze cost trends and support decision-making with clear, actionable insights. Collaborate across departments – including project management, procurement, risk, and finance – to ensure seamless cost integration. Contribute to audits, assessments, and the continuous improvement of cost management processes. About You A degree in Civil, Mechanical, or Industrial Engineering, Construction Management, or a related field. At least 8 years of experience in cost control and project cost management, ideally in the construction or industrial sector. Strong knowledge of construction cost methodologies and project lifecycle management. Confidence using cost tools and Excel for budgeting, forecasting, and variance analysis. Excellent communication and analytical skills – you can translate complex data into clear recommendations. A collaborative mindset and the ability to influence across functions and levels. Our offer At SSAB we strive for a diverse and inclusive environment. We use our values – driven, true and ahead – in making everyday decisions, keeping the customer at the heart of what we do. This makes us all team players, each with the drive to improve. When joining SSAB you will become part of an organization of passionate problem solvers working together on important challenges. We will support your growth by providing a safe and friendly workplace that contributes to work-life balance. If you set out to achieve it, at SSAB you will have the possibility of broadening your skills and grow within your field or beyond. We offer a wide range of appreciated benefits to our employees. Some examples of these are listed here: Profit sharing Life balance through reduction of working hours Wellness grants Recruitment process 1. Apply 2. Interview 3. Come and meet us 4. Reference Check 5. Health Examination 6. Sign Background check may be a part of the recruitment process. Got questions about this position? Contact Rodrigo Ramalho, Director PMO, Transformation Office via mail - [email protected] Contact Petra Fekete, Talent Acquisition Partner via mail - [email protected] • We decline contacts from recruitment agencies and ad sellers regarding this advertisement. • Please note that due to GDPR regulations, we don’t accept applications coming in by mail or via Linkedin. Apply via SSAB careerpage!” Trade union information is provided by Akademikerföreningen, Unionen and Ledarna, which can be reached via our switchboard on phone +46 920 920 00. Words from your future manager “At SSAB, we’re on an incredible transformation journey toward fossil-free steel. For me personally, being part of this project through the Transformation Office is one of the most exciting and meaningful opportunities I’ve ever experienced. It’s not just about revolutionizing SSAB’s production to green steel. It’s about creating a lasting positive impact on society and Sweden as a whole. • As the Project Management Office (PMO) leader, my goal is to build a high-functioning PMO that truly drives this transformation. To make this vision a reality, I’m looking for passionate and motivated individuals to join our incredible multi-cultural team. Together, we’ll steer, lead, and control the project with a shared sense of purpose and determination. • Our PMO oversees six distinct functional areas, and your team will be around 7-10 people from start, plus consultants. It plays a vital role in ensuring that we stay on track with cost, time, and quality while delivering on this transformative journey. If this sounds like a journey you’d like to be part of, I can’t wait to hear from you!
NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i. Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se. Vi söker en erfaren skolkurator till vårt proffsiga elevhälsoteam! Vi är en skola som insett vikten av att ha en stark och välstrukturerad elevhälsa! Nu behöver vi stärka teamet med en kurator som har engagemang och drivkraft att vara med och utveckla vår verksamhet samt skapa de bästa tänkbara förutsättningar för att våra studerande ska nå sina mål. Du har erfarenhet att arbeta med elever med NPF och är inte rädd för att hitta kreativa lösningar som stöttar eleven medan den är på skolan. Du kommer att ingå i ett elevhälsoteam, där du arbetar tillsammans med skolläkare, skolpsykolog, skolsköterska, specialpedagog, lärare och skolledning. Vårt mål är att erbjuda alla våra elever möjligheten att lyckas i sina studier utifrån var och ens individuella förutsättningar. Detta gör vi tillsammans! Du ansvarar för att: • Vara kontaktperson mellan skolan, soc och BUP, samt andra instanser som ev finns runt eleven • Vara ett stöd för enskilda elever på skolan under skoldagar, hjälpa till vid anpassningar för prov och andra speciallösningar för enskilda elever • Arbeta med förebyggande elevhälsa tillsammans med skolsköterska och övriga i elevhälsoteamet Det här erbjuder vi dig Som medarbetare hos oss blir du en del av en väl fungerande personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet. Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Det här söker vi Vi söker dig som är utbildad kurator eller håller på att utbilda dig till kurator. Det är ett plus om du har erfarenhet av att arbeta som kurator eller har erfarenhet av att arbeta med ungdomars psykiska hälsa. Tillträdesdag: Enligt överenskommelse. (Senast 2025-08-11) Tjänstens/tjänsternas omfattning: 40 % Placeringsort: Luleå Anställningsform: Vikariat augusti-december 2025. Vi tillämpar provanställning och individuell lönesättning Ansökan och kontakt Ansök så snart som möjligt via vårt rekryteringssystem då urval och intervjuer sker löpande. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna Rektor Charlotte Pittja, [email protected] Bitr rektor Britta Hermansson, [email protected] Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Är du intresserad av en omväxlande tjänst vid Försvarsmaktens nordligaste helikopterskvadron? Vill du vara en viktig del av Sveriges helikopterförmåga vid krig och kris? Gillar du att jobba med människor, teknik och utmanande uppgifter? Nu finns en plats för dig - 1.helikopterskvadron och planeringssektion rekryterar en sektionschef. Om tjänsten 1.helikopterskvadron är baserad i Luleå och har som huvuduppgift att bedriva markoperativ verksamhet med helikopter. Skvadronen är helikopterflottiljens nordligaste krigsförband, med ansvar för flottiljens utveckling inom vintermiljö. Som chef på planeringssektionen tjänstgör du vid skvadronens stab direkt under stabschefen. Planeringssektionen omhändertar och ansvarar för skvadronens verksamhet på lång sikt. Det sker genom deltagande vid organisations- och krigsförbandsutveckling, övningsplanering, förmågeutveckling samt långsiktig produktionsplanering. Planeringssektionen svarar även för att rapportera verksamhet och ekonomisk uppföljning till sidoordnad och högre chef. Vid övningar ingår planeringssektionen i skvadronsstab 1.hkpskv. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Ansvarar för skvadronens långsiktiga produktions- och övningsplanering. • Leder budgeteringsarbetet för skvadronen. • Ansvarar för skvadronens deltagande i centrala övningar. • Bemannar del av skvadronsstab vid övning och insats • Leder planerade och uppkomna projekt inom 1.hkpskv • Beredd leda planerad verksamhet • Verka i skvadronsstabens dagliga arbete Kvalifikationer: • Officer OF3, alternativt OF2 / SO8 • B-körkort Meriterande: • Erfarenhet av stabstjänstgöring inom flygvapnet • Militärt förarbevis och tyngre körkortsbehörighet Personliga egenskaper Vi söker dig som kan planera och leda planeringsarbetet framåt i en given uppgift. I detta ingår att du ska vara lösningsorienterad och flexibel för att komma framåt i arbetet. Du ska även ha god samarbets- och social förmåga, då flera enheter och individer kan beröras av uppgifterna. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper. För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se) Övrigt Anställningsform: Tillsvidare. Anställningen kan komma att inledas med 6 månaders provanställning. Sysselsättningsgrad: Heltid. Tjänstgöring och beredskap på kvällar och helger förekommer. Tjänstegrad: OF3 Arbetsort: Luleå. Tjänsteresor förekommer i mindre utsträckning. Tillträde: Enligt överenskommelse Upplysningar om befattningen ges av: Chef planeringssektion, mj Roger Mannberg Planeringsbefäl, fj Anders Bergstrand Fackliga representanter: OFR/O Hkpflj, Mats Häggström Samtliga nås via växel på 013-28 30 00 Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-08-04. Den ska innehålla CV samt personligt brev där det framkommer på ett tydligt sätt varför du är lämplig för tjänsten. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmaktens Helikopterflottilj är ett förband med både mark- och sjöoperativ inriktning som kan verka vid insatser i Sverige och internationellt. Helikopterstöd är efterfrågat av många. Till exempel för person-, materiel-, eller sjukvårdstransporter, ledning, spaning eller bevakningsuppdrag. Helikopterflottiljen deltar därför ofta i uppdrag och övningar med andra förband men också som stöd till samhället i olika krissituationer. Att vi verkar över hela Sverige, bredden på uppgifterna och flottiljens storlek med över 950 anställda ger en variation i arbetet och möjligheter till personlig utveckling. Huvuddelen av Helikopterflottiljen är placerad i Linköping (Malmen), där vi också ansvarar för Malmens flygplats och Linköpings garnison, med två stora enheter i Luleå (Kallax) samt Ronneby (Kallinge). Läs gärna mer på https://www.forsvarsmakten.se/hkpflj Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss! Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Rollen som Operation Manager Som Operation Manager leder och utvecklar du vår verksamhet inom främst mark och anläggningsarbeten. Du kommer att ha daglig kontakt med olika aktörer och vara involverad i projektinhämtning och projektledning. Ditt ansvar omfattar planering, samordning av resurser, tekniskt och ekonomiskt ansvar för produktionens utförande samt arbetsmiljöansvar. Du kommer att arbeta nära våra yrkesmedarbetare och tillsammans driva affären framåt. I din roll samarbetar du även med Area Manager, Operation Specialist och Area Assistant inom ditt arbetsområde. Din profil Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta som platschef/arbetsledare eller motsvarande, och det är meriterande om du har erfarenhet inom mark och anläggningsarbeten. Som ledare är du trygg och bidrar till medarbetarnas utveckling och lagets framgång. Du är strukturerad och har god logistisk förmåga. Effektivitet är viktigt för dig och du är van vid att hantera flera parallella arbetsuppgifter. Du är en problemlösare och har en stark nyfikenhet för att utvecklas och lära nytt. Utöver produktionen är du skicklig på att skapa kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och förvalta långsiktiga samarbeten. Vi tror på mångfald och inkludering i vårt team, och vi ser fram emot att välkomna nya kollegor oavsett kön, bakgrund eller identitet. Ytterligare information Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Piteå eller Luleå. Provanställning kommer att tillämpas. Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast 25-08-15. Registrera din ansökan och CV nedan. Kontakt och ansökan Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Area Manager Andreas Bergdahl, tfn 070-257 91 77. I enlighet med NCCs säkerhetskultur genomför vi bakgrundskontroller på våra slutkandidater. Varmt välkommen med din ansökan! Bygg med oss och få branschens bästa kollegor På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad.
Vill du göra verklig skillnad i ett barns liv? Vi söker två engagerade assistenter! Vi söker nu två personliga assistenter till en glad och energisk 10-årig pojke som bor i ett lugnt område utanför stan. Han har autism, svår intellektuell funktionsnedsättning och epilepsi. På grund av sin funktionsvariation är han överaktiv och kan ibland visa utmanande beteenden – men med rätt stöd och närvaro kan du hjälpa honom att uppleva glädje och trygghet i vardagen. Om tjänsten Som assistent kommer du att vara ett viktigt stöd i pojkens vardag. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hjälp med personlig hygien, på- och avklädning Matning (via gastrostomi) Deltagande och stöd vid olika aktiviteter, både inne och ute Skapa en trygg, rolig och strukturerad tillvaro för honom Erfarenhet av gastrostomi är meriterande, men viktigast är viljan att lära och att du har ett genuint intresse för att arbeta med barn med särskilda behov. Vi söker dig som är: Lugn, trygg och tålmodig – någon som kan ge trygghet även i utmanande situationer Fysisk aktiv och i god form, då arbetet är krävande både fysiskt och mentalt Har nära till skratt och humor – det uppskattar både vi och pojken! Gärna har körkort och tillgång till bil, eftersom familjen bor lite avsides Vi erbjuder: Flexibla arbetstider – vi är måna om att hitta lösningar som fungerar för båda parter Bra lön och schyssta villkor En meningsfull roll där du gör verklig skillnad varje dag Möjlighet till handledning och stöd från en erfaren arbetsgrupp Låter det här som något för dig? Tveka inte att höra av dig – vi ser fram emot att höra från dig! OBS Det finns katt i hemmet.
Var med och öppna än fler vårdplatser på avdelning 2b på Piteå Sjukhus! Under hösten 2023 öppnade vi 8 vårdplatser. Nu har vi som mål att öppna ytterligare 8 platser för att totalt komma upp i 16 vårdplatser. Vi är en internmedicinsk avdelning med profilområde akutinsjuknande pga sin kroniska sjukdom. Vi sökerVi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med goda kunskaper i svenska språket. Det är meriterande om du har kunskaper i Cosmic och Life Care och om du tidigare arbetat med akutsjukvård hos den multisjuka patienten. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Som person är du tydlig och kommunikativ, du har en helhetssyn och tar hänsyn till det större perspektivet. Det här får du arbeta med På Avdelning 2b finns det idag 8 vårdplatser, som i etapper kommer att utökas till 16 vårdplatser. Som sjuksköterska på avdelningen är du omvårdnadsansvarig med sjuksköterskeuppgifter. Vi kommer arbeta i team där utöver sjuksköterska även undersköterskor, fysioterapeuter, arbetsterapeuter, logoped, dietist, kuratorer och läkare ingår. Målet är att vi ska bli en väl strukturerad avdelning med stark gemenskap och ständigt kompetensutvecklande. På avdelningen kommer du vara en i teamet, god kommunikation där vi stöttar och vägleder varandra är prio. Arbetslaget kommer succesivt att sättas ihop samtidigt som vi ska se till att ha roligt på jobbet! Det här erbjuder vi dig - Mentorskap - Strukturerad introduktion - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ - Den här verksamheten omfattas av Region Norrbottens extrasatsning på sjuksköterskor, https://www.norrbotten.se/sv/Jobb-och-utbildning/Jobba-hos-oss/Sjukskoterska/. Information om tjänstenVi erbjuder tillsvidareanställning på heltid med rotationstjänstgöring. Tillträde 2025-09-01 eller enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Välkommen med din ansökan!
Norrdental ett helt nytt och toppmodern klinik i centrala Luleå och söker nu erfarna, drivna, självgående lyhörd samt högt serviceinriktade tandvårdspersonal som klarar av ett högt tempo. Vi vill göra tandvården bekvämare, ännu mer serviceinriktad och öka tillgänglighet för patienterna i Norbotten. Vi bedriver alla typer av vuxentandvård, inklusive parodontal-, apikal- samt implantatkirurgi med fullt digital röntgen samt en av få kliniker med eget CBCT med mål att utveckla fler specialist områden. Vi söker nu dig som vill vara delaktig och utveckla ett kompetent och härligt team Om Dig Är förtroendeingivande och kommunikativ i möten med patienter. Har en god samarbetsförmåga, flexibel, självgående och lyhörd. Du är nyfiken och vill bidra i utvecklingsarbetet på kliniken. Du älskar ditt yrke och jobbar som en enhet för patients bästa. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av allt från parodontala behandlingar, OH-instruktioner, undersökningar av vuxna, terapiplaneringar i samråd med tandläkare, assistans vid behov, OP-ass, med mera. Kvalifikationer och egenskaper Du är Legitimerad Tandhygienist! Erfarenhet meriteras Ger högklassig service Social och ödmjuk Operations vana är meriterad Hög samarbetsförmåga Självgående Trygg med ditt arbete Förtroendeingivande Du är progressive Mejla ditt CV samt personligt brev till angivet mejl adress. Ansökningar utan ovan besvaras ej.
Norrdental ett nytt och toppmodern klinik i centrala Luleå. Vi söker nu erfarna, drivna, självgående lyhörd samt högt serviceinriktade tandvårdspersonal som klarar av ett högt tempo Vi vill göra tandvården bekvämare, ännu mer serviceinriktad och öka tillgänglighet för patienterna i Norbotten. Vi bedriver alla typer av vuxentandvård, inklusive parodontal-, apikal- implantat kirurgi samt en av få kliniker i regionen med CBCT och mikroskop med mål att utveckla fler specialist områden. Vi söker nu dig som vill vara delaktig i vårt expansiva team. Om Dig Är förtroendeingivande och kommunikativ i möten med patienter. Har en god samarbetsförmåga, flexibel, självgående och lyhörd. Du är nyfiken och vill bidra i utvecklingsarbetet på kliniken. Du älskar ditt yrke och jobbar prestigelöst, för patients bästa. Du ska vara självmedveten om dina gränser samt kunskaper vilja utveckla din yrkesroll. Kvalifikationer - Legitimerad tandläkare - 1-2 års arbetslivserfarenhet - Krav ! Goda kunskaper i det svenska språket, såväl tal som skrift Övrig information Ansökan skall bestå av ett CV samt ett personligt brev mejla till [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer