Jobbar du inom IT och söker nya utmaningar? Då är det hos oss du vill vara! Tullverkets IT-avdelning är norra Sveriges största arbetsgivare inom IT. Hos oss får du arbeta med samhällsviktiga uppdrag där du bidrar till att effektivisera Sveriges varuflöde. Vi bygger långsiktiga agila team som bidrar till både verksamhet och samhällsnytta. Nu söker vi efter teamledare, ta chansen och bli en del av gemenskapen. Din roll Som ledare för våra agila team jobbar du i mångt och mycket som en scrum master och är teamets servant leader. Du agerar spindel i nätet mot bland annat andra team och intressenter samt leder teamet i det fortlöpande förbättringsarbetet. Att jobba nära leveransområdet blir en viktig komponent för att teamet och leveransområdet tillsammans ska uppnå rätt verksamhetseffekter. På Tullverket vill vi att teamen jobbar självorganiserande och åtar sig sina uppgifter tillsammans. Våra team äger själva sitt arbetssätt och man vågar prova saker för att sedan lyckas eller misslyckas tillsammans. Att våga prova är viktigt för oss på Tullverket och vi ser det som en nyckel till att utvecklas. Du kommer att ingå i ett nätverk av personer med liknande arbetsuppgifter som utvecklar våra team och deras arbetsmetoder. Du är med och påverkar vår resa samt samarbetar med andra team, leveransområden och våra agila coacher. Idag har vi ett stort antal team och vill möjliggöra en kreativ frihet och samtidigt lära av varandra. Du kommer kontinuerligt att ges förutsättningar att utveckla din ledarförmåga. Hos oss har du möjlighet att fördjupa dina kunskaper i en coachande och stöttande miljö. Vi erbjuder dig • Flexibel arbetsplats för att underlätta balans i livet. Flexibel arbetsplats ger dig möjlighet att arbeta både på kontoret i Luleå och hemifrån utifrån en nivå som passar ditt arbete, ditt team och dig. Minst en dag i veckan förväntar vi oss dock att du befinner dig på kontoret i Luleå • Utvecklingsmöjligheter och kompetensutveckling genom utbildningar och konferenser • Friskvårdsbidrag och en friskvårdstimme varje vecka för att främja hälsa och välmående. Tullverket har även en aktiv idrottsförening i Luleå som kontinuerligt arrangerar hälsofrämjande aktiviteter • Goda semester- och pensionsvillkor En vänlig arbetsplats där vi värderar trivsel och kultur högt. Hos oss får du fördjupa dina kunskaper i en coachande och stöttande miljö Vem är du? • Du har en akademisk utbildning inom IT alternativt erfarenhet vi bedömer likvärdig • Du har flera års aktuell yrkeserfarenhet inom IT i roller som t.ex. systemutvecklare, kravanalytiker eller lösningsarkitekt • Du har erfarenhet av att arbeta agilt • Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet • Du är kommunikativ, prestigelös och en stark lagspelare • Du har ett driv och nyfikenhet att ständigt lära dig nytt och förbättra arbetssätt • Du är bekväm med att samarbeta på distans då dina kollegor finns över hela Sverige • För dig är Tullverkets värdegrund; Helhetssyn, Nytänkande, Ansvarstagande, något helt naturligt Meriterande erfarenheter: • Tidigare erfarenhet av ledande roller inom IT • Vana av att arbeta med Atlassians produkter • Arbetat i agila leveransteam • Erfarenhet Tullverkets IT-verksamhet Övrigt Referensnummer: TV-2025-16175 Placeringsort: Luleå Anställningsform: Anställningen är en tillsvidareanställning som kan komma att inledas med 6 månaders provanställning. Individuell lönesättning tillämpas Tillträdesdag: Efter överenskommelse Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan beslut om anställning kommer du att få genomgå drogtest och bakgrundskontroll. Säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen genomförs före anställning, då tjänsten är placerad i säkerhetsklass. Tullverket är en totalförsvarsmyndighet och vid anställning kan du komma att krigsplaceras i Tullverket. Tullverket värdesätter de kvaliteter som tillförs verksamheten genom att ha en jämn könsfördelning samt etnisk mångfald. För mer information och ansökan Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Ida Eriksson, 0920-25 98 10 eller Kristoffer Mörtsell, 0920-25 96 88. För frågor om rekryteringsprocessen går det bra att ringa Tullverkets PA-support, tel. 060-67 25 85. Fackliga företrädare är för OFR-P/TULL-KUST, Anders Nilsson tel. 0920-25 96 31 och för Saco-S, Eva Rutberg, tel. 0920-25 96 39. Din ansökan med ett medföljande personligt brev samt CV/Meritförteckning på svenska, ska ha inkommit till Tullverket senast den 3:e augusti. Du ansöker via det elektroniska ansökningsformuläret här nedan. Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser. Tullverket är en statlig myndighet som kontrollerar flödet av varor över Sveriges gränser. Med visionen att bara godkända varor ska passera gränsen hindrar vi olagliga varor från att komma in i landet och bidrar till ett tryggare samhälle. Vi förenklar handeln med andra länder och lägger grunden till ökad tillväxt och konkurrens på lika villkor. Tullverket, som grundades 1636, har i dag cirka 2 600 anställda och leds av generaltulldirektör Johan Norrman.
. Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre - Hög ersättning
Luleå tekniska universitet är i stark tillväxt med världsledande kompetens inom flera forskningsområden. Vi formar framtiden genom nydanande utbildningar och banbrytande forskningsresultat, och med utgångspunkt i den arktiska regionen skapar vi global samhällsnytta. Vår vetenskapliga som konstnärliga forskning och utbildning bedrivs i nära samarbete med internationella, nationella och regionala företag, offentliga aktörer och ledande universitet. Luleå tekniska universitet omsätter totalt närmare 2,1 miljarder kronor per år. Vi är idag 1 900 anställda och har 18 700 studenter. De kommande åren investeras mångmiljardbelopp i Norrbotten och Västerbotten i stora projekt som syftar till ett mer hållbart samhälle nationellt så väl som globalt. Luleå tekniska universitet är involverat i flera av dessa högaktuella forskningsprojekt och den samhällsomvandling som följer. Vi har ett brett utbud av utbildningar för att matcha den kompetens som efterfrågas. Vi hoppas att du vill hjälpa oss att bygga framtidens hållbara företag och samhällen. Avdelningen för Hållfasthetslära söker en civilingenjör eller motsvarande som är intresserad av att arbeta i en stimulerande och växande forskningsmiljö med modern teknik. Du bör kunna arbeta i grupp såväl som på egen hand och vara intresserad av att göra numeriska simuleringar samt experiment. Forskningen i hållfasthetslära är inriktad huvudsakligen mot områdena materialmodellering, olinjär dynamik och brottmekanik. Tillämpningarna kommer från industriell produktutveckling som omfattar såväl modellering och simulering av tillverkningsprocesser som analys av produkters funktion. Ämnesbeskrivning Hållfasthetslära omfattar utveckling av analytiska, experimentella och numeriska metoder inom teknisk mekanik. Viktiga forskningsområden är modellering och simulering med avse-ende på prediktering av tillverkningsprocesser och produkters funktion, med särskilt fokus på utveckling av modeller för såväl solida som granulära materials beteende samt deras interaktion. Projektbeskrivning Stålindustrins omställning till koldioxidneutral ståltillverkning medför att andelen stål som tillverkas av återvunnet skrot kommer öka. Detta kan leda till en ökad spridning i egenskaper hos det nya stålet som behöver först kvantifieras och sedan hanteras i komponenttillverkning. I detta doktorandprojekt ska dels nya provmetoder tas fram för att kvantifiera denna spridning för att snabbare introducera nya skrotbaserade stål främst till fordonsindustrin, dels studera och optimera olika tillverkningsprocesser såsom formning och stansning för att säkerställa en jämn och hög prestanda hos komponenter av skrotbaserat stål. Arbetsuppgifter En doktorandtjänst innebär både teoretiskt och praktiskt arbete. Doktoranden tränas i vetenskapligt arbete i form av publicering av vetenskapliga artiklar i tidskrifter och vid nationella och internationella konferenser. En doktorand läser även obligatoriska och frivilliga doktorandkurser. Dessutom kan du få möjlighet att prova på lärarrollen. Som forskare arbetar du som en neutral part i många sammanhang vilket ger en fantastisk möjlighet att lära sig att driva utmanande utvecklingsprojekt. Kvalifikationer Sökande bör ha Magister- eller Civilingenjörsexamen inom Teknisk fysik, Maskinteknik, eller motsvarande och med en beräkningsteknisk inriktning. Sökande bör också ha goda kunskaper i tal och skrift på engelska. Motsvarande kunskaper i svenska är meriterande då undervisning på svenska förekommer. Kommunikationsförmåga, initiativkraft, ett öppet sinne, goda samarbetsförmåga är viktiga egenskaper likväl som teoretiska och praktiska kunskaper. För ytterligare information om specifik doktorandutbildning se studieplaner för forskarutbildning inom teknisk fakultet De flesta medarbetarna vid avdelningen hållfasthetslära är för närvarande män varför vi gärna ser kvinnliga sökande. Förutsatt att kvalifikationerna i övrigt är lika kommer underrepresenterat kön att ges företräde. Information Anställning som doktorand är tidsbegränsad på 4 år, undervisning och annan institutionstjänstgöring kan tillkomma upp till 20 % av heltid. Tjänstgöringsort: Luleå. Tillträde enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt. För ytterligare information är du välkommen att kontakta biträdande professor Erik Olsson, 0920–49 2143, [email protected]. Facklig företrädare: SACO-S Diana Chroneer, 0920-49 2037, [email protected] OFR-S Marika Vesterberg, 0920-49 1721, [email protected] Ansökan Vi ser helst att du söker befattningen via ansökningsknappen nedan där du bifogar personligt brev samt CV/meritförteckning och kopior av verifierade examensbevis. Var vänlig och märk din ansökan med referensnumret nedan. Både ansökan och examensbevis ska vara skrivna på svenska eller engelska. Sista ansökningsdag: 31 augusti 2025 Referensnummer: 2222-2025
ValueOne söker en kommunikativ taktisk inköpare med erfarenhet från upphandling av teknisk utrustning eller reservdelar till en av våra kunder inom processindustrin i Luleå. Uppdraget startar i augusti och löper på till årets slut, med möjlighet till förlängning. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: Marknadsmässig lön, som du själv kan påverka Tjänstepension Sjuk- och vårdförsäkring Friskvårdsbidrag Personlig coachning och karriärrådgivning Nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar Kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Om rollen Som taktisk inköpare ansvarar du för hela upphandlingsprocessen, från förfrågningsunderlag till avtalsskrivning samt förhandlar villkor med leverantörer. Du ingår i ett team tillsammans med andra operativa och tekniska inköpare och samverkar med kollegor från andra avdelningar, både internt och extern. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för inköp av processteknisk utrustning och reservdelar. Koordinera och samordna inköpsprocessen, från förfrågningsunderlag till utvärdering samt förhandling och avtal. Förhandla leverantörer om pris, leveranstider, garantier och supportvillkor. Tjänsteresor förekommer inom främst Norrbotten, varannan eller var tredje vecka inklusive övernattning. Erfarenhet och kompetens För att passa in i denna roll behöver du inneha några års arbetslivserfarenhet av taktiskt inköp, gärna med fokus på teknisk utrustning, reservdelar och material. Samt inneha goda språkkunskaper i både engelska och svenska i tal och skrift. Som person är du kommunikativ och duktig på att arbeta i team. Du har en förmåga att arbeta strukturerat och kan hantera upphandlingar systematiskt och noggrant. Vi ser gärna att du är affärsmässig och kan balansera kostnad, kvalitet och leveranssäkerhet i inköpsbeslut. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Emmy Aho på telefon: 076 513 40 22 alternativt 010 332 29 20.
Vi vill bli fler och söker nya kollegor. Vi du bli en del i vår arbetsgrupp? Läs mer och sök tjänsten idag! Avdelning 51 är en kirurgisk och urologisk vårdavdelning som tillhör verksamhetsområde allmänkirurgi/urologi och Division Länssjukvård 2. Hos oss på avdelning 51 får du ett meningsfullt arbete i en dynamisk miljö där arbetsglädje och omtanke är en viktig del i vårt arbete. Vi erbjuder en stimulerande och lärorik arbetsplats i mötet med främst kirurgiska, urologiska och önh/näsa/halspatienter. Här tar vi emot akuta patienter under dygnets alla timmar men har även planerad kirurgi. Vi arbetar med personcentrerad vård, tvärprofessionella samarbeten och evidensbaserad vård. Vi sökerVi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med god kunskaper i svenska språket. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet eller utbildning inom kirurgi eller urologi. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du stabil och kontrollerad i stressade situationer, du värderar och ser nyttan av samarbete med andra och sätter patienten i fokus. Du är ansvarstagande, engagerad och kan ta initiativ samt har en god samarbetsförmåga som kommer fram genom att tillsammans med dina kollegor skapa ett positivt arbetsklimat. Det här får du arbeta med Som sjuksköterska på vår avdelning har du ett omväxlande och utvecklande arbete där du arbetar både självständigt och som en del i vårdteamet. Arbetet innebär att du kommer att möta patienter mellan de olika teamen ÖGI, urologi, Öron Näsa Hals, käkkirurgi, ögon och allmänkirurgiska patienter. På avdelningen finns akuta patienter som tas emot under dygnets alla timmar men även planerad kirurgi. Under jourtid har vi akutintag från hela länet. Du ansvarar för omvårdnadsarbetet för patienterna. Patientgruppen på avdelningen är bred och varierande där du som sjuksköterska har uppgifter både inom omvårdnad och medicin. Du får även arbeta med avancerad medicinteknisk utrustning. På vår avdelning är vi stöttande som kollegor och vill alltid ge den bästa vården till våra patienter. Vi lägger stor vikt på arbetsmiljöarbetet och som en del i detta har vi beslutat att införa schemalagd kompetensutveckling med ett program för varje schemaperiod. Det här erbjuder vi dig - Den här verksamheten omfattas av Region Norrbottens extrasatsning på sjuksköterskor, https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ - Dubblerad ersättning för arbete under obekväm arbetstid. En satsning Region Norrbotten gör för medarbetare i dygnet runt verksamhet, något som gör oss unika bland regioner i Sverige - Schemalagd tid för kompetensutveckling - Introduktion anpassad efter erfarenhet och behov för att skapa trygghet för dig i din nya arbetsgrupp - Stöd av erfaren sjuksköterska (Utvecklingsledare) - Kontinuerlig utbildning inom klinikens områden - Möjlighet att läsa vidareutbildning till specialist inom kirurgisk omvårdnad (Specialistsjuksköterska i kirurgisk vård) - Kliniskt basår för dig som är nyutexaminerad sjuksköterska - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänstenVi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiden är förlagd dag, kväll och helgtjänstgöring alternativt helt natt inklusive helgtjänstgöring. Tillträde enligt överenskommelse. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Som kyltekniker på Francks Kylindustri är ditt arbete framför allt belagt ute hos våra kunder som har allt från små till större och komplexa anläggningar, vilket innebär en stor variation. För det mesta kommer du att jobba självständigt men vid projekt även i team. Rollen som kyltekniker på Francks innebär stor frihet under ansvar och du får möjlighet att arbeta både med service och entreprenadprojekt. Vi arbetar med både planerat, förebyggande och avhjälpande underhåll, renoveringar, uppgraderingar och ombyggnader av kylsystem. Våra kunder finns bland annat inom butik, livsmedel, fastighet, lager/logistik och processindustrin. Du kommer att utgå från någon av våra lokala verksamheter i landet och kommer spela en viktig roll för oss i vår expansion då våra kyltekniker är de främsta representanterna för Francks Kylindustri! Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Utföra service och underhåll på kylsystem hos kunder (små till stora, komplexa anläggningar) • Arbeta både självständigt och i team vid projekt • Utföra planerat, förebyggande och avhjälpande underhåll • Genomföra renoveringar, uppgraderingar och ombyggnationer av kylsystem • Delta i entreprenadprojekt • Representera Francks Kylindustri ute hos kund • Arbeta med kunder inom butik, livsmedel, fastighet, lager/logistik och processindustri • Utgå från företagets lokaler i Luleå • Bidra till företagets expansion genom professionellt arbete ute i fält Vem är du? Du har några års erfarenhet som kyltekniker och har kylcertifikat 1. Du har erfarenhet av CO2 och/eller ammoniak. Ett plus är goda el- och styr/reglerkunskaper. Du behöver ha B-körkort och goda kunskaper i svenska tal och skrift. Det är viktigt hur du är som person; att du sätter kunden i centrum, vågar arbeta självständigt och ta egna initiativ samtidigt som du även gillar att samarbeta med andra. Du har också en positiv inställning och ett brinnande intresse för teknik och viljan att ständigt lära nytt. För att trivas i rollen så behöver du vara både självgående och ha förmågan att arbeta tillsammans med andra. Du trivs i en lärande organisation, vågar be om hjälp, erbjuder hjälp och lär av misstag. Om verksamheten Om vår kund Francks: Som ett av Sveriges modernaste företag inom kyla och värme kan vi lova dig en spännande framtid som tekniker hos oss på Francks. Oavsett vilken nivå du kommer in på, blir du del av ett företag med stort fokus på sammanhållning och teamkänsla. Ett team med verksamhet över hela Sverige och målet att vara bäst i landet. Vi har lång erfarenhet inom området och bred teknisk kunskap inom företaget som vi gärna delar med oss av. Francks är med och driver utvecklingen framåt när det gäller energieffektivitet och hållbar utveckling. Rätt temperatur på rätt plats är ett hantverk du kan lära dig och föra vidare. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Om Uniflex: Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner Försäkringar Marknadsmässig lön Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.
På klinikerna i Piteå/Öjebyn arbetar engagerade medarbetare mot ständiga förbättringar och ökad patientcentrerad vård. Välkommen till en arbetsplats där vi jobbar med lagkänsla och där du kan göra skillnad! Vi sökerVi söker dig som har en avslutad eller inom kort avslutad tandsköterskeutbildning och kunskaper i det svenska språket. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Som person söker vi dig som har en professionell och positiv attityd till ditt arbete, god samarbetsförmåga och är flexibel. Du har ett omhändertagande och serviceinriktat sätt mot patienter. Du planerar dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt och ser till helheten. Vi ser gärna att du är initiativtagande och har erfarenhet av att arbeta delegerat. Det här får du arbeta med Folktandvården i Piteå erbjuder dig ett omväxlande arbete som tandsköterska inom barn- och vuxentandvård. Dina arbetsuppgifter innefattar att assistera tandläkare, teamtandvård, sterilarbete och patientadministration. För dig som är ny inom Folktandvården Norrbotten får du möjlighet att delta i vårt introduktionsprogram "Hos Oss" tillsammans med andra kollegor. Läs gärna mer om "Hos Oss" på: https://www.norrbotten.se/sv/Jobb-ochutbildning/Jobba-i-Folktandvarden/Ny-i-Folktandvarden/. Du kommer anställas inom Verksamhetsområde Sydöst som består av 6 kliniker: Piteå, Öjebyn, Haparanda, Kalix, Överkalix och Övertorneå. Din placeringen kommer att vara vid klinikerna i Piteå eller Öjebyn Det här erbjuder vi dig - Introduktion och handledning av erfarna medarbetare - Fyllningskurs vid behov - Kontinuerliga yrkesträffar - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänstenVi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid dagtid. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Akutsjukvård. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Luleå intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]
Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som barnmorska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom mödrahälsovård. Du kommer att stödja kvinnor före, under och efter förlossning, genomföra kontroller och samarbeta med vårdteam. Arbetsmiljön är omväxlande och anpassas efter kund och enhet. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan utvecklas tillsammans med Almia. Finner du tjänsten som Barnmorska till Luleå intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]
Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som psykiatrisjuksköterska hos Almia får du möjlighet att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom psykiatrisk vård. Du kommer att stödja patienter med psykisk ohälsa, genomföra bedömningar och samarbeta med vårdteam. Arbetsmiljön är dynamisk och varierar beroende på kund och enhet. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och din karriär med Almia. Finner du tjänsten som Psykiatrisjuksköterska till Luleå intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer