Kalles Bud bildades 1974 och är idag ett välrenommerat logistikföretag med lång erfarenhet och gedigen branschkunskap inom våra affärsområden. Vi är ett fullfjädrat serviceföretag med stor erfarenhet och kunskap som utför in- och utrikestransporter, fjärrtransporter, distribution, spedition, magasinering, 3PL (tredjepartslogistik) och montage till företag och privatpersoner. Vi är experter på att transportera oemballerat, svårhanterligt gods samt farligt/ADR-gods. Du har säkert sett våra bilar eller träffat någon av våra chaufförer. Idag är vi cirka 100 anställda och har ett 50-tal fordon. Vår personliga service och förmåga att alltid sätta kundens behov i centrum har lett till nöjda kunder, nya uppdrag och företagets positiva utveckling. Kalles Buds huvudsäte är kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifierat enligt ISO 9001, 14001 och 45001. Vi är även anslutna till Fair Transports hållbarhetscertifiering och auktoriserat flyttföretag genom SMF (Sveriges Möbeltransportörers Förbund). Vi utför våra uppdrag med en modern fordonsflotta som ständigt uppdateras för att möta branschens och kunders miljökrav. Vi har terminaler och magasinering i Luleå, Umeå och Kiruna. Huvudkontoret är beläget i Luleå. Arbetsuppgifter Som medarbetare hos Kalles Bud väntar ett varierat och spännande arbete med olika typer av transporter och leveranser. Arbetsuppgifterna innefattar allt från bohagsflyttar och styckegods till montering. Uppdragen kan ske både lokalt och på annan ort, och vid längre körningar kan övernattning förekomma. Krav CE YKB Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift Meriterande ADR Truck/hjullastarkort Varaktighet Tillsvidare Tillträde Enligt överenskommelse Stationeringsort Luleå
Kort om tjänsten Som servicearbetare ingår du i ett team som har en otrolig bredd på de arbeten vi utför men där huvuddelen handlar om att sanera och utföra övriga underhållsarbeten främst mot industrin. Rollen som servicearbetare ställer krav på ansvarstagande och fysiskt arbete. Även enklare svets- och mekarbeten kan förekomma, därför är sådana kunskaper meriterande. Arbete på hög höjd och i slutna utrymmen förekommer. Kvalifikationer och personliga kompetenser Körkort behörighet B är ett krav. Som servicearbetare behöver du uppskatta att jobba i en verksamhet som har ett högt tempo och en stark laganda. Då merparten av arbetet bedrivs på plats hos våra industrikunder kommer du att vara vårt ansikte utåt. Vi lägger därför stor vikt vid att du tar ansvar samt har ett trevligt bemötande. Meriterande är om du har erfarenhet från arbete mot industrin och/eller tidigare erfarenhet inom sanering, svets och andra underhållsarbeten. Som person är det viktigt att du har rätt attityd och inställning samt att du uppskattar att jobba med fysiskt krävande arbetsuppgifter. Du är lyhörd, en problemlösare och har en positiv inställning. Du behärskar även det svenska språket så pass att du kan kommunicera med kunder och kollegor samt att du kan ta till dig av skriftliga instruktioner. Värderingar Du delar även Enercos grundvärderingar som är centrerade kring säkerhet, effektivitet, kvalitet, innovation och samverkan. Vi strävar efter att göra dessa värderingar till kärnan i allt vi gör och integrera dem i vårt dagliga arbete. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla kan känna sig inkluderade och uppskattade. Ansökan I den här rekryteringen tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Så sök tjänsten redan idag! Välkommen med din ansökan! Viktigt! Se till att kontrollera dina spaminställningar så att våra svarsmail inte hamnar i skräpposten och i vissa fall inte kan levereras. Vi kommer att kommunicera via mail under rekryteringsprocessen, och vi vill vara säkra på att våra meddelanden når dig i tid. ENERCO GROUP Enerco servar svensk industri med teknik- och underhållstjänster av yppersta klass. Koncernen bildades 2015 och har omkring 1000 medarbetare och kontor på över 25 orter. Vårt huvudkontor finns i Hofors.
Är du en klippa på att köra Brokk? Dags att göra något nytt? Då kan du vara den vi söker till vårt arbetslag i Luleå. Kort om tjänsten Vi söker nu efter en Brokk-operatör till Luleå som vill ha många olika arbetsuppgifter under en arbetsvecka. Som kollega hos oss är du en viktig länk i vårt team som servar industrin. Arbetsuppgifterna kan vara rivning, enklare reparationer, transporter, akuta- och förebyggande underhåll på plats ute hos kunder. Kvalifikationer Brokk är fjärrstyrda rivningsmaskiner som eliminerar riskerna vid demolerings-arbeten då man styr maskinen från ett säkert avstånd med fantastisk precision. Med Brokk arbetar man effektivare och smartare, inte hårdare. Gedigen erfarenhet av att köra med Brokk rivningsmaskiner är ett krav för denna tjänst samt B-körkort. Har du även svetscertifikat eller erfarenhet från industri ser vi det som meriterande. Har du dessutom vana av heta arbeten, SSG, mobila arbetsplatsformar, truck/travers samt "säkra" tunga lyft så ser vi det som ett plus. Personliga kompetenser Vi letar efter dig med rätt attityd och inställning. Som kollega på Enerco behöver du kunna arbeta fokuserat och uppskatta en verksamhet med högt tempo. Som person drivs du av viljan till ständiga förbättringar och att serva våra kunder. Du är flexibel och har förmågan att anpassa dig till olika arbetsuppgifter och situationer. Lösningsorienterad och förmåga att hantera utmaningar med en positiv inställning behövs i denna roll. Då arbetet bedrivs mycket ute på plats hos våra industrikunder, kommer du att vara Enercos ansikte utåt. Vi lägger därför stor vikt vid att du kan ta och känna ansvar, samt ha ett trevligt bemötande. Värderingar Du delar även Enercos grundvärderingar som är centrerade kring säkerhet, effektivitet, kvalitet, innovation och samverkan. Vi strävar efter att göra dessa värderingar till kärnan i allt vi gör och integrera dem i vårt dagliga arbete. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla kan känna sig inkluderade och uppskattade. Ansökan I den här rekryteringen tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Så sök tjänsten redan idag! Välkommen med din ansökan! Viktigt! Se till att kontrollera dina spaminställningar så att våra svarsmail inte hamnar i skräpposten och i vissa fall inte kan levereras. Vi kommer att kommunicera via mail under rekryteringsprocessen, och vi vill vara säkra på att våra meddelanden når dig i tid. ENERCO GROUP Enerco servar svensk industri med teknik- och underhållstjänster av yppersta klass. Koncernen bildades 2015 och har omkring 1000 medarbetare och kontor på över 25 orter. Vårt huvudkontor finns i Hofors.
På Softhouse befinner vi oss i en viktig fas på vår tillväxtresa och nu är vi på jakt efter fler utvecklare som vill ansluta till vårt kontor i Luleå. Vi brinner för ny teknik och gillar att utveckla, och utvecklas, tillsammans. Om Softhouse Inom Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan, med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Passar du i rollen? Vi söker dig som är en erfaren utvecklare med flera års erfarenhet av utveckling i Java. Du trivs med att arbeta agilt och drivs av att leverera hög kvalitet och dela dina kunskaper med kollegor. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har flera års professionell erfarenhet av mjukvaruutveckling, gärna i en konsultroll. Är en förtroendeingivande relationsskapare som har en lyhördhet för kunders behov och en vilja att erbjuda bästa möjliga mjukvarulösning. Är van att arbeta ur ett livscykelperspektiv med t.ex. kravställning, arkitektur, design, test och integration. Har kunskaper inom olika typer av verktyg som t.ex. Git, Jira, Jenkins, Maven, CI/CD etc. Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska. Det är meriterande om du har jobbat med mikrotjänster, någon av de stora molnplattformarna (ex. AWS, Azure, eller GCP) eller klientramverk (ex. JavaScript/TypeScript, Angular eller React). Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling till förvaltning och vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Låter det intressant? Vårt urval sker löpande, skicka in din ansökan!
Nu bygger vi tillsammans med dig den vassaste kandidatbanken som branschen skådat. Typiskt också. Northern Skill är en proaktiv rekryterings -och bemanningsbyrå där vi löpande har kontakt med lokala företag och dig som kandidat. Vi är måna om att etablera riktiga relationer och det gör att vi snabbare kan koppla ihop dig med våra samarbetspartners när de söker din kompetens! Det är helt enkelt inte krångligare än att du trycker på ansök, svarar på frågorna och sen är du med! Söker ert företag kompetens i Luleå? Då är det bara att slå en signal. Men vi varnar för att det kan bli klockrent.
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen
Strävar du efter utveckling inom kundbemötande, försäljning och tekniska lösningar? Vill du få möjlighet att bygga upp ett konkurrenskraftigt cv och starta din karriär i väletablerade organisationer som erbjuder goda utvecklingsmöjligheter? Kontakt med Bravura kan hjälpa dig in på arbetsmarknaden! Om tjänsten Det här är konsultuppdrag på heltid, med möjlighet att arbeta enbart under sommaren eller långsiktigt. Du får initialt en anställning hos Bravura, där det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Just nu har vi stor efterfrågan på kundtjänstmedarbetare och vi vill proaktivt kunna presentera kandidater till våra kunder med kort varsel. Efter intervju tillsammans med Bravura kommer vi snabbt kunna matcha dig mot ett passande uppdrag. Arbetsuppgifter Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kundkontakten via inkommande samtal och hjälper kunder med frågor av både praktisk och teknisk karaktär. Under samtalen utför du en behovsanalys och informerar din kund om företagets tjänsteutbud för att leverera den bästa möjliga lösning. Du arbetar med service och merförsäljning med syfte att förse kunden med rätt information för att säkerhetsställa hög kundnöjdhet. Du erbjuds alltid en gedigen introduktion och utbildning samt fortsatt kontinuerlig dialog med din närmsta chef på både företaget och Bravura för att säkerställa din trivsel och utveckling! Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Inkommande samtal från kunder • Presentera lösningar på kunders frågor och problem • Samarbeta med kollegor och utvecklas tillsammans Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Gymnasieutbildning • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande I rollen som kundtjänstmedarbetare är din känsla för service viktig tillsammans med vilja och förmåga att leverera lösningar efter kunders behov. Du har en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande med kunderna. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Arbetet innebär ett varierat arbetstempo mot uppsatta mål där du har ambition att utvecklas. Övrig information Start: April/maj/juni Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-28 #Nextgen
Är du en AI/ML-utvecklare med bakgrund inom mjukvaruutveckling? Är du prestigelös och vill jobba med likasinnade kollegor som värdesätter kunskapsdelning och ha roligt på jobbet? Då hade du gillat oss på Softhouse! Vad vi kommer att göra tillsammans AI och Machine Learning blir allt viktigare i många av våra projekt. Som AI-utvecklare bidrar du och leder regionens arbete inom AI/ML-området och delar din tid i flera aktiviteter. Vi tror att dina arbetsuppgifter kan se ut såhär: I tidiga faser av projekt, som t.ex. införsäljning och förstudier, bidrar du med att se potential, affärsmöjligheter och hjälper kunden att förstå AI. Du tar fram Proof-of-Concepts och utvecklar lösningar, från datahantering till ML-träning och deploy. I utvecklingsfasen bidrar du hands-on och driver arbetet med att integrera AI samt stötta våra utvecklare och kunder. I projektens slutfas hjälper du till med lösningar och rutiner för att säkerställa långsiktig förvaltning av modeller och dataflöden. Då området är nytt för oss i regionen kommer du att vara först in på rollen lokalt, men ingår i koncernens AI-grupp med fler kollegor från olika kontor. Vi ser flera möjligheter där du också kommer kunna bidra lokalt genom att tillföra kunskap kring AI/Data engineering, och hämta inspiration och kunskap från t.ex. lokala nätverk, för att sedan sprida vidare på vårt kontor i form av workshops, föreläsningar samt i projekten. Om dig För oss handlar det inte bara om antal års erfarenhet - vi värdesätter vår konsultmässighet och hur vi agerar mot varandra i team och i dialog med kund. Vi tror att du är kommunikativ och lyhörd, och agerar förtroendeingivande gentemot både kund och kollegor. Du har driv och förmåga att ta dig an varierande roller, viljan att söka förbättring, lyfta teamet runt dig och hjälpa kollegor att växa. För att lyckas i rollen ser vi även gärna att du har: Ca 5 års arbetslivserfarenhet från liknande roll och vana att arbeta med hantering och analys av data. Solida kunskaper inom tekniker för Deep learning, Neurala Nätverk och optimering av modeller för effektiv hantering. God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vad du får hos oss På Softhouse blir du en del av ett framåtsträvande bolag med korta beslutsvägar och högt i tak. Vi är prestigelösa teamspelare och drivs av att leverera produkter, tjänster och mjukvara av högsta kvalitet. Och, förutom kollegor i världsklass och garanterat roligt på jobbet erbjuder vi även: Möjlighet att vara med och forma strategi och lokalt erbjudande för hur vi arbetar med AI på Softhouse i Norr. Möjlighet att utmanas tekniskt med kompetenta kollegor i en mix av kunduppdrag och leveransmodeller. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra Softhouse-kollegor, både lokalt och över kontoren. En given plats i ett tight team som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet, varje dag. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord:Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse Inom Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan, med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Låter det intressant? Då ser vi fram emot att ta del av din ansökan och lära känna dig bättre!
På Softhouse befinner vi oss i en viktig fas på vår tillväxtresa och nu är vi på jakt efter en lösningsarkitekt som vill ansluta till vårt kontor i Luleå. Genom vår kompetens bidrar vi till ett hållbart digitaliserat Sverige - tillsammans kodar vi framtiden. Om Softhouse Inom Softhouse är vi 300+ medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Passar du i rollen? Vi söker dig som har flera års erfarenhet av en liknande roll - där du drivit och väglett tekniska och arkitekturella val, samt designat system i enlighet med kundens behov. Du är kommunikativ, lyhörd och driven med en förståelse för affärs- och kundnytta. Utöver det ser vi också att du: Har flera års erfarenhet av utveckling och en vilja att delvis arbeta hands-on med utveckling. Är analytisk med en god problemlösningsförmåga och en fallenhet att agera brygga mellan teknik och affärsbehov. Är en förtroendeingivande och kommunikativ relationsskapare som har en lyhördhet för kunders behov. Har en bred teknisk förståelse, och behärska ett brett spektrum av tekniker och kunskapsområden. Exempelvis molnplattformar, containerisering, IaC, Integrationstekniker, DevOps etc. Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling till förvaltning och vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Låter det intressant? Vårt utval sker löpande, skicka in din ansökan!
På Softhouse befinner vi oss i en viktig fas på vår tillväxtresa och nu är vi på jakt efter fler utvecklare som vill ansluta till vårt kontor i Luleå. Vi brinner för ny teknik och gillar att utveckla, och utvecklas, tillsammans. Om Softhouse Inom Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan, med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Passar du i rollen? Vi söker dig som är en erfaren utvecklare med ett intresse för de senaste trenderna inom mjukvaruutveckling. Vi ser gärna att du har bra koll på backend och Java-utveckling, men det är också ett plus om du trivs med att arbeta över hela stacken. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har flera års professionell erfarenhet av mjukvaruutveckling, gärna i en konsultroll. Har god kunskap inom system- och mjukvaruutveckling. Du behärskar Java men har också vana att navigera inom flertalet olika teknikstackar. Är en förtroendeingivande relationsskapare som har en lyhördhet för kunders behov och en vilja att erbjuda bästa möjliga mjukvarulösning. Drivs av att utvecklas och att dela dina kunskaper med kollegor. Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska. Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling till förvaltning och vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Låter det intressant? Vårt urval sker löpande, skicka in din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer