Är du vår nya konsultchef?
IC Energy AB
Chefer inom arkitekt- och ingenjörsverksamhet

Vi söker dig som vill ha rollen som konsultchef på ett modernt och expansivt företag med en unik företagskultur om vi får säga det själva. Som konsultchef hos oss får du en central roll där du från början Det här är en spännande chans för dig som vill kombinera tekniska uppdrag hos kunder med en ledande roll internt. Som konsultchef hos oss får du det bästa av två världar – att utveckla affärer och medarbetare samtidigt som du bidrar med din egen expertis i kunduppdrag. Om rollen Som konsultchef arbetar du brett med försäljning, rekrytering och ledarskap vilket ger dig varierande dagar. Ditt fokus ligger på att bygga nätverk, utveckla affärer och skapa långsiktiga relationer med kunder, medarbetare och kandidater. Vi är etablerade i Varberg och har idag även några medarbetare i Skåne och satsar nu på att etablera oss i Lund. Det innebär att du kommer vara med och bygga upp kontoret och utforma tillväxtresan tillsammans med oss. Du har stora möjligheter att påverka och göra skillnad. I rollen ingår inledningsvis också att delvis arbeta ute i uppdrag hos kund och då inom ditt specialistområde. Vem är du? Vi ser att du är en ödmjuk och resultatinriktad spelare som gillar utmaningar och har en positiv energi. Du uppskattar en snabbrörlig och personlig företagskultur samt tycker om att överträffa förväntningar hos dem som du kommer i kontakt med. Du är bra på att uttrycka dig muntligt och skriftligt och har ett bra sinne för struktur. Det är också viktigt att du har god människokännedom och ett intresse för att träffa nya människor. Vi ser gärna att du har haft en ledande roll tidigare. Du är ingenjör och har specialistkompetens inom ett tekniskt område, gärna med erfarenhet av att arbeta som konsult. Din tekniska bakgrund kombinerat med ditt intresse för affärer och människor gör att du kan bygga starka och långsiktiga relationer. Vilka är vi och varför ska du välja oss? Vi är ett konsultföretag med teknikkonsulter som har spetskompetens inom energi, bygg och stadsutveckling. Vi motiveras extra mycket av projekt som har betydelse för vår framtid. Hos oss hittar du engagerade och drivna kollegor som bildar en stark och omtänksam gemenskap. Hos oss är det roligt att jobba och inte nog med det så har vi såklart också särskilt bra villkor i form av bra löner, flexibilitet, friskvårdsbidrag, tjänstepension, sjukförsäkring och roliga aktiviteter. Vårt huvudkontor ligger i Varberg och vi verkar i uppdrag på väst- och östkusten. Vi är redan ett gott gäng kollegor och vi vill bli fler. Vi har påbörjat en spännande resa som vi gärna vill ha dig med på! Övrigt Känner du igen dig i beskrivningen ovan och vill vara en del av vårt gäng? Sista ansökningsdag är den 18 maj 2025, men rekrytering kommer ske löpande.  Har du frågor om tjänsten? Hör av dig till [email protected]  Skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem.

72 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Egenvårdsrådgivare
Apoteket AB
Apotekstekniker

Vi är din perfekta match! Brinner du för egenvård och rådgivning? Vill du vara med och bygga något nytt från grunden? Då kan vi vara den perfekta matchen för dig! Efter sommaren öppnar Apoteket Välten vid Mobilia i Lund – ett helt nytt, modernt och rymligt apotek med starka grannar som Stora Coop och Systembolaget. Vi söker nu fler engagerade egenvårdsrådgivare som vill vara med från start och forma både arbetsplatsen och kundupplevelsen. Vi drar igång i slutet av augusti – då samlas teamet för att utbildas, svetsas samman och skapa en stark grund inför den stora öppningen i september. Här får du inte bara en ny arbetsplats, utan också en unik möjlighet att påverka, sätta kulturen och göra skillnad från dag ett. Om rollenSom egenvårdsrådgivare hos oss är du en nyckelperson i att skapa trygga och positiva kundmöten. Du arbetar med rådgivande försäljning av receptfria produkter, utgår alltid från individens behov och använder din kunskap och ditt engagemang för att guida kunden rätt. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor i ett team som präglas av omtanke, samarbete och driv. Tillsammans skapar vi ett apotek som våra kunder väljer att komma tillbaka till – och som vi själva är stolta över att arbeta på. Vi ser gärna att du är initiativtagande och vill vara med och utveckla vårt apotek, både när det gäller sortiment, service och arbetssätt. Vi bygger upp något nytt – och din röst räknas. Till dig som egenvårdsrådgivare på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan växa och utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex varuansvarig, säljledare eller varför inte som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Ta emot betalande kunder över disk, plocka upp och hantera nya varor som kommer in Arbeta med exponering för att apoteket ska vara välfyllt och välkomnande Arbeta aktivt med kampanjer och nyheter inom egenvården Dina kompetenser För  den här tjänsten söker vi dig som är utbildad apotekstekniker/egenvårdsrådgivare. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och förmåga att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du är strukturerad och tar hänsyn till att inga viktiga och avgörande detaljer missas och med förmåga att se helheten i olika sammanhang Det är ett stort plus, men inget krav, om du har erfarenhet av att arbeta inom retail samt med kundmöten och lagervård. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets preliminära öppettider: vardagar 09:00-20:00, lördagar 9:00-17:00 och söndagar 11:00-16:00. Välkommen till Apoteket!

72 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Ålderskontrollant 18-23år
Better Business Sweden AB
Butikssäljare, dagligvaror

Kul att du vill söka detta utmanande, dynamiska och roliga jobb! Är du positiv, engagerad och vill ta mycket ansvar i ett självständigt arbete? Som Ålderskontrollant och Mystery Shopper reser du runt i Skåne och Småland och besöker butiker, caféer, restauranger m.m. för att göra s.k. provköp på t.ex. Spel, Tobak, Läkemedel och Alkohol för att se om försäljningsenheten begär legitimation på åldersbegränsade varor. Vidare ingår det att som Mystery Shopper genomföra anonyma kvalitetsmätningar. Du agerar helt vanlig kund och bedömer bl.a. miljö, försäljning och personalbemötande utifrån ett anpassat protokoll med olika mätpunkter, likt en kund- eller marknadsundersökning. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Nu söker vi dig som är intresserad av att utföra Mystery shopping uppdrag i form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Detta uppdrag handlar om just säkerställande av ålderskontroll genom provköp, för att vara provköpare i det åldersspann där ålderskontroll krävs behöver du alltid vara 20 år fyllda och/eller i närliggande högre ålder som är åldersrepresentativ för det lagliga inköpet av alkoholhaltig vara. Du behöver ha manuellt B körkort samt god körvana för att kunna resa med de fordon som vi tillhandahåller. Du arbetar i team om två personer, ni arbetar normalt morgon till kväll under normala öppettider i handeln. Vi väljer ut lämpliga kandidater löpande och kallar till intervju för närmare presentation om tjänsterna, upplägg och ersättning. För att lyckas i jobbet ska du tycka om att resa, köra bil och vara social. Du gillar att ta ett stort ansvar, kan planera dina dagar och vill leverera hög kvalité. Välkommen med din ansökan!

72 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
IT-supporttekniker (2nd line) - Lund
Sway Sourcing Sweden AB
Supporttekniker, IT

Vi söker nu utökad support till ett större program inom hälso- och sjukvården. Uppdraget innebär att arbeta som andra linjens support för ett omfattande vårdinformationssystem (SDV) med ansvar för att hantera incidenter och användarstöd utanför ordinarie kontorstider. Under dagtid (08.00–16.30) finns redan supportmedarbetare på plats som sköter den löpande supporten. Arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ett team som ansvarar för att: • Ta emot och hantera ärenden via telefon och ärendehanteringssystem. • Avhjälpa incidenter och ge systemstöd till användare. • Vid behov eskalera ärenden vidare till systemleverantör. • Ansvara för överlämning mellan skift vid skiftbyten. • Dokumentera alla händelser och åtgärder i ärendehanteringssystemet. Tider för bemanning: • Vardagar: 16.00 – 08.15 • Helger och helgdagar: dygnet runt • Varje arbetspass bemannas av två personer. Innan uppdragets start planeras en upplärningsperiod om cirka två månader, som sker dagtid (måndag till fredag). Kvalifikationer: • Kunskap och intresse för arbete med användarsupport. • Avslutad gymnasieutbildning, gärna kompletterad med eftergymnasial utbildning inom IT, vårdadministration eller liknande relevant område. • Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Personliga egenskaper: • Ansvarstagande, strukturerad och självgående. • Serviceinriktad med ett genuint fokus på användaren. • Duktig kommunikatör som kan anpassa sitt sätt att förmedla information beroende på mottagare. • Förmåga att förklara tekniska lösningar på ett enkelt och pedagogiskt sätt. • Trivs med att använda telefonen som arbetsredskap. • Nyfiken och villig att lära sig nya system och arbetsuppgifter för att kunna ge bästa möjliga support. • Delar de värderingar som präglar verksamheten: välkomnande, drivande, omtanke och respekt. Tillträde och ansökan: Startdatum: 2025-10-20 Slutdatum: 2026-12-31 Sista ansökningsdagen: 2025-04-29 Omfattning:100% Ort: Lund Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

72 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
EMC Test Engineer
Telescope Services AB
Systemtestare och testledare

We are seeking a System Test Engineer with a specialization in Electromagnetic Compatibility (EMC) for complete vehicle testing. The ideal candidate is someone who takes pride in identifying design weaknesses early on to prevent EMC-related issues in future vehicle projects. A solid understanding of relevant regulations (such as UN R10), global standards (CISPR, IEC, ISO), and electrical system behavior at both component and system levels is essential. Requirements: Master’s degree in Electrical Engineering or an equivalent qualification Familiarity with tools like Oscilloscope and CANoe Solid background in EMC design and testing, including both emission (conducted and radiated) and immunity evaluations Practical experience in setting up and carrying out EMC tests Previous involvement in testing and validation processes within the automotive sector Strong command of English, both written and spoken Excellent interpersonal and communication abilities Please send Your CV to [email protected].

72 dagar sedan
Sista ansökan:
21 juli 2025
Sales Development (SDR)
Cloudo Sales AB
Företagssäljare

Sales Development Representative – Ta första steget in i en spännande säljkarriär! Älskar du att knyta nya kontakter och vill kickstarta din karriär inom sälj? Som SDR på Cloudo blir du vår röst utåt och den som tar första steget mot nya affärer. Om Cloudo Cloudo är en komplett, oberoende leverantör av produkter och tjänster inom IT och kommunikation. Vi erbjuder högkvalitativa lösningar som är skräddarsydda efter våra kunders behov, med ett starkt fokus på säkerhet, effektivisering och kommunikation. Genom att analysera verksamheter och utveckla smarta strategier hjälper vi företag att optimera sina processer och förbättra kommunikationen med både kunder och anställda. Bli en del av Cloudo Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får utvecklas inom försäljning och affärsutveckling? På Cloudo söker vi nu en driven SDR som brinner för att skapa nya kontakter och öppna dörrar för affärer. Som SDR hos oss är du den viktiga första länken i vår säljprocess. Din roll handlar om att: Identifiera nya affärsmöjligheter – Hitta rätt företag och personer att kontakta. Vara vår första kontakt utåt – Skapa intresse för våra tjänster genom proaktiv kommunikation. Boka in möten – Säkerställa att våra säljare får möta rätt kunder och fatta affärsbeslut. Bygga relationer – Skapa långsiktigt förtroende från första samtalet. Samarbeta tätt med säljteamet – Optimera strategier och resultat tillsammans med våra säljare. Vem vi söker Vi letar efter dig som är driven, social och resultatinriktad. Du trivs i en roll där du får skapa kontakter och gillar att jobba mot mål. Krav: Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller en relevant utbildning Flytande svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska Ett starkt driv och viljan att utvecklas inom försäljning Förmåga att skapa förtroende och anpassa din kommunikation efter olika kunder Meriterande: Erfarenhet av mötesbokning, telemarketing eller B2B-försäljning Tidigare jobb inom butik, kundtjänst eller service där du aktivt jobbat med kunder Erfarenhet av att jobba mot mål och uppsatta KPI:er Vad vi erbjuder En spännande roll i ett växande bolag Fast lön med provision Interna utbildningar och coachning för att du ska lyckas En företagskultur där vi firar framgångar tillsammans En härlig teamkänsla och roliga aktiviteter Det praktiska Placering: Lund, på vårt huvudkontor Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Ansök idag! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge – vi ser fram emot att höra från dig!

72 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Junior Account Manager / Säljare
Cloudo Sales AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du driven, nyfiken och redo att ta dina första steg inom försäljning? På Cloudo söker vi en Junior Account Manager som vill utvecklas i en expansiv organisation där möjligheterna är många och resan spännande! Om Cloudo Cloudo är ett växande företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en engagerad person som vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager blir du en viktig del av vårt säljteam. Du får möjlighet att bygga starka kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och skapa skräddarsydda lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och utveckla nya kundrelationer genom aktivt säljarbete Identifiera kundens behov och presentera lösningar som matchar deras verksamhet Bygga långsiktiga samarbeten och bidra till kundernas framgång Delta i förhandlingar och stänga affärer tillsammans med erfarna kollegor Vem är du? Vi söker dig som: Är i början av din karriär och vill växa inom försäljning Har ett starkt driv, nyfikenhet och en vilja att utvecklas Är bekväm med att använda telefonen som arbetsverktyg Trivs i en dynamisk och målmedveten arbetsmiljö Vad vi erbjuder Karriärutveckling – Vi ger dig en tydlig väg framåt och verktygen för att lyckas Stöttande team – Du får coachning och stöd av erfarna kollegor En spännande arbetsplats – Vi är ett växande företag med stora möjligheter Är du redo att kickstarta din säljkarriär? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor? Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig!

72 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
iOS Utvecklare till Tyra
Bravura Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Tyra. Om företaget Tyra är en del av Digital School Systems (DSS), en edtech-grupp som utvecklar SaaS-lösningar för att effektivisera processerna inom förskolan och skolan. Genom att samla dagliga arbetsuppgifter inom ett verktyg hjälper Tyra förskolor att dokumentera måluppfyllelse, hantera närvaro och frånvaro, samt dela bilder och information på ett enkelt sätt. Systemet är mycket uppskattat och används av över 2000 förskolor och mer än 250 000 användare i Sverige. Med sin intuitiva användarupplevelse sparar Tyra tid och resurser, vilket gör att personalen kan fokusera mer på barnens utveckling än administration. Arbetsuppgifter Som iOS Utvecklare har du ett brett tekniskt ansvar där du bidrar till att utveckla nya funktioner och säkerställa högkvalitativ kod. I nära samarbete med produktansvarig tar du fram tekniska lösningar som förbättrar och vidareutvecklar applikationen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Utveckling av iOS-appar med fokus på UIkit och SwiftUI Säkerställande av kvalitativ kod och funktionalitet Samarbete med teamet för att skapa tekniska förbättringar och nya funktioner Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • 4–5 års erfarenhet av iOS Utveckling • Gedigen erfarenhet av UIkit och SwiftUI • Meriterande med grundläggande kunskaper i JavaScript, NodeJS, MongoDB och TypeScript • Svenska, både tal och skrift Vi söker dig som är en självgående problemlösare med en stark entreprenörsanda. Du har en naturlig drivkraft och trivs med att ta eget ansvar samtidigt som du är kommunikativ och pedagogisk i ditt samarbete med andra. Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och har ett starkt tekniskt intresse. Du har förmågan att bryta ner komplexa problem och skapa strukturerade lösningar, samtidigt som du hela tiden strävar efter att förbättra både produkten och kundupplevelsen. Övrig information Start: Augusti / September Plats: Lund Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

78 dagar sedan
Sista ansökan:
3 oktober 2025
Controller sökes omgående - Lund

Vi söker en Controller till en samhällsviktig aktör inom offentlig sektor. Ekonomifunktionen är en del av en stab med strategiskt ansvar inom organisationens serviceverksamhet. Gruppen består av controllers, ekonomihandläggare och administratörer inom ekonomi. Rollen innebär ett nära samarbete inom områden som redovisning, budgetarbete, uppföljning och prognoshantering för hela verksamheten. En viktig del av uppdraget är att bidra till en stark ekonomistyrning och att vidareutveckla processer för att säkerställa en god ekonomisk hushållning i organisationens alla delar. Om uppdraget I rollen som controller är ditt huvudsakliga ansvar att bidra till en stabil ekonomistyrning och löpande uppföljning inom en specifik avdelning hos en aktör inom offentlig sektor. Du arbetar i nära samarbete med andra stödfunktioner samt med verksamhetsansvariga, med målet att stödja organisationen i att nå sina mål. Rollen innebär att du fungerar som ett strategiskt och operativt stöd – ett bollplank – för de delar av verksamheten du är kopplad till. Exempel på arbetsuppgifter: • Ansvara för kvalificerat ekonomiarbete såsom budgetarbete, uppföljning, nyckeltalsanalys och ekonomiska utvärderingar i nära dialog med kollegor inom controllerfunktionen. • Bidra aktivt till att utveckla och effektivisera interna arbetssätt, systemlösningar och ekonomiska processer. Krav: • Du har en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande, och har flera års erfarenhet av kvalificerat och självständigt ekonomiarbete – gärna med inriktning mot fastighetsekonomi. • Du är van vid att arbeta i olika ekonomi- och verksamhetssystem och har mycket goda kunskaper i Excel. • Det är en fördel om du tidigare har arbetat i en politiskt styrd organisation. • Du har en stark analytisk förmåga, arbetar strukturerat och har ett tydligt fokus på service. Du trivs i en roll där du får bidra med lösningar och vara ett stöd för andra. • Du trivs med att arbeta både analytiskt och strategiskt – du har öga för detaljer men kan också se sammanhang och bidra med ett helhetsperspektiv. • Du är kommunikativ, har god förmåga att lyssna in och samarbeta, och bygger relationer med lätthet. • Du kan förklara och visualisera ekonomiska samband på ett tydligt och pedagogiskt sätt, både muntligt och skriftligt. Tillträde och ansökan: Startdatum: 28-04-2025 Slutdatum: 30-09-2025. Möjlighet till 4 månaders förlängning Distansarbete: 25% Omfattning: 30 timmar per vecka. Ort: Lund Sista ansökningsdagen: 21 apr 2025 Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

79 dagar sedan
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Controller - 75%
Jobbusters AB
Controller

Din nya roll Till vår kund i Lund söker vi en Controller. Som controller har du som huvuduppdrag att säkerställa ekonomistyrning och uppföljning inom avdelningen. I samverkan med övriga stödfunktioner inom staben och tillsammans medverksamhetsansvariga arbetar du för att bidra till att verksamheten når uppsatta mål. Du är ett bollplank och stöd till verksamheten du arbetar gentemot. Dina huvudarbetsuppgifter kommer vara: Kvalificerat arbete med budget, uppföljning, nyckeltal och analys gentemot verksamheten och i nära samarbete med övriga controllers. Delaktig i utveckling och effektivisering av våra arbetssätt, system och processer. Ekonomienheten tillhör serviceförvaltningens stabsavdelning och har det övergripande ansvaret för ekonomistöd till verksamheten. Enheten utgörs av controllers, ekonomihandläggare och ekonomiadministratörer. De arbetar tillsammans med redovisning, budget, uppföljning och prognos för hela förvaltningen. I enhetens uppdrag ingår även att säkerställa och utveckla ekonomistyrning samt skapa förutsättningar för god ekonomisk hushållning i förvaltningen. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Några års erfarenhet av självständigt och kvalificerat ekonomiarbete, och då gärna inom fastighetsekonomi. Erfarenhet av att arbeta i ekonomi- och verksamhetssystem och har mycket goda kunskaper i Excel. Meriterande: Erfarenhet av arbete inom en politiskt styrd organisation. Vem är du? Du har god analytisk förmåga, ett strukturerat arbetssätt och ett serviceinriktat förhållningssätt där du drivs av en vilja att hjälpa och leverera lösningar. Du motiveras av att fördjupa dig i detaljer, samtidigt som du har förmågan att lyfta blicken och se helheten. Vidare är du kommunikativ, lyhörd för behov och har lätt för att skapa relationer. Du har god förmåga att presentera ekonomisk information på ett lättbegripligt och pedagogiskt sätt, både i tal och skrift. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 30 timmar per vecka (75%) Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Plats: Lund, Sverige (upp till 25% remote) Start: Omgående Slut: 2025-09-30 med option på förlängning om 2+2 månader. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.

79 dagar sedan
Sista ansökan:
2 oktober 2025