Undersköterska sökes till vår moderna ögonklinik i Malmö
3 Medicare AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Altona Ögonklinik söker en engagerad undersköterska för heltidstjänst! Är du en erfaren undersköterska som vill arbeta i en dynamisk miljö med fokus på ögonhälsa? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Altona Ögonklinik är en modern och väletablerad klinik belägen i hjärtat av Södervärn i Malmö, med närhet till goda allmänna kommunikationer. Vi erbjuder toppmodern utrustning och fräscha lokaler där våra medarbetare trivs i ett varmt och samarbetsvilligt team. Om tjänsten: - Heltidstjänst/deltid – Måndag till fredag, inga helger eller kvällar. - Arbetet innebär varierande uppgifter både inom mottagning och operation. - Delvis administrativa uppgifter förekommer, inklusive att besvara samtal i telefon. - Du blir en viktig del av vårt sammansvetsade team som sätter patienten i fokus. Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet som undersköterska, gärna inom ögonvård. - Är noggrann, empatisk och har god samarbetsförmåga. - Trivs med att arbeta i ett team men också självständigt när det krävs. - Har erfarenhet av både mottagningsarbete och operationsarbete. Vad vi erbjuder: - En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö i moderna lokaler. - Ett positivt och trevligt arbetsklimat där vi värnar om både våra patienter och vår personal. - Goda kommunikationsmöjligheter – kliniken ligger i Södervärn, nära buss och tågstation. Vill du vara en del av ett kunnigt och stöttande team där du kan utvecklas och bidra till patienters välmående? Skicka in din ansökan till oss! Välkommen till Altona Ögonklinik – där omtanke och expertis möts! Ansökan skickas till: [email protected]

7 september 2024
Sista ansökan:
7 oktober 2024
Ögonsköterska sökes till vår moderna klinik i Malmö
3 Medicare AB
Övriga specialistsjuksköterskor

Ögonsköterska sökes till vår moderna klinik i centrala Malmö Vi söker en engagerad och kunnig ögonsköterska till vår ögonklinik, Altona ögonkliniken , belägen i hjärtat av Malmö, nära Triangeln tågstation och Södervärn busstation. Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö med kompetent personal och den senaste utrustningen inom ögonsjukvård. **Om tjänsten:** - Arbetstid: Dagtid, måndag till fredag – inga kvällar eller helger. - Möjlighet att delta i operationsarbete och att ha egen mottagning. - En central roll i vårt team där du får chansen att utvecklas och bidra till högkvalitativ vård. **Vi erbjuder:** - En stimulerande arbetsmiljö där vi värdesätter kompetens och engagemang. - Möjlighet att arbeta med avancerad och modern utrustning. - Ett centralt läge med goda kommunikationer nära Triangeln och Södervärn. **Din profil:** - Legitimerad ögonsköterska med erfarenhet av ögonvård. - God förmåga att arbeta självständigt och i team. - Engagerad, noggrann och serviceinriktad. Låter detta som en tjänst för dig? Skicka din ansökan och CV till oss så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt team! [email protected] [email protected] ---

7 september 2024
Sista ansökan:
7 oktober 2024
Lokalvårdare kväll/natt för hotell i Malmö

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Har du tidigare erfarenhet av lokalvård på hotell eller liknande verksamhet och letar efter ett nytt spännande jobb i Malmö? Vi på RestaurangAssistans söker en duktig och erfaren medarbetare inom lokalstäd till vårt grymma städteam på ett av våra hotell i Malmö. Om jobbet: städning av hotellets publika ytor, konferensavdelning samt enstaka städning av hotellrum Vem är du? har minst 12 månaders erfarenhet av lokalvård på hotell i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo har en positiv attityd och viljan att utvecklas Vi erbjuder dig: lön enligt kollektivavtal möjlighet att jobba på olika arbetsplatser anställningsform 50% eller extra vid behov arbetet är förlagt under kvällstid, vardagar och helger Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? 🌟 Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! 📅Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! 🎈Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. 🏋️‍♀️ Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! 🎓 Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. 💙 Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar ej emot ansökningar via telefon eller e-mail.

7 september 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Erfaren städare till hotell

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker dig som har tidigare städ erfarenhet från att ha jobbat på hotell i Sverige! Om jobbet: städning av hotell och hotellrum runt om i Skåne Vem är du? har minst 6 månaders tidigare erfarenhet av hotellstäd är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo har en positiv attityd och viljan att utvecklas Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? 🌟 Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! 📅Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! 🎈Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. 🏋️‍♀️ Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! 🎓 Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. 💙 Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar ej emot ansökningar via telefon eller e-mail.

7 september 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Säljare till spännande event
Jobbplats Sverige AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om Jobbplats Jobbplats arbetar med att förmedla kontakten mellan arbetsgivare och arbetssökande. Genom att registrera dig kan vi hjälpa dig att snabbare nå ut till företagen och börja din nästa anställning. Vi söker nu på uppdrag från en kund nya säljare till deras eventavdelning. Om företaget Företaget vi rekryterar åt har specialiserat sig på eventförsäljning och har i dag några av de mest attraktiva event uppdrag du kan tänka dig. Företaget är verksamma över hela Sverige och har funnits i över 15 år. Företaget samarbetar med stora välkända företag och har flera a olika produkter du klan sälja, de arbetar ständigt med att förnya sin portfölj för att du ska kunna förnya dig i din tjänst. Några av produkterna de säljer är bland annat, elavtal, telefoni, matkasse, välgörenhet, träning och hälsa. Du väljer själv vad du känner passar dig bäst. Om tjänsten Du kommer att arbeta på attraktiva event i gallerior, mässor, köpcentrum eller liknande platser. Arbetstiderna är 10-18 där du även kan välja att arbeta kvällspass till 20:00 för extra OB. Du kommer att arbeta i attraktiva montrar där du i lugn och ro kan prata med din kund. Företaget här även en egen Academy där du kan utvecklas och få mer säljutbildning för att växa som säljare. Jobbet som säljare För att lyckas som säljare behöver du vara utåtriktad och gilla att prata med människor. Då arbetet är prestationsbaserat är det också en fördel om du är tävlingsinriktad och gillar utmaningar. Du kommer att få en gedigen utbildning och en erfarenhet som du kommer att ha nytta av genom hela arbetslivet. Faktum är att de flesta som rekryterar ser det som en stor fördel om man har arbetat med försäljning någon gång i livet. Kvalifikationer Du behöver ingen tidigare erfarenhet för att lyckats med tjänsten. Du blir utbildad från start med allt du behöver kunna för att få en bra start. Du kommer att träffa dina kunder ansikte mot ansikte så du behöver behärska en god social kompetens och gilla att föra en dialåg. Att kunna flytande svenska är ett krav. Lön Lönen är baserad på en fast lön på 25 000 samt provision. Lönen uppgår till 40 000 när du når budget. Snittlönen för en ny säljare ligger på 28 000 - 34 000

7 september 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Teknisk projektledare till Malmö!
Meet a Group international AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Är du en driven teknisk projektledare som trivs i en roll där du även får jobba hands-on med tekniska lösningar? Just nu hjälper vi vår samarbetspartner att hitta en engagerad och tekniskt kunnig projektledare till deras team inom Mechanical Engineering på plats i Malmö. I denna roll kommer du att leda och delta i utvecklingsprojekt inom komposittillverkning. Här blir du en del av en platt organisation med snabba beslutsvägar. Du kommer att vara en viktig del av företagets utvecklingsresa, där de fokuserar på att leverera innovativa lösningar till bland annat flyg- och fordonsindustrin. Dina framtida arbetsuppgifter Leda och arbeta aktivt i tekniska projekt från start till mål. Koordinera projektmedlemmar och externa leverantörer. Hålla i veckomöten och följa upp projektens framdrift. Utveckla och designa mekaniska lösningar. Välja och specificera ingående komponenter och material. Ha regelbunden kund- & leverantörskontakt. Vi söker dig som har Civil- eller högskoleingenjörsexamen, inom t.ex. material- eller maskinteknik. 3 års arbetslivserfarenhet av projektledning. Erfarenhet av att arbeta med mekanisk design och koncept. God teknisk förståelse och förmåga att självständigt utföra tekniska uppgifter. Flytande engelska i både tal och skrift. Vi ser det som meriterande Erfarenhet av att leda mindre team (2-5 personer). Erfarenhet av att vara kontaktperson mot kund inom tekniska frågeställningar. Erfarenhet från flyg- eller fordonsindustrin. Om du tidigare suttit med som expert i säljsituationer. Goda språkkunskaper i svenska både i tal och skrift. Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är självgående, lösningsorienterad och drivs av att ta egna initiativ. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval. Om företaget Corebon AB är ett innovativt och växande företag med cirka 30 anställda som specialiserar sig på induktionsvärmeteknik för komposittillverkning. Vi är marknadsledande inom vår nisch och levererar högteknologiska lösningar till främst flyg- och fordonsindustrin. Hos oss möter du en platt organisation med snabba beslutsvägar och ett starkt fokus på teknisk utveckling och kundanpassade lösningar. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

6 september 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Product Owner @ Quiddly
Meet a Group international AB
Övriga civilingenjörsyrken

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Produktägare @ Quiddly - en del av Blingdalefamiljen👑 Quiddly befinner sig just nu i en expansiv fas och efterfrågan på våra produkter är stor! Kul tycker vi, och stärker därför upp teamet med en Produktägare som tillsammans med vår Produktchef kommer att ansvara för vår produktstrategi och säkerställa leveransen. Om du har tidigare erfarenhet från ett produktbolag inom mjukvarubranschen och känner dig redo att ta nästa steg i karriären för att axla rollen som Produktägare så är detta tjänsten för dig. Hos oss får du möjligheten att vara med på en expansionsresa och bli en del av ett ambitiöst men något stolligt Fintechbolag! 🎉 Din roll: I rollen som Produktägare kommer du att ansvara för att leverera Quiddlys produktstrategi, säkerställa att produkten tillgodoser våra kunders behov samt att den utvecklas på ett branschledande sätt. Du ansvarar för att identifiera och ta in funktionsförfrågningar, prioritera dessa och sedan placera in i roadmapen. Utifrån backloggen planerar du upp sprintar och releaser och du arbetar nära vårt tech-team för att säkerställa leveransen. Du ansvarar också för att tillförsäkra att det vi bygger följer företagets övergripande mål och vision. Vidare kommer du att vara behjälplig med utbildning och onboarding av nya kunder, stötta säljavdelningen i tekniska frågor samt fungera som teknisk support mot kund. I samarbete med vår marknadsavdelning ansvarar du för att kommunicera ut nya lanseringar och produktnyheter till våra kunder. Tjänsten rapporterar till vår Produktchef. Vi erbjuder dig:  💸 Årlig Bonus & möjlighet till tilldelning i Optionsprogram 🏡 Arbeta hemifrån upp till 50% av din arbetstid 💻 Möjlighet att själv välja din utrustning 🌴 6 veckors förskottsbetald semester 🧓 Tjänstepension enligt ITP-plan 🧑🏼‍🧒🏽 Föräldralön i samband med föräldraledighet 🩺 Försäkringar & årliga hälsokontroller 🏋🏻‍♀️ Friskvårdsbidrag om 4 000 kr/år 🚗 Pendlar du till jobbet så erbjuder vi parkeringsplats 🚲 För dig som hellre tar hojen, så erbjuder vi förmånscykel 🍩 Frukost & Fika – 10-knäckisen och 3-fikat väntar på dig 🥂 Häng med på regelbundna after works och happenings 🏓 Pingis til you drop in vår interna pingisliga 👊 Team spirit - bli en del av ett sammansvetsat team 🔥 Saas & Fintech - två av de hetaste branscherna på marknaden 📈 En utvecklingsplan för dig som individ 👑 Stora utvecklingsmöjligheter inom koncernen   Din bakgrund: Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom IT Tidigare erfarenhet av att arbeta i ett produktbolag inom mjukvarubranschen Intresse och förståelse för hur man skapar bra användarupplevelser Erfarenhet av att ta en idé från koncept till prototyp och se till att det implementeras i rätt tid Förmågan att sätta förväntningar, prioritera och kan ta projekt från strategi till genomförande Ett detaljorienterat och analytiskt mindset Stark skriftlig och verbal kommunikationsförmåga i både svenska och engelska och är bekväm med att kommunicera såväl internt som externt   Vem är du? Vi söker dig som är van vid att arbeta i en självständig roll och ta ägandeskap för ditt arbete. Du är van vid ett högt tempo där det är mycket som sker samtidigt och har förmågan att prioritera och parera fler parallella projekt. Som person är du social och utåtriktad, trivs i dialogen med våra kunder och arbetar för att ge dem den bästa kundupplevelsen. Samtidigt är du rak och tydlig i din kommunikation och kan hantera kommunikationen med våra utvecklare. Om Quiddly🎩 Quiddly, som är en del av Blingdale-koncernen, är ett mjukvaruföretag som licensierar och vidareutvecklar plattformar för kredit- och fakturahantering. För närvarande erbjuder vi moduler för fakturering, factoring, inkasso, betalningslösningar, samt vår egenutvecklade integrationsmotor Squidd. Vi äger, utvecklar och underhåller all källkod, samtidigt som man fokuserar på skalbar, säker och flexibel systemarkitektur. Quiddlys koncept är enkelt, men lösningarna är avancerade. Våra kunder kan välja och vraka bland våra förinställningar för att lägga grunden för en ny fintech-produkt. Allt i toppmodern teknik som kan integreras med alla typer av system.

6 september 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

6 september 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Spännande karriärmöjlighet hos Svenska Alarm: Head of Sales
Meet a Group international AB
Försäljnings- och marknadschefer

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en dynamisk ledare med en passion för försäljning och innovation? Svenska Alarm söker nu en driven och ambitiös Head of Sales för att leda våra försäljningskanaler under vår spännande expansionsresa. Hos oss får du möjligheten att vara en del av ett företag som ständigt utmanar branschen med nya och innovativa säkerhetslösningar för våra kunder. Om oss Svenska Alarm har sedan starten hjälpt tiotusentals kunder att uppgradera från traditionella dyra hyrlarm till smarta ägandelarm. Vi är kända för att skapa lösningar som gynnar både kundernas säkerhet och plånbok, och vi är nu på väg att expandera ännu mer. Din roll som Head of Sales kommer du att spela en nyckelroll i vår expansion. Du kommer att leda försäljningen för samtliga våra kanaler, inklusive innesälj, utesälj, account managers och franchisetagare. Ditt fokus kommer att ligga på att strukturera, coacha och stödja varje avdelning för att säkerställa att både teamet och dess medlemmar når sin fulla potential. Dina ansvarsområden Planering och strategi: Utforma och implementera försäljningsstrategier som driver tillväxt och framgång. Ledarskap: Inspirera och leda våra försäljningsteam mot gemensamma mål. Budgetering och rapportering: Ansvara för försäljningsbudgetar och rapportera resultat till ledningen. Utbildning: Utveckla och genomföra utbildningsprogram för att stärka teamets kompetens. Vi söker dig  Vi letar efter en person med en stark bakgrund inom försäljning, gärna inom telemarketing eller dörrförsäljning. Du ska ha dokumenterade framgångar och vara van vid att arbeta i en resultatorienterad kultur. Dina personliga egenskaper är minst lika viktiga som din erfarenhet – vi söker någon som är: Drivande och ambitiös: Du har en naturlig förmåga att motivera och leda andra. Strukturerad och målmedveten: Du kan planera och genomföra strategier effektivt. Teamspelare: Du trivs i en miljö där samarbete och gemensamma mål är centrala. Varför Svenska Alarm? Hos oss blir du en del av en kultur som präglas av kvalitet, tillväxt och motivation. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där dina idéer och ditt ledarskap värderas högt. Du kommer att ha möjligheten att inte bara leda utan också forma företagets framtid. Ansökan Är du redo för en utmaning där du verkligen kan göra skillnad? Skicka in din ansökan idag och ta steget in i en roll där din talang och ditt engagemang tas till nästa nivå.

6 september 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Trädgårdsanläggare / stensättare
LN utemiljö AB
Trädgårdsanläggare m.fl.

LN Utemiljö AB är ett företag på framfart i sydvästra Skåne. Vi söker dig med erfarenhet inom trädgårdsanläggning som läggning av marksten, gräsmattor, staket och trädäck. Du ska ha kunskap om hur man gör underarbeten för läggning av marksten och gräsmattor samt en grundläggande kunskap om snickeri. Har du haft ledande roller i tidigare jobb är detta ett plus. Vårt måtto är att antingen gör vi det bra eller inte alls. Du bör vara i bra fysisk kondition och vara socialt lagd då vi har mycket kundkontakt. Körkort för personbil är ett krav. BE ett plus. Vi skapar utemiljöer till byggföretag, fastighetsbolag, Brfer och privatpersoner. Vi vill att du utvecklas och har kul på jobbet :)

6 september 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024