Är det dags för första jobbet inom försäljningeller du kanske är en erfaren räv?I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabenihjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad som krävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeniär man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak! Denna chans vill du inte missa.
Drömmer du om att jobba med service och försäljning? 7-Eleven är världens största conveniencekedja som i snart 100 år funnits för att lösa vardagliga behov under dygnets alla timmar. Den första 7-Elevenbutiken i Sverige öppnade 1984 och idag finns närmare 90 stycken butiker över landet. För oss är service god, snabb och enkel. Vi brinner för att alltid erbjuda den bästa servicen till människor på väg. Våra kunder står alltid i centrum men det är lika viktigt att vi som jobbar här trivs. Vi jobbar hårt men har också mycket kul på vägen! Rollen som säljare Din viktigaste uppgift som säljare är att ge service i toppklass till våra kunder. Här ingår allt från kassaarbete och bakning till att plocka varor och hålla rent och snyggt i butiken. Att vara butikssäljare passar dig som är social, självständig och orädd. I våra butiker är det ofta ett högt tempo, du jobbar självständigt och olika tider på dygnet. Du behöver vara en riktig mångsysslare för att kombinera allt som ska göras i butiken samtidigt som du möter alla kunder med ett leende. Dina erfarenheter Du har fyllt 18 år, har gått i gymnasiet samt behärskar svenska. Du gillar att ha det rent och fräscht omkring dig, du är stresstålig och villig att jobba varierande tider. Vi ser även att du kan lämna referenser från 2 personer. Om tjänsten Tjänsten är en extraanställning vid behov. Dina arbetstider kommer att variera allt från 04:45-01:00. Vi erbjuder lön enligt detaljhandelsavtalet. Förutom lön reglerar kollektivavtalet även OB-regler och arbetstider. Läs mer om oss på 7-Eleven.se Varmt välkommen – tillsammans bygger vi drömmar! Om 7-Eleven 7-Eleven är den lokala och schyssta lilla butiken med ett brett och matigt erbjudande, produkter som löser vardaglig problem samt ett personligt bemötande. Våra butiker ägs av Reitan Convenience i Sverige och drivs av egenföretagare enligt vårt franchisingskoncept. Reitan Convenience i Sverige Reitan Convencience Sverige äger 7-Eleven, Pressbyrån och PBX. Bolaget är en del av Reitan Convenience som driver 2 000 conveniencebutiker i sju olika länder i Norden och Baltikum. Har du synpunkter att dela eller vill komma i kontakt med oss. Vänligen ta kontakt med oss via Reitan Convenience Sveriges hemsida https://www.reitanconvenience.se/kontakt
Vi söker personal till vår popup butik som ska nyöppnas i Oktober på Södra förstadsgatan 31 vid Triangeln för höst och Julförsäljning av heminredning och hemtextil Butiken kommer att vara öppen vardagar 10-18 och Lördagar 10-16. Många av produkterna som vi säljer finns på hemtextil.se Vi har Handels avtal.
Flyttkarl med B-Körkort sökes till vår kund i Malmö! Är du en stark och pålitlig person som harmanuellt B-körkort? Vill du vara en del av ett engagerat team som hjälper människor att flytta till sina nya hem? Då har vi jobbet för dig! Om tjänstenVår kund är en välrenommerad flyttfirma i Malmö som söker en ansvarsfull och energisk flyttkarl. Du kommer att arbeta med att flytta möbler och andra föremål åt både privatpersoner och företag. Arbetsuppgifter: Packning och emballering av möbler och andra föremål Lastning och lossning av flyttbilar Säker transport av flyttgods Montering och demontering av möbler Kundkontakt och hantering av flyttuppdrag Vi söker dig som: Har ett giltigt manuellt B-körkort Är fysiskt stark och har god kondition Har ett trevligt och professionellt bemötande Är noggrann och ansvarsfull Kan arbeta flexibla timmar, inklusive helger och kvällar Har tidigare erfarenhet av flyttbranschen (meriterande men ej krav) Vi erbjuder: Konkurrenskraftig lön En trygg och stabil arbetsplats med trevliga kollegor Möjligheter till personlig utveckling och karriär inom företaget Intern utbildning och introduktion för att säkerställa att du känner dig trygg i din roll Ansökan: Är du den vi söker? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] med Flyttkarl i Malmö i ämnesraden. Vi går igenom ansökningar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Kontakt:För frågor om tjänsten, vänligen kontakta oss på 070 939 31 06 eller [email protected]ök även vår hemsida Agilarbetskraft.se Välkommen att bli en del av vårt team och hjälpa våra kunder att få en smidig och stressfri flytt!
Vi på Bellevue Vårdcentral söker nu en kompetent och engagerad distriktssköterska som vill bli en del av vårt team! En av våra nuvarande sjuksköterskor går snart på föräldraledighet i 1,5 år, och vi söker en ersättare med hög kompetens för att fortsätta leverera bästa möjliga vård till våra patienter. Bellevue Vårdcentral är ett privat alternativ till den offentliga vården. Vår målsättning är att finnas till hands och att erbjuda hälso- och sjukvård med hög kvalité och tillgänglighet och att fortsätta utveckla verksamheten utifrån de behov och den service som våra patienter efterfrågar. Dina arbetsuppgifter Som distriktssköterska hos oss kommer du att utföra sedvanliga arbetsuppgifter inom primärvården, inklusive: Patientmottagning: Bedöma och behandla patienter vid både bokade och drop-in besök. Telefonrådgivning och digital vård: Ge kvalificerad rådgivning via telefon och digitala plattformar. Vaccinationer: Utföra vaccinationer och ge rådgivning kring dessa. Administrativa uppgifter: Utveckla och implementera rutiner, förbättra arbetsflöden och optimera arbetssätt. Hembesök: Genomföra enstaka hembesök tillsammans med läkare vid behov. Personliga egenskaper Nu har du en unik möjlighet att vara med och påverka samt bygga upp vår växande mottagning tillsammans med ett härligt team! Eftersom vi är en liten och relativt ny mottagning, lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi värdesätter god kommunikationsförmåga, flexibilitet samt självständighet och initiativförmåga. Ansökan Välkommen med din ansökan via mejl. Vi ser fram emot att lära känna dig och hur du kan bidra till vårt team. Observera att rekrytering sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi uppmuntrar därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om du har ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår enhetschef Enisa. Kontaktuppgifter finner ni nedan.
På EY får du chansen att bygga en karriär som är lika unik som du. Vi stödjer din resa mot att bli ditt bästa professionella jag. Vi erbjuder globala möjligheter, ny teknik och en inkluderande kultur. Bli en del av EY och bygg en unik upplevelse för dig själv och en bättre affärsvärld för alla. Om tjänsten: Vi växer och söker drivna kollegor till teamet som nu startar upp i Malmö. Som konsult på EY Insourcing Services har du uppdrag där du arbetar som redovisningsekonom, controller eller ekonomiansvarig hos något av våra kundföretag. Du tillhör ett snabbväxande team med kompetenta och hjälpsamma kollegor, och är med och driver interna projekt efter intresse. EY har en Hybrid working model, som i samarbete med kunden och teamet möjliggör flexibelt arbete på kundens kontor, såväl som på hemmakontoret och EY’s kontor i regionen. Kvalifikationer för tjänsten Examen från högskola/universitet med inriktning ekonomi Minst 2 års erfarenhet av arbete som redovisningsekonom eller controller, goda kunskaper och praktisk erfarenhet från redovisning är ett krav Hög språklig nivå i tal och skrift, i såväl svenska som engelska Vad EY erbjuder dig Inom EY, en global organisation, finns stora utvecklingsmöjligheter och du kommer att få utmanande och utvecklande uppdrag inom olika branscher och varierande storlek av företag. Din djärva ambition är bara början. Använd vårt globala nätverk, vår teknik, våra team och vår kultur för att förverkliga din potential. Lär dig av de bästa, omge dig med nyfikna människor. Det här är EY. Utöver fokus på work-life balance erbjuder EY också flertalet härliga sociala aktiviteter. Utbildningar samt möjlighet till att bli auktoriserad redovisningskonsult är ett urval av det vi erbjuder våra medarbetare. Vi vill gärna vara en del av din resa där vi erbjuder möjlighet till personlig utveckling med en individuell utvecklingsplan och löpande coaching från mer seniora medarbetare. Kontinuerligt lärande: Du utvecklar tankesätt och färdigheter som hjälper dig att navigera in i framtiden. Framgång så som du definierar den: Vi ger dig verktygen och flexibiliteten, så att du kan göra skillnad på ditt sätt. Transformativt ledarskap: Vi ger dig insikter, coachning och självförtroende för att bli den ledare som världen behöver. Inkluderande kultur: Du kommer att accepteras för den du är och få möjlighet att använda din röst för att hjälpa andra att hitta sin. Läs gärna mer om EY och vad våra kollegor säger om sin vardag på EY Careers, Karriärbloggen och i sociala medier. Ansök nu Välkommen med din ansökan senast den 30 september. Urval och intervjuer sker löpande. Din ansökan ska innehålla personligt brev och CV på svenska. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Bohman på [email protected]. The exceptional EY experience. It’s yours to build. At EY we celebrate differences and support it. Our employees bring their authentic selves to work every day. We promote diversity of thought, culture and background, and are committed to creating an inclusive EY environment for all employees. EY is an equal opportunity employer for employees and applicants. EY encourages applications from all backgrounds related to gender, age, ethnicity, culture, race, religion and belief, nationality, disability, sexual orientation and gender identity. If you need assistance or an accommodation due to a disability in your recruitment process, you may contact us through the Talent Attraction and Acquisition specialist in this advert. EY | Building a better working world EY exists to build a better working world, helping to create long-term value for clients, people and society and build trust in the capital markets. Enabled by data and technology, diverse EY teams in over 150 countries provide trust through assurance and help clients grow, transform and operate. Working across assurance, consulting, law, strategy, tax and transactions, EY teams ask better questions to find new answers for the complex issues facing our world today.
Enercon's Project Management (PM) The department is responsible for the construction of wind farms. This responsibility extends from transporting components to the construction site to setting up the wind turbines and handing over the project to the client. Within this organization, the PM-Commercial department is the first point of contact for all commercial matters and takes over the management of commercial projects. The CNE (Central and Northern Europe) region is Enercon's largest region and represents the German domestic market as well as numerous growth markets in Northern and Eastern Europe. To face current and future challenges, we are looking for reinforcements to the team. Your tasks Management/execution of commercial projects Identification and protection of all commercial interests towards clients and subcontractors First point of contact for all commercial matters within the project Project calculation Cost controlling Commercial reporting Completion of a commercial project with project review Commercial invoice and performance audit Your qualifications Completed studies (Bachelor's/Master's/Dipl. Eng.) with a business or technical profile. Proactive problem-solving skills Technical understanding Practical experience in the areas of project costing, claims management, cost control, reporting and contract management Desirable: Very good knowledge of German and spoken English MS Office and SAP support Ability to work in a team Strong communication skills and intercultural understanding Assertiveness Category B driving license required Your benefits Permanent employment contract Possibility of mobile work up to 95% Flexible working hours and a flexible working time model with overtime pay. Right to 30 days of holiday per year Possibility of leasing a company bike Possibility of internal and external training within the ENERCON Academy Medical Care Sports Card
Trivs du som bäst i en miljö med stark gemenskap och stöttning, där du får möjlighet att utvecklas och ta ansvar? Det gör vi också! Nu letar vi efter vår nya kollega som trivs i en organisation med högt tempo och som vill arbeta i ett bolag som befinner sig i en starkt tillväxt- och förändringsfas. Om tjänsten Vår uppskattade kollega som ansvarar för reklamationshanteringen kommer att vara föräldraledig från årsskiftet och vi söker nu hennes ersättare. Eftersom Bioglan växer för fullt utökar vi med en tjänst vid denna rekrytering. I rollen som QA Associate/Specialist kommer du att arbeta med mottagning, utredning och rapportering av produktreklamationer. I detta arbete ingår att hålla kontakt med den som reklamerar (kontraktskund, apotek, distributör) och i samarbete med kollegor utreda om Bioglan orsakat felet som reklamationen gäller, samt sammanställa en utredningsrapport som delges kunden. Utöver reklamationshantering kommer dina arbetsuppgifter bland annat bestå av: Samordning/Framtagning av årliga produktkvalitetsrapporter (PQR), Avvikelsehantering, Dokumentationsgranskning och arkivering, och Samarbete med både QA-kollegor och kollegor inom Produktions-, Logistik-, och QC-avdelningarna. Din profil Det viktigaste för att lyckas i rollen är att du är ansvarstagande, serviceinriktad och arbetar strukturerat. Du behöver vara noggrann och gärna ha öga för detaljer. Du är öppen, kommunikativ och intresserad av att samarbeta med andra. Utöver detta ser vi att du: Har högskoleutbildning inom naturvetenskap/teknik/farmaci alternativt mångårig erfarenhet från tillverkning, kvalitetskontroll eller kvalitetssäkring inom läkemedelsbranschen, och Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder På Bioglan erbjuder vi en arbetsplats där gemenskap och stöttning står i centrum. Vi strävar efter att bygga starka relationer så att du känner dig som en del av vårt team. Här finns alltid möjligheter att skapa minnen tillsammans oavsett om det är under arbetsdagen, under en avkopplande fikapaus eller vid roliga aktiviteter utanför arbetstid. Vi värdesätter din utveckling och erbjuder dig inte bara ett jobb, utan också en plattform för att växa och utvecklas i din karriär. Vår öppna och positiva arbetsmiljö präglas av god kommunikation, respekt och stödjande kollegor, vilket gör Bioglan till en arbetsplats där du kan trivas. Hos oss är din arbetsglädje och ditt välbefinnande lika viktigt som ditt professionella engagemang, och vi är stolta över att kunna erbjuda en varm atmosfär där du kan vara dig själv. Centralt läge i Malmö hamn med gratis parkering, Förmånspaket inklusive friskvårdsbidrag, gratis frukost och frukt dagligen och möjlighet till förmånscykel, Flexibel arbetstid, Ledighet röda dagar, kortare arbetsdag dag före röd dag samt ledighet dagarna mellan jul och nyår, Kontinuerlig kompetensutveckling Praktiskt Tillsvidareanställning på heltid Tillträde enligt överenskommelse Placerad i Malmö - ej hybrid Anställningen omfattas av kollektivavtal Ansökan Vi hanterar ansökningar löpande då vi avser tillsätta tjänsten snarast möjligt, vänta därför inte med att söka. Du ansöker med CV och personligt brev genom att klicka på ”Sök tjänst”. Observera att vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post. Skicka din ansökan senast den 2024-10-15. För mer information om företaget och tjänsten – kontakta Barbro Åström, QA-chef, 072-071 55 75, [email protected] Om oss Bioglan AB utvecklar, tillverkar och marknadsför läkemedel, medicintekniska produkter, kosttillskott och kosmetika som varje dag hjälper människor över hela världen. I Malmö tillverkas produkter för topikal användning i form av krämer, salvor och geler. Bioglan AB ingår i den spanska läkemedelskoncernen Reig Jofré Group. Kvalitetssystemet följer GMP (Good Manufacturing Practice) och ISO 13485. På Bioglan värderar vi modiga och nyfikna medarbetare som strävar efter att med hög kvalité både utveckla sig själv och vår organisation. Vi värdesätter en positiv och nyfiken inställning och ett professionellt och kompetensbaserat arbetssätt. Bioglan AB har strax över 100 medarbetare som definieras av en stor mångfald, med hänsyn till ålder, nationalitet och utbildning, vid anläggningen i Malmö. Organisationen är ansluten till IKEM-förbunden. Läs mer om oss på www.bioglan.se Ansökan sker via https://careers.bioglan.se/ Bioglan AB undanber oombedd hjälp från rekryteringsfirmor för denna tjänst, inga telefonsamtal eller e-post accepteras.
Flyttkarl med B-Körkort sökes till vår kund i Malmö! Är du en stark och pålitlig person som harmanuellt B-körkort? Vill du vara en del av ett engagerat team som hjälper människor att flytta till sina nya hem? Då har vi jobbet för dig! Om tjänstenVår kund är en välrenommerad flyttfirma i Malmö som söker en ansvarsfull och energisk flyttkarl. Du kommer att arbeta med att flytta möbler och andra föremål åt både privatpersoner och företag. Arbetsuppgifter: Packning och emballering av möbler och andra föremål Lastning och lossning av flyttbilar Säker transport av flyttgods Montering och demontering av möbler Kundkontakt och hantering av flyttuppdrag Vi söker dig som: Har ett giltigt manuellt B-körkort Är fysiskt stark och har god kondition Har ett trevligt och professionellt bemötande Är noggrann och ansvarsfull Kan arbeta flexibla timmar, inklusive helger och kvällar Har tidigare erfarenhet av flyttbranschen (meriterande men ej krav) Vi erbjuder: Konkurrenskraftig lön En trygg och stabil arbetsplats med trevliga kollegor Möjligheter till personlig utveckling och karriär inom företaget Intern utbildning och introduktion för att säkerställa att du känner dig trygg i din roll Ansökan: Är du den vi söker? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] med Flyttkarl i Malmö i ämnesraden. Vi går igenom ansökningar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Kontakt:För frågor om tjänsten, vänligen kontakta oss på 070 939 31 06 eller [email protected]ök även vår hemsida Agilarbetskraft.se Välkommen att bli en del av vårt team och hjälpa våra kunder att få en smidig och stressfri flytt!
Hjärtligt välkommen att arbeta som lärare i naturkunskap och biologi tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!