Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen. Vi är officiell partner till operatören 3. Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö. Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig. Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år. Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orter under åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna. E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift. Vi erbjuder följande: Heltidstjänst Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad som krävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Du känner säkert till ”Kjell-andan”? Och visst vill du vara en del av den? Nu har du chansen att få jobba i ett expansivt, börsnoterat bolag, marknadsledande i sin bransch, där ledorden lyder ”service i världsklass”. Välkommen till en föränderlig miljö med fin kultur och härliga kollegor som vill väl. Här erbjuds du en inkluderande, öppen och prestigelös miljö i kombination med en spännande roll. Vi söker nu efter en Senior Accountant med Teamleadansvar till det moderna huvudkontoret i centrala Malmö. I rollen kommer du säkerställa korrekt redovisning i de legala bolagen, i enlighet med lagar, regler och gällande redovisningsprinciper. Du kommer jobba i tätt samarbete med dina fem kollegor på redovisningsavdelningen där du kommer ha teamleadansvar för tre medarbetare. Du rapporterar till Madeleine Sturk, Head of Group Accounting, en omtyckt och energisk ledare. Du och din chef kommer ha ett nära samarbete och utveckla redovisningsavdelningen tillsammans. Utöver dina ordinarie arbetsuppgifter som Senior Accountant finns det alltid spännande projekt vid sidan om. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och utveckla dina medarbetare Nära samarbete med Head of Group Accounting gällande utveckling av redovisningsavdelningen Stötta Head of Group Accounting i övergripande projekt Löpande redovisningsarbete, bokslut, och rapportering Myndighetsrapportering (inkomst- och skattedeklaration, moms, arbetsgivaravgifter) Vara delaktig/självständig i upprättande av dotterbolagens årsredovisningar samt delaktighet i koncernens årsredovisning Kontakt gentemot revisorer och myndigheter Med kontaktytor över i stort sett hela organisationen förväntas Senior Accountant både vara tvärfunktionell och serviceinriktad mot övriga delar av organisationen för att nå uppsatta mål. Har vi fångat ditt intresse? Vi söker efter dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och flera års erfarenhet som bokslutssjälvständig redovisningsekonom. Det är meriterande om du jobbat i en koncern med flera bolag. För att trivas i rollen ser vi att du har erfarenhet från medelstort eller stort bolag. Svenska och engelska behärskar du i tal och skrift. Som person är du strukturerad, noggrann och förändringsbenägen. Du tar dig fram i organisationen på ett smidigt sätt. Problem är till för att lösas och du gör det med glädje. Hur gör jag nu? Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar Kjell & Company med Mpya Finance. Har du frågor gällande rekryteringsprocessen eller kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Johanna Andersson på tel. 070-6555730 [email protected] eller Kristina Bennet på tel. 070-3755075 [email protected] Ansökan sker via www.mpyafinance.se
Har du ett lokförarbevis och vill köra tåg på hemmaplan? SJ erbjuder dig en trygg anställning med fysiskt aktivt arbete och en omfattande introduktion från dag ett. Är detta yrket för dig? Din kommande roll Innan SJs resenärer stiger ombord på tåget, öppnar det sig ett spännande arbete för dig som fordonsoperatör i depån. Du ansvarar för att tågen kan rulla trafiksäkert och punktligt för våra resenärer. Dina arbetsuppgifter är avgörande för att verksamheten ska fungera. Din anställning inleds med en kartläggning av kunskap och erfarenhet i rollen som fordonsoperatör, för att du sedan ska genomgå en skräddarsydd förkortad utbildning för att kunna framföra fordon på SJ AB depå Malmö Dina arbetsuppgifter: Köra tåg till och från verkstad och tvätt. Klargöring för att kontrollera säkerheten innan avgång Köra tåg genom automattvätt för att hålla dem rena. Köra och rangera om vagnar från inkommande till avgående tåg. Förväntningar på den vi söker Som person är du ansvarstagande, säkerhetsmedveten och har god kommunikativ förmåga. Att självständigt ta initiativ och fatta beslut är något som kommer naturligt för dig. Du trivs i varierande arbete och har förmågan att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. I grupp är du prestigelös lagspelare med en stark samarbetsförmåga och vågar att be om hjälp när det behövs. Nyfikenhet och intresse för maskiner, fordon och särskilt tåg är meriterande. Godkänt lokförarbevis (F34) Flytande svenska i tal och skrift. Ansökan och information Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 13 april . Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta våra kontaktpersoner Emma Ågren, [email protected] och Robin Larsson [email protected]. Start: 1 september Omfattning: Tillsvidare med inledande provanställning. Genomgå hälsoundersökning med godkänt resultat. Som en del av rekryteringsprocessen utför vi bakgrundskontroller för kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen. Vi ser framemot din ansökan!
Är du en noggrann och kvalitetsmedveten testare med erfarenhet av mobilapplikationer? Vi söker nu en konsult för ett uppdrag hos ett företag i Malmö där du får en central roll i att säkerställa funktionalitet, tillgänglighet och användarupplevelse i deras app. Om rollen I denna roll kommer du att arbeta med manuell, explorativ testning med stort fokus på tillgänglighetstester. Du blir en viktig del av testteamet som bidrar till utvecklingen och förbättringen av en app med en växande användarbas. Har du erfarenhet av tillgänglighetstestning är det ett stort plus! Vi söker dig som har: - Minst 3 års erfarenhet av testning, gärna inom mobilapplikationer - Erfarenhet av manuell, explorativ testning - Kunskap om DevOps-processer och Azure DevOps - Förståelse för QA-processer och frontendutveckling - Erfarenhet av att arbeta i agila team Meriterande: - Erfarenhet av Postman och GitLab - Tidigare arbete med Jira - Kunskaper i svenska (engelska är ett krav) Soft Skills Vi letar efter en lagspelare med en stark kommunikationsförmåga och ett proaktivt arbetssätt. Du trivs i en dynamisk miljö och är öppen för att både ge och ta emot feedback för att utvecklas tillsammans med teamet. Plats: Malmö, på plats på kontor Start: 2025-03-19 Slut: 2025-09-19, med goda möjligheter till förlägning Låter det intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt!
SUSHI KOCK SÖKES! 💥🥢🍜 Är du en fullfjädrad sushi kock som letar efter en ny utmaning? Kontakta oss på [email protected] så diskuterar vi vidare hur din framtid hos oss skulle se ut!
THAIKOCK SÖKES! 💥🥢🍜 Är du en fullfjädrad thai kock som letar efter en ny utmaning? Kontakta oss på [email protected] så diskuterar vi vidare hur din framtid hos oss skulle se ut! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Brinner du för varje elevs lärande och högkvalitativ utbildning? Är du positiv, lösningsfokuserad, prestigelös och ser möjligheter i samarbetet med andra? Då kan detta vara den perfekta tjänsten för dig! Till Bladins Gymnasium söker vi nu en legitimerad lärare i matematik i kombination med annat ämne för en tidsbegränsad anställning läsåret 25/26, eventuellt med möjlighet till förlängning. Tjänstens sysselsättningsgrad motsvarar 70-80%. På Bladins ska varje elev få möjlighet att nå toppen av sin potential. För att nå dit behöver vi de absolut skickligaste lärarna. Därför ska alla våra lärare: Ha lärarlegitimation och vara behörig att undervisa i respektive ämne. Ta ansvar för, och ha insikt om, elevernas resultat, vilket innebär att vara lyhörd för varje elevs förutsättningar och behov genom att arbeta för att skapa tillgängliga och inkluderande lärmiljöer. Fånga och stimulera elevernas nyfikenhet, intresse och lärande och få varje elev att nå så långt som möjligt i sitt lärande. Vara en lagspelare som är aktiv i det kollegiala lärandet för att gemensamt utveckla vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Bladins Gymnasium söker nu en lärare för undervisning i matematik i kombination med annat ämne för undervisning på våra samhällsvetenskapliga och naturvetenskapliga program. I tjänsten ingår mentorskap tillsammans med annan lärare på skolan. Tjänstens sysselsättningsgrad motsvarar 70-80 % beroende på ämneskombination. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad lärare i matematik samt annat ämne. Det är meriterande om du har undervisat i matematik på såväl gymnasiet som högstadiet. Du förväntas ha ett genuint intresse av att utveckla dig i din profession. Du är en lagspelare som har en god förmåga att kommunicera och skapa goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Du ska vara väl förtrogen med våra styrdokument. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om oss “Bladins strävar efter att var och en av våra elever ska utvecklas till nyfikna, kunniga och omtänksamma unga människor som är väl förberedda att förverkliga sina drömmar i en global värld av mångfald.” Stiftelsen Bladins Skola är en fristående, icke-vinstdrivande skola med långa anor, bestående av förskola, grundskola, internationell skola och gymnasium med totalt ca 1600 elever. Bladins Gymnasium bedriver undervisning på de samhällsvetenskapliga och naturvetenskapliga programmen. På naturvetenskapliga programmet erbjuder vi inriktningen naturvetenskap och på samhällsvetenskapliga programmet erbjuder vi inriktningarna samhällsvetenskap och beteendevetenskap. På skolan går ca 270 elever i vackra skolmiljöer i Rönneholmsparken. Vi arbetar med löpande rekrytering så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Varaktighet: Tidsbegränsad anställning läsåret 25/26 med start augusti 2025. För mer information om tjänsten, kontakta rektor: Lina Sandgren [email protected] Lokalombud Sveriges Lärare: Erik Kvist [email protected]
Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri grundades med en vision om att revolutionera psykiatrin och behandling av psykiska ohälsa. Vi strävar efter att erbjuda en modern och patientcentrerad vårdupplevelse. För närvarande fokuserar vi främst på utredningar av ADHD och Autism, samt medicinsk behandling efter diagnos. Vår ambition är dock att bredda vårt utbud och hjälpa så många patienter som möjligt genom innovativa och evidensbaserade metoder inom psykiatri och mental hälsa. Dagens psykiatri präglas av traditionella metoder och ett ofta långsamt arbetssätt, där tekniska framsteg och patientens behov sällan står i fokus. Många patienter har svårt att navigera i ett komplext offentligt system eller vänder sig till stora vårdgivare där de riskerar att bli en anonym siffra i mängden. Vi har valt att göra saker annorlunda genom att sätta patienten i centrum och erbjuda psykiatrisk vård med en femstjärnig service. Vår strategi bygger på patientupplevelse, kvalitet och effektivitet, där vi använder modern teknik och innovativa arbetsmetoder för att ständigt förbättra och utveckla vår verksamhet. Vårt engagerade team är kärnan i vår verksamhet och består främst av psykologer, läkare och sjuksköterskor. Nova Psykiatri grundades i januari 2024 och har idag cirka 20 medarbetare – och vi växer snabbt. Nu söker vi fler drivna personer som vill vara med och forma framtidens psykiatri tillsammans med oss. Vi lägger mycket fokus på att anställa Sveriges duktigaste medarbetare, samt att alla här ska trivas bättre hos oss än någon annanstans. Om rollen Vi söker nu PTP-psykologer till vårt kontor i Malmö som vill vara med oss på en spännande tillväxtresa tillsammans med andra psykologer. Vi hoppas kunna erbjuda dig Sveriges bästa och roligaste PTP-tjänst. Primära arbetsuppgifterna: Individinriktat arbete (minst 50%) Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Uppföljande behandling och rådgivning åt samma patientgrupp. Övrigt psykologarbete (minst 25%) Bidra med metod och verksamhetsutveckling, där det finns många sätt att bidra till en bättre process och verksamhet. Gör interna och externa insatser genom att hålla utbildningar. Göra gruppinsatser Ta fram nya behandlingsprogram och koncept Visst resande ingår i tjänsten. Delar av patientarbetet kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Vem vi söker PTP-psykolog som har möjlighet att utgå från vårt kontor i Malmö. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är social och driven, gillar att utvecklas och är öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Regelbunden handledning av duktiga och erfarna psykologer. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med delar av det administrativa arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Placeringsort: Malmö Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter och ladda upp ditt cv. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra. Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–3 st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter. Vi kallar till intervjuer löpande, ansök senast 31 mars.
Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en ersättare – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja oss? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål vad gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder en rad uppdrag inom primärvården anpassade efter dina behov och preferenser. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar för patienterna. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar– Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos oss får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att hjälpa patienter – samtidigt som du har balans i livet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer