Vill du leda projekt som formar framtidens e-handel? Vi på Bygghemma söker en Software Project Manager som vill ta ansvar för spännande projekt och bidra till utvecklingen av Nordens bästa e-handelsplattform! Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö och visningsbutiker i Kungens Kurva, Sollentuna, Jönköping, Mölndal och Malmö Svågertorp. Vad du kommer att göra: Leda och koordinera flera projekt parallellt, där du omsätter verksamhetens idéer till konkreta IT-lösningar. Fungera som länken mellan engagerade beställare och vårt utvecklingsteam. Planera och genomföra tester inför produktionssättning, i nära samarbete med våra interna QA-resurser. Driva förbättringar av interna processer och flöden, med fokus på effektivitet och kvalitet. Som en av Nordens största e-handlare arbetar vi med moderna tekniker, en egenutvecklad plattform och ständig innovation för att ge våra kunder en förstklassig köpupplevelse. Vi arbetar agilt och med CI/CD, vilket innebär att vi kontinuerligt släpper nya versioner för att snabbt leverera värde till våra användare. Om dig: Du har erfarenhet som Software/ IT Project Manager, gärna inom e-handel eller liknande miljöer. Du är en skicklig kommunikatör som enkelt bygger broar mellan verksamhetens idéer och utvecklarnas tekniska arbete. Med goda IT-kunskaper kan du skapa tydliga flöden, user stories och högnivåkrav som utvecklingsteamet enkelt kan omsätta till tekniska lösningar. Du trivs i en miljö där samarbete med utvecklare, produktägare och andra nyckelpersoner står i centrum. Erfarenhet av Jira eller liknande plattformar samt agil utveckling är meriterande. Vad vi erbjuder: Möjlighet att jobba i en av Nordens ledande e-handelsaktörer, där innovation och teknisk spetskompetens är kärnan i allt vi gör. En roll där dina idéer och insatser gör skillnad – du påverkar både våra lösningar och vår affär direkt. En härlig gemenskap med engagerade kollegor och en kultur som värdesätter ansvar, enkelhet, utmaning och samarbete. Sociala aktiviteter, teambuilding och afterwork för att skapa trivsel och stärka teamkänslan. Placering: Vårt kontor ligger centralt i Malmö, bara några minuters promenad från centralstationen. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot att höra från dig, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Om oss: Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.
Senior Paid Media Strategist Location: Malmö / Helsingborg – Hybrid Remote About Comprend: Comprend is a partner for tech-enabled marketing and communication driving transformative impact as part of a leading consultancy group Aura. We are 250+ specialists collaborating across Sweden, Finland, Poland and the UK. Comprend boasts extensive expertise and a strong track record in B2B, B2C and corporate communication, bridging the gap between marketing and communication. At Comprend we value a growth mindset to achieve and exceed our clients’ goals regardless of the channel, solution or service. Your voice will be one of many diverse perspectives shaping our ways of working. The role: We are looking for an accomplished paid media consultant with extensive experience delivering best-in-class advertising solutions across all digital media channels. The ideal candidate will have at least five years of experience, ideally more, within an agency setting. You will manage and develop a portfolio of large strategic B2B and B2C accounts, driving client relationships, cross-channel digital strategy, and overall project success. As a senior team member, you’ll work collaboratively with talented content creators, measurement specialists, developers, AI enthusiasts, and a large group of performance marketers covering all areas of digital media and SEO. In this role, you’ll play a key part in leading client strategies, optimizing campaigns, and ensuring that your expertise contributes to delivering measurable results. What we expect from you: Extensive paid media experience with a proven track record in managing and executing cross-channel digital media strategies. Experience managing large B2B and B2C accounts with measurable success. Strong knowledge of the Paid Media landscape and platforms, including Google Ads, Social Media Advertising, Google Analytics (programmatic expertise is a plus). Demonstrated expertise in client management, digital strategy and project management. A proven ability to craft innovative digital strategies, deliver successful and profitable projects and grow clients. Exceptional understanding of tracking, analytics, and client reporting. Who We’re Looking For: A team player with extensive experience who thrives in fast-paced environments, embraces responsibility, and is eager to support and challenge those around them. You are proudly yourself, and that's your greatest strength. In addition to technical expertise, you bring a growth mindset and a data-driven approach to solving problems and achieving results. Additional qualities we’re looking for: A proven ability to work collaboratively across teams, combining data-driven insights with innovative ideas. Experience in lead generation strategies, ABM and paid commerce. Effective communication skills with the ability to educate and influence clients. Proficiency in Swedish and English; additional European languages are a bonus. Why Comprend? Become an integral part of a leading digital agency, where collaboration with globally renowned brands is a daily experience. You'll have the opportunity to influence the full customer journey, working alongside experts in a variety of digital disciplines. We offer a competitive salary and excellent perks, all within a supportive work environment that values your wellbeing. Plus, our flexible hybrid work arrangement is complemented by stunning offices in either central Malmö or Helsingborg. Application: We look forward to receiving your resume and appreciate your interest in Comprend. Please contact [email protected] or [email protected] for more information. We hope to hear from you soon!
Nu söker vi nya kollegor till ett nystartat team som samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken inom energilösningar! Vi letar efter dig som vill vara en del av en stor säljorganisation och bidra till att stärka och utveckla vårt team tillsammans med dina kollegor. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i varuhus. Du blir en del av vårt nyasäljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner. VI SÖKER DIG SOM: Är en relationsbyggare i världsklass: Brinner för att skapa nya relationer och ser varje möte med nya människor som ett äventyr fyllt av möjligheter och spännande upplevelser. Har en stark vilja och drivkraft: Har en orubblig vilja och en stark drivkraft att ständigt utvecklas både personligt och professionellt. Älskar att arbeta mot mål: Motiveras av att nå och överträffa både personliga och teamets målsättningar. Är initiativrik och självgående: Tar ansvar och trivs med att själv hitta lösningar i olika situationer. VI ERBJUDER DIG: Dynamiska arbetsdagar: Upplev en varierande vardag där du får vara ansiktet utåt för några av Sveriges största varumärken. Mötnya människor och gör varje dag till ett nytt äventyr. Attraktiv lönestruktur: Få trygghet genom en garantilön och belöna ditt hårda arbete med en generös provisionsmodell som speglar din prestation. Det finns ingen övre gräns för hur mycket du kan tjäna! Kontinuerlig utveckling: Investera i din egen framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. Här får du verktygen och stödet för att bli ditt bästa jag och överträffa dina mål. Stora karriärmöjligheter: Med vår pågående expansionsresa öppnar vi dörrar till spännande roller med större ansvar. Här finns möjligheten att växa och kliva in i ledande positioner. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander Head of Recruitment076-425 35 70 [email protected]
Vi söker nu Operativ ledare till Snälltåget Om rollen Som Operativ ledare kommer du att ingå i ett team som ansvarar för den operativa driften av Snälltåget med ett särskilt fokus på avvikelsehantering under dygnets alla timmar. Du har ett proaktivt ansvar för att identifiera och hitta lösningar på operativa avvikelser, samt att informera såväl Snälltågets kunder som interna intressenter informerade om eventuella störningar i driften. Som Operativ Ledare kommer du att aktivt övervaka och leda den operativa verksamheten samt säkerställa att produktionsresurser finns på rätt plats vid rätt tidpunkt. Du kommer även att ha ansvar för att informera kunder om eventuella avvikelser som kan påverka dem. Om en avvikelse påverkar våra kunder kan det innebära att du behöver organisera ersättningstrafik, boka hotell, göra ombokningar eller skapa en ny resplan. Vidare kommer du att ha ansvar för den operativa fordonsledningen, vilket innebär att du ska följa upp eventuella fordonsfel men även att styra om fordonen för både planerat och akuta underhållsåtgärder. Du kommer även att ha ansvar för den operativa personalledningen, vilket innebär att du aktivt hanterar frånvaro och ser till att bemanningen är korrekt för tågpersonal under den angivna tidsperioden. Då vår affärsidé är att erbjuda prisvärda och trevliga resor till attraktiva destinationer är det viktigt att du hela tiden strävar efter att vara en god förebild och ambassadör för Snälltåget i såväl interna som externa sammanhang. Du säkerställer att vår operativa personal arbetar enligt Snälltågets värderingar, policys och riktlinjer i det dagliga arbetet. Vi söker dig; Som har minst gymnasieexamen. Du har erfarenhet att arbeta med att ge service, gärna i en arbetsledande roll, och har du dessutom erfarenhet från liknande ansvarsområde eller befattning ser vi det som meriterande. Du ska vara en person som trivs med att vara central i verksamheten och agera som en spindel i nätet, där du koordinerar och håller ihop olika delar av den operativa driften. Du bör ha förmågan att hantera flera uppgifter parallellt, ofta under tidspress, och kunna prioritera för att säkerställa att alla delar fungerar effektivt. För att lyckas i rollen behöver du vara organiserad, flexibel och ha en förmåga att snabbt anpassa dig till förändringar. Som person är strukturerad och ordningsam. Du är tydlig i din kommunikation och har en god förmåga att leda, planera och prioritera. Du är social och trivs att ha kontakt med andra människor och du har ett coachande förhållningsätt. Du har en naturlig känsla för att se förbättringsområden och du tar initiativ till att lyfta upp avvikelser och /eller förbättringar när du ser dem. Du har en god dator- och systemvana Vi erbjuder dig Som Operativ ledare hos Snälltåget har du en viktig roll i en spännande bransch. Vi är ett mindre bolag där beslutsvägarna är korta. Snälltåget, med huvudkontor i Malmö, har ca 120 medarbetare. Vår verksamhet bedrivs och finansieras endast av biljettintäkter från våra resenärer. Vidare drivs Snälltåget av att hela tiden utveckla verksamheten, och då gäller det hela verksamheten. Utveckling för Snälltåget kan vara att allt ifrån att investera i material för att bidra till en hållbar miljö, till att utveckla personalen och tillgodose möjligheter för alla anställda att växa inom bolaget. Snälltåget ser alla anställda på individnivå och inspireras dagligen av vad verksamheten kan åstadkomma genom driv, kreativitet, kompetens och att arbeta mot gemensamma mål. Mer information och ansökan Vi på Snälltåget bedriver trafik såväl dag som nattetid, vilket avspeglas i att våra operativa ledare arbetar skift under i princip dygnets alla timmar och likaså veckans alla dagar. Tjänsten är på heltid och inleds med en provanställning. Snälltåget vill tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Har Du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att Cecilia Jegander på [email protected] eller telefon 073-973 83 01 Varmt välkommen med din ansökan!
Lockas du av möjligheten att ha ett självständigt och varierat arbete? Trivs du med kundkontakt och att driva ditt eget arbete framåt? Då ska du läsa vidare!Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos AD MediCal. Om företaget AD MediCal etablerades 1989 och erbjuder en unik kombination med försäljning av produkter och tjänster, som tillsammans utgör kärnan i sina kunders steriliserings- och desinfektionsarbete. Deras kunder finns inom hela vårdsektorn samt inom industrin. AD MediCal säljer och utför service, underhåll och validerings tjänster av autoklaver, disk-/spoldesinfektorer, försegling/svetsning, och övrig utrustning som finns inom området. AD MediCal en del av industrikoncernen Indutrade. Arbetsuppgifter Som resande servicetekniker arbetar du med installation, validering och service av AD MediCals medicintekniska produkter inom vården. Du är också kontaktperson för både kunder och återförsäljare och säkerställer att leveranser av utrustning sker smidigt. Dina dagar är planerade i förväg med fasta tider för uppdragen där du har stöd från kontoret med administration och planering. Vid behov har du tillgång till hjälp via andra resande servicetekniker liksom en kanal för teknisk support via datorn. Efter varje uppdrag dokumenterar du arbetet innan underlaget skickas till kund. Som ny i rollen erbjuds du utbildning i Göteborg 1-2 veckor och en period därefter utbildning i Italien en vecka. Du arbetar i huvudsak i distriktet Skåne men resor till Göteborg och andra delar i Sverige förekommer vid behov. Uppskattningsvis är det 20-40 övernattningar per år. I rollen erbjuds du tjänstebil med hemgaragering. Installation, validering och service av medicinska produkter Kontaktperson för kunder och återförsäljare Dagarna är planerade i förväg med fasta tider för uppdragen Tillgång till hjälp via andra resande servicetekniker och teknisk support Dokumentation av ärendet skickas till kund Introduktion i Göteborg 1-2 veckor och en period efter i Italien en vecka Uppskattningsvis 20-40 övernattningar per år Tjänstebil med hemgaragering Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av installation, underhåll och reparation inom hiss, vitvaror eller storkök Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift, goda kunskaper i engelska i tal och skrift B-körkort Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som resande servicetekniker pratar du med många kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats:Främst Skåne där resor till Göteborg, Stockholm och andra orter förekommerLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Sista ansökningsdatum är 2025-02-28. Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Tillmobil i Norden AB! Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet! Kanske kan du bli vår nya stjärna? Tillmobil är en oberoende mäklare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Tillmobil har gedigen erfarenhet inom branschen och kan bistå med att hitta optimala lösningar för företag. Tillmobil samarbetar idag med några av de största operatörerna på den svenska Telecom marknaden. Tillmobil har huvudkontoret på Stortorget i Malmö. Vi har just nu antal platser lediga och därför söker vi dig till vårt fantastiska team! Arbetsbeskrivning: I denna tjänst kommer du arbeta som innesäljare och via telefon tillsammans med andra skickliga och drivna säljare. Vi har idag ett samarbete med flera av de största operatörerna i Sverige och din uppgift är att analysera kundens behov och hitta rätt lösning för kunden. Vi jobbar både med befintliga och nya kunder. Vi erbjuder dig: - Heltidstjänst - Provisions lön eller kombination av fast + provisions lön. - Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person. - Bra ledare och kollegor. - Mycket tävlingar och utmaningar på individ och team nivå. - Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är upp till dig hur långt du ska nå! Vi söker dig som: - Älskar försäljning - Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar - Du skall alltid sträva efter att vara professionell till kunden, då det är en av de viktigaste egenskaperna som vi söker. - Är en stark personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor. - Få andra att lyfta sig och få förtroende för dig. - Har engagemang och utvecklings vilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation. - Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter. Krav: Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift. ÄR DETTA DU? Tveka inte att kontakta mig! Med vänliga hälsningar, Pontus & Tillmobil teamet Mobilnummer: +46 763 01 24 34 Mejladress: [email protected] Hemsida: www.tillmobil.se
Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som IQOS Field Representative vara rätt för dig! Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Swedish Match och bolagets omställning mot en rökfri framtid. Om Swedish Match Med en portfölj som består av både moderna varumärken och varumärken med lång tradition erbjuder Swedish Match produkter med och utan tobak. Att erbjuda tobakkonsumenter alternativ till cigaretter är kärnan i vårt arbete. Alltid med vår vision i åtanke: En värld utan cigaretter. Läs mer om Swedish Match på www.swedishmatch.com Läs mer om produktkategorin IQOS www.iqos.com Dina arbetsuppgifter Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare och du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade vuxna tobaksanvändare för att presentera produkterna, berätta hur dem fungerar och svara på frågor. Vi har fält representanter över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Swedish Match. Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat. Vi erbjuder dig Produktutbildning och produktkännedom Säljträning Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare Personliga egenskaper Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig. Du är mål -och resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig. Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande. Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen. Kvalifikationer och erfarenhet Du har minst 1 år tidigare erfarenhet av försäljning (i butik är meriterande) Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer att arbeta på olika orter med Malmö som utgångspunkt. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta självständigt. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd i NRG Sweden men utföra arbetet åt kunden, Swedish Match i din ort/distrikt. Förväntad start är början av mars. Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Frågor (ej ansökan) skickas till Ella Seger på: [email protected] Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder och Benelux. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”. Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.
Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en erfaren och driven säljare med intresse för byggvaror och produkter för hemmet?Vi söker en resultatorienterad lagspelare som brinner för att kombinera service, kundfokus och försäljning i en spännande och tempofylld roll – hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer. Om tjänstenMånga av våra kunder vill ha lite extra rådgivning i köpprocessen och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra många inringande kunder framåt. Det är minst lika viktigt för oss att kunden får rätt bemötande som rätt produkt. Servicen vi ger bygger grund för långvariga relationer. Som säljare tar du våra inringande kunder ”i handen” och hjälper dem att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån kundens unika önskemål och behov. Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet, en god supportstruktur och inte minst våra leverantörer som du kontinuerligt kommer vara i kontakt med. Lönen är fast, med en rörlig del utifrån både kundnöjdhet och resultat. Tjänsten är placerad vid Bygghemmas kontor i Malmö. Om digVi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna via telefon. Vi förväntar oss inga större förkunskaper inom byggvaruhandeln eftersom vi erbjuder en egen grundläggande internutbildning i produkter, sortiment och orderhandläggning. Ett mycket starkt intresse för våra produkter ser vi som en självklarhet för att du ska lyckas och utvecklas i rollen. Som person är du ambitiös och tar personligt ägarskap över din egen kunskapsutveckling. Du gillar tanken av att kombinera orden ”service”, ”kundfokus” och ”försäljning” på ett framgångsrikt sätt. Du är en säljande och resultatorienterad person som med din kommunikativa förmåga bygger starka relationer i samtal. Samtidigt är du en lagspelare som trivs i ett högt tempo och håller alltid ett mycket högt fokus på affären, ständigt på jakt efter möjligheter att utveckla denna. Vi erbjuderVi erbjuder ett spännande arbete hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer med kontor som är centralt beläget i Malmö, bara några minuter från Malmö C. Du kommer arbeta i en roll där du kan ta eget ansvar för din framgång och utveckling. Du kommer arbeta tillsammans med ett kompetent och stöttande team som värdesätter en god och trevlig stämning på arbetsplatsen. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter och sociala evenemang såsom exempelvis teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Tjänstgöringsgrad100% Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se- och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.
VÅRT ERBJUDANDE På Job&Talent är vi övertygade: Personalen är vår viktigaste resurs. Vårt starkaste argument. Vi fortsätter att växa och söker nu personal inom området Industri & verkstad. Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig. Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. ARBETSBESKRIVNING Till en spännande kund i Malmö inom fordonslogistik/nybilshantering/nybilsinstallation söker vi nu en tekniskt kunnig mekaniker/bilmontör/fordonstekniker. Du kommer vara med och utföra en mängd intressanta uppdrag och projekt åt olika företagskunder vilket kan innefatta b.la montering/installation av webasto, extralysen, larm, sensorer etc. Du kommer tillhöra en stort och härligt team med olika erfarenheter och bakgrund där ni tillsammans tar er ann nya projekt och löser nya problem och utmaningar som kan uppstå. Vår kund arbetar endast mot företagskunder. Arbetstiderna är förlagda mån-tors 07-15.45 samt arbetstidsförkortade fredagar 07-14.55. Grundlön 182 kr/h + 6 kr/h ATF ersättning. ÖT ersättning vid helgarbete 140,15 kr/h Ovan är 2024 års lönenivå, ny lön börjar gälla from 1/4. DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig med tidigare erfarenhet och god kunskap inom mekanik/elektronik/elsystem. Kanske har du tidigare arbetat som bilmekaniker, fordonstekniker, montör eller installatör. Ett kunskapstest kommer tillämpas som en del av rekryteringsprocessen där kunskaper inom b.la elscheman, monteringsanvisningar och lödning av kablar kommer att testas. Du bör därför ha denna erfarenhet med dig sedan tidigare. Vidare ser vi att du har en stark vilja att lära och utvecklas då det är en viktig del av arbetet eftersom vår kund tar sig ann varierande projekt där nya kunskaper är en viktig del av vardagen. OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi en senior tekniker med stationskompetens till vår stationsverksamhet i Malmö.Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta i par tillsammans med andra tekniker inom ett dynamiskt team. Du rapporterar till avdelningschefen och är hemstationerad med servicebil. Ditt geografiska arbetsområde är södra Skåne. Arbetet är självständigt, fokuserat inom ett område och med stort tekniskt innehåll. Beredskap kan ingå. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av: Provning, drift, service och underhåll inom lokalnätsstations-, regionnätsstationer och industrianläggningar 0.4 – 130 kV Kopplingsarbeten Underhåll på HSP och LSP apparater, brytare, frånskiljare, jorddon, transformatorer, kondensatorbatterier och likströmssystem Reläskydd Mindre entreprenader stationer/ställverk Utförande av uppdrag på ett säkert, affärsmässigt och lönsamt sätt Vem är du? Du har en avslutad gymnasieutbildning inom elprogram alternativt KY- eller högskoleutbildning med inriktning el/elkraft eller motsvarande. Det är ett krav på att du har tidigare erfarenhet av underhållsarbete i högspänningsställverk. Du har relevant arbetslivserfarenhet och teknisk kompetens inom lokal-, och eller regionnätsstationer och ställverk, omkopplingar i ställverk samt installationer i dessa miljöer. Vidare kan du läsa och justera teknisk dokumentation och ritningar och har erfarenhet av provning i fält. Du har även god kunskap och erfarenhet inom felsökningsarbeten. Som person har du förmåga att kommunicera rakt och tydligt, med en väl utvecklad social förmåga. Noggrannhet och god struktur är viktiga egenskaper för att lyckas i arbetet. Du har också en mycket god förmåga att arbeta självständigt och i grupp samt är initiativtagande, beslutsam och lösningsinriktad. För att uppfylla kravprofilen för tjänsten är det också ett krav att du sätter din egen och andras säkerhet främst. Krav B-körkort är ett krav. Du talar och skriver svenska flytande. Vårt erbjudande Var med och utveckla ONE Nordic! Vi är ett företag med lång tradition och gedigen erfarenhet. Vi vill hela tiden utveckla oss och bli ännu bättre. För att nå dit behöver vi kompetenta medarbetare som är nyfikna och engagerade och vi är stolta över att ha skapat en arbetsplats som ger sina medarbetare möjlighet att utvecklas och växa. Vi erbjuder: Inspirerande, trevliga och professionella kollegor inom ditt arbetsområde Delaktighet, kompetensutveckling, fokus och tydliga mål Attraktiva medarbetarförmåner Lokalt ansvar och mandat Frihet under ansvar Stimulerande arbetsmiljö Arbete med den senaste tekniken och att utveckla hållbara lösningar till det nya energisamhället Ansökan och frågor Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta avdelningschef Carl Broberg på [email protected]. Stämmer ovanstående in på dig så tveka inte utan skicka in din ansökan idag! Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Facklig kontakt Anders Kristiansson, 0705-91 67 89 (SEF) Om oss ONE Nordic är ett av Sveriges ledande företag inom el-infrastruktur. Vi finns på 40 orter i Sverige och servar landets elbolag. Vi utför stora och små entreprenader inom el för industrin och sköter belysning och trafiksignaler i många av landets större städer. Med våra medarbetare har vi marknadens bästa kompetens för att underhålla, bygga, modernisera och optimera kundernas anläggningar. Vi brukar säga att vi ser till att elen når både hushållen och industrin, nu och i framtiden. Det är vi som bygger Sveriges hållbara energisamhälle! Varmt välkommen att söka något av våra lediga jobb. Läs mer på www.one-nordic.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer