Arbetsbeskrivning Som redovisningskonsult hos vår kund Kommunassurans (försäkringsbolag) får du ta ett helhetsgrepp om redovisningen och spela en central roll i bolagets ekonomifunktion. Uppdraget omfattar initialt 6–9 månader med möjlighet till förlängning, och det finns på sikt goda chanser att bli permanent i rollen. Du kommer att arbeta nära VD och vara delaktig i flera delar av verksamheten – ett perfekt uppdrag för dig som både vill bidra med din kompetens och utvecklas vidare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Löpande redovisning - Månads- och årsbokslut - Myndighetsrapportering, inklusive solvensrapportering till Finansinspektionen - Löneadministration för cirka 8 anställda + arvoderade - Hantering av leverantörsfakturor - Kontakt med revisorer och externa konsulter - Framtagande av material och rapportering till styrelse Möjlighet till utveckling Det finns utrymme att utöka rollen med statistik och analys – och kunden är öppen för att bekosta relevant utbildning. Det här passar dig som är analytisk och nyfiken på att bredda din kompetens mot controlling/aktuarie-nära arbetsuppgifter. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har: - Flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete - God förståelse för bokslut och myndighetsrapportering - Erfarenhet av att arbeta självständigt i mindre bolag eller miljöer där man bär brett ansvar - Meriterande: Erfarenhet från försäkringsbranschen eller rapportering till Finansinspektionen - Gärna vana av att presentera ekonomisk information för ledningsgrupp eller styrelse Systemkunskaper: Erfarenhet av Fortnox är meriterande. Utbildning: Civilekonom eller civilingenjör med inriktning mot ekonomi är meriterande men inte ett krav. Vi ser gärna att du har ett intresse för statistik. Vi tror att du trivs med att arbeta nära verksamheten, har ett noggrant arbetssätt och är bekväm med att ta ansvar från dag ett. Social kompetens är alltid ett plus, men det viktigaste är att du är trygg i din yrkesroll och gillar att lösa problem. Om Uppdraget Start: Så snart som möjligt (flexibelt för rätt person) Omfattning: Heltid Plats: På plats i Malmö – kontoret är litet, familjärt och prestigelöst Uppdragslängd: 6–9 månader, med möjlighet till förlängning eller överrekrytering Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Heléne Hansson, [email protected]. Sista ansökningsdag är den 17 augusti, 2025. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
Oniverse, tidigare känt som Calzedonia Group, är en italiensk modekoncern specialiserade på badkläder, strumpbyxor, underkläder och kashmirplagg. Sedan 1986 i Italien, har vi byggt upp ett globalt nätverk av mer än 5000 butiker i över 50 länder. I Sverige öppnade vi vår första butik år 2013 och har idag totalt 31 butiker av Calzedonia, Intimissimi och Falconeri. Du hittar oss i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Vi letar efter dig som vill ta dig an en ny utmaning, bygga en karriär inom retail och vill bli en del av oss! Vad du som Sales Assistant kommer göra: Som Sales Assistant kommer du att vara en viktig del av teamet och bidra till att skapa unika kundupplevelser med förstklassig service. Du kommer att bygga och upprätthålla kundlojalitet genom att agera som en förtroendeingivande och engagerad säljare. En del av ditt ansvar blir att driva försäljningen och utmanas av att arbeta mot dagliga mål och KPIer. Du kommer även att hantera leveranser, arbeta med merchandising och säkerställa en butik i Calzedonia-anda. Vem vi letar efter: Du är framåt, positiv, målmedveten och älskar mötet med nya människor Du har passion för service och att överträffa kundens förväntningar är en självklarhet för dig Du är nyfiken och strävar efter att bli en stark och förtroendeingivande säljare Mode är din grej och du gillar våra varumärken Du är flexibel och kan jobba deltid (10 timmar) både vardagar och helger i vår butik i Triangeln i Malmö! Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom retail-branschen Vi ser gärna att du är tillgänglig från augusti och är redo att bli en del av teamet. Vad vi erbjuder: Att bli en del av vårt fantastiska team Spännande karriärmöjligheter – väx och utvecklas inom Oniverse Exklusiv personalrabatt på våra varumärken i Sverige Attraktivt bonussystem Tillgång till vår unika läroplattform C-People – för att utveckla dina kunskaper Kontinuerliga utbildningar inom både produkter och service för att hålla dig i framkant Brinner du för mode och service och detta låter som en spännande möjlighet för dig? Hos oss på Intimissimi får du chansen att göra skillnad och skapa fantastiska kundupplevelser varje dag. Ansök redan nu och ta nästa steg i din karriär! Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Om tjänsten Pågen är ett välkänt och framgångsrikt företag med lång historia och en spännande framtid. Nu har du möjligheten att bli en del av Pågens kompetenta löneteam och vara med på en fortsatt tillväxtresa. Tillsammans med Lönechef är ni ett team på sju personer där alla samarbetar och hjälps åt i löneprocessens olika delar. Ansvarsområden Exempel på arbetsuppgifter *Löneprocess för mellan 1500-2000 medarbetare, varav ca 300 tjänstemän *Pensionshantering *Kollektivavtalsfrågor *hantering av bilar *Reseräkningar *Statistik och ekonomirapportering Pågen är på stark digital frammarsch och har nyligen implementerat HR+ och Medvind. Lämplig bakgrund Vi ser att du har en relevant utbildningsgrund inom lön och du har troligen arbetat några år med löneprocesser i ett större bolag. Du bör ha hanterat både kollektivanställda och tjänstemän, och har erfarenhet av något av de större lönesystemen. Givetvis är det meriterande om du har arbetat i HR + och/eller Medvind, men det viktiga är att du är IT stark och trygg i att arbeta i en systemmiljö med fokus på effektiva och säkra processer. Personliga egenskaper Ditt systemintresse är viktigt för Pågen, och du måste vara trygg i att arbeta i en digital och processorienterad miljö. Du är initiativrik, har ett eget driv, samt tar stort ansvar för att lära dig och utvecklas vidare. Även din höga servicegrad är viktig, och för dig är det självklart att på ett positivt sätt, ta sig an nya frågeställningar. Du är en i laget och din förmåga och vilja till samarbete är central. Din positiva attityd genomsyrar ditt arbetssätt, och du tycker om att lära nytt. Att du är nyfiken och gärna kommer med förslag på förbättring är något som Pågen kommer att uppskatta lite extra. Vad erbjuder vi Pågen månar om sin kultur och värderingar som genomsyrar deras sätt att arbeta. Tillsammans ser de till att få saker att hända och de arbetar mot gemensamma mål. De når framgång genom sitt engagemang, vilja till utveckling och att fokusera på möjligheter. På Pågen samarbetar man för att tillsammans kunna vara modiga och våga tänka nytt och man månar om att utmana både sig själva och varandra för att hela tiden lära mer. Att se till helheten, vara respektfulla men utmanande kännetecknar deras arbetssätt. Om företaget Idag bakar och säljer Pågen ca 60 olika produkter som du hittar i alla svenska matbutiker samt i Danmark, Norge, Finland och Tyskland. Vissa produkter exporteras till 25 olika länder. Företaget som har sitt huvudkontor i Malmö har en stark utveckling och tillväxt och verkar i en stabil bransch. Omsättning 4 miljarder SEK. Ansökan Missa inte chansen till en spännande resa tillsammans med Pågen I denna rekrytering har Pågen valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Vinnersten, [email protected] eller Malin Hjort, [email protected] Intervjuer kommer att ske i början av augusti men urvalet sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart du har möjlighet. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt. Notera att vi inte tar emot ansökningshandlingar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan och vi ser fram emot att välkomna dig som en viktig del av Pågens framgångsrika team! #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2025/07/Gifflar.jpg
Vill du bli en viktig pusselbit i ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsbolag? Vi söker nu engagerad bemanningskoordinator som vill arbeta em/kväll/natt/helg på StudentConsultings nationella jour med placering i Malmö! I rollen som bemanningskoordinator ansvarar du för att hantera beställningar och sjukanmälningar utanför kontorstid från våra kunder/konsulter samt att snabbt boka ut rätt person till kunden. Du kommer bland annat arbeta med: - Ta emot sjukfrånvaro från konsulter - Ta emot samtal från kunder gällande bokning av konsulter - Administration kring konsulter/kunder - Schemaläggning Arbetstiderna är mån-fre kl 17-08, lör kl 09:30-09:30 samt sön 09:30-22/22-09:30, du ska ha möjlighet att jobba minst ett pass /vecka. Under denna tid kommer du ha "vaken jour" från ditt hem och då finnas tillgänglig när våra kunder eller konsulter behöver din hjälp. Introduktion kommer att äga rum på vårt kontor i centrala Malmö. Vi som jobbar på StudentConsulting trivs i en nytänkande och snabbt föränderlig arbetsmiljö där vi arbetar tillsammans för att nå resultat samt att bygga långsiktiga kundrelationer. StudentConsulting är ett av Sveriges ledande bolag inom bemanning och rekrytering med kontor över hela Norden. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är i början av din karriär och vill ha ett roligt, utmanande och utvecklade extrajobb. Vi tror att du pluggar PA eller liknande och vill nu få in en fot i branschen. Om du har viss erfarenhet av liknande arbete sen innan ses det som meriterande, dock inget krav. Vi ser också att du är självständig, noggrann och utåtriktad. Vi tror att du har ett stort intresse för människor och genom ett helhjärtat engagemang kommer vara en god representant för StudentConsulting. Du brinner för att ge service till kunder och vill alltid lämna ett bra arbete efter dig. Att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra inom teamet är väldigt viktigt. Det vill vi att du också tycker är viktigt när du väljer oss. För att vara aktuell för tjänsten ska du studera på högskola eller universitet och ha möjlighet att arbeta ca 16 h i veckan. Vi har ett långsiktigt behov av tjänsten och ser gärna att du har några år kvar av dina studier (minst 1,5 år till) och även kan tänka dig en framtid inom bemanningsbranschen. Tjänsten kommer att tillsättas så snart rätt kandidat har hittats. Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, tjänsten startar i sep. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Nu söker vi dig som har ett intresse för teknik och enklare montering samt letar efter ett arbete att kombinera med dina studier! Låter detta som någon som passar dig? Vi söker nu teknikintresserade studenter till ett företag beläget i Malmö. Arbetsuppgifterna kommer bestå av enkel montering och paketering, vilket kräver att du är noggrann samt tycker om struktur. Arbetstiderna är förlagda under dagtid. Du kommer att arbeta som konsult för StudentConsulting och vara uthyrd till vårt kundföretag under uppdragsperioden. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som tycker om montering och har ett tekniskt intresse. Du är en lugn person som ändå föredrar att arbeta tempofyllt och effektivt. Du behöver också ha bra tålamod då arbetsuppgifterna är monotona, samt vara duktig på att följa instruktioner. Det är meriterande om du läser någon teknisk utbildning eller om du har någon tidigare erfarenhet av monteringsarbete. I samband med rekryteringsprocessen kommer du genomgå en gedigen bakgrundskontroll och en hälsoundersökning. För att vara aktuell för tjänsten behöver du studera på minst 50% i minst 1,5 år framöver. Vi söker dig som vill arbeta minst 2 dagar i veckan och är okej med att arbeta olika tider på dygnet. Är du intresserad? Sök tjänsten omgående då vi jobbar löpande med urval och intervjuer. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vi söker en kvinna, gärna 40+ för arbete som personlig assistent på en mycket trevlig arbetsplats hos kvinna med MS strax utanför Ystad. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med förflyttningshjälpmedel såsom lift, trapphiss, Sara Steady men även rullstol och duschstol. Du är inte allergisk mot hund, katt eller häst, har körkort och bil för att ta dig till arbetet. Är flexibel och tycker om varierade arbetsuppgifter, har lätt för att lära dig nytt och samarbetar bra men kan även ta egna initiativ och arbeta självständigt, är fullt frisk. Du läser, talar och förstår svenska obehindrat. Vi söker semestervikarie men också dig som kan hoppa in med kort framförhållning, arbetstiden är förlagd mellan 07.00-22.00 med två längre raster. Varmt välkommen med din ansökan tillsammans med personligt brev, CV och aktuella referenser. Vid anställning skall du även kunna uppvisa utdrag ur belastningsregistret. Rekrytering sker löpande.
KUNDTJÄNSTMEDARBETARE TILL ÖRESUNDSBRON I MALMÖ Är du en serviceinriktad, noggrann och kundorienterad person som gillar att arbeta med människor, på gränsen mellan två länder? Då kanske du är nyfiken på denna tjänst med placering i Lernacken i Malmö. Öresundsbron förbinder Sverige och Danmark – och nu söker vi dig som vill vara med och binda ihop kundupplevelsen. Som en del av kundserviceteamet på ca. 20 personer, blir du en nyckelperson för våra kunder när de har frågor, funderingar eller behöver hjälp. JOBBET Som kundservicemedarbetare svarar du på inkommande samtal och e-post från både svenska, danska och engelsktalande kunder. Frågorna rör allt från fakturor och priser till reklamationer och återbetalningar. Du jobbar i ett öppet kontorslandskap tillsammans med engagerade kollegor där vi alla värnar om och hjälper varandra. Tempot kan vara högt periodvis, men vi stöttar varandra och jobbar tillsammans mot gemensamma mål. Kvalitet, kundnöjdhet och effektivitet är viktiga ledord för oss, något som vi hoppas även ligger dig varmt om hjärtat. OM DIG Vi söker dig som tycker om att hjälpa andra och som är van att ta eget ansvar och driva dina arbetsuppgifter i mål. Du trivs i en föränderlig vardag och har lätt för att växla mellan uppgifter och kundärenden. För att lyckas i rollen: Har du tidigare erfarenhet av kundservice via telefon och/eller e-post Är van att arbeta med digitala system och har god datorvana Är du flexibel och lösningsorienterad Har du ett högt servicetänk och är tydlig i din kommunikation Är du van att jobba såväl självständigt som i grupp Är du trygg med att kommunicera på svenska, danska och engelska Har en god analytisk förmåga och är noggrann VAD ERBJUDER VI? En spännande och allsidig befattning på en visionär och dynamisk dansk-svensk arbetsplats som utgör navet i en pulserande region, där du är med att påverka utvecklingen. På Öresundsbron har vi en informell, humanistisk företagskultur med stort fokus på medarbetartrivsel, utveckling och det goda medarbetarskapet. Som en del av dina goda anställningsvillkor får du tjänstepension, försäkringsförmåner, företagshälsovård och friskvårdsbidrag. Vi träffas och har trevligt tillsammans i våra gemensamma aktiveter. OM TJÄNSTEN Tjänsten som Kundtjänstmedarbetare är en tillsvidaretjänst med direktanställning hos Öresundsbron. För att vara aktuell för tjänsten har du danska som modersmål/förstaspråk samt innehar körkort och tillgång till bil om du behöver resa till arbetsplatsen. Bor du i Danmark anställs du på danska villkor. ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Vill du vara med och forma framtidens energilösningar? Sedan starten 1990 har vi gått från att vara pionjärer inom svensk vindkraft till att bli ett ledande börsnoterat bolag med verksamhet i flera länder. Med över tre decenniers erfarenhet utvecklar vi projekt inom förnybar energi. Nu söker vi en skicklig och affärsdriven Legal Counsel till vårt team i Malmö. Vilka är vi? Som bolagsjurist tillhör du vår juridikfunktion, som är ett litet men affärsnära team utspridda i Europa med bred kompetens och stort engagemang för att stötta verksamheten. Vi arbetar tätt tillsammans med den övriga organisationen i bolaget och förväntas att aktivt bidra till att uppnå affärsmålen. Din roll hos oss: Som bolagsjurist förväntas du att arbeta självständigt med stora och komplexa infrastrukturprojekt i Europa. Du kommer att bli dedikerad till de centraliserade funktionerna Construction och Procurement där du kommer att arbeta nära byggchefen och upphandlingschefen och ansvara för rättsliga frågor i projekten. Du kommer att: Ansvara för att kontraktsförhandlingar leder till trygga och hållbara projektavtal och entreprenadavtal. Bidra till teamens förståelse för juridiska risker och möjligheter genom ett proaktivt arbetssätt och tydlig kommunikation. Fungera som juridiskt stöd för organisationen under projektens genomförande, exempelvis under byggskedet. Vi söker dig som: Har Juristexamen (LLM) och minst 5 års arbetslivserfarenhet från ledande advokatbyrå eller från att arbeta som bolagsjurist. Är van att arbeta självständigt och med integritet. Har erfarenhet av entreprenad- och projektavtal och gärna arbetat med FIDIC. Har arbetat inom energibranschen eller infrastrukturprojekt. Har förmåga att arbeta obehindrat på både svenska och engelska. Meriterande: ytterligare språkkunskaper och internationell erfarenhet. Som person är du: Självgående, affärsorienterad och trygg i din juridiska kompetens. En lagspelare som värderar samarbete och delar vår inställning att "laget går före jaget". Prestigelös och omtänksam. Vad kan vi erbjuda dig? Marknadsmässiga villkor och förmåner som främjar hälsa och välmående för ett hållbart och långsiktigt arbetsliv. För att skapa en god balans mellan arbete och privatliv erbjuder vi bland annat föräldralön vid föräldraledighet, förkortad arbetstid (ATF) samt en hybrid arbetsplats för ökad flexibilitet i vardagen. Vi värnar om din hälsa och erbjuder därför friskvårdsbidrag på upp till 5 000 SEK per år, privat sjukvårdsförsäkring, årliga hälsoundersökningar samt TBE-vaccination. Utöver detta får du en årlig löneöversyn, tjänstepensionsavsättning och möjlighet att delta i vårt bonusprogram, där du kan erhålla upp till en extra månadslön beroende på resultat. Placering Tjänsten är på heltid med placering på vårt centrala kontor i Malmö. Goda pendlingsmöjligheter och en hybrid arbetsmiljö gör det enkelt att kombinera arbete och privatliv. Vår rekryteringsprocess? Skicka gärna in din ansökan senast den 31 juli. Vi påbörjar urvalet i början av augusti. Vi börjar med ett screeningsamtal där vi går igenom dina erfarenheter och förväntningar. Därefter följer en första intervju med fokus på din karriär och en andra intervju där vi lär känna dig på djupet. I slutintervjun träffar du din blivande chefs chef för en sista avstämning. Sedan kontaktar vi dina referenserför enavstämning, och därefter diskuterar vi ett erbjudande om anställning. Vi ser fram emot din ansökan! Låter det intressant? Om du vill veta mer om denna roll, vänligen kontakta vår HR Business Partner Sara Åkesson på [email protected]. Ansök med ditt CV via vår karriärsida.
Är du en naturlig ledare med ett brinnande intresse för försäljning? Unisale är ett snabbväxande företag med enorma utvecklingsmöjligheter som just nu är på jakt efter sin nästa Teamleader till Malmö. Om rollen Som Teamleader på Unisale Sverige AB blir du en viktig medarbetare från start eftersom du får chansen att leda ditt eget ungdomsteam inom door-to-door försäljning. I rollen ansvarar du för att stötta dina säljare genom upplärning i försäljning, bemanna pass och hålla rekrytering av nya kollegor. Som Teamleader får du vara med och påverka det dagliga arbetet genom att lägga upp ditt eget schema, påverka din lön och ditt arbetssätt. Genom ditt bidragande ska försäljningen maximeras! Du kommer med hjälp av företagets minibussar köra ut dina säljare till olika kvarter runt om i Skåne för att sälja unika produkter. Produkterna som Unisale säljer är basplagg i bambu som inte bara är bekväma – utan också hållbara. Varje år säljer företaget över en miljon strumpor och efterfrågan bara växer. Arbetsdagarna är onsdag till söndag med varierande arbetstider, främst främst eftermiddag/kväll. Om Unisale AB Unisale Sverige AB startade sin resa i Stockholm för sju år sedan och finns idag även i Göteborg, Malmö och Linköping. Företaget befinner sig i ett spännande tillväxtstadie och dubblar sin omsättning år efter år. Unisale Sverige AB är rätt arbetsgivare för den som vill ta del av utvecklingsmöjligheterna i en varierande säljroll. Läs mer om Unisale AB här. Vem söker vi? Denna roll passar dig som har ett brinnande intresse av försäljning och ett högt arbetstempo. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är en ödmjuk, energisk och motiverande individ. Du är självgående och har ett stort driv där du motiveras av att ständigt utvecklas. Vi ser även att du är en teamplayer som vill fira framgångar! Kvalifikationer: •Tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning •Flytande i svenska, både tal och skrift •B-körkort Meriterande: •Tidigare erfarenhet i tävlingssammanhang Om oss Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. Villkor Startdatum: Enligt överenskommelse Placeringsort: Malmö Arbetstider: onsdag – fredag 14.00-21.00, lördag – söndag 11.30-20.30 Omfattning: Heltid OBS! Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Role Description: We are seeking a highly skilled and experienced Consultant to take on an assignment. You will work in an assignment at our customer site and represent ICT and our brand there. We would like you to have a commercial interest as well and proactivley do networking and relationship building. We already have a team in place that you will collaborate with. You will have a leading role at our customer working within development and integration of embedded software, playing a critical role in delivering innovative solutions across various technical domains, like Vehicle Systems, HMI, Combustion, Electro mobility, and/or Powertrain Control. You love to manage and configure software platforms, integrate software components, and ensure quality and readiness before release. You will actively participate in the full development cycle, from understanding user needs and breaking down requirements, to designing, implementing, testing, and verifying software. You will also develop technical roadmaps, contributing to both business and technical development. You like to work with team members, sharing your extensive knowledge while influencing the broader organization. You will work in an agile environment, collaborating with cross-functional teams to deliver high-quality, robust solutions. Experience in embedded C, Autosar, and ISO26262 standards is essential. Knowledge of truck systems and communication protocols (CAN, LIN, Ethernet) is a plus. Responsibilities: Have a leading role in functional and software development, from design to verification. Integrate software components and platforms for embedded systems. Ensure high-quality software delivery and readiness for release. Develop and execute technical roadmaps. Network across the organization and influence cross-site collaboration. Qualifications: 8+ years (Specialist) to 12+ years (Senior Expert) of relevant experience in embedded software development. Expertise in embedded C, Autosar, and ISO26262 standards. Experience in software integration and working with continuous integration/deployment systems. Strong leadership, mentoring, and team collaboration skills. Knowledge of communication protocols such as CAN, LIN, Ethernet is advantageous. Join us in pushing the boundaries of embedded software development and shaping the future of vehicle technology!
Välj ett jobb för att visa detaljer