Naturvårdsbiolog, visstid Göteborg
Jakobi Sustainability AB
Cell- och molekylärbiologer m.fl.

Inventerare invasiva arter till Jakobi Sustainability AB, 2-4 månader Vi söker dig som brinner för att leta reda på och dokumentera invasiva arter i naturmiljöer med höga naturvärden i Göteborgs stad och har minst två års arbetslivserfarenhet av naturinventering. Om oss Vi är ett naturmiljökonsultföretag som är väl etablerat i branschen. Vårt huvudkontor ligger i Göteborg och övriga kontor i Kalmar, Uppsala, Malå och Luleå. I nuläget är vi cirka 16 medarbetare. Vi är en värdegrundstyrd organisation. Vår vision är hög biologisk mångfald, motståndskraftiga ekosystem och ett fossilfritt samhälle. Vi tror på att hitta sin passion, driva utveckling, dela kunskap, vara lösningsinriktade och att skapa en stark gemenskap. Vi vill arbeta i en miljö där vi stöttar och inspirerar varandra och når målen tillsammans. Vår verksamhet består i dagsläget av olika typer av naturmiljöutredningar, utredningar inför miljötillstånd (miljösamordning, MKB, 12:6-samråd med mera), samt rennäringsanalyser. Vi verkar bland annat inom energisektorn, infrastruktur, industri och kommunal planering. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med inventering av invasiva arter i Göteborg stad. Tjänsten består till största delen av fältarbete. En liten del förberedande arbete samt efterarbete i form av dokumentation kan förekomma. Du kommer att registrera arterna i Fieldmaps i mobil eller surfplatta. Inventering kommer att ske i alla förekommande väder under perioden. Resor sker inom Göteborgs stad med kollektivtrafik, cykel eller bil. Om tjänsten Tjänsten är en säsongsanställning (visstidsanställning) under perioden ca 10 juni till 15 oktober (datum för början och slut kan variera enligt överenskommelse). Det går även att inventera kortare period, till exempel juni till augusti, då kommer vi att anställa flera inventerare. Om dig Du behöver ha för området relevant utbildning om minst 1 år, exempelvis högskoleutbildning eller YH-utbildning i naturvårdsbiologi. Det är ett krav att du har minst 2 års relevant erfarenhet. Du har god förmåga att identifiera invasiva arter i fält samt dokumentera dem i Fieldmaps. Du är van att arbeta i fält i alla väder. Som person är du prestigelös, lösningsfokuserad, kommunikativ och brinner för att leverera goda resultat enligt uppsatta mål. Erfarenhet av arbete i ArcGIS Pro eller QGIS är meriterande. Det här erbjuder Jakobi Sustainability dig Ett roligt arbete på en trevlig arbetsplats med höga poäng i vår medarbetarundersökning. Vi prioriterar en god arbetsmiljö. Vårt mål är att alla ska känna sig inkluderade och delaktiga. Vi är ett företag med stora ambitioner som vill göra nytta för så väl våra kunder som samhället i stort. Vi har ett tydligt fokus på biologisk mångfald och hållbarhet. Kontaktperson för detta jobb Kontaktperson för denna rekrytering är vår affärsområdeschef Marie Jakobi, tel. 070-345 26 09. Tillträde enligt överenskommelse. Vi jobbar med löpande urval och intervjuer och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningsdatumet löpt ut. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt på mejl till [email protected]. Obs! Märk din ansökan med ”Invasiva arter” i ämnesraden. Välkommen med din ansökan!

29 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Kvinnlig personlig assistent natt resp dag sökes
Passion for Sales AB
Personliga assistenter

KVINNLIG PERSONLIG ASSISTENT MÖLNDAL Varmt välkommen med din ansökan! På mail [email protected], detta då personkemin är mkt viktig för denna tjänst. En av våra härliga kollegor har fått erbjudande om en större tjänst. Så nu finns chansen för just DIG! Som söker en mindre tjänst, fasta tider tre helger av sex samt extra vid sjukdom & ledighet vardagar dag som natt. Med start som sommarvikarie från Juli. Är du social, driven, men samtidigt med ett lugn? Gillar du samtal över en kopp kaffe om gamla goa tider? Gillar du att laga goda kött & fiskrätter? Till ett par som är funktionshindrade och lever ett aktivt liv. Arbetsuppgifter är att vara behjälplig för allt som sker en fungerande vardag dag med städ, matlagning, köra till aktiviteter eller utflykter, personlig hygien, förflyttningar m.m. Endast ren, klar, 100% flytande Svenska pga en svår hörselskada. Endast kvinna pga personlig hygien. Gärna B-körkort för manuellt växlad bil och kör säkert i stan, men inget krav. Stark fysiskt & psykiskt krävs. Tidigare erfarenhet som personlig assistent krävs. Arbetstider 7.30-15, 8.30-16, 16-07 Lön enligt avtal, Fremia. Varmt välkommen med din ansökan! På mail [email protected] Din egen assistans (Passion for Sales AB) är administratörer och lönehanterare för Tojas assistans och Lady Di assistans som driver sin egen assistans som egna arbetsgivare.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Lagermedarbetare till Techship (SOMMAR)
Techship AB
Lager- och terminalpersonal

Sommarjobb & extrajobb på lager hos Techship – perfekt för dig som är student! Är du student och vill jobba extra under terminerna och heltid under sommaren? Har du ett intresse för teknik och erfarenhet av lagerarbete? Då kan du vara den vi söker! Techship söker nu en driven och noggrann lagermedarbetare till sitt huvudkontor i Krokslätts Fabriker. Du arbetar ca 8 timmar i veckan under terminerna, och under sommaren arbetar du heltid i 6 veckor med start den 30 juni. Som lagermedarbetare är din huvudsakliga uppgift att plocka och packa in- och utleveranser med hög leveranssäkerhet och effektivitet. Rollen inkluderar också enklare montering, inventering och arbete i våra IT-system vilket göra att datorvana är ett krav. Du kommer arbeta självständigt med ordentlig upplärning i början. Arbetsuppgifter i korthet: Plockning och packning av kundorder Mottagning, kontroll och inleverans av varor Löpande inventering av lagret Firmware flashing (uppdatering av mjukvara) av elektronikkomponenter inom ESD-skyddat område Lättare montering samt etikettering av produkter Administrativa uppgifter i affärs- och IT-system Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska och engelska Är självgående, noggrann, initiativtagande, har lätt för att samarbeta och gillar att ta ansvar Har datorvana och gärna erfarenhet av administrativa uppgifter Tidigare erfarenhet inom logistik/lager Omfattning: Start: Omgående Heltid: v. 27-32 (30 juni-8 augusti) Deltid: ca 8 h/vecka under terminerna Urval: sker löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan! Om Techship Vi är en global distributör av trådlösa komponenter och utvecklingstjänster inom industriell IoT. Vår kultur bygger på att vara passionerade, professionella, positiva, innovativa och ödmjuka och vi letar efter dig som delar dessa värderingar. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag till [email protected]. Hör av dig till [email protected] om du har några frågor om tjänsten. Vi ser fram emot att höra från dig!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Vikarier i Frillesås och Kungsbacka
Optimal Assistans i Göteborg AB
Personliga assistenter

Optimal Assistans i Göteborg AB startades år 2005. Vår vision är att skapa självständighet för brukare som vill leva sina egna liv och en central grundsten i vårt arbete är att utforma en assistans som är optimal för varje individ. Extra jobb vid sjukdom och semester av ordinarie assistenter. Vi söker timvikarier i Frillesås och Kungsbacka Arbetstider är 8-17 och 17-23 hos en av våra brukare eller 9,30-17 och 19-24 hos en av våra brukare Körkort är meriterande. Som personlig assistent hos oss får du tillgång till: Kompetensutveckling Nära kontakt med din närmaste chef En trygg arbetsmiljö Friskvårdsbidrag Vi har kollektivavtal med Fremia-Kommunal. Varmt välkommen att skicka din ansökan till oss!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Vi välkomnar nya kollegor till vårt team i Mölndal!
Flexmassage AB
Massörer och massageterapeuter

Vi söker dig som är Diplomerad massör och som vill utvecklas i vårt koncept. Tjänsterna på 75% innefattar dagtid, kvällstid och varannan eller var tredje helg i ett rullande schema. Vi söker även utbildade massörer för "extra arbete" varannan helg eller någon kväll i veckan. Vi söker lagspelare som är vana att ta i och vill arbeta med kroppen. En idrottsbakgrund ser vi som ett stort plus, då ett intresse för träning och hälsa är betydelsefullt i det här jobbet! Många av våra anställda har läst till massageterapeut, hälsopedagog, hälsopromotion, personlig tränare eller liknande och detta ser vi som en stor fördel då du har stor nytta av dina kunskaper i din roll hos oss. Anställningsform/Lönevillkor Vi har seriösa avtal med 6-6,5 timmars arbetsdag (våra tjänster är 126tim/månad) fast månadslön samt en bonusdel som ger dig ökad motivation samt extra tillägg. Vi har självklart semesterlön, OB, sjuklön och följer LAS. Ingångslönen sätts utifrån ålder, erfarenhet samt utbildning: Grundlönen ligger på 18000-21500kr plus en bonus på 1500-4500kr beroende på bokning, genomsnitt är 3000kr per månad. Sedan har du även mertidsersättning på 500-2000kr samt OB. Så en vanlig månad tjänar våra massörer mellan 23000-28000kr. Erfarenhet Ingen erfarenhet som massör krävs men är ett plus. Viktigaste är personlighet och lämplighet för tjänsten och andra arbetserfarenheter.  Varaktighet Tjänsten beräknas starta efter överenskommelse.  Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Flex-konceptet Vi arbetar med ett koncept som du får utbildning i och som gör det enklare för dig som massör att kunna arbeta hållbart och skonsamt med djupgående massage. Vi ger dig även betald utbildning genom FLEX-ACADEMY så att du känner dig trygg i konceptet innan du startar din anställning. Utbildningen ger dig fördjupning inom massage med nya tekniker, bindvävsmassage, gravidmassage samt våra tekniska system så som bokningssytem, intranät och kassahantering. Alla mottagningar har öppet alla dagar i veckan. Vi besöker även ett 30-tal företagskunder på plats hos dem. Vi är i expansion och kommer att utöka vår verksamhet med fler företagskunder samt mottagningar framöver så tveka inte att skicka din ansökan till Göteborgs största men personliga massagekedja. Vi ser fram emot din ansökan!

31 dagar sedan
Sista ansökan:
13 november 2025
Servicebiträde till personalrestaurang 👩‍🍳
FRAM Bemanning AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN! På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. Arbetsplatsen är ett stort internationellt företag med över 1000 anställda där vi har personalrestaurang som serverar ca 300 lunch om dagen, 20-70 affärslunch, frukost och ett antal konferenser. Arbetsuppgifter Står i front end och serverar mat för våra gäster Ge grym service Se till att allt är påfyllt och ser snyggt ut Hjälpa till i köket. Kökserfarenhet är inget krav! TRYGGT ARBETE, STABILA TIDER Ett tryggt, stabilt jobb med helt förutsägbara arbetstider. Du jobbar varje dag 09.00-17.30 måndag till fredag. Frukostrast på morgonen, lunchrast, ledig röda dagar, semester på sommaren och inte en enda helg. 09.00-17.30 mån - fredag Tillsvidareanställning Lön enl överenskommelse Start: enl överenskommelse Mölndal, Göteborg   FLEXIBEL LÖN Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat – och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? FRAM BEMANNING På FRAM är vi helt övertygande om att restaurang är ett av världens roligaste jobb. Energin, kollegorna, de glada gästerna och att få jobba med mat och dryck tycker vi slår slöa kontorsarbeten och gråa administrativa jobb i alla avseenden. Att räkna ner tiden tills vi slutar är det få Frammare som känner igen sig i. Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med hotell- och restaurangbranschen och ser på företag och personal lite annorlunda. Vi älskar våra medarbetare och brinner för restaurangbranschen. Självklart medlemmar i Visita och anslutna till HRF:s kollektivavtal.   Sök nu, ansökningar tas emot löpande. Fyll i frågorna på ansökan på nästa sida och bifoga en bild på dig själv.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
13 november 2025
Ekonomichef
Conmore Ingenjörsbyrå AB
Redovisningsekonomer

Ekonomichef till Astek Sweden AB Är du en ekonom som gillar struktur, tempo och gemenskap – och som ser Excel som ett av livets enklaste språk? Då kan du vara den vi letar efter! Vi på Astek Sweden AB söker nu en nyfiken och driven Ekonomichef som vill ha en central roll i ett växande konsultbolag med både hjärta och ambition. Här får du helhetsansvar för ekonomifunktionen i vårt team – någon som ser detaljerna, men också förstår helheten. Om Astek Astek Sweden är ett tekniskt konsultbolag som levererar specialistkompetens inom produktuteckling, elektrifiering och mjukvaruutveckling till några av Sveriges mest innovativa företag. Med fokus på långsiktiga relationer, kompetensutveckling och kvalitet är vi en pålitlig partner för både kunder och konsulter. Vi är sedan 2022 en del av Astek Group – en global aktör inom teknik- och IT-konsulttjänster med över 10 000 medarbetare i mer än 20 länder. Tillsammans delar vi visionen om att skapa framtidens lösningar, med människan i centrum - let’s move forward. Om rollenSom Ekonomichef hos oss ansvarar du för bolagets ekonomiska uppföljning och rapportering. Du arbetar nära både vd och övriga funktioner, och rapporterar både till vår svenska VD och våra ägare i Frankrike. Vi är ett bolag med stark sammanhållning och högt i tak – därför söker vi dig som inte bara är trygg i siffrorna, utan också värnar om laganda och samarbeten. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: Löpande redovisning, leverantörsreskontra och månadsbokslut Bistå vid fakturering och löneberedning Utbetalningar samt uppföljning och analys av kassaflödesprognoser Framtagning av månads-, kvartals- och årsrapporter Ansvar för skattedeklarationer och momsredovisning Budgetarbete och ekonomisk uppföljning Upprättande av årsredovisning samt kontoavstämningar Verksamhetsuppföljning och rapportering till ledningen Vem är du?Vi söker dig som har en naturlig känsla för siffror, en passion för struktur – och som trivs med att vara spindeln i nätet. För dig är en pivot-tabell lika självklar som en kopp kaffe på morgonen, och du har lätt för att både samarbeta och ta eget ansvar. Du är lösningsorienterad, prestigelös och ställer gärna upp när teamet behöver det. För rollen är det också viktigt att du har god kunskap om, eller lätt kan sätta dig in i, svensk lagstiftning inom redovisning och skatt. Du är trygg i att tolka regler, följa upp riktlinjer och ser till att vi alltid arbetar enligt gällande lagar. För att lyckas i rollen rollen ser vi att du har: Ekonomisk utbildning på högskolenivå eller motsvarande Några års arbetslivserfarenhet Mycket goda kunskaper i Excel Erfarenhet av system såsom Xledger och Agda PS är meriterande Erfarenhet från liknande roll är ett plus Övrig information Placeringsort är Astek Sweden ABs huvudkontor i Mölndal. I denna roll förväntas du vara på kontoret större delen av din arbetstid. Är du vår nya kollega?Kanske känner du igen dig i mycket – eller så väcks din nyfikenhet ändå? Berätta för oss vem du är, vad som driver dig och varför du är rätt person för den här rollen. Vi rekryterar löpande – så vänta inte med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-21. Ansvarig rekryterare: Jessika Warvne, [email protected]  Hiring Manager: Andreas Svensson, [email protected]  Vid frågor om tjänsten, kontakta Johanna Dennerlöv, [email protected].

31 dagar sedan
Sista ansökan:
13 november 2025
Key Account Manager - säljare av städ- & facility management-tjänster
Forenede Service AB
Företagssäljare

Forenede Service är en del av den danska Forenede-koncernen och har varit etablerade i Sverige sedan 1998. Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för oss. Vi är ett ledande serviceföretag, men har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag - närhet till kunden och närhet till våra medarbetare. Hos oss är alla jobb lika viktiga och vi står stadigt i vår ambition att städa och putsa fönster bäst. På Forenede Service bryr vi oss om varandra och har en hjälpsam kultur där trivsel och engagemang är i fokus.Vill du representera ett av Sveriges största tjänsteföretag inom städ och FM-tjänster. Forenede Service har siktet inställt på fortsatt tillväxt och söker nu förstärkning! Till vårt Göteborgskontor i Mölndal söker vi nu en affärsman/-kvinna som vill vara med och driva framgång inom städ och FM-tjänster på den privata marknaden. I rollen som säljare kommer du att representera och sälja Forenede Service hela tjänsteutbud med huvudfokus på städtjänster mot den privata sektorn. Dina kunder är mellanstora och stora företag i alla tänkbara segment; handeln, privata skolor, äldrevård, lager etc., inom ditt geografiska område. Du kommer att vara ansvarig för att driva hela affären där bland annat aktiv uppsökande-försäljning via kundbesök, digitala möten och telefonkontakt blir en del av din vardag. Du rapporterar till Kommersiell chef. Resor med övernattning kan förekomma. Ansvarsområden och arbetsuppgifter: • Driva uppbyggnad av privatkundsmarknad • Boka samt genomföra kundmöten, kalkylera och offerera kreativa Soft FM-lösningar som innefattar lokalvård, förbrukningsmaterial, kontorsmaterial, kaffemaskiner, fruktkorgar och mattor etc • Förhandla pris och ha god förståelse för ekonomi och kalkyler. • Paketera försäljning till driftorganisationen genom fastställda rutiner i en överlämningsprocess • Van att arbeta med analys som en del i försäljningsprocessen Om dig: För att lyckas behöver du ett redan väletablerat nätverk, en hög affärsmässig kompetens samt en god förståelse generellt för ett företags olika processer och informationsflöden. Samtidigt ska du röra dig obehindrat på alla nivåer hos våra kunder. Du är även van att arbeta utifrån uppsatta budgetmål med ett resultatinriktat synsätt och fokus på affärer. För att vara en framgångsrik säljare och lyckas i rollen är du en utpräglad affärsman/-kvinna med ett starkt initiativtagande och kommersiellt driv. Du triggas av att stänga affärer och är van vid att arbeta strukturerat och självständigt. Du är snabb, kreativ, lösningsorienterad, en stark förhandlare och god kommunikatör. Du sätter stolthet i att ha långsiktiga relationer och är därför öppen och lyhörd inför dina kunders och kollegors behov. I arbetsuppgifterna ingår även samarbete med driften för att skapa positiva och välfungerande uppstarter för kund och medarbetare. Naturligtvis är du även intresserad av att utvecklas tillsammans med Forenede Service i syfte att föra dig själv, våra kunder och företaget framåt. Skall-krav: • Erfarenhet av utesälj/Account management B2B inom den privata sektorn och Facility Management. • Erfarenhet av att driva hela säljprocessen och att bygga din kundportfölj. • Erfarenhet av att driva egna projekt; stort som smått • Vana av att arbeta med CRM • Goda Office-kunskaper i Excel och Powerpoint • Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Meriterande: Akademisk utbildning; universitet, IHM eller motsvarande är meriterande Extra språk utöver svenska och engelska är meriterande Förmåner: Tjänsten inkluderar förmånspaket bestående av fast månadslön med möjlighet till ITP tjänstepension, förmånsbil, friskvård. För mer information och ansökan Sista ansökningsdag 2025-08-15. Urval görs löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor kontakta Ann-Charlotte Ekwall, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Vi undanber oss all kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Boendeassistent till Brattås boende i Kållered
Göteborgs Kyrkliga Stadsmission Bistånd och Entr
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Göteborgs Stadsmission är en idéburen, ickevinstdrivande organisation som arbetar för att stödja människor som lever i utsatta livssituationer. Tillsammans vill vi skapa ett Göteborg där alla är inkluderade. En stad där vi möter människan, inte problemet. OM OSS  Brattås är ett drogfritt korttidsboende för kvinnor och män mellan 25–55 år med olika psykiska funktionsvariationer med eller utan beroendeproblematik. Boendet finns centralt i Kållered, Mölndals kommun, och har 15 platser. Personalgruppen består av enhetschef, samordnare, boendeassistenter och kock och är bemannat dygnet runt. Brattås roll är att ta emot när ett mer kvalificerat stöd behövs för att få livet och vardagen att fungera. Vårt uppdrag är att erbjuda en trygg och stabil tillvaro och främja förutsättningar för ett mer självständigt liv. Genom ett professionellt, evidensbaserat och individanpassat psykosocialt stöd arbetar vi tillsammans med individen för en bibehållen drogfrihet och ett aktivt deltagande i samhället. Genom tät samverkan med vård och socialtjänst skapar vi förutsättningar för en vidare planering mot en stabil tillvaro och så långt som möjligt självständig boendeform.  Läs mer om oss https://www.stadsmissionen.org/detta-gor-vi/boenden/brattas/?gclid=EAIaIQobChMI0LWE0JnH-wIVKUWRBR1ZaQ4rEAAYASAAEgLJ2fD_BwE.  OM TJÄNSTEN Vi söker nu en boendeassistent till ett vikariat på deltid i initialt ett år, med möjlighet till förlängning. Tjänsten utgör ca 74% av heltid och arbetstiden är övervägande förlagd till kvällar och nätter med sovande jour. Som boendeassistent är du kontaktperson med särskilt ansvar för individanpassat psykosocialt stöd genom motiverande och stödjande samtal samt planering och genomförande av stöd i vardagen. Huvuduppgiften är att skapa en professionell relation, erbjuda psykosocialt stöd med individens behov i centrum och verka för en god samverkan med myndigheter och sjukvård. Du arbetar för att värna en trygg och hemlik boendemiljö samt planerar och deltar i utflykter och aktiviteter tillsammans med brukarna. Du har ansvar för daglig journalföring och dokumentation enligt IBIC. I arbetet ingår även praktiska arbetsuppgifter såsom städ, matlagning och andra logistiska uppgifter. För att värna en drogfri miljö ingår även drogtestning i arbetsuppgifterna. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är engagerad, relationsskapande och trygg med god förmåga att stödja människor i psykisk ohälsa, beroendeproblematik och utanförskap. Du står för ett gott och personcentrerat bemötande, har en förmåga att skapa delaktighet och arbetar med och utifrån individens förmåga. Ett lyhört förhållningsätt, stor personlig mognad och en förmåga att skapa tydlighet och struktur i vardagen är av stor vikt. Du är strukturerad och har god förmåga till samarbete, samtidigt som du uppskattar självständigt arbete. Du har en god förmåga att driva egna ansvarsområden framåt och tar ett stort ansvar i att utveckla dig själv och dina arbetssätt liksom verksamheten i stort.  Vi söker dig som är socionom, socialpedagog, behandlingspedagog eller har en annan eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. I verksamheten ingår körning i tjänsten, vilket innebär att B-körkort är ett krav. Det är meriterande om du har utbildning och erfarenhet av MI, LAB, ÅP och IBIC. Erfarenhet av arbete med målgruppen värderas högt. Erfarenhet av samverkan mellan myndigheter och sjukvård för personer i psykisk ohälsa, beroendeproblematik och utanförskap är önskvärt.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi utgår ifrån att du som söker jobb hos oss delar vår syn att alla människor har rätt till en plats i vår stad, ett eget hem och en röst. Läs mer om vår värdegrund här https://www.stadsmissionen.org/om-oss/. PRAKTISK INFORMATION  Rekryteringsprocessen inleds under ansökningstiden, och intervjuer kan komma att genomföras löpande. Utdrag ur misstanke- och belastningsregister är ett krav innan anställning kan erbjudas. Tjänsten är ett vikariat på ett år med start 1/9, med möjlighet till förlängning. Vi ser mångfald som en styrka och ser fram emot sökande med olika bakgrunder, intressen och erfarenheter. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om Göteborgs Stadsmission?  Hemsida: https://www.stadsmissionen.org/ Facebook: http://www.facebook.com/GbgStadsmission/ Linkedin: https://se.linkedin.com/company/g-teborgs-stadsmission Instagram: https://www.instagram.com/gbgstadsmission/ https://www.instagram.com/stadsmissionenssecondhand_gbg/ https://www.instagram.com/restaurangsvinn/ Vill du stödja Göteborgs stadsmissions arbete? https://www.stadsmissionen.org/ge-stod/. Till säljare av annonserings- och rekryteringstjänster  Göteborgs Stadsmission gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Service-underhållstekniker AstraZeneca Mölndal
Caverion Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Företagsbeskrivning Caverion Sverige: Vi är Caverion Sverige - en renodlad expert inom teknisk fastighetsförvaltning. Vi förstår att bakom varje byggnad, bakom all infrastruktur, finns människor och verksamheter som är beroende av att allt fungerar. Vi är här för att se till att det gör det. Varje dag, året om. Genom att ta ett helhetsansvar för våra kunders tekniska funktioner, både operativt och strategiskt, åstadkommer vi ökad driftsäkerhet, optimal funktion och minskad energianvändning. Våra engagerade medarbetare, från norr till söder, har den spetskompetens och multitekniska expertis som krävs för att förvalta byggnader och infrastruktur med extra höga krav på driftsäkerhet och prestanda. Som ansvarsfulla förvaltare av några av de tekniskt mest komplexa byggnaderna i Sverige, bryr vi oss om framtiden, och vi är här för att göra den bättre och mer hållbar. Byggda miljöer är en naturlig del av allas vardag. Vi gör fastigheter smartare, säkrare och mer hälsosamma att vistas i. Hos o Står du och stampar på samma plats och vill vidare till en arbetsplats där du får möjligheten att utvecklas i din roll? Du kan förmodligen inte allt men har ett gediget teknikintresse och stor vilja av att lära dig nytt. Här kommer en chans för dig att ta nästa steg i din karriär! Just nu söker vi en ansvarsfull och ambitiös service-/underhållstekniker till vår enhet på AstraZeneca i Mölndal. Enheten har lång erfarenhet och bred kompetens inom flera teknikdiscipliner såsom ventilation, kyla, styr och regler, el, och VS. Vi går mot en spännande framtid och bygger ett team som består av en sammansvetsad grupp med nära samarbete med varandra. Dina arbetsuppgifter Som service-/underhållstekniker är du själv utförare och arbetar med planering och beredning av förebyggande och avhjälpande underhåll av maskiner och avancerade tekniska installationer såsom större renvattenanläggningar, kylanläggningar, ångpannor och vakuumsystem. Kontroll och service av utrustning samt upprätthållande och förbättrande av utrustningars tillförlitlighet och effektivitet. Kontroll och uppdatering av reservdelssystem, beställning av reservdelar och annan utrustning samt support. Du arbetar dagligen i databaserade underhållssystem och med teknisk dokumentation. Beredskapsarbete kan förekomma. Du kommer också att arbete med: - Merförsäljning genom att se möjligheter, föreslå förbättringar och uppdateringar av de tekniska systemen via uppföljningsrapporter - Uppföljning och återrapportering - Planering av eget arbete Våra medarbetare är vårt hjärta Våra medarbetare är den största tillgången vi har i vårt företag. Vi kan vara stolta över hur vi ser till att vi som företag lyckas genom att arbeta tillsammans. Hos Caverion får du möjlighet att utvecklas genom att förstärka, förnya och vidareutveckla din kompetens. Vår egen digitala utbildningsplattform säkerställer de kurser och certifieringar du behöver för att ligga i framkant inom ditt område. Hög arbetsglädje hos en stabil och trygg arbetsgivare med god ekonomi, där säkerheten alltid kommer först. Våra värderingar Vi leder Vi levererar Vi bryr oss Din bakgrund - Teknisk utbildning - Tidigare praktisk erfarenhet av bland annat förebyggande och avhjälpande underhåll med inriktning mot processindustrin/el-styr/automation - Erfarenhet av Media: tryckluft, ånga, pannor, kylanläggningar - Meriterande om du är certifierad pannoperatör eller har kylcertifikat - Svenska i tal och skrift - B-körkort Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet och som en del i anställningsprocessen ingår alkohol- och drogtest samt att vår kund för uppdraget kräver att vi genomför en bakgrundskontroll. Tester och bakgrundskontroll genomförs med extern avtalad leverantör. Ansökan & Kontakt Om du tycker att detta låter intressant och har någon fråga, kontakta ansvarig rekryterare Lisbeth Hulander, tel. 073-081 74 04 mail [email protected] Alla former för telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, exempelvis rekryterings/bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes. Välkommen med din ansökan! OBS: Urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag.

32 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025