Kundmottagare sökes omgående till Mölndal
Mekonomen Detaljist AB
Övriga förmedlare

Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad• Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen• Ordningssinne• God datorvana• Goda kunskaper i engelska• B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

53 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Bilmekaniker till vår kund i Mölndal
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om rollen: Bilmekaniker Som bilmekaniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.

56 dagar sedan
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Key Account Manager till Ewalco
Hero AB
Företagssäljare

Key Account Manager till Ewalco – Ledande inom sportnutrition och ingredienslösningar Vill du vara med och driva tillväxten i ett av Nordens mest innovativa bolag inom råvaror, ingredienser och färdiga blandningar till livsmedelsindustrin med fokus på nutrion. Ewalco söker nu en affärsdriven Key Account Manager till vårt huvudkontor i Mölndal! Om Ewalco Ewalco är en ledande svensk private-label-tillverkare och distributör av råvaror och ingredienser, med särskilt fokus på sportnutrition och funktionella livsmedel. Sedan starten 1980 har vi byggt upp en stabil verksamhet med starka kundrelationer och ett brett internationellt kontaktnät. Vi är idag en del av Humble Group och omsätter ca 477 MSEK, med 21 medarbetare och egen produktion i Sverige. Våra kunder är några av Nordens största varumärken och återförsäljare inom FMCG, och vi levererar såväl standardiserade som skräddarsydda lösningar. Din roll Som Key Account Manager får du en central roll i vår fortsatta tillväxtresa. Du ansvarar för att identifiera och bearbeta nya nationella och internationella kunder (target accounts) samt utveckla befintliga kundrelationer. Huvudfokus ligger på uppsökande försäljning mot utvalda målmarknader och att driva hela säljprocessen – från första kontakt till avslut och uppföljning. Du rapporterar till affärsområdesansvarig Ludvig Petersson och arbetar nära VD Daniel Frendin. Exempel på arbetsuppgifter: Prospektera och initiera kontakt med nya internationella kunder inom livsmedelsbranschen särskilt fokus på sportnutrition Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Driva försäljningsprocessen från första möte till avtal och leverans Samarbeta med produktutveckling supply-planning och kvalité för att säkerställa kundanpassade lösningar Delta i mässor och branschevenemang Bidra till Ewalcos fortsatta expansion och varumärkesbyggande Vi söker dig som: Har dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom råvaror/ingredienser, livsmedel eller närliggande industri Är van att arbeta med både befintliga och nya kunder, gärna internationellt Har ett starkt affärsdriv och trivs i en roll där du självständigt driver affärer från ax till limpa Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Är relationsskapande, lösningsorienterad och har förmåga att förstå kundens behov Meriterande: Erfarenhet av sportnutrition, funktionella livsmedel eller FMCG Ytterligare språkkunskaper (ex. tyska, franska) Relevant eftergymnasial utbildning Vi erbjuder En nyckelroll i ett expansivt bolag med stark position på marknaden Möjlighet att påverka och utveckla både din egen roll och Ewalcos framtida affär Korta beslutsvägar och entreprenöriell kultur Konkurrenskraftiga villkor och förmåner Placering på vårt moderna kontor i Mölndal Headhuntinguppdraget utförs av Closers AB. Ansvarig headhunter är Magnus Wigren, som nås på [email protected] eller +46 (0)72-743 86 00.

56 dagar sedan
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Få Sveriges högsta lön som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

58 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Få Sveriges högsta lön som undersköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

58 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Vi välkomnar nya kollegor till vårt team i Mölndal!
Flexmassage AB
Massörer och massageterapeuter

Vi söker dig som är Diplomerad massör och som vill utvecklas i vårt koncept. Vi söker även dig som vill utbilda dig till massör, då vi kan erbjuda dig utbildning till Diplomerad massör. Tjänsterna på 75% innefattar dagtid, kvällstid och varannan eller var tredje helg i ett rullande schema. Vi söker även utbildade massörer för "extra arbete" varannan helg eller någon kväll i veckan. Vi söker lagspelare som är vana att ta i och vill arbeta med kroppen. En idrottsbakgrund ser vi som ett stort plus, då ett intresse för träning och hälsa är betydelsefullt i det här jobbet! Många av våra anställda har läst till massageterapeut, hälsopedagog, hälsopromotion, personlig tränare eller liknande och detta ser vi som en stor fördel då du har stor nytta av dina kunskaper i din roll hos oss. Anställningsform/Lönevillkor Vi har seriösa avtal med 6-6,5 timmars arbetsdag (våra tjänster är 126tim/månad) fast månadslön samt en bonusdel som ger dig ökad motivation samt extra tillägg. Vi har självklart semesterlön, OB, sjuklön och följer LAS. Ingångslönen sätts utifrån ålder, erfarenhet samt utbildning: Grundlönen ligger på 18000-21500kr plus en bonus på 1500-4500kr beroende på bokning, genomsnitt är 3000kr per månad. Sedan har du även mertidsersättning på 500-2000kr samt OB. Så en vanlig månad tjänar våra massörer mellan 23000-28000kr. Erfarenhet Ingen erfarenhet som massör krävs men är ett plus. Viktigaste är personlighet och lämplighet för tjänsten och andra arbetserfarenheter.  Varaktighet Tjänsten beräknas starta efter överenskommelse.  Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Flex-konceptet Vi arbetar med ett koncept som du får utbildning i och som gör det enklare för dig som massör att kunna arbeta hållbart och skonsamt med djupgående massage. Vi ger dig även betald utbildning genom FLEX-ACADEMY så att du känner dig trygg i konceptet innan du startar din anställning. Utbildningen ger dig fördjupning inom massage med nya tekniker, bindvävsmassage, gravidmassage samt våra tekniska system så som bokningssytem, intranät och kassahantering. Alla mottagningar har öppet alla dagar i veckan. Vi besöker även ett 30-tal företagskunder på plats hos dem. Vi är i expansion och kommer att utöka vår verksamhet med fler företagskunder samt mottagningar framöver så tveka inte att skicka din ansökan till Göteborgs största men personliga massagekedja. Vi ser fram emot din ansökan!

58 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Distributör Mölndal | Behovsanställning
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Mölndal och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Fordonen som är tillgängliga för tjänsten är: Bil Moped Vi ser det som meriterande om du har möjlighet att köra alla dessa fordon.    Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har AM- eller B-körkort, men också tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Tjänsten startar omgående och är en behovsanställning. Sysselsättningsgraden ligger mellan 45–55 %. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Mölndal. Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan.   Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/

60 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Software Quality Assurance Engineer
Kollmorgen Automation AB
Systemtestare och testledare

With over 50 years of experience in the industry, Kollmorgen, a Regal Rexnord brand, is a technology leader in navigation and fleet control of automated guided vehicles (AGVs) and autonomous mobile robots (AMRs). In our continued effort to innovate and grow, we are now expanding and are seeking talents to join us to be part of our success story. We are looking for multiple Software Quality Assurance (SQA) Engineers to be part of our dynamic teams that are passionate about making a difference in the world of AGVs and AMRs. Position Overview As our SQA Engineers, you will be part of our Engineering department, along with other 60+ engineers working within embedded systems, system software as well as windows applications and web services. We pride ourselves on developing our mobile robots platform collaboratively, empowering our partners to design, install, and operate AGV and AMR systems with ease. Our commitment to seamless operation across all system components is rooted in a culture of teamwork and mutual support, where people are eager to help each other out. This collaborative spirit is a key part of our identity and, as our employees attest, one of the most appreciated aspects of working at Kollmorgen. Join us and become a driving force in one of our expert teams: Design of System Application: Develop and maintain the tools used to design and configure the behaviour of mobile robots and guiding the users in creating high performing AGV and AMR systems. These teams are all about making software tools with a great user experience and be able to find creative ways to solve complex user needs in a challenging and exciting domain. If you are driven by software development and system design, these teams will provide a challenging and rewarding environment. Main tech stack: .NET, C#, C++. Fleet Management: Engineer and optimize advanced, scalable solutions that ensure optimal performance of our vehicle systems. This team is dedicated to developing and maintaining fleet control and traffic management systems. Leveraging cutting-edge technologies, we create robust systems that can handle the complexities of managing large fleets of autonomous vehicles. If you excel at advanced algorithms, solving complex logistical challenges, and developing efficient, scalable systems, this team offers a rewarding opportunity. Main tech stack: C# What does success look like in this position: Accurate Requirement Review: Ensure test cases align with customer requirements through thorough review and validation; Comprehensive Test Case Development: Develop and maintain detailed test cases that cover all necessary functional and non-functional requirements; Robust Automated Testing: Implement effective automated tests, with a focus on regression testing to maintain software quality; Successful Test Execution: Set up and execute tests efficiently, ensuring comprehensive coverage and reliable results; Clear Test Reporting: Compile and report test results clearly, providing actionable insights for the development team; Collaborative Error Handling: Manage error reports and collaborate with Software Quality Assurance team to resolve validation test issues; High Standard Quality: Collaborate with developers to ensure our solutions meet the highest quality standards; Accurate Planning Time Estimation: Provide precise time estimates for SQA activities during PI planning. Tech Stack Python, Robot Framework, Jenkins, Git, GitLab CI/CD, MongoDB, SikuliX, VMware, E2E tests, Linux, and Selenium. While experience with all mentioned technologies is beneficial, it is not a strict requirement. We value a willingness to learn and adapt, and we provide ample support for skill development. To achieve the mission and success of these position, we believe you already have: Educational background in Computer science, IT or equivalent; At least 3 years of working experience within software development and test automation; Fluency in English, both spoken and written; Solid foundation in Python, Robot Framework, Jenkins, and Git; Strong collaboration and communication skills; Ability to anticipate, address, and solve complex problems; Commitment to high standards and continuous quality improvement; Drive to challenge the status quo to create breakthrough innovations; Flexibility and adaptability in changing circumstances. We find it beneficial if you have experience working with AGVs and AMRs and/or have knowledge about HiL, rigs and beckhoff twincat Additional InformationFull time employment | Based in Mölndal, Sweden

60 dagar sedan
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Bilmekaniker till vår kund i Mölndal
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om rollen: Bilmekaniker Som bilmekaniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.

63 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Logistics Planner - Intersport (sommarvikariat)
Intersport AB
Ordersamordnare m.fl.

Till avdelningen Supply Chain söker vi nu en Logistics Planner! Är du en strukturerad, noggrann och serviceinriktad teamspelare? Då hör du hemma hos oss på INTERSPORT- världens största sportkedja! Vår framgång bygger på kunskap, passion, inspiration och ett personligt engagemang hos alla – från våra drygt 100 butiker runt om i Sverige till vårt Servicekontor i Göteborg. Vi erbjuder dig ett brett och utmanande jobb som är lika roligt som att köra puckelpist, spela fotboll eller vilken sport som helst du kommer i kontakt med här på INTERSPORT! Tjänsten är ett sommarvikariat under perioden v.26 - 33, med start 23:e juni. Placering: Intersports servicekontoret i Krokslätts Fabriker, Mölndal Avdelningen På avdelningen Supply Chain arbetar vi målinriktat för att skapa en så effektiv och kostnadsmedveten logistik som möjligt. För att skapa effektivitet och lönsamhet arbetar vi med analys, processförbättring och kontinuerlig uppföljning. Det här innebär rollen Ditt huvuduppdrag som Logistics Planner handlar om att hantera och ansvara för leveransflödet till centrallagret. Du kommer arbeta tillsammans med ett kompentent team mot att optimera inleveransflödet. Som Logistics Planner jobbar du med arbetsuppgifter hela flödet från leverantör tills att godset är inlevererat på centrallagret. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Kontakt med parter såsom centrallager, leverantörer, agenter och speditörer/transportörer Hanterar och administrerar leveransaviseringar och informerar centrallagret om ankommande gods. Leveransbevakning Upprätthålla rätt information i affärssystemet Microsoft Dynamics AX. Kontroll och godkännande av dokumentunderlag. Vad vi förväntar oss av dig Du som söker har en pågående eller avslutad utbildning inom relevant område såsom logistik eller ekonomi. Det är mycket meriterande att tidigare ha arbetat i en administrativ roll och liknande arbetsuppgifter. Självklart har du också god kunskap i Officepaketet! Till den här rollen söker vi dig med rätt attityd, driv och viljan att lära. Du är noggrann, strukturerad och prestigelös med god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Vi letar efter en serviceinriktad och självgående spelare som har lätt för att samarbeta, både internt och externt. Du har även en god förmåga att utrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Som person är du flexibel och du drivs av atthitta lösningar på problem och se nya möjligheter. Din ansökan Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Urval sker löpande, så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

64 dagar sedan
Sista ansökan:
11 oktober 2025