Sjuksköterska - Heltid eller deltid
Studieinst Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

🧭 Om uppdraget Är du legitimerad sjuksköterska och vill arbeta i en flexibel konsultroll där du gör skillnad inom den kommunala hälso- och sjukvården? Vi söker dig som är trygg i din yrkesroll och vill bidra där behoven är som störst. I rollen som konsult kommer du att arbeta på uppdrag hos någon av våra samarbetspartners inom kommunal vård – till exempel i hemsjukvård, särskilt boende eller rehabiliterande verksamhet. Du blir en viktig del av vår bemanningslösning och får möjlighet att utvecklas i olika vårdmiljöer. Uppdragens längd varierar och du får kontinuerligt stöd från oss i uppdragsval, matchning och uppföljning. ✅ Dina arbetsuppgifter kan inkludera: Ansvara för bedömningar, insatser och uppföljning av patientens hälsotillstånd Administrera läkemedel enligt ordination och följa upp behandling Dokumentation i journalsystem enligt gällande riktlinjer Samverkan med läkare, rehabpersonal och närstående Delta i vårdplanering och teammöten 🎯 Kravprofil – vem söker vi? Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har god förmåga att uttrycka dig i svenska, både i tal och skrift Är van att arbeta självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Trivs med att arbeta i nya miljöer och snabbt sätta dig in i rutiner Har erfarenhet av eller kan beskriva kunskap kring journalsystem, t.ex. LifeCare, VIVA, Treserva, Procapita eller liknande Är engagerad, lyhörd och professionell i mötet med både patienter och kollegor Meriterande: Erfarenhet från kommunal hälso- och sjukvård eller hemsjukvård B-körkort (vissa uppdrag kan kräva detta) ⏱ Arbetstider och omfattning Uppdrag erbjuds på hel- eller deltid. Arbetstiderna varierar mellan dag, kväll och helg – och fastställs i samråd med uppdragsgivaren för varje specifikt uppdrag. 💬 Lön och villkor Du anställs som konsult av oss och omfattas av kollektivavtal. Lön erbjuds enligt överenskommelse och baseras på uppdragets krav och din erfarenhet. Vi erbjuder trygga anställningsvillkor, schyssta arbetsförhållanden och personlig kontakt under hela uppdraget. 📧 Ansökan och GDPR Skicka din ansökan via e-post med CV. Genom att skicka din ansökan godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter inom ramen för rekryteringsprocessen i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR), artikel 6.1(f). Alla personuppgifter hanteras strikt konfidentiellt och endast i syfte att tillsätta uppdrag inom vård och omsorg.

81 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lagermedarbetare Transtema - Mölndal!
EdZa AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en erfaren lagermedarbetare som söker nästa utmaning? Vill du arbeta i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter och möjligheten att påverka logistikprocesser? Transtema söker en engagerad person till deras team i Mölndal som trivs med ansvar, självständighet och kundkontakt. Sök tjänsten redan idag! Om teamet & rollenRollen som lagermedarbetare hos Transtema innebär en blandning av praktiskt och administrativt arbete, där du hanterar allt från lagerföring och orderhantering till inköp och rapportering. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Ta emot, lagerföra, plock- och lagerhantera. Administrera lagerföring, leveranser, skeppning mm. Etablera och hantera logistik processen samt anpassa till specifika projekt eller kundleveranser. Hantera logistik mot externa partners, kunder och kollegor. Inköp, lagerstatistik, orderhantering och rapportering. De söker dig som vill bidra till att optimera logistikprocesser och som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Rollen innebär också kundkontakt, vilket gör det viktigt att du brinner för service och kommunikation. Ibland kan det krävas resor till andra orter, vilket gör flexibilitet till en stor tillgång. Om digVi söker dig som: Har erfarenhet av lagerarbete, godsmottagning och skeppning. Är bekväm med administrativa uppgifter och har viss erfarenhet av orderhantering och inköp. Är van vid att arbeta med Office-paketet samt gärna system som IFS och Bitlog. Har B-körkort och A- och B-truckkort (ledstaplare och motvikt). Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift. Trivs med fysiskt och aktivt arbete på ett lager. Som person är du noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad. Du har ett driv att utvecklas och ser lösningar snarare än problem. Förmåner Hos Transtema får du: Arbeta i en varierande roll med möjlighet att påverka och utveckla verksamheten. En arbetsplats som uppmuntrar personlig utveckling och erbjuder utbildningsmöjligheter. En inkluderande arbetskultur där dina idéer och insatser värdesätts. Praktisk information Plats: Mölndal Arbetstider: 07.00-15.30 eller 08.00-16.30 Omfattning: Heltid Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

81 dagar sedan
Sista ansökan:
24 september 2025
Bilmekaniker till vår kund i Mölndal
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om rollen: Bilmekaniker Som bilmekaniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.

84 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Reservdelsansvarig
Hedin Göteborg Bil AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Hedin Automotive består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Med drivna, motiverade och engagerade medarbetare är det alltid roligt att komma till arbetet! Våra medarbetare är grunden till att Hedin Automotive växt framgångsrikt under många år. Hos oss är sätter vi kunden främst - för att det som är bra för våra kunder i längden är bra för oss. Arbetsuppgifter Som Reservdelsansvarig spelar du en nyckelroll i vår dagliga verksamhet. Du ansvarar för försäljning, beställning och lagerhållning av reservdelar och tillbehör - både till våra kunder och till våra tekniker i verkstaden. Ditt arbete präglas av kundfokus, struktur och teknisk förståelse, där du säkerställer att rätt delar finns på rätt plats i rätt tid. I rollen ingår även: Ekonomisk uppföljning och resultatansvar för reservdelsavdelningen Lagerstyrning - beställning, mottagning och inventering av reservdelar Kvalitetssäkring av leveranser och hantering av fakturor Att hålla vårt lagersystem uppdaterat och arbeta med kontinuerliga förbättringar Nyckelkompetenser/förmågor Vi söker dig som gillar struktur, logistik och teknik - och som vill vara med och utveckla vår reservdelsverksamhet. Vi ser gärna att du har: Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Tidigare erfarenhet av reservdelshantering, lager och teknisk försäljning God datorvana - gärna med erfarenhet av affärssystem (exempelvis Kobra) Meriterande med truckkort och B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Personliga egenskaper Du är en person som trivs i ett högt tempo och hanterar stress med lätthet. Din noggrannhet och strukturerade arbetssätt gör att du har ett gott öga för detaljer och ordning. Samtidigt har du en stark social förmåga, vilket gör att du enkelt skapar goda relationer med både kollegor och kunder. Dessutom har du ett genuint intresse för bildelar och tillbehör, vilket ytterligare förstärker ditt engagemang i arbetet. Varför jobba hos oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se Skicka din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

86 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Sjuksköterska till en privat mottagning / dagtid
Introcentrum AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Sjuksköterska till privat urologmottagning i Göteborg Vi söker en engagerad och erfaren sjuksköterska till vår privata urologmottagning i centrala Göteborg. Har du dessutom specialistkompetens inom urologi ser vi det som ett stort plus. Om tjänsten: Arbetet hos oss är varierande och innefattar bland annat: Provtagningar Assistera läkare vid olika operationer och ingrepp Förberedelser inför operationer och undersökningar Telefonrådgivning, hantering av bokningar och kassa Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska med några års yrkeserfarenhet Trivs i en mindre arbetsgrupp där vi arbetar tätt tillsammans och gemensamt utvecklar verksamheten Är flexibel, ansvarstagande och har ett professionellt bemötande Har erfarenhet av journalsystemet Webdoc (meriterande men inte ett krav) Vi erbjuder: Heltidstjänst Ett nära samarbete i ett litet och sammansvetsat team Möjlighet att vara med och påverka verksamhetens utveckling Friskvårdsbidrag Extra semesterdagar Ansökan: Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Skicka ditt CV och personliga brev, samt kontaktuppgifter, till: 📧 [email protected] Vid eventuell intervju ber vi dig ta med intyg, betyg och examensbevis. Välkommen med din ansökan!

87 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
Distributör Mölndal | Behovsanställning
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Mölndal och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Fordonen som är tillgängliga för tjänsten är: Bil Moped Vi ser det som meriterande om du har möjlighet att köra alla dessa fordon. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har AM- eller B-körkort, men också tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Tjänsten startar omgående och är en behovsanställning. Sysselsättningsgraden ligger mellan 45–55 %. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Mölndal. Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/

87 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Säljare till Bygghemmas visningsbutik i Mölndal
Bygghemma Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö och visningsbutiker i Kungens Kurva, Sollentuna, Jönköping, Mölndal och Malmö Svågertorp. Är du en person som brinner för försäljning? Vill du arbeta med nordens starkaste och bredaste sortiment inom produkter för hemmet? Då är du personen vi söker! Vi söker nu en driven och engagerad Säljare till vår visningsbutik i Mölndal! Vi är en e-handel som tar steget längre genom att satsa på fysiska visningsbutiker. Majoriteten av våra kunder handlar online, men vissa behöver extra hjälp, rådgivning eller inspiration. Därför har vi visningsbutiker runt om i landet där kunderna kan få personlig service och stöd i sina projekt. Om tjänsten Som Säljare hos oss på Bygghemma spelar du en central roll i att vägleda våra kunder genom deras projekt med hjälp av ett av Nordens starkaste och bredaste sortiment inom produkter för hemmet. För oss är kundnöjdhet lika viktig som den service vi erbjuder. Genom att skapa positiva upplevelser bygger vi långsiktiga relationer och återkommande kunder. I din roll guidar du kunden genom hela köpresan och säkerställer ett tryggt och välgrundat köp, anpassat efter deras behov och önskemål. Du har stöd av engagerade kollegor, en välfungerande supportstruktur och våra leverantörer, som du regelbundet samarbetar med för att säkerställa bästa möjliga service och rådgivning. Lönen är fast, med en rörlig del utifrån både kundnöjdhet och resultat. Om dig Vi söker dig med en passion för försäljning och en konstant fokus på affären, där du ständigt letar efter möjligheter att utveckla den. Du trivs med tanken på att kombinera försäljning, service och kundfokus på ett framgångsrikt sätt. Erfarenhet från försäljning är meriterande, men ännu viktigare är ett starkt intresse för våra produkter och en vilja att ständigt lära dig mer. Att knyta kontakter, bygga relationer och vårda dem är något du ser värde i. Du är kommunikativ och social i mötet med kunden och trivs i en miljö med högt tempo. Som person är du ambitiös och tar alltid personligt ägarskap över din egen kunskapsutveckling. Vi erbjuder Du kommer få vara med på en spännande resa och arbeta tillsammans med en av Nordens ledande e-handelsaktörer. Vi erbjuder en egen grundläggande internutbildning i produkter, sortiment och orderhandläggning. Vi värdesätter ett trevligt arbetsklimat, att du mår bra och trivs. Du kommer arbeta med härliga kollegor som kan stötta dig i din utveckling. Tillsammans brinner vi för att ge den bästa köpupplevelsen för våra kunder. Bygghemmas värderingar är; Ansvar, Enkelhet, Utmana och Tillsammans. Tjänstgöringsgrad 100% Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

88 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
IT-tekniker med koll på drift och nätverk? Vi har jobbet för dig!
Studieinst Sverige AB
Drifttekniker, IT

Vill du använda dina IT-kunskaper i uppdrag som faktiskt gör skillnad – där du både får utvecklas och jobba med teknik på riktigt? Hos oss får du arbeta som IT-tekniker i den offentliga sektorn, där du blir en nyckelperson i organisationens dagliga IT-drift. Det här är en perfekt möjlighet för dig som arbetat några år inom IT och nu vill ta nästa steg. Du kommer in i en miljö där dina kunskaper tas på allvar, där du får ta ansvar – men också stöd i uppdragets alla delar. Vi ser till att du får en bra introduktion, smidig onboarding och stöd längs hela uppdraget. Ofta finns vi också nära till hands om du behöver praktisk hjälp eller har frågor under uppdragets gång. Om rollen I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma, – ansvara för att den dagliga driften fungerar – arbete med felsökning och bedömningar hur fel bäst ska åtgärdas – utgöra en lokal IT-tekniker som främst arbetar med drift och utveckling av myndighetens lokala nätverksmiljö och kommunikationen mellan datorer i samma byggnad – ge stöd och support till användarna – sköta datakommunikation, drift och datasäkerhet i större nätverksmiljöer – ibland även globalt – testa nya produkter och informera användarna om nyheter – installera och anpassa datorer som sköter kommunikationen i nätverket, till exempel routrar, servrar och arbetsplatser – arbeta med att göra IT-driften säker (till exempel installera brandväggar) – installera program och anpassa dem till nätverket – ansvara tekniskt för IT-utrustning i konferensutrymmen, exempelvis videomötessystem – backuphantering – administrera standardsystem såsom mail och kalender – administrera backup-, storage- och applikationsservrar För att kunna bli aktuell för rollen krävs att du uppfyller något av nedanstående, – gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning samt fyra (4) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller – högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver det krävs även, – mycket goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt – kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) – kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder – Konsultuppdrag inom offentlig sektor – där samhällsnytta möter teknik – Stabilitet och ordnade arbetsförhållanden – Smidig onboarding inför varje uppdrag – Praktiskt stöd under uppdragets gång – både med uppföljning och kommunikation med uppdragsgivaren Urval sker löpande. När du skickar in din ansökan, ange gärna vilken ort du bor på. Välkommen att växa tillsammans med oss!

89 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Vill du växa i din IT-karriär? Bli helpdesk-konsult inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du växa i din IT-karriär? Bli helpdesk-konsult inom offentlig sektor Vill du jobba med IT på riktigt – där du varje dag gör skillnad för samhället, får ta ansvar och fortsätta utvecklas? Vi söker dig som har några års erfarenhet inom IT-support och som vill växla upp i en roll med mening, variation och tydlig framtid. Som helpdesk-konsult kommer du in i strukturerade miljöer där tekniken är avgörande – du hjälper användare, löser problem, förvaltar system och bygger förtroende. Vi erbjuder uppdrag inom offentlig sektor med stabilitet, professionell onboarding och stöd från erfarna kollegor under hela resan. 🛠 Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, se till att IT-utrustning fungerar, tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara, administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer), instruera användare i hur de ska arbeta med olika program. ✅ Vad du behöver ha för att vara aktuell Du behöver uppfylla något av följande alternativ: Gymnasieutbildning (eller likvärdig kunskap) samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller Relevant IT-utbildning (exempelvis högskoleingenjör, yrkeshögskola eller likvärdig) samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver detta behöver du också: goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet, grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt, goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow), goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM), kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. 🌱 Vad vi erbjuder Uppdrag inom offentlig sektor – där din insats gör samhällsnytta, En trygg och ordnad arbetsmiljö med professionell onboarding, Stöd från vårt team längs hela vägen – vi hjälper till med dialog, uppföljning och administration, Ett nätverk av kunniga kollegor och ett bolag som värnar om din utveckling. 📍Ansökan Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Ange vilken ort du bor i när du ansöker. Vi ser fram emot att höra från dig!

90 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Vill du växa i din IT-karriär? Bli helpdesk-konsult inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du växa i din IT-karriär? Bli helpdesk-konsult inom offentlig sektor Vill du jobba med IT på riktigt – där du varje dag gör skillnad för samhället, får ta ansvar och fortsätta utvecklas? Vi söker dig som har några års erfarenhet inom IT-support och som vill växla upp i en roll med mening, variation och tydlig framtid. Som helpdesk-konsult kommer du in i strukturerade miljöer där tekniken är avgörande – du hjälper användare, löser problem, förvaltar system och bygger förtroende. Vi erbjuder uppdrag inom offentlig sektor med stabilitet, professionell onboarding och stöd från erfarna kollegor under hela resan. 🛠 Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, se till att IT-utrustning fungerar, tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara, administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer), instruera användare i hur de ska arbeta med olika program. ✅ Vad du behöver ha för att vara aktuell Du behöver uppfylla något av följande alternativ: Gymnasieutbildning (eller likvärdig kunskap) samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller Relevant IT-utbildning (exempelvis högskoleingenjör, yrkeshögskola eller likvärdig) samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver detta behöver du också: goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet, grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt, goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow), goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM), kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. 🌱 Vad vi erbjuder Uppdrag inom offentlig sektor – där din insats gör samhällsnytta, En trygg och ordnad arbetsmiljö med professionell onboarding, Stöd från vårt team längs hela vägen – vi hjälper till med dialog, uppföljning och administration, Ett nätverk av kunniga kollegor och ett bolag som värnar om din utveckling. 📍Ansökan Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Ange vilken ort du bor i när du ansöker. Vi ser fram emot att höra från dig!

90 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025