Tandläkare till våran mysiga klinik i Mölndals innerstad

Hej blivande tandläkare-kollega! Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll. Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling. Missa inte att bli en del av Happident. Välkommen med din ansökan! Är du vår framtida kollega? Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk. Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör. Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. Möjlighet att utvecklas Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier. Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom. Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass! Vad vi erbjuder Goda arbets-och lönevillkor TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag Individuellt anpassade pensionsavsättningar Individuell lönesättning och utvecklingsplan Goda möjligheter att klättra inom företaget Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding Bonus Om Happident Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning. Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård. Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid Placering: Mölndal Kontaktperson: Leg tandläkare Mazdak Eyrumlu, [email protected] HR-ansvarig: Cecilia Lassen, [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

132 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Undersköterska för nattjänstgöring till nytt äldreboende i Mölndal
Norlandia Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Bli en del av vårt team och bidra till framtidens äldreomsorg Norlandia Äldreomsorg har öppnat portarna till vårt nya äldreboende Norlandia GoLife i det spännande GoCo-området i Mölndal. Vi söker dig som är undersköterska och som vill vara med på en unik resa där kreativitet, nya idéer och innovativt engagemang ständigt kommer uppmuntras. Välkommen med din ansökan till ett av svensk äldreomsorgs mest spännande projekt där du kommer göra skillnad – på riktigt. GoCo Health Innovation City GoCo HIC är den nya stadsdelen intill AstraZenecas forskningsanläggning i Mölndal med fokus på life science, samverkan och kunskapsbyte mellan akademin, näringsliv och den offentliga sektorn. Här kommer bostäder, kontor, labb och kliniker tillsammans bilda en viktig plats för att utveckla framtidens läkemedel och förebyggande hälsa. Läs mer om GoCo här. Norlandia GoLife äldreboende – hälsa, gemenskap & nya upplevelser Norlandia har som enda aktör i nuläget utsetts till att utforma och driva områdets äldreboende - Norlandia GoLife. Verksamheten har 60 lägenheter. Den trivsamma boendemiljön kommer innefatta bland annat en spektakulär takterrass och yogasal för att nämna ett par exempel. I linje med GoCo-satsningen kommer vi ha fokus på hälsa där vi ständigt kommer utmana rådande arbetssätt för att stärka våra boendes hälsa och livskvalitet. Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia? Som undersköterska är du en värdefull nyckelspelare som bidrar till att våra boende får en god omsorg och en trygg och meningsfull tillvaro på ålderns höst. Vi utgår alltid från den boendes vilja och egna förmåga och vi arbetar enligt våra koncept inklusive vårt fördjupade kontaktmannaskap. Eftersom äldreboendet är relativt nytt kommer du vara tillsammans med ledningsgruppen och dina kollegor bidra med att bygga upp och utforma äldreboendet – ett kul och kreativt arbete som innebär att du även får en god övergripande bild av verksamhetens alla delar. Vi ser gärna att vi har en mix av omvårdnadspersonal med eller utan specialistkompetens inom olika områden. Vem söker vi? Vi söker dig med stort engagemang och en vilja att göra skillnad. Du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Vi vill betona att förmågan och engagemanget att tänka nytt och bidra till att utforma framtidens äldreomsorg kommer att vägas in i rekryteringsprocessen. Du har undersköterskeutbildning (eller likvärdig utbildning) om minst 1350 poäng. Meriterande om du har intresse för hälsa eller arbetat med liknande arbetsuppgifter. Meriterande om du är speciallistundersköterska. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. God datorkunskap/datorvana och erfarenhet av dokumentation. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare, vi tillämpar provanställning på 6 månader. Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2025-02-28 Vid eventuella frågor om arbetet kontakta: [email protected] eller [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

133 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Verkstadscoach Mercedes Mölndal
Hedin Göteborg Bil AB
Övriga förmedlare

Vi söker nu fler medarbetare som tycker det är lika roligt som vi att ge kunder en unik upplevelse. Medarbetare som trivs i en social och prestigelös miljö där driv och engagemang ger mycket tillbaka! Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Verkstadscoach på vår Mercedes-anläggning i Mölndal. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som Verkstadscoach ansvarar du för planeringen i verkstaden. Du tar emot kunder samt planerar och fördelar arbetet. I rollen hanterar du ofta flera uppgifter samtidigt, allt från kundkontakt till skadekalkyler och garantiärenden. Dina ansvarsområden inkluderar att; Koordinera verkstadsplaneringen Hålla kunden uppdaterad genom hela verkstadsbesöket Se till att arbetet planeras och fördelas effektivt bland teknikerna Tids- och prisberäkna reparationer samt säkerställa att alla arbetsordrar och kunduppgifter är korrekt dokumenterade Hantera dialogen med försäkringsbolag' Nyckelkompetenser/förmågor: Vi söker dig som är en naturlig ledare och som brinner för att hitta de bästa lösningarna för kunden. Du är lösningsorienterad, mål- och resultatinriktad och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på teamets eller kundens behov. Din erfarenhet gör att du är väl insatt i försäkringsregler/verkstadsbokning och du behärskar svenska och engelska obehindrat, både i tal och skrift, och har B-körkort. Om du uppskattar att kombinera ledarskap, struktur och kundfokus i en dynamisk miljö, tror vi att du kommer att trivas hos oss. Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se Några ord från din blivande chef "Jag heter Fredric och är Servicechef här i Mölndal. Som ledare värdesätter jag laganda, kundfokus och att skapa en arbetsmiljö där alla kan utvecklas och nå sina mål. Service för mig handlar om att bygga relationer och skapa värde för våra kunder, och det är en av anledningarna till att jag trivs så bra här – vi arbetar med ett starkt varumärke och en kultur där alla gör skillnad. Jag ser fram emot att välkomna dig till vårt team. Välkommen att söka tjänsten." Vi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, intervjuer kommer därför hållas löpande. Ansök därför redan idag, dock senast den 31/3. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Servicechef Fredric Almersson, 031-790 02 22. Välkommen med din ansökan!

134 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Kaminvärme AB hjälper privatpersoner att spara pengar samtidigt som kunderna ökar värdet på sin fastighet med hjälp av energibesparande produkter med fokus på kaminer. Vårt utbud består av kvalitetsprodukter som alla inkluderar installation. Nu söker vi fler fältsäljare som bearbetar distrikt och bokar in sina egna besök genom att vara ute och kontakta kunderna genom dörrförsäljning.Vår framgång bygger på direktförsäljning med tydliga strukturer och bra tekniska verktyg. Tjänsten kräver inga tekniska förkunskaper om kaminer eller installationer utan det som är avgörande för att lyckas i rollen är att du har rätt inställning, tålamod och gillar frihet under ansvar. På Kaminvärme värdesätter vi dina personliga egenskaper framför ett välfyllt CV. Vi erbjuder - Grundutbildning och löpande vidareutbildning/coachning - Generöst lönesystem - Goda möjligheter att växa inom bolaget - Tävlingar om fantastiska priser som utlandsresor, datorer, extra provision! Vi söker dig som - Har B-körkort - Är flexibel och kan arbeta eftermiddagar och kvällar - Trivs med att jobba självständigt - Är arbetsvillig och har en hög ambitionsnivå - Är positiv och ser lösningar hellre än problem - Alltid strävar efter att prestera och nå dina mål - Behärskar svenska flytande i tal och skrift Sök enkelt utan CV, redan idag. Vi hanterar inkommande ansökningar löpande.

135 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Bilmekaniker till vår kund i Mölndal
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om rollen: Bilmekaniker Som bilmekaniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.

136 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Taxichaufförer
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

Behöver vi flera taxiförare på heltid. Erbjuder vi bra betalt och Komfort bilar. Ni kan kontakta oss via telefon eller email. [email protected] 0704444758

136 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Senior Data Engineer
Hedin IT AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

We are Hedin IT ...and we shape the digital future for Hedin Mobility Group – one of Europe’s leading mobility enablers with 12,500 employees across 14 countries. Now, we are looking for a Senior Data Engineer to join our Business Intelligence (BI) team! The role As a Senior Data Engineer, you will design, build, and maintain a scalable, high-performance data platform that supports enterprise-wide analytics and decision-making. You will develop and optimize data pipelines, integrations, and models to ensure that data is accurate, accessible, and structured for business insights. Operating within a large-scale enterprise environment, you will help shape our lakehouse architecture using Databricks, ensuring it meets both current and future business needs. Beyond technical execution, you will partner with Business Analysts, fellow Data Engineers, and stakeholders to structure data for analytics and reporting. You will also mentor team members, fostering a culture of knowledge-sharing and best practices. What you will do: Design, develop, and optimize scalable data pipelines for efficient extraction, transformation, and loading (ETL/ELT). Architect and enhance our lakehouse architecture using Databricks, ensuring flexibility, scalability, and performance. Ensure data quality, governance, and security, implementing best practices for monitoring, validation, and compliance. Optimize data performance and cost-efficiency, tuning queries, storage, and compute resources for enterprise-scale workloads. Standardize and automate data integration across multiple internal and external sources, ensuring seamless interoperability. What we look for in our new colleague You thrive in a large-scale enterprise setting, where challenges call for creative solutions. With no set playbook, you embrace complexity, explore new paths, and see opportunities where others see obstacles. You’re motivated by building lasting solutions and refining existing frameworks. Collaboration and knowledge sharing come naturally to you, and you welcome change as an opportunity, not a setback. We believe you have: Academical studies within Computer Science, Data Science, Software Engineering, or related field. Several years of experience in data engineering, working with large-scale data platforms in an enterprise setting. Strong SQL and Python skills, optimizing queries and processing large datasets. Hands-on experience with cloud-based platforms like Azure, Databricks, or similar. Deep knowledge of ETL/ELT processes using Apache Airflow, dbt, or Azure Data Factory. Understanding of lakehouse architectures, including Delta Lake and Medallion principles. Experience in data modeling, performance tuning, and data governance for reliability and scalability. So, are you ready to join our team? Interviews are conducted on an ongoing basis, so submit your application today! The process will continue in Swedish. If you have any questions, contact Gabriella Hagström, at [email protected] or 0700-82 85 23. About us: Since 2017, we have been driving the digital transformation for Hedin Mobility Group, empowering 12,500 employees across 14 countries to shape the future of mobility in Europe. Our mission is to offer the best possible digital experience for both our customers and colleagues within the group. This means you'll have the opportunity to work with cutting-edge technologies, dedicated colleagues, and great challenges to keep pushing your professional and personal development. What do we offer? The dynamic and fast paced environment of a scale-up with the stability and resources that comes with being part of a large, established group. The best of both worlds if you ask us. Our modern office located here in Mölndal offers both café and restaurant as well as gym and padel facility (fun fact: we ended up in the top ten best-looking offices in Sweden 2023, if you will allow us to brag a little). And, of course, we offer: Collective Agreement and ITP pensions. Flexible working hours Wellness allowance 30 days of paid vacation Several car-related benefits

139 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Application Specialist MS D365 Business Central
Hedin IT AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

We are Hedin IT ...and we shape the digital future for Hedin Mobility Group – one of Europe’s leading mobility enablers with 12,500 employees across 14 countries. We are now looking for an Application Specialist within Microsoft Dynamics 365 Business Central (BC) to join our ERP team. Let us tell you more about the role! As our Application Specialist you will take ownership of implementation and optimization of Microsoft Dynamics 365 Business Central Online for 37 companies within our group. Together with our team of specialists within BC and Exflow, you will work with both standardized BC solutions and our proprietary product ARC, a fully web-based system built on the Dynamics platform designed specifically for automotive import and distribution. You will collaborate across departments within Hedin IT to support the business, ensuring our systems are optimized to meet operational needs. You will take initiative to identify opportunities for improvement that align with the group’s overall goals. By streamlining workflows and processes, you will contribute to both cost-efficiency and operational optimization. Acting as the key link between internal stakeholders and external partners, e.g. providers like Exflow and InExchange, to ensure optimal system functionality and development. Your responsibility will entail: Take full ownership of Microsoft Dynamics 365 Business Central, shaping its development and optimization across 37 companies. Analyze business needs and set the direction for system improvements that drive efficiency and scalability. Be the go-to expert, advising stakeholders and collaborating with external partners to ensure seamless functionality. Optimize workflows and processes to improve overall functionality. Providing training and support for key users and decision-makers. Continuously enhance integrations and system capabilities, making a lasting impact on our BC environment. Who are you? We believe you thrive in a fast-paced environment with multiple ongoing projects. You are highly organized, with strong prioritization and communication skills, and enjoy collaborating across teams to drive improvements. To succeed in this role, you likely have: Solid experience with Microsoft Dynamics NAV/BC, including broad functional knowledge of the system. A background in roles such as Application Specialist, Consultant, or Business Developer within NAV/BC, ideally with exposure to supply chain, logistics, or warehouse management. Experience in configuring and setting up new companies within the system. A structured and analytical mindset, with an eye for optimizing business processes and enhancing system functionality. Fluency in both English and Swedish, spoken and written. So, are you ready to join our team? Interviews are conducted on an ongoing basis, so submit your application today! The process will continue in Swedish. If you have any questions, contact Gabriella Hagström, at [email protected] or 0700-82 85 23. We saved you a seat for upcoming workshops with the ARC-team! About us: Since 2017, we have been driving the digital transformation for Hedin Mobility Group, empowering 12,500 employees across 14 countries to shape the future of mobility in Europe. Our mission is to offer the best possible digital experience for both our customers and colleagues within the group. This means you'll have the opportunity to work with cutting-edge technologies, dedicated colleagues, and great challenges to keep pushing your professional and personal development. What do we offer? The dynamic and fast paced environment of a scale-up with the stability and resources that comes with being part of a large, established group. The best of both worlds if you ask us. Our modern office located here in Mölndal offers both café and restaurant as well as gym and padel facility (fun fact: we ended up in the top ten best-looking offices in Sweden 2023, if you will allow us to brag a little). And, of course, we offer: Collective Agreement and ITP pensions. Flexible working hours Wellness allowance 30 days of paid vacation Several car-related benefits

139 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Sommarvikarier - Chaufförer i Mölndal
REMONDIS Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

Till vår enhet i Mölndal söker vi nu sommarpersonal med C-körkort som vill vara en del av vårt viktiga arbete. Som chaufför hos oss hämtar du återvinningsbart material från våra kunder och tillsammans med våra produktionsarbetare se till att verksamheten flyter på, på anläggningen. Här erbjuds du ett varierande och utvecklande arbete och för rätt person så finns det goda möjligheter att utvecklas internt hos oss. Du utgår från Kryptongatan 16 och arbetar i regelvardagar mellan 06-15. Som miljöarbetare hämtar du återvinningsbart material från våra kunder. Arbetsuppgifterna är varierande och sker i högt tempo. Tjänsten innefattar bl.a.:•Insamling med baklastare,liftdumper eller lastväxlare•Hantering av fordonsdator och rapportering av avvikelser•Daglig kontroll av fordonetDu får ett socialt jobb där du har mycket kontakt med våra kunder, och gör det där lilla extra för att kunden ska bli nöjd. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • C-körkort och giltigt YKB• ADR är meriterandeSom person är du ansvarsfull, flexibel, duktig på att prioritera och kan fatta egna beslut i stressiga situationer. Du har daglig kontakt med kunder vilket ställer krav på dig att ha god social förmåga, vara serviceinriktad och hantera kunder på ett professionellt sätt.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Allra viktigast är att du, precis som vi, vill jobba säkert - tillsammans. Om REMONDIS Bli en del av ett bolag som varje dag arbetar för en ljusare framtid, för kommande generationer och vår planet; REMONDIS - cirkulär ekonomi - på riktigt. REMONDIS är världens tredje största återvinningsbolag och vi ser till att över 30 miljoner ton avfall blir ny råvara - varje år. Vi verkar i en bransch som verkligen har framtiden för sig och som är en nödvändighet om världen ska ha en ljusare framtid. Vi är ett härligt team som utvecklar verksamheten i Sverige för att leverera branschens bästa service inom återvinning.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Sommarvikariat - Transportledare
REMONDIS Sweden AB
Transportledare och transportsamordnare

Arbetsuppgifter Vi söker nu sommarvikarier till transportledningen i Mölndal.Som transportledare på REMONDIS får du en roll med mycket ansvar och tillsammans med ditt team jobbar du med miljöeffektiva transportlösningar för hållbara och långsiktiga kundrelationer och resultat. Vår transportenhet i Mölndal är en del av Region Väst där vi samlar in och hanterar olika typer av avfall för återvinning. Fordonsflottan består av ett 60-tal fordon som bl.a. utgörs av baktömmande komprimatorfordon, lastväxlarfordon, skåpbil och liftdumperfordon. På enheten jobbar duktiga miljöarbetare med stor erfarenhet som dagligen bidrar till en hållbar framtid. I rollen som Transportledare ansvarar du för den dagliga driften av transporterna. Tjänsten innefattar bl.a.: - Planera och dirigera fordon samt fördela uppdrag till miljöarbetare-Säkerställa att uppdragen blir utförda och rätt hanterade i T5 - Säkerställa att erforderliga transportdokument finns för chaufförerna - Sakgranskning av fakturor i DCE - Medverka i målarbetet samt uppföljning av fordonsslagets mål - Stödja i specifika kundärenden - Ansvara för kunddialog i samband med utförande - Hantera avvikelser och kundreklamationer - Säkerställa att kundernas leveranser hanteras enligt gällande rutiner - Övrigt förekommande arbetsuppgifter som delegeras av närmaste chef Placeringsort är Mölndal och du rapporterar till Driftchef. Arbetstiden är 06.00 - 15.00 alternativt 07.00-16.00 beroende på vilken verksamhet du tillhör, helgarbete förekommer. Kvalifikationer - Erfarenhet av transportledning, logistikstöd, entreprenader eller liknande - Mycket god kommunikativ förmåga, i både tal och skrift - Avslutad gymnasieutbildning Har du transportledarutbildning och/eller erfarenhet av tunga fordon så är detta meriterande. Vi söker dig som trivs med att jobba i ett högt tempo och gillar att arbeta i en föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik. Du är engagerad och kommer gärna med förslag på förbättringar och effektiviseringar av arbetet. För att lyckas i rollen tror vi att du är lyhörd med god samarbetsförmåga och du trivs med att ha kontakt med chaufförer och kollegor via telefon och mail. Du har ett kundfokus och en hög känsla för service. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025