Vi söker konsulter inom industri!
Boss Business Partner North AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag i Mora. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker nu dig som vill jobba som konsult eller intresserade av tjänster ute hos någon av våra kunder Vi söker dig med erfarenhet som; Bygg och anläggning- projektledare, arbetsledare eller verksamhetsutvecklare Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Marknadsföring- digital marknadsförare eller chef Industri- arbetsledare eller andra ledande befattningar Hållbarhet- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]

118 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker konsulter inom marknadsföring!
Boss Business Partner North AB
Försäljnings- och marknadschefer

Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag i Mora. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker nu dig som vill jobba som konsult eller intresserade av tjänster ute hos någon av våra kunder Vi söker dig med erfarenhet som; Bygg och anläggning- projektledare, arbetsledare eller verksamhetsutvecklare Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Marknadsföring- digital marknadsförare eller chef Industri- arbetsledare eller andra ledande befattningar Hållbarhet- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]

118 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Vi söker konsulter inom ekonomi!
Boss Business Partner North AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag i Mora. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker nu dig som vill jobba som konsult eller intresserade av tjänster ute hos någon av våra kunder Vi söker dig med erfarenhet som; Bygg och anläggning- projektledare, arbetsledare eller verksamhetsutvecklare Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Marknadsföring- digital marknadsförare eller chef Industri- arbetsledare eller andra ledande befattningar Hållbarhet- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]

118 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Vi söker konsulter!
Boss Business Partner North AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag i Mora. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker nu dig som vill jobba som konsult eller intresserade av tjänster ute hos någon av våra kunder Vi söker dig med erfarenhet som; Bygg och anläggning- projektledare, arbetsledare eller verksamhetsutvecklare Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Marknadsföring- digital marknadsförare eller chef Industri- arbetsledare eller andra ledande befattningar Hållbarhet- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]

118 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Jobba som personlig assistent i Mora i sommar!

Våra assistansanvändare runt om i Mora söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

119 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Vi söker konsulter!
Boss Business Partner North AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker dig som vill jobba som konsult ute hos någon av våra kunder. Vi söker dig med erfarenhet som; Projektledare inom bygg och anläggning Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Digital marknadsföring och försäljning Verksamhetsutvecklare inom bygg, anläggning eller industri Hållbarhets- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]

119 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Redovisningsekonomer och revisorsassistenter sökes!
Boss Business Partner North AB
Redovisningsekonomer

Vi ser en ökad förfrågan av redovisningsekonomer och revisorsassistententer ute hos våra kunder just nu och söker brett efter både dig mer flera års erfarenhet som är redo att axla ett nytt, spännande uppdrag likväl som dig som är ny inom området. Om jobbet Som redovisningsekonom gör du allt från löpande redovisning, års- och månadsbokslut, avstämningar, ev löneadministration, avtalsfrågor och koncernbokslut. Andra uppgifter kan vara att upprätta kund- och leverantörsreskontra, budgetarbete och prognoser. Som revisorassistent arbetar du med revision och granskar finansiella rapporter och säkerställer att de följer gällande regelverk och standarder. Assisterar vid planering och genomförande av revisioner genom att samla in och verifiera dokumentation. Medverkar i att upprätta revisionsdokument och rapporter för att säkerställa en strukturerad och tydlig uppföljning. Om dig Vi söker dig som har en högskole- eller yrkesutbildning inom ekonomi och ett plus är om du har hunnit skaffa dig praktiskt erfarenhet. Meriterande är om du har haft en roll som konsult tidigare. Dina personliga egenskaper är viktiga och vi tror att du är en strukturerad och analytisk person som gillar att driva processer och affärer framåt på ett lösningsorienterat sätt. Du är flexibel och ödmjuk som person med en stor förståelse för interna utmaningar där du kommer med lösningar för våra kunders verksamheter. Du kommer ha mycket kontakt med andra människor vilket förutsätter att du kan kommunicera på ett enkelt och förståeligt sätt samt stimuleras av ett självständigt arbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta proaktivt med att hitta nya uppdrag och kunder. Urvalsprocessen sker löpande Vi vill rekrytera både jämställt och baserat på kompetens samt göra det enkelt för dig som kandidat att söka våra tjänster, därför har vi valt att använda oss av urvalsfrågor istället för personligt brev i denna process! För frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss på Boss Business Partner, Evelyn Hult 070-2578212 eller Sofia Wester 073-9344394

119 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Personliga assistenter sökes i Mora – timvikarier och sommarvikarier
Vi Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

Vill du göra en positiv skillnad i människors liv? Vi Omsorg söker nu engagerade och flexibla personliga assistenter för arbete som timvikarie med start enligt överenskommelse, samt sommarvikarier inför sommarsäsongen. OM TJÄNSTEN Som personlig assistent hjälper du våra kunder runt om Mora med deras dagliga rutiner, personlig omsorg och aktiviteter. Du är en viktig del av deras vardag och ditt arbete bidrar till att de kan leva ett självständigt och aktivt liv. Arbetstiderna varierar och kan omfatta både vardagar och helger, beroende på kundens behov och situation. VI SÖKER DIG SOM Är intresserad av att arbeta som timvikarie eller sommarvikarie. Är lyhörd och har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Har förmågan att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Erfarenhet inom personlig assistans är meriterande, men inget krav. Tjänsterna är främst baserade i Mora, men det kan finnas kunder som bor i närliggande områden. Om du kan tänka dig att resa kortare sträckor, uppskattar vi om du anger detta i din ansökan. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och ange om du är intresserad av timvikariat, sommarvikariat eller båda. Vi ser fram emot att höra från dig! VILKA ÄR VI? Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö. Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se ATT ARBETA PÅ VI OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Vi Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

124 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Timanställd vikarie inom förskola
Mora kommun
Barnskötare

Ansök idag. Kollegor imorgon. Beskrivning Vi söker engagerade vikarier för arbete inom barnomsorgen i Mora kommun. Du bestämmer själv när och hur mycket du vill arbeta. Du har en positiv inställning till ditt arbete och trivs i mötet med människor. Du kan snabbt anpassa dig till nya miljöer, är flexibel och har lätt för att skapa nya kontakter. Arbetet som vikarie kräver initiativförmåga och att du är ansvarsfull. Vi vill att du har ett stort intresse och tidigare erfarenhet av arbete med barn och/eller ungdomar, till exempel som barnskötare, förskollärare, idrottsledare, barnvakt eller lägerledare.  Arbetsuppgifter Som vikarie på en förskola ersätter du en frånvarande personal. Du kommer att tillsammans med arbetslaget att ansvara för barnens dag på förskolan. Det är viktigt att du kan skapa goda relationer med barnen och vara lyhörd för deras behov, men också att du tar ansvar och sätter gränser. Det är viktigt att du visar engagemang och är aktiv och närvarande i barnens lek, men också är ett stöd för barnen vid rutinsituationer som t.ex. påklädning och matsituationer. Våra verksamheter är öppna mellan kl. 06:30 och 18:30. En del av vikariebehoven kan dyka upp plötsligt och därför söker vi dig som då kan infinna dig med kort varsel. Du bör trivas med att arbeta på många olika arbetsplatser och ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssätt och rutiner. Krav Gymnasieexamen. Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. För att kunna arbeta inom barnomsorg behöver du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret. Mora kommun Mora kommun är alla vi som jobbar här. För oss är det naturligt att ha medborgaren/kunden i fokus, vara serviceinriktade och bemöta alla med respekt. Vi tar gemensamt ansvar för verksamheten, vår egen och andras arbetssituation. När vi möter utmaningar och nya förutsättningar gör vi det med ett positivt förhållningssätt och tar tillsammans initiativ till utveckling. Var med oss när vi växer som människor och kommun. Idag och imorgon. Läs mer om oss här: https://morakommun.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/mora-kommun-som-arbetsgivare.html För dig som sökande har vi möjlighet att erbjuda medflyttarservice, se vidare http://www.rekryteringslots.se/ Om du är eller tidigare har varit anställd i Mora kommun kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Vi värnar om din integritet, läs mer om vår behandling av personuppgifter här: https://morakommun.se/kommun-och-politik/overklaga-beslut-rattssakerhet/behandling-av-personuppgifter-gdpr.html. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

124 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sommarvikarier till Ekbacken Mora Dalarna
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Kom och jobba med vårat härliga gäng!!! Nu söker vi på Ekbacken Mora sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Ekbacken Ekbacken ligger i det nya området Måmyren cirka 3,5 km från centrala Mora. Boendet ligger naturskönt i västersluttning med närhet till vattnet, strax norr om Mora lasarett med närhet till kommunikation och ett köpcenter. Maten bereds vid avdelningsköken vilket bidrar till en känsla av hemlagat. Huset ligger nära skog och grönområden vilket ger förutsättningar för utevistelse i närområdet. Om boendetEkbacken är ett ljust och fräscht boende i markplan med 32 lägenheter, fördelat på fyra boendeenheter. Boendeenheterna är inriktade mot demensvård. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enl överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Anna-Lena Paulsen [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

130 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025