Sem Vik - Sjuksköterska - Avd. 42 Kirurgi Mora

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Välkommen att söka semestervikariat som sjuksköterska hos oss på kirurgkliniken. Trivs du med att samarbeta med andra och är mån om att ha patienten i fokus? Här får du variation i både arbete och tempo. I vårt glada team arbetar vi i vårdlag. Avdelning 42 har 21 vårdplatser. Här vårdas patienter med kirurgiska och urologiska sjukdomar som till exempel skallskador, bukspottkörtelinflammation, Ileus, gallblåseinflammation och njursten. Vi har patienter i alla åldrar. 70% av verksamheten är akuta inläggningar och resterande är planerad verksamhet. Sem Vik - Sjuksköterska - Avd. 42 Kirurgi Mora Arbetsuppgifter Som sjuksköterska på avdelning 42, som är en akutkirurgisk avdelning, får du ett roligt jobb med en bred kompetens. I ditt arbete träffar du patienter pre- och postoperativt, patienter med cancer, patienter i livets slutskede samt traumapatienter. I dina arbetsuppgifter ingår hantering av läkemedel, centrala infarter, pvk, ventrikelsond, dränage, sår, stomi och urinkateter. Detta gör att du utvecklas i din roll som sjuksköterska. Vi har nära kontakt med läkare, fysioterapeut, arbetsterapeut och dietist. Vi använder oss av vårdnära service som underlättar för oss i form av städ, tvätt och köks sysslor med mera. Vi ser till allas behov och lägger upp en individuell anpassad inskolningsplan för just dig. Under sommaren jobbar vi varannan helg blandat med dag och kväll. Vi har även flextid som kan nyttjas i mån av tid. Vi söker dig som vill arbeta tillsammans med oss! Övrig information Kvalifikationer Du ska vara legitimerad sjuksköterska. Ett gott bemötande, god samarbetsförmåga, ödmjuk attityd, inte rädd för nya utmaningar och har ett intresse för att utvecklas. Heltid/deltid Ansökan Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba hos oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Intervjuer och tillsättning sker löpande. Vi räknar med att semesterrekryteringen är klar vecka 18. Det innebär att du som är aktuell för anställning kommer att kontaktas innan dess. Här kan du läsa mer om hur det är att vara semestervikarie hos oss. Fackliga kontaktuppgifter Här hittar du kontaktuppgifter till våra fackliga organisationer.

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Sjuksköt natt - Avdelning 42 - Kirurgi Mora

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. I vårt glada team arbetar vi i 3 vårdlag med 1 sjuksköterska och 2 undersköterskor. Nattetid arbetar 2 vårdlag med 1 sjuksköterska och 1 undersköterska. Avdelning 42 har 21 vårdplatser. Här vårdas patienter med kirurgiska och urologiska sjukdomar, till exempel skallskador, bukspottkörtelinflammation, ileus, gallblåseinflammation och njursten. Vi har patienter i alla åldrar. 70% av verksamheten är akuta inläggningar och resterande är planerad verksamhet. Det innebär mycket preoperativa och postoperativa åtgärder. Du får även ta stort ansvar och delaktighet kring patientens mobilisering och omvårdnad. Sjuksköt natt - Avdelning 42 - Kirurgi Mora Arbetsuppgifter Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska hos oss på kirurgkliniken. Trivs du med att samarbeta med andra och är mån om att ha patienten i fokus? Vill du ha variation i både arbete och tempo? Då är kirurgkliniken arbetsplatsen för dig! Som sjuksköterska på avdelning 42 som är en akutkirurgisk avdelning får du ett roligt jobb med en bred kompetens. I ditt arbete träffar du patienter pre- och postoperativt, patienter med cancer, patienter i livets slutskede samt traumapatienter. I dina arbetsuppgifter ingår hantering av läkemedel, centrala infarter, pvk, ventrikelsond, dränage, sår, stomi och urinkateter. Detta gör att du utvecklas i din roll som sjuksköterska. Vi ser till allas behov och lägger upp en individuell anpassad inskolningsplan för just dig. Hos oss jobbar vi endast 2 av 5 helger. Flextid som kan nyttjas i mån av tid. Vi söker dig som vill arbeta tillsammans med oss! Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som; är legitimerad sjuksköterska. har ett gott bemötande, god samarbetsförmåga, ödmjuk attityd. inte är rädd för nya utmaningar. kan prioritera och har ett intresse för att utvecklas. Ansökan Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Region Dalarna - Jobba med oss Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Detta arbete innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och/eller ungdomar. Innan erbjudande om anställning kan ske, måste du som sökande uppvisa utdrag ur Polisens belastningsregister i obrutet kuvert alternativt via ett digitalt registerutdrag, enligt lag 2013:852 eller 2000:873. Mer information finns här: Belastningsregistret - begär utdrag (polisen.se). Fackliga kontaktuppgifter Här hittar du kontaktuppgifter till våra fackliga organisationer.

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Personlig assistent sökes till fantastisk kvinna (Extra vid behov) -Mora

. Anna heter jag och är 30 år gammal. Jag sitter i rullstol på grund av en CP-skada som jag fick när jag föddes för tidigt. Trots det så har jag talet flytande men behöver hjälp med allt i vardagen. Jag söker nu en ny stjärna som vill vara min personliga assistent. Jag bor centralt i Mora. Jag är en tjej med massor av intressen såsom åka på festivaler, kryssningar, spela tv-spel, sitta vid datorn och chatta med kompisar eller spela Sims. Tycker även om att ta promenader och vara ute och gå. Kreativiteten hos mig är jättestor och jag håller på med både musik och berättelser.  Som person är du lugn, stabil, inkännande och har barnasinnet kvar. Ibland kan jag ha svårt att komma på vad jag vill göra när jag inte jobbar, då är det bra om du som assistent kan komma med roliga förslag. Jag vill att du är en kvinna mellan 25-40 år så vi är hyfsat jämngamla. Om tjänsten: Man jobbar varierade arbetspass (dag/kväll/natt med sovande jour) Extra vid behov. Som assistent hos mig är du anställd i Assistans i Balans. Du får en god introduktion, kontinuerligt stöd i ditt uppdrag, personlig arbetsledning, handledning och utbildning. Balans har kollektivavtal för personlig assistans mellan Fremia och Kommunal samt erbjuder friskvårdsbidrag.   Låter det här som nåt för dig? Då hoppas jag att vi ses snart! Välkommen med din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Inside Sales Manager

Om företaget Mora, i mitten av Sverige, har hela tiden varit en navet i vår verksamhet. Det var här vi grundades 1929 och det är här vårt huvudkontor ligger. Men idag jobbar vi över hela världen och har filialer i både Nederländerna och Storbritannien. Under vår snart 100-åriga historia har vi ägts av stora multinationella företag. Men vi har hela tiden haft vår särställning och kunnat bevara och utveckla vår egen kultur. Vi-känslan är stark och de flesta som börjar arbeta här stannar länge. Det ger en djupt rotad kultur som präglas av prestigelöshet och öppenhet för nya idéer och tankar. Det finns mycket som förenar oss som jobbar på Wibe idag. Företaget har ett tydligt arv av uppfinningsrikedom, ingenjörskonst och kvalitetsmedvetenhet. Men längs med vägen har ansvarstagandet och glädjen över att kunna hjälpa kunderna blivit en minst lika viktig del av vårt DNA. Att arbeta på Wibe innebär därför att vara lika engagerad i produkterna som i människorna Nu söker vi Inside Sales Manager till Wibe Group. Här erbjuds du en spännande möjlighet i ett bolag med ständig utveckling och tillväxt! Dina arbetsuppgifter I rollen har du ett övergripande ansvar för teamet som inkluderar Inside Sales Sweden och International. Din främsta uppgift är att leda, coacha och utveckla teamet med fokus på samarbete för att tillsammans överträffa våra mål och resultat. Du har personal-, budget- och arbetsmiljöansvar och har medarbetare i Mora. Wibe är på en tillväxtresa med etableringar i nya länder vilket också gör dig till en del av utvecklingen av övergripande strategier och processer inom Inside Sales för att optimera och skapa goda förutsättningar för teamet att leverera god service till våra kunder. Du har flera kontaktytor internt och har framför allt ett nära samarbete med våra internationella säljkontor. Du rapporterar till Sales & Marketing Director som sitter i Dannmark. Din profil Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning gärna med kommersiell inriktning och med erfarenhet från ledande roll sedan tidigare. Vi ser gärna att du drivit utvecklingsarbete och har verkat i internationell miljö. Du har goda IT-kunskaper. Vi värderar dina ledaregenskaper högt och tror att du är en trygg ledare med förmåga att inspirera, motivera och inge förtroende. Miljön hos oss är föränderlig och en förutsättning är att du har en uthållighet och vilja att utveckla verksamheten framåt tillsammans med ditt team. Du är en lagspelare och har lätt för att samarbeta med kollegor på plats i Mora men också globalt. Utöver detta är du affärsmässig i ditt sätt att vara och har förmåga att se till helhet och bidra på ett övergripande perspektiv i mer strategiska frågor. Du uttrycker dig på engelska och svenska i likväl tal som skrift. Resor förekommer i tjänsten. Ansökan Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Erica Sundin. Välkommen med din ansökan via www.clockworkpersonal.se/lediga-jobb senast den 26 maj 2024. För ytterligare information om Wibe Group, gå in på https://wibe-group.com/se/

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare Mora

Vi söker en kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Mora! Om jobbet I rollen som Kundtjänstmedarbetare arbetar du i receptionen och servar våra kunder i det spontana mötet med deras bank- och försäkringsärenden. Du är kontorets ansikte utåt och får alla att känna sig välkomna. Som Kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande frågor gällande bank- och försäkring via både via våra digitala kanaler och telefon men även via det personliga mötet med kunden. Du ansvarar för att boka in kundmöten till dina övriga kollegor på kontoret. Vem är du? Vi söker dig som har gymnasieexamen med ekonomisk inriktning, eftergymnasial utbildning med relevant inriktning är meriterande. För rollen krävs att du har förståelse och intresse för ekonomiska frågor. Vidare ser vi att du som söker har vana och tidigare erfarenhet av kundservice/kundtjänst. Har du tidigare arbetat med bank och/eller försäkring samt har certifiering för försäkringsdistribution och fond ses även det som meriterande. Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift, vi ser gärna om även har kunskap inom ytterligare språk. För att trivas i rollen är du flexibel och serviceinriktad. Du vill arbeta i en utåtriktad roll i kontakten med våra kunder och har lätt för att snabbt anpassa ditt arbetssätt till nya omständigheter. Arbetet i receptionen kan stundtals innebära högt tempo, vi tror därför att du som söker behöver vara stresstålig och gärna lite tävlingsinriktad då vi arbetar mot uppsatta mål. Du är en prestigelös och engagerad lagspelare som tar en aktiv roll i gruppens gemensamma arbete och har såväl kundens som LF Dalarnas bästa för ögonen. Om oss På Morakontoret är vi 25 st medarbetare(inkl. LFF) som jobbar nära varandra inom olika befattningsområden. Vi har ett gott rykte i Mora med omnejd och detta har vi fått genom våra fantastiska medarbetare. Vi värdesätter samarbetet och lagkänslan högt. På Morakontoret finns kompetenser inom samtliga områden bank + försäkring. Övrig information: Tjänsten innebär tillsvidareanställning. Arbetstiderna är: Måndag, tisdag och onsdag 08:00-16:30 Torsdag 08:30-18:00 Fredag 08:00-15:30 För ytterligare information kontakta rekryterande chef: Erik Bergström, 023-93088 Lokala fackliga företrädare: Johan Morell, 023-932 39 Genom Rekryteringslots Dalarna kan vi erbjuda medflyttarservice, läs mer om det på Rekryteringslots hemsida www.rekryteringslots.se Som en del i vår rekryteringsprocess kan du få genomföra test. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Vi på LF Dalarnas är drygt 480 engagerade medarbetare som bor där våra kunder bor, handlar i samma affärer och har samma väder. Med kontor i Falun, Borlänge, Avesta, Leksand, Ludvika, Mora och Malung finns vi nära våra kunder, som alla tillsammans äger vårt bolag. Stark lokal närvaro, personliga möten och bra digitala lösningar anser vi vara förutsättningar för det bästa kundmötet. Dalarnas är en ansvarsfull arbetsgivare som uppmuntrar mångfald, främjar hälsa och bidrar till ett hållbart arbetsliv. Vi vill med en god företagskultur, möjlighet till utveckling och ett stort engagemang, attrahera och behålla de bästa medarbetarna. #LI-Onsite Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Egenvårdsrådgivare - sommarvikarie

Bli en del av Apoteket! Är du redo för sommarens äventyr? Vi letar efter två engagerade egenvårdsrådgivare som vill vara med och boosta våra apotek i antingen Mora eller Älvdalen! Om rollenSom egenvårdsrådgivare på Apoteket Bävern i Mora eller Björnen i Älvdalenkommer du arbeta tätt tillsammans med dinakollegor och se till att våra kunder får just den hjälp de behöver. Att vara egenvårdsrådgivare innebär att du arbetar med rådgivande försäljning av våra receptfria produkter. Du utgår från varje individs unika behov för att med din expertis erbjudalämplig produkt. Du agerar med omtanke och engagemang och där du på riktigtsätter kunden i centrum.Vi strävar alltid efter en trivsam arbetsplats där du har möjlighet till utveckling, delar med dig av dina erfarenheter till kollegor samtidigt som ni har kul tillsammans! Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Ta emot betalande kunder över disk, plocka upp och hantera nya varor som kommer in Arbeta med exponering för att apoteket ska vara välfyllt och välkomnande Arbeta aktivt med kampanjer och nyheter inom egenvården Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som ärutbildad apotekstekniker/egenvårdsrådgivare. Du är serviceinriktad medett genuint intresse för kundmöten och förmåga att arbeta med rådgivande försäljning Du ärlösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerarpå utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar till att skapa ett välfungerande team Du är strukturerad och tar hänsyn till att inga viktiga och avgörande detaljer missas och medförmåga att se helheten i olika sammanhang Det är ett stortplus, men inget krav,om duhar erfarenhet av att arbeta inom retail samt medkundmöten och lagervård. När det känns rätt Fundera inte för länge – ansök nu och bli en del av vårt härliga team! Arbetstyp: Möjlighet till heltid eller deltid, efter överenskommelse.Anställningsperiod: Från juni till augusti, men kan diskuteras. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar bävern 8-17, björnen 9-17, helger stängt Välkommen till Apoteket!

3 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Personlig assistent till kund i Mora

Nu söker vi personliga assistenter till en tjej med bland annat autism i Mora. I arbetet med vår kund kommer du att arbeta med tydliggörande pedagogik. Är det här du?Vi ser att du är en positiv person som är trygg i din roll som assistent. Tidigare erfarenhet av autism är meriterande. Körkort B är ett krav. Arbetstid och tjänstgöringsgrad:Vi söker vikarier över sommaren, samt vikarier vid behov året om. För rätt person kan det i framtiden finnas möjlighet till en schemarad. Arbetspassen är förlagda på Dygnspass med väntetid samt dagpass. Vardag som helg. Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö. Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning Rekryteringen sker löpande. Vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden är slut.

3 maj 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Studielön för dig som studerar till Röntgensjuksköterska

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Bild- och funktionsmedicin Dalarna har röntgenverksamhet i Falun, Mora, Borlänge, Avesta och Ludvika. Region Dalarnas uppgift är att göra Dalarna till en ännu bättre plats att leva på. Vi har ett brett uppdrag så möjligheterna är stora att du hittar ditt drömjobb hos oss! Vår värdegrund Öppenhet, Respekt och Ansvar ska genomsyra hela vår organisation. Det ledarskap Region Dalarna strävar mot beskrivs utifrån orden: tydlighet, mod och tillit. Nu har du som redan påbörjat din utbildning eller planerar att starta din utbildning till röntgensjuksköterska under höstterminen 2024 möjlighet till studielön i kombination med en anställning hos oss på Bild- och funktionsmedicin Dalarna. Studielön för dig som studerar till Röntgensjuksköterska Arbetsuppgifter Det finns en studielönsplats med utbildningsstart Höstterminen 2024. Under terminstiderna får du studielön om 18 000 kr/mån och är motsvarande tid tjänstledig, "vidareutbildning med ersättning", från ditt ordinarie arbete på kliniken. Tjänstledigheten är både semester- och pensionsgrundande. Vid sidan om dina heltidsstudier kan du arbeta max 20 timmar/mån. Mellan terminerna arbetar du på Bild- och funktionsmedicin Dalarna. Röntgensjuksköterskeprogrammet är på 180 högskolepoäng vilket motsvarar tre års heltidsstudier på grundläggande nivå. Du förbinder dig att efter avslutad utbildning och erhållen legitimation som röntgensjuksköterska arbeta som röntgensjuksköterska på anvisad plats inom Bild- och funktionsmedicin Dalarna under minst 36 mån. Som röntgensjuksköterska är det viktigt att skapa trygghet och ge omvårdnad i en allt mer teknisk värld. Omvårdnadsarbetet står i centrum och består av många korta möten med patienter. I arbetet är du expert på röntgenbilder och hur de ska framställas. Du planerar och genomför undersökningar utifrån patientens tillstånd och olika förhållanden. Arbetet med att ställa diagnos med olika undersökningsmetoder och den snabba tekniska utvecklingen stimulerar dig att hela tiden uppdatera dina kunskaper. Viktigt att du är flexibel och har lätt för samarbete då vi arbetar i team med olika yrkeskategorier, olika arbetsuppgifter och med ett växlande arbetstempo. Övrig information Kvalifikationer För att kunna få studielön ska du ha skickat in din ansökan till röntgensjuksköterskeprogrammet med start höstterminen 2024 eller redan ha påbörjat studierna till röntgensjuksköterska. Bifoga CV samt ett personligt brev där du motiverar varför du är intresserad av att studera till röntgensjuksköterska. Ange två arbetsgivarrepresentanter som vi kan kontakta för referenser. Varmt välkommen med din ansökan! Ansökan Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna

3 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Chefsrekryterare till Clockwork Mora

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med bemanning och rekrytering men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen”- för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter oavsett om det handlar om jobb i industri-eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i mer än 20 städer från Mälardalen och Stockholm i söder till Luleå i norr. Vi är extra stolta över att våra kunder för tredje året i rad har gett oss betyget bäst i Sverige när det kommer till bemanning och rekrytering, dessutom utsågs vi till branschens mest hållbara företag 2023. Glädje, engagemang, närhet och affärsmässighet är Clockworks fyra kärnvärden. Det sätter tonen för vårt sätt att agera, både med varandra och i relationen med våra kunder och kandidater. Clockwork uppmuntrar och ger utrymme för individuella initiativ, men betonar också vikten av lagets gemensamma framgång. Har du rätt inställning och driv och vill bli en del av vårt framgångsrika team i Mora? Du välkomnas till en öppen och familjär miljö där vi tillsammans skapar framgång! Dina arbetsuppgifter Har du ett genuint intresse av att förse företag med rätt kompetens samtidigt som du älskar försäljning och får energi i mötet med människor? Då är jobbet som chefsrekryterare hos oss på Clockwork rätt för dig – här får du möjlighet att arbeta med fantastiska kollegor och branschens mest nöjda kunder! Vi erbjuder dig ett spännande, ansvarsfullt och omväxlande arbete med stort fokus på kunder och affärer. Du ansvarar för att driva och utveckla såväl befintliga som nya kundrelationer, där du genom att förstå och sätta dig in i kundens utmaningar hjälper deras verksamhet till ökad lönsamhet. Du arbetar självständigt och säljer vårt erbjudande genom strategiskt och proaktivt arbete med kundprospektering, möten och sluter avtal. Du ansvarar över hela rekryteringsprocessen med kravspecifikation, annonsering, search, urval, intervjuer, referenstagning, tester och uppföljning. I vår verksamhet är du en viktig nyckelspelare som med stort engagemang strävar efter att fortsätta ha branschens mest nöjda kunder. Det gör du genom att bygga långsiktiga och hållbara kund-och kandidat relationer. Din profil Vi söker dig med rätt inställning, driv och affärsmässighet och som har jobbat med försäljning som resulterat i långsiktiga relationer. Har du tidigare erfarenhet från rekrytering ser vi det som meriterande. I rollen rekryterar du ofta chefer vilket ställer krav på kunskap och erfarenhet inom organisation och företagsstrukturer. För att trivas i rollen som chefsrekyterare behöver du ha ett högt eget driv, ett resultatorienterat förhållningssätt och förmågan att arbeta självständigt. Rollen ställer stora krav på social kompetens, samarbetsförmåga och att du som person är förtroendeingivande och prestigelös. Vi är helt team som står redo att ta emot dig med öppna armar, och vi arbetar gärna och ofta tillsammans – därför är det också viktigt att du är en sann lagspelare som alltid sätter laget framför jaget. På Clockwork genomsyras vi av en positiv inställning, prestigelöshet och viljan att bidra till en bättre framtid. Ansökan Är det dig vi söker? Börja med att skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se senast 2024-05-26. Har du frågor kring tjänsten kontakta gärna Marknadsområdeschef Maria Södergren 0733-51 27 69 eller [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! För att säkerställa hållbara rekryteringar, är vi på Clockwork måna om att ha ett jämställt och inkluderande urval i samtliga av våra processer. Med hjälp av ett brett urval och med en kompetensbaserad metodik som grund säkerställer vi att du som söker behandlas likvärdigt, jämlikt och jämställt.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Konsultchef till Clockwork Mora

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med bemanning och rekrytering men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen”- för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter oavsett om det handlar om jobb i industri-eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i mer än 20 städer från Mälardalen och Stockholm i söder till Luleå i norr. Vi är extra stolta över att våra kunder för tredje året i rad har gett oss betyget bäst i Sverige när det kommer till bemanning och rekrytering, dessutom utsågs vi till branschens mest hållbara företag 2023. Glädje, engagemang, närhet och affärsmässighet är Clockworks fyra kärnvärden. Det sätter tonen för vårt sätt att agera, både med varandra och i relationen med våra kunder och kandidater. Clockwork uppmuntrar och ger utrymme för individuella initiativ, men betonar också vikten av lagets gemensamma framgång. Har du rätt inställning och driv och vill bli en del av vårt framgångsrika team i Mora? Du välkomnas till en öppen och familjär miljö där vi tillsammans skapar framgång! Dina arbetsuppgifter Drivs du av att göra affärer och är nyfiken på människor? Då är jobbet som konsultchef hos oss på Clockwork rätt för dig – här får du möjlighet att arbeta med fantastiska kollegor och branschens mest nöjda kunder! Som konsultchef hos oss har du ett spännande, ansvarsfullt och omväxlande arbete med stort fokus på kunder och affärer. Du ansvarar för att driva och utveckla såväl befintliga som nya kundrelationer, där du genom att förstå och sätta dig in i kundens utmaningar hjälper deras verksamhet till ökad lönsamhet. På dina axlar ligger ansvaret för att dina konsulter har rätt förutsättningar att lyckas på sina uppdrag samt att dina kunder alltid får förstklassig leverans. I vår verksamhet är du en viktig nyckelspelare som med stort engagemang strävar efter att fortsätta ha branschens mest nöjda kunder. Det gör du genom att kontinuerligt träffa nya kandidater och bygga långsiktiga och hållbara kundrelationer. Din profil Vi söker dig med rätt inställning, driv och affärsmässighet och som har jobbat med försäljning som resulterat i långsiktiga relationer. Har du erfarenhet från ledarskap ser vi det som meriterande. För att trivas i rollen som konsultchef behöver du ha ett högt eget driv och vara resultatorienterad. Arbetet ställer krav på social säkerhet, laganda och att du som person är förtroendeingivande och prestigelös. Eftersom arbetet ofta kräver snabba insatser vilket gör att vi tycker att personliga egenskaper som flexibilitet och hög energinivå är viktiga. Du är en engagerad och lyhörd person med god administrativ förmåga som gillar att arbeta i en omväxlande miljö. Vi är helt team som står redo att ta emot dig med öppna armar, och vi arbetar gärna och ofta tillsammans – därför är det också viktigt att du är en sann lagspelare som alltid sätter laget framför jaget. På Clockwork genomsyras vi av en positiv inställning, prestigelöshet och viljan att bidra till en bättre framtid. Ansökan Känns det här som rätt utmaning för dig? Börja med att skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se senast 2024-05-26. Har du frågor kring tjänsten kontakta gärna Marknadsområdeschef Maria Södergren 0733-51 27 69 eller [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! För att säkerställa hållbara rekryteringar, är vi på Clockwork måna om att ha ett jämställt och inkluderande urval i samtliga av våra processer. Med hjälp av ett brett urval och med en kompetensbaserad metodik som grund säkerställer vi att du som söker behandlas likvärdigt, jämlikt och jämställt.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024