Lediga jobb i Motala

Sök totalt 140 lediga jobb i Motala

Teamledare till vår Aggregatmontageavdelning
Dampic System AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Teamledare till vår Aggregatavdelning Vi söker dig som vill driva och leda vårat team inom aggregatmontage. Hos oss får du en nyckelroll i produktionen och möjlighet att påverka både arbetssätt och utvecklingen inom Aggregatmontageavdelningen. Om rollen Som Teamledare ansvarar du för planering, drift och utveckling av vår aggregatavdelning. Du leder och fördelar arbetet i teamet, deltar operativt i montaget och säkerställer att produktionen flyter effektivt, säkert och enligt instruktioner. Du peppar även teamet till god ordning och reda för en säker arbetsmiljö. Du blir en viktig länk mellan produktion, konstruktion och sälj, och arbetar aktivt med förbättringar inom kvalitet, arbetsmiljö och effektivitet. Du rapporterar till vår Produktionsledare. Exempel på arbetsuppgifter: Leda teamet i det dagliga arbetet och driver montaget mot kundernas bestämda leveranstid. Utveckla avdelningens arbetsmetoder och upplägg. Beordra övertid vid behov. Säkerställa att arbetet sker på ett ordnat och säkert sätt. Bidra till en positiv och nyfiken arbetsmiljö med god ordning och reda. Vi söker dig som har: El-teknisk utbildning och goda kunskaper inom elinstallation och elsäkerhet. Erfarenhet av montage inom tillverkningsindustrin med el-inriktning. Förmåga att läsa ritningar och el-scheman. Tidigare erfarenhet av att leda personal är meriterande. God IT-vana och goda kunskaper i svenska, engelska är meriterande. Vi tror att du är: En strukturerad och ansvarstagande person som gillar att driva förbättringar, är kommunikativ och prestigelös. Du har ett genuint säkerhetstänk, är lösningsorienterad med ett gott ordningssinne samt är positiv och en god lagspelare. Vill du vara med och utveckla vår produktion? Välkommen med din ansökan.

Idag
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Verksamhetschef för Individ- och familjeomsorg, Socialförvaltningen
Motala kommun
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du bli vår nya kollega? I Motala, Östergötlands sjöstad, är vi öppna, stolta och nyskapande. Vår kommun är rätt plats för att bidra, utvecklas och trivas. Som vår medarbetare har du ett ansvarsfullt uppdrag att tillsammans med oss anpassa arbetet till förändringar och agera för att utveckla ett hållbart sjöstadsliv i Motala kommun. Socialförvaltningen ansvarar för insatser, stöd och service till enskilda och familjer i kommunen. Våra verksamheter styrs främst av socialtjänstlagen, LSS-lagen och hälso- och sjukvårdslagen och ska verkställa insatser reglerade av dessa lagar. Samtliga verksamheter genomsyras av individen i centrum för att tillgodose individens behov. Uppdraget innebär stort kundfokus och serviceanda. Socialförvaltningen ansvarar för insatser, stöd och service till enskilda och familjer i kommunen. Våra verksamheter styrs främst av socialtjänstlagen, LSS-lagen och hälso- och sjukvårdslagen och ska verkställa insatser reglerade av dessa lagar. Samtliga verksamheter genomsyras av individen i centrum för att tillgodose individens behov. Uppdraget innebär stort kundfokus och serviceanda. Hos Individ- och familjeomsorg handläggs myndighetsärenden inom alla delar av socialtjänsten. Vi är en arbetsplats med ca 100 anställda, både män och kvinnor i varierande ålder och antal år i yrket. Vi eftersträvar en arbetsplats med rättssäker handläggning för våra klienter/brukare och en god arbetsmiljö för våra anställda. Vår vision är att alla ska känna sig nöjda i kontakten med oss. För att skapa arbetsglädje, god kvalitet i arbetet och en bra arbetsmiljö erbjuder vi tydligt ledarskap, en tydlig och känd lönepolitik, trevliga och ändamålsenliga lokaler, en säker arbetsplats, rotationsmöjlighet, årsarbetstid och en atmosfär av erkännande och uppriktighet. ARBETSUPPGIFTER Som verksamhetschef ingår du i socialförvaltningens ledningsgrupp och har förutom ansvar för ditt verksamhetsområde, även ansvar för att hela förvaltningen samarbetar och levererar det bästa. Du har det direkta ledningsansvaret för enhetscheferna som arbetar inom ditt område. Din chef är socialdirektören. Socialförvaltningen står inför utmaningar nu och framåt som kräver samarbete och verksamhetsutveckling. Verksamhetsutveckling drivs främst i den ordinarie verksamheten och delaktighet är ett av nyckelorden. Vi tror på ett ledarskap som möjliggör verksamhetsutveckling både inom det egna ansvarsområdet men också i samarbete med andra, för att vi ska få en socialtjänst och kommunal hälso- och sjukvård i framkant. Du ansvarar för att planera, följa upp och utveckla verksamheten i förhållande till gällande lagstiftning, politiska mål och interna styrdokument. Inom förvaltningen och kommunen, finns olika stödfunktioner till din hjälp. Individ och familjeomsorgen i Motala består av både myndighetsutövning och utförarverksamhet inom området, med totalt åtta enhetschefer. Verksamheten har senaste åren genomgått en hel del förändringar med bland annat genomlysning och omställningsarbete. Syftet med omställningsarbetet har varit att få till en bättre samordnad individ- och familjeomsorg med hög effektivitet, bra arbetsmiljö och god kvalitet. Verksamheten har många samarbetsytor internt i kommunen och externt. Som verksamhetschef för detta område förväntas du fortsätta utveckla verksamheten mot satta mål och vara en god samarbetspart internt och externt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är en trygg och erfaren ledare med en stark vilja att göra skillnad inom individ- och familjeomsorg. Du har en mycket god samarbetsförmåga och skapar förtroendefulla relationer både internt med medarbetare och kollegor, och externt med samverkansparter. Du har förmågan att lyssna in, involvera och bygga samsyn i organisationen, samtidigt som du är tydlig med riktning och mål. Du har ett tillitsbaserat ledarskap som präglas av mod, omtanke och professionalism. Du leder genom andra, är en förebild i vardagen och skapar förutsättningar för delaktighet, innovation och god arbetsmiljö. Du ger kontinuerlig feedback, vågar utmana och korrigera vid behov alltid med respekt för individen. Som verksamhetschef är du resultat- och målinriktad, och du har förmågan att analysera, följa upp och utvärdera verksamhetens utveckling. Du ser förändringar som möjligheter och anpassar verksamheten strategiskt utifrån nya förutsättningar och behov. Du är kommunikativ, tydlig och lojal mot fattade beslut samt har ett helhetsperspektiv på din roll i den politiskt styrda organisationen. Du har: -    Högskoleexamen som socionom eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig. -    Minst fem års erfarenhet av att arbeta i ledande befattning, gärna med ansvar för andra chefer. -    Erfarenhet av intern och extern samverkan på lokal och regional nivå. -    Erfarenhet av myndighetsutövning inom socialtjänstens område. -    Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. -    God digital kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, särskilt din förmåga att skapa tillit, samverka och driva utveckling tillsammans med andra. ÖVRIGT Läs mer om våra förmåner och att arbeta i Motala kommun på motala.se/arbete. För att läsa mer om kommunen i övrigt kan gå in på motala.se Tillsättning sker under förutsättning av vederbörliga beslut. Vänligen respektera att vi undanber oss all direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som vi inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.

Igår
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! OBS! Vi söker enbart heltidsanställda som kan arbeta tillsvidare! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

Igår
Sista ansökan:
27 juni 2025
Innesäljare fast lön ingen erfarenhet krävs
Samtele AB
Telefonförsäljare m.fl.

. Vilka är vi? Mobiloperatören är en uppstickare på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.    Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset   Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.    vi erbjuder:    - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre  - Hög ersättning - Intervjuer sker löpande via telefon

Igår
Sista ansökan:
24 juli 2025
Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i XXXXX HT25
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vill du ha ett meningsfullt jobb? Välkommen till Attendo Hemtjänst i Mot...
Attendo Sverige AB
Vårdbiträden

Vill du ha ett meningsfullt extrajobb där du verkligen gör skillnad för andra människor? Attendo Hemtjänst i Motala söker nu timvikarier som vill arbeta vid behov – kanske vid sidan av studier, ett annat jobb eller när det passar dig! Som timvikarie hos oss hjälper du våra äldre kunder med: Personlig omvårdnad och stöd i vardagen Hushållssysslor som matlagning, städning och tvätt Social samvaro, trygghet och promenader Ditt arbete gör det möjligt för våra kunder att bo kvar hemma och leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi söker dig som: Är positiv, ansvarsfull och har en omtänksam inställning till andra Vill arbeta med äldre och bidra till deras livskvalitet Har möjlighet att hoppa in med kort varsel vid exempelvis sjukdom eller ledigheter Har B-körkort (meriterande men inte ett krav) Kan cykla Tidigare erfarenhet från vård och omsorg är ett plus – men det viktigaste är din vilja att lära och engagera dig Du måste ha goda kunskaper i svenska språket, i tal och skrift Vad erbjuder vi dig? Ett flexibelt extrajobb där du gör verklig skillnad Introduktion och stöd från erfarna kollegor Möjlighet till mer arbete vid högtider, semestrar och vid behov Goda chanser till fortsatt anställning Ansökan: Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande, så vänta inte! Kontakt: Har du frågor om tjänsten? Hör gärna av dig till: [email protected] Välkommen till Attendo Hemtjänst i Motala – där vi gör skillnad, varje dag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Tillsammans för framtidens omsorg!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi söker bemanningssjuksköterskor för konsultuppdrag i Östergötlands län
Socionomera Bemanning AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom SÄBO, korttidsboende och/eller hemsjukvård. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Även om det står en kommun i annonsen kan uppdragen finnas på annan plats. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vill du hellre börja med att höra mer så är du välkommen att kontakta Alice Åsbrink på [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Även om du inte hittar ett specifikt uppdrag som passar dig just nu, välkomnar vi spontanansökningar. Vi är ständigt på jakt efter nya talanger och ser fram emot att utforska hur vi tillsammans kan skapa en perfekt matchning för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
Sjuksköterskor som vill arbeta raka veckor, se hit!
REGION ÖSTERGÖTLAND
Grundutbildade sjuksköterskor

Välkommen till psykiatriska kliniken i Motala! Vårt erbjudande För livet framåt. Region Östergötland har höga ambitioner och ett ansvarsfullt uppdrag. Det handlar om hälsa och vård, om vår regions utveckling och om dem som lever och vistas här. Vi vill fortsätta att vara i framkant, med vård, forskning och utbildning. Det innebär att våga tänka nytt – och att ha de bästa medarbetarna. Därför erbjuder vi unika möjligheter till vidare lärande och satsar på moderna miljöer med effektiva system och verktyg. Många av oss möter patienter och närstående, andra skapar förutsättningarna för livsviktiga insatser. Hos oss jobbar fantastiska människor mot samma mål – att göra skillnad på riktigt, och för livet framåt. Du möter en arbetsplats med god stämning och gott kollegialt samarbete där du som sjuksköterska är en viktig medlem i teamarbetet. Vi har ett öppet klimat där det finns gott om utrymme för att diskutera ärenden och få stöd av kollegor. Vi erbjuder en unik möjlighet att inhämta en bred kompetens i en stimulerande arbetsmiljö. Vi arbetar utifrån en sammanhållen vårdkedja med behandlaransvar i öppenvård- och slutenvård, det vill säga vi följer patienten oavsett var den befinner sig i vårdkedjan i nära samarbete med varandra. Varje dag är en möjlighet att lära sig något nytt, stöta på nya frågeställningar och utmaningar, att samarbeta, planera och utveckla arbetet nära kollegor och chef såväl i öppen- som slutenvård. Beroendemottagningen och psykiatriska mottagningen är belägen på lasarettet i Motala. Här kan du läsa om vår karriärstege för sjuksköterskor och även om dina förmåner hos oss. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska hos oss kommer du att arbeta med vuxna personer som har beroende-problematik. Vi erbjuder stöd och hjälp till personer som har ett skadligt bruk av alkohol, narkotika eller hasardspel. Vi eftersträvar alltid en hög tillgänglighet och delaktighet för våra patienter som ofta har psykiatrisk samsjuklighet. På mottagningen görs LARO- behandling, abstinens-behandlingar, fördjupade utredningar och annan behandling utifrån evidensbaserade metoder. Behandlingskontakterna är ofta långvariga. Vi eftersträvar en helhetssyn på individen och god samverkan med närstående, kommun och våra vårdgrannar, där patientens behov står i fokus. Du som sjuksköterska träffar patienter för bedömning och behandling. Du kommer att ansvara för egna patienter och i samråd med mottagningens övriga professioner genomföra vård och behandling. Hos oss får du möjlighet att möta en patient i taget och alla besök är bokade. Arbetet sker i tvärprofessionella team och följs upp på behandlingskonferenser och samverkansmöten. Vi använder aktivt individuella samt samordnade vårdplaner för att öka patientens delaktighet och för att kunna följa upp behandlingsmål. Dokumentation sker i journalsystemet Cosmic. Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, gärna med specialistutbildning i psykiatri. Tidigare erfarenhet av att arbeta med beroendevård och/eller psykiatri är meriterande men inte ett krav. Vi ser gärna att du har en bred kunskap, är trygg i din arbetsroll och har ett flexibelt arbetssätt. Du bör vara ansvarstagande och engagerad och alltid ha patienten i fokus. Vi erbjuder dig En introduktion anpassad efter din bakgrund och erfarenhet. Möjlighet till spännande utvecklingsmöjligheter i form av vidareutbildningar och fördjupning av kunskap. Kollegial handledning. Gemensamt för alla nyanställda är att man tilldelas en mentor som lotsar dig in arbetet på mottagningen och hjälper dig komma in i rutiner samt uppföljningssamtal med närmsta chef.  Ansökan och anställning Vi arbetar med löpande urval och även intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Negelterapeuter/Nagelteknolog sökes i Motala
tranås naglar AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Vi söker 1 st nagelterapeut/nagelteknolog till vår nagelsalong i Motala. Du ska kunna arbeta med nagelförlängning/förstärkning av Gele/Akryl. Du ska även kunna utföra manikyr och pedikyr. Vi söker dig som är stresstålig, noggrann och brinner för sitt yrke.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
22 juli 2025
Almia söker socionom till Motala
Almia AB
Socialsekreterare

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som socionom hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom socialt arbete. Du kommer att hjälpa människor att hantera sociala problem, erbjuda rådgivning och samarbeta med olika aktörer. Arbetsmiljön är omväxlande och skiftar beroende på kund och verksamhet. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan växa med Almia. Finner du tjänsten som Socionom till Motala intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

3 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025