Vi söker arbetsterapeuter som vill arbeta i sommar!

Är du fysioterapeut och vill testa något nytt? Vi söker just nu arbetsterapeuter som vill arbeta under sommaren. Du ska vara trygg i din yrkesroll och självgående i arbetet. Vi hjälper dig att hjälpa andra! Period: 2024-06-01 - 2024-08-31 Schema: Dagtid Kvalifikationer: Vi söker dig som är arbetsterapeut med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Personliga egenskaper: Du är självständig både ensam och i grupp, samt intresserad och göra ditt yttersta för patienterna. Du är säker i din yrkesroll, hjälpsam, engagerad och tillmötesgående. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en arbetsterapeut som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

16 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
ChopChop Motala söker Kassa- och Serveringspersonal

VI SERVERAR MAT OCH UTVECKLAR MÄNNISKOR! ChopChop Motala söker nytt tillskott till teamet, vi söker dig som vill utvecklas personligen, kan erbjuda bra service och servera mat som vi är stolta över. Glöm inte att märka din ansökan med rubriken Motala Deltid. Vilka är ChopChop? ChopChop har idag 41 restauranger, vi är i en expansiv fas! Vi söker dig som vill anta utmaningen och utvecklas med oss. ChopChop är Skandinaviens första drive thru restaurang med inriktning på det asiatiska köket. Vår första restaurang öppnades i Eskilstuna 2011, och sedan dess har vi öppnat många fler över hela Sverige. Vi erbjuder våra gäster ett bättre alternativ till dagens snabbmat längs vägarna, på ett snabbt och tillgängligt sätt. Vårt mål är att slå sönder bilden av traditionell snabbmat och omdefiniera hela upplevelsen för våra kunder. Detta uppnår vi genom att använda oss av råvaror av bästa kvalité och erbjuda våra gäster en lugn och trivsam miljö för ett besök utan stress. Genom oss kan du uppleva charmen branschen har att erbjuda. Vi erbjuder en arbetsplats med god sammanhållning och en tillfredställande arbetsplats där vi kan jobba hårt och utvecklas tillsammans. Givetvis ska vi ha kul under resans gång också, är du hårt arbetande och söker efter en utmaning? Tveka inte att söka till oss. Beskrivning av arbetsuppgift. Hos oss är gästerna vår högsta prioritet och kollegorna i ditt team. Att jobba med oss innebär det att du utför ditt arbete med 100 % engagemang med en entusiatisk inställning. Du kommer tillsammans med dina kollegor att arbeta med att servera gäster, arbeta i kassa, samt renhållning. Respektive restaurang har särskilda, vardagliga rutiner och regler som skall följas, men samtliga strävar efter samma målsättningar - att visa respekt gentemot varandra, arbeta som ett lag och hjälpas åt med de uppgifter som finns på arbetsplatsen. Vad söker vi och vad erbjuder vi? ChopChop erbjuder en omväxlande arbetsmiljö på grund av dess bransch. Gillar du teamwork, nya utmaningar och har viljan att prestera inom allt du gör? Då gillar vi dig! Vi kräver inte att du har någon tidigare erfarenhet, för den har vi. Vi erbjuder en arbetsplats fullt av schyssta och hjälpsamma kollegor som jobbar åt gemensamt satta mål. Lön Lön enligt Kollektivavtalets(Riksavtalet Visit-HRF) tariffer (Lönegrupp 2) Just nu söker vi 2 personer som vill jobba en omfattning om 50% och 75% arbetet är förlagd på dagtid. kvällstid och helger. Skicka din ansökan till oss via [email protected] och det är viktigt att du märker rubriken med Motala Deltid. När börjar tjänsterna? Tjänsten börjar omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker efter att tillsätta följande tjänster: 2st x Tjänst Tack för visad intresse #jobbjustnu

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Vi söker fysioterapeuter som vill arbeta i sommar!

Är du fysioterapeut och vill testa något nytt? Vi söker just nu fysioterapeuter som vill arbeta under sommaren. Du ska vara trygg i din yrkesroll och självgående i arbetet. Vi hjälper dig att hjälpa andra! Period: 2024-06-01 - 2024-08-31 Schema: Dagtid Kvalifikationer: Vi söker dig som är fysioterapeut med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Personliga egenskaper: Du är självständig både ensam och i grupp, samt intresserad och göra ditt yttersta för patienterna. Du är säker i din yrkesroll, hjälpsam, engagerad och tillmötesgående. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en arbetsterapeut som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

16 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Lagsamordnare Fordon Markverkstad Kvarn

Har du erfarenhet av arbetsledande arbete inom fordonsbranschen? Har du ett allmänt teknikintresse är serviceinriktad och tycker om att jobba varierat? Då kan detta vara ett spännande jobb för dig! Markverkstad Öst Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter för att bidra till att göra Sverige och världen lite säkrare. Vi värdesätter ömsesidigt förtroende och hos oss får du både ta eget ansvar och goda möjligheter att kompetensutvecklas. Våra medarbetare är viktiga för oss och hos oss kommer du ha möjlighet att ha en bra balans mellan arbete och privatliv. Markverkstad Öst (Mv Öst) är en enhet inom Försvarsmaktens tekniska skola, FMTS, som utför underhåll på Försvarsmaktens markmateriel, flygbasmateriel och levererar tekniskt systemstöd. Detta innebär underhåll i form av tillsyn, reparationer, tillverkning, demontering/skrotning, modifieringar, driftstöd, teknisk anpassning och materielundersökning. Markverkstadsenheten levererar tjänster enligt kundkrav. Mv Öst är 70 medarbetare, som bedriver verksamhet i Kvarn, Eksjö och Linköping. Vill du veta mer om vad Markverkstaden gör? Kolla in denna länk: https://youtu.be/jDWtiZdUfSk Huvudsakliga arbetsuppgifter Som lagsamordnare samordnar, leder och fördelar du det dagliga arbetet inom arbetslaget utifrån de direktiv som anges av närmaste chef samt utifrån MvE verksamhetsledningssystem (VLS). Du kommer genomföra beredning och planering av produktion och återrapportering av genomförd underhållsproduktion. Du arbetsleder också medarbetarna i ditt lag i det dagliga arbetet som främst består av reparation och underhåll av Försvarsmarsmaktens fordon men också, annan militär utrustning. Kvalifikationer • Lägst fullgjord och avslutad två- eller treårigt gymnasium med inriktning mot fordonsteknik eller motsvarande, alternativ kompetens förvärvad genom yrkeserfarenhet som av arbetsgivaren bedöms som likvärdig • B-körkort Personliga egenskaper Som person är du trygg, stabil, har självinsikt och du arbetar bra självständigt likväl som i grupp. Du är strukturerad, beslutsam, planerar ditt arbete och gör tydliga prioriteringar. Du har samtidigt ett arbetssätt som motiverar och målstyr teamet. I rollen som lagsamordnare är det viktigt att du är kommunikativ och kan förmedla ett budskap tydligt och konkret. Vidare tar du ansvar för resultatet, tar egna initiativ och ansvar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Meriterande • Vi ser gärna att du har någon form av ledarskapsutbildning • Tidigare erfarenhet och kunskap av verkstadsdrift och materielunderhåll i Försvarsmakten • Kunskaper i affärssystemet SAP • Kännedom om Försvarsmakten och dess system • Arbetat i en arbetsledande roll Övrigt Anställningsform: tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning Sysselsättningsgrad: heltid, dagtid Arbetsort: Kvarn Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Arbete medför även krav på resor och tjänstgöring, såväl inrikes som utrikes. Tjänsten är en civil befattning Upplysning om befattningen Tjänsteförrättande Sektionschef Robert Andersson på telefon 076-607 55 15 Information om rekryteringsprocessen HR Alexandra Falk 070-848 17 61 Fackliga företrädare SACO: Håkan Eliasson OFR-S: Tony Svensson SEKO: Jörgen Jansson, Irene Ström OFR-O: Anders Norén Samtliga kontaktas via tfn 035-266 20 00 Välkommen med din ansökan senast 2024-05-20. Din ansökan bör innehålla CV samt ett ansökningsbrev. I ansökningsbrevet vill vi att du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. --------------------------------- Försvarsmaktens tekniska skola, FMTS, med huvudort i Halmstad är ett logistikförband där tekniken står i centrum. Förbandets verksamhet vilar på fyra ben – utveckling, utbildning, verkstads- och krigsförbandsproduktion. För att Försvarsmaktens förband ska kunna verka behöver de fungerande materiel och för det har FMTS en viktig roll. FMTS har ett funktionsansvar för den tekniska tjänsten inom Försvarsmakten, vilket bland annat innebär att följa teknikutvecklingen för att kunna förutse kommande behov men även föreslå förändringar och förbättringar. Här finns spännande utvecklingsmöjligheter för den som är tekniskt intresserad, både på grundläggande och mycket avancerad nivå. FMTS utbildar officerare, specialistofficerare, och civilanställda i teknisk tjänst inom samtliga försvarsgrenar. Utöver det så utbildas soldater inom logistik. FMTS har verksamhet över hela Sverige, från Revingehed i söder till Boden i norr. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått såväl på hemmaplan som runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och en god balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands men innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

16 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
AnnSam söker 👩‍⚕️Sjuksköterskor👨🏼‍⚕️! Uppdrag i Motala!

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Allmän- och Specialistsjuksköterskor för olika uppdrag i Motala!   Perioden: Tidsperioden varierar beroende på uppdrag. Berätta för oss när du kan jobba! Arbetstid: Enligt senare schema. Erfarenhet: Specialistsjuksköterska eller  som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. HLR utbildning genomförd under senaste året. Ev. övrigt: Hör av dig så berättar vi mer. Ref.nr:  Olika inriktningar - urval sker löpande. Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Administrativ assistent

Vill du bli vår nya kollega? I Motala, Östergötlands sjöstad, är vi öppna, stolta och nyskapande. Vår kommun är rätt plats för att bidra, utvecklas och trivas. Hos oss får du arbeta med engagerade kollegor, utveckla dig inom ditt område och jobba med det viktigaste som finns. Socialförvaltningen ansvarar för insatser, stöd och service till enskilda och familjer i kommunen. Våra verksamheter styrs främst av LSS-lagen, socialtjänstlagen och hälso- och sjukvårdslagen och ska verkställa insatser reglerade av dessa lagar. Samtliga verksamheter genomsyras av individen i centrum för att tillgodose individens behov. Uppdraget innebär stort kundfokus och serviceanda. Inom äldreomsorgen får du vara med och stötta och göra vardagen bättre för de som behöver stöd. Vi ser fram emot att du vill arbeta hos oss och göra vardagen bättre för de personer vi stödjer och ger service! Strandvägen Enhet har ett 50-tal tillsvidareanställda medarbetare. Enheten består av tre avdelningar för demensomsorg och två avdelningar för somatisk omsorg. Strandvägens enhet ingår i ett verksamhetsområde som består av totalt nio enheter för särskilt boende. ARBETSUPPGIFTER Nu välkomnar vi en administrativ assistent som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter i en stödjande funktion för chefer och medarbetare inom äldreomsorgen. Du ansvarar i första hand och till största del för Strandvägens äldreboende men ingår även i ett team som består av verksamhetsområdets alla administratörer. Det innebär ett ansvar för att stödja verksamheterna och samverka i gemensamma frågor. Som administratör får Du en central och värdefull roll hos oss. I rollen är Du delaktig i att fördela och planera resurser på daglig basis. Uppdraget som administratör kan komma att förändras över tid då ett arbete pågår på förvaltningen för att differentiera arbetsuppgifterna på en övergripande nivå. Du har daglig kontakt med medarbetare, chefer och andra interna och externa aktörer, t ex bemanningsenhet, löneenhet, fastighetsservice etc. I dina arbetsuppgifter ingår bl a fakturahantering, anställningsunderlag, beställningar samt till stor del schemaläggning och daglig bemanningsoptimering. För oss är det viktigt med ett helhetsperspektiv på verksamheten, d v s att Du har förmåga att se hur Din insats påverkar verksamhetens alla delar, så som kvalitet, arbetsmiljö och ekonomi Som Administrativ assistent anställs du på Socialförvaltningen men blir placerad på Strandvägen Äldreboende. Vi söker en administratör/planerare till en tillsvidaretjänst men söker även semestervikarier i samma roll inför sommaren 2024. KVALIFIKATIONER Formella kompetenser: - Utbildning inom administration, ekonomi, planering eller annat som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. Lång arbetserfarenhet kan kompensera utbildningen, du ska kunna uppvisa dokumenterad arbetserfarenhet av administration. Individuell bedömning. - Erfarenhet av schemaläggning är ett krav då du kommer ha ansvar för schemaläggning och daglig optimering av schema, vilket är av yttersta vikt för verksamheten och en uppgift som kräver mycket. - Starkt meriterande med erfarenhet av administrativ roll inom offentlig verksamhet inkluderad ekonomi. Personliga kompetenser: -Du organisera och planerar ditt arbete väl, arbetar enligt en tydlig process där du slutför det du påbörjat. Du sätter upp tidsramar och håller deadlines. -Arbetar bra med andra människor. Relaterar sig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du kan anpassa dig och hittar win-win-lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. - Du har de resurser som krävs för förändring eller problemlösning. Du gör ditt bästa genom att göra det du kan just nu. Du hittar snabbt lösningar på uppkomna problem. -Du har förmågan att förstå olika aspekter av ett problem och är kan hitta ideala lösningar på ett effektivt sätt. Du löser problem utan att missa de långsiktiga strategierna. Du ser logik och samband i komplex information eller miljö. Du har förståelse för helheten och hur din planering påverkar verksamheten, från dess ekonomi till arbetsmiljö. ÖVRIGT Tillsättning sker under förutsättning av vederbörliga beslut. Vänligen respektera att vi undanber oss all direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som vi inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.

16 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Almia söker sjuksköterska till MAVA i Motala

Är du intresserad av nytt jobbuppdrag? I skrivande stund söker vi dig som är legitimerad sjuksköterska inom medicin och IVA för uppdrag i Motala. Om uppdraget: Tjänsten är på visstid och omfattar arbete på en medicinsk akutvårdsavdelning (MAVA). Som sjuksköterska på avdelningen kommer du att vårda 8 - 16 patienter.  Period: 240714-240808, Stor chans till förlängning! Kvalifikationer: Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med minst två års erfarenhet inom medicin och IVA. Erfarenhet av journalsystemet Cosmic är en önskvärt.  Arbetsuppgifter: Sedvanliga sjuksköterskeuppgifter på medicinsk akutvårdsavdelning (MAVA). Personliga egenskaper: Du är en engagerad och positiv kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och ha god förmåga att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. För att lyckas i rollen ser vi också att du som person är ödmjuk, prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du är också en social person som har goda kunskaper i det svenska språket, tilltalas av utmaningar och nya utvecklingsmöjligheter.  Vi erbjuder dig: Din egen personliga konsultchef Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag Mingelträffar med andra sjuksköterskor Bra betalt och fördelaktiga förmånspaket Stort utrymme och frihet att styra över din tillvaro, bland annat flexibel schemaläggning Om Almia - Familjära, engagerade, professionella Almia är ett litet, personligt och familjärt bolag som förmedlar vårdjobb över hela Sverige, allt från enstaka arbetspass till uppdrag som sträcker sig över flera år framåt. Vi har ett starkt engagemang för våra anställda och vet att trivsel på arbetsplatsen är en nyckelfaktor för bra resultat. Därför bryr vi oss lite extra om hur du mår och trivs. Hos oss på Almia får du ta del av en kultur med högt i tak där kvalitet och långsiktighet är ledorden i alla våra åtaganden och där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. Vi ger dig helt enkelt alla förutsättningar du behöver för att ta hand om andra.  Om Motala Det är ingen nyhet att Motala kallas för Östergötlands sjöstad eller Göta Kanals huvudstad. Var du än befinner dig i Motala så har du gångavstånd till vattnet och alltid nära till aktiviteter och nöjen, speciellt vattenrelaterade nöjen. Sola, segla, fiska, vindsurfa, eller jogga på kilometerlånga stränder är bara några av alla aktiviteter du kan göra i Motala. Men utöver detta bjuder Motala på ett härligt kulturliv och stadsliv också. Är du riktigt modig kan du dessutom hänga med på Vätternrundan i början på sommaren. Sista svarsdag: 2023-07-13 -  Urval görs löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista svarsdag.  https://almiabemanning.se/

16 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Sjukvårdsmäklarna AB söker sjuksköterska till psykiatri i Östergötland

Välkommen till ett snabbt växande bemanningsföretag med hjärtat på rätt ställe och fokus på rätt saker. På SjukvårdsMäklarna har vi en gedigen erfarenhet av att bemanna sjukvårdspersonal, i både Sverige och Norge. Tillsammans har vi ett brett kontaktnät med såväl vårdgivare som personal. Samtliga anställda hos SjukvårdsMäklarna Sverige AB har goda personliga referenser genom tidigare bemanningsverksamhet inom vård och omsorg, företagsutveckling & ledning. Sjukvårdsmäklarna söker en operationssjuksköterska till ett uppdrag inom psykiatri i Motala. Period och uppdrag Uppdraget startar 2024-07-01 och pågår till 2024-08-25 Tjänstgöring som operationssjuksköterska med sedvanliga uppgifter inom psykiatri. Ansök senast 2024-04-19. Du behöver ha minst två års erfarenhet som operationssjuksköterska samt relevant erfarenhet

16 april 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Tjäna 30 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Proxytel för att tjäna 30 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 30 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 30 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Proxytel för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024