Resemontör sökes till Hydria Water i Motala

Om kundföretaget Hydria Water erbjuder effektiva lösningar inom mekanisk vattenrening och är en del av den familjeägda industrikoncernen Hydria Group. Tillsammans med varumärkena Mellegård & Naij och VA Teknik Sweden, samlades dem år 2022 under namnet Hydria Water. De har utvecklat ett helhetserbjudande för att skapa en trygg affär för kunder, vägleder genom hela processen och levererar produkter och tjänster inom rensavskiljning, renshantering, sandhantering och sedimentering till reningsverk och anläggningar över hela världen. Idag har Hydria Water två kontor i Sverige. Borås och Skövde. Huvudkontoret ligger i Borås, där också utveckling och produktion sker. Läs mer på www.hydriawater.com Arbetsuppgifter Som resande montör hos Hydria Water kommer du att arbeta med service och reparation på befintliga maskiner samt installation och driftsättning av nya produkter. Du kommer att montera både mindre och större maskiner och stor del av arbetet utförs utomhus. Arbetet innebär resor runt om i hela Sverige, tillsammans med en kollega utgår ni från Motala och arbetar ute på fält 4 dagar i veckan mellan måndag och torsdag. Bakgrund och personliga egenskaper Vi söker dig som: - Har en gediget teknikintresse och tycker om att arbeta praktiskt. - Händig och kan hantera olika typer av verktyg obehindrat. - Du vill alltid leverera bästa möjliga service och tycker om att ha kundkontakt. - Goda kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. - Meriterande är om du har något av följande: truckkort, säkra lyft, heta arbeten, mobila arbetsplattformar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, där rätt inställning är av avgörande betydelse. Du är bra på att samarbeta men kan även arbeta självständigt, ta egna beslut samt skapa och vårda kundrelationer. Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet. Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

23 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Inköpare med projektansvar

* Prodimo AB är ett företag med lång historia inom utveckling och elektronikproduktion. Prodimo kontraktstillverkar elektronik i små och medelstora serier. De utför yt- och hålmontering av kretskort, kabeltillverkning, box build m.m och erbjuder sina kunder en helhetslösning utifrån vad kunden önskar med stor flexibilitet, rätt kvalitet och korta ledtider. De levererar inom hela Europa men finns även med försäljning på en global basis. Företaget grundades 2003 av Åke Grandin. Om tjänsten Vi söker just nu efter en erfaren och engagerad person som kan axla rollen som inköpare hos Prodimo AB i Motala. Detta är en bred roll med varierande uppgifter men där huvudfokuset ligger på inköp. Du kommer att vara en nyckelperson i att forma och leda inköpsarbetet tillsammans med produktionsledningen och din roll kommer att vara central för att säkerställa kostnadseffektivitet och kvalitet i inköpsprocesserna samtidigt som du aktivt bidrar till utvecklingen av deras produktportfölj. Är du en orädd person som tycker om att ta ansvar och gärna tar dig an nya utmaningar kan det vara just dig vi söker! Arbetstid: Dagtid Måndag - Fredag Placering: Motala Anställning: Heltid tillsvidare Tillträde: September I denna rekrytering har Prodimo valt att jobba med oss på Montico och du blir anställd direkt hos Prodimo. Arbetsbeskrivning I din roll som inköpare hos Prodimo kommer du arbeta i nära samarbete med produktion, leverantörer och kunder. Arbetet består av samtliga steg från offert till inköp för produktion. Dina arbetsuppgifter kommer till huvudsak att bestå av: - Ordermottagning, ta emot order och förfrågningar från befintliga och nya kunder. - Inköp, anskaffning och planering av material till produktion. - Offert, ta fram prisunderlag för ingående material i produkter för offerering tillsammans med produktionsledningen. - Utveckla och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella leverantörer. Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av att arbeta med inköp. Det är meriterande om du har erfarenhet av elektronikbranschen men inget krav. Vi lägger stor vikt vid dina tidigare erfarenheter och personliga egenskaper, därav inga formella krav på utbildning. För att lyckas i rollen ser vi att du är självgående och känner dig bekväm i att fatta egna beslut. Vi ser att du är en person som kan sätta dig in i uppgifter snabbt och med ett övergripande perspektiv. Du behöver ha god förmåga att arbeta både självständigt och i team. Att du talar och skriver obehindrat på svenska är en självklarhet för att klara av ditt dagliga arbete samt att du har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Dessutom ser vi gärna att du har du god dator och systemvana. Har du arbetat i affärssystemet Pyramid tidigare är även det meriterande.

23 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Kickstarta din säljkarriär: Topputbildning & Garantilön!

Starta eller fortsätt din säljkarriär i rollen som fältsäljare! Här kommer du representera starka och välkända varumärken såsom Telenor och Telia. Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag, 12.00 – 21.00 (Starta dagen med en sovmorgon!) Fördelar med arbetsplatsen: Utvecklingsmöjligheter Betald säljutbildning Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort till utlandsresor! Garantilön & provision Lönemodell utan tak Företaget kräver ingen tidigare erfarenhet av försäljning då dem utbildar dig på plats! Vi är på jakt efter dig som.. Är målmedveten Älskar att ta dig an nya utmaningar Är resultatorienterad Besitter hög socialkompetens Kan arbeta självständigt likväl som i grupp Krav: Mycket goda kunskaper i svenska såväl i tal som i skrift Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom försäljning. Arbetsuppgifter I rollen som säljare kommer du genomföra kundmöten där du förmedlar tjänster från varumärken såsom Telenor och Telia. All försäljning sker via personliga möen med kunden och inte bakom telefonen. Fördelaktigt är att du får träffa och bemöta nya personer varje dag! Utbildas på plats! En god grund lägger spår för en fantastisk utvecklingskurva och karriär. Din anställning kommer därför att starta med en teoretisk samt praktisk utbildning inom produktkunskap och säljteknik. Du kommer även arbeta tätt inpå erfarna säljare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Starta din säljkarriär tillsammans med oss på Missions. Vid övriga frågor mejla till [email protected]

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Bli en säljmästare: utbildning & höga provisioner!

Är du redo att upptäcka Sverige? Vi letar nu efter fler fältsäljare! Företaget vi anställer till är idag en av de ledande företagen inom försäljning. Dem samarbetar idag med stora varumärken såsom Telia och Telenor. Detta är en resande tjänst vilket innebär att du utgår från din hemstad men sedan arbetar på olika platser runtom i Sverige tillsammans med ditt team. Det är inget krav med körkort för denna tjänst! Som anställd får du.. Garantilön 15.000 kr varje månad Kontorstider kl 09.00 – 18.00 (Inga sena kvällar!) Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort till utlandsresor Kostnadsfri säljutbildning Fantastiska kollegor! Frukostbuffé varje Fredag! Omfattning: Heltidstjänst Stämmer följande kanske in på dig? Jag är målmedveten Jag älskar att ta mig an nya utmaningar Jag är resultatorienterad Jag besitter hög socialkompetens Jag kan arbeta självständig likväl som i grupp Då är denna tjänsten något för just dig. Arbetsuppgifter I rollen som säljare kommer du genomföra kundmöten där du förmedlar tjänster från varumärken såsom Telenor och Telia. All försäljning sker via personliga möen med kunden och inte bakom telefonen. Fördelaktigt är att du får träffa och bemöta nya personer varje dag!UTBILDNING Du kommer få en gedigen utbildning inom sälj i början på din anställning. Detta innefattar både säljteknik och produktkunskap. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Vi söker arbetsterapeuter som vill arbeta i sommar!

Är du fysioterapeut och vill testa något nytt? Vi söker just nu arbetsterapeuter som vill arbeta under sommaren. Du ska vara trygg i din yrkesroll och självgående i arbetet. Vi hjälper dig att hjälpa andra! Period: 2024-06-01 - 2024-08-31 Schema: Dagtid Kvalifikationer: Vi söker dig som är arbetsterapeut med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Personliga egenskaper: Du är självständig både ensam och i grupp, samt intresserad och göra ditt yttersta för patienterna. Du är säker i din yrkesroll, hjälpsam, engagerad och tillmötesgående. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en arbetsterapeut som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Undersköterska

Vill du bli vår nya kollega? I Motala, Östergötlands sjöstad, är vi öppna, stolta och nyskapande. Vår kommun är rätt plats för att bidra, utvecklas och trivas. Hos oss får du arbeta med engagerade kollegor, utveckla dig inom ditt område och jobba med det viktigaste som finns. Socialförvaltningen ansvarar för insatser, stöd och service till enskilda och familjer i kommunen. Våra verksamheter styrs främst av LSS-lagen, socialtjänstlagen och hälso- och sjukvårdslagen och ska verkställa insatser reglerade av dessa lagar. Samtliga verksamheter genomsyras av individen i centrum för att tillgodose individens behov. Uppdraget innebär stort kundfokus och serviceanda. Inom äldreomsorgen får du vara med och stötta och göra vardagen bättre för de som behöver stöd. Vi ser fram emot att du vill arbeta hos oss och göra vardagen bättre för de personer vi stödjer och ger service! Strandvägen Enhet har ett 50-tal tillsvidareanställda medarbetare. Enheten består av tre avdelningar för demensomsorg och två avdelningar för somatisk omsorg. Strandvägens enhet ingår i ett verksamhetsområde som består av totalt 10 enheter för särskilt boende. ARBETSUPPGIFTER Som undersköterska på demensavdelning arbetar du med att ge hyresgästerna god vård och omsorg utifrån deras individuella behov och önskemål. Du ska på ett respektfullt sätt vägleda, stödja och motivera hyresgästen att klara sina dagliga rutiner på bästa sätt utifrån hens egens förmåga. Arbetsuppgifterna kan variera med allt från personlig hygien, omsorg, städ, tvätt, stöttning runt måltider, stöd i sociala aktiviteter, utevistelse samt samverkan med anhöriga. Det ingår att vara kontaktman, planera, genomföra, dokumentera i systemet Viva samt följa upp omsorgsarbetet. Du utför även hälso- och sjukvårdande och rehabiliterande insatser på ordination från sjuksköterska och rehab-personal. Vi utvecklar tillsammans verksamheten genom våra olika kompetenser och vi vill att du är med och bidrar till ett gott resultat och bästa möjliga vardag för hyresgästerna. KVALIFIKATIONER Formella kompetenser: - Du har en avslutad examen inom vård och omsorg. - Du är van att använda datorn som ett stöd i arbetet och anpassar dig lätt till nya digitala verktyg. - Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska då rollen innebär dokumentation. - Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av vård- och omsorgsrelaterade uppgifter samt tidigare erfarenhet av demensvård, BPSD eller annan kognitiv svikt. Personliga kompetenser: - Du organisera och planerar ditt arbete väl, arbetar enligt en tydlig process där du slutför det du påbörjat. Du sätter upp tidsramar och håller deadlines. - Du tar aktivt initiativ i sociala sammanhang, kliver fram och har lätt för att skapa nya relationer och underhålla relationer. - Du har de resurser som krävs för förändring eller problemlösning. Du gör ditt bästa genom att göra det du kan just nu. Du hittar snabbt lösningar på uppkomna problem. ÖVRIGT Tillsättning sker under förutsättning av vederbörliga beslut. Vänligen respektera att vi undanber oss all direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som vi inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.

23 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Vi söker fysioterapeuter som vill arbeta i sommar!

Är du fysioterapeut och vill testa något nytt? Vi söker just nu fysioterapeuter som vill arbeta under sommaren. Du ska vara trygg i din yrkesroll och självgående i arbetet. Vi hjälper dig att hjälpa andra! Period: 2024-06-01 - 2024-08-31 Schema: Dagtid Kvalifikationer: Vi söker dig som är fysioterapeut med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Personliga egenskaper: Du är självständig både ensam och i grupp, samt intresserad och göra ditt yttersta för patienterna. Du är säker i din yrkesroll, hjälpsam, engagerad och tillmötesgående. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en arbetsterapeut som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

23 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Zehnder Group - Kvalitetstekniker

Zehnder Clean Air Solutions är en del av den internationella Zehnder Group. Zehnder Group täcker alla aspekter av inomhusklimat. Vi tillverkar och distribuerar ett brett utbud av produkter, från värmeväxlare till renluftslösningar, designvärmeelement och taksystem för uppvärmning och kylning. På Zehnder Clean Air Solutions har vi ett uppdrag att göra företag och deras anställda runt om i världen gladare, friskare och mer effektiva med hjälp av ren luft. Vi gör detta med passion och flexibilitet - allt för att säkerställa att vi alltid är våra kunders förstahandsval. Det kanske låter klyschigt, men i hjärtat av allt vi står för - bakom vårt mål att göra ren luft till standard för företag runt om i världen - finns en sak. Och det är våra medarbetare. Varför är detta så viktigt för oss? Helt enkelt för att människan står i centrum för allt vi gör. Det gäller även för våra kunder. Och vi tycker att vi gör ett bra jobb. Allt vi gör är inriktat på att skapa "kunder för livet" - och de långsiktiga relationer vi redan har etablerat med våra kunder är ett bevis på detta. Vi anser att värderingar inte kan läras ut - de kan bara levas, och detta sammanfattar vår företagsfilosofi. Vi vill inte bara vara en arbetsplats för våra medarbetare. Vi vill skapa en plats som för samman människor som delar samma värderingar: Empati, tolerans, respekt och förtroende. En sund och motiverande arbetsmiljö är det enda sättet att prestera på alla områden. Det är därför vi vill rekrytera de bästa talangerna, samtidigt som vi befordrar internt och uppnår ömsesidigt engagemang. Det är här du kommer in i bilden: Vi letar för närvarande efter en Kvalitetstekniker till vårt produktionsbolag Zehnder Group Motala AB. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Arbetet innebär att leda, stödja och utveckla kvalitetssäkringsprocessen i produktionen. * Stödja anställda inom företaget i kvalitetsfrågor * Bevaka löpande kvalitetsärenden i produktionen * Utarbeta styrplaner * Ta fram arbets- och kontrollinstruktioner * Driva externa och interna avvikelsehantering, 8D rapporter * Kund- och leverantörskontakter * Leverantörsbedömning * Förbättringsarbete 5S / Zmile * Förbereda och ansvara för ISO auditeringar Låter detta som du? Vi tror att du har examen i maskinteknik och/eller flera års arbetserfarenhet som kvalitetstekniker/tekniker. * Minst fem års erfarenhet från industri och är väl bekant med ISO/TS * Goda kunskaper MS Office 365, särskilt excel * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt, är ett krav * Erfarenhet från att arbeta i SAP samt vårt CRM system Salesforce är meriterande * Mycket motiverad, självständig, noggrann samt strukturerad, samtidigt som du kan hantera flera uppdrag parallellt * Ett starkt kundfokus, en trevlig personlighet och en kommunikationsförmåga över genomsnittet * En riktig lagspelare Så - är du redo att anta utmaningen? Bara så att du vet: När du börjar hos oss kommer du sannolikt att stanna hos oss under en lång tid. Vi gör det inte avsiktligt. Det bara händer. Vi ser fram emot att träffa dig! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Motala som inleds med sex månaders provanställning. Ansökan och anställning Är du intresserad av tjänsten? I den här rekryteringen samarbetar Zehnder Group med Jefferson Wells. För mer information angående rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Hanna Lindeberg på 011-19 43 58 eller [email protected]

23 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Sjukvårdsmäklarna AB söker sjuksköterska till avdelning i Östergötland

Välkommen till ett snabbt växande bemanningsföretag med hjärtat på rätt ställe och fokus på rätt saker. På SjukvårdsMäklarna har vi en gedigen erfarenhet av att bemanna sjukvårdspersonal, i både Sverige och Norge. Tillsammans har vi ett brett kontaktnät med såväl vårdgivare som personal. Samtliga anställda hos SjukvårdsMäklarna Sverige AB har goda personliga referenser genom tidigare bemanningsverksamhet inom vård och omsorg, företagsutveckling & ledning. Sjukvårdsmäklarna söker en operationssjuksköterska till ett uppdrag på MAVA i Motala. Period och uppdrag Uppdraget startar 2024-06-01 och pågår till 2024-08-31 Tjänstgöring som operationssjuksköterska med sedvanliga uppgifter på MAVA. Ansök senast 2024-04-25. Du behöver ha minst två års erfarenhet som operationssjuksköterska samt relevant erfarenhet

23 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Sommarpersonal till Mixum i Motala

Mixum är det tidigare familjeföretaget som vuxit upp till att bli en modern och mångsidig matproducent med mer än 100 anställda och en viktig del av Greenfood koncernen med verksamhet i 7 länder. Mixum levererar bland annat pastablandningar, majonnäsbaserade röror, qunioasallader, ägg, vegangrytor och mycket mer till hela Norden, Frankrike och Tyskland. Mixum är det tidigare familjeföretaget som vuxit upp till att bli en modern och mångsidig matproducent med mer än 100 anställda och en viktig del av Greenfood koncernen med verksamhet i 7 länder. Mixum levererar bland annat pastablandningar, majonnäsbaserade röror, qunioasallader, ägg, vegangrytor och mycket mer till hela Norden, Frankrike och Tyskland. Just nu söker vi flera duktiga medarbetare till produktionen och lagret på Mixum. Är du en person med positiv inställning och stort engagemang? Har du erfarenheter från arbete inom livsmedelsproduktion, restaurangbranschen eller lager? Eller har du helt enkelt ett stort intresse inom mat? Då är det dig vi söker! Om tjänsten Vi söker dig som vill sommarjobba inom lager och livsmedelsproduktionen. På lagret arbetar du med in-och-utleverans av varor, du jobbar med orderhantering och även truckkörning förekommer. Du arbetar under stor del av dagen i kylrum så att matvarorna uppfyller rätt hållbarhet och kvalité. I produktionen är arbetsuppgifterna varierande, allt från att hämta och lämna produkter, kokning, stekning, tillagning av färdigrätter och beställningsvaror, förpacka produkter samt fylla på med livsmedelsprodukter. Om uppdraget Anställningsform: Visstidsanställning/Behovsanställning Omfattning: Heltid, 2-skift Tjänstgöringsort: Motala Uppdraget sträcker sig från april till oktober- Ange i frågorna nedan när under perioden du kan arbeta. Om dig Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du har en god social kompetens, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har lätt för att arbeta både självständigt samt i grupp. Du är kvalitetsmedveten och värdesätter ordning och reda samt en ren och fräsch arbetsplats. Vi tror att du är noggrann och mån om att göra ett bra jobb som du kan vara stolt över. Du är flexibel, driven och har en blick för vad som behöver göras. Vi ser gärna att du har en bakgrund från arbete med livsmedel och har en god förståelse för vikten av hygien och hantering av olika typer av livsmedel. • God språk- och läsförståelse i svenska • Framåt och självgående person • Hyfsad fysik då det förekommer en del tyngre arbetsuppgifter • God samarbetsförmåga • B-körkort • Truckkort ser vi som meriterande • Kunna arbeta i kyla Erbjudande En anställning som konsult bygger på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd på Lernia men arbetar som ambulerande konsult hos någon av våra kunder. Som konsult får du självklart friskvårdsbidrag. Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats från kunden som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Hur du söker Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta [email protected] Lernia är vägen framåt Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,5 miljarder kronor 2023 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 18 400 personer och förmedlade 10 900 bemanningskonsulter. 12 000 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster. Läs mer på lernia.se

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024