Personal till eventteam sökes!
Aktivgruppen Nord AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Söker du ett roligt och varierande extrajobb? Vi söker förstärkning i vårt härliga eventgäng med start omgående! Aktivgruppen är ett eventbolag som jobbar med evenemang för både barn och vuxna. Vi är placerade i Norrköping med Sverige som arbetsfält. Aktivgruppen jobbar dels på konferenser och kickoffer med diverse teambuildande aktiviteter, samt på köpcentrum och andra samlingsplatser med mer barninriktade event så som ansiktsmålning, maskotar, pyssel etc. Som eventvärd arbetar man både självständigt och i grupp. Arbetet innebär att du ena dagen agerar tiger och ansiktsmålar i ett köpcentrum, för att andra dagar dela ut popcorn på ett sportevent. Med andra ord väldigt varierande och händelserika arbetsdagar. Arbetsplatsen är främst i Östergötland med omnejd med utgångspunkt i Norrköping och vi ser helst att du jobbar minst två arbetspass i månaden. Vi söker dig som är ansvarstagande, social och kreativ. Tidigare erfarenhet inom service ser vi som ett plus men inget måste. Det viktigaste för oss är att du tycker det är roligt att jobba med människor och att du agerar professionellt ute på eventen då du kommer vara Aktivgruppens ansikte utåt. Vi utbildar internt, vilket betyder att du inte behöver ha tidigare erfarenhet vare sig från att tala i mikrofon för flera hundra personer eller att ansiktsmåla. Vi anställer utifrån social kompetens och personliga egenskaper. Manuellt B-körkort är krav, samt flytande svenska i tal. Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] Hoppas vi ses!

33 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Undersköterska AdeoCare Norrköping
Adeocare AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi på AdeoCare brinner för vår uppgift och vi vill vara den mest glädjande hemtjänsten. Vi har varierande och meningsfulla arbetsuppgifter, roliga kollegor och kompetenta chefer. Vi erbjuder också goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter. Glädje, engagemang, innovation och flexibilitet är våra värdeord som avspeglas i vår vardag - i varje möte med våra kunder och hur vi är mot varandra. Nu söker vi undersköterska till dag/kväll till oss i Norrköping. Vi är ca. 80 medarbetare, en regionchef, två enhetschefer och två biträdande enhetschefer. Vi sitter i fräscha lokaler på Drottninggatan i centrala Norrköping. AdeoCare har en unik kompetens inom demens och kognitiva sjukdomar och du erbjuds utbildning som du kommer att ha nytta av i din fortsatta karriär. Arbetsuppgifter Du går hem till våra kunder och erbjuder stöd i deras vardag. Till dina arbetsuppgifter hör att hjälpa bland annat med: omvårdnad och hygien städning inköp tvätt måltider promenader medicinutdelning Till arbetsuppgifterna hör också att dokumentera enligt lagkraven. Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som är utbildad undersköterska och har åtminstone ett par års erfarenhet från äldreomsorgen, gärna från hemtjänsten. B-körkort är ett krav. Du behöver kunna dokumentera på datorn och dina kunskaper i svenska är bra. Du brinner för att ge god service till dina kunder och en av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du gillar att jobba både självständigt och i team och tar gärna egna initiativ. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Omfattning och arbetstid Tillsvidareanställning som inleds med provanställning. Vi gör löpande urval så skicka din ansökan gärna så fort som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! Om oss AdeoCare är ett privatägt omsorgsföretag grundat 2011. Vi erbjuder hemtjänst, personlig assistans och boendestöd. Vår verksamhet är demensinriktad och vi verkar utifrån Silviasystrarnas palliativa vårdfilosofi. I dag är vi cirka 500 medarbetare på Kungsholmen, Östermalm, Bromma, Hässelby/Vällingby, Ekerö, Lidingö, Sigtuna och i Norrköping.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kombinerad roll som tandsköterska/receptionist!
Praktikertjänst AB
Övrig vård- och omsorgspersonal

Information om arbetsplatsen Är du en självgående person med ett genuint engagemang för service och omtanke? Hos oss står patienten alltid i centrum. Vi söker nu dig som vill bidra till en trygg och välkomnande upplevelse i rollen som Receptionist hos Tandläkare Helen Laks, tillsammans med ett team bestående av två tandsköterskor och en tandhygienist. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist, såsom att ta emot telefonsamtal, fylla tidböcker, hantera tidsbokningar, remisser, scanningar, fakturering, uppföljning av betalningar, beställningar, hantera leveranser, dokumentation, posthantering och att ta emot patienter. Du kommer även att se till att kliniken har en trivsam arbetsmiljö samt assistera tandläkaren vid behov. Rollen erbjuder ett roligt och omväxlande arbete där du förväntas ta mycket eget ansvar. Kvalifikationer - Tandsköterskeexamen - Erfarenhet av att ha arbetat i ett servicerelaterat yrke - Goda kunskaper i svenska både tal och skrivs - Arbetat med ekonomi - God datorvana - Meriterande om du har arbetat i Frenda eller annat journalsystem   Personliga egenskaper För att passa in i rollen som receptionist hos oss ser vi gärna att du är utbildad tandsköterska, är strukturerad och har förmågan att överblicka, planera och prioritera. Du kommer att vara klinikens ansikte utåt och därför är det viktigt att du är serviceinriktad, lugn och positiv i din framtoning och har lätt att fokusera på arbetsuppgifter i en aktiv miljö. Övrig information Tillträde till tjänsten är 2025-10-01 Sysselsättningsgraden kommer vara mellan 90-100% Fast månadslön tillämpas  Provanställning på 3 månader tillämpas   Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

36 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Platschef
Randstad AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Arbetsbeskrivning Vi söker en driven och ansvarstagande Platschef till ett spännande företag inom byggbranschen som är specialiserad på större fastigheter inom logistik och industri! I denna roll kommer du att ha ett övergripande ansvar för att leda och driva projekt framåt. Du spelar en nyckelroll på byggarbetsplatsen och ansvarar för att koordinera både personal och underentreprenörer. Som Platschef är du ansvarig för att säkerställa att det dagliga arbetet på byggarbetsplatsen fortlöper enligt plan. Du ser till att projekten levereras i enlighet med kundens krav, kontrakt och tidsplan. Du har också en viktig uppgift i att skapa och upprätthålla en säker arbetsmiljö, för att främja ett produktivt och tryggt arbetsklimat. Rollen innebär mycket resande till olika projekt, främst i södra Sverige. Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag med chans till övertag av kund. Du ansöker på www.randstad.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Manager Sophia Malaki, [email protected]. För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. att vara konsult  Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär. om randstad professional Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. Ansvarsområden Leda och samordna det dagliga arbetet på byggarbetsplatsen Ansvara för tidsplanering, resursfördelning och arbetsmiljö Säkerställa att arbetet utförs enligt gällande regelverk och kvalitetskrav Ha en nära dialog med beställare, underentreprenörer och andra samarbetspartners Följa upp ekonomi och rapportera projektstatus Kvalifikationer Har erfarenhet av att arbeta som platschef inom byggbranschen. Har goda kunskaper i entreprenadjuridik. Innehar B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Möjlighet att bo borta under veckorna. Tidigare vana av en resande tjänst är meriterande. Personliga egenskaper: Förmåga att leda och engagera medarbetare samt skapa ett bra samarbetsklimat på arbetsplatsen. Ett strukturerat arbetssätt, med förmåga att hantera flera parallella uppgifter och leverera enligt tidsplaner och budget. Engagemang för säkerhet, kvalitet och hållbarhet på arbetsplatsen. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

36 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Sommarvikarie till restaurangutbildning
Watma Education AB
Övriga utbildare och instruktörer

Just nu söker Kunskapscompaniet vuxenutbildning sommarvikarier inom restaurangutbildning. Vi letar efter en yrkleslärare till KC Norrköping. Ditt uppdrag Som yrkeslärare på Kunskapscompaniet ansvarar du för hela undervisningen inom utbildningen tillsammans med dina kollegor. Du planerar, förbereder och genomför lektioner i enlighet med de anvisningar och gällande regelverk som finns inom Skolverkets kursplaner, samt våra interna riktlinjer och policys.  Undervisningen innefattar både teoretiska och praktiska moment och du bör vara kompetent inom båda dessa delar. För att ansöka vill vi att du  har minst ett (1) års yrkeserfarenhet från sitt undervisningsområde på heltid, Grund – (mot yrkesutgångar såsom måltidsbiträde, restaurangbiträde, köksbiträde mfl.), Kock och kallskänka.  har minst två (2) års erfarenhet av att utbilda vuxna inom yrkesområdet på heltid (gymnasium, kommunal vuxenutbildning och/eller arbetsmarknadsutbildning) inom senaste 6-årsperioden. För att lyckas i rollen vet vi att du är En naturlig ledare som är utåtriktad och värderar allas olikheter. Vid sidan av din pedagogiska sida ser vi att du är självgående, lösningsfokuserad och tar eget ansvar. Vänlig och empatisk och har lätt för att bygga goda relationer med deltagare och kollegor. Villkor Anställningsform: Vikariat. Anställningsperiod: Vecka 27-28. Vi strävar efter att erbjuda en fördomsfri och inkluderande rekryteringsprocess. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, där vi efterfrågar ditt CV men du behöver inte skicka med något personligt brev. För att få veta lite mer om dig vill vi istället att du besvarar ett antal frågor som du hittar om du klickar vidare till ansökan. Om du går vidare efter ansökan kan du komma att få en länk till ett arbetspsykologiskt test. Testerna vi använder tar utgångspunkt i aktuell forskning och fungerar som ett stöd i bedömningen. Våra rekryteringsprocesser består av flera steg, och ofta mer än en intervju. Vi tycker att det är ytterst viktigt att vi ger oss själva den tid som krävs för att få en god bild av varandra - du ska ju välja oss och vi ska välja dig! Emellanåt är det många som söker till en tjänst och då kan processen dra ut något på tiden av den anledningen. Du kan dock vara säker på att vi gör allt vi kan för att hålla dig uppdaterad och återkoppla längs vägen.

36 dagar sedan
Sista ansökan:
19 oktober 2025
IT-tekniker med fokus på Linux
Centric Professionals AB
Systemadministratörer

Är du en erfaren IT-tekniker med djup kunskap inom Linux och ett intresse för att skapa stabila och användarvänliga IT-lösningar? Till ett uppdrag i Norrköping söker vi dig som vill arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att utveckla och underhålla en större Linuxmiljö samt samarbeta över flera kompetensområden. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och möjlighet att samla värdefull erfarenhet i en spännande miljö där din utveckling prioriteras. Din konsultchef finns till hands för att stötta dig i din utveckling, vilket ger dig chansen att kontinuerligt bygga vidare på dina kunskaper och erfarenheter. En utmärkt möjlighet för dig som vill ta nästa steg i din IT-karriär! Arbetsuppgifter Som IT-tekniker kommer du att: - Arbeta med utveckling, underhåll och djupare felsökning i en omfattande Linuxmiljö - Samarbeta tvärfunktionellt med infrastruktur- och förvaltningsteam för att säkerställa stabilitet och effektivitet i IT-miljön - Etablera en god förståelse för verksamhetens behov och skapa användarvänliga lösningar - Hantera och optimera övervakning, automation och skriptning - Leda uppdrag eller projekt inom ditt ansvarsområde Din profil och kvalifikationer Vi söker dig som är initiativrik och analytisk med förmåga att lösa komplexa IT-frågor. Du har en god struktur i ditt arbete och samarbetar smidigt med kollegor. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och förmåga att bidra till kunskapsöverföring inom teamet. Krav: - Gymnasieexamen eller motsvarande erfarenhet inom IT - 9+ års erfarenhet av att arbeta som IT-tekniker i större Linuxmiljöer - Erfarenhet av att leda uppdrag eller projekt - Kunskap om ITIL och dess tillämpning - Goda kunskaper i Linux (Ubuntu), automation, övervakning och skriptning (t.ex. Bash, Python) - Erfarenhet av virtualisering - Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska Meriterande: - Kunskap inom arkitektur och teknisk design - Erfarenhet av integrationer - Erfarenhet av Canonical Landscape - Erfarenhet av centraliserad konfigurationshantering i Linux (t.ex. Ansible, SaltStack) - Erfarenhet av VMware vSphere/vCenter - Erfarenhet av kontainerorkestrering Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 370 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Niklas Lindgren [email protected]

36 dagar sedan
Sista ansökan:
23 augusti 2025
IAM & Security Engineer
Iver Sverige AB
IT-säkerhetsspecialister

Vill du ta din expertis inom identitet och säkerhet till nästa nivå? Vi söker en person med djup kunskap inom IAM och Microsofts säkerhetstjänster som vill vara med och säkra framtidens IT-miljöer tillsammans med oss på Accelerate at Iver. Hos oss får du inte bara arbeta med ledande säkerhetslösningar – du blir också en del av ett värderingsdrivet team där innovation, trygghet och ständig utveckling står i centrum. Vi erbjuder spännande uppdrag, moderna tekniker och goda möjligheter till både professionell och personlig utveckling. Varför Accelerate at Iver? Vi erbjuder dig mer än ett uppdrag – vi erbjuder en plattform för att växa som expert inom Microsofts säkerhetssvit, med fokus på Entra ID, IAM och modern accesshantering I molnet. Här får du möjilighet att fördjupa din kompetens inom cybersäkerhet och identitet I både komplexa och affärskritiska IT-miljöer. Som konsult hos oss får du: En skräddarsydd utvecklings- och certifieringsplan Utmanande och varierande uppdrag med de senaste teknikerna Flexibilitet, frihet och balans mellan jobb och fritid Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och hälsoförsäkring Ett sammansvetsat team av vassa specialister som lyfter verandra En trygg och säker anställning med bra förmåner Vi tror på gemenskap och kompetensutbyte – här utvecklas vi tillsammans och stöttar varandra för att alltid ligga I framkant. Om rollen: Som IAM- och Security Engineer hos oss är du en nyckelspelare i att skapa säkra, effektiva och tillförlitliga identitetslösningar för våra kunder. Du blir motorn bakom en trygg och smidig användarupplevelse – genom att strukturera, automatisera och säkra hanteringen av identiteter och behörigheter i Microsofts molnmiljöer. Exempel på vad du kommer att göra: · Implementera och förvalta lösningar i Microsoft Entra ID · Arbeta med flera komponenter i Entra-sviten: Entra ID Governance Entra Permissions Management Conditional Access Identity Protection · Designa och underhålla behörighetsstrukturer i både lokala och molnbaserade miljöer · Bidra vid felsökning och incidenthantering kopplat till IAM Vem är du? Vi söker dig som har 5 års erfarenhet inom cybersäkerhet Minst 2 års erfarenhet av molnsäkerhet Eftergymnasial utbildning inom IT – t.ex. högskola eller yrkeshögskola Erfarenhet av IAM och Microsofts säkerhetstjänster Förståelse för säkerhetsprinciper I hybrida IT-miljöer Plus om du har: Certifierinager inom Microsoft Security, Azure, Entra eller IAM Extra plus om du har erfarenhet av: autentiseringslösningar (t.ex. FIDO2, smarta kort, MFA) Automatisering och skriptning (powershell, python) API-integrationer. Placeringsort: Du utgår från ett av våra kontor I Norrköping eller Linköping, med möjlighet till hybridarbete. Vi intervjuar löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan! Önskad start är snarest eller enligt överenskommelse. Har du frågor? Kontakta Magida Musa på [email protected] Vi ser fram emot att träffa di! Välkommen till Accelerate at Iver!

36 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

36 dagar sedan
Sista ansökan:
18 november 2025
Villa Fridhem söker kock (extra vid behov/deltid)
Fridhems Kursgård AB
Kockar och kallskänkor

Villa Fridhem stoltserar som en strålande pärla i den svenska kulturskatten. Vår verksamhet blommar och erbjuder en excellent gästupplevelse som lockar besökare från när och fjärran. Vi har genomgått omfattande förändringar för att förbättra vårt hotell, restaurang- och konferensutbud, med syfte att möta och överträffa våra gästers förväntningar. Nu söker vi passionerade individer som vill vara en del av vår fortsatta utveckling och hjälpa till att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Om du brinner för att ge service i världsklass och vill vara med på vår spännande resa, då är det just dig vi letar efter. Kom och bli en del av Villa Fridhems nya historia! Kort om rollen Som kock deltar du i den dagliga driften i köket. Du har ett nära samarbete med kökschef, souschef och övriga i köksteamet, men också serveringspersonal och personal från andra delar av hotellet. På Villa Fridhem är mötet med kockarna en viktig del av gästresan och du vistas därför dagligen i våra matsalar, serverar mat och presenterar menyer vilket ställer höga krav på din sociala förmåga samt att du behöver ha ett intresse för service och gästbemötande. Vi söker personal som vill stötta vårt köksteam under både dagar, kvällar och helger.  Din profil Du brinner för ditt hantverk, har öga för detaljer och är självgående i både varm- och kallkök. Vi lägger stor vikt vid inställning och personliga egenskaper, men du bör ha en stabil grund från några års erfarenhet av kockyrket. Vi ser gärna att du är öppen för att arbeta i båda våra restauranger Prins Carl och Aperitif samt med vår frukost.  Villkor - Tjänsten är på enstaka dagar vid behov, alternativt en sysselsättningsgrad vi kommer överens om för att kunna schemalägga ett regelbundet arbete.  - Några års erfarenhet som kock. - Innehar B-körkort och har tillgång till bil. - Tillträde och lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns. Vi behandlar ansökningarna löpande så skicka in din ansökan redan idag!

37 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025