På Norrtälje kommun är vi stolta över att vara en del av samhällets demokratiska grund och att vara en del av våra invånares så viktiga vardag. I vår breda verksamhet med våra kunskaper och erfarenheter, har vi en gemensam drivkraft – vi vill få människor och möjligheter att växa. Vi är stolta över varandra och hur vi tillsammans berikar livet för våra invånare.Vi erbjuder dig Vi söker en erfaren enhetschef till kanslienheten inom barn- och utbildningsförvaltningen i Norrtälje kommun. I arbetet ansvarar du och dina medarbetare för att våra nämndprocesser och centrala kanslifunktioner är effektiva och tydliga för förtroendevalda, tjänstemän och invånare. Om dina ledstjärnor är ”ordning och reda” och ”transparens och rättssäkerhet” är du den vi söker! Uppdraget Inom enheten arbetar funktioner inom registratur, arkivering, nämndprocess, politisk beredning, viss juridisk rådgivning, tillsyn riktad mot enskilda förskolehuvudmän och pedagogisk omsorg samt ägar- och ledningsprövning samt andra processer där Norrtälje kommun är hemkommun. Du leder och utvecklar dina medarbetare. Tillsammans ansvarar ni för att det finns arbetssätt som skapar tydliga processer för beslutshantering, säkerställer att beslutsunderlagen håller hög kvalitet, säkrar att politiska möten genomförs på ett effektivt sätt och att allt dokumenteras på ett lagenligt sätt. Arbetet kräver en överblick över beslutsprocesserna i kommun och förvaltning. Tillgänglighet, service och ett gott samarbetsklimat med förtroendevalda och kollegor är en viktig del av arbetet på kansliet. Kvalifikationer • Relevant akademisk examen från högskola eller universitet • Erfarenhet som chef med personal-, budget- och verksamhetsansvar • Minst fem års arbetslivserfarenhet av offentlig administration • Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift • Väl förtrogen med nämndarbete och administration av politiskt beslutsfattande • Meriterande om du har drivit utvecklingsprojekt inom offentlig administration • Meriterande om du har erfarenhet av samverkan, MBL och arbetsmiljölagen Som ledare drivs du av att tillsammans med dina medarbetare skapa tydliga rutiner i komplexa processer där olika behov möts. Du är van att hantera ett stort informationsflöde och parallella processer på ett lugnt och systematiskt sätt. Arbetet ställer krav på att du är lösningsfokuserad, noggrann, har god analytisk förmåga samt kan prioritera och strukturera ditt och enhetens arbete. Du har helhetsperspektiv och är utvecklingsorienterad. I ditt arbete skapar du förutsättningar för att medarbetarna ska utvecklas, nå resultat, känna delaktighet samt vara engagerade i sitt arbete. För att lyckas i rollen som enhetschef ska du vara en kommunikativ person med stor egen drivkraft. Du värnar om goda relationer med kollegor i hela kommunen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. Anställningsform, omfattning och start • Anställningsform: Tillsvidare • Omfattning: Heltid • Tillträde: Enligt överenskommelse Vid tillsvidareanställning kan provanställning komma att tillämpas. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Intervjer sker fortlöpande - så vänta inte med din ansökan! På grund av semesterperiod kan återkoppling komma att dröja. Om ossVi är Norrtälje – en kommun där gamla traditioner möter nya idéer. Där närheten till storslagen natur och storstadspuls finns inom räckhåll. Här är vi drygt 3 400 medarbetare som varje dag arbetar för att våra drygt 66 000 invånare ska få leva i ett tryggt och välmående samhälle. Här vill vi göra plats för olika perspektiv, tankar och behov. Vi vill hjälpas åt och dela lärdomar, framgångar och glädje medan vi tillsammans utvecklar Norrtälje kommun. Läs gärna mer om vår värdegrund Invånaren först - Allas lika värde - Höga förväntningar och Vår vision Vi ska vara den mest attraktiva och trygga platsen att bo, verka och besöka Vi erbjuder mindre hyreslägenheter under det första året på din nya anställning – så att du i lugn och ro får tid att hitta din drömbostad. Närheten till Stockholm, Uppsala, Arlanda och Kapellskär gör att resten av världen alltid finns inom räckhåll. Norrtälje kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser positivt på om du är finsktalande eller om du kan något av minoritetsspråken alternativt annat språk. Ansökningshandlingar till denna tjänst är att betrakta som offentliga handlingar som vi kan komma att lämna ut på begäran. Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med försäljare av rekryteringstjänster.
Vill du vara med och göra skillnad i människors vardag? Vi söker just nu två arbetsterapeuter, en till vår hemrehabilitering och en arbetsterapeut till våra särskilda boenden. Du är anställd på vår rehabenhet inom Tiohundra – en organisation där vi värdesätter samarbete, utveckling och arbetsglädje. Om tjänsten I din roll som arbetsterapeut gör du bedömningar och planerar insatser för att stötta individens vardag. Du arbetar med träning, rehabilitering och förskriver hjälpmedel. Vidare handleder och stöttar du omsorgsteamen i ett rehabiliterande arbetssätt. I rollen ingår att göra bedömningar av förflyttningsförmåga, fallrisk och behov av hjälpmedel. Du ansvarar för förskrivning och uppföljning av hjälpmedel samt dokumentation i Procapita. Du har ett rehabiliteringsansvar för de boende och arbetar i nära samverkan med det tvärprofessionella teamet. Handledning av studenter förekommer också som en naturlig del av uppdraget att bidra till framtidens arbetsterapeuter. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Besöka patienter i hemmet och göra bedömningar. Instruera och stötta patienten i sin rehabilitering. Förskrivning av hjälpmedel. Arbeta med fallprevention. Samverka med sjuksköterska i hemsjukvården och omsorgspersonal i hemtjänsten. Bedömningar kring förflyttningar, fallrisker och hjälpmedelsbehov. Förskrivning och uppföljning av hjälpmedel samt dokumentation i Take Care. Rehabiliteringsansvar för boende och nära samarbete i tvärprofessionella team. Hanledning av studenter. Om vårt erbjudande: Vi erbjuder kompetensutveckling, spännande karriärvägar och uppdrag som kan anpassas efter dina intressen och erfarenheter. Vi är en stor enhet som jobbar inom många olika områden där vi har en unik förmåga att kunna jobba gränsöverskridande, inom enheten får du vara med och bidra till förbättringar och utveckling för både patienten och organisationen. Som ny hos oss så får du tid avsatt varje vecka för möten med mentor som hjälper dig in i jobbet. Vi jobbar med många olika digitala system där viss distansarbete förekommer. Vidare erbjuder vi ett friskvårdsbidrag på 5000 kr via Epassi. Du kan läsa mer om våra förmåner här. Om dig För den här tjänsten behöver du: Avslutad och godkänd arbetsterapeututbildning. B-körkort. Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift. Det är meriterande om du också har: Erfarenhet inom området. Vi letar efter dig som är nyfiken, självständig, innovativ och en god lyssnare. Rollen som arbetsterapeut hos oss kräver stort eget ansvar samtidigt som det är viktigt att kunna samarbeta tvärprofessionellt. Utifrån att visst arbete sker i team söker vi dig som trivs med det och har en god samarbetsförmåga Du är inkännande och lyhörd, flexibel på så sätt att du kan anpassa ditt beteende och insatser utifrån patientens behov. Om oss Hos oss har vi en stark kollegial sammanhållning där du blir en självklar del av teamet. Du blir du en viktig del av ett tvärprofessionellt team med arbetsterapeuter, fysioterapeuter/sjukgymnaster, sjuksköterskor, undersköterskor och vårdbiträden. Tillsammans arbetar vi för att stärka individens självständighet och livskvalitet. Vi värnar om god stämning, ett nära samarbete och en arbetsmiljö där du får känna dig trygg och uppskattad. Nu ser vi fram emot att välkomna en ny kollega till vårt rehabiliteringsteam! Du kan lära känna oss mer via vårt instagramkonto: tiohundrarehab! Vi är en del av Tiohundra – det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Vi söker en formstark och produktionsvan designer/originalare som trivs i en snabb, entreprenöriell miljö där idéer snabbt omsätts till visuellt material. Hos oss får du en nyckelroll i att skapa design som driver affär och stärker vårt varumärke – både digitalt och i tryck. Om rollen Som designer på SkyTech arbetar du nära våra marknadsteam och har en viktig roll i att ta fram visuella enheter och kampanjmaterial för både digitala och fysiska kanaler. Du kombinerar kreativ höjd med kommersiell skärpa, och är van vid att leverera snabbt, med hög kvalitet. Dina arbetsuppgifter: Skapa visuella uttryck för kampanjer, annonser, nyhetsbrev, landningssidor och SoMe Ta fram tryckfärdigt material för DR, DM, broschyrer Säkerställa konsekvent visuell identitet i all kommunikation Samarbeta tätt med marknads-, produkt- och säljteam – både lokalt och internationellt Bidra med kreativa idéer till kampanjer och varumärkesutveckling Hantera flera projekt parallellt i högt tempo, utan att tappa precision Vi söker dig som: Har en stark känsla för typografi, färg, form och detaljer Har erfarenhet av kommersiell design – både digital och print Har arbetat med DR och DM, och förstår skillnad mellan olika kommunikationsmål Är van att producera effektivt, snabbt och lösningsorienterat Trivs i ett team där snabba puckar, eget ansvar och samarbete är vardag Bonus: erfarenhet från e-handel SkyTech är en koncern som når marknaden genom ett flertal affärsområden och varumärken. Vi säljer online, producerar på fyra orter och med över 10 säljbolag runt om i Europa och USA. Vårt fokus är snabba leveranser och hög servicegrad. Vi har funnits sedan 1998 men står nu inför en stor satsning inom digital marknadsföring. Vi har vårt huvudkontor i Norrtälje där vi även ser att du kommer arbeta till största del. Start i augusti eller enligt överenskommelse
Vi söker dig som brinner för digitala kampanjer, älskar siffror och ständigt letar efter sätt att optimera resultat. Som Performance Marketer inom SkyTech-koncernen får du en nyckelroll i att driva tillväxt genom smart, datadriven marknadsföring – över flera kanaler och internationella marknader. Ditt uppdrag Planera, exekvera och optimera digitala kampanjer i Google Ads/AdWords, sociala medier (Meta, LinkedIn m.fl.), programmatisk annonsering och affiliatekanaler Mäta, analysera och rapportera kampanjresultat med starkt fokus på ROI, CPA och konvertering Ta fram och utveckla kampanjstrategier för flera länder och marknader Skapa tydliga insikter och rekommendationer för fortsatt förbättring och skalning Vi tror att du har: Dokumenterad erfarenhet av performance marketing i flera digitala kanaler God kunskap inom Google Ads (Search, Display, Shopping), social annonsering och programmatic Erfarenhet av affiliatemarknadsföring och plattformsbaserad annonsering Stark analytisk förmåga och vana att tolka data via t.ex. GA4, Tag Manager, Looker Studio Tidigare jobbat med internationella kampanjer och flera kontaktytor parallellt En självgående, noggrann och initiativrik arbetsstil SkyTech är en koncern som når marknaden genom ett flertal affärsområden och varumärken. Vi säljer online, producerar på fyra orter och med över 10 säljbolag runt om i Europa och USA. Vårt fokus är snabba leveranser och hög servicegrad. Vi har funnits sedan 1998 men står nu inför en stor satsning inom digital marknadsföring. Vi har vårt huvudkontor i Norrtälje där vi även ser att du kommer arbeta till största del. Våra country managager som jobbar mot lokala marknader i Europa sitter i Göteborg, vilka du naturligtvis kommer arbeta mycket med.
Är du student och vill jobba extra vid sidan av studierna på flexibla arbetstider? Gillar du grafisk design och att arbeta självständigt? Då kan detta vara det perfekta extrajobbet för dig! OM TJÄNSTEN Tillsammans med en av våra kunder i Stockholm söker vi nu en marknadssupport som kan arbeta extra vid behov. Vår kund är Europas ledande tillverkare av produkter inom andningsvård för användning inom bland annat ambulansen, intensiv- och akutvården och på anestesiavdelningar. Genom ett nära samarbete med vården har företaget skapat ett unikt och specialiserat produktsortiment. Idag har vår kund cirka 3 800 anställda globalt och i den svenska/danska/norska organisationen arbetar det i nuläget 15 personer. Företaget värdesätter innovation och kvalitet vilket genomsyrar det dagliga arbetet och kulturen hos företaget. Hos vår kund är du en del av en personalstyrka och ett arbetsklimat som utmärks av sin öppenhet och genuina engagemang. Du erbjuds - Ett meriterande arbete inom marknadssupport - Ett varierande arbete med arbetstider anpassningsbara efter dig Arbetet utförs helt på distans. Tidsåtgången varierar beroende på kundens behov – historiskt har det i genomsnitt erbjudits cirka 3 timmars arbete per månad. Vissa månader erbjuds dock inga timmar, medan det andra månader kan erbjudas upp till 7 timmars arbete. Du kommer arbeta självständigt men tillhöra ett mindre team. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag via Academic Work. Som konsult erbjuds stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Uppdatera nya produktkataloger VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet av arbetsverktyget InDesign - Talar och skriver obehindrat på svenska - Studerar på universitet eller högskola på minst 50% För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Ansvarstagande - Noggrann Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Vår klient är ett globalt bolag inom andningsvårdsprodukter med en svensk säljorganisation på 15 personer. De levererar till 95% av offentliga upphandlingar, vilket garanterar en stabil försäljning.
Vi söker nu en Enhetschef sjuksköterska som vill i sitt ledarskap vara en del av ett värdegrundsorienterat och utvecklingsinriktat team. SPSV Norrtälje Roslagen är en specialiserad palliativ vårdavdelning. Vi håller till på Roslagens sjukhus, RoS, mitt i centrala Norrtälje. Avdelningen har 16 -18 vårdplatser för palliativ slutenvård. På avdelningen vårdar vi huvudsakligen patienter med avancerad tumörsjukdom men även andra diagnosgrupper i livets slutskede förekommer. Vi arbetar i team bestående av läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut och kurator. Vi strävar efter att ligga i framkant inom vårt specialistområde palliativ vård, vilket innebär att kvalitet och utveckling är en självklar del av verksamheten. Här får du ingå i en erfaren och kompetent arbetsgrupp med lång erfarenhet av palliativ vård. Vi tycker att teamarbete och samverkan är viktigt. Flera av dina blivande arbetskamrater är specialistutbildade inom palliativ vård. Arbetsuppgifter I din ledarroll kommer du att: Ansvara för personalutveckling och handledning. Bidra till att implementera strategiska mål och verksamhetsutveckling. Arbeta med uppföljning och kvalitetssäkring av verksamheten. Administrativa uppgifter såsom personalansvar, budgetuppföljning. Ansvara för arbetsmiljö Du rapporterar till verksamhetschefen. Vi arbetar efter den palliativa vårdens värdegrund: närhet, helhet, kunskap och empati. Patientens fysiska, psykiska, existentiella och sociala behov står i centrum. Personcentrerad vård är utgångspunkten och flexibilitet är viktigt för oss. Vem är du Vi söker dig som är trygg i din ledarroll och som person självständig, har ett flexibelt arbetssätt samt förmåga att arbeta resultatinriktat och verksamhetsutvecklande. Vi ser att du är ansvarstagande, prestigelös, har en god samarbetsförmåga och är pedagogisk i din handledning. I ditt arbete utgår du från ett professionellt förhållningssätt och ditt arbetssätt präglas av flexibilitet, engagemang och lyhördhet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Du har ansvar för att främja ett helhetsperspektiv, bland annat genom att följa beslut, mål, värdegrund, policys, riktlinjer, avtal och andra övergripande dokument och beslut för Forenede Care. Du som Enhetschef sjuksköterska ska ha följande kvalifikationer och erfarenheter Legitimerad sjuksköterska Erfarenhet av ledarskap Vi ser det även som meriterande att du har erfarenhet inom palliativ vård. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. I den mån det begärs ska du även uppvisa giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som medarbetare på Forenede Care får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 6500 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Arbetstid/Varaktighet Heltid. Tillsvidareanställning. Enligt kollektivavtal tillämpas 6 månaders provanställning. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Tillträde Enligt ök. Sista ansökningsdag 2025-07-18 Kontaktperson Carina Filipsson, Verksamhetschef Mejladress: [email protected] Intervjuerna sker löpande så vi tar tacksamt emot din ansökan redan idag! Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Om jobbet Välkommen att söka en tjänst på en fantastisk tandläkarklinik där vi söker dig som är intresserad tandvård ur ett livsloppsperspektiv. Kliniken är belägen i "Doktor.se Hälsocentral" där vi har egen korridor med väntrum, tre behandlingsrum och steril. Här finns möjlighet att samarbeta med övriga professioner och samverkan uppmuntras verksamheter emellan. Arbetsuppgifter Som tandsköterska på Norrtälje tandhälsa har du en central roll i vårt arbete med att erbjuda hälsofrämjande och förebyggande tandvård. I din dagliga yrkesroll deltar du i allt från enklare undersökningar till avancerade behandlingar och akut tandvård samt har en stor roll kring planeringen på Kliniken. Du kan även få möjlighet att prova på vår mobila verksamhet där du får prova på en helt annan typ av tandvård och patientgrupp. Norrtälje tandhälsa arbetar med teamtandvård, vilket innebär att du både arbetar självständigt och tillsammans med dina kollegor. Med teamtandvård får du möjlighet att arbeta på toppen av din kompetens med större omväxling, kunskapsutbyte och ökad delaktighet. Vi värdesätter god service. Därför är ett gott bemötande en viktig del av ditt arbete med att skapa trygghet och delaktighet. Din professionalism är viktig för att värna om patientsäkerhet och kvalitet, som är centralt i vårt arbete. Tillsammans arbetar vi kontinuerligt för att förbättra verksamheten och du har goda möjligheter att vidareutvecklas och engagera dig i frågor som är viktiga för dig. Kvalifikationer Du är en skicklig tandsköterska och har kunskaper i svenska som motsvarar svenskt gymnasium eller svenska C1 enligt Europarådets nivåskala. Vidare har du grundläggande datorkunskap och gärna erfarenhet av att arbeta med system som förekommer inom tandvården. Vi erbjuder utbildning i journalsystemet Muntra. Vi förutsätter att du är trygg i din yrkesroll och att du alltid håller en hög kvalitet i ditt odontologiska arbete. Som person är du engagerad och har lätt för att samarbeta. Vill du vara med och jobba för självkänsla och livskvalitet? Vi ser fram emot din ansökan! Provanställning 6 månader. Vi ser gärna att du kan påbörja din anställning omgående.
Vi på Submit söker nu efter en xxx till vår samarbetspartner i Stockholm.Om företaget: Företaget är ett modernt rivningsföretag med fokus på kvalitet, säkerhet och hållbarhet. Vår kund arbetar främst med rivning efter fuktskador, brandsaneringar och även tillhandahåller vår kund flytt och lagring av sina kunders möbler. Arbetsuppgifter: Som rivare hos vår kund blir du en viktig del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår det att utföra selektiv rivning, demontering och bortforsling av material. Hantera maskiner och verktyg på ett säkert sätt. Följa arbetsmiljö regler och säkerhetsrutiner. Profil: Engagerad i sitt arbete Arbetare bra i team Stresstålig God fysik och vilja att arbeta praktiskt Krav: B-Körkort (du behöver kunna ta dig till olika arbetsplatser) Punktlighet och noggrannhet Förmåga att ta eget ansvar och samarbeta i team Goda referenser från tidigare arbetsgivare Meriterande: Tidigare erfarenhet inom rivning alternativ inom bygg Plats: Rimbo Start: Omgående Lön: Enl ö.k Arbetstid: 7-16 vardagar Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med enklare hantverkstjänster hos våra kunder i Norrtälje. Är du händig och gillar att arbeta praktiskt med att skapa och förbättra miljöer? Vi söker händiga medarbetare till hantverkstjänster inom exempelvis el, snickeri, måleri, VVS och liknande områden! Här får du möjligheten att arbeta med varierande uppgifter och hjälpa till att skapa trivsamma miljöer. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I denna roll får du möjlighet att arbeta med praktiska och hantverksrelaterade uppgifter. Du kan exempelvis få bygga, montera eller måla – både inomhus och utomhus. Du kan också få arbeta med att installera, underhålla och reparera system för vatten, värme och avlopp. Har du i stället erfarenhet som elektriker kan du få arbeta med att exempelvis dra el, installera belysning och felsöka elinstallationer i olika typer av fastigheter. Oavsett inriktning innebär rollen ett varierat och praktiskt arbete där du får använda dina händer, ditt kunnande och din problemlösningsförmåga i vardagen. Rollen är perfekt för dig som är händig och har erfarenhet av praktiska projekt, kanske har du tidigare byggt ditt eget hus, renoverat hem eller arbetat som snickare, målare eller liknande. Vi söker även dig som är allmänhändig och trivs med att variera dina arbetsuppgifter och vill ta dig an olika projekt hos våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av snickeribranschen Meriterande med erfarenhet av måleribranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!
Nu söker vi fler erfarna snickare för anställning till vår verksamhet för montering av uterum runt Norrtälje. Då våra uterum säljs måttanpassade efter kundens behov är det viktigt att du även är bra på diverse snickeriarbeten, markarbeten, trallgolv och är duktig på att hitta snabba lösningar i olika situationer samt tilläggsjobb som kan uppkomma. Vi söker dig som har flera års erfarenhet och som är punktlig och gillar att arbeta självständigt och har öga för lösningar och dom små detaljerna. Flytande Svenska och B-körkort är ett krav. Maila din ansökan till [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer