Farmaciledare

Nyckeln till framgång! Om du har en stark affärssyn, vilja att utmana både dig själv och ditt team och motiveras av att ha en central roll för vår tillväxt, är rollen som farmaciledare rätt val för dig. Du kommer vara en viktig nyckel till vår fortsatta framgångngresa Om rollen Som farmaciledare på vårt apotekÖrnenhar du en central och viktig roll där du aktivt driver utvecklingen av kundmötet inom receptkanalen. Genom att dela med dig av din expertis och engagemang skapar du en stimulerande arbetsmiljö och förstärker en positiv kundupplevelse. I denna rollsamarbetar dusamarbeta med säljledare, läkemedelsansvarig (LMA) samt regional farmaciledare i det strategiska arbetet kring våra nyckeltal för att vi tillsammans ska nå våra mål. Din förmåga att inspirera och coacha dina kollegor är nyckeln till vår framgång. Vi ska utvecklas som en framgångsrik apoteksverksamhet och vill ha med dig på den resan. I rollen som farmaciledare förväntas du därför även bidra med idéer och initiativ för att vi blir ett självklart val för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsområden Coacha, stötta och inspirera dina kollegor i kundmötet i receptkanalen Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Driva förbättringar och aktiviteter kopplat till kundmöte och nyckeltal I samarbete med läkemedelsansvarig, driva användning av EES Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du har arbetat i minst ett år som farmaceut på apotek. Förutom det letar vi efter dig som har: En passion för kundservice och att hjälpa kunder att göra de bästa valen för sin hälsa och välbefinnande Förmåga att hålla dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor En stark affärsmässig förståelse och målinriktning Ett lösningsorienterat förhållningssätt vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår God samarbetsförmåga och bidrar till att skapa välfungerande team Goda kunskaper i MS Office När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramarna för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08.30-17, helger 09.30-1400 Välkommen till Apoteket!

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Teknisk förvaltare

Om Norrtälje Energi AB Norrtälje Energi AB är Norrtälje kommuns energi- och infrastrukturbolag och ägs till 100 procent av Norrtälje kommun. Bolaget har 70 anställda och omsätter 600 MSEK. Bolaget bedriver verksamhet inom elnät, elhandel, fjärrvärme samt bredband och har en över 100 år lång historik där grunden alltid varit hög kvalitet. Vår strategi är att vara en hållbar samhällsbyggare genom att vara en attraktiv arbetsgivare, leverantör och samarbetspartner med fokus på det lokala näringslivet. Vi inom Norrtälje Energi är ett engagerat gäng som gillar att samarbeta för våra kunders bästa. Vi värnar om det personliga, lokala och långsiktigt hållbara. Vi skapar värden både för företaget och många ungdomar i kommunen genom att bland annat sponsra över 40 föreningar med en tydlig barn- och ungdomsinriktning. Vårt kundfokus utgår från trygghet, närhet och omtanke. Om rollen Befattningen som Teknisk förvaltare är direkt underställd företagets administrativa chef. Befattningens huvuduppdrag är att säkerställa bästa möjliga kvalitet samt service internt och externt till berörda målgrupper. Samarbete med övriga delar i företaget är en grund för bra arbetsresultat. Följande, men inte begränsat till, ingår i befattningen: Ansvar · Drift och skötsel av företagets fastigheter. · Drift, skötsel och administration av bolagets fordon. · Hantering av in- och utleveranser till eget lager på huvudkontoret samt lager placerat hos leverantör. · Brandskyddet avseende företagets anläggningar. · Följa och hålla sig uppdaterad gällande interna regler, instruktioner och policyer. Arbetsuppgifter · Planera och verkställa underhåll och reparationer av företagets fastigheter. · Ansvara för och planera samt följa upp uppdrag från interna beställare av fastighetstjänster. · Planera, styra och följa upp insatser med externa entreprenörer. · Utveckla och effektivisera arbetssätt och metoder för uppdragen. · Planera underhåll såsom besiktning, reparationer och däckbyten av företagets fordon. · Biladministration, till exempel beställa bensinkort, administrera elektroniska körjournaler m.m. · Hantera utlämning av gemensamma verktyg och maskiner. · Utföra regelbundna inventeringar av lager, dels i egen regi, dels i samarbete med leverantör av material. Rollen är en tillsvidaretjänst på heltid med placering vid vårt huvudkontor i centrala Norrtälje. Tillträde enligt överenskommelse. Vem söker vi? Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande, noggrann, självständig och har god kommunikationsförmåga. Du är också lyhörd och har god samarbets- och initiativförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Delar av ditt arbete sker digitalt så det krävs viss datorvana/användning av iPhone. Du behöver även kunna behärska det svenska språket i tal och skrift samt inneha B-körkort, manuell växellåda. Visst låter detta spännande och är det här din nästa utmaning? Vänligen ansök i så fall genom att mejla ditt CV och personligt brev till [email protected]. Sista ansökningsdag är 2024-06-02. Har du frågor om tjänsten så kontaktar du Lena Stockman, Chef Ekonomi & administration, via mejladressen [email protected] Välkommen med din ansökan!

9 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
🎉Jobba som Festival Salesman!🎉 Tjäna 38 000kr/mån utan erfarenhetskrav!

Lingon är ett bransch ledande företag inom Festival Sales. Vi finns där mycket folk finns. På sommaren innebär det att vi åker runt på olika Festivaler / Marknader och events runtom i Sverige och möter våra kunder i dom stunder där humöret är som bäst och köp glädjen är på topp. När du jobbar som Festival Salesman hos oss så går ditt jobb ut på att tillsammans med ett team på 3 till 10 person åka runt veckovis till olika städer och events runtom i Sverige och marknadsföra Lingons abonnemang till konsumenter. Företaget står för alla dina utgifter när du borta på jobb , som till exempel transport och boende i form av hotell. Det enda du behöver ta med dig är packning för 5 dagar i taget och ett stort leende på läpparna. Gruppen du kommer jobba med består utav att ett gäng unga personer i 18-30 års åldern som alla är bra kompisar /kollegor där det är lätt att komma in i gänget. Vi söker dig som är positiv , har en energisk personlighet och är en äventyrs person som tycker det är kul att resa runt och se nya platser. Vad vi erbjuder: Lönen landar på cirka 38 000kr/mån i snitt för första års Festival Salesman. Med stora möjligheter till att påverka sin lön i form av provisioner. Arbetstider Måndagar 12 -21 , Tisdag - Torsdag 10-19 och Fredag 08 - 16.00 Företaget står för dina resekostnader samt hotell när du är borta i jobbet. Arbetsplatsen är Festivaler / Marknader / Mässor / Events runtom i Sverige under sommaren Våra Krav : Du har en hel och ren klädsel Du Pratar flytande svenska utan hinder Är positiv och taggad Klarar av att jobba under press Vill resa och se Sverige Hur man söker: Vi har 1 ledig plats i vårt team nu och det är högt tryckt på ansökningarna, så om du känner dig träffad av annonsen så passa på att sök till ett utav Sveriges roligaste jobb. Ansök via mail våran mail [email protected] , vi vill att du skickar in CV + PB som bilagor. Men även en "Kort pitch" om varför du är unik och varför du tror att du är rätt person för den här typen av jobb.

9 maj 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Allegio söker Sjuksköterska/Distriktssköterska till Hallstavik

Allegio Omsorg är ett familjeomsorgsföretag som vill göra skillnad. Idag har vi över 2000 kunder i Borås i söder till Östersund i norr som har valt oss som sin utförare. Vi erbjuder vård, omsorg och service genom biståndsbeslut eller som RUT-tjänst. Idag är vi på Allegio Omsorg över 800 anställda. Vi är undersköterskor, vårdbiträden, planeringsledare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och lokalvårdare mm. Vi är ingenting utan våra duktiga medarbetare! Kompetens är viktigt – vi har därför en hög utbildningsnivå på våra anställda med särskild inriktning på demens och palliativ omvårdnad. Vi arbetar ständigt med utveckling i våra verksamheter och arbetar kvalitetssäkrande med bl.a. egenkontroller. Namnet Allegio kommer från latinets Legio som betyder ”utvalt manskap” – det är utifrån den devisen vi arbetar: vi vet att vi erbjuder de bästa tjänsterna när vi också har de bästa och mest engagerade medarbetarna! Fler väljer Allegio Omsorg som utförare för sin hemsjukvård och därför vill vi utöka vårt hemsjukvårdsteam med en sjuksköterska/distriktssköterska. Följ med oss och utveckla vår verksamhet och hemsjukvård i riktning mot en god och nära vård! Din personlighet är av stor betydelse. Dina arbetsuppgifter är sedvanliga uppgifter inom uppdraget som sjuksköterska/distriktssköterska i hemsjukvården. I verksamheten finns även arbetsterapeut, sjukgymnast/fysioterapeut, sjuksköterskor samt undersköterskor och vårdbiträden. Du kommer att arbeta med övriga medarbetare i teamet runt dina kunder samt samverkan med, för dina kunder, aktuella instanser. En viktig del i arbetet är att tillsammans med övriga i teamet för hemsjukvården utveckla er yrkesroll och samarbetet med övriga professioner. Detta med målet att upprätthålla en så hög patientsäkerhet och kvalitet på våra hälso- och sjukvårdsinsatser som möjligt. Arbetstiden är förlagd till vardagar, dagtid Vill du bli en av oss? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska/distriktssköterska. Till en eventuell intervju ska du ha med dig · bevis på aktuella yrkeslegitimationer · körkort · övriga aktuella kursintyg · referenser · utdrag från belastningsregistret i oöppnat kuvert Tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden, intervjuer hålls löpande. Tveka inte att maila in din ansökan redan nu, bifoga CV och personligt brev!

9 maj 2024
Sista ansökan:
8 juli 2024
Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

8 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Behandlingsfamilj - Trygga barn

Trygga Barn familjehemsverksamhet är en innovativ familjehemsverksamhet som tar emot barn från hela Sverige som har upplevt någon form av våld under uppväxten och som är i behov av att placeras utanför hemmet. Vi är i en expanderingsfas och vi söker nu personer som vill ta emot uppdrag som behandlingsfamilj och förstärkt jour- och familjehem. Den senaste forskningen har visat på att barn med psykosocial problematik får bättre förutsättningar om de placeras i behandlingsfamiljer än på HVB och SiS. Där av vill vi utöka med fler familjer som vill ta emot uppdrag som behandlingsfamilj! OBS! Läs hela annonsen innan ansökan. Ansökningar som inte är fullständiga besvaras inte. I uppdraget som behandlingsfamilj söker vi dig som har följande: Du som är utbildad socionom/behandlingspedagog eller har liknande utbildning av socialt arbete. Du har erfarenhet av någon form av behandlingsmetod. exempelvis ACT, MI, RBP, miljöterapi, TMO, KBT eller DBT. Du har möjlighet att ta tjänstledigt under en längre period och vara hemmavarande på heltid Vi söker dig som är ensamstående, är ett par, har djur, har inga djur, har hemmavarande barn och har inte hemmavarande barn. Vi tar emot ansökningar från alla familjekonstellationer Vi söker dig som kan ta emot barn och unga med någon av följande problematik: beroendeproblematik och begynnande beroende samt användning av narkotika/alkohol, ungdomar i kriminalitet och gängkriminalitet, ungdomar med psykisk ohälsa och självskadebeteende, ätstörningar eller traumadiagnoser eller barn och unga som omfattas av LSS. Vi matchar målgruppen utifrån det uppdragsområde som du vill ta dig an! Uppdraget är under cirka ett års tid. Oftast kan du återgå till arbetet när uppdraget har stabiliserats Du kan erbjuda barnet ett eget rum. I uppdrag som behandlingsfamilj erbjuds du följande: Kontinuerlig handledning av utbildade konsulenter Familjebehandling med fokus på relationsskapande mellan det placerade barnet och familjehemmet Barnombud till barnet och avlastning i uppdraget Relevanta utbildningar för familjehemsuppdraget En projektanställning under tiden du är hemmavarande på heltid som kompenserar ditt inkomstbortfall. I lönen ingår betald semester, pension och du omfattas av våra kollektivavtal Arvode för uppdraget som familjehem som ersätts utöver din lön Omkostnadsersättning för kostnader som rör barnet Vi utreder alla våra familjehem enligt Socialstyrelsens riktlinjer. Du kommer även lämna in registerutdrag från Kronofogden, socialregistret, Polismyndigheten, Skatteverket, Försäkringskassan och LOB från Transportstyrelsen. Utredningsperioden tar cirka 1-2 månader och därefter kan en placering ske. Vi kommer även inhämta referenspersoner samt utföra ett hembesök. Ansökan Vid ansökan ska du skicka ett CV och skriva ett personligt brev och svara på följande frågor: Berätta lite kort om din nuvarande livssituation? Vad är din anledning till att du vill ta uppdrag som behandlingsfamilj? Har du egna erfarenheter av en traumatisk uppväxt? Om ja, har du bearbetat detta? Vilka tidigare erfarenheter har du av socialt arbete samt behandlingsarbete? Har du tidigare varit jour- och familjehem? Då ser vi gärna att du kontaktar den kommun som har utrett dig och begär ut tidigare utredning samt nämndgodkännande. Berätta gärna lite kort om vilken målgrupp du tidigare har tagit emot! Har du förmåga till självmedvetenhet och kan erhålla feedback? Vad tror du skulle vara den största utmaningen för familjehemsuppdraget? Har du tidigare blivit dömd eller polisanmäld för något brott som regleras i Brottsbalken kapitel 3, 4 eller 6? Kan du erbjuda barnet ett eget rum? Ditt personliga brev samt CV ska sedan skickas till ansvarig verksamhetschef.Vid ofullständig ansökan kommer vi inte återkoppla. Rekrytering sker löpande. Vi undanber alla olika typer av rekryteringsbolag i rekryteringsprocessen.

8 maj 2024
Sista ansökan:
25 oktober 2024
Säljare - Fast lön + generös bonusmodell

Älskar du hur det känns att hjälpa andra? I din roll som säljare på Key Solutions kommer du att få möjligheten att representera och samarbeta med Sveriges största varumärken och produkter. Arbetet kommer att innebära kontakt med både varma och kalla kunder där telefonen kommer vara ditt främsta verktyg. Vi erbjuder: - Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! - Arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 10.00-19:00 - Goda chanser att utvecklas och klättra inom företaget - Inspirerande kontorslokaler mitt i Solna Strand - Prisbelönt utbildningsprogram med personlig coachning - Möjlighet till tjänstebil och andra förmåner Vilka är Key Solutions? - Årets #1 Partner enligt Telia, Eon och Global Connect - Team på +200 människor från ~35 nationaliteter, fördelade på 5 kontor i landet - Utsedda till en av Sveriges & Europas Bästa Arbetsplatser 12 år i rad (av Great Place to Work) - Ett av Sveriges största företag på Tiktok med +30 000 följare Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och högt i tak. Företaget består av intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har väldigt roligt tillsammans på jobbet! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Tävlingsinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Pratar svenska obehindrat - Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Har du ingen tidigare säljerfarenhet? Ingen fara! Då vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande, samt erbjuder säljutbildning i Key Business School, så har vi inget krav på tidigare säljerfarenhet. Vi tar ansvaret för att ge dig de bästa verktygen för att lyckas inom din karriär.

8 maj 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Arbetsledare sökes till Norrtälje

Prima omsorg i Norden AB är en assistansanordnare som strävar efter att hålla högsta tänkbara kvalitet på utförandet av assistansen. Vår målsättning är alltid högsta möjliga livskvalitet för de assistansanvändare som valt oss som anordnare. Vägen dit är utbildning och handledning. Det är vi övertygade om. Därför kan du som medarbetare hos Prima Omsorg förvänta dig att få mycket nyttig kunskap och kontinuerlig handledning kring dina arbetsuppgifter. Vi söker dig som har kompetens och rätt inställning att fungera som personlig assistent och arbetsledare för insatserna till en ung tjej med autism och IF. Runt henne finns ett team med personliga assistenter. De finns där för att hjälpa och stötta henne. Det krävs ett stort engagemang och fokus att komma nära, förstå och lära känna tjejen. Det ska ligga till grund för att kartlägga och utforma hennes behov av insatser och uppbyggnad av fungerande struktur. Arbetet innebär att skapa en helhet där det ingår ett bra team personliga assistenter. Men även kontakt med habilitering, läkare, psykolog, friskvårdspersonal, tandhälsa, kost, motion, medicinering, bra fritid och allt som berör och påverkar hennes liv. Det ska kartläggas och finnas tillgängligt på ett för henne tryggt och självklart vis. Det kommer att vara en ingående och längre introduktion för att förstå och kunna ta till sig uppgiften. Det finns även tillgång till handledning och utbildning. Det krävs total prestigelöshet, mycket god kunskap och framförallt förståelse om autism. En stor nyfikenhet och vilja att lära känna och förstå just den här tjejen. Det krävs att du kan arbeta självständigt och ta egna beslut. Arbetet innebär ett stort ansvar för en annan människas liv. Det är därför av stor betydelse att du har som ambition att bli långvarig. Att du har entusiasm, är lösningsbenägen och själv villig att utvecklas om du ska ta dig an den här tjänsten. Omfattning på anställningen och arbetstider utformas tillsammans med arbetsgivare. Det finns en öppenhet för varianter från 20- 40 timmar/vecka. Låter det intressant, hör av dig så berättar vi mer!

8 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Underhållsingenjörer mekanik till NVAA

Norrtälje Vatten och Avfall levererar dagligen tjänster och produkter inom vatten, avlopp, avfall och återvinning. Vi skapar även förutsättningar för att lokalsamhället ska kunna växa och utvecklas på ett hållbart sätt. Vi finns till för våra kunder och medarbetarna är vår viktigaste resurs.   Om tjänsten Norrtälje vatten och avfall har omfattande anläggningar som innebär stora utmaningar för att säkerställa störningsfri drift. I detta är utförande av förebyggande underhåll centralt viktigt för att våra processanläggningar ska fungera, såsom det är tänkt över tid. Vi behöver förstärka vårt företags drift och underhållsavdelning med kompetens kring detta genom att anställa två underhållsingenjörer. Driftsäkerhet är mycket viktigt för oss och att säkerställa högsta kvalitet i vår service till våra invånare. Här får du arbeta i omväxlande miljöer då våra anläggningar är belägna på ett geografiskt stort område.   Arbetsbeskrivning I befattningen som Underhållsingenjör kommer du att arbeta med daglig planering av förebyggande underhållsinsatser i våra anläggningar. I befattningen är det viktigt att vara drivande för att hålla vårt anläggningsregister uppdaterat och att hantera arbetsorderstock i vårt underhållssystem. Du kommer på daglig basis att ha nära kontakt med både drifttekniker och driftchefer. I befattningen kommer du även att arbeta med strategisk underhållsplanering för bland annat egenkontroller och tillsyn i våra anläggningar. Tjänsten innebär även att driva mindre underhållsprojekt i sin helhet tillsammans med andra kompetenser. Du kommer att ingå i underhållsgruppen, samt utgöra ett stöd till drift-och projektorganisation genom att exempelvis följa upp handlingsplaner med avseende på tekniska problem samt medverka till att implementera nya tekniska lösningar för verksamheten.   Utmaningarna En av utmaningarna är att vara drivande i att utveckla arbetssätt med arbetsorderhantering och utveckla nyttjandet av underhållssystem.    Kvalifikationer Vi söker dig som har teknisk gymnasiekompetens inom teknik eller motsvarande yrkeshögskola. Flerårig (minst 3 år) erfarenhet av underhållsplanering och meriterande är då för processanläggningar. Du är van att hantera underhållssystem, underhållsmanualer och inköpssystem. Meriterande är även om du har arbetat med CAD och heta arbeten. I rekryteringen kommer stor vikt att läggas vid erfarenhet av underhållsplanering. Körkort är ett krav för att kunna göra platsbesök på våra anläggningar som är utspridda över ett stort område. Som person är du strukturerad, initiativtagande samt lösnings- och resultatorienterad. Din förmåga att kommunicera i tal och skrift är central i din roll. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du delar vår gemensamma värdegrund; Vi är professionella, innovativa, lagspelare och ansvarstagande.   Om arbetsplatsen Drift och underhålls-avdelningen ansvarar för drift, underhåll och nybyggnad av kommunala VA-ledningar, vattenverk, avloppsreningsverk, avfallsanläggningar och pumpstationer. Inom avdelningen arbetar för närvarande 76 engagerade medarbetare. Du kommer att utgå ifrån Norrtälje stad (kontorsplats).   Anställningsform Heltid, Tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse. Urvalsarbete och intervjuer sker löpande under annonseringstiden. Norrtälje Vatten och Avfall är ett aktiebolag som ägs av Norrtälje kommun. Den 1 mars 2021 tog bolaget över verksamheterna från VA-avdelningen och renhållningsavdelningen på kommunen. Norrtälje Vatten och Avfall har ungefär 140 anställda. Surfa in på vår webbplats www.nvaa.se. Där kan du läsa mer om verksamheten, vad vi står för och hur du kommer i kontakt med oss. Ansökningshandlingar till denna tjänst är att betrakta som offentliga handlingar som vi kan komma att lämna ut på begäran. Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra försäljare av rekryteringstjänster.

8 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Kokerska / kock

Kock/Kokerska sökes till Viktoriagårdens förskola AB. Vår kokerska går i pension till hösten, därför söker vi nu en ersättare. Vi är en liten privat förskola med ca:35 barn, 7 pedagoger 2 marsvin och 4 får. Förskolan ligger i Gräddö by på Rådmansö. I vårat lant kök lagas mat, och bakas bröd från grunden. Vi erbjuder våra barn en näringsrik och varierad meny, som även innehåller vegetariska rätter. Vi vill ge barnen måltider som är lustfyllda och bidrar till nya smakupplevelser. Vi söker dig som är utbildad kock/kokerska, och har kunskaper om livsmedelshantering och är van att genomföra egenkontroll. Du är positiv, engagerad och ansvarstagande. Du arbetar självständigt i köket och har ansvar även för livsmedelsbeställningar och städning av köksregionen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% (eventuellt finns möjligheter till fler timmar i verksamheten.) Lön enligt avtal. Tillträde oktober 2024 Ansökan e-postas till: [email protected] sista ansökningsdagen 2024-05 30

8 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024