Team Lead till Skadeteknik i Nyköping – Led vardagen, bygg trygghet, skapa tillväxt Är du en trygg ledare med känsla för människor, struktur och affär? Vill du vara med och forma ett lokalt team i ett företag där värderingar faktiskt betyder något? Då är det här din chans att kliva in i en roll med stort ansvar – och ännu större möjligheter. Om Skadeteknik Vi är specialister på sanering, skadehantering och återställning – och har hjälpt företag, försäkringsbolag och fastighetsägare sedan 1989. Vi arbetar med snabbhet, noggrannhet och omtanke. Vår kultur vilar på det vi kallar 3E: • Engagerade – vi bryr oss om varje uppdrag och varje person • Empatiska – vi möter människor i utsatta lägen med respekt • Experter – vi vet vad vi gör och vi gör det snabbt och rätt Nu stärker vi vår närvaro i Nyköping – och söker en Team Lead som vill ta ansvar för både människor, affärer och vardagsbeslut. Hos oss får du inte bara vara med – du får vara med och påverka på riktigt. Om rollen Som Team Lead är du mer än en arbetsledare – du är ansiktet utåt för Skadeteknik i Nyköping. En viktig del av rollen handlar om att bygga och underhålla affärer med försäkringsbolag, byggare, fastighetsägare och industrikunder i regionen. Du förstår kraften i goda relationer, och vet att affärer skapas där förtroende finns. Du kommer att: • Driva uppsökande och nätverksbaserad försäljning • Ta lead på offertarbete, avtal och kalkyler • Identifiera nya samarbeten i lokalsamhället – både planerade och reaktiva • Följa upp pågående kunder och skapa merförsäljning • Vara ansvarig för att beläggning och debitering når uppsatta mål • Planera, samordna och prioritera uppdrag i det dagliga • Bidra till mötesstruktur och operativ uppföljning • Bygga teamkänsla och ansvarskultur Vem är du? Du är en trygg ledare – men också en naturlig säljare. Du trivs med att skapa kontakt, följa upp, hålla affärer levande och bygga långsiktiga relationer. Du gillar att jobba med struktur och uppföljning, men vet att i vår värld handlar försäljning ofta om närvaro, tajming och personligt förtroende. Vi tror att du har: • Tidigare arbetat med B2B-försäljning, gärna mot bygg/fastighet/försäkring • Vanan att arbeta med offertarbete, upphandlingar eller budgetansvar • Erfarenhet från en ledande roll inom sanering, bygg, industri eller tekniska tjänster • God administrativ förmåga och datorvana (gärna Meps) • Körkort B (BE är meriterande) Därför kommer du att trivas hos oss Skadeteknik är ett företag i tillväxt – men med hjärtat kvar i det familjära. Du får stora möjligheter att påverka, bygga och forma – i ett bolag som kombinerar struktur med frihet och engagemang. • Kort väg till beslut • Friskvårdsbidrag och sjukvårdsrådgivning • Kollektivavtal och tjänstepension • Trygg arbetsmiljö i nya, fräscha lokaler • En värderingsstyrd kultur där relationer och omtanke är centrala "Vi levererar inte bara lösningar – vi skapar trygghet i krisen." "Relationen är det som gör att man får affärerna." Om anställningen Titel: Team Lead Placering: Nyköping Omfattning: Heltid Anställning: Tillsvidare (provanställning tillämpas) Tillträde: Enligt överenskommelse Redo att ta ansvar, skapa tillit och bygga vidare på något riktigt bra? Vi intervjuar löpande – så vänta inte! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i Ekensberg, Nyköping Just nu söker vi en farmaceut till vårt lilla men hjärtliga apotek, där teamkänslan står i centrum och arbetsvardagen präglas av omtanke, engagemang och närhet, både till kollegor och kunder. Apoteket är beläget i direkt anslutning till vårdcentralen, vilket ger ett nära och smidigt samarbete med vårdpersonalen. Här möter du framför allt äldre och återkommande kunder – vilket skapar en varm och personlig atmosfär. Hos oss arbetar du tillsammans med en erfaren farmaceut som även är apotekschef, LMA och lageransvarig, samt en tekniker med ansvar för egenvården. Vi är ett litet team som stöttar varandra, har nära till skratt och värdesätter öppenhet och inkludering. Vår arbetsmiljö är varm, familjär och enkel att komma in i – oavsett om du är ny i yrket eller har lång erfarenhet i bagaget. Arbetet är varierat och omfattar allt från rådgivning och försäljning av läkemedel till lagerhållning, kvalitetsarbete och kampanjarbete. För dig som vill utvecklas finns möjlighet att ta ansvar för lager och dokumenterat kvalitetsarbete – en bra grund för en framtida LMA-roll. Utöver arbetet på apoteket 50% fördelar du resterande 50% av din arbetstid inom vår kundserviceverksamhet. Där får du vara en del av ett större sammanhang, hjälpa kunder med receptbokningar, hantera receptrelaterade frågor och delta i omsorgsförsäljning via telefon eller digitala kanaler. Det innebär även att bidra till gemensamma mål som NKI, NPS och AHT – perfekt för dig som gillar att kombinera farmaceutrollen med service på flera plan. Apoteket har öppet måndag till fredag, kl. 08:30–17:00. Tjänsten är fördelad 50/50 mellan arbete på apoteket och arbete inom vår kundserviceverksamhet, och vi är lyhörda för att lyssna in och diskutera vad för sysselsättningsgrad du är intresserad av. Vi söker dig som är legitimerad apotekare eller receptarie, som trivs i mindre team där du får helhetsinsyn i verksamheten, och som vill vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass – både på plats och digitalt. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀
Vi är en liten HVB-verksamhet belägen i en vacker och lugn miljö, med närhet till naturen och stora möjligheter till ett aktivt och meningsfullt vardagsliv för våra ungdomar. Vi arbetar med ungdomar som har psykosociala svårigheter som yttrar sig i socialt nedbrytande beteende och skolproblematik. Vi har plats för 10 unga och är idag ett engagerat team på cirka 14 medarbetare. Vi söker dig som har relevant erfarenhet och utbildning, och som med stort engagemang vill bidra till att stärka unga i en utsatt livssituation. Hos oss får du arbeta i ett nära, stöttande arbetsklimat med stort fokus på samarbete och utveckling. Vi värdesätter mognad, trygghet, tålamod och prestigelöshet — och att du vill arbeta lösningsfokuserat och lågaffektivt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! B-körkort krävs och du måste vara minst 25 år gammal. Socialt arbete med unga innebär att ingen dag är den andra lik. Du kommer att bidra till att skapa en trygg och stabil vardag genom att tillhandahålla struktur, stöttning och omvårdnad utifrån de ungas individuella behov.
Operationsavdelningen, Nyköpings lasarett Vi erbjuder hel- eller deltidsanställningar inom operationsavdelningen Nyköpings lasarett Söker du en arbetsplats som värdesätter din kompetens och som ger dig varierade arbetsdagar så har vi ett brett innehåll att erbjuda! Hos oss har du möjlighet att utvecklas inom anestesisjukvården och du är en viktig del av vår utveckling! Vi är ett akutsjukhus som bedriver specialiserad vård, såväl akut som planerad. Dygnet runt erbjuder vi hälso- och sjukvård med kvalitet och tillgänglighet, helhetssyn och omtanke som kännetecken. Vi planerar att öka produktionen framåt inom våra nybyggda lokaler som givit oss bättre arbetsmiljö och logistiska förutsättningar för framtidens behov. Varmt välkommen med din ansökan! Om oss Operationsavdelningen på Nyköpings lasarett verkar i nya toppmoderna lokaler och som främjar god arbetsmiljö och möjliggör för effektiva patientflöden. Inom operationsavdelningen genomförs årligen cirka 5000 operationer, inom kirurgi/urologi, ortopedi, gynekologi/obstetrik och öron-näsa hals (ÖNH), varav en tredjedel utgörs av akuta operationer. I vår verksamhetsutveckling läggs stort fokus på att skapa effektiva patientflöden där ledarskap och medarbetarskap är centrala delar. Vi strävar efter att arbeta processinriktat, smart, kompetensutveckla oss och dessutom ha roligt! Alla medarbetare har individuella scheman. Dag, kväll och nattjänstgöring samt individuellt storhelgsschema. Dina arbetsuppgifter Som anestesisjuksköterska kommer du att arbeta i team inom perioperativ vård. I din arbetsroll tar du ansvar för dina anestesiologiska arbetsuppgifter i teamarbetet tillsammans med övriga kollegor inom andra professioner. Tillsammans utför vi akuta- och planerade operationer, dygnet runt. I dina arbetsuppgifter ingår även traumaomhändertagande enligt ATSS, anestesiologisk assistans vid akuta larm och vid viss radiologisk verksamhet- MR, datortomografi. Centrala accesser samt sövning vid ECT behandlingar ingår också i arbetsuppgifter. Din kompetens Du är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning inom anestesisjukvård. Som person är du serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Du tar initiativ och ansvar för egna arbetsuppgifter men även för helheten. Flexibel och lojal är din styrka då arbetet som anestesisjuksköterska bygger på teamarbete. Du har både i din person och profession en mognad, och gärna några års erfarenhet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Vårdenhetschef Malin Tegerup, 0155-24 77 31, 072-147 98 39, [email protected] Bitr. Vårdenhetschef Maria Widén, 070-240 59 85, [email protected] Facklig förtroendevald företrädare inom verksamheten: Lisa Rexin, anestesisjuksköterska; 0155- 24 52 85, [email protected] Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på anestesikliniken! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-08-28. Intervjuer sker löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Vill du bli en del av en stor organisation med den personliga känslan av en lokal avdelning? Foria söker en engagerad CE-chaufför till vår distributionsverksamhet i Nyköping. Om Foria Foria är ett av Sveriges största företag inom transport- och maskintjänster med cirka 1200 engagerade medarbetare. Vi strävar efter att leverera tjänster med hög kvalitet och hållbarhet i fokus. Som en del av vårt team får du tillgång till det bästa av två världar: tryggheten och strukturen som kommer med en stor organisation kombinerat med gemenskapen och närheten hos vår lokala avdelning i Nyköping. I Nyköping arbetar vi främst med distribution åt DHL som står för 70% av vår verksamhet, samt viss flyttverksamhet, budkörningar samt distribution mot Stockholm. Foria är kända för ordning och reda och vi är stolta över att vara en av DHL:s bästa partners. Om rollen Som chaufför hos Foria kommer du att: Köra distribution, både med bil och bil & släp Sortera gods samt lasta och lossa Leverera till kunder och vara vårt ansikte utåt i mötet med dem Arbeta både självständigt och i team Arbetstiden är varierande Du erbjuds en vardag där ingen dag är den andra lik och får samtidigt stöd från ett sammansvetsat team med högt driv och god sammanhållning. Vi söker dig som Har CE-behörighet, förarkort och giltigt YKB (ADR är meriterande) Innehar truckkort och har erfarenhet av liknande arbete Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift samt viss datavana Är självgående, ansvarstagande, serviceminded och trivs med att ge service i mötet med kunder Inte är rädd för att ta i Är noggrann och mån om att göra rätt Du kanske redan har erfarenhet av distributionsarbete eller är en nyexaminerad förare med högt driv – det viktigaste är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas. Vi erbjuder dig En heltidstjänst med 6 månaders provanställning Kollektivavtal (Svenska Transportarbetarförbundet) Friskvårdsbidrag och kontinuerlig uppdatering av YKB En modern fordonsflotta och stöd av ett erfaret team Möjlighet att bli en del av ett bolag med hög kvalitet, stark gemenskap och stor möjlighet till personlig utveckling Placeringsort: Nyköping Tillträde: Enligt överenskommelse Vill du bli en del av ett företag som kombinerar tryggheten i en stor organisation med den varma känslan av ett mindre team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till Foria! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Din nya roll Vi söker nu en Supporttekniker till kund i Nyköping! Som supporttekniker arbetar du med att: Hjälpa kunderna med frågor, problem och felsökning via telefon, remote och på plats avseende PC, skrivare och övriga tillbehör Installera och avinstallera program på nya och befintliga IT-arbetsplatser Dokumentering och registrering av kundärenden i ärendehanteringssystemet enligt gällande SLA Fokus på 100 % nöjda och lojala kunder Samarbeta med övriga supporttekniker och enheter inom regionen Resor inom Södermanlands län förekommer i tjänsten För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Ha 1-3 års arbetslivserfarenhet i rollen som Supporttekniker. Ha goda kunskaper i Active Directory och Azure AD. Ha erfarenhet av Windows 10 och 11. Kunna ge support i Office 365. Ha arbetat i ärendehanteringssystem. Ha arbetat med fjärrstyrning. Behärska svenska språket väl i både tal och skrift. Ha B-körkort. Vem är du? I rollen som Supporttekniker är det viktigt att vara självgående och kunna ta eget ansvar i det dagliga arbetet. En god kommunikativ förmåga är avgörande, både i kontakten med användare och i samarbetet med kollegor. Du behöver vara analytisk och kunna felsöka och identifiera problem på ett systematiskt sätt. Rollen kräver också att du har en god social förmåga och trivs med att hjälpa andra. Som person är du lösningsorienterad, driven och flexibel – du har förmågan att anpassa dig efter förändrade förutsättningar och tar dig an utmaningar med ett positivt förhållningssätt. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: omgående Slut: 2025-12-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper I din ansökan: Säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Assistans! SAAND är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Botkyrka, Stockholm, Södertälje, Uppsala, Västervik, Värmdö, och Örebro med huvudkontoret i Linköping. Vill du vara med och göra skillnad i någons vardag? Vi söker nu flera engagerade och pålitliga personliga assistenter till en kille i Nyköping. Omgående start är önskvärd! Om uppdraget: Vi söker en person till en deltidstjänst, cirka 60%, samt vikarier som kan hoppa in vid behov. Uppdragsgivaren är aktiv och har flera intressen som du kommer att hjälpa till med. Arbetet innebär förflyttningar och kräver därför god fysisk förmåga. Eftersom uppdragsgivaren ofta åker el-moppe ute är det ett krav att kunna cykla. Ordningssamhet och hög arbetsmoral är viktigt för att skapa en trygg miljö för kunden. Erfarenhet inom personlig assistans är positivt, men personkemin är det viktigaste. Goda kunskaper i svenska är ett krav då uppdragsgivarens tal inte alltid är tydligt. Arbetstider: Arbetstiderna ligger vanligtvis mellan kl. 11:00-19:00, både vardagar och helger. Flexibilitet är viktigt då du kan behöva hoppa in med kort varsel. Då uppdragsgivaren äger en båt är det en fördel om du gillar båtlivet. Mer information: Ytterligare information ges vid eventuell intervju. I vissa fall kommer uppdragsgivaren att kontakta sökande direkt. Viktiga krav: Fullständig vaccination mot Covid-19 krävs för anställningen. Tillgång till Bank-ID krävs. Är du redo för en meningsfull och flexibel roll där du kan göra skillnad i någons liv? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team!
Division Social omsorg har det yttersta ansvaret för barn, ungdomar, vuxna och äldre som behöver stöd. Vårt arbete spelar en stor roll i många människors liv. Våra arbetsinsatser gör att samhället fungerar. Vi arbetar för att ha en helhetssyn där vi tar hänsyn till människors hela livssituation och i all verksamhet ska individens perspektiv beaktas. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en fysioterapeut/ sjukgymnast som kommer jobba med patienter på korttidsboende och/eller i särskilt boende för äldre. Som fysioterapeut/sjukgymnast hos oss kommer du arbeta med bedömning och träning av fysisk funktion för att underlätta för individen att klara vardagen på bästa sätt. Du kommer även arbeta med andra sedvanliga sjukgymnastiska/fysioterapeutiska arbetsuppgifter, så som exempelvis bedömning av förflyttningsförmåga och hjälpmedelsbehov. Du kommer arbeta i team med arbetsterapeut. En viktig del i arbetet är att handleda omvårdnadspersonalen i ett rehabiliterande förhållningssätt och du har möjlighet att hålla förflyttningsutbildningar för omvårdnadspersonalen om du är intresserad av det. Du har stor möjlighet att påverka din egen planering. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad fysioterapeut/sjukgymnast och du får gärna ha tidigare erfarenhet av kommunal verksamhet eller geriatrik. Du har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i team tillsammans med andra professioner. Du är självständig och trygg i din yrkesroll. Som person är du tydlig i din kommunikation och strukturerad i ditt arbetssätt. Du tycker om att tänka nytt som också kan omsättas i praktiken. Du har en god pedagogisk förmåga och kan lätt skapa kontakt med både patienter och kollegor. Du har B-körkort. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat byggs Ostlänken som är en 16 kilometer ny dubbelspårig järnväg mellan Järna och Linköping. Det byggs också nya resecentrum: ett i centrala Nyköping och ett vid Stockholm Skavsta flygplats. Utvecklingen kommer att påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •Provanställning kan komma att tillämpas. •Denna tjänst kan komma att krigsplaceras i kommunens krigsorganisation vilket innebär att kommunen säkerställer tjänsten vid höjd beredskap. •För denna tjänst kan en säkerhetsprövning komma att göras enligt säkerhetsskyddslagen. •Tester i tidigt urval kan komma att användas i denna rekrytering. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal. #LI-Onsite
Fasciaklinikerna växer snabbt i Sverige. Vill du jobba med något meningsfullt, där du får hjälpa andra, växa som person och bli en del av något större? Jag söker dig som är eller vill utbildas till Fasciaspecialist och som tillsammans med mig vill bygga upp en ny Fasciaklinik i Nyköping och följa med på resan mot framtidens hälsa. Vad innebär rollen? Som Fasciaspecialist hos Fasciaklinikerna Nyköping kommer du: Hjälpa människor till ökad rörlighet, minskad smärta och bättre livskvalitet. Vara en ambassadör för vår vision om helhetshälsa. Bidra till en varm och positiv arbetsmiljö – både för kunder och kollegor. Du är: Inkännande, handlingskraftig och genuint engagerad i andra människor Serviceinriktad – du gillar att ge, inte bara leverera Nyfiken, villig att lära och modig nog att växa i en ny roll Har du arbetat inom vård eller med kundservice där du arbetat nära människor? Det är ett plus – men inget krav. Det viktigaste är att du vill hjälpa människor, delar vår vision om helhetshälsa och möter andra med omtanke. Vi söker personligheten, inte erfarenheten. Vi erbjuder Kostnadsfri utbildning till Fasciaspecialist vid anställning Löpande fortbildning, kompetensutveckling och stöd 6 timmars arbetsdag som standard – för mer energi och hållbarhet Flexibla anställningsavtal – heltid eller deltid Fantastiska kollegor och en positiv arbetsmiljö Hos oss får du inte bara ett meningsfullt jobb – du får möjlighet att utvecklas, både som person och i din yrkesroll. Om tjänsten Behandling sker utanpå kundens kläder Kliniken i Nyköping kommer att ha öppet alla dagar i veckan. måndag till fredag kl. 07:30–20:30, helger 10-17 Schemat varierar och du behöver kunna arbeta även kvällar och helger Tjänsten kan anpassas – vi erbjuder både heltid och deltid En del av något större Hos oss får du inte bara ett jobb – du blir en del av en växande rörelse för helhetshälsa som kommer att göra skillnad. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi står för utbildningen
Akutkliniken, Nyköpings lasarett HEJ SJUKSKÖTERSKA! Alla som behöver har rätt till bra akutsjukvård och omvårdnad. Därför behöver akutkliniken i Nyköping nu anställa fler legitimerade sjuksköterskor. Om oss DET HÄR ÄR VI Vi är en nytänkande akutklinik som prioriterar kompetensutveckling och förändringsarbeten, det är viktigt att våra sjuksköterskor mår bra och känner sig trygga i sin roll. Vi på akutkliniken i Nyköping är nämligen övertygade om att trygga och välmående medarbetare ger säker vård och trygga patienter. För att möjliggöra det har vi schemalagda internutbildningar varje vecka och en arbetstidsmodell som gör att ditt schema möjliggör mer tid för återhämtning. Dina arbetsuppgifter DITT JOBB ÄR VIKTIGT Akutmottagningen i Nyköping tar emot barn och vuxna med allvarliga eller livshotande sjukdomar och skador. Ditt jobb är att utföra medicinska åtgärder och prioriteringar utifrån ABCDE samt rådande rutiner och riktlinjer. Det är även du som leder och fördelar omvårdnadsarbetet i ditt team. Ett otroligt viktigt och givande jobb. På vår Akutvårdsavdelning arbetar vi med patienter från flera kliniker såsom Medicin, Kirurgi, Ortopedi samt Öron som har ett vårdbehov på 48 timmar. Vi har även ansvaret för kirurgiska och ortopediska barn över 5 år som vårdas max 48 timmar Din kompetens DET HÄR ÄR DU Du är en beslutsam, innovativ och klok sjuksköterska. På akutkliniken arbetar vi ständigt med patienten i fokus. Det är där vi ser att du har din styrka, du är en legitimerad sjuksköterska och är därför en expert på omvårdnad. Du kan uttrycka dig väl på svenska, både i tal och skrift. All tidigare erfarenhet från vård och omsorg är meriterande men dina personliga kvalifikationer är minst lika viktiga. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse Information om tjänsten lämnas av Vårdenhetschef Akutkliniken Rose-Marie Lundvall, 073-866 49 69. Fackliga företrädare söks via Kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på akutkliniken! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-06-30. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Välj ett jobb för att visa detaljer