Assisterande Restaurangchef - ChopChop Nyköping

Är du redo att ta din karriär inom restaurangbranschen till nästa nivå? Vi söker en entusiastisk och ambitiös assisterande restaurangchef för vår framgångsrika snabbmatskedja. Som assisterande restaurangchef kommer du att vara en viktig del av vårt ledningsteam och vara med och driva våra restauranger till nya höjder. Vi är ett växande Restaurangkedja som startades 2011 och har idag 41 restauranger. Vi tror på att erbjuda våra gäster inte bara god mat, utan även en minnesvärd upplevelse. Som assisterande restaurangchef kommer du att arbeta nära vår restaurangchef för att säkerställa att våra höga standarder upprätthålls och överträffas varje dag. Du kommer att vara involverad i allt från personalledning och schemaläggning till kvalitetskontroll och kundnöjdhet. Vi söker någon med starkt ledarskap och en passion för att ge service i världsklass. Du är en lagspelare som kan inspirera och motivera ditt team för att nå gemensamma mål. Du är även en problemlösare som kan hantera utmaningar och fatta snabba beslut i en dynamisk arbetsmiljö. Vem söker vi? För att lyckas i rollen som assisterande restaurangchef bör du ha tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen och vara bekant med de höga krav som ställs på kvalitet, snabbhet och effektivitet. Vi erbjuder dig en spännande möjlighet att utvecklas inom ett väletablerat och växande företag med utmärkta karriärmöjligheter. Om du har vad som krävs för att bli en del av vårt team och vara med och forma framtidens snabbmatsupplevelse, väntar vi på din ansökan. Låt oss tillsammans skapa enastående mat och glada gäster. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Att säkerställa så att restaurangen uppfyller de mål som sätts internt. Omvandla det övergripande målen till handlingsplaner som är anpassade för just din enhet. Att jobba aktivt för att uppnå men även förmedla ChopChops ledord: Gott, snabbt och enkelt! Att säkerställa samt jobba på: planering av personal och schema, service och bemötande, försäljning och den lokala marknadsföringen samt service/reparation och underhåll. Att aktivt jobba med uppföljning av restaurangens rutiner, utföra kontroller för att bibehålla god och korrekt standard. Att leda samt jobba med ditt team i driften. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på ChopChop kan erbjuda dig en ny plattform som värnar om din kompetens och passion för att jobba med service och personal. Vi kan erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter då vi är ett företag med höga ambitioner och har mycket kvar att utveckla tillsammans med vår personal. ChopChop Asian Express är Europas första asiatiska Drive-Thru restaurang. Vårt mål är att skapa trivsamma och bra arbetsmiljöer för vår medarbetare och ha nöjda gäster där vi serverar god asiatisk mat med högkvalitativa råvaror. Vi skall vara ett alternativ till de traditionella snabbmatsrestaurangerna. Besök vår hemsida för att ta steget till att lära känna oss! Vi söker dig: Du är resultatdriven och kan snabbt samt enkelt leverera mätbara och synliga resultat Du har minst 1-2 års erfarenheter av personalhantering, gärna men inte nödvändigtvis inom restaurang. Du är positiv Du har en förmåga att inspirera och stödja dina medarbetare och kan motivera dem att sälja och ge bra kundbemötanden. Du är och arbetar systematiskt, strukturerad med en klar överblick. Tidigare erfarenheter inom restaurang eller servicebranschen är ett krav! http://www.chopchop.se Tjänsten är en heltidstjänst om 100%, det startas med utbildning enligt överenskommelse. Det är viktigt att du märker ansökan med " Nyköping - Assisterande "

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Säljare Sommarvikariat - Coop Stenbärsvägen Nyköping

Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet? Coop Stenbärsvägen Nyköping söker dig som vill vara med på resan mot att bli Sveriges bästa matkedja. Genom ett brinnande intresse för mat, service och försäljning levererar du ett kundmöte i världsklass i alla lägen! Är du redo? Vi erbjuder dig: Som Säljare på Coop är din viktigaste uppgift att genom ditt personliga bemötande överträffa varje kunds förväntningar. Hos oss får du därför ta ett stort eget ansvar för att fatta de beslut som gör att varje kund lämnar butiken med ett leende på läpparna. I varje Coop-butik arbetar vi som ett team och det är genom öppenhet, laganda och kreativitet som vi lyckas. Din arbetsplats inkluderar hela butiken och dina arbetsuppgifter kan komma att variera i takt med att du och din butik utvecklas. I ditt arbete ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen i butiken med ett personligt bemötande, matglädje och inspiration - Delta i relevanta delar av den dagliga butiksdriften - Bidra till en kultur där vi bryr oss om varandra och når resultat genom samarbete - Arbeta aktivt med hållbara val i butik Tjänsten är ett sommarvikariat på deltid, 10 timmar i veckan. Start enligt överenskommelse. Vem söker vi: För oss på Coop är det viktigt att ständigt lära oss av varandra för det är genom utveckling vi skapar resultat! Till oss på Coop tar du med dig och bidrar med: - Din goda sociala förmåga och din förståelse för ett bra kundmöte - Din positiva inställning och engagemang - Din samarbetsförmåga och vilja att ta ansvar för att nå gemensamma mål Det är meriterande om du har erfarenheter och kompetens inom detaljhandelsförsäljning och/eller serviceyrken. Även flerspråkighet och intresse/erfarenhet av olika kulturer är meriterande. Vi ser fram emot att vara en del i din utvecklingsresa. Genom dina personliga egenskaper och erfarenheter är du med och bidrar till en arbetsplats där vi tar hand om varandra, våra kunder och vårt samhälle. Resten lär vi dig på vägen. Välkommen till Coop! Kontaktpersoner: Robin Engstrand | Säljchef Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mejl kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner. Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,8 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Coop Butiker och Stormarknader, CBS, driver ca 200 Coop-butiker i Uppsala, Stockholmsområdet, Södermanland och Östergötland. Vi har en omsättning på ca 13 miljarder kr och är ca 5000 anställda, varav merparten är butiksanställda. Tillsammans kan och ska vi bli Sveriges bästa matkedja och den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

14 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Söker Personliga Assistenter till Kille i Nyköping

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! SAAND Service & Omsorg är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Botkyrka, Eskilstuna, Malmö, Stockholm, Södertälje, Uppsala, Västervik, Värmdö, och Örebro med huvudkontoret i Linköping. Vill du vara med och göra skillnad i någons vardag? Vi söker nu flera engagerade och pålitliga personliga assistenter till en kille i Nyköping. Omgående start är önskvärd! Om uppdraget: Vi söker en person till en deltidstjänst, cirka 60%, samt vikarier som kan hoppa in vid behov. Uppdragsgivaren är aktiv och har flera intressen som du kommer att hjälpa till med. Arbetet innebär förflyttningar och kräver därför god fysisk förmåga. Eftersom uppdragsgivaren ofta åker el-moppe ute är det ett krav att kunna cykla. Ordningssamhet och hög arbetsmoral är viktigt för att skapa en trygg miljö för kunden. Erfarenhet inom personlig assistans är positivt, men personkemin är det viktigaste. Goda kunskaper i svenska är ett krav då uppdragsgivarens tal inte alltid är tydligt. Arbetstider: Arbetstiderna ligger vanligtvis mellan kl. 11:00-19:00, både vardagar och helger. Flexibilitet är viktigt då du kan behöva hoppa in med kort varsel. Då uppdragsgivaren äger en båt är det en fördel om du gillar båtlivet. Mer information: Ytterligare information ges vid eventuell intervju. I vissa fall kommer uppdragsgivaren att kontakta sökande direkt. Viktiga krav: Fullständig vaccination mot Covid-19 krävs för anställningen. Tillgång till Bank-ID krävs. Är du redo för en meningsfull och flexibel roll där du kan göra skillnad i någons liv? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team!

14 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Säljare Thernlunds Nyköping

VI SÖKER NYA TALANGER Nyköpings bästa säljare sökes! Om jobbet Thernlunds söker nu säljare till vår nya butik i Nyköping. Thernlunds är i en mycket spännande utvecklingsfas som modekedja och trendsättare där service och kvalité är vårt största fokus. Om du vill vara med och driva företaget framåt i en spännande miljö med hög modegrad och kundbemötande så är detta tjänsten för dig! Som säljare ansvarar du för Thernlunds helhetsintryck. Du är en viktig person i vårt pågående utvecklingsarbete i att bli bäst i Sverige inom service och kvalité. Som säljare ansvar du för kundupplevelsen, försäljning, butiksrutiner och för att utveckla och uppfylla resultat och uppställda mål inom koncernen. Du lyfter och utvecklar Thernlunds och butikens känsla med säljstrategier, kundintresse och våra riktlinjer för att säkerställa konkurrenskraftiga upplevelser inom personligt möte, service och kvalité. Ansvarsområden: * Försäljning * Kundupplevelse * Butik Din bakgrund Personen vi söker har djup erfarenhet inom sälj. Du är en trogen och trygg säljare med såväl traditionell service samt nya sätt att överträffa kundens förväntningar. Vidare har du erfarenhet av merförsäljning, varumärken, kundhantering och varuhantering. Personliga egenskaper och drivkraft är också viktiga och väger tungt. Utmärkt skriftlig och muntlig kompetens på svenska. Din profil Som person skulle du beskriva dig som en duktig kvinnlig säljare med sinne för människor och mode. Du är mellan 28 och 45 år och upplevs som inspirerande och har lätt för att navigera mellan olika parters intressen och önskemål/krav. Vidare beskriver du dig själv som självgående, ansvarsfull och en grym teamspelare. Att kunna arbeta med detaljer såväl som helheten är en självklarhet för dig. Din ansökan Vid frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. Välkommen att söka en spännande och utvecklande tjänst hos ett intressant företag med ett starkt varumärke och en spännande resa framåt. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Din nya arbetsgivare Thernlunds är en multibrandbutik för både honom och henne. Hos oss hittar du ett handplockat sortiment av mode och accessoarer för vardag och fest. I Nyköping finns vi på Västerport. Välkommen in till oss på Thernlunds!

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Grundlärare i Fritidshem/Fritidspedagog till Östra skolan

Division Utbildning har över 1900 medarbetare och tillsammans arbetar vi för att ge barn, ungdomar och vuxna en bra utbildning. Vårt fokus är att stimulera elevernas lärande och utveckling utifrån deras egna förutsättningar. Hos oss finns några av samhällets viktigaste tjänster och du kan vara säker på att ditt arbete kommer att spela en stor roll i många människors liv. Vi ansvarar bland annat för 36 förskolor, två förskolebussar, 17 grundskolor, grundsärskola, Nyköpings gymnasium, gymnasiesärskola samt vuxenutbildning på Campus Nyköping. Nyköping utvecklas, det byggs som aldrig förr, fler väljer att flytta hit och vår skolorganisation växer. Nu söker vi 2 lärare mot fritidshem/fritidspedagoger till Östra skolan. Vår F-9 organisation består av 17 grundskolor och grundsärskola uppdelade i sju olika rektorsområden. I varje rektorsområde finns en rektor, flera biträdande rektorer och ett elevhälsoteam där olika professioner ingår. Med skolor på landsbygd och i tätort arbetar vi med att öka likvärdigheten och integrationen på och mellan skolorna samt stärka kvaliteten i den kommunala grundskolan. Det handlar om att ge alla elever - oavsett skola - samma möjligheter till utbildning och utveckling. Fokus de senaste åren har varit att arbeta fram en plan för det systematiska kvalitetsarbetet samt ett gemensamt språkutvecklande arbetssätt för hela organisationen. Det är viktigt för oss att det både på ledningsnivå samt verksamhetsnivå läggs tid på att arbeta med våra gemensamma frågor, därför finns det på varje skola schemalagd tid varje vecka för konferenser, utvecklingsarbete, samverkansprojekt med mera. Östra skolan är en F-6 skola med ca 400 elever, belägen i centrala delarna av Nyköping. Skolan tillhör rektorsområde E som sammantaget består av tre skolor. Vår skola är berikad med elever från olika kulturer och med olika språk. En framgångsfaktor för den pedagogiska utvecklingen är att vi arbetar i team där det kollegiala lärandet är en självklarhet. Det förebyggande och främjande arbetet sker tillsammans med ett väl fungerande elevhälsoteam på skolan. Vår skola är en certifierad Generation Pep- skola som arbetar för att alla elever ska ha möjlighet och viljan att leva ett aktivt och hälsosamt liv. Detta ställningstagande genomsyrar hela skoldagen, genom ex rörelsepauser på skoltid och väl planerade rastaktiviteter tillika fritidstid. Rörelse, lek och kreativa aktiviteter är en viktig del i vårt fritidshems vardag. Vi använder flitigt Nyköpings sporthall som ligger i angränsning till skolan och vi har även ett samarbete med Skol-IF. I närområdet finns också en skolskog. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som i ett team vill vara med och driva och utveckla det pedagogiska arbetet kring våra elever i fritidshemmet. Vi vill att vår verksamhet genomsyras av ett positivt synsätt och vi har starkt tilltro till barnens kompetenser. Som lärare i fritidshem är du delaktig i att planera, organisera och utveckla fritidshemmets verksamhet tillsammans med kollegor i enlighet med läroplanen. Ditt huvuduppdrag är lärare i fritidshem/fritidspedagog men under skoltid arbetar du, utifrån din kompetens och erfarenhet, med elevgrupperna tillsammans med övriga pedagoger på skolan. Du samverkar också med vårdnadshavare, förskollärare, lärare, elevhälsoteam och skolledning för att ge eleverna en god utbildning. Du dokumenterar på olika sätt ditt eget och avdelningens pedagogiska arbete och resultat. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med lärarlegitimation, utfärdad av skolverket, med behörighet att bedriva undervisning i fritidshem. Vi söker dig som: •är väl förtrogen med styrdokumenten •har god förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift •är en tydlig ledare i elevgruppen •är kreativ, lyhörd och modig •har lätt för att samarbeta och kommunicera med både vuxna och elever •är mån om en god relation med vårdnadshavare. •vill göra skillnad för varje barn Vi ser att du är engagerad i ditt uppdrag, vill utvecklas i din roll som lärare i fritidshem och bidra till skolans fortsatta utveckling. Tidigare erfarenhet av arbete i fritidshem och undervisningsarbete är meriterande Vid rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat planeras Ostlänken, en del av Sveriges nya stambanor med resecentrum i Nyköpings centrum och vid Skavsta. Utvecklingen kommer påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •Provanställning kan komma att tillämpas. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Om du önskar stöd i Visma Recruit vänligen ring supporttelefon 0771-693 693. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal.

14 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Sommaruppdrag i Nyköping!

Är du en legitimerad Sjuksköterska som vill ha en trygg anställning med bra villkor? Perfekt! Då har du kommit helt rätt. Just nu söker vi Magnifiqa Sjuksköterskor & Specialistsjuksköterskor till spännande uppdrag i Nyköping under Sommaren 2024! Vi har välbetalda och flexibla uppdrag som väntar på dig. Sommaruppdragen pågår från Juni till och med Augusti, med möjlighet till förlängning. Du som läser detta hoppas vi ar legitimerad Sjuksköterska / Specialistsjuksköterskaoch har några års erfarenhet från yrket. Som person tror vi att du är glad, trivs med att träffa nya människor och vill axla rollen som ambassadör ute pa uppdrag hos våra kunder. Magnifiq – det Familjära vårdbemanningsbolaget Magnifiq är ingen vårdjätte. Istället bygger vår framgång på nöjda medarbetare med trygga anställningar och tjänster av högsta kvalitet. Idag har vi avtal med Sveriges samtliga regioner samt ett stort antal kommuner och privata vårdgivare. Vår ambition har alltid varit att kunna erbjuda våra konsulter bästa tänkbara uppdrag, trygga villkor och höga ersättningar oavsett var i landet du önskar arbeta. - En personlig kontakt som alltid finns tillgänglig för dig - En konkurrenskraftig lön - Försäkringar, ITP tjänstepension och sjuklön - Reseersättning och boende utanför hemorten Vi tillhandahåller intern HLR-utbildning med våra egna instruktörer och samarbetar även med externa partners. Skicka in din intresseanmälan idag, så återkommer en av våra bemanningsansvariga med uppdrag som passar dig. Varmt välkommen!

14 maj 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
AnnSam söker Operationssjuksköterska! ☀️ v25-32 i Nyköping

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Operationssjuksköterska för uppdrag i Nyköping!   Perioden: v.25, 29, 31, 32 Arbetstid: Måndag-fredag dagtid. Viss kvällstjänstgöring och oregelbunden arbetstid kan förekomma. Erfarenhet: Operationssjuksköterska och trygg i din yrkesroll. S-HLR vuxen och barn. Journalsystem: System Cross Ev. övrigt: Ring oss för mer info! Ref.nr: 240514 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   Tel: 016-55 12  450

14 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Fältsäljare

Vi söker nu resande säljare! Innovative sales expanderar och vi söker nu fler medarbetare som vill haka på vår resa! Detta är ett perfekt jobb för dig som nu tar studenten, vill samla på dig erfarenheter eller för dig som vill prova på något nytt! Som fältsäljare sker försäljningen via personliga möten i kundens hemmamiljö. En fördel med detta är att du tillsammans med ditt team reser runtom hela Sverige och upptäcker nya städer samtidigt som ni har kul på vägen! Utöver att omges av ett härligt team erbjuder vi även, Garantibonus! Generösa provisionsmodeller och bonusar! Möjligheter till att växa inom bolaget Tävlingar där du kan vinna allt från prylar, utlandsresor eller körkortspaket! Mängder av aktiviteter vid resor Arbetstider:måndag - fredag, kl 12.00 - 21.00 (Inga tidiga morgnar!) Omfattning: Endast heltidstjänst Kort om oss Vi består idag av 180 glada medarbetare Samarbeten med Telia och Telenor Specialiserade inom fält-, event- och telefonförsäljning Vi utbildar dig! Du behöver ingen tidigare erfarenhet inom sälj då vi startar samtliga anställningar med en utbildning inom säljteknik och produktkunskap. Är du redo att starta igång din karriär? Skicka in din ansökan så bokar vi in en intervju! Vid frågor kontakta: [email protected] https://www.innovativesales.se/ https://www.instagram.com/innovativesales/?hl=sv

14 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Administratör

Jakkal är ett ingenjörsföretag som är verksamt i Karlskoga/Örebro, Laxå, Köping, Nyköping och Norrköping/Linköping samt Hässleholm. Vi har ett kunnigt team med lång erfarenhet och kompetens med tyngdpunkt inom produktions-, produkt- och teknikutveckling. Genom vårt breda tjänsteutbud kan vi erbjuda: • Kompetenta medarbetare med tyngdpunkt inom mekanisk konstruktion, el och automation, produktionsteknik och projektledning, men även inom andra kompetensområden genom hela er organisation. • Resurs- och specialistkonsulting ute hos kund. • Leverans av kundspecifika produktionslösningar, allt från lyftverktyg, fixturer till nyckelfärdiga maskinutrustningar inkl. CE-märkning och all dokumentation via vår ”In House” avdelning. • Additiv tillverkning – 3D printing. • Rekryterings- och bemanningslösningar både inom tjänstemanna- och kollektivsidan. Vill du arbeta i ett engagerat och fartfyllt företag med familjär stämning samt brinner för administration och service, då kan detta vara en roll för dig? Vår kund behöver nu förstärka sitt team med en driven administratör. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att vi sköter hela rekryteringsprocessen och du blir sedan anställd direkt hos kund. Arbetsuppgifter: Du kommer att vara en viktig kugge i det dagliga arbetet på företaget ”en spindel i nätet funktion som sköter service både internt såväl som externt”. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter allt från att ta emot leveranser, invägning av material, beställning av reserv- och maskindelar, personlig skyddsutrustning (PSU) från leverantörer, systemadministration, protokollförare under möten etc etc. Din profil: Du har erfarenhet inom administration eller annan relevant erfarenhet eller utbildning. Du är ansvarstagande och utåtriktad som person samt gillar att ha många bollar i luften. Viktigt att du är kommunikativ, då du har dagliga kontakter internt med kollegor samt externa kontakter med kunder och leverantörer etc. Du gillar struktur och ordning och reda samt har förmågan att prioritera mellan olika arbetsuppgifter. I övrigt ser vi att du har en god samarbetsförmåga och trivs att arbeta i ett högt tempo. Stor vikt läggs vid personlighet och profil. Krav: B-körkort Om anställningen: Tjänstgöringsgrad: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse med kund.

13 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Nu söker vi en härlig tjej som personlig assistent till kvinna i Nyköping

Är du en glad ,social och trevlig tjej i dina bästa år som vill förgylla tillvaron med att jobba som personlig assistent?  Hos mig får du en trivsam arbetsplats med varierande arbetsuppgifter och högt i tak med en stor portion humor! Jag är en äldre kvinna med MS som bor med min sambo i Nyköping.  Jag söker dig som är intresserad av att arbeta på fast schemarad 08:00-20:00 både vardag och helg. Jag tycker om att göra utflykter och det är av stor vikt att du har körtkort och kan köra min bil.Vi bygger samarbetet hos mig på öppenhet, ärlighet och delaktighet. Du som söker jobbet ska vara flexibel och gilla att jobba som assistent. Har du förmågan att se rollen som personlig assistent som serviceminded omsorg istället för vård? DU är mina förlängda armar och ben (tänka, kommunicera, skoja och uttrycka mig gör jag helt på egen hand). Känns det fortfarande lockande? Då behöver du stämma in på samtliga punkter nedan; * Du har körkort och god körvana * Du är kvinna * Du är prestigelös, flexibel och bjuder gärna på dig själv * Du är vaccinerad mot Covid-19 Jag hoppas att samarbetet med den som får jobbet kommer att bli långvarigt.  Du kommer att vara anställd av God Assistans som; * Givetvis är kollektivt anslutna och följer kollektivavtalets regler. * Tillämpar individuell lönesättning. * Erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag om du jobbar på regelbunden basis. * Löpande erbjuder utbildningar och ger sina assistenter chansen att utvecklas och växa i sin roll.Ser assistenterna som en enormt viktig tillgång. I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag från ALLA anställda.  Du beställer själv registerutdraget (enligt God Assistans policy kräver vi belastningsutdraget för arbete på HVB-hem då den visar mer information än LSS) från polisens hemsida, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ För att styrka din rätt att arbeta i Sverige behöver du kunna uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehållskort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU).

13 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024