Kock/Kallskänka

Hej! Till kommande sommarsäsong behöver vi nu förstärka vårat team. Vi behöver vara fler kockar/kallskänka till vårat härliga Rökeri. Vi ser gärna att du som söker har minst 3 års erfarenhet som kock/kallskänka, alt. restaurangutbildning al.t ett brinnande intresse för mat och matlagning Som person är du stresstålig, flexibel, samarbetsvillig och noggrann. Du brinner för att laga mat med bra råvaror och sätter gästens upplevelse i fokus. Inviduell lönesättning tillämpas. Tjänsten är heltid från maj-augusti Välkomna till oss! Endast ansökan via mail, [email protected]

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Verksamhetschef för Funktionsstödsomsorgen inom division Social omsorg

Är du en handlingskraftig och strategisk ledare med god förmåga att vidareutveckla verksamhetsområdet Funktionsstödsomsorgen inom Nyköpings kommun? Nyköpings kommun är en växande kommun med goda förutsättningar för att du ska lyckas med detta viktiga uppdrag; att vidareutveckla verksamhetsområdet. Välkommen med din ansökan! Division Social omsorg har ansvar för människor som behöver stöd, hjälp och insatser i syfte att uppnå goda levnadsvillkor. Vårt dagliga arbete spelar en stor roll i många människors liv. Vi arbetar därför med att ha helhetssyn på människors livsvillkor, där vi tar särskild hänsyn till människors hela livssituation och i all verksamhet ska individens perspektiv beaktas. ARBETSUPPGIFTER Som chef styr du verksamhetsområdet resurseffektivt utifrån såväl vård- och omsorgsnämndens uppdrag som utifrån övriga planeringsförutsättningar som fastställs av kommunens beslutande organ. Nyköpings kommun arbetar utifrån fyra hållbarhetsområden: social-, ekologisk-, ekonomisk- och organisatorisk hållbarhet. Du arbetar särskilt aktivt med kvalitet kontra budget, prognos och ekonomisk uppföljning och tydliggör kopplingen mellan dessa områden och verksamhetens utveckling, mål och uppdrag. Verksamhetsområde funktionsstödstödsomsorgen arbetar med målsättningen att ge våra brukare inflytande med ökad delaktighet och ett stort självbestämmande över sitt eget liv. Inom verksamhetsområdet finns grupp- och serviceboenden, daglig verksamhet, personlig assistans, boendestöd, ledsagarservice, samt socialpsykiatri. Du arbetar på uppdrag av vård- och omsorgsnämnden, du rapporterar direkt till divisionschef för social omsorg samt är en viktig medlem i divisionens ledningsgrupp. För stöd i ditt arbete har du ledningsgruppen, och dess stabsfunktioner inom ekonomi, HR, kvalitet, IT, vaktmästeri med flera. Utöver ovan beskrivning är nedanstående punkter viktiga fokusområden i ditt kommande uppdrag: - Att vidareutveckla verksamhetsområdet för att dels motsvara kvalitetsaspekterna i de politiska beställningarna, dels sköta uppdraget från nämnd inom ekonomisk ram. - Att bli en framåtsträvande arbetsgivare som hittar nya vägar gällande säkerställandet av kompetensförsörjning, men även utifrån ambitionen att minska antalet visstidsanställda. - Att, i samarbete med HR-avdelningen, arbete aktivt med att öka frisknärvaron. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: - en akademisk examen som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten - en god ledarförmåga och flerårig erfarenhet från ledande befattningar med personal-, verksamhets- och budgetansvar - allmänt god erfarenhet och kunskap inom område funktionsnedsättning både avseende myndighetsutövning (i huvudsak LSS och SoL) och utförardelarna samt i övrigt goda kunskaper och erfarenheter av socialtjänst/vård och omsorg - gedigen erfarenhet av att styra operativ verksamhetsutveckling - arbetat med målinriktat förändringsarbete - arbetat i en politiskt styrd verksamhet Du är en erfaren och trygg ledare som framgångsrikt kan ta vid och vidareutveckla verksamhetsområdet utifrån hög grad av delaktighet med organisationen. Du är även inlyssnande och har förmåga att se till helhet/komplexitet och samband mellan de olika områdesgrenar samt dess stödfunktioner. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att tätt samverka med politisk ledning, fackliga organisationer och skyddsombud samt andra verksamhetsområden inom divisionen (äldre- och individ- och familjeomsorgen). Du arbetar systematiskt och är skicklig på att skapa förutsättningar för en god arbetsmiljö och ett systematiskt uppföljningsarbete i ditt ledningslag. Som person har du en mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga, är transparent, inkluderande och tydlig i arbetsvardagens alla moment. Du är målmedveten och kan fatta beslut samt säkerställa genomförandet. Du har ett engagerande och inspirerande sätt att vidareutveckla arbetet som tar tillvara och utvecklar dina medarbetares kompetens där alla får och kan utveckla sin fulla potential utifrån roll och ansvar. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat planeras Ostlänken, en del av Sveriges nya stambanor med resecentrum i Nyköpings centrum och vid Skavsta. Utvecklingen kommer påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •Provanställning kan komma att tillämpas. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Om du önskar stöd i Visma Recruit vänligen ring supporttelefon 0771-693 693. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal. #LI-Onsite

7 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Glassplockare- Nyköping

Om jobbet Vi söker just nu dig som vill plocka upp glass-leveranser i matbutiker på lördagar i sommar. FMCG Partner kommer vara din arbetsgivare men du jobbar åt ett specifikt glass-företag med att fylla på glass i olika butikers frysdiskar framför allt på Lördag förmiddag. Varje person kommer ansvara för 1-3 butiker och kommer besöka dessa varannan vecka som minst. All rapportering efter uppdraget sker digitalt så du behöver vara någorlunda tekniskt lagd samt äga en smartphone med möjlighet att ta bilder. FMCG Partner utbildar dig så du behöver inte ha jobbat med detta tidigare men det är såklart meriterande om du har vana från att jobba i butik. Om den vi söker Jobbet passar dig som... Kan jobba minst varannan lördag på förmiddagen under perioden v.23-34 Är ansvarsfull, trevlig, lättlärd och serviceminded. Är relativt stark & klarar av att fylla på glass i butikernas frysdiskar Jobbar bra självständigt Är effektiv och gillar att tävla med sig själv Har inställningen att problem är till för att lösas och slutför alltid det du påbörjat. Gillar ordning och reda och njuter av att se ett färdigt resultat av ditt arbete. Har fyllt 18 år Har körkort samt egen bil (det är ett stort plus men inget måste). Varför ska du jobba med oss? Förutom ett grymt extrajobb så erbjuder vi dig en bra marknadsmässig lön, betald restid mellan butikerna, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. Vi ser fram emot din ansökan och önskar dig ett stort lycka till!

7 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Är du vår nästa nationella återförsäljningsansvarig?

Nu finns chansen att följa med Nellemann Machinery och Kubota i deras framväxt inom lantbruksindustrin. Tillsammans med ett team kompetenta, engagerade kollegor och starka varumärken blir du en avgörande pusselbit i att upprätthålla goda affärsrelationer och fortsatt tillväxt. Nu söker vi på Poolia nu en vass relationsbyggare och säljare med lantbrukserfarenhet som vill blir den avgörande länken som knyter samman Nellemann Machinery och Kubota med återförsäljare. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Rollen som återförsäljningsansvarig innebär att du på ett nationellt plan stöttar hela återförsäljarnätet samtidigt som du utvecklar det framåt. Huvudfokuset för rollen är försäljning och marknadsföring av Kubotas lantbruksprogram och du kommer i rollen att vara ytterst ansvarig för återförsäljare över hela Sverige. Likväl som arbetet sker självständigt kommer du att ha daglig kontakt med olika återförsäljare, såväl som dina engagerade kollegor hos Nellemann Machinery. Du erbjuds en flexibel och utmanande roll där ingen dag är den andra lik. Tjänsten är en tillsvidareanställning direkt hos Nellemann Machinery och start sker så snart som möjligt enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Ditt huvudsakliga ansvarsområde blir: - Utveckla återförsäljarnätet och aktivt söka nya utvecklingsmöjligheter och affärsområden - Hjälpa och stötta nuvarande återförsäljarnät - Assistera vid planering, uppsättning och delta i mässor, utställningar och maskinvisningar - Upprätthålla god kontakt med stora kunder - Sätta och ansvara för budgetar Vem är du? Som återförsäljningsansvarig har du en omväxlande och självständig roll, som även innebär att du som person bör vara självständig, driven och ha en god initiativförmåga. Vi ser att du är en lagspelare ut i fingerspetsarna som värderar det samarbete med både kollegor och återförsäljare som rollen kräver. Lyhördhet och närvaro för dina olika kontakter gör att du blir framgångsrik i rollen och kommunikation är A och O. Eftersom en del resor kommer att förekomma i arbetet bör du tycka om tjänsteresor, allt från mässor till besök hos återförsäljare. För att trivas i och axla rollen har du följande bakgrund: - Arbetat med någon typ av försäljning - Erfarenhet av lantbruk och maskiner - Social och god kommunikativ förmåga Om verksamheten Nellemann Machinery är en av Skandinaviens största leverantörer av professionella maskiner och tillbehör för skötsel och underhåll av väg- och gräsytor samt lantbruksmaskiner. Vi levererar till hela Skandinavien och säljer de mest attraktiva produkterna på marknaden. Nellemann Machinery tog över import och försäljning av Kubota i Skandinavien under 2017. Nellemann-koncernen har även verksamhet inom import, försäljning och service av MG, Aston Martin, Kia och Isuzu samt försäljning och service av Volvo i Danmark.

7 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Composite Operator / Kompositoperatör

Drivs du av tanken på att forma framtidens miljövänliga båtar?Ta chansen och var med i utvecklingen av världens modernaste elbåtsfabrik! Din inledande placering blir antingen vid vår skärmaskin eller i Layup-teamet. Som anställd på X Shore förväntas du sedan kunna hoppa indär det behövs som mest. Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifter i Layup-teamet: Uppläggning och tillskärning av Pre-preg kompositmaterial (glas, kolfiber m.m.) Formvård och släppmedelsbehandling Vacuum bagging Härdning och avformning Materialhantering Användning av laserprojiceringssystem för effektiv uppläggning Arbetsuppgifter vid skärmaskinen: Tillskärning och sortering av kompositmaterial Dagligt och veckovis underhåll Planering inför kommande vecka mot produktionsorder Rapportering i ekonomisystem Din profil Som operatör till vårt kompositteam ser vi gärna att du tidigare arbetat inom hantverkskategorin, har fingerfärdighet och ett öga för detaljer. Tjänsten passar dig som tycker om att arbeta med kroppen. Du har en fallenhet för att kommunicera med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Företaget och yrkesrollen kräver ett flexibelt tänk och att du som person är lösningsorienterad och strukturerad. Du är villig att utforska nya idéer och strategier, och du är inte rädd för att ta på dig nya utmaningar. Att vara öppen för förändringar är också en viktig del för att lyckas i rollen då vi hela tiden ställs inför nya utmaningar. Du drivs av att lära dig nya saker och är beredd att anpassa dig till förändrade omständigheter. Vi söker dig som vill bidra till vår organisation genom att hitta nya och innovativa metoder för att uppnå framgång. Som en del av vårt team kommer du att samarbeta med andra professionella och engagerade personer för att uppnå gemensamma mål. Vi tror på att arbeta tillsammans och att varje person spelar en viktig roll i X Shores framgång. Som en teamspelare är du villig att lyssna på andras åsikter, bidra med dina egna idéer och arbeta tillsammans med andra för att hitta lösningar på problem. Truckkort är önskvärt men inte ett krav. Tjänsten är en visstidsanställning med eventuell möjlighet till förlängning. Are you driven by the idea of shaping the future of environmentally friendly boats? Seize the opportunity and be part of the development of the world's most modern electric boat factory! Your initial placement will either be at our Cutting Machine or in the Layup team. As an employee at X Shore, you are expected to be able to step in where needed most.Your tasks Tasks in the Layup team: Laying up and cutting of Pre-preg composite materials (glass, carbon fiber, etc.) Mold care and release agent treatment Vacuum bagging Curing and demolding Material handling Use of laser projection systems for efficient laying up Tasks at the cutting machine: Cutting and sorting of composite materials Daily and weekly maintenance Planning for the upcoming week against production orders Reporting in the financial system Your profileAs an operator for our composite team, we prefer that you have previous experience in the craftsmanship category, have manual dexterity, and an eye for detail. The position suits someone who enjoys working with their body.You have an aptitude for communicating with different types of people and a genuine desire to do a good job.The company and the role require flexible thinking and that you, as a person, are solution-oriented and structured. You are willing to explore new ideas and strategies, and you are not afraid to take on new challenges.Being open to changes is also an important part of succeeding in the role as we are constantly faced with new challenges. You are driven to learn new things and are prepared to adapt to changing circumstances. We are looking for someone who wants to contribute to our organization by finding new and innovative methods to achieve success.As part of our team, you will collaborate with other professional and dedicated individuals to achieve common goals. We believe in working together and that each person plays an important role in X Shore's success. As a team player, you are willing to listen to others' opinions, contribute your own ideas, and work together with others to find solutions to problems.A forklift license is desirable but not mandatory.The position is a temporary employment with possible extension.

7 maj 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024
AnnSam söker Sjuksköterskor! 🔆Uppdrag v23-34 i Nyköping

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterskor för uppdrag i Nyköping!   Perioden: 2024.06.03 - 2024.08.25 Arbetstid: Dag, kväll, samt helg. Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll.  S-HLR vuxen.                   Journalsystem: NCS Cross Ev. övrigt:  Hör av dig så berättar vi mer!   Ref.nr: IN-IN23-0062-6, 240503 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

7 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Yrkeslärare med inriktning Plåtslageri

Nyköpings gymnasium är den största gymnasieskolan i Nyköping. Vi har elva nationella program - varav sex är yrkesprogram, fyra olika introduktionsprogram och gymnasiesärskola. Hos oss arbetar över 280 personer med att inspirera och motivera, hjälpa och stötta våra 1600 elever att lyckas med sina studier utifrån sina förutsättningar. Vår helhetsidé bygger tydlighet, meningsfullhet, elevers medskapande och medvetna goda möten. Helhetsidén är länken mellan läroplanens uppdrag och vår vardag. Den vägleder oss i våra pedagogiska möten med alla elever. Nu söker vi yrkeslärare till bygg- och anläggningsprogrammet med inriktning på Plåtslageri. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är utbildad yrkeslärare inom plåtslagare. Vi ser med fördel att du har kompetens inom plåtslageri och ventilation men även annan kompetens inom området är relevant. Du kan även jobba inom plåtslageribranschen idag och är intresserad av att jobba som yrkeslärare och göra skillnad för eleverna i deras livslånga lärande. Vi arbetar utifrån skolans läroplan och använder digitala verktyg i arbetet med pedagogisk dokumentation. Vår verksamhet genomsyras av ett positivt synsätt och vi har en stark tilltro till elevens kompetenser. KVALIFIKATIONER Du har praktiska och teoretiska kunskaper inom plåtslageri och du har en klar pedagogisk insikt och har förmåga att omsätta läroplanens mål i ditt arbete. Du är en närvarande och medforskande pedagog som utmanar och stimulerar eleverna till utveckling. En stark tro på samarbete som en framgångsfaktor för den pedagogiska utvecklingen är en självklarhet för dig. Vi ser positivt på om du har erfarenhet från pedagogiskt arbete. Meriterande är att du har ett stort kontaktnät inom plåtslageribranschen. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat planeras Ostlänken, en del av Sveriges nya stambanor med resecentrum i Nyköpings centrum och vid Skavsta. Utvecklingen kommer påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •Provanställning kan komma att tillämpas. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Om du önskar stöd i Visma Recruit vänligen ring supporttelefon 0771-693 693. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal.

7 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Reservdelsman/kvinna

Är du en noggrann administratör som är duktig på att skapa ordning och reda? Kanske även med erfarenhet av reservdelar eller ett fordonsintresse? Då kan du vara rätt person för oss Om digVi söker dig som är en lagspelare men som också trivs med självständigt arbete och eget ansvar. Du är en person somser möjligheter, skapar arbetsglädje och tycker om att ha många kontaktytor. För att lyckas i rollen behöver duvara noggrann och arbeta strukturerat samtvara lyhörd mot kunder och kollegor. Arbetsuppgifterna är varierandeoch mycket kan hända hos oss under en arbetsdag - så det är viktigt att en sådan vardag lockar dig för att du ska trivas hos oss. Vi önskar att du som söker har Ambitioner och ett genuint intresse för motorbranschen.Tidigare erfarenhet av liknande arbete med reservdelar är meriterandemen inget krav. Godvana att arbeta i olika system. Omdu har tidigare erfarenhet av att arbeta i Kobra är det meriterande. Om jobbetRollen som reservdelsman/kvinna är omväxlande. Du kommer att ta fram rätt reservdelar från våra generalagenter samt arbeta medlagervård och se till att teknikerna har de reservdelar de behöver. Du ansvarar även för att beställa produkter i rätt tid och för att ta emot och packa upp gods. I rollen som reservdelsman/kvinna är du en länk mellan verkstaden och servicerådgivarna, vilket gör att du får en otrolig viktig roll hos oss. Omfattning: 100%, heltidArbetstider: Dagtid, måndag-fredagPlaceringsort: NyköpingTillträde: Enligt överenskommelse Vad Holmgrens Bil erbjuderHolmgrens Bil erbjuder en spännande arbetsplats som bygger på sunda värderingar i en händelserik bransch. Vårt varumärkeslöfte Vi bryr oss och våra kärnvärden glädje, respekt, ansvar och sparsamhet genomsyrar allt vi gör och står för. Den riktar sig inte bara till våra kunder, utan i allra högsta grad även till alla våra medarbetare. Hos oss finns det möjligheter till både personligoch karriärmässig utveckling. Holmgrens Bil erbjuder dessutom en rad personalförmåner, allt ifrån friskvårdsbidrag till möjligheten att nyttja en fjällstuga i Björnrike. Som anställd hos oss kan du känna dig trygg- vi är anslutna till kollektivavtal! Lär känna oss bättre genom att besöka vår Instagram och karriärsida. AnsökanSista ansökningsdatum är30 maj 2024.Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. För mer information om tjänsten kontakta Platschef Mikael Käck på [email protected] Välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Affärscontroller

Företagspresentation I 75 år har Nyköpingshem spelat en viktig roll i kommunens expansion och bostadsutveckling genom att förvalta, bygga nytt, bygga till och bygga om. Med drygt 4 000 bostäder är vi Nyköpings ledande bostadsföretag med gott om nöjda hyresgäster. Det tänker vi fortsätta att vara i 75 år till. Minst. Vi söker affärscontroller Som affärscontroller tillhör du den administrativa enheten vilken har som huvuduppgift att vara ett internt stöd till organisationen. Du rapporterar till chefen för den administrativa enheten och ingår i ett professionellt team bestående av 9 personer. Dina arbetsuppgifter - Affärscontrollern ansvarar för att stödja företagets verksamhets- och affärsbehov med effektiva processer och verktyg inom ekonomiområdet. - Ansvarar för upprättandet av budget och prognos, inkluderande planering, genomförande, uppföljning och sammanställning av data till rapporter. - Är ett stöd för organisationen i ekonomifrågor och i budget och prognosarbete. - Ansvarar för att tillsammans med ekonomicontrollern planera och leda det operativa arbetet vid de månatliga uppföljningarna, tertial, koncernredovisning och bokslut. - Ansvarar för att ta fram analyser till stöd för affärsverksamheten. - Driver och deltar i utvecklingen av ekonomifunktionens processer och rutiner samt säkerställer en god intern kontroll med IT som stöd. Din bakgrund Du har en högskoleutbildning inom ekonomi, revision, redovisning eller motsvarande erfarenhet. Du har god erfarenhet av budget, prognosarbete och bokslut. Du har arbetat med ekonomi- och verksamhetsuppföljning, analys och rapportering. Vi ser att du har minst tre års erfarenhet från en liknande befattning. Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsförvaltande bolag. Din profilDu gillar att initiera och driva utvecklings- och förändringsprocesser. Det innebär även att du har en god förmåga att se förbättringsmöjligheter. Din samarbetsförmåga är god genom att du upplevs som tillgänglig och kan anpassa dig efter organisationens behov. Du har förmåga att förstå verksamheten men även få verksamheten att förstå ekonomi. Din kommunikation är tydlig, enkel och effektiv. Du driver och planerar ditt egna arbete självständigt. Ansök redan idag! Ansökan Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV. Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. Denna process är ett samarbete mellan Unik Resurs och Nyköpingshem. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig Search- och rekryteringskonsult; Karolin Loström och nås på 0721479236 eller på [email protected]. Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs! Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag. Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil. Lycka till! Relaterade taggar: #LI-Onsite

7 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024