Bilplåtslagare

Vi söker en erfaren bilplåtslagare till vår nya anläggning.Vi är auktoriserade för Subaru,Opel och Citroen.Tjänsten är heltid och vi har kollektivavtal.Lön enl.överenskommelse.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Förskollärare med uppdrag som utvecklingspedagog till Nyköpings förskolor

I Nyköping tror vi på utbildning som ger både goda resultat och stärker de värden som skapar ett hållbart samhälle. Vi ser förskolan, skolan och våra arenor för kultur och bildning som några av de viktigaste platserna för att skapa förutsättningar för demokrati och möten utifrån allas olikheter. Division Barn Utbildning Kultur ansvarar för 36 förskolor, två förskolebussar, 16 grundskolor inklusive anpassad grundskola, Nyköpings gymnasium, Campus Nyköping samt Stadsbiblioteket och barnkultur. I Nyköpings förskolor jobbar vi tillsammans utifrån en pedagogisk idé: Barnens bästa förskola - en likvärdig förskola av hög kvalitet. Förskolorna är indelade i fyra områden med en rektor och en grupp biträdande rektorer per område. Varje område består av ca 10 förskolor, 120 medarbetare och 600 barn. Vårt kreativa återanvändningscenter, Nybygget, är en stor tillgång och bidrar starkt till entreprenöriellt lärande, kreativ undervisning och hållbar utveckling. Mer information och en film om Nyköpings förskolor hittar du på Nyköpings kommuns hemsida. nykoping.se - Förskola - kommunal Vill du vara en del av detta arbete? Vi söker nu en förskollärare som vill vara med och driva utvecklingsarbete på våra förskolor! ARBETSUPPGIFTER Som utvecklingspedagog arbetar du i grunden som förskollärare, 80%, men har på en del av din tjänst, 20% ett uppdrag som utvecklingspedagog. Du kommer att arbeta med utvecklingsprocesser i syfte att höja kvaliteten på någon av kommunens förskolor. Uppdraget grundar sig i enhetens specifika utvecklingsbehov och arbetet sker i nära samarbete med enhetens arbetslagsledare, förskollärare och barnskötare, där alla har en viktig roll. Utvecklingspedagogerna har ingen fast placering på någon enhet utan växlar enheter över tid utifrån kvalitetsbedömningar och utvecklingsbehov. Tillsammans med rektorer, biträdande rektorer och utvecklingsledare arbetar utvecklingspedagogerna mot de uppsatta målen kring kvalitet och likvärdighet. Ett spännande och utvecklande arbete. KVALIFIKATIONER Du har ett stort engagemang i förskolans utvecklingsfrågor och kan arbeta självständigt. Du leder undervisningen i uppdraget som förskollärare och arbetar aktivt som en god förebild i uppdraget. Du har kunskap om förskolans systematiska kvalitetsarbete och kan stödja kollegor i arbetet. Du har en förskollärarexamen och erfarenhet från arbete i förskola. Du inger förtroende, samarbetar bra med andra och har ett lösningsfokus. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Från och med första december 2013 gäller legitimationskrav vid tillsvidareanställning. Bifoga din legitimation i din ansökan. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat planeras Ostlänken, en del av Sveriges nya stambanor med resecentrum i Nyköpings centrum och vid Skavsta. Utvecklingen kommer påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •Provanställning kan komma att tillämpas. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Om du önskar stöd i Visma Recruit vänligen ring supporttelefon 0771-693 693. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal.

15 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Pedagogiskt stjärna till 5-årig pojke utanför Nyköping

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Vi på Humana söker nu en personlig assistent som vill arbeta med en busig 5-åring boende med sin familj strax utanför Nyköping. I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Pojken har ett omfattande vårdbehov och har bland annat peg (sondmatning). Du kommer att få hjälpa till med allt som kan tänkas uppkomma i hans vardag såsom påklädning och personlig omvårdnad men främst att aktivt och pedagogiskt främja hans utveckling. I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att: - hjälpa till med vardagssysslor som personlig hygien m.m. - vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet, t ex promenader - vara behjälplig vid kundens aktiviteter i hemmet, t ex träning Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten innebär arbete under dagtid på veckodagarna. Tjänstgöringsgraden är 50%. Flexibilitet krävs då arbetstiderna varierar utifrån pojkens förskola, läkarbesök, habilitering m.m. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen löper så länge assistansuppdraget varar. Vem är du? Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker dig som är social och som är van vid att ta ett stort ansvar. Vi ser att du är lugn och stabil med ett brinnande intresse för barn med funktionsnedsättning. Vi ser att du är inställd på aktivt arbeta med pojken på ett påhittigt, lättsamt och lekfullt sätt.  För denna tjänst krävs det att du har: - goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - B-körkort och egen bil för att ta dig till pojkens hem - tidigare erfarenhet av arbete med barn/barn med funktionsnedsättning - ingen pälsdjursallergi eller rädsla mot katt - är rökfri Det är även meriterande om du har: - erfarenhet av arbete inom vård En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från Polisen med hjälp av Bank-ID, på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om du inte har Bank-ID beställer du istället registerutdrag via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Bilförsäljare till Kamux - Nyköping

Vi brinner för bilar och är stolta över vår resa som har gjort oss till Europas tredje största bilhandlare. Med hela 22 butiker i Sverige och en fortsatt expansiv vision, söker vi nu passionerade och målinriktade individer som vill vara en del av vår framgångssaga! Att jobba som säljare Som säljare hos Kamux har du en central roll i hela bilprocessen, från värdering och inköp till försäljning och leverans. Du är den som guidar våra kunder genom den viktiga beslutsprocessen när de investerar i sin drömbil. Din passion och ärlighet är nyckeln till att skapa långvariga kundrelationer och säkerställa nöjda kunder. Att jobba på Kamux Vi är inte bara ett stort, börsnoterat företag - vi är en familj som värderar våra medarbetare högt. Hos Kamux investerar vi i dig genom omfattande utbildning och coaching, vilket ger dig de bästa förutsättningarna att nå dina mål. Vi brinner för att hjälpa våra kunder att hitta den perfekta bilen för deras behov och skapa en trygg och nöjd kundupplevelse. Därför är din passion för kundnöjdhet avgörande. Är du den vi söker? Vi ser gärna att du har en gymnasial utbildning och erfarenhet inom försäljning, inklusive förhandling och kundservice. Om du tidigare har arbetat inom bilbranschen är det ett stort plus. Vi värdesätter noggrannhet och kundfokus samt förmågan att samarbeta i ett team som strävar mot gemensamma mål. Att ha ett B-körkort är ett krav. Vi erbjuder dig - En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där du blir en del av vårt framgångsrika team. - Gedigen introduktionsutbildning och kontinuerlig coachning från din butikschef. - Obegränsade möjligheter att växa och utvecklas inom försäljning och bilbranschen. - Ett brett utbud av bilmodeller som ger dig fördelar gentemot dina kunder Bli en del av Kamux i Nyköping - Ansök redan idag Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt, senast den 30 april. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Vänligen notera att vi enbart tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta butikschef Emil Andersson, [email protected]. Kamux är platsen där din passion för försäljning och kärlek till bilar möter framgång. Ta chansen och bli en del av vår resa mot nya höjder. Vi ser fram emot din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
24 juni 2024
Sjuksköterska till Min Doktor Vårdcentral och BVC i Nyköping

Vill du vara med på vår spännande resa i vårt omtänksamma vårdbolag? Vi söker nuen distrikts- eller leg. sjuksköterska med erfarenhet av primärvård till Min DoktorVårdcentral & BVC. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%.Allt vi gör på Min Doktor gör vi i tron om att sjukvård ska vara så tillgänglig ochkvalitativ som möjligt. Vi tror på ett välmående samhälle där god hälsa och vård alltidfinns nära till hands. Med hjälp av modern teknik och ständigt nytänkande skapar vieffektiva vårdprocesser som både ökar tillgängligheten till vård och frigör resurser såsamhället klarar att möta morgondagens vårdbehov.Min Doktor är en digifysisk vårdgivare med en digital tjänst som är öppen dygnet runt,över 20 mindre vård- och vaccinationsmottagningar runt om i landet och sedan 2019en fin och växande vårdcentral i Nyköping. I SKRs stora patientenkät (publiceradfeb 2024) blev vårdcentralen utsedd till Nyköpings bästa vårdcentral. Att arbeta som sjuksköterska hos oss i Nyköping På vårdcentralen arbetar vi TEAM-baserat kring våra patienter och du arbetar därför inära samarbete med samtliga yrkesroller. Som sjuksköterska arbetar du,tillsammansmed läkare, på mottagning och med i primärvården förekommande arbetsuppgifter. Patientmöten kan ske både fysiskt och digitalt.Vårdcentralen är med och bemannar primärvårdsjouren inom Region Sörmlandutifrån fastslaget årsschema. Då vi är en privat vårdgivare erbjuder vi även vissaaktiviteter utöver hälsovalsuppdraget inom avtalet med region Sörmland.På Min Doktor Vårdcentral & BVC erbjuds du ett spännande och utvecklande arbetedär du ges möjlighet till stor variation av arbetsuppgifter.Vårdcentralen är belägen i moderna lokaler i Rosenkälla. Vi har idag Ca. 3700 listade patienter och ser en stark tillväxt framåt. Vi är ett team av erfarnaspecialistläkare, sköterskor, arbetsterapeut, kurator, fysioterapeut ochvårdadministratör och tillsammans arbetar vi för att ge våra patienter bästa möjligavård. Min Doktor Vårdcentral & BVC leds av verksamhetschef Reza Zarenoe. Vi söker dig som Är legitimerad sjuk- eller distriktssköterska, Arbetar självständigt, tar egna beslut och är ansvarstagande Är driven och flexibel Har en vana av att arbeta i team och verkar för en god stämning i teamet och på enheten genom att vara lyhörd gentemot såväl patienter som kollegor Det är meriterande om du: Har erfarenhet av primärvård Är utbildad distriktssköterska Har erfarenhet av arbete som asyl- och/eller hjärtsviktssköterska Har erfarenhet av journalsystem NCS Cross samt VårdkontaktDirekt/Platform 24 Hos oss får du Arbeta hos både en modern vårdgivare och en modern arbetsgivare - patienten, kunden och medarbetaren står alltid i centrum hos oss Ett varierat och spännande arbete med möjligheter till att utvecklas inom företaget Arbeta på en mindre arbetsplats i fina och fräscha lokaler och fantastiskt nöjda patienter En stark teamkänsla med trevliga kollegor och omtänksamma chefer Vara en del av framtidens vård där du arbetar i ett innovativt företag med korta beslutsvägar. Generösa förmåner via vår förmånsportal Benify. Övrig information Placering: NyköpingOmfattning: 100%, tillsvidareanställningTillträde: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, urval och intervjuer sker löpande. Delar du vår vision om en modern, innovativ och kvalitativ vård för alla? Skicka in din ansökan med CV, i den här rekryteringen arbetar vi med löpande urval så skicka din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot din ansökan! Om Min Doktor Min Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.

15 maj 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Lärare/speciallärare i musik och svenska mot anpassad grundskola

Division Utbildning har över 1900 medarbetare och tillsammans arbetar vi för att ge barn, ungdomar och vuxna en bra utbildning. Vårt fokus är att stimulera elevernas lärande och utveckling utifrån deras egna förutsättningar. Hos oss finns några av samhällets viktigaste tjänster och du kan vara säker på att ditt arbete kommer att spela en stor roll i många människors liv. Vi ansvarar bland annat för 36 förskolor, två förskole bussar, 17 grundskolor, grundsärskola, Nyköpings gymnasium, gymnasiesärskola samt vuxenutbildning på Campus Nyköping. Nyköping utvecklas, det byggs som aldrig förr, fler väljer att flytta hit och vår skolorganisation växer. Nu söker vi Lärare/speciallärare till Arnö skola, Långsätter. Vår organisation Vår F-9 organisation består av 17 grundskolor och grundsärskola uppdelade i sju olika rektorsområden. I varje rektorsområde finns en rektor, flera biträdande rektorer och ett elevhälsoteam där olika professioner ingår. Med skolor på landsbygd och i tätort arbetar vi med att öka likvärdigheten och integrationen på och mellan skolorna samt stärka kvaliteten i den kommunala grundskolan. Det handlar om att ge alla elever - oavsett skola - samma möjligheter till utbildning och utveckling. Fokus de senaste åren har varit att arbeta fram en plan för det systematiska kvalitetsarbetet samt ett gemensamt språkutvecklande arbetssätt för hela organisationen. Det är viktigt för oss att det både på ledningsnivå samt verksamhetsnivå läggs tid på att arbeta med våra gemensamma frågor, därför finns det på varje skola schemalagd tid varje vecka för konferenser, utvecklingsarbete, samverkansprojekt med mera. Om rektorsområdet Vårt skolområde består av två skolor, Arnö skola och Tunaberg skola. Arnö skola består av skolbyggnaderna Långsätter och Herrhagen. Varje byggnad har ca 300 elever från förskoleklass upp till årskurs 6 och ligger på Arnö bland villabebyggelse med skog och natur inpå knutarna. På Långsätter finns vår anpassade grundskola åk 1-6 med ca 35 elever. Tunaberg skola består av skolbyggnaderna Buskhyttan och Nävekvarn. Buskhyttan är belägen mitt i samhället Buskhyttan, 1,5 mil söder om Nyköping. På skolan är det 26 elever från förskoleklass till åk 3 samt en fritidshemsavdelning med plats för alla våra elever. Nävekvarn ligger vid Bråvikens strand ca 2,5 mil från Nyköping. På skolan finns drygt 60 elever från förskoleklass till åk 6. ARBETSUPPGIFTER Vi söker lärare/speciallärare till vår anpassade grundskola på Arnö skola, Långsätter, inom området musik, estetisk verksamhet, kommunikation och motorik. I ditt arbete ingår mentorskap för elever i anpassad grundskola, där du ansvarar för att planera och genomföra undervisning utifrån elevernas olika behov och förutsättningar i ämnet musik, ämnesområden estetisk verksamhet, kommunikation och motorik. Du utvärderar och utvecklar undervisningen utifrån läroplanens och verksamhetens mål. Du följer dina elevers kunskapsutveckling, genomför kartläggningar och bedömning samt samverkar med elevernas vårdnadshavare och vid behov andra externa aktörer. Du kommer att ingå i ett arbetslag tillsammans med fler lärarkollegor och elevassistenter, där vi arbetar tätt tillsammans. Du samverkar även med lärare och skolor i mottagandet och överlämnandet av elever. Arbetet består i att stödja elever, enskilt och i grupp, för att eleverna ska lyckas i skolan för ett livslångt lärande. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en speciallärarexamen med inriktning utvecklingsstörning eller annan lämplig lärarutbildning. Du har god kunskap om intellektuell funktionsnedsättning, men även kunskap om autism, NPF och andra funktionsvariationer samt god kännedom om alternativa kommunikationssätt. Du har erfarenhet av undervisning inom ämnet musik, estetisk verksamhet, motorik och kommunikation. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att skapa en trygg och strukturerad lärandemiljö för eleverna. Flexibilitet och lösningsinriktat förhållningssätt är viktiga beståndsdelar i arbetet. Du bör ha tidigare erfarenhet av liknande arbete. Vi ser också gärna att du är van att arbeta med tydliggörande pedagogik och ett lågaffektivt bemötande. Arbetet ställer stora krav på att kunna möta elevers olika behov och förutsättningar, samt samarbeta med vuxna med olika kompetenser där samarbete och samverka i olika miljöer och sammanhang blir därför en viktig del i arbetet. Du behöver vara lyhörd men samtidigt kunna ta egna beslut. Du kan arbeta både självständigt och i grupp. Från och med 1 december 2013 gäller legitimationskrav vid tillsvidareanställning. Bifoga din legitimation i din ansökan. ÖVRIGT Vid kusten en timme från Stockholm ligger Nyköping. En snabbt växande kommun med hållbarhetsfokus och god service. Här är avstånden mindre, naturen närmare och livet lite enklare. Att arbeta i Nyköpings kommun innebär att bli del av en ambitiös organisation i en spännande tillväxtfas. Bland annat planeras Ostlänken, en del av Sveriges nya stambanor med resecentrum i Nyköpings centrum och vid Skavsta. Utvecklingen kommer påverka vår region positivt under många år framöver, både när det handlar om arbetsmarknad och god medborgarservice. Inom Nyköpings kommun arbetar ca 4 300 personer och vår breda organisation med många yrkesgrupper ger dig goda utvecklingsmöjligheter. Här finns många av samhällets viktigaste jobb. Du som väljer att arbeta hos oss kan därför vara säker på att få engagera dig i meningsfulla arbetsuppgifter. Här är du med och gör skillnad, både för enskilda människor och för kommunen i stort. Välkommen till en arbetsplats där möjligheterna växer. •Provanställning kan komma att tillämpas. •När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. På så sätt blir hanteringen av din ansökan effektiv, snabb och säker. Om du önskar stöd i Visma Recruit vänligen ring supporttelefon 0771-693 693. •Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. •Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för redan anställd personal.

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Personlig assistent till man i Nyköping

Vi söker dig som är en glad och positiv person som värdesätter arbete med personer. Att skapa en god relation och kunna ha förståelse för hur arbetet fungerar är viktigt. Du kommer hjälpa personen i fråga med alla vardagliga behov. Personen behöver stöd och hjälp med allt i sin vardag men har eget tal. Du jobbar dygn. Arbetstiden är 08:00-08:00 Kundens krav och önskemål B - körkort Flytande svenska Vi ser helst kvinnliga sökande Ansökan läses av oss på Novasis samt kunden och dennes anhöriga så det är av vikt att skicka med cv och personligt brev vid din ansökan för att ha chans att gå vidare i rekryteringen. Vanlig förekommande arbetsuppgifter när du arbetar som personlig assistent är bland annat att tillgodose kundens grundläggande behov som hygien, förflyttningar och hushållsarbete med mera. Stundtals kan det vara ett variationsrikt arbete beroende på kundens hälsa. Du blir en aktiv del av kundens vardag så dennes liv blir en helhet som denne kan vara med att påverka och leva det liv den vill leva. Novasis ledord är trygghet, frihet och närhet. Vi har alltid individen i fokus och är måna om både kund och assistent. Vi tillämpar kollektivavtalet mellan Kommunal/Fremia personliga assistenter. Novasis AB samordnar personlig assistans över hela landet och kan stundtals ha flera olika publicerade annonser. Rekryteringsprocessen medför hög arbetsbelastning på våra medarbetare vilket gör att vi inte kan ta ansökningar eller frågor via telefon. Vi kommer endast ha möjlighet att behandla ansökningar inkomna via mail.

15 maj 2024
Sista ansökan:
28 juni 2024
Receptionist sökes till Centrums Trafikskola i Nyköping

Vi söker dig som kan börja omgående. Nu utökar Centrums Trafikskola sin verksamhet och öppnar även i Nyköping. Vi söker efter dig som långsiktigt vill bli en del av vårt team på Centrums trafikskola i Nyköping AB med start omgående. Är du en glad och serviceinriktad person som trivs med att jobba i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt? Om jobbet Vill du jobba i en varierad miljö och har känsla för administration och service? Då är denna tjänsten rätt för dig! Kvalifikationer: Vi söker en positiv lagspelare med fingertoppskänsla för att ge kunden det där lilla extra vid ett bemötande. Det är viktigt att du är stresstålig, ordningsam och flexibel. Du ska ha datavana och vara lättlärd då tjänsten inkluderar en hel del administrativt arbete. Goda kunskaper i allmänna datakunskaper Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som skrift kunna jobba med sociala medier och digital marknadsföring. Du är inte den personen som sitter och väntar på att arbetsuppgifterna ska komma till dig utan du är initiativtagande och tycker om att ha många bollar i luften samtidigt. Du är mycket noggrann och läger stor vikt i att alla delar i ditt arbete utförs ordentligt. Arbetsuppgifter: Som receptionist agerar du spindeln i nätet till både trafiklärare och elever. Arbetsuppgifterna är varierade och inkluderar mycket planering, kassahantering, ekonomi telefon och mail kontakt. Du kommer även ansvara för kontorets schemaläggning, statistiksammanställning, miljö och bokning av prov via statliga myndigheter. Du kommer att få en bra introduktion av oss innan det är dags att fortsätta på egen hand. Arbetstider Mån-tors 09:00 -18:00 Fre. 09:00 - 14:00 Övrig: - Rekryteringen sker löpande så tveka inte att ansöka redan idag. Varmt välkommen att skicka in ansökan. Bifoga CV , personligt brev och personlig bild i din ansökan. Vi kommer att höra av oss om vi anser att du är rätt sökande för tjänsten.

14 maj 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024
Laboratorieingenjör

Tycker du om att jobba med metod- och processutveckling, kunna bidra till förbättringar och vill göra det i nära samarbete med kunniga kollegor? Då kommer du trivas hos oss! Tjänsten innebär inte bara att du kommer få en helhetsförståelse för hela analysprocessen, utan även ha en varierande vardag där initiativ och idéer välkomnas. Cyclife Sweden AB är ett bolag inom EDF-koncernen (Electricitet De France), en av världens största arbetsgivare och en tung aktör inom energisektorn. Cyclife är i en stor tillväxtfas och bedriver kärnteknisk verksamhet vid Studsviksområdet utanför Nyköping och är dag ett bolag med drygt 180 anställda. Företaget har världsunik specialistkompetens rörande avveckling av radiologiska anläggningar och hjälper sina kunder att minimera miljöpåverkan från deras radiologiska verksamhet. Den svenska anläggningen är belägen i skärgården utanför Nyköping. Cyclifes ambition är säkerhet kombinerat med långsiktigt ansvar för människor och miljö samt att skona våra naturresurser genom en hög grad av återvinning. Mer information ges vid personlig kontakt. Analyslabbet på Cyclife ansvarar idag för att utföra en mängd olika radiologiska analyser, både för myndighetskontroll samt interna och externa kunder. Analyslabbet är en del av Affärsområdet Engineering och Technical Support och är en viktig del av den tekniska expertisen på Cyclife. Vi satsar framåt och har en spännande tid framför oss, med ökat fokus på innovation och utveckling. Typiska arbetsuppgifter: · Beredning av prover · Analys · Utvärdering och granskning · Resultatrapportering · Egenkontroll och rapportering av identifierade brister i metoder och processer · Deltagande i förbättringsgruppens arbete · Allmänt förekommande laboratoriearbeten Krav för tjänsten: · Högskoleutbildning inom labb/analytisk kemi/fysik, alt. flerårig motsvarande yrkeserfarenhet. · God datorvana av framför allt Office och Microsoft 365 · Svenska flytande i tal och skrift · Engelska i tal och skrift · Körkort B-behörighet Meriterande: · Systemvana LIMS · Systemvana APEX · Kunskaper i ISO 17025 · Tidigare erfarenhet inom kärnkraftsindustrin För att passa för rollen krävs det att du är strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser det som optimalt att du dessutom är kommunikativ och prestigelös. Då vi löser problem varje dag är det viktigt att du har en god problemlösningsförmåga och tycker om att samarbeta i ett team för att lösa dem tillsammans, även om vissa arbetsuppgifter utförs självständigt. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Våra förmåner: · Maximerat friskvårdsbidrag på 5000 kr · Sex arbetsfria dagar utöver de röda dagarna · Arbetstidsförkortning 24 timmar per år · Förskottssemester · Subventionerat lunchpris på lokal restaurang · Laddstolpar för elbil och laddhybrid Anställningsvillkor: Placeringsort: Studsvik utanför Nyköping, arbete utförs på plats Tjänstgöringsgrad: Heltid, tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning Tillträde: Augusti eller enligt överenskommelse Ansökan: Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt. Det genomförs även en säkerhetsintervju där ekonomisk stabilitet är ett krav. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser hos Cyclife Sweden AB. Intresserad? Urval sker löpande, varmt välkommen med eventuella frågor till tillförordnad ansvarig Jonna Kortelainen på telefon 076-000 93 90. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, så skicka in din ansökan redan idag.

14 maj 2024
Sista ansökan:
13 juni 2024