Trädgårdsarbetare till Veterankraft! Älskar du att arbeta utomhus och skapa vackra, välskötta miljöer? Vi söker engagerade trädgårdsarbetare till Örebro som vill bli en del av vårt team! Här får du chansen att arbeta med varierande uppgifter som bidrar till att hålla våra trädgårdar och grönytor i toppskick. Om du har gröna fingrar, en känsla för detaljer och trivs med fysiskt arbete i friska luften – då är det här jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I rollen som trädgårdsarbetare kommer du att utföra en mängd olika trädgårdsuppgifter hos våra kunder, som kan vara både privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du kommer att vara en del av ett engagerat team där ni ser ni till att varje uppdrag utförs enligt kundens specifika skötselplan och att resultatet lever upp till deras förväntningar. Genom att arbeta nära både kunder och kollegor bidrar du till att skapa välskötta och inbjudande utemiljöer, där noggrannhet och serviceanda är i fokus. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Gräsklippning Ogräsrensning Beskärning och träd och häck Plantering Du kommer att arbeta med både återkommande- och engångsuppdrag. Tjänsten är en timanställning vilket innebär att du arbetar när du vill och har möjlighet. Din profil Tjänsten passar bra för dig som är pensionär och vill jobba extra. Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av fruktträdsbeskärning samt häckbeskärning Meriterande med motorsågskörkort A+B och röjsågskörkort Meriterande med erfarenhet av maskinunderhåll förträdgårdsmaskiner Meriterande med erfarenhet/grönt kort i beskärning Meriterande med körkort, egen bil + släpvagn En självklarhet är att du trivs utomhus och att jobba i alla väder. Du är inte rädd för att hugga i och lägger gärna ner extra energi och tid där det behövs. Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag! Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].
Vill du använda din erfarenhet av städning för att hjälpa våra kunder att skapa trivsamma och välstädade hem? Vi söker nu engagerade hemstädare och stor- och flyttstädare till Örebro som vill arbeta med varierande uppdrag där kvalitet och kundnöjdhet alltid står i fokus. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning med stöd av ett engagerat team. Om du är noggrann, serviceinriktad och trivs med att leverera professionella resultat, då är detta jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som hemstädare eller flyttstädare hos oss kommer du att utföra professionell städning i både hem och vid flyttar, med fokus på att säkerställa att kunderna får den bästa möjliga upplevelsen. Du arbetar noggrant och uppmärksammar detaljer för att leverera ett resultat av högsta kvalitet. Rollen innebär både självständigt arbete och samarbete med andra för att möta kundernas behov och önskemål. Vi söker dig som är organiserad, lösningsorienterad och har en stark drivkraft att alltid leverera på toppnivå. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Tjänsten passar bra för dig som är pensionär och vill jobba extra. Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].
Vi söker dig som vill bli en del av ett snabbväxande och innovativt företag där relationer står i fokus, både internt och externt. Här får du möjligheten att växa i en roll där ditt bidrag verkligen gör skillnad. A-hub är ett expansivt och innovativt företag inom rekryterings- och bemanningsbranschen. På A-hub tror vi på ständig utveckling – både för våra kunder och våra medarbetare. Hos oss blir du hörd, sedd och får möjligheten att växa i din roll. Vill du kickstarta din karriär inom försäljning och bli en mästare på mötesbokning? Då är detta din chans. Sedan vi öppnade våra dörrar i Örebro mars 2022 har vårt kontor haft en snabb tillväxttakt och är ett team av 15 interna medarbetare. I regionen ingår Närke, Västmanland, Värmland och Dalarna. Vi har byggt upp ett team av seniora rekryterare som besitter en bred kompetens inom bland annat teknik, IT och ekonomi. Vi är stolta över de relationer vi har byggt med kunder, kandidater och konsulter, och ser med spänning fram emot att fortsätta vår resa mot ytterligare tillväxt och framgång. En resa vi gärna vill göra med dig! Vår företagskultur drivs av våra kärnvärden: Human First, Challenge Everything, och Adapt to Change, vilket speglar vår strävan efter ständig förbättring och innovation. Om tjänsten Vi söker en driven och målfokuserad mötesbokare. Du vill vara med och bygga upp denna funktion från grunden. Du kommer att arbeta nära våra utesäljare och ha en central roll i att identifiera och boka in möten med potentiella kunder. Med andra ord – du blir startskottet för våra affärer. I rollen kommer du exempelvis att: Kontakta företag via telefon och e-post för att boka möten åt våra utesäljare Arbeta strategiskt tillsammans med säljteamet för att identifiera relevanta företag i vår region Registrera och följa upp leads i vårt CRM-system Bygga relationer och skapa intresse för våra tjänster Mäta och analysera ditt arbete för att hela tiden bli vassare Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper där vi gärna ser att du Trivs i telefon och gillar kalla samtal – du har en naturlig nyfikenhet och drivs av att hitta rätt kunder Är orädd och uthållig – du ser ett nej som en utmaning snarare än ett hinder Har en stark vilja att utvecklas – du vill bli riktigt bra på ditt jobb och förstår att en djupare förståelse för vår bransch gör dig ännu bättre Älskar att jobba mot tydliga mål – du triggas av KPI:er och att mäta din egen prestation Har fingertoppskänsla i samtal – du kan anpassa din kommunikation och vet när du ska driva på eller ta ett steg tillbaka Vi söker dig som Bor i Örebro eller i närheten Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Erfarenhet av mötesbokning, försäljning eller kundkontakt är ett plus, men det viktigaste är att du har rätt inställning och vilja att lära dig. Vi erbjuder En spännande roll där du får bygga upp mötesbokningen från grunden Stora utvecklingsmöjligheter – på sikt kan du växa vidare mot en utesäljarroll En kultur där driv och initiativ premieras – vi är ett tight team som hjälper varandra att lyckas Bra förmåner Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Örebro, på plats Låter det som något för dig? Ansök nu och ta första steget mot en karriär inom försäljning hos A-hub. Urvalet sker löpande. Vid eventuella frågor, hör av dig till Per Barth, på [email protected].
Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 3 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid (50%) i sommar – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop? Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt. Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig? Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss? Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.
Jakkal är ett ingenjörsföretag som är verksamt i Karlskoga/Örebro, Laxå, Köping, Nyköping, Karlstad och Norrköping/Linköping. Vi har ett kunnigt team med lång erfarenhet och kompetens med tyngdpunkt inom produktions-, produkt- och teknikutveckling. Genom vårt breda tjänsteutbud kan vi erbjuda: • Kompetenta medarbetare med tyngdpunkt inom mekanisk konstruktion, el och automation, produktionsteknik och projektledning, men även inom andra kompetensområden genom hela er organisation. • Resurs- och specialistkonsulting ute hos kund. • Leverans av kundspecifika produktionslösningar, allt från lyftverktyg, fixturer, conveyor banor, robotar till nyckelfärdiga maskinutrustningar inklusive CE-märkning och all dokumentation via vår ”In House” avdelning. • Additiv tillverkning – 3D-printing. • Rekryterings- och bemanningslösningar både inom tjänstemanna- och kollektivsidan. Om jobbet Är du en driven produktionstekniker med passion för att optimera och utveckla processer? Vill du arbeta i en innovativ och framåtsträvande miljö inom tillverkande industri? Då är det dig vi söker! Hos oss får du jobba i ett engagerat och fartfyllt företag med korta beslutsvägar, där du har stora möjligheter till kompetens- och karriärutveckling. Tjänsten är en tillsvidareanställning och ditt arbetsområde är i Örebros närområde. Exempel på arbetsuppgifter: Som produktionstekniker hos oss spelar du en nyckelroll i att förbättra och effektivisera produktionsprocesser. Du arbetar nära produktionsteam för att analysera flöden, identifiera förbättringsmöjligheter och implementera lösningar som skapar värde. Rollen innebär både strategiskt och operativt arbete med fokus på att säkerställa kvalitet, effektivitet och hållbarhet i tillverkningsprocesser. Exempel på arbetsuppgifter: Som produktionstekniker kommer du ha en viktig roll ute hos våra kunder, och arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag. • Utföra analyser av produktionsprocesser och föreslå förbättringsåtgärder för att optimera flöden och minska slöseri. • Driva och delta i förbättringsprojekt, från idéstadiet till implementering och uppföljning. • Säkerställa att processförbättringar bidrar till företagets kvalitets- och produktionsmål. • Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa en smidig övergång vid förändringar i produktionsteknik eller metoder. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du: • Är högskoleingenjör eller har en motsvarande teknisk utbildning – eller motsvarande arbetslivserfarenhet. • Har några års relevant arbetslivserfarenhet som produktionstekniker. • Har erfarenhet av att omsätta analyser till praktiska och mätbara lösningar i produktionen. • Har goda datakunskaper (rollen kräver arbete i många olika system). • Har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Behärskar du något CAD-verktyg är det meriterande. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du: • Har en stark analytisk förmåga och en naturlig fallenhet för att identifiera förbättringsmöjligheter. • Gillar att arbeta inom industrin och är genuint intresserad av teknik och koordinering. • Gillar att utmana dig själv. • Har en god förmåga att kommunicera på ett tydligt och effektivt sätt. • Är lyhörd för kundens behov och har lätt för att anpassa dig i nya miljöer samt knyta nya kontakter. • Har lätt för att samarbeta, strukturera och organisera. • Är självgående och tar ansvar för dina uppgifter. • Är handlingskraftig, engagerad och drivs av att hitta lösningar samt göra det yttersta för att våra kunder ska bli nöjda. Om Jakkal Jakkal är ett konsultbolag bestående av ett tekniskt kunnigt team med lång erfarenhet av produkt- och produktionsutveckling. Våra kunder är både stora och små företag, där flera är världsledande inom sitt område. Jakkal erbjuder kompetenta medarbetare inom mekanik, automation, el, programmering, produktionsteknik och projektledning. Vi levererar kompetens in-house, specialistkonsulting samt resurskonsulting ute hos kund. Vi kan även hjälpa till med rekryteringar och hyrrekryteringar enligt kundens behov samt bemanning mot industrin. Vi utnyttjar vår samlade kompetens för att lösa våra kunders behov. Vår målsättning är att hjälpa våra kunder att bli mer konkurrenskraftiga genom att utveckla effektiva, lönsamma och smarta lösningar. Vi kan leverera nyckelfärdiga utrustningar, där vi ansvarar för förstudier, konstruktion, tillverkning, programmering, installation, driftsättning samt slutdokumentation inklusive CE-märkning. Vi hjälper gärna till hela vägen till mål, men vi anlitas även för delfaser i projekt samt som systemleverantör. Som konsult på Jakkal får du möjlighet att arbeta och utvecklas inom produktion, produkt- och teknikutveckling. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag. Du får möjlighet att utveckla dina tekniska kunskaper samt arbeta med kunder och dess leverantörer i olika led och skapa ett kontaktnät inför framtiden. Vårt motto på Jakkal är att trivsel och välmående på arbetet genererar till kreativitet och utveckling samt nöjda kunder. Vi har roligt på jobbet och anordnar regelbundet sociala aktiviteter där vi kan koppla av och lära känna varandra även utanför arbetet. Redo för nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar alla frågor kring tjänsten. Urvalsprocessen sker löpande, så vänta inte – bli en del av vårt växande team! Varmt välkommen med din ansökan!
Jakkal är ett ingenjörsföretag som är verksamt i Karlskoga/Örebro, Laxå, Köping, Nyköping, Karlstad och Norrköping/Linköping. Vi har ett kunnigt team med lång erfarenhet och kompetens med tyngdpunkt inom produktions-, produkt- och teknikutveckling. Genom vårt breda tjänsteutbud kan vi erbjuda: • Kompetenta medarbetare med tyngdpunkt inom mekanisk konstruktion, el och automation, produktionsteknik och projektledning, men även inom andra kompetensområden genom hela er organisation. • Resurs- och specialistkonsulting ute hos kund. • Leverans av kundspecifika produktionslösningar, allt från lyftverktyg, fixturer, conveyor banor, robotar till nyckelfärdiga maskinutrustningar inklusive CE-märkning och all dokumentation via vår ”In House” avdelning. • Additiv tillverkning – 3D-printing. • Rekryterings- och bemanningslösningar både inom tjänstemanna- och kollektivsidan. Om jobbet Bli en del av vår tillväxtresa när vi förstärker vårt team inom mekanisk konstruktion i Örebro! Vi söker en konstruktör som vill utvecklas inom sitt område, med ett genuint teknikintresse och som gillar kreativa utmaningar. Har du ett stort engagemang, är lösningsorienterad samt intresserad av teknik och mekanik, kan detta vara tjänsten för dig. Våra kunder är både stora och små företag där flera är världsledande inom sitt område. Tjänsten är en tillsvidareanställning där ditt arbetsområde är i Örebros närområde. Dina arbetsuppgifter • Modellering i 3D-cad. • Konstruera kundanpassade lösningar. • Skapa tillverkningsunderlag, skapa sammanställnings- och detaljkonstruktioner. • Produktsegment i PDM-system • Göra hållfasthets- och toleransberäkningar. • Utreda tekniska frågeställningar. • Uppdatera äldre ritningar. • Arbeta nära kunder för att förstå deras behov och utforma de bästa tekniska lösningarna. • Medverka vid eventuell prototypframtagning. • Besök hos kunder och underleverantörer. Din profil • Kompetens inom ritningsframtagning. • Erfarenhet av att jobba med minst ett CAD-verktyg inom mekanisk konstruktion, gärna fler. • En högskoleingenjörsexamen inom maskinteknik, mekanik eller liknande – eller motsvarande arbetslivserfarenhet. • Några års arbetslivserfarenhet inom mekanisk konstruktion. • Vana att jobba med olika problemlösningsmetoder. • God förmåga att kunna uttrycka sig i tal samt skrift på svenska och engelska. Vi ser positivt på tidigare erfarenhet inom områdena produktion och projektledning. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du: • Har ett stort driv, engagemang och nyfikenhet. • Har en god struktureringsförmåga, håller deadlines och kan planera ditt arbete väl. • Trivs att arbeta i projektform. • Har god samarbetsförmåga samt ta egna initiativ. • Är en god kommunikatör. • Trivs i en miljö där förändring är en del av vardagen. Om Jakkal Jakkal är ett konsultbolag bestående av ett tekniskt kunnigt team med lång erfarenhet av produkt- och produktionsutveckling. Jakkal erbjuder kompetenta medarbetare inom automation, mekanik, el, programmering, produktionsteknik, ledarskap och projektledning genom kompetens in-house, specialistkonsulting samt resurskonsulting ute hos kund. Vi kan även hjälpa till med rekryteringar samt hyrrekryteringar enligt kundens behov. Vi utnyttjar vår samlade kompetens för att lösa våra kunders behov. Vår målsättning är att hjälpa våra kunder att bli mer konkurrenskraftiga genom att utveckla effektiva, lönsamma och smarta lösningar. Vi kan leverera nyckelfärdiga utrustningar, där vi ansvarar för förstudier, konstruktion, tillverkning, programmering, installation, driftsättning samt slutdokumentation inklusive CE-märkning. Vi hjälper gärna till hela vägen till mål, men vi anlitas även för del-faser i projekt samt som systemleverantör. Som konsult på Jakkal får du möjlighet att arbeta och utvecklas inom produktion, produkt- och teknikutveckling. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på uppdrag. Du får möjlighet att utveckla dina tekniska kunskaper samt arbeta med kunder och dess leverantörer i olika led och skapa ett kontaktnät inför framtiden. Vårt motto på Jakkal är att trivsel och välmående på arbetet genererar till kreativitet och utveckling samt nöjda kunder. Vi har roligt på jobbet och anordnar regelbundet sociala aktiviteter där vi kan koppla av och lära känna varandra även utanför arbetet. Redo för nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar alla frågor kring tjänsten. Urvalsprocessen sker löpande, så vänta inte – bli en del av vårt växande team! Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu chaufförer med C-körkort samt dig med CE-behörighet för flertal uppdrag runt om i Örebro Karlstad. Hur kommer dina arbetsdagar se ut? Vi söker dig som har erfarenhet av distributionsarbete med kundkontakt. Arbetet kräver kvalitets – och servicekänsla. Det är en förutsättning att du tar hand om din hälsa och har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt. Att du är flexibel, samarbetsvillig och har ett stort engagemang för ditt arbete är något vi värderar högt, du behöver ha tidigare erfarenhet av lastbilskörning med körkortsklass C. Vi tillämpar drogtester samt efterfrågar ett utdrag från belastningsregistret. Vem är du? Vi söker dig som är självgående, plikttrogen och flexibel. Att ha många bollar i luften i kombination med en fartfylld arbetsdag är något som hör till yrket. Det är därför viktigt att du trivs med kundkontakt, har en positiv inställning och är mån om att representera kunden på bästa sätt. Då jobbet bland annat kan innebära tunga lyft, behöver du ha en god fysik. Som person är du driven, har god kundservice, är noggrann, engagerad och ansvarstagande för att trivas i denna roll. Har du dessutom erfarenhet från körning i Örebro eller Karlstad och god lokalkännedom är det ett stort plus! Vi ser att du C behörighet. Meriterande med CE behörigheter. YKB Digitalt Förarkort God svenska i tal och skrift ADR Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Andre Björkvik på [email protected] I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
🌟 Bli en del av Verisure – Sälj trygghet, gör skillnad och väx med oss! Verisure söker säljare i Örebro! Brinner du för att skapa trygghet för andra – samtidigt som du utvecklas själv? På Verisure söker vi dig som är social, engagerad och gillar att arbeta med människor. Du behöver inte ha tidigare säljerfarenhet – vi letar efter rätt inställning och vilja att växa. Här får du jobba i ett team där samarbete, gemenskap och personlig utveckling är minst lika viktigt som att nå resultat. 💼 Om rollen: Som säkerhetssäljare på Verisure hjälper du familjer och privatpersoner att känna sig trygga i sitt hem – något som verkligen gör skillnad. Du planerar och genomför kundmöten där du erbjuder rådgivning och presenterar våra smarta säkerhetslösningar. Du ansvarar för hela processen – från första kontakt till att avtalet är på plats – men du är aldrig ensam. Vi jobbar som ett team, med tydliga mål och stöd hela vägen. 💡 Vi erbjuder: · Attraktiv provisionsstege utan tak – garantilön + provisionsstege · Mållön: 32 000–40 000 kr · Tjänstebil · En onboarding i världsklass där du får rätt verktyg för att lyckas · Tydlig karriärstege · Trygg anställning i ett stabilt och växande företag · Säljtävlingar och gemensamma mål som firas tillsammans ✅ Vi söker dig som: · Har B-körkort (krav) · Kan arbeta vardagar kl. 12–21, Fre: 10-18 · Talar och skriver flytande svenska · Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC · Har god social förmåga och tycker om att bygga förtroende · Är driven men prestigelös, och tycker om att jobba mot gemensamma mål 🌍 Om Verisure: Vi skyddar över 5,6 miljoner hem världen över och är Europas ledande aktör inom smarta säkerhetslösningar. Vi är stolta över att kunna erbjuda en arbetsplats med omtanke, innovation och stark gemenskap. Hos oss är du inte bara en del av ett företag – du är en del av något större. 📩 Ansök redan idag! Vi rekryterar löpande – vänta inte med din ansökan! Av GDPR-skäl tar vi inte emot ansökningar via mejl, men har du frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected] – skriv gärna vilken ort det gäller i ämnesraden. 👉 Du kan också läsa mer om oss på vår Karriärsida eller följa oss på Instagram. Välkommen till Verisure – där trygghet, utveckling och teamanda möts.
Nu söker vi dig som vill arbeta som nattdistributör på söndagar i någon av våra orter i Örebro län. Trivs du med fysiskt tungt arbete och att arbeta utomhus i olika väder? Är du ansvarsfull, noggrann och föredrar att arbeta på natten? Då är du kanske rätt person för oss. Som nattdistributör har du en mycket viktig roll och ansvarar för att dela ut morgontidningar, e-handelspaket och andra försändelser till mottagare i alla typer av boenden och företag inom utlovad tid. Arbetet är fysiskt krävande och vi har stora områden där distribution bland annat sker i trapphus utan hiss. Du arbetar inom ett tilldelat område den specifika natten. Schema: Söndagar, arbetstid cirka 01:00 - 05:00. Start: Enligt överenskommelse Fordon/hjälpmedel: Distributionen sker med våra företagsfordon: Paxster (mopedbil) eller företagsbil. EU/SV B-körkort är ett krav. Timlön enligt kollektivavtal med ingångslön på 162,51 kr/h och ett OB mellan 11-33 kr/h, tillämpad lönestege enligt kollektivavtal. Du måste även ha möjlighet att stanna vid oförutsedd händelse, som senast till 08.30 på helger Övrig information Vi på Bonway eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter sökande med skilda bakgrunder och erfarenheter. Timlön och förmåner sker enligt Svenska Transportarbetareförbundets kollektivavtal för tidningsdistribution. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att söka! Anställningen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper! Vi ser fram emot din ansökan! Kvalifikationer Vi söker dig som är noggrann, kan ta ansvar för din arbetstid och trivs både i ditt eget sällskap och tillsammans med andra. Distributörsjobbet passar många. Bland våra medarbetare finns exempelvis studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst och vi hälsar gärna dig välkommen till ditt första jobb! Krav – för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Ha ett giltigt arbetstillstånd - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Ha förmåga att navigera i olika applikationer i en smartphone - Tycka om fysiskt tungt arbete i alla väderlekar och vara bekväm att jobba i ett högt tempo samt inte vara rädd för att röra dig i trappor både uppför och nerför - Ha möjlighet att arbeta helg (natt mot lördag och söndag) - Ha ett giltigt EU-körkort med B-behörighet. Vi är Bonway Genom sammanslagningen av fyra distributionsbolag har Bonway blivit Sveriges största utbärningsbolag, med huvudkontor i Malmö och som en del av Bonnier News. Vi distribuerar tidningar och paket främst under natten, nästan alla dagar i veckan. Som en ledande aktör inom logistik har vi en stark position inom last-mile distribution och rikstäckande logistik. Med över 150 års erfarenhet av tidningsdistribution har vi framgångsrikt expanderat vår verksamhet till paketdistribution, ett område som växer snabbt. Vi har ett framgångsrikt partnerskap med Early Bird, en ledande aktör inom paketleveranser i Sverige. På Bonway är vi engagerade i hållbara logistik- och distributionslösningar och arbetar mot att bli helt utsläppsfria. Jämlikhet och inkludering är grundläggande värderingar för oss, och vi strävar efter att skapa en öppen och inkluderande arbetsmiljö. Vi välkomnar mångfald och arbetar tillsammans för att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Bonways absolut främsta tillgång är våra 1 750 medarbetare! Vi hälsar dig välkommen att bli en del av vårt team.
Välj ett jobb för att visa detaljer