Information om arbetsplatsen Tandvårdsteamet Emelie Ring är en mindre tandvårdsklinik med fyra behandlingsrum i centrala Örnsköldsvik. Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar för alla åldersgrupper med tonvikt på förebyggande och bra munhälsa. På kliniken har vi för närvarande två tandhygienister men vi har många patienter som är i behov av parodontal behandling och på grund av detta söker vi en till tandhygienist. Arbetsuppgifter Rollen som tandhygienist hos oss innebär arbetsuppgifter som exempelvis revisionsundersökningar, parodontal behandling och förebyggande tandvård. Du ska vara öppen för att assistera tandläkare samt hjälpa till med kringarbete och administration. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad tandhygienist. Vi använder oss av journalsystemet Frenda och det är viktigt att du har god svenska i tal och skrift. Dina personliga egenskaper och att du passar in i vårt team är det som vi anser allra viktigast. Vi behöver dig som är flexibel, omtänksam, noggrann, samarbetsvillig och som har ett fint patientbemötande. Övrig information Tjänstens omfattning och tillträde kan diskuteras. 6 månaders provanställning tillämpas. Vi är en klinik som har varierade öppettider så arbetstiderna under veckan kan variera. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid frågor om tjänsten mejla: [email protected] Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Information om arbetsplatsen Klara tandvård är en modern klinik i centrala Örnsköldsvik. Lokalerna är ljusa och atmosfären familjär. Vi har tre behandlingsrum och jobbar gärna delegerat på flera rum, eller koncentrerat på ett rum när flera behandlare är på plats. Här jobbar f.n. två tandläkare, en tandhygienist och fyra tandsköterskor. Vi arbetar med vuxentandvård och har digital röntgen, scanner och OPG. Då en tandläkare ska gå i pension i juli söker vi nu vår nya kollega! Tjänsten gäller fr.o.m augusti -25 men tillträde kan diskuteras. Arbetsuppgifter Tjänsten innefattar allmäntandvård för vuxna patienter med allt ifrån undersökningar och terapiplanering till större behandlingar. Sedvanlig patientadministration men även klinikens kvalitets- och utvecklingsarbete ingår. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad tandläkare, gärna med några års erfarenhet inom yrket. Du ska ha goda kunskaper i det svenska språket, såväl tal som skrift krävs. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper Du ska vara noggrann, engagerad och positiv. Du ska vara en lagspelare som strävar efter att utvecklas tillsammans med teamet. Vi värdesätter god service - Patientens önskemål är vårt mål! Övrig information Tillträde och arbetstid kan diskuteras. Intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Är du controller och sugen på nästa steg i karriären? Vi söker dig som vill göra skillnad i rollen som konsult inom controlling – oavsett om du är Business Controller, Financial Controller eller Project Controller. Våra uppdrag växer – vill du vara med på resan? Hos Amendo samarbetar vi med verksamheter i hela Norrland och matchar rätt kompetens med rätt uppdrag. Som konsult hos oss får du möjligheten att växa i nya miljöer – med stöd från ett engagerat team som känner den lokala marknaden. Just nu söker vi en Project Controller till ett längre uppdrag i Örnsköldsvik! Du kommer vara ansvarig för ett antal mindre kontrakt, där du har helheten i det dagliga controllerarbetet – exempelvis uppföljning av timmar, kostnader och aktiviteter. Rollen passar dig som trivs med att ha flera mindre projekt i gång samtidigt, med fokus på struktur, kvalitet och stöd till projektledare. Du kommer även samarbeta med en annan erfaren Project Controller i ett större kontrakt, där ni tillsammans ansvarar för bl.a.: - Rapportering (med inslag av Excel och systeminmatning) - Att facilitera arbetet med risker och möjligheter i projektet - Ekonomisk uppföljning och analys i nära dialog med projektteamet Du är en lagspelare som också gillar att ta eget ansvar – och du har både koll på siffrorna och ett genuint intresse för vad som driver projekt framåt. Vi letar även efter dig som har annan controllerprofil, exempelvis: Business Controller – med fokus på affärsstöd, analys och verksamhetsstyrning Financial Controller – med erfarenhet av redovisning, bokslut och rapporteringsprocesser Oavsett din inriktning tror vi att du är analytisk, kommunikativ och lösningsorienterad – och trivs i en roll där du får vara både noggrann och proaktiv. Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Regional Branch Manager Gitte Thorsén, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! #LI-GT1 #ekonomi
ANDRITZ Vattenkraft i en glimt ANDRITZ Hydropower är en av världens ledande leverantörer av elektromekanisk utrustning och tjänster för vattenkraftverk på den dynamiskt växande globala marknaden för förnybar energi. Baserat på 185 års erfarenhet och en global installerad kapacitet på 489 gigawatt erbjuder vi innovativa lösningar för nya och befintliga vattenkraftverk, från små till storskaliga anläggningar. Toppmoderna digitala lösningar, omfattande tjänster för drift och underhåll av hela vattenkraftverk. I rollen som projektledare ingår du i ett team som arbetar mot hydropower i Skandinavien. Ditt kontor i Sverige finns i Nälden. Generellt om rollen: Andritz Hydro levererar ett brett utbud av produkter och tjänster till både små och stora vattenkraftverk och uppgradering samt service av befintliga anläggningar. Företaget är en totalleverantör inom sitt område, vilket skiljer dem från de flesta av sina konkurrenter. Tillsammans med sina systerbolag (och ibland externa) levereras lösningar för nya kraftverk och uppgradering av befintliga anläggningar. Kunderna är ägare av vattenkraftverk. Bland de finns stora aktiebolag med verksamhet i flera länder till mindre kommunägt kraftbolag och även några privatägda vattenkraftverk. Marknaden och myndigheterna gör behovet av Andritz tjänster mer och mer relevant. Höga kraftpriser, fokus på grön energi och det gröna skiftet leder till ökad efterfrågan. Projekten är komplicerade och ingen är den andra lik. Leveranser från Andritz är ofta totalentreprenader och leverans i tid, och därmed kostnad/vinst, är avgörande. Tidsfönstret på plats är ofta mycket begränsat och längre stillestånd än planerat på anläggningen är högst oönskat. Ansvar / arbetsuppgifter Övergripande ansvar för att leda och driva projekt både tekniskt och kommersiellt Etablera och utveckla kundrelationer samt bidra till offert- och entreprenadarbete Generell projektledning, planering, uppföljning och rapportering av kvalitet, framsteg och ekonomi samt förändrings- och riskhantering Bidra till allmän utveckling av projektmetodik och struktur. Kvalifikationer: Senior projektledare Ingenjör eller civilingenjör inom mekanik/el/förnybar energi/vattenkraft Kandidater med annan relevant bakgrund och gedigen erfarenhet av projektledning kommer att övervägas. God muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på svenska och engelska, samt goda digitala färdigheter Personliga egenskaper: Teknisk och kommersiell förståelse Förståelse för avtal och avtalsrätt Förmåga att leda projektpersonal God planeringsförmåga Ansvarsfull och tar självständiga initiativ för att få saker gjorda Engagerad och kan skapa entusiasm bland dina kollegor Skapar genomtänkta planer och säkerställer genomförandet i tid och inom budget Målinriktad och resultatfokuserad Positiv attityd och angelägen om att vara en lagspelare Din ansökan I den här rekryteringen samarbetar ANDRITZ med Thalamus. Ansvarig rekryterare är Eva Baumgartner och nås på 070-593 65 20 eller [email protected] du är varmt välkommen att ringa om du har några frågor. Välkommen med din ansökan senast 30/5–25. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att lära känna dig! Hoppas vi snart ses i intervjurummet. Vilka är vi?ANDRITZ med huvudkontor i Graz, Østerrike är en av världens största totalleverantörer av elektromekanisk utrustning för vattenkraftverk, såsom turbiner, generatorer, styr- och instrumentsystem, luckor och rör. ANDRITZ Hydro Sverige Filial tillhör Andritz Hydro AS som ansvarar för den norska och svenska marknaden. Företagen har cirka 225 anställda och har sitt huvudkontor i Jevnaker, med kontor i Oslo, Karlstad och i Nälden, nära Østersund i Sverige. Vision: Nordens mest pålitliga totalleverantör av elektromekaniska produkter och tjänster för vattenkraft. Känvärden: Passion Partnership Perspectives Versatility Kultur: Informell, yrkesstolthet, hög kompetens, lång erfarenhet, samarbete/team, stark yrkesmiljö, självständighet, resultatinriktad. Sammantaget: vi älskar det vi gör. Bli en del av oss! Är du nyfiken på att veta ännu mer? Ta gärna del av berättelser från några av våra medarbetare världen över: Careers: Where passion meets career (andritz.com) Läs mer på vår hemsida www.andritz.com och följ oss gärna på LinkedIn. Titta på vår corporate video: ANDRITZ corporate video - YouTube
Väktare för övervakning – Vi söker dig! Arbetsgivare: Northern Skill - konsultuppdrag Plats: Höga kusten Anställningsform: Heltid/Deltid/Timanställning Arbetsbeskrivning Sokol Security söker nu engagerade väktare med fokus på övervakning över olika siter i Höga kusten-området. Som väktare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa säkerheten för våra kunder och deras egendom, detta genom monitorövervakning. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter som: Övervakning via CCTV-system för att upptäcka och rapportera misstänkta aktiviteter. Patrullering och rondering av byggnadsobjekt och områden. Dokumentation och rapportering av händelser och observationer. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en giltig väktarutbildning, det gör inget om du är i början av karriären Har B-körkort (ett krav för ronderande uppdrag). Är serviceinriktad, stresstålig och social. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och stabil anställning med kollektivavtal. En dynamisk och trevlig arbetsmiljö. Flexibla arbetstider (dygnet runt-övervakning) Utbildning för SSG-kort (vid behov) Ansökan Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan!
Om rollen Vi söker en kvalificerad och engagerad Billackerare till vår anläggning i Örnsköldsvik. I denna roll kommer du att ingå i ett professionellt team där fokus ligger på kvalitet och kundnöjdhet genom hela arbetsprocessen. Kvalifikationer för en Billackerare Flerårig erfarenhet av billackering och djup förståelse för hela lackeringsprocessen. Kunskap om de senaste lackmaterialen och teknikerna för att säkerställa miljövänliga och hållbara resultat. God kommunikationsförmåga i svenska, både i tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten. Huvudsakliga arbetsuppgifter Förberedelse och maskering: Noggrann förberedelse av fordon genom rengöring, maskering och slipning inför lackering. Lackering: Applikation av färg med noggrannhet och genom olika avancerade spruttekniker för att nå önskat resultat. Efterbehandling: Utföra slutlig polering och kontroll för att säkerställa perfekt finish. Vi erbjuder dig Werksta erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas inom billackeringens område. Vi satsar på kontinuerlig utbildning och teknisk innovation samt ger dig tillgång till de senaste verktygen och teknikerna inom branschen. För mer information om våra karriärmöjligheter, besök vår karriärsida. Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna platschef, Stefan Markström, på telefonnummer 072 192 38 49. Koncernen Werksta Werksta Örnsköldsvik är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Werksta har sedan 2015 expanderat snabbt och omfattar nu totalt 42 verkstäder med cirka 750 medarbetare. Vi strävar efter att leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara det främsta valet för försäkringsbolag och kunder vid bilskador. Werksta är även verksamt i Finland genom Autoklinikka och har flera verkstäder i Norge. Huvudägare är investeringsfonden Procuritas. Välkommen med din ansökan!
Vi på Werksta Örnsköldsvik söker nu en skicklig och engagerad bilmekaniker som kan stärka vårt team och bidra till fortsatt hög kundnöjdhet och kvalitet i vårt arbete. Som bilmekaniker hos oss spelar du en central roll i att serva och reparera våra kunders fordon, alltid med precision och uppmärksamhet på detaljer. Din profil - Erfaren Bilmekaniker i ÖrnsköldsvikVi söker en person med gedigen erfarenhet inom fordonsteknik och ett brinnande intresse för problemlösning. Du är noggrann, flexibel och har en stark vilja att leverera högsta servicekvalitet. Erfarenhet av arbete med service och reparation av olika fordonstyper. Förmåga att diagnosticera tekniska problem och genomföra nödvändiga reparationer. Kvalitetsmedveten med ett öga för detaljer. Utbildning inom bilens högvoltssystem Starka kommunikationsfärdigheter för samarbete med kunder och kollegor. B-körkort är ett krav. Dina arbetsuppgifter som Bilmekaniker Genomföra service och reparationer enligt tillverkarens specifikationer och kvalitetsstandarder. Identifiera och diagnostisera tekniska problem samt föreslå lämpliga åtgärder. Samarbeta med våra skadetekniker för att säkerställa en smidig process från ankomst till slutfört arbete. Uppdatera vårt verkstadssystem med korrekt och detaljerad information om utfört arbete. Bidra till en säker och ren arbetsmiljö i verkstaden. Förmåner och karriärmöjligheter hos Werksta Örnsköldsvik Som en del av vårt team får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och framåtsträvande arbetsmiljö med starkt fokus på kvalitet och utveckling. Vi erbjuder konkurrenskraftiga förmåner och möjligheter till vidareutbildning och karriärutveckling. Läs mer om våra erbjudanden på vår karriärsida. Om WerkstaWerksta Örnsköldsvik är en del av en ledande fristående skadeverkstadskedja i Skandinavien. Med över 100 verkstäder har vi en stark bas för samarbete och kunskapsutbyte, något som ständigt hjälper oss att ligga i framkant vad gäller kundservice och kvalitet. Vårt mål är att vara det självklara valet för både kunder och försäkringsbolag. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta vår platschef Stefan Markström 072-1923849 . Vi ser fram emot att få din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Werksta Örnsköldsvik!
Werksta Örnsköldsvik söker en erfaren och noggrann Bilplåtslagare för att bli en del av vårt dedikerade team. Som Bilplåtslagare hos oss kommer du att vara en central del i vårt arbete för att leverera högkvalitativa reparationer och maximal kundnöjdhet. Din profil - Erfaren Bilplåtslagare i ÖrnsköldsvikVi söker dig med omfattande erfarenhet av plåtarbete på fordon och som har en stark vilja att alltid leverera förstklassiga resultat. Bevisad erfarenhet inom plåtarbete och reparation av olika bilmärken. Förmåga att arbeta både självständigt och som en del av ett team. Erfarenhet av att använda verktyg och teknik för precisionsbearbetning. God kommunikationsförmåga för samarbete med kollegor och kunder. B-körkort är ett krav. Arbetsuppgifter som Bilplåtslagare Reparera plåtskador och återställa fordon till originalskick. Demontera och montera plåtdelar med noggrannhet. Arbeta med svetsning och riktning av skadade delkomponenter. Samarbeta med andra tekniker för att uppnå högsta möjliga kvalitet på arbetet. Bidra till att upprätthålla en säker och effektiv arbetsmiljö. Fördelar och utvecklingsmöjligheter hos Werksta Örnsköldsvik Hos oss på Werksta Örnsköldsvik får du arbeta i en dynamisk och innovativ miljö där både personlig och professionell utveckling står i fokus. Vi erbjuder utbildningar och möjlighet att växa inom företaget. Besök vår karriärsida för mer information om våra förmåner. Om WerkstaWerksta Örnsköldsvik är en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja, med fler än 100 verkstäder i hela Skandinavien. Vår målsättning är alltid att leverera den högsta kundnöjdheten och att vara det självklara valet för både försäkringsbolag och kunder. Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår platschef Stefan Markström på 072-1923849. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Werksta Örnsköldsvik!
ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi energiska och flexibla säljare att arbeta extra i butik på Gina Tricot. Om du vill få in en fot i detaljhandelsbranschen och samtidigt dela din passion för mode och försäljning så är detta en bra möjlighet för dig! OM ROLLEN Som extrapersonal blir du en viktig del av vårt team. Dina uppgifter inkluderar att ge våra kunder en bra upplevelse och hålla butiken snyggt organiserad. En perfekt möjlighet för att lära och utvecklas i en spännande och inspirerande miljö. VEM ÄR DU? Vi letar efter personer som är sociala, pålitliga och redo att ta det första steget in i detaljhandelsbranschen. Du är positiv och drivs av att skapa en bra upplevelse för våra kunder. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul. Vi ser gärna att du har: En positiv attityd och vilja att lära Flexibilitet när det gäller arbetstider Intresse för mode och sälj VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande. Åldersgräns för tjänsten är minst 18 år fyllda .
Är du en lösningsorienterad och serviceinriktad IT-konsult med erfarenhet av support och drift? Vi söker nu flera IT-konsulter på olika nivåer till en av våra myndighetskunder, där behovet varierar över tid. Behovet är löpande, vilket innebär att vi kontinuerligt söker kompetenta medarbetare för olika roller inom IT-support och drift. Ibland efterfrågar kunden drifttekniker med fokus på infrastruktur och underhåll, medan det vid andra tillfällen behövs supporttekniker som kan hantera användarsupport och incidenthantering. Oavsett roll kommer du att arbeta i en samhällsviktig verksamhet och bidra till en stabil och säker IT-miljö. Vill du vara en del av detta viktiga arbete? Läs vidare och ansök redan idag! Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I denna roll i Örnsköldsvik arbetar du med IT-support och/eller drift inom en myndighetsorganisation. Du blir en del av ett team som ansvarar för att säkerställa att IT-miljön fungerar smidigt och effektivt. Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken roll du har men kan innefatta bland annat: - Felsökning och hantering av incidenter inom IT-support - Drift och underhåll av IT-system och infrastruktur - Installation, konfigurering och uppgradering av mjuk- samt hårdvara - Hantering av användarkonton och behörigheter - Dokumentation av processer och lösningar Din profil och kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten ska du ha arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst ett år och vi ser helst att det var ditt senaste jobb. Du har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Vidare har du en serviceinriktad inställning och god kommunikationsförmåga. Krav - Minst ett års dokumenterad erfarenhet av arbete inom Windows-miljöer, Active Directory och Office 365 - Erfarenhet av IT-support och/eller IT-drift, gärna inom offentlig verksamhet - Erfarenhet av klienthantering och felsökning - Flytande svenska i både tal och skrift Meriterande - Erfarenhet av ITIL-processer - Erfarenhet av arbete i en säkerhetsklassad miljö Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer