Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en elevassistent till Jonsereds skola. Du kommer att arbeta med en elev i behov av särskilda insatser. Som elevassistent arbetar du nära eleven och finns som ett stöd under skoldagens olika moment och du kommer att ha ett medicinskt uppdrag med koppling till diabetes. Under skoltid är du ett stöd för eleven och du följer eleven enskilt och i grupp både under skoldagen och på fritidshemmet. Du arbetar för att stimulera och utmana elevens utveckling och lärande, i nära samarbete med klasslärare och lärare i fritidshem. Tillsammans med kollegorna arbetar du för att eleverna ska nå uppsatta mål och uppleva trygghet i skolan. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har minst en gymnasial utbildning och det är meriterande om du har sjukvårdsutbildning såsom undersköterska eller liknande. Det är ett krav för tjänsten att du som söker har arbetsrelaterad erfarenhet av och kunskap kring arbete med barn eller vuxna med medicinska behov (diabetes). Du har erfarenhet av arbete inom förskola, grundskola eller fritidshemmet. Du behöver kunna uttrycka dig väl i det svenska språket i både tal och skrift. Det är av stor vikt att du har kunskap om skolans styrdokument, då du kommer att vara delaktig i att planera, genomföra, dokumentera och följa upp den pedagogiska verksamheten tillsammans med teamet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, särskilt vid förhållningssätt, flexibilitet och samarbetsförmåga. Du har en hög grad av personlig mognad, vilket innebär att du är trygg och stabil såväl i ditt yrkesutövande som i din person. Du är duktig på att bygga professionella och för ändamålet hållbara relationer med elever och vårdnadshavare. I denna rekrytering arbetar vi med löpande intervjuer så skicka gärna in din ansökan redan idag! ÖVRIGT Vid erbjuden anställning genomförs ID kontroll. Utdrag ur polisens belastningsregister ska uppvisas innan anställning. Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Semestervikariat på 22 timmar i veckan under sommaren 2025. Tillträde: 2025-06-30 eller enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 16 år och gått ut nian. Du behöver ha goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Var ser du dig själv i sommar? Vid havet eller på Willys? De flesta svarar nog havet, vilket är helt okej. Men vi ser gärna dig hos oss i sommar! När du jobbar på Willys får du en fartfylld vardag. Du gör allt ifrån att packa upp varor, jobba i kassan, hjälpa våra kunder till rätta och hålla rent och fräscht i butiken. Som sommarjobbare på Willys får du snabbt ta eget ansvar och du blir en viktig del av butiksteamet som ska se till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen, varje dag. I utbyte kan vi lova att du får erfarenheter – om till exempel försäljning och service – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Kanske jobbar du kvar hos oss även efter sommaren? Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Partille C! Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi ser till att du får en bra introduktion när din anställning börjar. Vi är ett gott gäng som anstränger oss för att alla ska trivas och känna sig som en viktig del i teamet. Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav. Du tar ansvar för ditt jobb, är punktlig och pålitlig. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Du har de förutsättningar och personliga egenskaper som gör att du passar för att jobba hos oss. Om du söker jobbet kommer du att få göra ett test som visar detta. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Anna Ragnar, 031-3362355. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-06-26. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Om oss Din Trafikskola Partille är en växande och modern trafikskola som sätter kvalitet, engagemang och elevens individuella utveckling i fokus. Vi erbjuder körkortsutbildningar för B-behörighet och jobbar med både intensivkurser och traditionell utbildning. Vi har ett starkt digitalt fokus och en trivsam arbetsmiljö där du som lärare får stort utrymme att påverka och utvecklas. Vi söker dig som: Har godkänd utbildning som trafiklärare och är godkänd av Transportstyrelsen Är pedagogisk, tålmodig och engagerad Trivs med att arbeta självständigt men även i team Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift (andra språk är meriterande) Är flexibel och kan anpassa undervisningen efter elevens behov Har B-körkort och gärna erfarenhet som trafiklärare Dina arbetsuppgifter: Planera och genomföra körlektioner enligt kursplan för B-körkort Följa upp och dokumentera elevernas utveckling Bidra till en trygg och trivsam lärmiljö Möjlighet att hålla teorilektioner och riskutbildning (om behörighet finns) Vi erbjuder: Flexibla arbetstider Trevliga kollegor och en modern, elevfokuserad miljö Möjlighet till vidareutbildning och kompetensutveckling Möjlighet att arbeta med både traditionell och intensivutbildning Ansökan: Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Urval sker löpande, så vänta inte med att höra av dig! Välkommen till oss på Din Trafikskola Partille – här formar vi framtidens förare!
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst. Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Vi söker nu en Service Advisor som levererar service i världsklass och brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss. Din roll som Service Advisor Som Service Advisor kommer du arbeta inom området Operations som består av kassa, lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. Vem är du? Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det! Vi tror att du • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa • Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together. På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 50%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.
Ditt jobb blir att göra högkvalitativa synundersökningar för hälsa, glasögon och eventuellt kontaktlinser. Det är viktigt att du samarbetar väl med Optiker- och Säljkollegor samt ledning. Hög kompetens finns såväl i butiken som inom Specsavers-kedjan varför möjlighet till vidareutveckling/utbildning finns. Flexibilitet finns varför anställningen kan vara såväl hel- som deltid och även schema, lön och ev bonus kan diskuteras och överenskommas. Your job will be to perform high-quality eye examinations for health, glasses and possibly contact lenses. It is important that you cooperate well with optician and sales colleagues as well as management. High competence is available both in the store and within the Specsavers chain, which is why there is an opportunity for further development/training for you. There is flexibility, which is why the employment can be both full-time and part-time, and also the schedule, salary and bonus can be discussed and agreed upon.
🚑 Ambulanssjuksköterska sökes – gör skillnad där det verkligen behövs! Vi söker nu en engagerad och erfaren ambulanssjuksköterska till uppdrag inom ambulanssjukvård. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett kompetent team där din insats räddar liv varje dag. Vi söker nu engagerade ambulanssjuksköterskor för uppdrag inom olika kommuner, regioner och privata vårdgivare runt om i landet. Du får möjlighet att arbeta i varierande miljöer med trygga villkor och stor frihet att påverka ditt eget schema. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! ------------------------------------ KVALIFIKATIONER Ambulanssjuksköterska alternativt Leg. sjuksköterska med ambulansjukvårdserfarenhet Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön ISO-certfierade Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar
Vill du hjälpa kunder att hitta de bästa lösningarna samtidigt som du arbetar i ett energiskt team som drivs av mål och tävling? Som säljare i Telias butik i Partille är din uppgift att förstå varje kunds behov av tjänster och produkter och baserat på det skapa anpassade lösningar. Jag heter Jesper Ströby och är Store Leader, mitt mål är att coacha och stötta dig i att lyckas med försäljning och service. Det jag älskar med mitt jobb är variationen och ständigt lärande. Vår vardag består av att stötta kunder att hitta rätt produkter i både vardag-, och arbetsliv. Ärenden handlar om allt från passande bredbandsabonnemang, tv-paket, senaste mobilen men också hur företagskunder kan sätta upp eller förbättra sin telefonväxel. Telia ligger i framkant vad gäller dessa tjänster och produkter och våra medarbetare är experter vad gäller kundlösningar. Vi söker dig som älskar att skapa kundrelationer, tar egna initiativ och drivs av att hitta rätt lösning för varje kund - och självklart gillar du att sälja (både i butik, via telefon & andra säljaktiviteter). Tidigare erfarenhet från sälj- och/eller serviceyrken är en fördel. Vi erbjuder dig förutsättningar att utvecklas. Rollen varvas med roliga tävlingar, teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken. Vi vill stötta dig att utvecklas både yrkesmässigt och på ett personligt plan. Hos oss blir du en del av ett produktivt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva. Intresserad? Vänta inte, ansök nu om du vill bli en del av vårt team! Sista ansökningsdatum är 2025-06-25 Vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta min Vice Store Leader som sköter processen: Melker Göransson eller +46 72 522 83 38. Praktiska krav för den här rollen är att du har en gymnasieexamen och att du är flytande på både svenska och engelska. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum (notera att slutkandidater omfattas av bakgrundskontroll). Join us and let’s make better happen – together!
Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Jag söker nu ytterligare två personliga assistenter som vill arbeta hos mig i Partille! Jag är 21 år och bor tillsammans med sin mamma. Jag går mitt sista år på gymnasiet och tar studenten nästa sommar. Mina intressen varierar från elinnebandy och springlopp (framerunning) till att åka skoter, fyrhjuling och skidor – här händer det saker! Jag har en spastisk funktionsnedsättning och använder rullstol. Jag talar inte med ord, men kommunicerar med hjälp av min iPad – därför är det viktigt att du är lyhörd och engagerad i vår kommunikation. Jag klarar mycket själv, men med rätt stöd blir jag både starkare, tryggare och gladare i vardagen. Jag söker både dig som vill ha en fast schemarad på 80 %, och dig som vill arbeta som timanställd vid behov – för att täcka upp vid sjukdom eller ledighet hos ordinarie personal. I ansökan väljer du vilken av tjänsterna som passar dig bäst. Arbetstiden är huvudsakligen förlagd till eftermiddagar, kvällar och vissa nätter med jour då jag går i skolan på dagtid. Hos oss får du chansen att vara med på allt från träningar, skoterutflykter till att stötta i de vardagliga sysslorna som matlagning, förflyttningar, kommunikation och personlig omvårdnad. Jag söker dig som: Har körkort. Gillar att hitta på saker och vara aktiv – gärna träningsintresserad! Har god fysisk förmåga. Kan laga mat och gärna gillar det. Talar och skriver svenska obehindrat. Är driven, positiv, initiativtagande och har lätt för att anpassa dig. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Enligt överenskommelse. Sysselsättningsgrad: 80 % + timanställning. Avtal: Introduktionspass och cirka en månads timanställning innan ordinarie sysselsättningsgrad tilldelas, förutsatt att allt har gått bra. Detta ger dig en chans att känna dig trygg och väl förberedd inför din nya roll. Arbetspass: Främst eftermiddag/ kväll, natt med jour samt dagtid under helg. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor! Är du den vi söker? Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon. Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – tar ansvar och arbetar strukturerat och pålitligt – även när ingen annan ser. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus. Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 50% Frågor? Kontakta Anas Binsidin på [email protected] (vi tar ej emot ansökningar via mejl). Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Optimera värme och tappvatten – bidra till en energieffektiv framtid Vi på Assemblin Energioptimering arbetar dagligen med att skapa energieffektiva fastigheter genom injustering, montage och installation av värme- och tappvattensystem. För att fortsätta vår tillväxt söker vi nu fler erfarna injusterare och montörer till våra team i Stockholm och Göteborg. Vi söker även resemontörer som vill arbeta måndag till torsdag på uppdrag i olika delar av landet. Väl injusterade och installerade system för värme, kyla och tappvatten minskar både energianvändning och miljöpåverkan. Vi söker dig som har erfarenhet av injustering, installation och montage och som vet att en välbalanserad anläggning gör stor skillnad – både inomhus och för klimatet i stort. Din roll hos oss Som injusterare och montör hos Assemblin Energioptimering kommer du att arbeta med: Injustering och optimering av vätskeburna system för värme, kyla, tappvatten. Montage och installation av komponenter såsom ventiler, termostater, och besparande produkter. Felsökning och analyser av systemprestanda för att identifiera förbättringsområden. Dokumentation och rapportering av genomförda åtgärder till projektledare och kund. Samarbete med projektledare och kunder för att säkerställa bästa möjliga resultat och energieffektivitet. Vi arbetar systematiskt och med hög kvalitet för att överträffa kundens förväntningar. Projekten varierar och kan omfatta allt från flerbostadshus och kommersiella fastigheter till offentliga byggnader. Vi söker dig som: ✔Har utbildning eller erfarenhet inom VVS, fastighetsteknik, montage, fordonsmek. ✔ Har erfarenhet och verktygsvana, injustering samt installation och montage av värme- och tappvattensystem är meriterande. ✔ Har B-körkort. ✔ Kommunicerar obehindrat på svenska, både i tal och skrift. ✔ Har god dator/mobilvana, inklusive Officepaketet. ✔ Är flexibel och kan arbeta antingen stationärt i Stockholm eller Göteborg eller som resemontör på veckobasis (måndag–torsdag). Varför Assemblin? Hos oss blir du en del av ett drivet och samarbetsinriktat team där vi tillsammans arbetar för att skapa framtidens energieffektiva fastigheter. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö, kontinuerlig kompetensutveckling och möjlighet att växa inom företaget. Våra uppdrag finns i Stockholm, Göteborg och på andra orter i Sverige, och vissa uppdrag innebär resor där du arbetar måndag–torsdag och är ledig fredag–söndag.
Välj ett jobb för att visa detaljer