Sjuksköterskor till uppdrag inom slutenvård i sommar
Te Crea Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet. - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En dedikerad konsultchef Komplett försäkring Flexibel pension Friskvårdsbidrag Utbildningar Tipsbonus Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina på 0733 06 01 30 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

29 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Projektledare till Nordec Construction
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Nordec söker en erfaren projektledare till kontoret i Piteå – Vill du leda stora och komplexa byggprojekt som redan nu har en stor samhällspåverkan? Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nordec Construction. Om företaget Nordec är ett nordiskt bolag med över 40 års erfarenhet av att leverera stålkonstruktioner till några av Europas mest krävande byggprojekt. Deras verksamhet är fokuserad på projektering, tillverkning och montering av kompletta stomlösningar – inklusive väggar och tak – för industri- och kommersiella fastigheter, hallar samt på tillverkning och montering av stålbroar. De erbjuder helhetslösningar som omfattar hela värdekedjan – från teknisk konstruktion och projektledning till produktion, logistik och installation. Genom att ta ett övergripande ansvar skapar Nordec trygghet, kvalitet och effektivitet för sina kunder. Företaget har cirka 650 medarbetare och är verksamt i sex länder: Finland, Sverige, Norge, Litauen, Tjeckien och Polen. De driver fyra specialiserade produktionsenheter, vilket säkerställer både hög produktkvalitet och effektiva tillverkningsprocesser. Nordec bildades 2020 genom sammanslagningen av Normek Oy och Ruukki Building Systems Oy. Med kombinerad kompetens och lång erfarenhet är de en stark aktör inom ingenjörskonst, konstruktion och hållbara stålbyggnadslösningar. Deras mål är att leverera tekniskt och ekonomiskt optimerade lösningar och samtidigt bygga långsiktiga kundrelationer genom engagemang, flexibilitet och god service. Arbetsuppgifter Som projektledare hos Nordec har du ett övergripande ansvar i projekten från order till kundöverlämning. Du leder och fördelar arbetet i projektteam bestående av interna och inhyrda resurser. I ditt ansvarsområde ingår kontraktsförhandlingar, projektplanering och samordning. Du upprättar, följer upp och har ansvar för tidsplan, ekonomi och HSEQ (hälsa, säkerhet, miljö och kvalitet). Du samordnar också dokumentation och entreprenadens överlämning till kund. Teamet Du blir en del av ett engagerat och erfaret team med bred kompetens inom industribyggnation. Projektteamet består av projektingenjörer, koordinatorer, tekniska specialister och administrativ support som tillsammans bidrar till att skapa effektiva och framgångsrika projekt. Vi värdesätter samarbete, öppen kommunikation och ett flexibelt arbetssätt där varje medarbetare ges möjlighet att påverka och utvecklas. Huvudsakliga ansvarsområden: Övergripande projektplanering och samordning Daglig ledning av projektteam Upprättande och uppföljning av projektmål inom tid, ekonomi och HSEQ Hantering av avvikelser och ÄTA (ändrings- och tilläggsarbeten), inklusive förhandling Samordning mellan beställare, platsorganisation och leverantörer Delta i strategiska beslut om organisationsplan och projektupplägg Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Högskoleutbildning inom bygg- eller ingenjörsområdet Erfarenhet industribyggnation och stora projekt Minst 5 års erfarenhet av projektledning med ansvar för tidsplan och ekonomi Vana vid digitala verktyg och projektstyrning Svenska och Engelska i tal och skrift Innehar giltigt B-körkort Vi söker en engagerad och strukturerad ledare som vågar ta ansvar och fatta trygga beslut även under tidspress. Du är en tydlig och inspirerande kommunikatör som motiverar teamet och skapar en positiv arbetsmiljö där kvalitet och säkerhet alltid står i fokus. Rollen kräver att du är flexibel och lösningsfokuserad, eftersom du ofta behöver hantera komplexa situationer och samordna olika delar av projektet. Med ett starkt affärsdriv och förmåga att se helheten blir du en viktig drivkraft i Nordecs fortsatta utveckling och framgång. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Norrbotten (Piteå och norröver – med fokus på Luleå och Boden) Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-30. #Specialist

29 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Personlig assistent till aktiv kille i Piteå
Monument Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker en engagerad och ansvarstagande personlig assistent till en social 19-årig kille med ett stort sportintresse. Du kommer att spela en viktig roll i hans vardag och bidra till hans välmående och självständighet.    Arbetsuppgifter: - Stödja brukaren i vardagliga aktiviteter och skolgång. - Delta i och uppmuntra sportaktiviteter och fritidsintressen. - Skapa en trygg och positiv miljö.   Arbetstider: - Vardagar: dag och kväll - Helger: dag och kväll    Vi ser gärna att du är en person med intresse för sport och som kan fungera som en positiv förebild.    Monument Assistans ber alltid om ett utdrag ur belastningsregistret.    Kvalifikationer: - Tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent är meriterande, men inte ett krav. - God kommunikationsförmåga och empati. - Flexibilitet och förmåga att anpassa sig efter brukarens behov.   Vi ser fram emot din ansökan!  Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa!

29 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Extrajobb som Mystery Shopper - Piteå-området
Custitude AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Var med och skapa bättre kundmöten i Sverige – viktigt extrajobb Nu söker vi mystery shoppers och intervjuare för kortare uppdrag i hela landet. Custitude utför flera typer av kundundersökningar; Mystery Shopping, Store checks, exitintervjuer men även coaching på plats i butik. Vi skulle bli glada om du vill vara en del av vårt kundmötesteam som mystery shopper. Vi samarbetar med flera kedjor och företag som vill utveckla sitt kundmöte i olika kanaler. Då är en viktig del att förstå vad man är bra på och vad som är utvecklingsbart, både på kedjenivå men även på butiksnivå. Genom mystery shopping gör vi anonyma besök där vi utvärderar servicen och ser hur du blir bemött som kund. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Våra förväntningar på dig är att du är: • Förberedd: Du har alltid läst på instruktioner och manualer innan du gör dina uppdrag. • Ansvarsfull: Du ser till att dina uppdrag utförs enligt plan och i tid. • Pålitlig: Du förstår syftet med det du och Custitude gör, du är intresserad av resultaten och vill att kunden ska kunna utvecklas av dina svar. Du kan kommunicera väl på svenska både skriftligt och muntligt. Genom att du registrerar dig i vår databas kommer du bli en del av Custitudes kundmötesteam. Du kommer bli tillfrågad om uppdrag och kan välja att tacka ja/nej vid varje givet tillfälle. En observation tar oftast, inklusive rapportering, 1 timme. Ofta är tiderna för uppdragen väldigt flexibla vilket gör detta till ett mycket bra extrajobb. Ersättning är per uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Human Talent söker Markarbetare i Piteå!
Human Talent North AB
Anläggningsarbetare

Human Talent söker Markarbetare i Piteå! Human Talent söker nu idrottare och personer med idrottsbakgrund för att arbeta som markarbetare hos en av våra kunder inom bygg- och anläggningssektorn under säsongen 2025, med start i juni. Är du en fysiskt aktiv person med erfarenhet av idrott och söker ett extrajobb där du får använda din styrka, uthållighet och laganda? Då är detta rätt möjlighet för dig! Human Talent specialiserar sig på att bemanna medarbetare med idrottsbakgrund för roller där egenskaper som disciplin, samarbete och hög arbetsmoral är avgörande. Vår kund är en etablerad aktör inom mark- och anläggningsbranschen som behöver förstärkning under säsongen – här kan du bidra i viktiga samhällsprojekt och skapa verklig påverkan. Dina arbetsuppgifter Som markarbetare får du en omväxlande och givande arbetsdag, där du bidrar till olika mark- och anläggningsprojekt. Du kommer att: - Utföra VA-arbeten: Delta i installation och underhåll av vatten- och avloppssystem. - Arbeta med betong och stenläggning: Anlägga plattor och stenar för gångbanor och andra ytor. - Beredning och grävning: Förbereda marken för olika byggnationer. - Bygga vägar och anlägga grönytor: Delta i vägbyggnation och skapa gröna ytor i olika projekt. Projekten varierar i både storlek och arbetsuppgifter, så du kommer arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Som idrottare vet du vad som krävs för att arbeta effektivt i ett team, och här får du verkligen användning för dina styrkor och förmåga att hålla ett högt tempo. Din profil Vi söker dig med idrottsbakgrund, oavsett om du är aktiv idrottare eller har tidigare erfarenhet från idrottsvärlden. Även om tidigare erfarenhet inom mark och anläggning är meriterande, ser vi att din idrottserfarenhet ger dig viktiga egenskaper som gör dig perfekt för rollen: - Positiv och lagorienterad: Du trivs i team och bidrar till en god arbetsmiljö. - Noggrann och målinriktad: Du har en hög arbetsmoral och kan fokusera på målet. - Fysisk styrka och uthållighet: Du är bekväm med att arbeta utomhus i olika väder och ser din fysiska form som en tillgång. Att ha B-körkort är ett krav, och vi ser gärna att du har en vilja att lära dig nya arbetsmoment. Övrig information - Arbetsorter: Piteå - Arbetstider: Måndag–fredag, dagtid - Omfattning: Heltid, säsongsanställning från juni 2025 Är du redo för ett spännande och aktivt jobb som markarbetare? Skicka in din ansökan till Human Talent idag och bli en del av vårt team!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Sjuksköterska till avdelning 2a, Stroke, Piteå Sjukhus
REGION NORRBOTTEN
Grundutbildade sjuksköterskor

På avdelning 2a är du en i teamet, vi har god kommunikation där vi stöttar och vägleder varandra. Arbetslaget har bred kompetens och tillsammans har vi roligt på jobbet!  Vi sökerNu söker vi dig som är legitimerad sjuksköterska, krav god svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har jobbat med Cosmic tidigare och gärna om du har erfarenhet av Strokevård.  Vi läger stor vikt vid personliga egenskaper. För att trivas i denna roll kan du kommunicera på ett tydligt sätt. Säkerställer att budskap når fram och att berörda parter förstår vad som förväntas av dem. Du är kommunikativ och ser helheten och tar hänsyn till det större perspektivet. Förstår din roll och kan se till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut.  Det här får du arbeta medAvdelning 2a har 16 vårdplatser, här har vi stroke och internmedicinska patienter i fokus. Som sjuksköterska på avdelningen är du omvårdnadsansvarig med sjuksköterskeuppgifter. Vi arbetar i team där utöver sjuksköterska även undersköterskor, fysioterapeuter, arbetsterapeuter, logoped, dietist, kuratorer och läkare ingår. Vi är en väl strukturerad avdelning med stark gemenskap och ständigt kompetensutvecklande  Det här erbjuder vi dig- Mentorskap - Strukturerad introduktion   - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänstenVi erbjuder en tillsvidaretjänst på heltid. Arbetstiden är förlagd dag, kväll och natt. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Den här verksamheten omfattas av Region Norrbottens: - Extrasatsning på sjuksköterskor, https://www.norrbotten.se/sv/Jobb-och-utbildning/Jobba-hos-oss/Sjukskoterska/. - Dubblerad ersättning för arbete under obekväm arbetstid. En satsning Region Norrbotten gör för medarbetare i dygnet runt verksamhet, något som gör oss unika bland regioner i Sverige Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Välkommen med din ansökan!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Operation Manager Till NCC Asphalt Norrbotten- är du vår nya platschef?
NCC AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Rollen som Operation Manager  Som Operation Manager leder och utvecklar du vår verksamhet inom främst mark och anläggningsarbeten. Du kommer att ha daglig kontakt med olika aktörer och vara involverad i projektinhämtning och projektledning. Ditt ansvar omfattar planering, samordning av resurser, tekniskt och ekonomiskt ansvar för produktionens utförande samt arbetsmiljöansvar. Du kommer att arbeta nära våra yrkesmedarbetare och tillsammans driva affären framåt. I din roll samarbetar du även med Area Manager, Operation Specialist och Area Assistant inom ditt arbetsområde.  Din profil  Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta som platschef/arbetsledare eller motsvarande, och det är meriterande om du har erfarenhet inom mark och anläggningsarbeten. Som ledare är du trygg och bidrar till medarbetarnas utveckling och lagets framgång. Du är strukturerad och har god logistisk förmåga. Effektivitet är viktigt för dig och du är van vid att hantera flera parallella arbetsuppgifter. Du är en problemlösare och har en stark nyfikenhet för att utvecklas och lära nytt. Utöver produktionen är du skicklig på att skapa kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och förvalta långsiktiga samarbeten.  Vi tror på mångfald och inkludering i vårt team, och vi ser fram emot att välkomna nya kollegor oavsett kön, bakgrund eller identitet.  Ytterligare information  Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Piteå eller Luleå. Provanställning kommer att tillämpas.   Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast 25-08-15. Registrera din ansökan och CV nedan.  Kontakt och ansökan  Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Area Manager Andreas Bergdahl, tfn 070-257 91 77.   I enlighet med NCCs säkerhetskultur genomför vi bakgrundskontroller på våra slutkandidater.  Varmt välkommen med din ansökan!          Bygg med oss och få branschens bästa kollegor På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Matinspiratör - Piteå
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på Ons-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet

34 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Kundrådgivare Sales & Service Piteå
Swedbank AB
Banktjänstemän

Brinner du för kundmöten och vill ge våra kunder professionell service i världsklass? Har du dessutom tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice och ett intresse för ekonomi? Då kan detta vara något för dig! Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att: Vara en ambassadör för Swedbank och göra skillnad för våra kunder. Arbeta proaktivt i dina kundmöten, där du alltid strävar efter att identifiera behov och finna lösningar. Bli en del av ett team som präglas av värdeorden: öppen, enkel och omtänksam. Utveckla dina kunskaper om affärer, finans och ekonomi. Hantera kundärenden effektivt och professionellt samt se till att varje möte präglas av god service och hög kvalité. I denna roll behöver du:  Ha hög servicenivå och vara engagerad med förmågan att sätta kunden i centrum. Vara anpassningsbar och trivas i föränderliga miljöer. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice, proaktivitet och försäljning. Vara bekväm med och trivas att jobba mot uppsatta mål samt ta ett eget ansvar för att bidra till teamets utveckling lika mycket som din egen. Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen. Kunna uttrycka dig väl på både svenska och engelska, i tal och skrift. Vara flexibel och ha möjlighet att arbeta på kvällar och helger. Hos oss kan du uppleva: Personlig och professionell utveckling genom självledarskap och kontinuerlig utveckling. Meningsfullt arbete som positivt påverkar vår arbetsplats, våra kunder och samhället. En öppen och samarbetsinriktad kultur som uppmuntrar tvärfunktionellt teamarbete och erbjuder nätverksmöjligheter. En stöttande och inkluderande miljö som främjar en balanserad och hållbar arbetslivssituation, med flexibla arbetsförhållanden när det passar rollen. Förmåner såsom vårt erbjudanden för bankprodukter för anställda, tjänstepensionsplan, aktiebaserade belöningsprogram Eken, och frivillig gruppförsäkring. "Bli en del av vårt team och...gör skillnad för våra kunder. Vi lever i ständig förändring och är inte rädda för att anpassa oss och prova på nytt. Vi drivs av tillgänglighet, proaktivitet och kundnöjdhet samtidigt som vi har roligt på jobbet. Du är Swedbanks ansikte utåt och en oerhört viktig del av vår verksamhet. Som Kundrådgivare inom Sales & Service ges du möjligheten att utvecklas massor inom banken och bygga värdefulla nätverk för framtiden. Vi söker nu medarbetare till enheten Sales and Service i Piteå. I denna roll kommer du arbeta med att supportera våra kunder i deras vardagsärenden via telefon och digitala kanaler. För att bli långsiktig i rollen ser vi att du trivs i en dynamisk och varierad arbetsmiljö och att du har en stark passion för att leverera högklassig kundservice. Du blir en del av arbetet med att utveckla och förbättra framtidens kundmöte, där teknologi och personlig service möts för att skapa en smidig och positiv kundupplevelse. Om du vill vara med och forma bankens framtid och bidra till att sätta standarden för kundservice, är detta rätt roll för dig. Tillsammans gör vi skillnad! Jag ser fram emot din ansökan, din framtida chef David Danstål. Vi ser fram emot din ansökan senast den 2025-07-31. Placeringsort: Piteå Rekryterande chef: David Danstål, 073-033 64 08 Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

34 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Ett Sommarjobb med mening
Enkv Assistans AB
Personliga assistenter

Om tjänsten: Är du på jakt efter ett viktigt och meningsfullt sommarjobb? Som personlig assistent får du möjlighet att göra en verklig skillnad och bidra till att förbättra någon annans liv på ett personligt plan. Vi söker timvikarier till en snart 28-årig tjej i Skellefteå som lever ett självständigt och aktivt liv. Hon älskar att umgås med vänner, ta en fika på stan och delta i olika aktiviteter som boccia. Under sommaren tillbringar hon mycket tid i familjens stuga i Piteå, och vi söker därför assistenter som kan följa med och arbeta där. Din roll blir att stötta henne i vardagen – med allt från personlig hygien och förflyttningar till matlagning, hushållssysslor och att strukturera dagen. Har du ett ansvarstagande och lyhört sätt, och trivs du i en social och positiv miljö? Då kan detta vara det perfekta jobbet för dig! Vi söker en engagerad och lyhörd assistent – är det du? Vi letar efter dig som har lätt för att känna in situationer – som vet när det är dags att ta initiativ och när det är bättre att bara finnas där. Att du klickar med vår uppdragsgivare är viktigast, så vi ser gärna att du är i en liknande ålder för att underlätta gemensamma intressen och förståelse. Det är ett stort plus om du har erfarenhet av kommunikationshjälpmedel, men det viktigaste är din inställning och vilja att vara ett stöd i hennes vardag.   God samarbetsförmåga – både med vår uppdragsgivare och hennes familj. Körkort krävs – då jobbet innebär vistelser i Piteå under sommaren.   Ej allergisk mot katter – familjen har en katt. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Enligt överenskommelse.  Avtal: Innan sommaren kommer du att ha inskolning så att du kan känna dig bekväm i arbetsuppgifterna och komma in i rutinerna.  Arbetspass: Dagar, kvällar och helger.  Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Ser du fram emot att spela en viktig roll i en annan människas liv och samtidigt utvecklas professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team!

34 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025