Nordec söker en erfaren projektledare till kontoret i Piteå – Vill du leda stora och komplexa stombyggnadsbyggprojekt inom stål- och prefab som redan nu har en stor samhällspåverkan? Här erbjuds du en internationell miljö med projekt över landsgränser, samtidigt som företaget är tillräckligt litet för att erbjuda korta beslutsvägar, öppenhet och en kultur som uppmuntrar innovation och kontinuerlig förbättring. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nordec Construction AB, som är ett Svenskt dotterbolag till Finska Nordec Oy. Om företaget Nordec är ett nordiskt bolag med över 40 års erfarenhet av att leverera stål- och prefabkonstruktioner till några av Europas mest krävande byggprojekt. Deras verksamhet är fokuserad på projektering, tillverkning och montering av kompletta stomlösningar – inklusive väggar och tak – för industri- och kommersiella fastigheter, hallar samt även broar för gång- väg och järnvägstrafik. De erbjuder helhetslösningar som omfattar hela värdekedjan – från teknisk konstruktion och projektledning till produktion, logistik och installation. Genom att ta ett övergripande ansvar skapar Nordec trygghet, kvalitet och effektivitet för sina kunder. Nordec har cirka 650 medarbetare och är verksamt i sex länder: Finland, Sverige, Norge, Litauen, Tjeckien och Polen. De driver fyra specialiserade produktionsenheter, vilket säkerställer både hög produktkvalitet och effektiva tillverkningsprocesser. Nordec bildades 2020 genom sammanslagningen av Normek Oy och Ruukki Building Systems Oy. Med kombinerad kompetens och lång erfarenhet är de en stark aktör inom ingenjörskonst, konstruktion och hållbara stålbyggnadslösningar. Deras mål är att leverera tekniskt och ekonomiskt optimerade lösningar och samtidigt bygga långsiktiga kundrelationer genom engagemang, flexibilitet och god service. Arbetsuppgifter Som projektledare hos Nordec har du ett övergripande ansvar i projekten från order till kundöverlämning. Du leder och fördelar arbetet i projektteam bestående av interna och inhyrda resurser. I ditt ansvarsområde ingår kontraktsförhandlingar, projektplanering och samordning. Du upprättar, följer upp och har ansvar för tidsplan, ekonomi och HSEQ (hälsa, säkerhet, miljö och kvalitet). Du samordnar också dokumentation och entreprenadens överlämning till kund. Flervåningsprojekten och broprojekten har fokus mot etablerade kunder inom byggsektorn, medan hall- och industriprojekten ofta är kopplade till den gröna industriella omställningen, där Nordec bygger framtiden tillsammans med ledande aktörer. Arbetet sker i en internationell miljö med projekt över landsgränser, samtidigt som företaget är tillräckligt litet för att erbjuda korta beslutsvägar, öppenhet och en kultur som uppmuntrar innovation och kontinuerlig förbättring. Medarbetarna får en unik inblick i alla kärnområden i verksamheten och blir en viktig del av leveransen av säkra, klimatsmarta och kostnadseffektiva industriprojekt inom stålbyggnadsbranschen. Teamet Du blir en del av ett engagerat och erfaret team med bred kompetens inom industribyggnation. Projektteamet består av projektingenjörer, koordinatorer, tekniska specialister och administrativ support som tillsammans bidrar till att skapa effektiva och framgångsrika projekt. Huvudsakliga ansvarsområden: Övergripande projektplanering och samordning Daglig ledning av projektteam Upprättande och uppföljning av projektmål inom tid, ekonomi och HSEQ Hantering av avvikelser och ÄTA (ändrings- och tilläggsarbeten), inklusive förhandling Samordning mellan beställare, platsorganisation och leverantörer Delta i strategiska beslut om organisationsplan och projektupplägg Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Högskoleutbildning inom bygg- eller ingenjörsområdet Erfarenhet industribyggnation och stora projekt Minst 5 års erfarenhet av projektledning med ansvar för tidsplan och ekonomi Vana vid digitala verktyg och projektstyrning Svenska och Engelska i tal och skrift, finska är meriterande Innehar giltigt B-körkort Vi söker en engagerad och strukturerad ledare som vågar ta ansvar och fatta trygga beslut även under tidspress. Du är en tydlig och inspirerande kommunikatör som motiverar teamet och skapar en positiv arbetsmiljö där kvalitet och säkerhet alltid står i fokus. Rollen kräver att du är flexibel och lösningsfokuserad, eftersom du ofta behöver hantera komplexa situationer och samordna olika delar av projektet. Med ett starkt affärsdriv och förmåga att se helheten blir du en viktig drivkraft i Nordecs fortsatta utveckling och framgång. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Norrbotten (Piteå och norröver – med fokus på Luleå och Boden) Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-07-13. #Specialist
Är du en flexibel servicemedarbetare som gillar både fart och variation? Vi söker dig som vill kombinera arbete på lager med kundservice i butik! Om verksamheten NKV är ett norrländskt kontorsvaruföretag med huvudkontor i Luleå och enheter i Solna, Ludvika, Sundsvall, Östersund, Umeå, Piteå och Kiruna. Våra ledord är snabbhet, sortimentsbredd och service. Våra produktområden är kontorsmateriel, kontorsmöbler, packmateriel, kaffeautomater, hygienpapper, städartiklar mm. Om tjänsten Som medarbetare hos oss får du en varierad arbetsdag där du i huvudsak arbetar med godshantering och lageruppgifter, såsom mottagning och utleverans av varor. Samtidigt är du ett viktigt ansikte utåt i butiken, där du möter kunder, svarar på frågor och hjälper till vid behov. Rollen passar dig som trivs med både fysiskt arbete och att ge god service i mötet med människor. Har du ett praktiskt handlag eller ett tekniskt intresse, så är det en klar fördel. Du kan vara i början av din karriär eller i ett annat skede, det viktiga är att du är social, ansvarstagande och har en hög servicekänsla. Kvalifikationer - Fullgjort gymnasium - B-körkort är ett krav - Erfarenhet från serviceyrken är meriterande men inte ett krav - Dina personliga egenskaper är avgörande. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en omväxlande tjänst i ett stabilt företag med stark lokal närvaro. Du blir en del av ett engagerat team där vi arbetar med frihet under ansvar och hjälps åt för att skapa bästa möjliga service till våra kunder. Anställningen omfattas av kollektivavtal och lön sätts enligt avtal. Frågor Ring gärna enhetschef Johan Dullbo: 070-366 33 13 eller Johan Karlsson: 072-080 19 35 Ansökan Tjänsten kommer att tillsättas snarast så vänta inte med din ansökan. Skicka personligt brev, CV och gymnasiebetyg till: [email protected] Märk ansökan med: ”Medarbetare Piteå” Sista ansökningsdag: 27 juni 2025
Älskar du kaffe lika mycket som vi? Vi söker Baristor som vill sprida kaffeglädje varje dag! Som Barista på Espresso House, Sveriges ledande cafékedja, får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där vi har kul bakom baren. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Vad erbjuder vi dig? Flexibelt schema och arbetstider förekommer under dag, kväll och helg. Utvecklingsmöjligheter inom Espresso House Academy. Personalrabatt i alla våra shopar, i alla länder! Tillsvidaretjänst som inleds med 6 månaders provanställning. Ekonomisk trygghet i form av extra ersättning från oss under din föräldraledighet. Hur vet du att du är den vi söker? • Jo, du är nyfiken på människor, gillar det här med sälj och service och är den som sätter laget före jaget.. • Vi tror att du är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av utveckling. • Du har snabbt till handling att berätta vad just du tycker, tänker och känner. Det säger oss att du är mån om både din, och andras, förbättring och kvalitet. • Du älskar att ha kul på jobbet! Join the brew crew! Jobbet som Barista kräver inga förkunskaper, vi utbildar våra nya medarbetare till Baristor! För att börja jobba som Barista behöver du vara myndig. Är du minderårig kan du i stället söka tjänsten som Host, håll koll på hemsidan när nya tjänster läggs upp. Det är meriterande om du tidigare jobbat som cafébiträde, butiksbiträde eller inom service tidigare. I rollen kommer du göra goda drycker, bereda och servera fika. Du ser till att shopen är härligt välkomnande, ren och prydlig så som du själv skulle vilja ha det. Och du, tillsammans med dina kollegor, ser till att ni har det bra bakom baren! Låter det här kul? Sök direkt, vi kollar ansökningar löpande! Om du går vidare kommer ett litet test också, inget krångligt, bara en del av vägen framåt. Let us brew our future together!
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Prisbelönta Petterssons Charkuteri söker demopersonal på deltid! Är du social, utåtriktad och älskar god mat? Vill du representera ett anrikt charkuteri och ge kunder en smakupplevelse utöver det vanliga? Då har vi jobbet för dig! Information om företaget Petterssons Charkuteri är ett anrikt familjeföretag med en lång tradition av att tillverka högkvalitativa charkuteriprodukter. Med passion för hantverk och noggrant utvalda råvaror skapar de allt från klassisk falukorv och grillkorv till smörgåsmat. Deras produktion sker i Boden, där de med stor omsorg paketerar och distribuerar deras produkter till butiker, skolor och andra livsmedelsföretag. Hos Petterssons Charkuteri blir du en del av ett sammansvetsat team som brinner för god mat och genuint hantverk. De är stolta över deras arbete – och det har lönat sig! Vid senaste Chark-SM blev de utsedda till Svenska mästare i Falukorv! Information om tjänsten Professionals Nord söker för Petterssons Charkuteri räkning två demoarbetare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Petterssons. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Petterssons Charkuteri önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds: Ett roligt och omväxlande arbete där du får möta många människor Möjlighet att utvecklas inom sälj och marknadsföring En flexibel deltidsanställning Arbetsuppgifter Som demoarbetare hos Petterssons Charkuteri får du möjligheten att arbeta i butiksmiljö där du bjuder kunder på provsmakningar, informerar om deras produkter och skapar en positiv upplevelse kring deras varumärke. Ditt mål är att inspirera och engagera kunder att upptäcka deras högkvalitativa charkuteriprodukter. Tjänsten innebär resor till matbutiker i Norrbotten, främst längs kusten. I genomsnitt arbetar du varannan vecka på tisdagar och fredagar mellan kl. 10–17 eller 10–18. Vi söker dig som: I denna roll är dina personliga egenskaper det som väger tyngst. Du bör vara utåtriktad, serviceinriktad och trivs med kundkontakt. Du behöver också vara en självgående och ansvarsfull person som tar fullt ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar självständigt. Krav för tjänsten: Innehar B-körkort och egen bil då resor ingår i tjänsten Behärskar svenska i tal och skrift START: Enligt överenskommelseOMFATTNING: DeltidSTAD: PiteåURVAL: Sker löpandeKONTAKT: Lisa Bäckström ([email protected]) Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]#Petterssons Charkuteri #Demopersonal #Extrajobb
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Skoogs Bränsle är ett energiföretag som arbetar med distribution och försäljning av bränsleprodukter från Sundsvall i söder till Riksgränsen i norr. Skoogs Bränsle säljer och distribuerar flytande drivmedel, både bensin, diesel och alternativa bränslen. Vi är ett lokalt alternativ till de stora oljebolagen och vårt stationsnät i koncernen består idag av ca. 150st tankstationer. Vi levererar även bränsle via bulkleveranser direkt till kund, både till företag och privatpersoner. Vi bedriver också försäljning av smörjmedel, kemprodukter och tillbehör i våra fem butiker. Vi är inte bara ett fossilt bränslebolag, vi är också på en resa mot framtidens drivmedelslösningar. Här får du vara med och forma utvecklingen inom bränslebranschen och göra en verklig skillnad. Välkommen till Skoogs Bränsle – där vi inte bara fyller tanken, utan även bränslet för din karriär! Butikssäljare I din roll som Butikssäljare hos Skoogs Bränsle kommer dina arbetsuppgifter bestå av kassaarbete, inventering av lager och butik samt pack och plock. Vi erbjuder våra kunder ledande kompetens, stort engagemang och produkter av högsta kvalitet. Vidare kommer du att ha ett roligt och omväxlande jobb i en positiv miljö där du erbjuder kunden bästa tänkbara service! Vi söker dig som drivs av kontakt med människor, är kommunikativ och lyhörd. Du har erfarenhet av att jobba med service eller i butik. Vidare ser vi att du har god datorvana och kassavana. Har du truckkort och traktorkort är det meriterande. Goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt är ett krav. Fysiskt arbete förekommer. Som person är du social, brinner för god service och trivs med att prata med kunder och kollegor. Drivs du av att jobba i team och sätta kunden i fokus är detta rollen för dig! Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid efter 6mån provanställning, arbetsplatsen ligger i Öjebyn utanför Piteå. Vi ser gärna att du börjar så snart som möjligt, urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vi ser fram emot din ansökan!
Nu söker vi fyra självgående elektriker som kommer att arbeta med nyproduktion av tung industri. Jobbeskrivning: Som elektriker för projektet inom nyproduktion så är det fokus på installationer. Exempel på arbetsuppgifter: Elektriska nyinstallationer, ombyggnationer och underhållsarbeten. Utföra elektriska felsökningar. Kabeldragning och montage av kabelstege Säkerställa att vi lever upp till gällande myndighetskrav för elektriska anläggningar, elektriska anordningar och vid elektriska arbeten. Din Profil: Du har åtminstone 2 års erfarenhet av el-branschen och innehar ECY-certifikat eller motsvarande. B-körkort är ett krav Meriterande men inget krav är om du har certifikat för Heta arbeten, liftkort, fallskydd etc. Du kommunicerar obehindrat på svenska och grundligt på engelska i tal och skrift. Grundläggande IT-kunskaper i tex. Office paketet och enklare system. Tjänsten erbjuder: God lön efter bakgrund/erfarenhet Kollektivavtal: Installationsavtalet/Energiavtalet Friskvårdsbidrag Arbetstelefon Trevliga aktiviteter med firman En firma som alltid sätter sina anställda på första plats God uppföljning, där gemensamt planerar din kompetensutveckling Möjlighet att växa internt Utbildningar & Kurser Som anställd på eLinked AB arbetar du under installationsavtalets kollektivavtal. Tjänsten erbjuder många trevliga kollegor och en växlande vardag med möjlighet att vidareutbildas internt och växa inom elbranschen. Personliga egenskaper: Vi ser att du är en driven person som söker förbättringsmöjligheter och för dialog kring dessa med berörda personer. Du ser fördelen av att arbeta planerat och strukturerat, där du har förmåga att arbeta förebyggande istället för händelsestyrt. Du är serviceinriktad och har en positiv karaktär. Du är även bra på att kommunicera med olika människor där du inser vikten av att ha god dialog kring pågående arbeten. Du gillar att utvecklas!
Tillsvidare Konsultuppdrag. Heltid/deltid (Varannan vecka). Start i juli eller enligt överenskommelse. Är du flexible farmaceut? Intresserad av tillsvidare konsultuppdrag heltid/ deltid?varannan vecka Vi står för boende, restid och reseersättning. Morano BemanningsExperten är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Vi erbjuder tillsvidare konsultuppdrag i både heltid och varannan vecka. Vi står för boende, bra lön, reseersättning och milersättning. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.
Om din roll Som Varuhuschef på Åhléns är du ansvarig för att driva försäljning och skapa lönsamhet i ditt varuhus samt säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet. Du ansvarar för att våra gäster ska få en god kundupplevelse och mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Varuhuschef ingår att: Vara en ambassadör och skapa den bästa kundupplevelsen på ditt varuhus Genom ett coachande och närvarande ledarskap utveckla ett väl fungerande team som brinner för Åhléns och försäljning Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal Aktivt ta del av, värdera, tolka och förmedla relevant information och kommunicera den inom varuhuset gentemot medarbetarna Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset Arbeta i enlighet med Åhléns hållbarhetsmål Du arbetar mot års-, månads- och dagsmål för försäljning och kundnöjdhet och sammankallar och driver arbetsplatsmöten, säljplanering och facklig samverkan. I varuhuset blir du en del av ett passionerat team om Säljare, Säljledare/Avdelningschef/er samt Visual Merchandiser/s. Till din hjälp har du förutom medarbetarna i varuhuset även HR Partner och Regionchef som din närmsta chef. Vi erbjuder dig: Åhléns har funnits i många svenska hjärtan i över 120 år. Med en lång historia inom detaljhandeln fortsätter vi drivas av ständig utveckling. Hos oss får du vara med på en spännande resa där vi kombinerar vår historia med innovation och nya arbetssätt för att skapa en lönsam och hållbar framtid. Till oss tar du med dig: Minst några års erfarenhet från ledande befattning i försäljning, gärna inom detaljhandeln Dokumenterad framgångsrik erfarenhet av att leda andra medarbetare och utveckla team Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål Rollen som Varuhuschef innebär mycket självständigt arbete och vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap och din personliga mognad. Vi vågar säga att du är initiativrik och ha mod att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt kundfokus och ett genuint intresse för människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, har ett stort sälj- och resultatfokus samt ett personligt driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är tydlig, kommunikativ och inspirerande i din ledarroll. Utmaningar är något som triggar och motiverar dig. Åhléns är en organisation i högt tempo, där mycket händer. Med dig i laget blir vi ännu ännu bättre! Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss så snart som möjligt. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Varuhuschef på Åhléns Piteå blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns!
Välj ett jobb för att visa detaljer