Truckförare - Rosersberg - Heltid - Kväll

Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Rosersberg. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning av kurirbilar Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Meriterande: Körkort B Arbetstider: 11-20 mån-fre Arbetsplats: Rosersberg Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Omfattning: Heltid Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

30 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Truckförare - Rosersberg - Heltid

Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Rosersberg. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning av kurirbilar Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Meriterande: Körkort B Arbetstider: 8-17 Arbetsplats: Rosersberg Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Omfattning: Heltid Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

30 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Vaktmästare till utbildningsförvaltningen

Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Utbildningsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom kommunens förskolor, grundskolor, anpassad grundskola, fritidshem, gymnasiet och vuxenutbildning. Lokalenheten och internservice är serviceorganisationer, våra kunder är Utbildningsförvaltningens verksamheter. Vi har varierande lokalrelaterade arbetsuppgifter inom förvaltningen och internservice tar även emot deltagare för praktik, arbetsträning och andra förberedande insatser för att fler ska komma i egen försörjning. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att underhålla och underlätta den fysiska arbetsmiljön för våra kollegor inom Utbildningsförvaltningen så att de och våra elever har de bästa förutsättningarna att lyckas i sin verksamhet. Vi följer servicelöftet om kommunens gemensamma värdegrund, servicekoncept och ramar för tillgänglighet vilket innebär att som vaktmästare är du på plats när verksamheter är på plats. I enhetens arbetsuppgifter ingår exempelvis godsmottagning och pakethantering inom Kunskapens Hus, möbleringar inom Arlandagymnasiet och Arlanda Komvux, felsökning och enklare reparationer i lokaler och på inventarier. Du deltar i arbetet med skyddsronder och SBA (systematiskt brandskyddsarbete) och utför förebyggande underhållsarbete. Det förekommer återkommande arbetsuppgifter på de kommunala för- och grundskolorna och på andra enheter, men utgångspunkten är vaktmästeriet inom Arlandagymnasiet. Hållbarhet och återbruk är viktigt och ska tillämpas där det är möjligt. Tjänsten består främst av praktiska arbetsuppgifter inom vaktmästeriet och ytterst lite skrivbordsarbete. KVALIFIKATIONER Du har dokumenterad arbetslivserfarenhet som vaktmästare eller annan arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren finner likvärdig. En relevant yrkesutbildning kan i viss mån ersätta erfarenhet om du har viljan att arbeta för att få mer erfarenhet. Du har hög arbetsmoral, god fysik och är praktiskt lagd. Du behöver ha god materialkunskap samt kunskap och erfarenhet av fastighetsskötsel/vaktmästeri och förmåga att kunna snickra, måla och bygga. Du har som lägst B-körkort för manuellt växlad bil. Det är meriterande om du har vana att köra med släp. Du behöver kunna uttrycka dig väl på svenska (läsa, skriva och tala) för att kommunicera med såväl kollegor som kunder och leverantörer. Som person är du strukturerad, ansvarstagande, samarbetsorienterad och du har en välutvecklad problemlösningsförmåga. Du arbetar enligt en tydlig process där du organiserar och planerar ditt arbete och slutför det som påbörjats. Det är viktigt att du samarbetar bra med andra människor och snabbt hittar win-win-lösningar på uppkomna problem genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. Du är smidig, lyhörd och kommunicerar på ett konstruktivt sätt. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Provanställning 6 månader kan komma att tillämpas. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan ta delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

30 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Socialsekreterare Missbruk

Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Socialförvaltningen har ett brett ansvarsområde där myndighetsutövning och förebyggande insatser ingår, bland annat barn- och ungdomsvård, missbruks- och beroendevård, våld i nära relation och familjerådgivning. ARBETSUPPGIFTER Hos oss får du jobba med en stor bredd av ärenden som gör att du både utmanas och utvecklas. Till stöd har du här inte bara relevanta och välfungerande verktyg, utan också centrala stödfunktioner som agerar bollplank, avlastar och säkerställer en hög kvalitet och trygghet i ärendehanteringen. Vår nämnd är kunnig och det är lätt att få igång dialog och förståelse för bedömningar till beslut. Chefer och kollegor är tillgängliga och du är aldrig ensam med ett svårt ärende. Vi har tillit till dig och du har stor frihet i hur du sköter ditt jobb. Det finns ett medmänskligt perspektiv i vår handläggning, där du tillåts att göra det lilla extra. Tillsammans driver vi utvecklingen för att fortsätta vara en kommun i framkant för kommuninvånarnas bästa. Du arbetar med utredningar enligt Socialtjänstlagen och LVM och med ansökningar avseende kriminella avhoppare. Du genomför bedömningar och föreslår lämpliga insatser och du följer även upp insatserna som beviljats. Du gör hembesök, besöker behandlingshem och andra institutioner regelbundet. Vi använder bedömningsinstrumentet ASI och MI-andan genomsyrar vårt arbete. Hos oss får du fortlöpande utbildningsinsatser och regelbunden handledning. KVALIFIKATIONER Du har socionomexamen och goda kunskaper i svenska, både skriftligt och muntligt. Du har erfarenhet av arbete med myndighetsutövning inom området missbruk. Språkkunskaper utöver svenska och engelska är en tillgång. Resor för att göra hembesök, besöka behandlingshem etc. ingår i tjänst så du behöver ha B-körkort. Som person är du strukturerad och arbetar enligt en tydlig process där du slutför det som påbörjats och håller deadlines. Du har förmåga att behålla ett lugn vid press och motgångar. Du är trygg i dig själv så att du kan stå upp för egna åsikter, du har mod att säga ifrån och förmåga att skilja på sak och person. Du samarbetar bra med andra människor och du kommunicerar på ett konstruktivt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Under rekryteringsprocessen genomförs ekonomisk och juridisk bakgrundskontroll på slutkandidaten som en del i Sigtuna kommuns trygghets- och säkerhetsarbete. Blir du vår slutkandidat kommer du att få mer information och kontrollen görs givetvis med ditt samtycke. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan ta delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

30 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Mötesbokare B2B | Vasastan

MÖTESBOKNING B2B Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokarefår du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling – allt genom konsten att boka möten. DIN ROLL INNEBÄR: Prospektering & behandling av kundbas Driva din försäljning mot din & teametsbudget. Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor. VI SÖKER DIG SOM: Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning. Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön. Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar. Är ansvarstagande och karriärsdriven. VI ERBJUDER DIG: Generös Fastlön + Provision. Heltid: Mån - Fre kl.08-17 Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar. Karriärsmöjligheter inom bolaget. IMPRESSIVE RELATIONS Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans. Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget. Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

30 april 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
Vi söker mekaniker till TCR Arlanda

Mekaniker sökes till TCR Arlanda! Om företaget TCR Sweden AB är en del av TCR Group som leasar ut, servar och utför underhåll på GSE (Ground support Equipment) inom civil luftfart. Exempel på GSE är push-back truckar, deiceingfordon, eldrivna fordon och bagagehanteringsutrustning. TCR är ett expansivt och snabbt växande företag som har ett 60-tal verkstäder och finns representerade på över 100 flygplatser runt om i världen. I Sverige finns TCR representerade på två flygplatser och vi står inför många spännande utmaningar. På Arlanda finns vi i fräscha lokaler och har påbörjat en spännande resa där vi utvecklar vårt verkstadskoncept. Vi söker nu en driven mekaniker och erbjuder rätt person ett varierande jobb i ett internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter.   Om tjänsten Har du ett stort mekaniskt intresse och vill spendera dina dagar med att underhålla och reparera olika typer av fordon? Då kan arbetet som mekaniker på TCR vara något för dig! Rollen som mekaniker är ett roligt och stimulerade arbete för dig som är vill reparera olika typer av fordon och därmed bredda dina kunskaper inom yrket. Arbetsuppgifterna innefattar reparationer och underhåll av personbilar, anläggningsutrustning och fordon såsom bagagevagnar. Dessutom genomför du tillsammans med dina kollegor felsökningar av diverse fordonstyper. Vi ser därför att du som person har en mekanisk bakgrund och en vilja att lära dig ännu mera. Utöver ett spännande och varierande arbete på ett internationellt företag, finns också goda utvecklingsmöjligheter för dig som är ambitiös. Du erbjuds dessutom en konkurrenskraftig lön och goda förmåner.   Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Felsökning och diagnostisering av stora och små fordon (personbil, lastbil och specialfordon). • Utföra service, reparationer och underhåll på de fordon som verkstaden hanterar. • Problemlösning och felsökning tillsammans med både svenska och utländska leverantörer Din profil Vi söker dig med något/några års erfarenhet som mekaniker med ett brinnande intresse för mekanik. Du som person är lösningsorienterad och tekniskt lagd. Du har vana av att arbeta med datorer och arbetsordersystem för verkstäder. Som person är du initiativrik, självgående och noggrann. Du arbetar strukturerat och målinriktat, och fäster stor vikt vid att skapa gemensamma resultat genom att vara lösnings- och förbättringsorienterad. Goda kommunikationsegenskaper skriftligt och muntligt i svenska är ett krav. Du måste också ha B-körkort. Vi erbjuder en spännande och varierande position inom ett växande företag i Skandinavien och Sverige. Du kommer rapportera direkt till workshop manager. Tjänsten är på heltid med start efter överenskommelse. Detta är en rekrytering och du blir därför anställd direkt hos TCR. Vid ytterligare frågor, vänligen kontakta Filip Sörensen på 073 525 10 64. Intervjuer kommer att ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att skicka in din ansökan redan idag!

30 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Konsultchef på Arlanda

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i mer än tjugo städer från Mälardalen och Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se Dina arbetsuppgifter Tycker du, precis som vi, att Arlanda är Sveriges roligaste arbetsplats? Drivs du av att göra affärer och samtidigt arbeta med personalfrågor? Hos oss får du ett arbete där varje dag är spännande och ingen dag är den andra lik! I den här rollen är du navet som knyter samman olika delar, och din huvuduppgift är att skapa och underhålla nätverk samt att driva affärsutveckling genom att bygga långsiktiga relationer med kunder, kandidater och konsulter. Du kommer att vara involverad i en rad olika arbetsuppgifter, inklusive prospektering och försäljning gentemot både nya och befintliga kunder. Dessutom kommer du att ansvara för att matcha, prissätta och tillsätta konsultuppdrag samt ha övergripande ansvar för hela rekryteringsprocessen, från att definiera kravprofilen till att avsluta processen och därefter hantera personalansvaret för de konsulter som är anställda. Detta är en spännande möjlighet - tillgängligt omedelbart eller enligt överenskommelse - fram till den 1 oktober 2025 med möjlighet för en tillsvidareanställning. Du kommer främst att arbeta på vårt fina kontor på Arlanda, men har även möjlighet att arbeta från våra kontor i centrala Uppsala eller centrala Stockholm. Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete på Arlanda, inom försäljning och inom bemanningsbranschen. Det är en extra bonus om du också har en akademisk bakgrund inom personalvetenskap, eller om du har erfarenhet inom personalledning. För att trivas med jobbet som konsultchef måste du ha ett högt eget driv, entreprenörstänk och vara resultatorienterad. Arbetet ställer också krav på social säkerhet, laganda och att du som person är förtroendeingivande och prestigelös. Eftersom arbetet ofta kräver snabba insatser är personliga egenskaper som flexibilitet och hög energinivå mycket viktigt. Du är en engagerad och lyhörd person med god administrativ förmåga som gillar att arbeta i en omväxlande tillvaro där ingen dag är den andra lik. Ansökan Välkommen men din ansökan via www.clockworkpersonal.se. För ytterligare information om tjänsten kontakta gärna Marknadsområdeschef Arlanda/Uppsala Petra Forsberg Kyller telefon: 0733-51 27 09.

30 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Good Morning Arlanda söker en stjärna till vår reception - Extra vid behov

Good Morning Hotels erbjuder ett effektivt boende med god kvalitet för den moderna resenären. Hotellet har 178 moderna rum , trevligt inredda. Good Morning Arlanda ligger bara några minuter från Arlanda Flygplats. Vi erbjuder gratis transfer mellan hotellet och flygterminalerna, dygnet runt, vilket gör detta hotell till ett perfekt alternativ för de som är på resande fot. Good Morning Arlanda ingår i Ligula Hospitality Group AB. Beskrivning Vi söker nu fler glada medarbetare för att stärka upp teamet på Arlanda. Vi söker dig som är stresstålig, serviceinriktad och flexibel. Du brinner för service och gillar att arbeta i högt tempo. Vi är ett flygplatshotell och har mycket gäster dygnet runt alla dagar på året. Arbetsuppgifter Som receptionist arbetar du med in- och -utcheckning, bokning, försäljning och säkerhet. Du är en viktig del av vårt team på hotellet och du bidrar till att våra gäster får ett härligt mottagande och den bästa möjliga servicen.  Du besvarar inkommande mail & daglig rapportering. Att köra och hämta våra gäster från terminalen ingår i arbetsuppgifterna. Kvalifikationer För att söka de lediga tjänsterna måste du ha fyllt 20år och kräver B-körkort. Vi förutsätter att du talar och skriver flytande på både svenska och engelska. Meriterande om du har dokumenterad erfarenhet inom branschen. Villkor Extra vid behov Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i stark tillväxt. Vi äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Sedan 2015 har vi mer än fördubblat antalet hotell och expansionen fortsätter. Koncernen består i dag av 45 hotell i Sverige, Danmark och Tyskland som drivs under varumärkena ProfilHotels, Apartments by Ligula, Motel L, Good Morning Hotels och Collection by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter normalt ca 800 årsanställda och omsätter över 1 400 MSEK.

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Jobba Som B2B-säljare

Sök jobbet som säljare på NetJobs Group för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

29 april 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024