Siteansvarig/Platschef för projekt inom Ställverk och Vattenkraft

Företagsbeskrivning Vattenfall Services Nordic AB bygger, underhåller och utvecklar energilösningar för energi- och elanläggningar. Vi utvecklar Sveriges energiinfrastruktur för att skapa en hållbar framtid där vi hittar nya innovationer som bidrar till ett fossilfritt samhälle. Vi jobbar med många olika kunder och leverantörer som innebär stora investeringar för energiomställningen. Med oss arbetar du i en samhällsviktig verksamhet och ser till allt fungerar.  Tillsammans skapar vi Sveriges säkraste arbetsplats! Jobbeskrivning Vill du bli en viktig del av energiomställningen? Vattenfall Services är Sveriges ledande entreprenadbolag inom energi- och elkraftsområdet och vi utvecklar Sveriges energiinfrastruktur. Hos oss jobbar du i en framtidsbransch med stort fokus på en hållbar framtid. Vi behöver fler energihjältar och nu söker vi Siteansvariga som vill vara med på resan mot ett fossilfritt liv. Är det du? Tillsammans gör vi skillnad, för hela samhället. Som Siteansvarig/Platschef kommer du jobba med allt från stora till små projekt inom helhetslösningar för el- och kontrollutrustning till ställverk och kraftstationer. Det innefattar att arbeta med om- och nybyggnationer av stationer, ställverk och andra kraftstationer. Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda eltekniskt montagearbete med byggnation av region- och stamnätsstationer samt elanläggningar inom elnät, vattenkraft och industri på spänningsnivåer mellan 0,4 KV–400 KV Driva arbetet framåt i enlighet med kontrakt och tidplan Dokumentera och informera om arbetets framdrift Medverka för ett säkert arbete ute i fält för dig och dina kollegor Resor är en naturlig del av arbetet som Siteansvarig/Platschef. De som arbetar med större projekt reser längre sträckor där övernattning förekommer, oftast veckopendlar man då och arbetar in fredagen. Kravspecifikation Om dig Som Siteansvarig/Platschef hos oss är du teknikernas främsta kontakt för arbetet som utförs i fält. Du är även kontaktperson i fält mot kund, andra entreprenörer, m fl. Ledarskap är en stor del av vardagen och därför söker vi dig som har ett problemlösande och coachande förhållningssätt. Självständighet är en stor del av arbetet och är en viktig del för att kunna föra arbetet framåt. Vi söker därför dig som tar ansvar och har ett stort engagemang för dina uppdrag. Du skulle aldrig låta lönsamhet gå före säkerhet. Hos oss på Vattenfall Services kommer säkerheten alltid först! Vi vet att du kommer utvecklas tillsammans med oss. Men vi ser gärna att du redan har: Flerårig arbetslivserfarenhet av montagearbete i fält för entreprenader inom el- eller elkraftsområdet, gärna från en ledande roll Datorvana B-körkort då resor i tjänsten förekommer Goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift. Engelska är meriterande Ytterligare information Vi erbjuder Efter flera decennier i energibranschen vet vi att våra medarbetare är vår viktigaste och mest värdefulla tillgång. Därför erbjuder vi dig en varierande arbetsvardag med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Vi är en stor och trygg arbetsgivare som ändå känns familjär där medarbetarnas säkerhet, välmående och samarbete är viktiga delar av vår företagskultur! Hos Vattenfall Services kan du göra skillnad och tillsammans tar vi ansvar för en hållbar energiomställning, tillsammans ger vi kraft åt ett fossilfritt liv. Är du nyfiken på dina framtida kollegor? Läs mer här Nyfiken på att följa vår vardag? Följs oss på sociala medier! Linkedin – Vattenfall Services Nordic AB Instagram – Vattenfallservices Placeringsort Vi söker nya medarbetare över stora delar av Sverige. För denna tjänst kommer du vara hemstationerad med placering i något av dessa områden: Norra Norrland Södra Norrland Svealand Östra Götaland Vänligen ange önskad placeringsort i din ansökan! Kontakt För mer information kring själva rekryteringsprocessen, kontakta ansvarig rekryterare Angeliqa Haapanen på 070 238 21 39 eller [email protected]. Vill du veta mer om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterande chef enligt nedan: Norra Norrland – Aina Jansson, 070 358 21 70 Södra Norrland – Rolf Svallfors, 070 399 12 24 Svealand och Östra Götaland – Christoffer Berglin, 070 253 91 66 Fackliga representanter för denna tjänst är Gunilla Eriksson Unionen, Massimo Bresnik SEKO, Torbjörn Blom Akademikerna och Magnus Tjergefors, Ledarna. Du når alla via Vattenfalls växel, tfn 08-739 50 00. Du är varmt välkommen med din ansökan senast den 9 juni 2024. Urval kan komma att ske löpande, vänta därför inte till sista ansökningsdag. Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Utöver säkerhetsprövning görs drogtest. Vi är övertygade om att mångfald bidrar till att bygga ett mer lönsamt och tilltalande företag och strävar efter att vara goda förebilder när det gäller mångfald. Vattenfall arbetar aktivt för att alla anställda ska ha samma möjligheter och rättigheter oavsett ålder, etnisk eller kulturell bakgrund, könsidentitet och könsuttryck, religion/tro, sexuell läggning eller funktionsförutsättning.

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Lärare på Estetiska programmet Estetik & Media

Om jobbet Guldstadsgymnasiet är modern skola där våra elevers utbildning och utveckling alltid står i centrum för verksamheten. Skolan är placerad mitt i centrala Skellefteå. Vi tror att personlig utveckling och kunskap går hand i hand. Hos oss får eleverna en möjlighet att utveckla sina idéer samtidigt som de får en bra grund för framtiden. På Guldstadsgymnasiet får eleverna inte bara läsa sig till kunskap utan också praktiskt arbeta med projekt i samarbete med näringslivet. Vi erbjuder en kreativ organisation med kompetenta och utvecklingsbenägna kollegor. Vi strävar hela tiden efter att erbjuda en stimulerande miljö för dig som gillar att driva den pedagogiska utvecklingen framåt. Skolan kännetecknas även av mindre undervisningsgrupper, hög personaltäthet och en familjär stämning. Om tjänsten Vi erbjuder nu en 60-75% tjänst till dig som vill undervisa media i alla former såsom musik, film, ljud, grafik och foto. Vårt mål är att utbilda kreativa och företagsamma medieproducenter samt utveckla drivna och entusiastiska medieentreprenörer som tror på sig själva och sina möjligheter. Vi ser gärna att du har gedigna kunskaper om programmen i adobesviten, särskilt med fokus på photoshop, premiere pro, indesign och illustrator men även andra fristående program som t.ex. blender förekommer i undervisningen. Praktisk erfarenhet av medieteknik som ljussättning, ljud och livestreaming är meriterande." För att stärka utbildningens verklighetsförankning och skapa god förutsättningar för eleverna i arbetslivet är det viktigt att eleverna får arbeta i verkliga projekt med uppdragsgivare från näringslivet. Vi ser därför gärna att du som söker har förmåga och intresse av att skapa kontakter med branchen. I din roll som lärare ansvarar du för att planera, genomföra och utvärdera undervisningen enligt gällande styrdokument. Du följer och stödjer elevens kunskapsutveckling, samt bedömer och betygssätter kunskaperna utifrån de nationella betygskriterierna. Din profil Som person är du även duktig på att kommunicera, planera och organisera. Eftersom du jobbar tätt ihop med eleverna är det viktigt att du är lyhörd, kan stötta samt fatta svåra beslut när det behövs. Tillsammans med dina kollegor arbetar du även aktivt med verksamhetens utvecklingsarbete och värdegrund.

17 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Coop Bureå - vice butikschef

Vi söker dig som brinner för service och handel! Du har erfarenhet av ledarskap och vill utvecklas vidare tillsammans med oss. Befattningen är på heltid . Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan nu! Som vice butikschef har du i samråd med butikschef ansvar för att den dagliga driften fungerar optimalt. Du bidrar till att vi säljer med lönsamhet och har ett positivt arbetsklimat. Vid butikschefens frånvaro är du ansvarig på plats! Som vice butikschef krävs att du trivs med ett tempofyllt arbete. Du ser mycket arbete på begränsad tid som en utmaning. Du har förmåga att med egna iniativ utveckla och förbättra butiken. Vi tror att du som passar för tjänsten har vana och gärna utbildning inom branschen. Visste du att vi har 84 butiker? Lyckas du väl med ditt uppdrag finns alltså mycket stora utvecklingsmöjligheter inom företaget. Verklig framgång bygger på att vi älskar vårt jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder. Vi är en stor organisation med många butiker. Det innebär att det också finns många möjligheter att vidareutvecklas. Om du vill och har potential kan du växa med oss Coop Nord strävar efter att få allsidigt sammansatta personalgrupper med avseende på kön, kulturellt ursprung och ålder. Frågor och facklig kontakt Butikschef Tobias Salomonsson 0910-71 15 31 Handel Mattias Rustan 076-724 7665 Besök vår hemsida www.coopnord.se för mer information om Coop Nord vår organisation och vårt hållbarhetsarbete. Coop Nord är en av Sveriges största konsumentföreningar. Vi ägs av över 300 000 medlemmar och driver fler än 80 Coop-butiker i Västerbotten, Västernorrland och Jämtland. Några av våra butiker drivs i franchiseform, som Coopföretag. Varje dag hittar våra medlemmar och kunder prisvärd, hållbar matglädje till fest och vardag i våra butiker. Vi arbetar med något livsviktigt – mat. Vill du vara en del i vårt lag?

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
sommarvikariat lagermedarbetare

Arbetsbeskrivning Har du erfarenhet av lagerarbete samt truckkörning och vill arbeta över sommaren? Är du dessutom en utåtriktad, stresstålig och social person så är detta det perfekta jobbet för dig! Då ska du söka tjänsten som lagerarbetare hos PacsOn i Skellefteå, ett företag som arbetar med skräddarsydda helhetslösningar som hjälper sina kunder att förbättra sin verksamhet och bli lönsammare. Med deras kunskap bidrar de till att effektivisera processer och hitta kostnadseffektiva produkter, logistik- och lagerlösningar utifrån kundens behov. Tack vare deras lokala närvaro i kombination med ett genuint personligt engagemang kan de gå den extra milen för att deras kunder ska nå framgång. Rollen Som sommaranställd lagerarbetare så kommer du bland annat att arbeta med att leverera ordrar till kund, lagerplock, packning, samt för övrigt vanligt förekommande arbetsuppgifter på ett lager. Arbetet är på heltid och börjar vecka 25 till och med vecka 33, förlagt till dagtid. Ansvarsområden B-körkort truckkort samt körvana på trucktyperna B3 och B4. noggrann och framåt datorvana erfarenhet av lagerarbete Kvalifikationer B-körkort truckkort samt körvana på trucktyperna B3 och B4. noggrann och framåt datorvana erfarenhet av lagerarbete Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

17 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Underhållschef till Kankbergsgruvan

Har du arbetat inom underhåll och har ett intresse för ledarskap? Då vill vi veta mer om dig, ansök nu! Arbetsuppgifter Som Underhållschef i Kankberg får du förtroende för vårt underhåll i gruvan som idag består av en flotta av mobila maskiner. Här arbetar du med utveckling av underhållets strategier, arbetsmetoder och rutiner med målet att säkerställa högsta säkerhet för våra medarbetare och en anläggningstillgänglighet i toppklass. Du är välbevandrad i nyckeltal kring TAK alternativt OEE, där underhållssystemet är grunden för hur du vill bedriva verksamheten. Verksamheten vill du ska vara planerad och analyserad. En naturlig del är ständiga förbättringar som utmynnas från underhållsdata och avbrottsstatistik. Underhållet är organiserat centralt i Bolidenområdet, och du rapporterar direkt till Avdelningschef Underhåll för Bolidenområdet. Utbildning/Erfarenhet Vi ser fram emot att välkomna dig som vill ha en möjlighet att växa och utvecklas som chef. Antingen har du haft någon form av ledaruppdrag tidigare, eller så är det här nästa steg som ledare. Som person har du en god samarbetsförmåga, du är affärsmässig och inspireras av att leda och utveckla medarbetare och team mot uppsatta mål. Du är serviceinriktad, kommunikativ och prestigelös. Du har/kan: en underhållsinriktad ingenjörsutbildning eller motsvarande. erfarenhet av jobb inom underhållssidan. kommunicera på svenska och engelska. körkort för personbil.

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
F Metall söker en lokalombudsman till Skellefteå

IF Metall organiserar anställda inom verkstads-, bil- och kemiindustrin, gruvor, läkemedelsföretag och tvätterier, och har över 300 000 medlemmar på 13 000 arbetsplatser runt om i Sverige. Omkring 21 procent av medlemmarna är kvinnor. IF Metall har en feministisk syn och verkar för rättvisa, jämlikhet och jämställdhet. Har du erfarenhet av förhandling, fackligt arbete och har goda kunskaper inom arbetsrätten? Vill du arbeta för och med människor? Nu söker IF Metall en lokalombudsman till avdelning 3, Norra Västerbotten. Som ombudsman erbjuds du ett meningsfullt och utvecklande arbete där du gör skillnad för avdelningens medlemmar varje dag. Här får du möjlighet att arbeta med engagerade kollegor i en roll där du kommer att ha många kontakter och samarbeten. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi ser fram emot din ansökan! Om tjänsten I rollen som lokalombudsman ingår att i samarbete med övriga ombudsmän och administratörer genomföra arbetsuppgifter som är kopplade till den fackliga verksamheten. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av att: Ge arbetsrättslig rådgivning samt företräda medlemmar i förhandling och tvister Rekrytera medlemmar och bilda klubbar Stödja och stärka organisationen Skapa engagemang för medlemskap och fackliga värderingar I rollen svarar du självständigt för förhandlingar och medlemsärenden och ger ett löpande stöd till förtroendevalda medlemmar. Du rapporterar till lokal samordnare. Tillträde sker enligt överenskommelse och löne- och anställningsvillkor är enligt avtal för lokalombudsmän. Kontakt: HR-Generalist, Carolina Mannerqvist: 08-786 80 89 Lokal samordnare, Lena Lundgren: 0910-71 45 59 Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av fackligt arbete med goda kunskaper inom arbetsrätten. Rollen kräver att du har erfarenhet av förhandling och att du har arbetat med medlems-värvning och organisering. Lämplig utbildningsbakgrund kan vara arbetsrättslig utbildning kombinerat med utbildning inom förhandling och organisering. Har du tidigare arbetat som ombudsman eller med kollektivavtalsteckning är det meriterande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska. Övriga språkkunskaper är meriterande. Det är ett krav att du har en god vana att hantera IT verktyg som stöd i ditt arbete. För att lyckas i rollen har du förmågan att skapa goda relationer, ett arbetssätt som är strukturerat och det är viktigt att du är en god lagspelare. Du är kommunikativ, kan anpassa dig till förändringar och besitter ett lugn även i pressade situationer. För att trivas i rollen är du intresserad av strategiska frågor och du gillar problemlösning. Då resor förekommer i tjänsten är B-körkort ett krav. Vi söker dig som delar arbetarrörelsens värderingar och har ett gediget intresse för fackliga frågor. Om verksamheten IF Metall, organiserar anställda inom verkstads-, bil- och kemiindustrin, gruvor, läkemedels-företag och tvätterier och har 310 000 medlemmar på 12 900 arbetsplatser runt om i Sverige. Omkring 21 procent av medlemmarna är kvinnor. IF Metall är ett feministiskt förbund och verkar för rättvisa, jämlikhet och jämställdhet. Det är en kunskapsintensiv organisation som strävar efter en god arbetsmiljö för alla, värdesätter olikheter i arbetsgrupper och eftersträvar mångfald i alla avseenden. Vi erbjuder dig ett professionellt, meningsfullt och utvecklande arbete som arbetar med ständig utveckling av människan och industrin. Läs mer på: ifmetall

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Platschef till Altum i Skellefteå!

Som platschef hos Altum i Skellefteå kommer du att ha kontinuerlig kontakt med våra kunder för att leverera förstklassiga lösningar för både industrikunder och byggkunder. Du kommer att ha ansvar för genomförandet av såväl stora projekt som mindre uppdrag, vilket inkluderar att hantera projektens resultat, intäkter och kostnader, samt att leda och planera produktionen. Dina ansvarsområden Som platschef är du navet i vår verksamhet och kommer ha en central roll i att säkerställa att våra medarbetare trivs och presterar på högsta nivå. I din roll ingår personalansvar för arbetsledare och ställningsmontörer, med varierande antal medarbetare beroende på projektens storlek. Du säkerställer att rätt bemanning finns på plats och arbetar aktivt för att upprätthålla en säker arbetsmiljö för alla. Vi söker dig som: Har erfarenhet av ledarskap eller har arbetat i en ledande roll, eller är en driven person som är redo att ta nästa steg till en ledande position. Är skicklig på att planera och organisera arbetsuppgifter för både dig själv och andra, då du kommer att hantera flera projekt samtidigt. Har arbetat inom bygg- eller industribranschen i projektform, vilket är en värdefull erfarenhet för denna roll. Erfarenhet från ställningsbranschen är meriterande men inte ett krav. Innehar B-körkort. Har god datavana. Vi erbjuder: Konkurrenskraftig lön. Tjänstebil eller förmånsbil enligt överenskommelse. Ordinarie arbetstider vardagar 07-16 med förtroende tid. Altum är ett snabbt växande företag som är känt för sin höga kvalitet och starka kundfokus. Vi expanderar i Skellefteå och sätter nya standarder inom vår bransch. Här blir du del av ett företag med snabba beslutsvägar och ges möjligheten till stor personlig utveckling. Du är en trygg och målinriktad ledare som förstår vikten av att sätta upp och kommunicera tydliga mål för verksamheten, vilket skapar engagemang bland medarbetarna. Du är duktig på att bygga och underhålla relationer med kollegor, kunder och leverantörer. Du motiveras av att utveckla ditt team och gläds åt att nå gemensamma mål. Du har även ett starkt fokus på lönsamhet och är resultatinriktad, samtidigt som du värnar om en säker och god arbetsmiljö. Ansökningsförfarande: Tjänsten kan fyllas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Altum Service AB samarbetar med Norra Resurs i denna rekryteringsprocess, och tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att du anställs direkt hos Altum Service AB. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Christoffer Hjelm på [email protected]. Låter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Om Altum Inom Altum Service AB finns lång branscherfarenhet med fokus på alla detaljer som betyder hög kvalitet genom hela projektet: dvs analys, projektering, kalkylering, säkerhet och miljö samt genomförandefasen och demontering. I Altums organisation finns idag ca 50 medarbetare. Altum är medlem i STIB, Branschförening ställningsentreprenörerna samt Byggföretagen och uppfyller därmed kraven som ställs på ett specialföretag i branschen både i teknisk samt ekonomiskt avseende. Ordning och reda är honnörsorden för verksamheten. Om oss Norra Resurs är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning i Norrland. Vi är dedikerade till att stödja och utveckla kompetensen hos nästa generation yrkesmän och kvinnor inom olika branscher. Med vår förståelse för den lokala arbetsmarknaden är Norra Resurs din pålitliga partner för lärlingsprogram och bemanningslösningar i Norrland.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Produktambassadör

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker dig som gillar att träffa folk och vill ha ett fritt arbete. Som produktambassadör står du i en livsmedelsbutik och bjuder på smakprover. Ofta får du jobba torsdagar och/eller fredagar, och vi kan erbjuda löpande varje vecka. Du är timanställd och kan välja ifall du vill ta uppdraget eller inte. Vi betalar fast timlön, semesterersättning och milersättning när du använder din bil. Du får tydliga instruktioner och trevligt stöd från en regionsansvarig hos oss. Skriv ett par rader om dig och skicka dina kontakter till oss, så kontaktar vi dig inom kort :) Hoppas vi hörs! //Brand Impact Teamet 🚀

17 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Vi söker C-Chaufförer inom distribution till sommarjobb i Skellefteå

Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Skellefteå. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Perioden för arbetet gäller under sommaren mellan V.22-V.35 med en stor chans till förlängning. Kan man inte arbeta hela perioden är det också av intresse. Om jobbet: Tjänsten är en heltidstjänst med arbete dagtid. Du kommer att arbeta med distribution och leverera gods till butiker och återförsäljare. Vi söker dig som är redo att jobba heltid som C-Chaufför åt ett transportföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Du ska leverera med ett leende på läpparna och hålla ditt tidschema. Du kommer att ha chansen att utvecklas och arbeta för ett företag som är ett utav de största i sin bransch. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Ansvara för godset i bilen Leverera med ett leende på läpparna Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du uppskattar ett högt arbetstempo, kan ta dig an olika uppgifter inom yrket och ha god kunskap inom logistik och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Kvalifikationer: Positiv och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom distribution och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Jobba som psykolog online hos Din Psykolog. Fritt och flexibelt heltidsjobb

Vårt fantastiska psykologteam växer och nu söker vi dig som vill hjälpa människor över hela Sverige att må bättre, samtidigt som du får större frihet jämfört med många andra arbetsplatser. Hos oss får du ett flexibelt arbete med fokus på psykologisk behandling och alliansskapande. Vi värderar dig högt och vill kunna erbjuda attraktiva villkor för att du ska vilja börja och stanna kvar. Du får Frihet Jobba vart du vill. Allt arbete sker på distans över nätet. Jobba när du vill. Du bestämmer själv om du vill jobba förmiddag, eftermiddag, vardag eller helg. Hos oss jobbar du bara 6,5h per dag och slipper pendla. Du får alltså mer tid till annat som är viktigt i livet. Självständighet Du bestämmer själv över ditt schema och hur dina patienter bäst behandlas. Samtidigt är du en del av ett fantastiskt psykologteam med stöd från kollegor och chefspsykologer när du behöver det. Utveckling Varierande behandlingsarbete tack vare en bred patientgrupp i kombination med videosamtal och IKBT. Intern och extern handledning med dina kollegor, chefspsykolog och erfaren KBT-handledare. Workshops som ger dig nya verktyg och behandlingsmöjligheter. Dessutom är din närmaste chef psykolog och tillsammans med teknisk support får du snabbt stöd när frågor eller problem dyker upp. Tack vare vårt fantastiska tech-team så har vi smidiga digitala processer och minimal administration - så att vi kan fokusera på patientmötet. Om rollen Som psykolog hos oss kommer du genom videosamtal och IKBT att genomföra bedömningar och ge psykologisk behandling. Vi är en del av primärvården och behandlar klienter med mild till måttlig psykisk ohälsa. Därtill kommer du att få delta på extern- och intern handledning, workshops och digital fika tillsammans med dina psykologkollegor För att lyckas och trivas i rollen så vill vi att du Är legitimerad psykolog med grundläggande psykoterapiutbildning KBT (Steg 1). Har minst ett års erfarenhet av psykologisk behandling. Är folkbokförd i Sverige. Har goda datorkunskaper. Om oss Din Psykolog är en växande digital psykologmottagning, och söker nu dig som vill vara en del av vår resa och skapa den bästa tjänsten för psykologer och patienter. Vi lägger stor vikt vid att våra patienter känner sig trygga, hörda och sedda, och att våra psykologer känner sig fria, självständiga och delaktiga. Därför består vårt psykologteam av människor med bred erfarenhet, god empati och ett stöttande förhållningssätt till varandra. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024