Valideringsledare, Life Science
Knightec Group AB
Civilingenjörsyrken inom kemi och kemiteknik

Därför är detta jobb för dig Du vill vara med och göra skillnad på riktigt som konsult inom Life Science. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människors liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. Du blir en del av ett team som är experter inom validering och hjälper våra kunder att nå säkra produkter och göra skillnad för slutanvändaren. Här sätts du och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner - allt för att du ska få arbeta i uppdrag och roller där du kommer tillrätta. Du blir en del av vårt affärsområde inom Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Rollen innebär att du tar lead för valideringar, och kan guida och stötta dina kollegor för att gemensamt komma framåt. Du kommer antingen jobba i något av våra valideringsteam där vi levererar ett färdigt projekt till kund eller på plats ute i våra kunders verksamheter. Du kommer bland annat att ansvara för commissioning och/eller kvalificering av utrustning och datoriserade system. Dina arbetsuppgifter kommer vara exempelvis: validering av utrustning och system se till att projektets tidsplan hålls koordinering mellan olika funktioner i projektet drivande i att finna lösningar på utmaningar som uppstår leda, koordinera och skriva riskgranskningar leda avvikelse-utredningar Kvalifikationer Vi söker dig som gillar att leda andra och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du gillar problemlösning och att ha flera kontaktytor. Du vill gärna arbeta i komplexa produktionsmiljöer och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Vi ser även att du har: erfarenhet från en roll inom validering/kvalificering inom läkemedelsindustrin ingenjörsexamen eller motsvarande god kännedom om GMP meriterande med erfarenhet av koordinering/samordning flytande kunskaper i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Stockholm, Hagaplan 4. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Jäderborn, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!

27 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Valideringsingenjör, Life Science
Knightec Group AB
Civilingenjörsyrken inom kemi och kemiteknik

Därför är detta jobb för dig Här får du vara med och göra skillnad på riktigt som konsult inom Life Science. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människors liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet. Du blir en del av ett team som är experter inom validering och hjälper våra kunder att nå säkra produkter och göra skillnad för slutanvändaren. Här sätts du och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner - allt för att du ska få arbeta i uppdrag och roller där du kommer tillrätta. Vi erbjuder dig ett kontor i Stockholms epicentrum för Life Science, Forskaren. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer bland annat att ansvara för commissioning och/eller kvalificering av utrustning och datoriserade system. Du kommer arbeta i våra egna leveranser med ett team av Semcon-kollegor för att gemensamt leverera ett färdigt projekt till kund, alternativt i våra kunders verksamheter. Dina ansvarsområden är exempelvis: Validering av utrustning och system Se till att projektets tidsplan hålls Koordinering mellan olika funktioner i projektet Vara drivande i att finna lösningar på utmaningar som uppstår Leda, koordinera och skriva riskgranskningar Leda avvikelse-utredningar Kvalifikationer För att trivas i rollen har du ett intresse för teknik, du vill gärna arbeta i komplexa produktionsmiljöer och i en roll med flera olika kontaktytor. Du gillar problemlösning, är lyhörd och trivs i en varierande konsultroll. Vi tror även du har:  Erfarenhet inom läkemedelsindustrin Erfarenhet inom validering/kvalificering Tidigare erfarenhet från en roll som exempelvis valideringsingenjör, projektingenjör, kvalitetsingenjör eller liknande Ingenjörsexamen inom bioteknik, medicinteknik, maskinteknik eller motsvarande Goda kunskaper både muntligt och skriftligt i svenska och engelska En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Stockholm, Hagaplan 4. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!

27 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Projektledare, Life Science
Knightec Group AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Därför är detta jobb för dig Du vill vara en del av regionens främsta Life Science-konsulter och driva projekt som gör skillnad. Vi bidrar tillsammans med våra kunder till att förbättra människans liv och livskvalitet genom att bland annat utveckla produktion, kvalitet och projektverksamhet.  På Knightec Group är vi specialister på att driva projekt inom en rad olika industrier. Vi har djup kompetens inom projektledning och även en egen välkänd metodik, XLPM (Excellence in Project Management). Hos oss får du dessutom möjlighet att engagera dig i nätverk med fokus på projektledning, vilket ger dig goda förutsättningar att utvecklas vidare i din roll som projektledare. Du blir en del av vårt affärsområde Compliance & Management där vi stöttar en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Du kommer driva varierande projekt tillsammans med våra under, antingen på plats i deras verksamheter eller i våra egna leveranser. Projekten kommer variera i komplexitet och omfattning. Rollen kommer bland annat att innebära:  Leda investeringsprojekt, installationsprojekt, projekt rörande ombyggnation eller liknande Ansvara för projektets budget, tidplan och kvalitet Leda arbetet i projektet och ansvara för projektets resultat inför en styrgrupp Hantera projektets intressenter och risker Motivera och engagera dina projektmedlemmar Kvalifikationer Vi söker dig som har ett intresse för teknik och komplexa projekt. Du är självgående, duktig på att hitta lösningar och van vid att arbeta under föränderliga förutsättningar. Du trivs även med att leda och engagera andra. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: Utbildning civilingenjör, högskoleingenjör eller motsvarande inom relevant område (t.ex. kemiteknik, maskinteknik, medicinteknik) Dokumenterad erfarenhet av teknisk projektledning inom Life Science-industrin, gärna med erfarenhet från produktion Erfarenhet av projektledningsverktyg Kunskap om branschens lagar, krav och riktlinjer Flytande kunskaper på svenska och engelska Meriterande med kännedom/ utbildad inom någon projektmetodik En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Stockholm, Hagaplan 4. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Partner, Lina Jäderborn. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!

27 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Rekryteringskonsult sökes till stort industribolag!
Poolia Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Vill du vara en del av ett engagerat HR-team hos ett stort svenskt industriföretag med global närvaro? Vi söker dig som är erfaren inom rekrytering och trivs i en snabbrörlig miljö där kvalitet och kandidatupplevelse står i fokus. Plats: Södertälje (med möjlighet till distansarbete 2–3 dagar/vecka) Anställningsform: Heltid, tidsbegränsad anställning ca 12 månader Start: omgående Om tjänsten Som rekryteringskonsult kommer du att arbeta nära rekryterande chefer för att säkerställa att rätt person anställs vid rätt tillfälle. Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen – från uppstartsmöte till slutligt kandidatval – med ett tydligt kompetensbaserat arbetssätt. Rollen omfattar även proaktiv search via LinkedIn Recruiter, främst inom ekonomiområdet. Dina arbetsuppgifter i huvudsak * Driva cirka 20 parallella rekryteringsprocesser inom främst ekonomi * Genomföra kompetensbaserade intervjuer och urval * Använda vårt rekryteringssystem (SuccessFactors) enligt global process * Söka kandidater via LinkedIn Recruiter och bygga kandidatnätverk * Samarbeta tätt med kollegor för att balansera arbetsbelastning och dela kandidater Vem är du? Vi söker dig som är en strukturerad och lösningsorienterad person med god kommunikativ förmåga. Du har ett genuint engagemang för att hitta rätt kompetens och drivs av att skapa långsiktiga matchningar mellan kandidat och organisation. Du trivs i en roll där samarbete är en naturlig del av vardagen och där du aktivt bidrar till att dela kunskap och stötta dina kollegor för att nå gemensamma mål. Din förmåga att bygga förtroendefulla relationer och samtidigt hålla ett högt tempo i arbetet kommer vara avgörande för att lyckas i rollen. Du har: * Högskoleutbildning inom HR eller motsvarande * Minst 3 års erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering * Van att arbeta självständigt med hela rekryteringsprocessen * Flytande svenska och engelska i tal och skrift * Erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo och hantera flera processer samtidigt Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

27 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Fordonstekniker sökes till Södertälje
Auxante AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Dina arbetsuppgifter Som fordonstekniker arbetar du med att säkerställa och kontrollera fordon. Du ansvarar för att fordonet uppfyller de säkerhetskrav och följer de nödvändiga standarder som finns, utför funktionstester samt ser till att fordonet är i det skick som krävs inför leverans av produkt. Din profil Vi söker en person som är teknisk kunnig och har ett öga för detaljer. Du kan ha arbetat som exempelvis service/el-tekniker, mekaniker eller liknande. Har du arbetat som fordonstekniker tidigare är det meriterande. Du trivs med att jobba både självständigt och i grupp samt har en vilja att lära dig nya saker och utvecklas inom din roll. Körkort är ett plus och att kunna kommunicera på svenska är ett krav. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om företaget Företaget är en av Europas största återförsäljare av personbilar, transportbilar och lastbilar. Verksamheten har funnits i ett antal årtionden och har flertalet kontor runt om i Sverige. Om oss Auxante AB är ett svenskt bemannings- och rekryteringsbolag som riktar sig till industrin. Det är ett familjeföretag som, genom sina egna erfarenheter inom industriell tillverkning och andra service- och installationsyrken födde idén om ett företag, med syfte att bistå branschens rekryteringsbehov. Så grundades Auxante med ambitionen att engagera och sysselsätta skickliga tjänstemän och yrkesarbetare i Sveriges.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Rekryteringskonsult sökes!
Perido AB
Personal- och HR-specialister

Brinner du för att hitta rätt person till rätt plats och vill arbeta i en miljö där tempot är högt, samarbetet starkt och kvaliteten alltid i fokus? Nu söker vi en engagerad och driven rekryteringskonsult som vill vara med och bygga framtidens team hos kundföretaget. Här får du chansen att kombinera din erfarenhet av rekrytering med ett proaktivt arbetssätt och ett kompetensbaserat fokus – i ett team där ni hjälps åt, utvecklas tillsammans och har kul på vägen. Om tjänsten Vi på Perido söker nu en rekryteringskonsult med fokus på finansroller för vår kunds räkning, ett väletablerat företag inom fordonsindustrin. Du utgår från kontoret beläget i Södertälje med möjlighet att jobba på distans ett par dagar i veckan. Dina arbetsuppgifter Som rekryteringskonsult (TA Specialist) arbetar du nära rekryterande chefer för att säkerställa att rätt person anställs vid rätt tidpunkt. Du driver ett 20-tal rekryteringsprocesser parallellt och arbetar strukturerat och kompetensbaserat genom hela processen. Rollen innebär även proaktivt kandidatletande via LinkedIn och att bygga en stark pipeline, särskilt för finansroller. Du ingår i ett team där samarbete, kvalitet och efterlevnad av globala rutiner i SuccessFactors är centrala delar. Arbetsuppgifter: Driva hela rekryteringsprocessen från behovsanalys till anställning Säkerställa kvalitet genom kompetensbaserad rekrytering Hantera cirka 20 parallella rekryteringar i högt tempo Söka efter relevanta kandidater via LinkedIn Recruiter Bygga och underhålla kandidatpipelines, särskilt för ekonomiroller Arbeta i SuccessFactors enligt globala processer och riktlinjer Samarbeta tätt med kollegor för att dela kandidater och balansera arbetsbelastning Dina egenskaper För att trivas och lyckas i rollen som rekryteringskonsult behöver du vara en positiv lagspelare som trivs i en snabb och dynamisk miljö. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och bidrar aktivt till teamets gemensamma mål genom att stötta kollegor och dela med dig av kunskap och kandidater. Du är självgående, har hög arbetskapacitet och motiveras av att leverera kvalitet även när tempot är högt. Låter detta som en spännande tjänst? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Universitetsexamen med inriktning personalfrågor eller motsvarande Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Meriterande: Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med kompetensbaserad rekrytering, arbete med hela rekryteringscykeln från uppstartsmöte med rekryterande chef tills slutkandidat har identifierats Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till och med 2026-07-12. Start omgående. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35314 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kundservicemedarbetare på heltid i Södertälje
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Nu ges möjlighet för dig som vill vara med och skapa fantastiska kundupplevelser och vara ansiktet utåt hos vår kund. Läs mer nedan och välkommen med din ansökan idag, då start är omgående! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för vår kunds räkning en Kundservicemedarbetare. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig initialt till årsskiftet med chans till förlängning. Du kommer vara anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som kundservicemedarbetare är du nyckelperson i att hantera och utveckla kundrelationer samt säkerställa högkvalitativ servicegrad varje dag. I rollen är du vår första kontaktpunkt för kunder via såväl telefon som email - alltid med ett professionellt och hjälpsamt bemötande. Rollen innefattar hantering av bokningar inom både inrikes- och utrikestransporter där ansvarsområden är att supportera kunder samt koordinera bokningar i deras bokningssystem. Vidare kan det tillkomma viss tillhörande administration så som fakturahantering och dylikt. VI SÖKER DIG SOM - Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet - Har god data- och systemvana - Har arbetslivserfarenhet inom service - Har avslutad gymnasieexamen För denna roll värderar vi dina personliga egenskaper högt. Vi söker en serviceinriktad person som kan upprätthålla en hög servicenivå och effektivt hantera ärenden, alltid med fokus på att leverera professionell service. Du bör vara kommunikativ och ha förmågan att uttrycka dig tydligt och rakt. Vidare är det viktigt att du är noggrann och ordningsam med en förmåga att korrekt hantera och registrera kunduppgifter och annan relevant information. Övrig information: - Start: Omgående - Omfattning: Heltid, 40 h/v - Uppdrag: Initialt till årsskiftet - Placering: Södertälje Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

28 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Vehicle Coordinator till kund i Södertälje!
Sway Sourcing Sweden AB
Transportledare och transportsamordnare

Är du en erfaren och lösningsorienterad koordinator med ett starkt tekniskt kunnande inom fordonsindustrin? Vi söker nu en Vehicle Coordinator som kommer att spela en central roll i att planera, koordinera och säkerställa att test- och utvecklingsfordon är redo för uppdrag. Om rollenI den här dynamiska och varierande rollen får du möjligheten att vara spindeln i nätet för vår kunds test- och utvecklingsfordon. Du kommer att samarbeta med både interna team och externa aktörer, där du säkerställer att fordon är korrekt konfigurerade och redo för planerade tester. Genom att hålla en tydlig struktur och noggrann uppföljning ser du till att alla aktiviteter sker smidigt och effektivt. Några centrala ansvarsområden: Planering och koordinering av modifieringar av test- och utvecklingsfordon Hantera och följa upp fordonskampanjer, inklusive dokumentation Förbereda och organisera fordon inför klimattester Samarbeta med verkstäder, ingenjörer och testförare för att säkerställa rätt fordonskonfiguration och tekniska krav Säkerställa att fordon är redo och tillgängliga enligt schemalagda aktiviteter Vi letar efter dig som har Några års erfarenhet av liknande koordinationsroller inom fordonsindustrin En stark teknisk förståelse för fordon och dess system Förmåga att planera och strukturera arbete i en dynamisk miljö Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor B-Körkort Du uttrycker dig väl, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska. Erfarenhet av klimattestning eller arbete i projektbaserade utvecklings-/testmiljöer är meriterande Körkort för C-kategori är meriterande Praktisk information: Plats: Södertälje, på plats initialt för onboarding Uppdragsperiod: 1 juli - 31 december Bakgrundskontroll genomförs innan uppdraget påbörjas. Urval sker löpande, skicka in din ansökan redan idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
28 november 2025
PERSONLIG ASSISTENT HÖLÖ/SÖDERTÄLJE TIMANSTÄLLNING/ SEMESTERVIKARIE
Fmf Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi en assistent för en timanställning, men som även kan arbeta mer under sommaren då ordinarie personal har semester. Ett arbete som kanske kan passa dig som pluggar vidare? Vår kund bor med sin familj i Hölö/ Södertälje. Han är en 23 årig kille med flera funktionsnedsättningar, han har EP och har inget talande språk. Vi behöver stärka upp arbetslaget runt kunden och söker dig som är ansvarsfull och omtänksam. Det dagliga arbetet består av att hjälpa till med det han inte klarar att göra själv. Du kommer främst att jobba i hans hem så du behöver vara ödmjuk och lyhörd för både honom och hans familj. Arbetet består mycket av att finnas för kunden. Du behöver också kunna anpassa dig till alla de miljöer han befinner sig i. Kunden har många intressen, så som ridning, gå på bio, bowling, musik, surfa och titta på tv. Vi söker en flexibel och kreativ person som kan motivera kunden i lämpliga aktiviteter, utifrån hans dagsform. Assistentens roll och erfarenhet Som assistent för vår kund förväntas du vara trygg, ansvarstagande, positiv, inkännande och initiativrik. Du bör se möjligheter och kunna guida och motivera kunden när det behövs, samtidigt som du förstår när det är lämpligt att ta ett steg tillbaka. Vi arbetar lågaffektiv, vilket innebär att du behöver vara lugn och empatisk i ditt bemötande. Du som assistent behöver vara flexibel gällande arbetstider eftersom vi i arbetsgruppen löser bemanningen om någon blir sjuk eller har semester – vi ställer upp för vår kund och varandra. Vi arbetar tillsammans för att göra kundens vardag så bra som möjligt. Du behöver vara rökfri under din arbetstid. Meriterande erfarenheter och krav Krav • Svenska i tal och skrift. • Ej allergisk mot pälsdjur. Meriterande • Erfarenhet av personlig assistans. • Erfarenhet av teckenkommunikation. • Finska i tal. • B-körkort. • Erfarenhet av EP. Arbetstid/tjänstgöringsgrad • Start omgående eller enligt överenskommelse. • På timmar- extra vid behov. • Semestervikarie juni- augusti. Kontaktperson Kundansvarig: Wenche Iskander E-post: [email protected] Märk din ansökan med referens: HÖLÖ På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder. Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://digitaliseringsinitiativet.se/belastningsregistret Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Jag är snart en 8 årig pojke som söker kvinnlig personlig assistent
Viola Assistans AB
Personliga assistenter

Med utbildning och erfarenhet inom autism och intellektuell funktionsnedsättning. Du ska vara tålmodig ,lyhörd och tänka steget före.Flytande svenska är ett krav .Vid eventuell intervju tag med utdrag ur belastningsregistret.Tjänsten kommer tillsättas omgående.Vikariat över sommaren och möjligt till förlängning om samarbetet fungerar. Arbetsplatsen är i södertälje. Mejla ansökan på [email protected]

28 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025