Ditt engagemang som undersköterska spelar en avgörande roll i mötet med psykiatriska utmaningar. Välkommen till en klinik där du inte bara arbetar – du påverkar och gör skillnad varje dag. Hos oss får du en givande arbetsmiljö med meningsfulla arbetsuppgifter, inspirerande kollegor och närvarande ledarskap. Psykiatricentrum Södertälje är en liten klinik med korta beslutsvägar, hos oss får du möjlighet att vara med och påverka! Vi erbjuder en god arbetsmiljö med meningsfulla arbetsuppgifter, motiverade kollegor och närvarande ledarskap. Vi tycker det är viktigt att varje medarbetare får utvecklas och har en generös inställning till kompetensutveckling. Vi värdesätter även ett hållbart arbetsliv och våra medarbetare får bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, möjlighet till friskvårdstimme och tillgång till personalgym. Om oss Vår heldygnsvård består av två avdelningar, avdelning 34 och 36 med 16 vårdplatser vardera. Vi vårdar patienter enligt HSL och LPT. Vid avdelning 34 finns även en separat verksamhet med 2 stycken tillnyktringsplatser där vi vårdar patienter inkomna enligt LOB. På avdelningarna arbetar sjuksköterskor, skötare, kuratorer och läkare. Alla yrkesgruppers kompetens tas tillvara för att ge en mycket god vård. Vi tar emot patienter från samtliga diagnosgrupper vilket gör dagarna varierande och väldigt intressanta. Du får i och med detta möjligheten att lära dig om alla olika diagnosgrupper och samsjuklighet. Om tjänsten Som undersköterska kommer du att vara en viktig del av omvårdnadsgruppen och arbeta nära sjuksköterskor, kuratorer och läkare. Ditt fokus ligger på patienternas psykiatriska vård och somatiska omhändertagande, men också på anhörig- och nätverksarbete. Du kommer att bidra till vårdplaneringen och främja patienternas delaktighet i deras egen vård. Dokumentation i journalsystemet Take Care är en integrerad del av arbetet. Du kommer även att delta i utvecklingen av omvårdnadsarbetet på avdelningen. Vi söker Dig som har ett genuint intresse för psykiatriska patienter och är engagerad i att skapa en trygg och stödjande vårdmiljö. Vi värdesätter god samarbetsförmåga, stresstålighet och förmåga att agera i akuta situationer. Tidigare erfarenhet inom psykiatrin eller missbruksvård är meriterande. Bevis om skyddad yrkestitel för undersköterskor eller arbetsgivarintyg som styrker att du hade tillsvidareanställning som undersköterska 1 juli 2023 i enlighet med övergångsbestämmelserna (2021:739) i Patientsäkerhetslagen (2010:659). Du som söker med arbetsgivarintyg ska bifoga betyg från din från din undersköterskeexamen. Anställningsform Tillsvidareanställning, heltid. Arbetstider enligt schema (dag-, kvälls- och helgtjänstgöring). Tillträde enligt överenskommelse. Psykiatricentrum Södertälje är en specialistpsykiatrisk klinik inom Stockholms läns sjukvårdsområde, SLSO. Kliniken har fem öppenvårdsenheter och två heldygnsvårdsavdelningar. Med våra ca 200 medarbetare är vi en liten klinik. Det medför en god sammanhållning samt gör det enklare att lära känna och påverka verksamheten. Varmt välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Trivs du med att ha en central roll där du får saker att fungera smidigt? Är du en strukturerad person som gillar att stötta både chefer och kollegor i det dagliga arbetet? Vill du arbeta i en varierad administrativ roll i en innovativ och internationell miljö? Om tjänsten Vi på Perido söker nu en administrativ support till vår kund. Kunden i fråga är ett välkänt bolag inom fordonsindustrin. Du utgår från kontoret beläget i Södertälje. Dina arbetsuppgifter Som administrativ support har du en central roll i att stötta både chefer och medarbetare inom två olika sektioner. Du bidrar till att den dagliga verksamheten fungerar smidigt genom att koordinera möten, hantera dokumentation och webbsidor samt se till att interna processer, som behörigheter och beställning av kontorsmaterial och utrustning, fungerar effektivt. Exempel på arbetsuppgifter: Boka och koordinera interna och externa möten, inklusive agenda, kallelser och protokoll Ge administrativt stöd till sektions- och enhetschefer, till exempel boka resor, lokaler och hantera fakturor Hantera och uppdatera dokumentation, policydokument, mallar och hemsidor Stödja rapportering och datainsamling från HR-system samt förbereda presentationer och sammanställningar Delta i budget- och fakturaprocesser, beställa varor och hantera leverantörsfakturor i Basware Dina egenskaper Som administrativ support är det viktigt att vara noggrann, strukturerad och ha ett sinne för detaljer. Du behöver också vara serviceinriktad och lyhörd för andras behov, eftersom rollen ofta innebär att ge stöd till kollegor och chefer. Flexibilitet och förmågan att hantera många uppgifter samtidigt är också värdefulla egenskaper, liksom att kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Är det dig vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Hög integritet, hanterar konfidentiell information med diskretion God IT-vana – har erfarenhet av Microsoft Office, Basware, SharePoint, Helpdesk, DMS, 3D Experience med mera Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag i sex månader. Start 2025-09-01. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35339 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.
Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet? Nu söker Coop Södertälje C dig med erfarenhet av att leda och utveckla team i en snabbrörlig och resultatorienterad miljö. Du brinner för att skapa starka team som levererar resultat och ett kundmöte i världsklass! Är du redo? Vi erbjuder dig: Som Säljchef Kundflöde kommer du ansvara för butikens alla områden inom det personliga kundmötet. Du kommer också som en del av butikens ledningsgrupp ha ett övergripande ansvar för butikens alla delar och resultat; med kundnöjdhet, försäljning och ständig förbättring i fokus. I ditt arbete ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen i butiken med matglädje och inspiration - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat utifrån butikens mål och nyckeltal inom ditt ansvarsområde - Initiera, leda och driva olika initiativ för att förbättra lönsamhet och resultat genom det personliga kundmötet - Genom ett coachande och kunddrivet ledarskap skapa förutsättningar för dina medarbetare att prestera och lyckas i sin roll - Arbeta aktivt med hållbara val i butik Tjänsten är en tillsvidareanställning på Heltid 40 timmar per vecka. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. Vem söker vi: För oss på Coop är det viktigt att ständigt lära oss av varandra för det är genom utveckling vi skapar resultat! Till oss på Coop tar du med dig: - Erfarenhet från ledande befattning inom detaljhandel och/eller hotell- och restaurangbranschen - Dokumenterad erfarenhet av att leda och utveckla team samt förbättringsarbete - Arbeta genom dina medarbetare för att nå uppsatta mål Det är meriterande om du har en högskoleutbildning eller utbildning inom coaching/ledarskap. Även utbildning eller kunskap och erfarenhet från försäljning och service är meriterande. Flerspråkighet och intresse/erfarenhet av olika kulturer är också meriterande. Som person behöver du tycka om att bygga förtroende i ett team och drivas av att motivera och inspirera medarbetare till att nå uppsatta mål. Genom dina personliga egenskaper och erfarenheter är du med och bidrar till en arbetsplats där vi tar hand om varandra, våra kunder och vårt samhälle. Välkommen till Coop! Kontaktpersoner: Michael Malmbom | Butikschef Ansökningsprocessen: För våra slutkandidater använder vi oss av personlighetsanalys och kapacitetstest samt utför bakgrundskontroll. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mejl kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner. Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,8 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Coop Östra driver ca 200 Coop-butiker i Uppsala, Stockholmsområdet, Södermanland och Östergötland. Vi har en omsättning på ca 13 miljarder kr och är ca 5000 anställda, varav merparten är butiksanställda. Tillsammans kan och ska vi bli Sveriges bästa matkedja och den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Uppdraget Nu söker Libera efter personer till enklare lagerarbete i Järna. Du kommer att arbeta med sortering av tomgods, högt tempo samt tunga lyft förekommer. Arbetstiderna är förlagda vardagar 7-16 eller på 2-skift. Du bör vara flexibel och öppen för båda alternativen. Vem du är Rollen kräver en självgående personlighet med stor ansvarskänsla och som gillar att arbeta i team. Du är en person med ordningssinne och förmåga att snabbt anpassa dig efter situation. Du är även i god form då tjänsten innebär fysiskt arbete samt tunga lyft kan förekomma. Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande med inget krav. Du bör dock vara van vid ett fysiskt arbete sedan tidigare. Kvalifikationer Truckkort Kommunicera väl på Svenska i både tal och skrift Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen in med din ansökan redan idag!
Söderenergi är ett företag som genomsyras av ett starkt miljöengagemang och är drivande i utvecklingen av en hållbar cirkulär ekonomi. Med Söderenergis miljötjänst energiåtervinner vi återvunna och förnybara bränslen, och producerar fjärrvärme för cirka 300 000 personer, kontor och industrier i södra Stockholmsregionen. På ett av Sveriges största kraftvärmeverk producerar vi el motsvarande förbrukningen av hushållsel i 100 000 bostäder. Våra 150 engagerade, kompetenta och ansvarstagande medarbetare bidrar till att vi uppfattas som innovativa och branschledande. Vi är stora nog för att det ska finnas utvecklingsmöjligheter och lagom små för att skapa en familjär känsla. Söderenergi söker utvecklingsorienterade människor med olika kunskaper, insikter och bakgrund, särskilt personer med teknisk förmåga och modet att ställa krav på sin omgivning i enlighet med företagets värderingar. Eltekniker Underhåll till Söderenergi Vi söker nu en erfaren Eltekniker till underhållsavdelningen El & Automation. I denna tjänst arbetar du för att upprätthålla och förbättra verkets alla anläggningars produktionstillgänglighet genom förebyggande och avhjälpande underhåll inom den elektriska utrustningen, instrumentering, miljömät och automation. Du kommer att få arbeta med allt från enklare servicearbeten till felsökningar och avancerade renoveringar. Åtagandet kommer till dig via ett underhållssystem genom planerare och det är förväntat av dig att ta ägandeskap och förvalta uppgifterna. I arbetet ingår beredskap på kvällar, nätter och helger. Beredskapen är upplagd efter ett rullande schema (6veckors intervall) och innebär att du ska kunna inställa dig med kort varsel (ca 60 minuter) för att kunna utföra felsökning och akut avhjälpande underhåll. Eftersom du kommer vara verksam på en kombinerad El- och Automationsavdelning så är det meriterande även med automations-, miljömät- och instrumenteringsbakgrund. De primära arbetsuppgifterna De primära arbetsuppgifterna är att upprätthålla och förbättra verkets anläggningstillgänglighet genom att: Arbeta med förebyggande och avhjälpande underhåll inom området elektrisk utrustning samt supportera instrumenttekniker och automationsingenjörer. Aktivt medverka till att avdelningen strävar mot uppsatta mål, KPI:er på avdelningsnivå och sitemässiga och avsluta tilldelad veckoplan efter bästa förmåga och förutsättningar. Aktivt arbeta för kvalitet- och miljöförbättrande åtgärder även utanför det direkta ansvarsområdet och över avdelningarna. Hjälper till att planera för reservdelshållning och beredning av arbeten på utrustningen vi har underhållsansvar på. Avrapportera och tidsrapportera självständigt samt planera underhållsaktiviteter i samråd med våra planerare i underhållssystemet. Aktivt upprätthålla en god kamratlig och säker kultur inom alla åtaganden och i samarbete med avdelningen, men även över avdelningsgränserna. Ingå i beredskapsgruppen. Din profil Förutsättningarna att lyckas i denna befattning är att du är ambitiös, ansvarstagande, har ett högt initiativtagande och är säkerhetsmedveten. Du är självgående samt driven och har inga problem att lyfta blicken för att identifiera problem som inte direkt är knuten till din uppgift via din egen ägarförvaltning. Du är även en lagspelare med ett genuint intresse att arbeta både med människor och teknik på en stor underhållsavdelning med elektriker, miljömät, automationsingenjörer och instrumenttekniker som tillsammans innehar en hög och bred kompetens. Det finns goda möjligheter att utveckla sin kompetens inom alla dessa tekniska områden. Du ska ha en gymnasial examen med el-teknisk inriktning eller motsvarande. Du behöver goda kunskaper i svenska och engelska samt goda IT-kunskaper och inte vara främmande för förändring. Du behöver kunna läsa och förstå ritningar och annan teknisk dokumentation. Erfarenheter från liknande befattning eller motsvarande inom industriunderhåll är en merit. B-körkort erfordras. Vad Söderenergi erbjuder Vi erbjuder dig en ansvarsfull tjänst i ett innovativt bolag. Söderenergi är en dynamisk arbetsplats där delaktighet och samarbete är centralt. Vi är en av Sveriges största fjärrvärmeproducenter och står inför stora, spännande investeringar. Vi värnar om hållbarhet, miljö, kvalitet och inte minst om vår personal. Kontaktpersoner För mer info är du varmt välkommen att kontakta: Lena Brantberg, Rekryterare, BraPersonal Sverige AB [email protected], 0703-50 89 09 Ansökan Eftersom vi tillämpar löpande urval och intervjuer sker löpande vill vi därför gärna att du inte väntar med att skicka in din ansökan. I rekryteringen samarbetar Söderenergi med BraPersonal Sverige AB. Anställning sker direkt på Söderenergi. Söderenergi värnar om en rekrytering fri från diskriminering. Vi anser att olikheter berikar och strävar därför efter en personalsammansättning som speglar samhällets mångfald.
Restaurang Caesars american and italian kitchen söker serverings personal. Brinner du också för service yrket och tycker om att jobba i ett högt tempo, tveka inte att skicka in ditt cv. Vi söker dig som har erfarenhet som servitör/servitris och vill jobba långsiktigt med vårat team. Du ska vara minst 18 år och kunna tala flytande svenska och engelska Tjänsten gäller kvällar och helger. lön enligt överenskommelse Tjänsten är 75-100% Skicka CV med bild
Erfaren Administratör till storkund i Södertälje. Vi söker nu en erfaren och självgående avdelningssekreterare till ett längre konsultuppdrag inom forskning och utveckling hos ett välrenommerat företag i fordonsindustrin, beläget i Södertälje. Uppdraget innebär att ge administrativt stöd till två sektioner inom organisationen – en roll med stort ansvar och många kontaktytor. Du kommer att vara en viktig del i det dagliga arbetet, där du stöttar både chefer och teammedlemmar med allt från mötessamordning till dokumenthantering, intern kommunikation och processförbättringar. Ansvarsområden - Planering och koordinering av interna och externa möten – inklusive agendahantering, inbjudningar och protokoll. - Administrativt stöd till sektions- och enhetschefer: bokning av resor, mötesrum, fakturahantering m.m. - Ansvar för dokumentation: uppdatering av interna policyer och mallar, arkivering samt underhåll av sektionens hemsidor. - Rapportstöd: samla in data från HR-system, sammanställa presentationer och rapporter. - Budget- och fakturastöd: lägga inköpsordrar och hantera fakturor i Basware. - Administrativ support kring testfordon, processbeskrivningar och rutindokumentation. - Planering och genomförande av interna utbildningar, workshops och event. - Onboarding av nya medarbetare samt koordinering vid besök från andra kontor. - Sprida intern kommunikation och säkerställa att information når rätt målgrupper i tid. - Kontinuerlig utveckling och förbättring av administrativa processer och rutiner. - Ansvar för gemensamma kontorsytor samt upprätthållande av ordningsrutiner. Din profil Vi söker dig som är: - Strukturerad, noggrann och van att hantera flera parallella uppgifter. - Självgående och proaktiv – du ser vad som behöver göras och tar initiativ. - Anpassningsbar och flexibel – trivs i en föränderlig miljö. - Kommunikativ med god förmåga att uttrycka dig både muntligt och skriftligt på svenska och engelska. - Van att hantera konfidentiell information med hög integritet. - Bekväm med olika IT-system och verktyg – meriterande är erfarenhet av Microsoft Office, Basware, SharePoint, Scania Now, Helpdesk, DMS, 3D Experience m.fl. - Serviceinriktad – du tycker om att stötta andra och bidra till en smidig arbetsvardag. Omfattning och placering Omfattning: Heltid Arbetssätt: Hybrid – 4 dagar/vecka på plats i Södertälje Start: Enligt överenskommelse. Urval sker löpande. Uppdragets längd: Initial period med mycket goda möjligheter till förlängning. Övrigt: Bakgrundskontroll genomförs innan uppdragets start.
Jag har en Toyota Rav 4 som Taxi bil och jag behover en forare som kan jobba heltid. Bilen ar ledig fran idag. Kontakt nummer: 0700355150 eller mejla pa [email protected]
Om jobbet Erfaren CE-Chaufför sökes för kvälls transporter av kök (Södertälje - Jönköping). Bli en nyckelspelare i vårt team! Tälje Transport söker nu en kompetent och engagerad CE-chaufför med truck behörighet för ett spännande uppdrag med regelbundna transporter. Jobbet startar den 1 augusti och innebär ansvar för transporter som är vitala för vår verksamhet. Om tjänsten: Startdatum: 1 augusti 2024 Arbetstider: Start kl. 15:00. Regelbunden kvällstid. Uppdrag: Du kommer att köra lastbil med släp på rutten mellan Södertälje och Jönköping. Primärt fokus ligger på att lasta och transportera kök. Ansvar: Självständig planering och genomförande av transporter, inklusive ansvar för lastning/lossning (truckkörning) samt säker hantering av lasten. Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi att du har följande behörigheter, kunskaper och personliga egenskaper: Behörigheter & Kunskaper: Körkort CE (Sverige) - Obligatoriskt. Giltigt YKB (Yrkeskompetensbevis) - Obligatoriskt. Giltigt digitalt förarkort - Obligatoriskt. Goda kunskaper i truckkörning och dokumenterad erfarenhet - Obligatoriskt ("Truk"). Personliga Egenskaper: Mycket ordningsam: Du håller en städad och organiserad hytt och ser till att fordonet och dess omgivning är väl skötta. Självgående & Proaktiv: Du tar ansvar för ditt uppdrag och kan arbeta effektivt på egen hand ("klara dig själv"). Positiv & Lösningsfokuserad Inställning: Du möter dagens utmaningar med ett gott humör och en vilja att hitta lösningar. Kommunikativ: Du vågar och kan kommunicera tydligt och öppet med både chef och kollegor för en smidig verksamhet. Vad erbjuder vi? Ett meningsfullt och regelbundet transportuppdrag på en viktig rutt. Lön: Enligt individuell överenskommelse, baserad på erfarenhet och kvalifikationer. Anställningsform: Inleds med en provanställning med goda möjligheter till övergång i tillsvidareanställning. Möjlighet att bli en viktig del i ett engagerat team.
We are looking for a Analytics Solutions Architect with a strong background in architecting and designing Analytics solutions using SAP Analytical tools. The key emphasis of this role lies within the finance domain, necessitating experience in comprehending finance sub-modules and more. Responsibilities: Leverage expertise in SAP Analytics tools to architect and design solutions that meet business requirements. Demonstrate proficiency in BW/4HANA, Datasphere (or willingness to learn), and SAP Analytics Cloud. SAP Analytics Cloud Planning experience is desirable but not mandatory. Quickly adapt to non-SAP analytical tools and propose viable solutions. Generic: Possess excellent communication skills to effectively engage with stakeholders. Conduct workshops to understand business problems and translate them into technical solutions. Clearly articulate solution proposals and guide stakeholders. Qualifications: You have a profound understanding of SAP’s analytical tools and the capability to propose effective solutions based on business needs. City: Södertälje
Välj ett jobb för att visa detaljer