Vi söker våra nästa stjärnor till kundserviceavdelningen!
Zendr AB
Backofficepersonal m.fl.

Om tjänsten I rollen som logistics specialist support kommer du att arbeta tätt ihop med kollegor i kundsupport, sälj och utvecklingsavdelningen. Du har stor möjlighet att påverka både kundupplevelsen och våra interna processer. Beroende på din erfarenhet får du möjlighet att arbeta med både operativt kundstöd och utvecklande projekt med en naturlig väg in i mer avancerade ansvarsområden. Du kommer bland annat få arbeta med: Personlig och lösningsorienterad kundkontakt via telefon. Ärendehantering och reklamationer inom logistik. Dokumentation och analys av kunddata i vårt CRM-system. Identifiera kundbehov och affärsmöjligheter. Delta i förbättringsprojekt kopplade till kundupplevelsen. Om dig Vi söker dig som älskar att prata med människor, är nyfiken och lösningsorienterad. Du motiveras av att hjälpa kunder på riktigt och vill gärna utvecklas i takt med att Zendr växer. Du sprider energi, är kommunikativ, tar eget ansvar och trivs med att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är professionell, prestigelös och gillar att jobba nära andra team för att skapa bästa möjliga resultat. Du trivs i en roll med fördjupad ärendehantering och vill utvecklas till att bli en super expert.  Vi söker dig som har: Minst 2 års erfarenhet av kundservice, gärna inom logistik eller e-handel.  Flytande svenska och mycket god engelska, i tal och skrift.  God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system. Avklarad gymnasial utbildning.  Det är meriterande om du har: En logistikutbildning eller erfarenhet av spedition, transport eller logistik. Arbetat med CRM-system, ärendehantering eller telefonbaserad support. Tidigare hanterat reklamationer, farligt gods eller tullfrågor.  Bakgrund från kundservice i handelsbolag, logistikleverantörer eller transportadministration.  Om Zendr  Hos Zendr blir du en del av en varm och sammansvetsad kultur där vi bygger framgång tillsammans. Vi är ett ungt och nyfiket företag som älskar att testa nya idéer, utvecklas och ha kul på vägen. Här arbetar vi nära varandra, firar våra framsteg och stöttar när det behövs.  Vi är stolta över det vi gör och över vårt engagemang i att förenkla vardagen för våra kunder. För oss är det viktigt att du trivs, känner dig sedd och har möjlighet att påverka. På Zendr kan du växa snabbt, både som person och i din roll och samtidigt vara med och skapa något riktigt meningsfullt. Det här erbjuder vi dig: En arbetsplats som präglas av samarbete, gemenskap och teknisk innovation. En arbetsmiljö där idéer välkomnas och du får stort utrymme att påverka. Ett sammansvetsat team där vi lyfter varandra och firar framgångar ihop. Möjlighet att växa snabbt, både i ansvar och kompetensutveckling. Övrig information Vi tillämpar kontinuerligt urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatumet. Start: Omgående  Omfattning: Heltid, tillsvidare Välkommen med din ansökan!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
Ventilationstekniker Sökes – Spännande Möjlighet inom Fastighetsteknik!

Vill du ta nästa steg i din karriär som ventilationstekniker och vara en del av ett energiskt och framåtsträvande team? Vi söker en engagerad ventilationstekniker för att stärka kundens nuvarande team och ta verksamheten till nästa nivå! Tjänsten passar dig som har 2-3 års erfarenhet från ventilationsföretag och vill utvecklas vidare inom området. Om tjänsten: Som ventilationstekniker kommer du att arbeta med underhåll och drift av ventilationssystem i både nyare och äldre byggnader. Ditt huvudsakliga arbete kommer att innebära byte av komponenter, felsökning och service av ventilationssystem, främst i fläktrum och fastigheter med olika typer av aggregat. Arbetsuppgifter: -Fläktrum & ventilationer: Utföra underhåll och byten av komponenter i fläktrum och ventilationssystem. -Byta komponenter: Byte av filter, fläktar, remmar och motorer i olika ventilationssystem. Arbeta med både nyare system (från 2017) och äldre system. -Felsökning & drift: Genomföra felsökningar på ventilation, inklusive styrsystem som är kopplade till tryck och temperatur. -Avtal & planering: Arbeta utifrån avtal, genomföra årliga serviceintervall som filterbyte och kontroll av ventilationsaggregat på fastigheter om 36 000 kvm. -Checklista & dokumentation: Gå igenom checklistor för att säkerställa att alla system fungerar enligt avtal och föreskrifter. -Små installationer: Utföra små installationer och justeringar av ventilationssystem och aggregat. Fastighet: Du kommer att arbeta på en blandning av nyare och äldre byggnader med olika typer av ventilationssystem inom Södra sjukhuset. Du kommer att vara aktiv på en sjukhusfastighet i söder och hantera olika ventilationsaggregat. Ditt arbete omfattar system som reglerar luftflöden och temperatur i flera fastigheter med 36 000 kvm yta. DETTA SÖKER VI Krav: -Erfarenhet: Minst 2-3 års erfarenhet inom ventilationsbranschen, gärna från ett ventilationsföretag. -Teknisk kompetens: Erfarenhet av att arbeta med fläktrum, komponentbyten, felsökning och underhåll av ventilationssystem. -Systemkunskap: Erfarenhet av att arbeta med styrsystem som är kopplade till tryck och temperatur. -Fysisk förmåga: Förmåga att arbeta i fläktrum och andra tekniska miljöer. -Meriterande: Erfarenhet från fastighetsföretag är ett plus, men inte ett krav. Personliga egenskaper: Du är självgående, noggrann och har en vilja att lära dig och utvecklas inom ventilationsteknik. Du är serviceinriktad och trivs med att arbeta i team. Du har goda kommunikationsfärdigheter och kan rapportera arbete digitalt via handdator eller telefon. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

26 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Driven Business Controller till Peab Anläggning

Peab är Nordens samhällsbyggare med 13 000 medarbetare och en omsättning på 59 miljarder kronor. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Huvudkontoret finns i Förslöv på Bjärehalvön i Skåne. Aktien är noterad vid Nasdaq Stockholm. Peab söker nu en Business Controller inom affärsområde Anläggning för placering i Solna eller Umeå. Tjänsten avser en tillsvidareanställning och bakgrunden till rekryteringen är en kommande pensionsavgång. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Har du flerårig erfarenhet av business controlling, gärna inriktat mot anläggnings- eller byggbranschen? Har du erfarenhet av att strategiskt och operativt stödja chefer och affärsverksamheten inom budgeting, prognoser, ekonomisk analys, och styrning? Då kan detta vara tjänsten som du söker. I Peab vill vi vara prestigelösa, hjälpas åt för att nå gemensamma mål och göra varandra delaktiga i vårt lärande. Detta är också viktiga värden för controllerenheten inom affärs-område Anläggning som består av en affärsområdes Controller och tre Business Controller. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi löpande gör ett urval för intervjuer. Om tjänsten Du erbjuds en kvalificerad och utvecklande tjänst i ett av Nordens ledande bygg- och anläggningsföretag som kännetecknas av professionalism, hållbarhetsfokus och hög ambitionsnivå. Tjänsten innebär många kontaktytor inom affärsområde Anläggning och inom övriga koncernen. I dina ansvarsområden ingår främst: • Analys och kvalitetssäkring av månads-, kvartals- och årsbokslut samt rapportering av ekonomiskt resultat till ledning och affärsområdeschef. • Framtagande av budgetar och prognoser samt löpande uppföljning av dessa, inklusive identifiering av avvikelser och förslag till förbättringsåtgärder. • Utveckling och implementering av nyckeltal och styrverktyg för att säkerställa effektivitet och lönsamhet i verksamheten. • Aktivt stöd och rådgivning till chefer och projektledare i ekonomiska frågor, inklusive affärscase, investeringar och riskhantering. • Deltagande i strategiska och verksamhetsnära projekt för att vidareutveckla ekonomiska processer och systemstöd. • Säkerställande av att verksamhetens ekonomiska rapportering och interna kontroll sker enligt gällande regelverk, policies och rutiner. Du rapporterar till chefen för affärsområde Anläggnings controllerenhet. Vem är du? Du har en akademisk utbildning inom ekonomi och troligen minst 5 års relevant erfarenhet som Business Controller. Har du tidigare erfarenhet från anläggningsbranschen, byggbolag, entreprenadbolag eller närliggande verksamhet ser vi positivt på detta. För att lyckas i rollen krävs att du har en gedigen förståelse för affärsverksamhet, analyser, ekonomisk styrning, rapportering och budgetprocesser. Du är analytiskt lagd, har ett strukturerat arbetssätt och är skicklig på att kommunicera ekonomiska samband på ett pedagogiskt sätt. Som person är du också driven, proaktiv och målmedveten. Du trivs med att samarbeta med olika funktioner inom organisationen. Du har ett genuint intresse för verksamhetsutveckling och har lätt för att skapa förtroende och goda relationer. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du behärskar Excel på avancerad nivå och du har erfarenhet av affärssystem och BI-verktyg. Förståelse för principerna vid successiv vinstavräkning är värdefullt. Du pratar och skriver svenska flytande samt har minst normalgoda kunskaper i engelska. Vid den aktuella rekryteringen använder vi oss av arbetspsykologisk testning för kandidater utvalda till intervju och bakgrundskontroll för slutkandidat. Om verksamheten I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för allt det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Affärsområde Anläggning är en ledande aktör i Sverige och en av de större aktörerna i Norge. Verksamheten omfattar bland annat mark- och ledningsarbeten, byggnation och underhåll av vägar, järnvägar samt annan samhällsviktig infrastruktur och grundläggningsarbeten. Affärsområdet är organiserad i fem geografiska regioner, en region för grundläggning samt en rikstäckande region i Sverige inom drift och underhåll. Tillsammans omsätter vi drygt 16 miljarder kronor årligen. Läs gärna mer om Peabkoncernen på https://peab.se/ och om affärsområde Anläggning på https://peab.se/om-peab/lar-kanna-oss/var-verksamhet/ao-anlaggning/

26 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Miljöarbetare B-körkort - Solna - Heltid
Simplex Bemanning AB
Renhållnings- och återvinningsarbetare

Simplex söker nu nästa superstjärna! Vi söker dig som vill vara med på vår resa och varje dag ha världens roligaste arbetsplats att gå till. Som miljöarbetare har man en nyckelroll i logistiken mellan lager och slutkund. Det är du som är företagets ansikte utåt som med ett glatt humör besöker kunder och ser till att slutprodukten levereras med hög kvalité. Ingen dag är den andra lik och som återvinningschaufför byter du ständigt miljö. Om dig: Vi söker efter dig som är på jakt efter ny arbetslivserfarenhet. Du kanske inte har jobbat som återvinningschaufför tidigare eller i dagsläget jobbar på ett företag du inte känner att du når din fulla potential på. Om tjänsten: Arbetet som återvinningschaufför är väldigt varierande. I arbetet ansvarar du för hantering av kärl i fastigheter och köpcentrum. Du arbetar både ensam och i par samt får varje dag träffa olika kunder för att ge den bästa möjliga servicen. Du utgår från vår kunds terminal i Solna. Arbetet kräver punktlighet och problemlösning då vi hela tiden vill hålla tidtabellen mot kunden. Tjänsten passar dig som: Vill ha ett heltidsjobb Är pålitlig och kan hålla ett högt tempo Ger 100% och alltid vill utvecklas Har B-körkort Truckkort A+B Meriterande kompetenser: Erfarenhet av budbilsyrket Erfarenhet av arbete inom återvinning Erfarenhet av att köra lätt lastbil God datorvana Arbetstider: Mån-fre 07.00-16.00. Plats: Solna Tjänsten tillsätts så fort rätt kandidat hittas. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Operations Manager for Power Consulting Sweden
Hitachi Energy Sweden AB
Övriga förmedlare

Job Description Do you want to lead a dynamic team of consultants, helping to solve tomorrow’s energy challenges today? Hitachi Energy’s Power Consulting services help customers identify their challenges and recommend tailored solutions for their specific needs. Power Consulting operates as an independent organization within Hitachi Energy, that is product and system-agnostic with deeply embedded knowledge of technologies, standards, and local grid codes worldwide. As our Operations Manager, you will be managing a team of consultants responsible for the development of advisory projects for major electricity sector agents, including distribution, transmission, retailer, generators in helping them deal with regulatory, economic and electricity challenges. Our team has a passion for continuous improvements and quality assurance. This role offers opportunity for growth and development for yourself, your team, and the business. Don't delay in applying if you are looking for your next exciting career step in a leading global company! How you’ll make an impact: · You will lead a team of consultants and ensure that the team is adequately resourced, developed and equipped to meet business needs. · You will define operating guidelines for the team and facilitate problem solving. · You will drive the team performance to ensure that deliverables are met on time, as per contract, safety and quality requirements. · You will support the unit building customer relationships, applying advanced technologies, and contributing to business development, sales and process improvements based on customer feedback. · You will ensure completion of risk assessments (e.g. contract review) and opportunity assessments (e.g. business growth) and implementation of resulting actions across projects. · You will be participating in defining the annual budget and are accountable for managing performance against agreed financial targets and constraints. Your background: · As a successful candidate you have a master’s degree in electrical engineering, electrical power systems or similar. · You have at least a couple of years of experience in the consulting or energy branch. · Significant Experience in Energy/Utility Sector · You have some years of experience as people manager. · Knowledge in power systems analysis, as well as experience in software simulation tools such as PSS/E, PSCAD and/or DIgSILENT Power Factory. · As a person, you have excellent influencing, leadership and communication skills. · It is necessary to be fluent in English and Swedish, both written and spoken alike. · Proven experience in creating opportunities in the markets (orders capture) is a merit. What we offer: · Collective agreement · Flexible working time · Health care and wellness allowance · Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally · Mentor to support you throughout onboard phase · Various trainings and education supporting employee development​ · Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden · Supplementary compensation for parental leave · Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us : We are on a rapid growth journey, and we are eager to learn more about you and what you can contribute. A team with a great team spirit, cooperation and with diverse backgrounds is waiting for you to join! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today!  Recruiting Manager, Leila Manshaei, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19 and Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42. All other questions can be directed to Talent Partner, Tobias Nilsson, [email protected]

26 dagar sedan
Sista ansökan:
28 november 2025
Är du van att arbeta vaken natt som personlig assistent? Då kanske just du
Assistans i Balans i Sverige AB
Personliga assistenter

Om mig:   Jag är en 28 årig kille som bor tillsammans med min bror i Annedal i Bromma, på gränsen till Sundbyberg. Till mig tar du dig snabbt och smidigt med kollektivtrafiken, med cykel eller en promenad om du bor i Sumpan, Solna eller Bromma. Som person är jag humoristisk, social och tycker mycket om att kolla på film. Jag jobbar på en Daglig Verksamhet på dagarna och då hänger mina assistenter självklart med. På helgerna brukar jag hitta på roliga aktiviteter tillsammans med min bror, som också har assistans, eller ibland tillsammans med en kompis. Vi brukar t.ex. åka till simhallen. Jag är själv delaktig i rekryteringen och väljer mina assistenter med omsorg därför ser jag mycket fram emot just din ansökan. Om dig:  Du är van att arbeta vaken natt och har vana av Cpap/Ventilator och förstår vikten av att vara aktiv och lösningsfokuserad. Vissa nätter behöver jag mer stöd från dig än andra nätter och jag vill känna att du är där och ger mig trygghet. Det är mycket viktigt att du känner dig bekväm i det svenska språket, både i tal och skrift. Mina assistenter stöttar mig med allt i min vardag och därför är det viktigt att du också hjälper mig att kommunicera i olika situationer, t.ex. vid läkarbesök eller när jag ska prova ut ett nytt hjälpmedel hos hjälpmedelscentralen. Men inte minst för att du ska kunna förstå ditt arbete och kunna utföra det på ett bra och säkert sätt. Obs! Det är viktigt att du inte är pälsdjursallergiker eftersom jag och min bror har katt och mamma och pappa har hundar som brukar vara hemma hos oss. Det är förstås ett plus om du tycker om våra djur (som är jättesnälla).  Egenskaper som jag önskar att du besitter: * Du är och tycker om att vara social på ditt arbete tillsammans med mig * Noggrannhet och god förmåga att strukturera och planera * Bra sinne och minne för detaljer * Lugn utan att för den skull vara långsam * Inkännande i det du gör * Kvick och alert i din personlighet * Du tycker, liksom jag, att det är viktigt att komma i tid till jobbet * Kunna ha många bollar i luften och ha koll på dem samtidigt * Du kan jobba utifrån skriftliga instruktioner utan problem Det är ett stort plus om du har erfarenhet eller kunskap i AKK. Jag tror att du som passar bäst för dessa tjänster är 25 år eller äldre och har arbetat vaken natt tidigare. Det är viktigt för mig att du har arbetat som personlig assistent under vaken natt tidigare och förstår vikten av att vara aktiv och uppmärksam. Bemanning:  Det kan komma att ingå ett utökat (och arvoderat) bemanningsansvar i den här tjänsten som innebär att man vissa pass måste vara anträffbar på annan tid än arbetstid, för att i situationer då ingripande krävs ringa in en vikarie eller själv hoppa in och assistera. Detta är Assistans i Balans sätt att säkerställa att våra uppdragsgivare alltid har en välbekant assistent vid sin sida. Uppdraget delas av alla assistenter som arbetar efter ett regelbundet schema.  Tjänsten:  Arbetet innebär både enkel- och dubbelassistans där samarbete är viktigt både med mig och mina andra assistenter. Just nu söker jag dig som främst kommer arbeta aktiva nattpass (vaken natt) med möjlighet att hoppa in extra även på pass under eftermiddagar/kvällar, passen är förlagda på vardagar och helg. Tjänsten planeras att ligga på ca 75% men vi kan prata om andra möjlighet om du vill. Skriv gärna i din ansökan hur du önskar arbeta.  Lön:  Individuell lönesättning. Var gärna redo med minst två referenser om du skulle bli kallad till intervju. För att anställas måste du uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige.   Om Assistans i Balans:  Assistans i Balans anordnar - med lång och egen erfarenhet - högkvalitativ personlig assistans till personer med omfattande funktionsnedsättning i enlighet med LSS och Independent Living-rörelsen. Vi vill bidra till en jämlikare värld där alla oavsett funktionsnedsättning ges en möjlighet att leva ett självständigt liv med självbestämmande och självrespekt i fokus. Vår service är nära, personlig och kontinuerlig och vår ambitionsnivå är hög. Alla medarbetare får grundlig introduktion, fortlöpande utbildning, ta del av vårt värderingsarbete, friskvårdsbidrag och trygghet genom kollektivavtal (Fremia - Kommunal).  Läs mer på www.assistansibalans.se

26 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Personlig assistent till man i Solna
Vivant Assistans AB
Personliga assistenter

Vi på Vivant assistans erbjuder personlig assistans till människor med funktionsvariation enligt lagen om stöd och service. Vår vision är att, i samarbete med den personliga assistenten, värna om kundenss självbestämmande, goda levnadsvillkor och möjlighet till frihet i det vardagliga livet. Till grunden av vårt arbete på Vivant ligger en gedigen värdegrund och vår ambition är att anpassa det praktiska utförandet av vårt arbete för att det ska passa den enskilda individens behov. Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Vidare ser vi att du är positiv, har en god kommunikativ förmåga, är stresstålig och har lätt för att komma in i en ny arbetsrutin. Att ditt arbete präglas av ett gott omdöme och integritet är en självklarhet för dig. Vi sätter stort värde i att du värnar om andra människors välmående, drivs starkt av att skapa positiva relationer och har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete. Tidigare erfarenhet av liknande arbete eller adekvat utbildning är meriterande men störst vikt kommer att läggas på personlig lämplighet då tjänsten innebär ett mycket nära samarbete med kunden. OM TJÄNSTEN Vi söker nu personliga assistenter till våran kund i Solna, Det är en man i 40 års åldern som bor i central Solna som söker nu vikarie. Vi söker dig som har erfarenhet inom assistans, Det förekommer tunga lyft i arbetet.  Det är mycket viktigt att du är flexibel, snabbtänkt och lyhörd till hur du bäst kan hjälpa kundens utefter deras behov. Du kommer stundtals att ingå i ett arbetsteam och bör därför även ha en god samarbetsförmåga. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Dag / kväll - Heltid Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Rekryteringsprocessen Vivants's Rekryterare kommer att läsa igenom din ansökan och sedan återkomma ifall du blir aktuell för en intervju.  Vi kommer begära utdrag ur belastningsregistret därmed är det bra att du redan nu beställer den via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vill du veta mera om oss eller tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta oss!  Hälsningar  Vivant Assistans  https://www.vivant.se/

27 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Städnivå AB söker en kund- och bokningskoordinator
Städnivå AB
Kundtjänstpersonal

Städnivå AB söker en kund- och bokningskoordinator Vill du vara spindeln i nätet på ett växande serviceföretag? Vi på Städnivå AB söker nu en strukturerad och serviceinriktad kund- och bokningskoordinator som vill arbeta med både kundkontakt och planering av våra städuppdrag. Om tjänsten I den här rollen är du företagets första kontakt med nya och befintliga kunder. Du ansvarar för att: Ta emot inkommande förfrågningar via telefon, mejl och hemsida Ringa upp kunder, ge information om våra tjänster och boka in uppdrag Lägga in och uppdatera bokningar i vårt bokningssystem Ha löpande kontakt med både kunder och personal för att planera och följa upp uppdrag Säkerställa att kundernas önskemål blir korrekt hanterade Du blir en nyckelperson i vår dagliga verksamhet och arbetar nära både företagsledningen och städteamet. Vi söker dig som: Har erfarenhet av kundservice, administration eller sälj (gärna inom service eller städ) Har god datorvana och gillar ordning och struktur Är tydlig, trevlig och professionell i telefon och skrift Talar och skriver obehindrat på svenska (engelska är ett plus) Är självgående, lösningsorienterad och har god samarbetsförmåga Vi erbjuder: En varierande och viktig roll i ett växande företag Möjlighet att påverka och utvecklas inom rollen Trevligt arbetsklimat och engagerade kollegor Heltid eller deltid enligt överenskommelse Arbete på plats från kontoret (kan kombineras med viss distans efter introduktion) 📩 Skicka din ansökan till: [email protected] 📞 Har du frågor? Ring oss på: 087606611 Vi intervjuar löpande – vänta inte med din ansökan! Välkommen till Städnivå AB – där kvalitet och service står i fokus!

27 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Städnivå AB söker fönsterputsare för uppdrag hos privatpersoner och företag
Städnivå AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Städnivå AB söker fönsterputsare för uppdrag hos privatpersoner och företag Vi på Städnivå AB söker nu en serviceinriktad och noggrann fönsterputsare som vill vara en del av vårt team! Vi utför fönsterputsning åt både privatpersoner och företag och söker dig som gillar att arbeta fysiskt och självständigt. Om tjänsten Som fönsterputsare hos oss kommer du att arbeta med: Fönsterputsning in- och utvändigt Uppdrag hos både privatpersoner och företag Arbete på stege, ibland i högre höjder Du kommer ofta arbeta självständigt men även i team vid större uppdrag. Arbetet kräver god fysisk förmåga och känsla för kvalitet och service. Vi söker dig som: Har erfarenhet av fönsterputsning (meriterande men ej krav) Är noggrann, effektiv och punktlig Inte är höjdrädd Vi erbjuder: Trygg anställning med goda villkor Trevliga kollegor och varierande arbetsdagar Heltid eller deltid – enligt överenskommelse Möjlighet till utveckling inom företaget 📩 Ansökan skickas till: [email protected] 📞 Frågor? Kontakta oss på: 087601166

27 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Städnivå AB söker erfaren städare för alla typer av städuppdrag

Städnivå AB söker erfaren städare för alla typer av städuppdrag Vi på Städnivå AB söker nu en noggrann och ansvarsfull städare som vill bli en del av vårt växande team! Vi erbjuder professionella städtjänster till både privatpersoner och företag, och vi söker dig som har erfarenhet av olika typer av städningar. Om tjänsten Som städare hos oss kommer du att utföra: Hemstädning Flyttstädning Storstädning Övriga typer av städuppdrag enligt kundens behov Du kommer att arbeta både självständigt och i team. Arbetet sker hos kunder i olika delar av staden, så körkort är meriterande. Vi söker dig som: Har erfarenhet av städyrket (meriterande men inget krav) Är noggrann, punktlig och serviceinriktad Kan kommunicera på svenska eller engelska Har god fysisk förmåga Har möjlighet att arbeta flexibla tider Vi erbjuder: Trygg anställning i ett växande företag Bra arbetsvillkor och trevliga kollegor Möjlighet till heltid eller deltid Utvecklingsmöjligheter inom företaget Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! 📩 Ansökan skickas till: [email protected] 📞 Frågor? Kontakta oss på: 087606611

27 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025