Vill du vara en del av ett team där service, samarbete och kundfokus står i centrum? Joyweek söker nu en kundtjänstmedarbetare som vill skapa förstklassiga upplevelser – varje dag. Om rollen Som kundtjänstmedarbetare hos Joyweek är du en viktig del av vår kontakt med kunder, leverantörer och kollegor. Du arbetar i ett nära och hjälpsamt team där du hanterar inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt, registrerar beställningar, följer upp avvikelser och ser till att allt flyter på i våra kunders vardag. Arbetet är varierande och kräver både noggrannhet och ett stort engagemang för service. Du kommer även att samarbeta tätt med andra funktioner inom Joyweek – exempelvis ekonomi och sälj – för att hitta lösningar och skapa en smidig helhet för våra kunder. Vi har tydliga rutiner och prioriteringsordningar att utgå från, samtidigt som vi alltid försöker vara flexibla där det behövs. Rollen är placerad på vårt Stockholmskontor i Solna. Vi ser gärna att du kan tillträda innan sommaren samt är öppen för att arbeta under semesterperioden. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Ta emot och hantera kundärenden via telefon, mejl och chatt Registrera inkommande order och säkerställa korrekt leverans Följa upp kundförfrågningar och hantera avvikelser enligt rutin Samarbeta inom teamet för att nå deadlines Ge support till övriga avdelningar i kundrelaterade frågor Bidra till merförsäljning genom att lyssna in kundens behov Din profil Vi söker dig som är serviceminded, hjälpsam och prestigelös. Du har god administrativ förmåga, tycker om att samarbeta och är duktig på att kommunicera, både i tal och skrift. Du trivs i en roll där du får hjälpa andra, tänka lösningsorienterat och göra skillnad i kundens vardag. Vi ser gärna att du: Har erfarenhet från en kundtjänstroll eller annat serviceyrke Är bekväm med att arbeta digitalt och hantera flera uppgifter samtidigt Trygg i att föra dig över telefon med olika företagskunder Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska (norska är ett plus) Vad kan vi erbjuda dig? På Joyweek blir du en del av ett värderingsstyrt företag som brinner för arbetsmiljöer där människor trivs och presterar. Vi erbjuder en stabil arbetsplats med engagerade kollegor, tydliga rutiner och möjlighet att växa. Du får bland annat friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, lunchkort samt arbeta i fina lokaler i Solna. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt överenskommelse, gärna innan sommaren Omfattning: Heltid Plats: Stockholm, Solna Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Vi söker nu nya innesäljare till vårt fräscha nya kontor- Ansök idag ! Fördelar med att arbeta hos oss Generösa provisionsmodeller och bonusar! Möjligheter till att växa inom bolaget Kostnadsfri säljutbildning Fantastiska kollegor! Kontorstider kl 9-18 (Inga sena kvällar!) Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort, utlandsresor eller körkortspaket! Kort om oss Vi består idag av 25 glada medarbetare Bolaget grundades av säljare, för säljare Specialiserade inom fält-, event- och telefonförsäljning Vi söker dig som Besitter hög socialkompetens Har lätt för att bygga tillitsfulla relationer Trivs med att arbeta självständigt likväl som i grupp Är resultatorienterad Är målmedveten och tävlingsinriktad Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom service och försäljning. Om tjänsten Som innesäljare kommer du kontakta både varma och kalla kunder för att uppdatera deras nuvarande lösning utefter deras behov. Du kommer med hjälp av vår uppdragsgivares breda portfölj ha goda möjligheter att hitta en lösning enligt kundens önskemål. All försäljning sker per telefon med kund. Vi har vårt huvudkontor i Solna, röntgenvägen 3 Arbetstider: Måndag - Fredag, kl 09.00 - 18.00 (Inga sena kvällar!) Omfattning: Heltidstjänst Vi utbildar dig! Vi anser att en god grund lägger spår för en fantastisk karriär och utvecklingskurva. Vi startar därav samtliga anställningar med en teoretisk samt praktisk utbildning inom produktkunskap och säljteknik. Du arbetar även tätt inpå erfarna säljare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.
SEN STREET KITCHEN är ett restaurangkoncept som återskapar de autentiska smakerna, dofterna och känslorna vid de livliga gatumarknaderna och precis som alla andra gatukök över hela östra Asien. Enkelt, snabbt, nyttigt och fräscht. Vem är du? Du är social och glad person som gillar att jobba med service. Du brinner för restaurangbranschen, är kvalitetsmedveten och kan jobba i ett team i högt tempo. Du är organiserad och gillar att ha rent och snyggt runt om dig. Som köksbiträde ingår: Prepp. Montering av rätterna. Kassatjänst. Städ och en del disk. Är du vår nya stjärna? Skicka in din ansökan så berättar jag mer! En inskickad video är högt betydande för oss. SEN STREET KITCHEN tillhör SENGROUP som är en asiatisk restaurangkoncern med rötterna i Stockholm. Idag har vi 9 restauranger i 6 olika städer, från Umeå i norr till söder ner. Vi vill erbjuda våra kunder välsmakande och kvalitativ mat med inspiration från Sydasien där våra olika koncept skapar ett stort utbud av rätter, smaker och råvaror. Välkommen med din ansökan så berättar jag mer för dig!
Sedan Bent Jensen, grundare av LINAK®, uppfann det första elektriska ställdonet för att hjälpa en rullstolsburen vän, har LINAK strävat efter att hjälpa människor i deras olika livssituationer. Vårt motto ”We Improve Your Life” återspeglas i allt vi gör. Oavsett om det rör sig om produktutveckling, produktion eller implementering av ny teknik så försöker vi alltid att hitta nya sätt att förbättra livet och arbetsförhållandena för människor. LINAK är ett globalt världsledande företag inom design och tillverkning av elektriska linjära ställdonslösningar för medicintekniska, industriella och ergonomiska produkter. Koncernen grundades 1907, har cirka 2500 medarbetare med huvudkontor i Danmark och finns representerat i 35 länder. Den organiska tillväxten är stark och idag omsätter koncernen över 7 miljarder SEK. Vi lägger stor vikt vid långsiktighet, hållbarhet och sunda värderingar och ingår bland annat i ”Project Zero” (Bright Green Business) för att reducera vår totala CO2-påverkan till 0 (noll) år 2029. Sol- och vindkraft kombinerat med isolering, intelligenta byggnader och energioptimering hjälper oss att nå vårt mål för den egna verksamheten. Vänligen läs mera om koncernen på https://www.linak.com/ Det svenska dotterbolaget, LINAK Scandinavia AB startade 1985 och var den första etableringen utanför Danmark. Den svenska verksamheten omsätter ungefär 200 miljoner och har ca 20 anställda på kontoret i Solna/Järva krog. Vänligen läs mer på https://www.linak.se Sales Engineer Till den svenska verksamheten söker vi nu en Sales Engineer till affärssegmentet MEDLINE®& CARELINE®. LINAK är marknadsledande av elektriska ställdon på den svenska marknaden inom MEDLINE & CARELINE. Teamet ansvarar för försäljning, produktanpassningar (hård- och mjukvara) och projekt av ställdonssystem till kunder inom det medicintekniska segmentet. Vi har roligt ihop, och hjälper varandra, för att lyckas. Ansvar & arbetsuppgifter Drivs du av kombinationen försäljning och teknik? Söker du en bred roll med stor påverkansmöjlighet? Vill du arbeta hos en marknadsledare? Vi erbjuder en central roll att tillsammans med teamet hjälpa våra kunder att utveckla sina produkter, samt hitta nya kunder att hjälpa. Som Sales Engineer har du helhetsansvaret för några av våra kunder på den svenska marknaden. I ansvaret ingår såväl ett kommersiellt som tekniskt ansvar. I det affärsmässiga ansvaret ingår budgetering, kalkylering/offertarbete och förhandling. Tekniskt har du ansvaret för hela kedjan i kundprojekten: från att hitta nya lösningar på kundens problem via prototypframtagande till slutlig produktionssättning. Till din hjälp har du ett starkt & trevligt team av kompententa och drivna kollegor med stor erfarenhet av att driva kundprojekt. Förutom nära samarbete med kunderna och kollegerna på kontoret så kommer du även samarbeta med kollegor inom teknik och produktledning i Danmark. Du rapporterar till Affärsområdeschefen inom MEDLINE & CARELINE. Erfarenheter & kompetens Vi tror att rätt person har en gedigen kombination av teknik och försäljning med erfarenhet av affärsutveckling inom försäljning av tekniska produkter och lösningar. Du är van vid OEM försäljning, har ett stort tekniskt intresse, samt ett plus om du har goda kunskaper inom elektronik och/eller mekanik. Meriterande om du har erfarenhet av komponentförsäljning. Meriterande är även tidigare vana att leda kundnära utvecklingsprojekt och erfarenhet från producerande industriföretag. Drivande, kommunikativ, samarbetsinriktad och en god analytisk förmåga är förmodligen utmärkande för vår nya kollega. Goda svenska och engelska kunskaper är ett krav. Körkort för bil krävs för rollen, samt att du vill och kan resa i arbetet (cirka 50 hotellnätter per år). Erbjudande Hos LINAK får du utvecklas och utveckla. Positionen innebär en stor möjlighet att själv påverka aktiviteter och resultat inom en snabbväxande, välmående och marknadsledande koncern. Organisationen har en sund kultur med levande värderingar som grundar sig i vårt motto ”We Improve Your Life”. Din ansökan Varmt välkommen att ansöka redan idag. Du kan även kontakta affärsområdeschef MEDLINE-CARELINE Håkan Schön på +4673 274 41 31 eller VD Sara Lindström på +4670 821 50 13. Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag 28 april 2025. Välkommen!
Om teamet & rollen Nu söker vi en Customer Service Agent till ett företag i Stockholm. Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för bolagets kunder och här erbjuds ständig utveckling för dig som medarbetare. Du har som uppgift att leverera en exceptionell service till kunder. Du kommer arbeta mot höga kvalitetsmål, bland annat kundnöjdhet, kort hanteringstid och bör därför ha en god förståelse för att sätta sig in i kunders behov. Du är en del av ett team som arbetar tätt tillsammans för att hantera dagliga uppgifter som fakturafrågor, orderbestridan och support av produkter och tjänster. I detta team så ligger fokus framförallt på risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Här prioriterar man kollektivt ansvar och försöker att skratta mycket tillsammans samtidigt som vi bibehåller den höga standard som förväntas. Arbetet kommer vara hybrid, men du förväntas vara minst 2 dagar i veckan på deras kontor i Stockholm. En onboardingplan sätts upp för dina första veckor och utbildningen kommer att ske både på plats på kontoret och via teams, precis som ditt dagliga arbete. Du kommer under uppdraget att vara anställd som konsult hos oss på ambition:x, med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Om dig Vi söker dig som ser god service som en självklarhet. Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt. För att du ska känna dig som hemma i denna roll behöver du trivas med att vara en del av ett team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och tar hand om varandra. Utöver detta ser vi att du: Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Är noggrann och strukturerad Har erfarenhet av olika datasystem Erfarenhet av kundtjänst Telefonvana Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inrikting mot finans Arbetat i Salesforce En bakgrundskontroll kommer även genomföras, vilken kommer inkludera minst kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister. Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Sök nedan, vi tar inte emot några ansökningar via mail. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]
Vill du vara en del av ett team där service, samarbete och kundfokus står i centrum? Joyweek söker nu en kundtjänstmedarbetare som vill skapa förstklassiga upplevelser – varje dag. Om rollen Som kundtjänstmedarbetare hos Joyweek är du en viktig del av vår kontakt med kunder, leverantörer och kollegor. Du arbetar i ett nära och hjälpsamt team där du hanterar inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt, registrerar beställningar, följer upp avvikelser och ser till att allt flyter på i våra kunders vardag. Arbetet är varierande och kräver både noggrannhet och ett stort engagemang för service. Du kommer även att samarbeta tätt med andra funktioner inom Joyweek – exempelvis ekonomi och sälj – för att hitta lösningar och skapa en smidig helhet för våra kunder. Vi har tydliga rutiner och prioriteringsordningar att utgå från, samtidigt som vi alltid försöker vara flexibla där det behövs. Rollen är placerad på vårt Stockholmskontor i Solna. Vi ser gärna att du kan tillträda innan sommaren samt är öppen för att arbeta under semesterperioden. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Ta emot och hantera kundärenden via telefon, mejl och chatt Registrera inkommande order och säkerställa korrekt leverans Följa upp kundförfrågningar och hantera avvikelser enligt rutin Samarbeta inom teamet för att nå deadlines Ge support till övriga avdelningar i kundrelaterade frågor Bidra till merförsäljning genom att lyssna in kundens behov Din profil Vi söker dig som är serviceminded, hjälpsam och prestigelös. Du har god administrativ förmåga, tycker om att samarbeta och är duktig på att kommunicera, både i tal och skrift. Du trivs i en roll där du får hjälpa andra, tänka lösningsorienterat och göra skillnad i kundens vardag. Vi ser gärna att du: Har erfarenhet från en kundtjänstroll eller annat serviceyrke Är bekväm med att arbeta digitalt och hantera flera uppgifter samtidigt Trygg i att föra dig över telefon med olika företagskunder Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska (norska är ett plus) Vad kan vi erbjuda dig? På Joyweek blir du en del av ett värderingsstyrt företag som brinner för arbetsmiljöer där människor trivs och presterar. Vi erbjuder en stabil arbetsplats med engagerade kollegor, tydliga rutiner och möjlighet att växa. Du får bland annat friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, lunchkort samt arbeta i fina lokaler i Solna. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt överenskommelse, gärna innan sommaren Omfattning: Heltid Plats: Stockholm, Solna Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Vill du vara med och leda ett team där du strukturerar, organiserar och planerar för fortsatt framgång i en viktig funktion hos oss? Vi på Joyweek söker nu en chef för Reskontra & Backoffice – en roll med stort ansvar och möjlighet att påverka såväl din egen arbetsdag, Joyweeks fortsatta framgång och dina medarbetares trivsel. Om rollen Du kommer leda ett team om ca 10 personer som arbetar med kund- & leverantörsreskontra, kundtjänst, order och avtalshantering. Du leder det dagliga arbetet, skapar tydlighet och struktur och ser till att våra processer fungerar så smidigt och effektivt som möjligt. Du har personalansvar och driver både operativa frågor och utveckling inom området. Rollen är placerad på vårt kontor i Solna och du rapporterar till CFO. Beroende på hur verksamheten utvecklas kan även lönehantering komma att ingå i rollen – erfarenhet av det är därför meriterande. Detta är ett vikariat på ca 1 år, med start enligt överenskommelse. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda och stötta teamet inom ekonomi och backoffice Säkerställa att flöden och processer inom fakturahantering, avtal, orderflöden och kundtjänst fungerar effektivt Ansvara för bemanning, schemaläggning och personalrelaterade frågor Arbeta med struktur, rutiner och förbättringsinitiativ Krav & meriterande erfarenheter Tidigare erfarenhet av att leda team, gärna inom ekonomi, administration eller kundservice - minimum 3 års erfarenhet God struktur och förmåga att arbeta lösningsorienterat Tidigare erfarenhet av lönehantering är meriterande Meriterande systemvana: Hogia, Vismalön Erfarenhet av chefsroll, med merit i erfarenhet från att ha tagit över befintliga team med etablerad historik och tillvägagångssätt tidigare Vad kan vi erbjuda dig? Hos Joyweek får du en viktig roll i en värderingsdriven och expansiv organisation där du får stort handlingsutrymme och möjlighet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans – därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av -och kan fortsatt främja- en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 8-17 Plats: Stockholm, Solna Anställningsform: Visstidsanställning, 9-12 månader
Hej vi på Egobarbershop söker en duktig och skötsamt frisör på heltidsanställning .............. MVH EGOBARBERSHOP Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Nu söker vi en noggrann och ansvarsfull handläggare till Svea Inkasso. Trivs du med att arbeta strukturerat och med många kontaktytor? Då kan det här vara en roll för dig! Du blir del av ett litet och hjälpsamt team som tillsammans ansvarar för att ta hand om våra uppdragsgivares fordringar. Om rollen Du kommer i rollen som Inkassohandläggare hos oss att arbeta med att handlägga våra kunders fordringar på bästa sätt. Dina arbetsuppgifter är varierande och du har stort eget ansvar för dina ärenden genom hela processen, från början till avslutat ärende. Det dagliga arbetet innebär bl.a. uppgifter såsom att; • Daglig kontakt med kunder och gäldenärer via kundportal, mejl, chatt och telefon • Upprätta avbetalningsplaner • Ansöka om betalningsförelägganden och avhysningar • Visst juridiskt arbete • Kontakt med myndigheter Vem är du? Vi söker en person som trivs i en operativ roll, är administrativt lagd och noggrann i sitt arbete. För den här rollen är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, främst i svenska även om goda kunskaper i engelska också är önskvärt, då du i rollen kommer att ha många olika kontaktytor. Vi ser gärna att du som söker har någon erfarenhet av arbete med inkasso i tidigare roll. Vidare ser vi att du är ansvarsfull och har en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete så att det blir gjort på ett effektivt sätt. Även förmågan att hantera ett tidvis högt tempo är viktig, då arbetsbelastningen kan variera över tid. Då du arbetar med människor är det viktigt att du är ödmjuk och lyhörd, förmågan att förstå gäldenärens situation är viktig för att du ska kunna hantera ärendet på bästa sätt. Om Svea Bank Svea är en finansiell koncern med över 2000 anställda och verksamhet i flertalet europeiska länder. Med mer än 40 års erfarenhet är vi stolta över att erbjuda innovativa och hållbara finansiella lösningar till våra kunder. Svea präglas av en familjär företagskultur där varje medarbetare bidrar med sin unika kompetens och engagemang. Vår företagskultur betonar gemenskap, handlingskraft, och balans mellan arbete och privatliv. Välkommen att följa med oss på vår spännande resa! Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterare Fredrika Engelin på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Tranpenad söker just nu morgonpigga konsulter som vill arbeta extra på ett butikslager i Solna, Mall of Scandinavia. Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på 50%? Då är detta jobbet för dig! Om tjänsten Nu söker vi på Tranpenad efter medarbetare till ett butikslager i Solna. Ditt arbete består av att plocka upp, sortera, prismärka och hänga upp kläder på galgar i en butik i Mall of Scandinavia. Arbetsuppgifter Uppackning av kläder sortering prismärkning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Vi tror att du har en positiv attityd, hög arbetsmoral och är van vid att arbeta mot högt uppsatta mål. Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Du ska kunna arbeta i ett högt tempo med bibehållen kvalitét samt ha god fysik, och du är givetvis mycket punktlig. Krav Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Obehindrad svenska i tal och skrift, samt engelska basnivå. Meriterande Körkort B och tillgång till bil Erfarenhet av lagerarbete eller butiksarbete Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: måndag- fredag, kl. 06:00-10:00 ( störst behov ligger på måndagar och torsdagar) Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Välj ett jobb för att visa detaljer