Deltidstjänst i Solna
Joyweek AB
Kontorsreceptionister

Vi söker dig som kan jobba deltid som receptionist hos en av våra kunder. Dagarna är onsdag till fredag i mars, april och maj. Därefter är det extra vid behov samt hela sommaren, om så önskas. Det vi söker är en positiv, engagerad och serviceinriktad person som vill vara med och stöta våra kunder vid behov. Du kommer att täcka upp för ordinarie personal vid frånvaro och bidra till en väl fungerande arbetsmiljö. Vanliga roller inkluderar receptionist, Office Coordinator och kontorsadministratör. Vi söker dig som: Har en stark känsla för service och trivs med att hjälpa andra Är strukturerad ordningsam och noggrann i ditt arbete Har en lösningsorienterad attityd Exempel på arbetsuppgifter: Välkomna och assistera besökare Hantera inkommande samtal och e-post Ta emot post och leveranser Sköta underhåll av konferensrum och kontorsmail Stötta med administrativa uppgifter vid behov Säkerställa ordning och reda i kontorslandskap och reception Kvalifikationer: Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Teams och Outlook) Tidigare erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är meriterande Praktisk information: Arbetstider: Onsdag till fredag 8.00-16.30 • Arbetsplats: En av våra kunder som ligger i Solna • Anställningsform: Behovsanställning • Rekrytering och annonsering: Joyweek AB • Startdatum: Omgående • Sista ansökningsdag: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande Information om tjänsten: Du kommer att vara anställd hos oss på Joyweek men agera som konsult ute hos ett av våra kundföretag. Som konsult på Joyweek kommer du att ha regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef och en kontaktperson ute hos kundföretaget. Om Joyweek: På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/

117 dagar sedan
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Arbetsterapeut till Ametisten
Vardaga AB
Arbetsterapeuter

Nu söker vi på Ametisten i Solna en arbetsterapeut. Tjänsten är tillsvidare med sex månader provanställning. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Från oss till dig • Utbildning via vår egen utbildningsorganisation Lära • Förmånsportal med rabatter och erbjudanden • Coachande och stöttande chefer nära dig • Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende • Karriär- och utvecklingsmöjligheter • Friskvårdsbidrag, skobidrag och arbetskläder Vi har också kollektivavtal, tjänstepension och tillhörande försäkringar. Om rollen Du arbetar i ett team tillsammans med fysioterapeut, sjuksköterskor och omvårdnadspersonal och er uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. I rollen som arbetsterapeut, hittar du tillsammans med de boende, de bästa sätten att använda sina egna förmågor i vardagen. Du stöttar och motiverar personerna att själva utveckla och bibehålla sina fysiska, kognitiva och sociala förmågor. Ofta innebär det att du gör bedömningar och anpassar vardagsmiljön. Du provar också ut och förskriver fysiska och kognitiva hjälpmedel. Du får handleda dina kollegor i rehabiliterande insatser, förhållningssätt, förflyttningsteknik mm. Ofta har du även kontakt med de boendes närstående. Om Ametisten: Ametisten är ett modernt äldreboende i Solna för personer med demens- och somatisk sjukdom. Vi erbjuder en individuellt anpassad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet. Ametisten har en aktivitetsprofil med historia, litteratur, film och teater. Vi samarbetar med bland annat hembygdsföreningen, filmstaden och biblioteket i Solna. Ungdomar från Ung Omsorg besöker boendet för att sätta en extra guldkant på tillvaron. Din erfarenhet och kunskap Vi tror att du som söker dig till oss: lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg. tycker mycket om att möta människor i olika situationer. är självständig, kan göra egna bedömningar och fatta beslut och vågar tänka själv. har ett pedagogiskt förhållningssätt och tycker om att jobba i team samt stötta kollegor Du är legitimerad arbetsterapeut och vi ser gärna att du har några års erfarenhet av äldreomsorg. Du har god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Snarast Sista ansökningsdag: 2025-03-31 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected]. Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Akademikerförbunden (företräds av Akademikerförbundet SSR) Tfn: 08-617 44 00. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

119 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Säljande IT-Konsultchef
Deploja AB
Företagssäljare

Vi söker en person med en stark och passion för sälj, ledarskap och IT. Du trivs med att bygga långsiktiga relationer inom IT-konsultbranschen och ser mer än bara ett jobb – du vill vara med och utveckla både konsulter och ditt eget ledarskap genom hela processen. I den här rollen har du en central position där du skapar och vårdar långsiktiga relationer med både konsulter och kundföretag. Du älskar att knyta ihop affärer som överträffar förväntningarna och skapar mervärde för alla parter. Du har en mångsidig arbetsroll som omfattar rekrytering, försäljning, konsultansvar och långsiktiga kundrelationer. Genom att attrahera och rekrytera nya konsulter till oss, kommer du även att bidra till fortsatt tillväxt, vilket ingår i din roll. Våra konsulter är självständiga och erfarna konsulter med hög kompetens. Varför ska du ta chansen? Du har ett genuint intresse för IT och försäljning och att skapa framgångsrika samarbeten. Du drivs av att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag och finner stor tillfredsställelse i att följa upp lyckade affärer med kunder. Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete och ambitiösa mål är en del av vardagen. Du vill vara en del av ett växande företag. Vi söker dig som har hög energi, starkt driv och är en person med sunda värderingar. Du brinner för ledarskap och att bygga starka relationer inom IT-branschen – du söker mer än bara ett ”jobb”. I rollen ingår bl.a. Nätverkande: Delta i möten med seniora IT-specialister för att etablera och stärka relationer. Du leder hela processer från början till slut, intervjuer och referenstagning, för att presentera rätt konsult till våra kunder. Kundrelationer: Ansvara för att utveckla och vårda långsiktiga kundrelationer. Du arbetar med prospektering, mötesbokning och försäljning för att skapa nya affärer och säkra samarbeten. Personalansvar: Ta hand om konsulterna genom täta uppföljningar för att säkerställa deras välmående och utveckling – både för konsultens och ditt eget ledarskaps skull. Relationsbyggande: Anordna aktiviteter och initiativ som främjar gemenskap och starka relationer på individ-, team- och bolagsnivå. Matchning och uppföljning: Matcha konsulter med rätt uppdrag och se till att leveransen flyter på smidigt följt av uppföljning och merförsäljning. Erfarenheterna och kompetenserna du behöver. För att gå in i den här rollen så vill vi se att du har ett par års relevant erfarenhet. För att ha en grund att stå på bör du också ha eftergymnasial utbildning i ryggen. Den som vi söker har en stark drivkraft att ta sig till nästa nivå, samt stor nyfikenhet och engagemang i överflöd. För den här tjänsten är det även ett grundkrav med obehindrad svenska och engelska. Du har lätt att etablera nya kontakter, likväl som att underhålla befintliga kundrelationer. Du kommer att ha det yttersta ansvaret för affären samt personalansvaret för dina konsulter som arbetar ute hos våra kunder inom såväl offentlig som privat sektor. Har ett par års erfarenhet av sälj inom konsultbranschen inom IT/Tech. Har eftergymnasial utbildning och ett starkt driv att ta dig till nästa nivå. Är nyfiken, engagerad och har ett naturligt intresse för människor och relationer. Talar och skriver obehindrad svenska samt engelska. Lite Om Oss. Deploja är ett IT-konsultbolag med kunder inom både offentlig och privat sektor. Vår modell är enkel och tydlig - våra IT-konsulter får högre ersättning för samma arbete och har större flexibilitet att välja sina förmåner. Praktisk information. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Plats: Stockholm/Solna. Lön: Prestationsbaserad Vi ser fram emot att få lära känna dig! Ansök gärna så snart som möjligt, då urval sker löpande.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Senior Penetrationstestare
Cyloq AB
IT-säkerhetsspecialister

Kom och bygg framtidens cybersäkerhet med oss på Cyloq! Vi är specialiserade på offensiv cybersäkerhet med fokus på penetrationstester och skydd mot cyberhot. Som ett snabbt växande IT-startup med stor tillväxtpotential erbjuder vi en dynamisk och innovativ arbetsmiljö. Vi värdesätter en lättsam och stödjande kultur där vi har roligt tillsammans medan vi skapar framtidens säkerhetslösningar. Senior Penetrationstestare – Hjälp oss säkra framtidens digitala landskap Har du lång erfarenhet av att utföra penetrationstester och ett skarpt öga för detaljer som andra missar? Hos Cyloq får du möjlighet att arbeta med att identifiera och åtgärda sårbarheter i allt från komplexa IT-infrastrukturer till moderna webb- och mobilapplikationer. Bli en del av vårt lilla, kreativa team i Solna, Stockholm som kombinerar djup teknisk expertis med en kultur som värderar både personlig utveckling och balans mellan arbete och fritid. Om rollen Som Senior Penetrationstestare hos oss kommer du att: Utföra avancerade penetrationstester inom områden som infrastrukturer, Active Directory, webb- och mobilapplikationer. Delta i red teaming-övningar och simuleringar av avancerade attacker. Identifiera och bedöma sårbarheter samt leverera detaljerade rapporter med rekommenderade åtgärder. Rådgöra våra kunder och stötta kollegor i framtagning av säkra och hållbara lösningar. Du får också möjlighet att fördjupa dig inom specifika områden genom utbildningar, certifieringar och deltagande i konferenser. Vad vi letar efter Vi söker dig som brinner för cybersäkerhet och har dokumenterad erfarenhet av avancerade pentester. Du är en problemlösare med en hackermentalitet, som ständigt vill utvecklas och dela med dig av din kunskap för att bidra till ett säkrare digitalt samhälle. Obligatoriska kvalifikationer: Flera års erfarenhet av penetrationstestning och säkerhetsgranskningar. Mycket god problemlösningsförmåga och analytiskt tänkande. God förmåga att arbeta självständigt och i team. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande kvalifikationer: Dokumenterad erfarenhet av red teaming eller avancerade attacker. Aktivitet i bug bounty-program eller CTF-tävlingar. Kunskap om molnsäkerhet (Azure, AWS, GCP). Certifieringar som OSCP, OSWE eller liknande. Erfarenhet av nätverk, systemadministration eller programmering. Varför Cyloq? Utveckling och utbildning: Vi tror på kontinuerlig kompetensutveckling och erbjuder möjlighet till årliga utbildningar och certifieringar. Balans och välmående: Hos oss får du friskvårdsbidrag och möjlighet att delta i friskvårdsaktiviteter under arbetstid. Inspirerande miljö: Ett litet och innovativt team där du får stort inflytande och stöd. Flexibilitet: Kombinera arbete på plats i Solna med distansarbete. Roliga resor och aktiviteter för att stärka gemenskapen och ha kul tillsammans. Om Cyloq Cyloq är ett cybersäkerhetsföretag baserat i Solna som erbjuder penetrationstester, säkerhetsgranskningar och utbildning inom säker utveckling. Vi arbetar med kunder inom både offentlig och privat sektor och värderar kreativitet, samarbete och expertis. Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Så ansöker du Skicka in ditt CV och ett personligt brev där du berättar om din erfarenhet av penetrationstestning och varför du är intresserad av rollen. Välkommen att hjälpa oss att göra världen säkrare!

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Penetrationstestare
Cyloq AB
IT-säkerhetsspecialister

Kom och bygg framtidens cybersäkerhet med oss på Cyloq! Vi är specialiserade på offensiv cybersäkerhet med fokus på penetrationstester och skydd mot cyberhot. Som ett snabbt växande IT-startup med stor tillväxtpotential erbjuder vi en dynamisk och innovativ arbetsmiljö. Vi värdesätter en lättsam och stödjande kultur där vi har roligt tillsammans medan vi skapar framtidens säkerhetslösningar. Har du en passion för cybersäkerhet och en talang för att hitta det andra missar? Hos Cyloq får du möjlighet att arbeta med att identifiera och åtgärda sårbarheter i allt från komplexa IT-infrastrukturer till moderna webb- och mobilapplikationer. Bli en del av vårt lilla, kreativa team i Solna, Stockholm som kombinerar djup teknisk expertis med en kultur som värderar både personlig utveckling och balans mellan arbete och fritid. Om rollen Som penetrationstestare hos oss kommer du att: Utföra penetrationstester inom områden som infrastrukturer, Active Directory, webb- och mobilapplikationer. Delta i red teaming-övningar och simuleringar av avancerade attacker. Identifiera och bedöma sårbarheter samt leverera detaljerade rapporter med rekommenderade åtgärder. Samarbeta med kunder för att skapa säkra och hållbara lösningar. Du får också möjlighet att specialisera dig och utveckla din kompetens inom specifika områden genom utbildningar, certifieringar och deltagande i konferenser. Vad vi letar efter Vi söker dig som brinner för cybersäkerhet och har en hackermentalitet. Oavsett om du är i början av din karriär eller om du redan är senior, är det viktigaste för oss att du vill utvecklas och bidra till ett säkrare digitalt samhälle. Obligatoriska kvalifikationer: Starkt intresse för cybersäkerhet och kontinuerlig kompetensutveckling. Erfarenhet av problemlösning och analytiskt tänkande. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande kvalifikationer: Erfarenhet av penetrationstester, red teaming eller säkerhetsgranskningar. Aktivitet i bug bounty-program eller CTF-tävlingar. Kunskap om molnsäkerhet (Azure, AWS, GCP). Certifieringar som OSCP, OSWE eller liknande. Erfarenhet av nätverk, systemadministration eller programmering. Varför Cyloq? Utveckling och utbildning: Vi tror på kontinuerlig kompetensutveckling och erbjuder möjlighet till årliga utbildningar och certifieringar. Balans och välmående: Hos oss får du friskvårdsbidrag och möjlighet att delta i friskvårdsaktiviteter under arbetstid. Inspirerande miljö: Ett litet och innovativt team där du får stort inflytande och stöd. Flexibilitet: Kombinera arbete på plats i Solna med distansarbete. Roliga resor och aktiviteter för att stärka gemenskapen och ha kul tillsammans. Om Cyloq Cyloq är ett cybersäkerhetsföretag baserat i Solna som erbjuder penetrationstester, säkerhetsgranskningar och utbildning inom säker utveckling. Vi arbetar med kunder inom både offentlig och privat sektor och värderar kreativitet, samarbete och expertis. Har du frågor? Kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Så ansöker du Skicka in ditt CV och ett personligt brev där du berättar om din erfarenhet och varför du är intresserad av rollen. Oavsett om du är ny i branschen eller har lång erfarenhet vill vi gärna höra från dig! Välkommen att hjälpa oss att göra världen säkrare!

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Data Engineer
AB Svenska Spel
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Svenska Spel är nu inne i en transformation kring decentraliserat arbetssätt med inspiration från Data Mesh, där data betraktas som en produkt. Dataprodukterna vill vi ska vara väl beskrivna, konsumentvänliga och de utvecklas decentraliserat ute i de olika teamen där data uppstår runt om i vårt IT-landskap. Vi söker nu en Data Engineer som vill vara med och forma och utföra denna förflyttning med oss. Kanske är det du? Vad kommer du att göra? Ett antal dataprodukter finns nu tillgängliga i Svenska Spels Data Lake, sökbart och dokumenterat i en datakatalog. Arbetet med att göra dataprodukter tar nu fart på allvar. Här behöver vi hjälp. Som Data Engineer blir du viktig i denna transformation. Du kommer ha nära kontakt med dataproducenter och föra fram konsumentperspektivet, du kommer föra fram värdet av data och vara en ambassadör för vår förflyttning. Du kommer transformera vårt Data Warehouse till att nyttja bättre källdata, med tydliga kontrakt och ägandeskap. Att renodla och förenkla. Du kommer att arbeta med att införa produkttänk även i vår leverans från Data Warehouse. Så att vi också lever som vi lär. Att erbjuda datakonsumenter ett rikare utbud av data får oss att bli mer datadrivna och innovativa och därmed starkare. Inte minst för att våra kunder ska få en glädjefull och trygg spelupplevelse hos oss. Är du den som kommer att göra det? Som person är du framåtlutad och gillar att jobba i en organisation och med teknik som är i ständig förändring. Du tar dig mer än gärna an nya kluriga uppgifter och driver gärna på arbetet tillsammans med dina kollegor med glimten i ögat. För att lyckas ser vi att du har erfarenhet av följande: Infrastruktur i molnet Programmering i Python DevOps ETL-arbete Extra meriterande om du också har erfarenhet av: Produktifiering av data enligt Data Mesh eller liknande Data Management-strategi BigQuery SQL Terraform Dataform Om Tech på Svenska Spel På Svenska Spel hanterar vi 10 000 000 transaktioner varje dag, året runt och på sex dagar har vi hanterat samma transaktionsvolym som den största pengaöverföringsappen gör på en månad. Varje dag utvecklar, driftar och supportar vi ett av världens mest avancerade spelsystem, vi är med andra ord ett techbolag som sysslar med spel - inte tvärtom. Och som ett techbolag som sysslar med spel kommer ett ansvar, både för folks drömmar och spänning, men även för deras spelande. Det är också därför du kommer märka att vårt spelansvarsarbete genomsyrar hela företaget från första dagen du börjar jobba hos oss. Vi är Svenska Spel Svenska Spel är hela Sveriges spelbolag. Vi skapar hållbara och roliga spelupplevelser som bidrar till ett bättre Sverige. Genom spel som Triss, Stryktipset och Oddset ger vi våra fyra miljoner kunder spänning, glädje och drömmar. Våra spel är enkla och trygga och oavsett om man spelar online eller fysiskt, själv eller tillsammans med andra, så ska upplevelsen alltid vara positiv. Vi vill att fler ska spela hållbart hos oss och vår verksamhet ska bedrivas på ett socialt, ekonomiskt och miljömässigt ansvarsfullt sätt. Varje år går överskottet till statskassan. Vi är Sveriges största idrottssponsor och investerar nära 300 miljoner kronor årligen i svensk idrott. Vi är modiga, nyfikna och strävar efter enkelhet i allt vi gör samt skapar resultat tillsammans. Är du nyfiken på våra förmåner? Då hittar du dem här: https://career.svenskaspel.se/pages/formaner Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Visby eller Solna/Stockholm med möjlighet till flexibelt distansarbete. På Svenska Spel utför vi jobbet där det passar bäst, ibland är det i hemmet och ibland på något av våra kontor. För frågor om tjänsten, kontakta Michael Olofsson, Chef Data & Analytics, [email protected] För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Team Talent Acquisition, [email protected] Vi utför intervjuer och urval löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan. #LI-HYBRID

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Sommarvikarier till hemtjänsten i Solna omr 2
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en sommar inom hemtjänsten hos Attendo Solna område 2 Med årets mörkaste dag bakom oss planerar vi redan för sommaren 2025. Attendos hemtjänst i Solna ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under perioden juni - augusti. Välkommen att jobba med oss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Solna 2 I Attendos hemtjänst i Solna har vi 3 st verksamheter och denna annons avser verksamheten område 2 på Algatan där vi tar oss fram med cykel till våra kunder. Vi är många erfarna och engagerade medarbetare som hjälper våra kunder med sina vardagsbestyr! I Solna erbjuder vi genom våra anställda en trygg personlig omsorg i hemmet. Vi är verksamma mellan 07.00 - 22.00 alla årets dagar där passen är uppdelade på dag/kväll. Till sommaren ser vi fram emot att ta emot ett flertal nya kollegor som sommarvikarier under ordinarie personals ledighet. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten, och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav Tidigare erfarenhet inom äldreomsorg är meriterande Meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av specifikt hemtjänst är meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-04-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!

120 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Fältsäljare för Kaminvärme
Kaminvärme Sverige AB
Företagssäljare

Säljare med driv till Kaminvärme Sverige AB! Vill du hjälpa kunder till lönsamma investeringar och samtidigt kunna tjäna riktigt bra med pengar? Är du en driven och målinriktad vinnarskalle som älskar kundmöten? Ja, då har vi en plats för dig! Vi erbjuder våra kunder ved- och pelletskaminer av högsta kvalitet. Produkterna har en stor efterfrågan och ligger helt rätt i tiden. Vi hjälper kunden genom hela processen, från första möte med någon av våra duktiga säljare, till färdig installation. Vi utbildar alla våra säljare och har lång samlad erfarenhet av direktförsäljning så det enda du behöver ha är ett starkt driv och riktig vilja att lyckas i rollen. Våra säljare säljer i sitt närområde och ansvarar själva för att söka upp sina kunder genom att besöka privatpersoner i deras hem. AI svar på annonsen bortsorteras. Vi erbjuder - Grundutbildning och vidareutbildningar samt löpande coachning - Garantilön + provision - Möjlighet till ren provisionslön - Heltid med möjlighet att förlägga arbetstiden efter dina förutsättningar - Att få utvecklas inom företaget Dina kvalifikationer - Körkort är ett krav - Du trivs i ett högt tempo - Gillar att arbeta självständigt - Social och utåtriktad - Lösningsorienterad - Behärskar svenska flytande i tal och skrift - Grundläggande datorkunskaper (Email, Internet, appar) Välkommen in i värmen och häng med på en spännande och rolig resa tillsammans med oss på Kaminvärme Sverige AB. AI svar på annonsen bortsorteras.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Kundservice på SEB Kort – jobba med norska kunder!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du målinriktad, lugn under press och söker en trygg arbetsplats? Då kan du vara vår nästa stjärna i det norska kundserviceteamet på SEB Kort! Här levererar vi service i toppklass och hjälper SEB:s norska kunder. Du blir en del av huvudkontoret i Arenastaden, Solna – en inspirerande miljö med konst på väggarna och en barista som fixar ditt morgonkaffe! OM SEB Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/ OM TJÄNSTEN SEB Kort är verksamt i hela Norden och samarbetar med varumärken som SEB, Eurocard, Strawberry och flera co-brand partners. De erbjuder tjänster till både privat- och företagskunder och hanterar över en miljon kundinteraktioner per år via telefon, mejl och sociala medier. Som kundservicemedarbetare blir du en del av teamet som levererar service i toppklass till SEB Korts norska kunder. Din främsta uppgift är att ge support via mejl och telefon, där du besvarar frågor om fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter och räntor samt vägleder kunder i SEB:s digitala tjänster – alltid med fokus på hög kvalitet och bästa möjliga kundupplevelse. VEM ÄR DU För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du tycker om att samarbeta med andra eftersom arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor. SEB arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch och vi ser därför gärna att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling. Vidare ser vi gärna att du har: Fullständig gymnasial utbildning eller motsvarande Talar och skriva obehindrat på svenska och engelska, gärna även norska. Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll Har erfarenhet att jobba mot norska kunder och/eller är öppen för att jobba mot den norska marknaden PRAKTISK INFORMATION Startdatum: Enligt överenskommelse Uppdragsgivare: SEB Kort Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna Arbetstider: Kontorstider Kontakt vid frågor: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

121 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Personlig assistent sökes till en kvinna i Solna
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en spansktalande personlig assistent till en rullstolsburen kvinna som är bosatt i Solna. Hon har det jobbigt med sin psykiska hälsa och behöver mycket stöd och positiv förstärkning i sin närvaro. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat dagliga rutiner, tunga lyft, personlig hygien, måltider, på- och avklädning samt att hjälpa kunden med sin hund. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Arbetstiderna är varierande och förläggs under dag- och kvällstid. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Inte är allergisk mot pälsdjur, Är rökfri, Behärskar det svenska och spanska språket väl i tal och skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg eller av personlig assistans, Har gått en vårdrelaterad utbildning. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 1. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

121 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025