Jobba som musiklärare på Sveriges mest personliga bemanningsföretag!
PersonalExpressen AB
Grundskollärare

Hjärtligt välkommen att arbeta som musiklärare tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!

4 september 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Fysioterapeut, HMC Staffanstorp
Hälsomedicinskt center i Sverige AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Vi söker en fysioterapeut till vårt härliga team i Staffanstorp Verksamheten i Staffanstorp har varit igång sedan 2018 och idag har vi drygt 6000 listade patienter.Mottagningen har vårdavtal för vårdcentral, barnhälsovård, barnmorskemottagning och ett tätt samarbete med HMC Seniorhälsa mobilt vårdteam samt HMCs företagshälsovård. Vår arbetsmodell kallar vi HMC-modellen – några av våra hörnstenar är att vi jobbar nära varandra i realtid, att vi arbetar med ett värderingsfritt förhållningssätt till våra patienter och kollegor, att vi är följsamma till aktuell evidens/rekommendationer och att vi arbetar aktivt med beteendeförändring för hållbara levnadsvanor. Vi värdesätter ett gott bemötande och har alltid patientens bästa i fokus. Hos oss blir du en del av ett härligt och starkt team som trivs tillsammans och arbetar lösningsfokuserat. Om tjänsten Som fysioterapeut arbetar du med bedömning, behandling och rehabilitering av patienter i alla åldrar med alla typer av besvär. Vi erbjuder behandling och träning individuellt och i grupp. På HMC har vi ett nära samarbete med varandra. Du kommer arbeta både självständigt och i teammed arbetsterapeuter, sjuksköterskor, läkare och psykologer på vårdcentralen. Tjänsten är ett föräldravikariat på 1 år. Om dig Vi söker dig som är legitimerad fysioterapeut med primärvårdserfarenhet. Vidareutbildning inom OMI, McKenzie, Mulligan, OMT eller liknande är meriterande. Då du som fysioterapeut oftast är förstainstans på vårdcentralen är det av stor vikt att du är trygg i sin kliniska bedömning och diagnossättning. Vi tror att du som sökertycker om att arbeta både självständigt och i team. Du känner dig trygg och trivs i din yrkesroll, är engagerad och bidrar till ett gott arbetsklimat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Omfattning: Heltid Anställningsform: Vikariat, 1 år Tillträde: 1 november 2024 Förmåner: Tjänstepension & friskvårdsbidrag Gå gärna in på vår hemsida och läs mer om våra mottagningar, vad vi står för och vad vi går för!Låter det intressant för dig så tveka inte att skicka in en ansökan. Du är också välkommen att höra av dig till verksamhetschef David Jonsson Länne på telefon nr.0723-987995 om du har frågor eller funderingar kring tjänsten. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

4 september 2024
Sista ansökan:
18 september 2024
Teamchef färskvaror dagsfärskt, Willys Staffanstorp Rondellen
Willy:S AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning, heltid. Provanställning tillämpas Tillträde: 2024-10-01 eller enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller, gärna inom detaljhandeln. Färskvaruavdelningen är en mycket viktig del av vår butik och som teamchef Färsk har du en nyckelroll i butiken. Våra teamchefer är en mycket viktig del i butikens och butiklagets utveckling, och i arbetet för att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser! Här kommer lite mer om tjänsten: Du är en del i butikens ledningsgrupp, med butikschefen som närmaste chef, och du leder och planerar verksamheten i färskvaruteamet. Självklart tar du aktivt del i det dagliga operativa butiksarbetet – du kan räkna med att få många steg på stegräknaren! Du arbetar målinriktat för att utveckla butikens försäljning, lönsamhet och övriga viktiga nyckeltal. Du deltar också i arbetet med att ta fram och följa upp butikens affärsplan. Du har personalansvar för medarbetarna i färskvaruteamet och ansvarar därmed bland annat för rekrytering, schemaläggning och introduktion. Du leder, motiverar och utvecklar ditt team och bidrar till att medarbetarna utvecklas och presterar utifrån sin fulla potential. Du är en förebild i arbetet för att välkomna alla våra kunder och möta dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Det finns tydliga rutiner och strukturer på plats, vilket frigör tid för dig att fokusera på att utveckla ditt team och din avdelning. Du kommer att erbjudas många sätt att växa och utvecklas i din ledarroll. Majoriteten av våra butikschefer har en gång arbetat som teamchef. Willys är ett av branschens mest framgångsrika företag och vi fortsätter att växa. Och eftersom vi växer, kan du också göra det – inom ditt egna ansvarsområde eller andra, i butik, på lager eller på kontor. Willys är dessutom en del av Axfoodfamiljen, en koncern med en mängd olika företag och verksamheter, med många olika karriärvägar och möjligheter till utveckling. Genom Axfoodakademien kan vi erbjuda våra anställda en rad olika utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du drivs av att inspirera och engagera dina medarbetare, du är bra på att skapa ett positivt arbetsklimat och på att kontinuerligt utveckla ditt team. Du trivs i resultatorienterade miljöer där tempot är högt, du har ett starkt eget driv, en god problemlösningsförmåga och ryggar inte för att fatta beslut när det krävs. Du har goda kunskaper kring butiksdrift och är van att leda och arbeta tillsammans i ett team. Då färskvaruavdelningen är en så viktig del av vår butik är det viktigt att du, liksom vi, har höga ambitioner, är noggrann och har en mycket hög nivå på struktur och planering. Du gillar utmaningar och ser möjligheter istället för svårigheter i en vardag som ofta bjuder på varierande förutsättningar och oförutsedda händelser. Du gillar människor, sätter kundens behov först och är bra på att få med dig folk – såväl kunder som medarbetare. Du är bra på att kommunicera och kan genom feedback och coachning utveckla ditt team och din butik. Du behöver ha tidigare erfarenhet från ledarroller i ett serviceyrke och det är en klar fördel om du har erfarenhet från dagligvaruhandeln. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Daniel Söderberg, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2024-09-18. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna process kommer be dig logga in med ditt Bank-id, uppge något lösenord eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].

4 september 2024
Sista ansökan:
18 september 2024
Säljare | Grundlön + Provision
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. TjänstebeskrivningFörsäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Heltidsanställning Grundlön + Provision Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktivprovision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan!

4 september 2024
Sista ansökan:
21 februari 2025
Jobba som lärare i gränssnittsdesign på Sveriges bästa bemanningsföretag!
PersonalExpressen AB
Gymnasielärare

Hjärtligt välkommen att arbeta som lärare i gränssnittsdesign tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!

3 september 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
Tekniskt intresserad operatör sökes till Staffanstorp
Performiq AB
Anläggningsmaskinförare m.fl.

Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du tekniskt intresserad och letar efter en ny utmaning? Är du en strukturerad och ansvarstagande person som drivs av att utföra ditt arbete med hög kvalitet? Då kan du vara rätt person för tjänsten! Vi söker just nu en operatör till vår kund som arbetar inom återvinning. Arbetet kommer att ske på 3-skift men med en upplärningsperiod under dagtid. Du kommer att vara en nyckelspelare som fyller en viktig funktion för att arbetet ska kunna ske i enlighet med företagets mål. I rollen kommer du exempelvis att: • Justera och ställa maskiner så att produktivitet och kvalitet optimeras • Köra truck • Utföra underhåll och rengöring Utöver dina arbetsuppgifter tillkommer självklart ansvar för att följa gällande policys, regler och metoder som gäller inom verksamhetsområdet. Personprofil Som person är det viktigt att du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp, samt att en säkerhetsmedvetenhet genomsyrar det arbetet som du utför. En del av arbetet är manuellt och ställer krav på en god fysik. Du är noggrann och arbetar alltid lugnt och sansat. Du har erfarenhet av att köra truck samt så har du ett intresse av teknik och maskiner. Vidare ser vi att du har: • Truckkort A+B • B-körkort och bil • Grundläggande datorvana • Svenska i tal och skrift Om du har körkort för lastmaskin/hjullastare samt Heta arbeten så är detta meriter. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som operatör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstid: 3-skift: kl 06-14, kl 14-22, kl 22-06 Plats: Staffanstorp Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

3 september 2024
Sista ansökan:
18 oktober 2024
Jobba som lärare i programmering på Sveriges bästa bemanningsföretag!
PersonalExpressen AB
Grundskollärare

Hjärtligt välkommen att arbeta som lärare i programmering tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!

2 september 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Grävmaskinist
Karved Sweden AB
Anläggningsmaskinförare m.fl.

Nartren AB är ett växande företag som utvecklas tillsammans med våra medarbetare och kunder. Vårt motto är långsiktighet, service och ansvarstagande. Vi erbjuder dig en tjänst i ett härligt gäng med god gemenskap. I vår verksamhet finns trevliga kollegor och chans att utvecklas. Vi strävar efter för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi är övertygade om att kunniga och engagerade medarbetare är en av de viktigaste framgångsfaktorerna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu efter en grävmaskinist till vår verksamhet i Skåne. Hos oss arbetar du med frihet under ansvar och med stora möjligheter att påverka ditt arbete. Att arbeta brett ute på fält med samtliga förekommande arbetsuppgifter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med stor serviceanda och som är tillmötesgående och flexibel. För att lyckas i rollen och trivas tillsammans med oss tror vi att du har erfarenhet från liknande arbete, har goda kunskaper inom området och att du har utvecklad maskin vana samt yrkesbevis för grävmaskin. Du är noggrann, ansvarstagande, engagerat och strukturerat. Du är trygg och van att arbeta självständigt hos kunder samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra. God förmåga att prioritera arbetsuppgifter utifrån behov och att hålla deadlines. Som person är du lyhörd, bra på att kommunicera, har god förmåga att samarbeta, är intresserad av att lära nytt och vill utvecklas. Vidare ser vi gärna att du har ett driv och intresse av att utveckla dig inom företaget. B-körkort är ett krav, C- alt CE-körkort är meriterande.

31 augusti 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Butiksäljare / Innesäljare
Karved Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Om jobbet Vi säljer lantbruksmaskiner och tillbehör. Vårt motto är långsiktighet, service och ansvarstagande. Vi erbjuder dig en tjänst i ett härligt gäng med god gemenskap. I vår verksamhet finns trevliga kollegor och chans att utvecklas. Vi strävar efter att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge hos oss. Vi är övertygade om att kunniga och engagerade medarbetare är en av de viktigaste framgångsfaktorerna. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu efter en butikssäljare/innesäljare som ska jobba i främst vår butik i Staffanstorp, men det kan förekomma jobb även i vår butik i Knickarps vid behov. Hos oss arbetar du med frihet under ansvar och med stora möjligheter att påverka ditt arbete. Din främsta uppgift är att sälja, genom att säkerställa världens bästa kundupplevelse, att alltid tänka service och kundnöjdhet i varje moment. I jobbet förekommer det leverans av maskiner till kund. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är mål fokuserad, är flexibel, har stor serviceanda och som är tillmötesgående, samt har ansvarskänsla för butikens skick och ordning. Gärna ett brinnande intresse för maskiner, då vår butik representerar många av det stora ledande tillverkare,. Vi lägger stor vikt på att man har förmågan att fördjupa sig i produktkännedom och kunskap. Truckkort är meriterande. Tidigare erfarenheter inom försäljning av lantbruksmaskiner samt kassa vana är meriterande. Du gillar att möta människor, att sälja och att ge god service i ett högt tempo, samt förstår vikten av bra kundbemötandet och service vilket leder till nöjda återkommande kunder. Vi ser gärna att du har datorvana och du kan grunderna i de vanligaste Windows-programmen. Arbetstid är dagtid på veckodagar och även vissa helger. Vidare ser vi gärna att du har ett driv och intresse av att utveckla dig inom företaget.

31 augusti 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Innesäljare B2B till växande mediaföretag i Lund, fast lön och provision
Pauser Media AB
Företagssäljare

Är du en driven, social och målmedveten person som söker en fast trygg inkomst med möjlighet till provision? Då är tjänsten som innesäljare på Pauser Media rätt för dig! Pauser Media är ett lönsamt och växande mediaföretag som nu söker Eventsäljare och Prenumerationssäljare till sitt team i Lund på Lilla Fiskaregatan 4A centralt i Lund. Heltidstjänst på plats måndag-fredag. I din roll kommer du att kontakta både befintliga- och nya kunder inom näringslivet och offentlig sektor via telefon och erbjuda dem prenumerationer med fördjupande strategisk kunskap alternativt erbjuda dem platser till våra digitala och fysiska konferenser som samlar hundratals deltagare varje konferens. Vi arrangerar även ett stort antal konferenser årligen. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och vi förser dig med de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas i rollen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär: - Att tillsammans med ditt team jobba mot uppsatta mål och budget - Att arbeta med uppsökande försäljning - Bygga nya relationer och skapa kontakt med kunder via telefon och online - Vara en ambassadör och ansiktet utåt för Pauser Media Tjänsten som är en tillsvidareanställning på heltid är placerad på Pauser Medias kontor i Lund. Du kommer att få en fast kollektivavtalsenlig lön och provision. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom kundrelationer såsom försäljning/telefonförsäljning/butikssäljare eller liknande. Du är en glad och kreativ person som tycker om att lösa problem och överträffa dina mål. Att du trivs med att arbeta proaktivt och uppsökande och kan snabbt sätta dig in i kundens verksamhet och förstå dess behov är viktigt för att lyckas i rollen. - Du är social, nyfiken och gillar att söka kontakt med nya människor. - Du är lyhörd och bra på att hitta lösningar. - Du är målmedveten och gillar att se resultat. - Du är driven och har viljan att utvecklas. Vi är villiga att investera i dig och lär gärna upp dig inom vårt område. Det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och är högt motiverad att utvecklas. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: - Verktyg och personlig coaching för att du ska utvecklas och lyckas i rollen. - Fast lön enligt kollektivavtal och provision. - En familjär företagskultur och engagerade kollegor. - En central arbetsplats i ljusa lokaler, ett stenkast från Lunds centralstation. - Friskvårdsbidrag. - Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Skicka din ansökan med cv till [email protected]. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om oss Pauser Media är medieföretaget som levererar strategisk kunskap till våra kunder. Vi ger ut tidningarna/nyhetstjänsterna Miljö & Utveckling, Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Vd-tidningen, Kvalitetsvård och Hållbart samhällsbyggande. Vi arrangerar även ett stort antal konferenser årligen. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå. Kontoret finns på Lilla Fiskaregatan 4A, centralt mitt i Lund. Frågor besvaras av Gina Wallin Chef Verksamhetsstöd, 08-51795517 Vi ser fram emot din ansökan!

30 augusti 2024
Sista ansökan:
15 september 2024