Budpersonal
Miljonbemanning AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Vi söker budpersonal Är du en engagerad person som vill arbeta i en dynamisk och trivsam arbetsmiljö? Då är du varmt välkommen att söka tjänsten som budpersonal hos oss. Om tjänsten I rollen som budpersonal ansvarar du för att leverera varor och paket till våra kunder. Arbetet innebär en kombination av noggrannhet och effektivitet för att säkerställa en hög kundnöjdhet. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med trevliga kollegor. Möjlighet att utvecklas inom företaget. Trygga anställningsvillkor och goda förmåner. Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Jobba som försäkringssäljare hos Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu dig som vill fortsättajobba med försäljning och utvecklas inom försäkringar. Du kommer att arbeta påSveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendoingår i den globala mediekoncernen Schibsted och irollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att genom utgående samtalkontakta befintliga kunder för att förmedla Lendos försäkringsprodukter. Om tjänsten I rollen som försäkringssäljareingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med försäkringsskydd. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du behöver förstå varje kunds unika behov och lyfta fram försäkringarnas värde på ett tryggt och tydligt sätt. Optimera konverteringsgraden genom att matcha rätt produkt och rätt behov. Som försäkringssäljare kommer du driva utgående samtal för att identifiera och maximera affärsmöjligheter. Din profil: Harminst 1 års arbetslivserfarenhetinomförsäljning, gärna över telefon Är målmedvetenochansvarstagande som person Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans Haren förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenskaochhargoda kunskaper i engelska Har godkänd gymnasieexamen Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Säljande Handläggare till Team Retain på Lendo
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett snabbt växande fintech-företag. Nu letar vi efter dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning, med särskild inriktning på tidigare kunder.Med ditt engagemang och affärsdriv kommer du att hjälpa Lendos kunderatt få bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu handläggare till Team Retain. Lendo är en del av den globala mediekoncernen Schibsted, och i denna roll kommer du främst att kontakta tidigare kunder hos Lendo. Du kommer att arbeta hos Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Om tjänsten I rollen som handläggare hos Lendo kommer du att tillhöra ett nytt team på cirka 6 personer och rapportera till avdelningens teamleader. Dina primära arbetsuppgifter kommer innefatta att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med Lendo i syfte att hjälpa dem hitta det bästa lånet baserat på deras individuella situation. Telefonen är ditt främsta arbetsverktyg där du i samverkan med kunden gör en behovsanalys för att därefter hjälpa till med ansökan och uppföljning av inkomna bud Din profil:För att passa in i rollen som handläggare ser vi att du är en målmedveten och noggrann person som brinner för sälj. Du gillar att arbeta mot tydliga mål och du är driven och initiativtagande för att nå de målen. I rollen kommer du att ha mycket kundkontakt vilket innebär att du måste vara relationsskapande och uthållig för att kunna leverera på rätt nivå. Vidare kommer du tillhöra ett team vilket ställer krav på att du är en kommunikativ lagspelare. Gymnasieexamen Är målmedvetenochansvarstagande som person Erfarenhet av arbete via telefon God dator- och systemvana Haren förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenskaochhargoda kunskaper i engelska Har godkänd gymnasieexamen Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter Tjänstepension Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Utökad erfarenhet inom bank och finans Hybridarbete Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
SCM Coordinator to Samsung
Digitalenta AB
Inköps- och orderassistenter

We are now helping Samsung Nordics to find a driven SCM Coordinator to join their team in Stockholm for an exciting 12 month consulting assignment! As a SCM Coordinator you will oversee product supply from Samsung factories into the Nordic market. You will work with demand forecasting, purchasing and coordination of various issues and information between local (Nordic) area, Korean headquarters and Factories to give the best support to Sales with maximized operational efficiency. You will be working at our Nordic Headquarter in Kista.The main responsibilities will be:• Input and update forecasts • Be aware of new model introduction schedule and channel model selection• Follow up the product lifecycle process in cooperation with product managers • Have responsibility for purchasing from our factories (right quantity, right timing, and right price)• Monitor production/shipment status and take proper actions to solve issues• Give supply information internally • Work with reports to Korean Headquarters (ex. weekly sales discrepancy, demand updated status, Coordination of daily operational issues)• Analyze the reason of low forecast accuracy• Coordinate for aging stock clearance About you: In the role, it is important that you are structured and analytical, but also can communicate and make presentations. Samsung is a dynamic company in a fast-moving industry, there are many opportunities to grow and develop! To enjoy working with us you must be a person who appreciates tempo, change and to take own initiatives. Work experience • 1-3 years working experience within SCM, logistics, purchase or equivalent Most relevant qualifications, education and training:• Educational background in business, logistics, SCM or equivalent • Strong Excel skillsRequired language skills:Fluency in English About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants. The assignment is full-time and for a period of 12 months.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Säljande lånehandläggare till Lendo - endast varma kunder
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service. På uppdrag av Lendo söker vi nu en lånehandläggare. Du kommer att arbeta påSveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendoingår i den globala mediekoncernen Schibsted och irollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att kontakta privatpersoner som valt att vända sig till Lendo. Om tjänsten I rollen som lånehandläggare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med privatekonomiska frågor. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du går igenom kundernas lånebehov och vidareerbjuder låneskydd samt försäkringar. Du kommer förklara värdet och betydelsen av att använda Lendo som tjänst men också aktivt jobba med merförsäljning. Din profil: Harminst 1 års arbetslivserfarenhetinomförsäljning, gärna över telefon Är målmedvetenochansvarstagande som person Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans Haren förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären Är flytande i tal och skrift på svenskaochhargoda kunskaper i engelska Har godkänd gymnasieexamen Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år Tjänstepension Friskvårdsbidrag på 4000 kr 25 dagars semester Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Interna och externa utbildningar inom lån och krediter Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work. Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Bolånehandläggare till Lendo - utbildas och få licens under introduktion
Sprio AB
Telefonförsäljare m.fl.

Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Nusöker vi dig sommed ett stortdriv och engagemang för affärenvill ta nästa steg inom bank och finans. Nu får du chans att kostnadsfritt utbildas och få din licens i samband med arbetsstart som bolånehandläggare. Om tjänstenI rollen som bolånehandläggarehos Lendo kommer du att spela en central roll i derasdagliga handläggning av bolåneärenden. Du kommer att följa upp låneansökningar, svara på kunders frågor och agera som en guidande mellanhand mellan slutkund och Lendosbankpartners. Du är lyhörd för kundens behov och vet med dig att varje bolåneansökan är unik, och har därför förmågan att anpassa dina råd efter individuella förutsättningar. För att trivas på Lendo behöver du vara en lagspelare som gärna hjälper och lyfter andra. För att lyckas i rollen behöver du vara lösningsorienterad, stresståligoch skicklig på att hjälpa och bemöta kunder på ett engagerat sätt. Du är ambitiös och van att arbeta mot uppsatta mål, både individuella och för ditt team. Din Profil Erfarenhet av att ha arbetat via telefon Du är en person som är resultatdriven och har dokumenterat goda säljresultat från tidigare arbetsplatser. Du är en god kommunikatör, serviceminded och brinner för att gekunden en fantastisk upplevelse. Meriterande med erfarenhet av säljande kundtjänst, bakgrund inom sälj, fastighetsmäklare och/ellererfarenhet av bolån. Är en stark teamplayer som vågar ta plats och bidra med sina egna tankar och idéer om hur vi kan förbättra verksamheten. Du erbjuds Regelbundna team-aktiviteter Hybridarbete, friskvårdsbidrag på 4000 kr och möjlighet till träning på arbetstid Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har Lendoarbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Idag är Lendo Sveriges största jämförelsetjänst för bolån,privatlån och företagslån. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivitcertifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
VVS/Energiingenjör till TQI
Asta Agency AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Om företaget TQI grundades hösten 1994 och vi firade 30-årsjubileum 2024. Idag är de cirka 50 medarbetare med en gedigen branscherfarenhet som de använder för att skapa lösningar som ger ett rationellt hus under lång tid framöver. De har två kontor, ett i Sickla Köpkvarter (Stockholm) och ett i Varberg.TQI står för Teknik - Qvalité - Idé Om tjänsten I rollen som VVS-/energiingenjör hos ossarbetar du ett engagerat team iföretagets olika projekt. Du arbetar i nära samarbete med den uppdragsansvarige för projektet och får egna ansvarsområden. I ditt dagliga arbete ingår bland annat; Projektering av ventilation, värme, kyla och vatten Energi-, inneklimat- och transmissionberäkningar Ventilation, klimat och rörsystem Materialval Skapande av VVS-tekniska handlingar Samordning av installationer Hos oss får du möjlighet att arbeta med flera spännande projekt samtidigt – både stora och små, korta och långsiktiga. Till en början har du alltid stöd nära till hands, men i takt med att du blir trygg i din roll, får du mer ansvar och frihet att utvecklas. Vi tror på din potential och erbjuder en tydlig utvecklingsväg där du steg för steg kan ta dig vidare i din karriär och utveckling. Kvalifikationer och egenskaperVi vill att du har; • Eftergymnasial utbildning inom byggnadsfysik, installationsteknik, miljö eller liknande• Kännedomom AutoCad och MagiCAD• Goda kunskaper i Microsoft Officepaketet• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska För att trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad och noggrann person som gillar att ta ansvar och driva ditt egna arbete framåt. Eftersom du arbetar i flera projekt samtidigt och samarbetar med olika team, är din kommunikativa förmåga och samarbetsvilja viktig. Vi ser också gärna att du har ett stort intresse för miljö och hållbarhet. Dessutom trivs du med att arbeta självständigt och tar gärna egna initiativ för att hitta de bästa lösningarna. Känner du igen dig? Då kan du vara den vi söker! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: SICKLA Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar,tveka inte att höra av dig till [email protected].

153 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Södra Stockholm!
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Nu söker vi dig som vill jobba dagtid som Kassabiträde till ICA-butiker i Södra Stockholm!Vi erbjuder ett flexibelt jobb på ICA-butiker.Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Just nu söker vi främst dig som har möjlighet att arbeta dagtid!Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som i snart tio år hjälpt ICA-butiker med deras personalbehov. Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Stockholm med omnejd.Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull.Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vi söker dig som tidigare varit anställd ilivsmedelsbutik och som harerfarenhet av kassaarbete.Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande.Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsidabemannica.se. Om ossBemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica påbemannica.seoch följ oss påFacebookeller Linkedinför de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Teknisk Projektledare med Utvecklarbakgrund (Try & Hire)
Eeze Consulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om uppdraget Vi söker en driven och lösningsorienterad Teknisk Projektledare med utvecklarbakgrund som vill vara med och forma framtidens innovationer inom ett framåtsträvande företag. Här får du möjlighet att arbeta med banbrytande teknik och spela en nyckelroll i verksamhetskritiska projekt där din insats gör verklig skillnad. Företaget är djupt engagerat i hållbarhet och innovation, och arbetar målmedvetet för att skapa ett mer hållbart samhälle, både genom att minska klimatpåverkan och optimera resursanvändning. Detta är ett Try & Hire-uppdrag, vilket innebär att du efter 6 månader kan erbjudas en fast anställning om både du och uppdragsgivaren är nöjda. Om rollenSom teknisk projektledare kommer du att: Driva projekt från idé till implementation Samverka med verksamheten för att förstå behov och krav Samarbeta nära utvecklingsteam för att säkerställa tekniska lösningar Ansvara för att både tekniska och affärsmässiga mål uppnås Koordinera resurser och säkerställa att projekt håller tidsplan och budget Din bakgrundVi söker dig som har: Erfarenhet av teknisk projektledning i systemutvecklingsprojekt Bakgrund som utvecklare, gärna inom Microsofts utvecklingsmiljöer Erfarenhet av CRM-system och integrationer Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt God kommunikationsförmåga och samarbetsvilja med både verksamhet och IT-teams Meriterande erfarenheter Arbetat med Microsofts teknologier, t.ex. Azure, .NET, Power Platform Erfarenhet av Dynamics 365 eller liknande CRM-system Kunskap om systemintegrationer och API-hantering Vad vi erbjuder: Ett teknikdrivet företag med fokus på innovation och digital utveckling Möjlighet att arbeta med spännande projekt som gör skillnad Chans till fast anställning efter 6 månader Flexibilitet med delvis distansarbete Praktisk information Arbetsplats: Södertälje med möjlighet till delvis distansarbete Språk: Goda kunskaper i svenska är ett krav Omfattning: 100% Startdatum: ASAP Slutdatum: 22 augusti 2025 (möjlighet till förlängning) Låter detta som en spännande möjlighet och kanske i linje med vad du letar efter? Ansök nu, vi går igenom ansökningarlöpande.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Ekonomiassistent på deltid till Boston Consulting Group
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Studerar du ekonomi och vill arbeta parallellt med dina studier? Motiveras du av att arbeta i en dynamisk roll, i ett högt tempo och på ett internationellt företag? Boston Consulting Group erbjuder dig en möjlighet att påbörja din karriär som ekonomiassistent! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid där du förväntas arbeta 50% från början av april till slutet av maj och sedan heltid under sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Boston Consulting Group. Om företaget The Boston Consulting Group (BCG) är ett globalt managementkonsultföretag och världens ledande rådgivare inom affärsstrategier. De samarbetar med kunder från privata, offentliga och icke-vinstdrivande sektorer i alla regioner för att identifiera deras mest värdefulla möjligheter, hjälpa dem hantera sina mest kritiska utmaningar samt utveckla företaget i stort. BCG grundades 1963 och är ett privatägt företag med mer än 30 000 anställda på 100 kontor i 50 länder. Integritet, respekt för individen, värdeskapande och inverkan på samhället är några av BCG:s kärnvärden. Stockholmskontoret där denna tjänst är placerad utgör det nordiska huvudkontoret och är placerat i vackra och anrika lokaler centralt i Stockholm. Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent tillhör du företagets nordiska controllingavdelning. Du utgör ett stöd för avdelningen och assisterar med varierande administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat digital sortering/arkivering, säkerställa att ekonomisystem är uppdaterade med rätt information kopplat till intäktsredovisning samt supportera med finansiell rapportering/analys. Arbetet sker vardagar under kontorstid. Du kan delvis själv planera in arbetspass, både hel- och halvdagar, som fungerar för dig inom angiven arbetstid. Du förväntas ha möjlighet att arbeta deltid, motsvarande 50%, fram till sommaren 2025. Under sommaren förväntas du arbeta heltid och täcka upp för ledighet i teamet, möjlighet till att ta ledigt vissa dagar finns. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eller nyligen avslutad akademisk utbildning inom ekonomi, med inriktning mot ekonomistyrning eller redovisning • Arbetslivserfarenhet inom administration, meriterande om du har erfarenhet av liknande ekonomirelaterade arbetsuppgifter • Mycket goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel • Obehindrade kunskaper i engelska i tal och skrift • Erfarenhet från en internationell organisation är meriterande Du som söker denna tjänst förväntas vara ambitiös, driven och analytisk. Detta arbete ställer höga krav på att du själv driver ditt eget arbete framåt och det är därför viktigt att du är självgående och proaktiv. Du är lättlärd och har förmåga att snabbt sätta dig in nya arbetsuppgifter med öga för detaljer. Vidare förväntar vi oss att du har en positiv och prestigelös inställning inför de arbetsuppgifter du tilldelas. I denna roll kommer du ha kontakt med olika avdelningar och personer i organisationen och vi ser därför att du har en god kommunikativ förmåga. Övrig information Start: april Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

153 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025